hayabusa esimeseks rattaks ?

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Teema algataja
max666

Lugemata postitus Postitas max666 »

Las ta ostab...siis pärast teised busa vennad saavad varuosi kuskilt, ja tsikliromulaks on ju vaja avariilisi tsikleid..edu sulle!!

Teema algataja
max666

Lugemata postitus Postitas max666 »

Las ta ostab...siis pärast teised busa vennad saavad varuosi kuskilt, ja tsikliromulaks on ju vaja avariilisi tsikleid..edu sulle!!
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

mina arvan, et iga 600 R klassi ratas on algajale palju ohtlikum kui 1000 F klassi ratas.. muidugi oleneb mõistusest.
pean silmas kiirendust :mrgreen: ja äkilisust ;)

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

max666 kirjutas:
Las ta ostab...siis pärast teised busa vennad saavad varuosi kuskilt, ja tsikliromulaks on ju vaja avariilisi tsikleid..edu sulle!!
Mitte ainult tsiklijuppe, ka on organdoonoreid alati teretulnud. :)
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Teema algataja
zed

Lugemata postitus Postitas zed »

Volts kirjutas:
Üldiselt ei saa aru sellest esimese ratta jutust aru. Kui mõistust on siis saab iga rattaga hakkama on ta jaff või busa. Kui mõistust ei ole võid jalgrattaga ka ennast surnuks sõita.
jumala õige ! Tõukerattaga võid kah end ribadeks sõita kui ajude asemel puhas s**t. Seega osta ja sõida, ära põe ning vahepeal mõtle asja üle järele.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

napalm kirjutas:

Selle asemel, et oma eelistuse suund määrata ja üritada sealt mõne kogenenuma mehe käest head nõu saada. Kalle selleks kindlasti üks paremaid läbi une näiteks.

No leidub ikka arvamusi :? :) Tegelikult on asi muidugi sootuks keerulisem. Nii, oletame et minu puhul saabki rääkida kogemustest vms... aga minu kogemused on siiski suht kitsal ala. Muidugi ma suudan soovitada ja välja käia mingi valiku, aga seda suudab piisavalt motiveritud algaja tänapäeva webivõimaluste juures ka ilma minu mölata kiirelt teha. Jah, ma olen proovinud mingi hulga erinevaid rattaid, aga kui tahan aus olla, siis enamasti on proovisõit siiski niivõrd lühike, et selle kogemuse põhjalt midagi põhjalikult arvata..?

Vaat ja siin on üks küsimus veel... vt näiteks ennast, sul napalm on nii krdi palju infi käes, et iga ka lihtsa küsimuse peale suudad sa seda nii palju välja pursata, et peab ikka väga terava mõistusega algaja olema, et sinu jutust see kuld edale välja sõeluda. Ja olgem ausad, su soovitused kipuvad olema ehk liialt tihti su oma maitsed ja eelistused, mis lõppkokkuvõttes tähendab, et soovitatud rattad on kindalsti suurepärased asjad, aga algaja jaoks, kellel teiekord väga argist ja odavat vaja on see ikka tõsine ulmejutt, mida sa räägid:-)) Ma loodan, et see nüüd oli selge mõttekäik..huh

Milleni ma tahan jõuda.. tegelt kiirelt selleni, et kuitahes palju sa siin soovitad, siis tegelikult saab päris esimest tsiklit ostev inimene targemaks ikka tihti läbi katsetamise ja väikse riski siiski. Väga hea, kui kohe esimeseks satub asi, mis kohe on ok. Sest alguses on ju krdima palju asju vaja selgeks teha... sellest sõit on küll üks suur osa, aga teadagi tuleb kohe ka sada muud küsimust.. hooldus, varustus jnejne... mõnikord paras peavalu eks.. ja nüüd ole sina see mees kes teab ja soovitab. Kogu see trsiklivärk on nii krdima emotsoonide mäng, et mina eriti ei julge öelda, et ma kunagi olen ses osas kellelgi midagi pärsi õieti saanud soovitada.. kui siis saame rääkida mingite suuremate suundade selgitamisest.

Tedagi..kõrvalseieja võib vaadata et lihtne värk.. kõik on tsiklimehed, küll nad ilmselt kõik üht ja sama tahavad jne.. aga nagu teda on see asi kõik selline paabeli torni ehitus, et sarnast annab otsida.. Vähe sellest et erinev, lausa nii erinev, et erinevate suundade mehed (jah pigem mehed, minu kogemus räägib, et naised on palju sallivamad) kipuvad teineteist (pigem ikka seljataga) ikka väga maasisse materdama.. ja ikka selle eest, millega keegi sõidab ja mida õigeks peab.

Minu kogemustest veel.. kui keegi küsiks, mida ma soovitan, siis väga harva saan ma rääkida sellest, mida ma ise eelistan ja mida heaks pean.
Ja kui nt selle foorumi põhjal üritada saada pilti ette sellest, mida eelistatakse, siis mina nt peaks üldse suht kuss olema oma eelistustega :-)
Sest kohati tundub see KW nälg olema ikka nii must be värk, et mulle küll tekib küsimus, et kas tõesti seda kõike ka kasutatakse, millest jutt käib.
Aga ega seda juttu väga kaua ei saa rääkida, sest üsna pea leiad end nö padjaklubisse liigitatuna oma 100 hobujõuga ligi 300kg kohta :-)

Lisaks kõigele sajale asjale oleneb veel väga palju ka sellest millesed nõudmised ja vajadused on nt sellel algajal, kellest jutt. Sest asja saab ju vahvalt keeruliseks ajada, kui nõudmised on suured ja ise ka ei tea mida tahaks, siis ongi nii, et iga aasta tahad uut asja, sest pole ikka päris see ja tunne pole õige. See on kõik väga ok ja norm, aga lihtsalt räris mitu raha kulub sedasi oma tee leidmiseks tedagi. Ja siinkohal olen mina nt jällegi igav näide... eelistan pikemat aega sõita sama rattaga ja ei kipu sügeleme, sest näe sõbral on uuem ja läigib rohkem. Ja minu valitud suunal ongi kõik korras, sest olen endale leidnud just selle mida vaja ja kui nt Honda STst rääkida, siis võin ka 300000+ km läbinud rattaga end hästi tunda ja julgelt reisiks asju pakkida. Ja kui siia veel lisada mugavuse ja kõik need asjad, miks ma selle rattaga sel kevadel rahuliku südamega viiendat suvehooaega alustan. Samas kui ka siit foorumi seltskonnast võiks silmad kinni leida mitu tegelast, kes hea meelega küsiks, kuidas küll üldse sellise rattaga sõita on võimalik... ja jällegi on kõik ok:-)

Palun nüüd jällegi täiesti siiralt vabandust selle täiesti mõttetult pika teksti eest, aga mul tekkis kangesti suur soov öelda selle napalmi fraasi kohta midagi.. ja ma tõesti ei oska sellisel puhul paari sõnaga piirduda.. sry veelkord :-)

Aga busa kohta ütleks mina nii... üldises pildis vaadates võib tõesti arvata, et tegu on väga ohtliku kombinatsiooniga alga käes. Siiski olen ma sügavalt veendunud, et mitte ratas ei sõida ja selles valguses olen täiesti kindel, et alustada võib ka nt R7ga kui keegi peaks seda vajalikuks pidama ja nööpi leidub taskus:-) Küsimus on pigem selles, et võiks arvata, et algajal tekib ehk ikka paar olukorda, kus ratas (nt kasvõi väikse hooga manööverdades) ümber läheb ja kas sellises olukorras on just vajalik, et selle ratta küljes on palju kallist plasti, mille eest tuleb palu raha poodi viia..? Ja samas ikkagi.. kui ka olla nõus sellega, et algaja võib olla mõistlik ja võtab asja rahulikult, siis kohe tekib küsimus, et milleks sel juhul selline ratas? Kui vaadata, millised kiusatused selle rattaga võivad tekkida ja millised võimalused on selles olukorras algajal toime tulla... oleneb ikka väga inimesest. Ja nii ei saagi midagi sel puhul soovitada, kui inimest ei tunne, aga võimatut pole siin midagi.

Krt kui ma nüüd kohe ära ei lõpeta, siis tuleb kuskilt valus peks juba...

Kk
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

bezdomn6i kirjutas:
ise oma väikese aruga olen vaadanud nii cg500 kui cagiva riveri kui ka klr-i poole, aga targemate soovitused on alati teretulnud! :D
Cagiva River on hea ratas. Lihtne juhtida, mõnus ( rahulikult ) sõita, truu kaaslane. Samas ei ole igav ( ja ka mitte nii mugav) sõita nagu näiteks BMW 650 -ga. Aga jah, kuumal suvepäeval linnaliikluse ummikutes tekib kiiresti mure mootori tervise pärast, kuna ummikutes seistes või sammukiirusel sõites ei ole jahutus piisav. Klapid hakkavad päris kiiresti klõbisema ja jõukadugi on tuntav. Rattaga kannatab ka metsateedel ja põldude vahel sõita, kuniks teeolud enam-vähem. Kuumal suvepäeval on siingi samad ohud nagu linnaliikluses. Suht madalad pöörded ja 20...50 km/h päästavad siiski olukorra kuni teeolud viletsaks lähevad ja sõiduks ka esimest käiku tuleb kasutama hakata ning samas pöördeid lisada. Siis tulebki jälle mure mootori temperatuuri pärast. Kes teab, võib olla olen asjatult pabistanud, aga nii ta mul on olnud ;)
Maanteel ja ka kruusateel on ok, kui ei janune suurte kiiruste ja ergu tõmbe järgi. Sõidab niikui traktor. Kolhoosiesimehe ratas, mitte sportlasele ;)

EDIT -> ahh, loomulikult saab sügavalt kurvis kallutada ja nokka tõstab ka, esirattale ajades hakkab õlipump aga õhku ahmima.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”