Autoridade vahel sõitmine
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
Lõuna euroopas sõidab iga teine rollu niimodi ja see pole mingit pidi taunitav.Muidugi kiirus tavaliselt nii suureks ei lähe ,sest autoliiklus on ikka väga aeglane.Olen seal mail ka ise ainult nii liigelnud,aga meil pole erilist pointi nii sõita.Pole ju vahet kas jõuad Lasnast Õismäele 1-3 min varem.Meil vahemaad olematud.Point ainult sellistes Järvevana tee-Pirita tee(hommik linna)-Pärnu mnt(õhtul linnast välja) ummikutest läbi minemisel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Autoridade vahel sõitmine
no andke andeks kui kõlasin nagu tüüpiline eesti autojuht ei sõida autoga enam üle poole aasta. Siiski tuleks arvestada ka teistega, usun et kui ise oled autojuht ja tuleb üks nagla kahe autovahelt ja sõidab sul peeglid puru ja paneb sama targalt minema, siis vaatad ise ka viltu nende peale kes kitsastest pragudest läbi tuulavad. Kui oskad niimoodi ohutult sõita ja teistega arvestada siis minu poolest andke minna. Ei väidagi, et ei tohi sõita ridade vahelt, selle jaoks ratas ongi, et kiirelt ühest punktist teise jõuda, lihtsalt rohktm rõhku turvalisusele ja teistega arvestamisele.
Re: Autoridade vahel sõitmine
No eks see ole jah see kevad näha pärast ise laksan samamoodi ja siis söön oma sõnu
Re: Autoridade vahel sõitmine
Autoga sõites teen alati tsiklile ruumi, nii et sellest on aru saada. Juhul kui mõlemalt poolt lasevad tsiklid ridade vahelt, siis pole midagi teha, muidugi on juhtunud et teist ei märkagi. Aga sellistel autojuhtidel, kes ette keeravad nimme, nendel läheb ka peegleid
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Video ridade vahel sõitmisest Californias.
Kuna see tegevus on meil siin Eestis (erinevalt muust Euroopast) ka siiani paljudele vingumist tekitav material.
[youtube]http://youtube.googleapis.com/v/JNGD9AAIfFU[/youtube]
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
11.01. 2013-17.01.2013 postitatud lingid. Tõesti nii raske viimaseid poste vaadata?
Thesaarlane kirjutas:
Oil-Cooled kirjutas:Kuna see tegevus on meil siin Eestis (erinevalt muust Euroopast) ka siiani paljudele vingumist tekitav material.
[youtube]http://youtube.googleapis.com/v/JNGD9AAIfFU[/youtube]
mrc kirjutas:Lane splittimisest mujal maailmas:
[youtube][/youtube]
Mis puutub sellesse Tallinna videosse siis kohati 120ga linnas ning üle kolme raja ja risti autode vahelt liiklemine ei ole kindlasti mitte lane splitting vaid sulaselge nõelumine millega tõesti autojutide lugupidamist ei võida.
Re: Autoridade vahel sõitmine
leimps kirjutas:Mis puutub sellesse Tallinna videosse siis kohati 120ga linnas ning üle kolme raja ja risti autode vahelt liiklemine ei ole kindlasti mitte lane splitting vaid sulaselge nõelumine millega tõesti autojutide lugupidamist ei võida.
Tuju kehv on sul millest konkreetselt? Mis asi on "autojuhtide lugupidamine" ?
PS. Sulle rahustuseks võin öelda, et mu aastane kilometraaz autoga on ca 30,000km; SD-ga 6,000km ja kõik see 6,000 stiilis . Kogu selle aja jooksul 0 trahvi, 0 liiklusohtlikku olukorda (isegi sinna lähedale mitte), 0 halba mõtet kellegi kohta.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
001WTR kirjutas:leimps kirjutas:Mis puutub sellesse Tallinna videosse siis kohati 120ga linnas ning üle kolme raja ja risti autode vahelt liiklemine ei ole kindlasti mitte lane splitting vaid sulaselge nõelumine millega tõesti autojutide lugupidamist ei võida.
Tuju kehv on sul millest konkreetselt? Mis asi on "autojuhtide lugupidamine" ?
PS. Sulle rahustuseks võin öelda, et mu aastane kilometraaz autoga on ca 30,000km; SD-ga 6,000km ja kõik see 6,000 stiilis . Kogu selle aja jooksul 0 trahvi, 0 liiklusohtlikku olukorda (isegi sinna lähedale mitte), 0 halba mõtet kellegi kohta.
Autojuhtide lugupidamine on vast natuke valesti öeldud? Õigem oleks ehk vastastikune lugupidamine? Igasuguseid põmmpäid on liikluses näha. Suur läbisõit ei tee rullnokast veel lugupeetavat ja head-teistega arvestavat, mõistlikku liiklejat. Iga üks vaatab liiklust oma puki otsast (ka rullnokk arvab, et ta on ulmeliselt äge säga ja teenib lugupidamist tänu oma eriti vingele kummivilinale ja agressiivsele, teistega mitte arvestavale sõiduviisile) ja et vastastikust lugupidamist ära teenida tuleks üritada mõelda nii öelda keskmise liikleja tasandil.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
janis kirjutas:Aga kui autod samamoodi sõidaksid...
Nagu näha sõidavatki ju nii.
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
001WTR kirjutas:Tuju kehv on sul millest konkreetselt? Mis asi on "autojuhtide lugupidamine" ?
Samast teemast korduvalt läbi käinud kui "värdjad" on autojuhid kes ei luba vahele ning ei mõista, et ka rattur on inimene.
Minu silmis demonstreeris see video pigem tõrvaplekki (mootorratturite) meepotis kui näidet milline peaks linnas liiklemine olema.
Siin tõstatatud lane splittingu ja Sinu nõelumist omavahel väga võrrelda ei saa.
Olles ise ka autojuht siis ehmataks ära küll kui ootamatult kuskilt kolmandast reast ilma suunata vend järsku risti autonina eest läbi hüppab ja seda ainult selleks, et jõuda 2 autot ette poole ja sealt tagarattalt uuesti süstides 120km/h kellale manada. (Viimane rida veidi võimendatud kuid mõte on arusaadav ja selles osas edasi diskuteerita pole mõtet).
001WTR kirjutas:PS. Sulle rahustuseks võin öelda, et mu aastane kilometraaz autoga on ca 30,000km; SD-ga 6,000km ja kõik see 6,000 stiilis . Kogu selle aja jooksul 0 trahvi, 0 liiklusohtlikku olukorda (isegi sinna lähedale mitte)
Eks igal oinal ole oma Mihklipäev.
001WTR kirjutas:0 halba mõtet kellegi kohta.
Ja arvad, et autojuhtide seas ei ole olnud ühtegi pahaks panevat mõtet Sinu kui hooletu mootorratturi kohta mis võib alla tõmmata ka kõiki teiste motosõprade mainet?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
Sõidan autoga vist umbes 40-60000 aastas(viimastel aastalel üks kiiruse ületamine maanteel,möödasõidul 116=53€),eelmisel suvel jäi tsikliga 4600,aga muidu ka nii 10000 kanti.Mis puudutab seda Tallinna videos toimunut,siis see ju ikka ilmselt ühekordne tegevus,kindla kavatsusega sellest tripist see klipp teha.Keegi ei viitsiks pidevalt päevad läbi nii sõita,vähemalt mina küll mitte.
Mis puudutab,aga autojuhtide suhtumist,siis see on meil küll üle mõistuse ja põhjendamatult ,halb ratturite suhtes.Kõikjal lõunapool(isegi poolas) antakse tsiklile,kui ilmselgelt kiiremini liikuvale teed.Minul oli ,aga eelmisel suvel Magdaleena viaduktil ,õhtusel tipptunnil ,ühe hälvikuga(naine uuema väikeautoga) probleem.Ta nägi ilmselt peeglist,et ma tulen paremal(suunaga linnast välja) sellel nn jalgratta rajal(kiirus ei olnud suur 40-50) ja keeras kohe konkreetselt ette,et ma mööda ei saaks.Ei jäänudki muud üle kui sellest hälvikust vasakult mööduda,sest keegi teised ei takistanud mind ja sain seda suht hõlpsalt teha.
Sõidan ise ka ikka pidevalt lubatu piiril ja veits üle kui vaja,ei kipu piirkiirust saavutama,aga kui keegi tagant tuleb kiiremini siis talle tee alati vaba(ta ju minust kiirem).Ei suuda,aga taluda seda kui uimased on eesti autojuhid kohalt võttes-kiirendades,selline tunne on et iga foori taga loetakse käigukasti kasutus manuali.Selline uimasus sunnibki mind alateadlikult veidi sõeluma,et saaks nö omas tempos liikuda.Loomulikult loobun sellest,kui on silmaga näha,et tänav silmapiirini autosid täis.Tsikliga üldjuhul ei loobu ka siis,aga ebamugav on meil sõita, kui on selliseid tahtlikke keerajaid ja pead nende pärast kogu aeg ekstra valvel olema.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja
Re: Autoridade vahel sõitmine
Tallinnas pole kunagi igav sõita. Aitäh, autojuhid, kes ise kahe ratta peal sõita ei julge/oska/peavad seda labaseks
Re: Autoridade vahel sõitmine
reimps kirjutas:Tallinnas pole kunagi igav sõita. Aitäh, autojuhid, kes ise kahe ratta peal sõita ei julge/oska/peavad seda labaseks
+1
Shokeeritud kodanikega diskussiooni ei lasku Kellegi teise videost spido jälgimine, väite "üle kolme rea reastumine" heast peast välja mõtlemine ja kõik need "Mihklipäeva soovid" viitavad, et kellegi peas ei toimu küll midagi mis seal peaks toimuma. Selle avalikku foorumisse kirjapanemine on ikka üpris fail. Mulle muidu eestlaste vanasõnad väga meeldivad, olles ägedad ja maailma mastaabis unikaalsed. Soovidega aga on nii, et need kipuvad Sulle endale tagasi tulema. Minu poolt päikest ja parimat selles suhtes
Kuna lugejaid teemas palju, siis mõned sõnad omalt poolt teema (tegelikult juba OT) lõpetuseks - sõidan turvaliset ja hoian alati ca 20%-30% varu, et turvalisus 100% tagatud oleks. St. kiirused, distantsid, ajad on kõik 20-30% alla selle kus "veel oleks mõistlik" sõita. Soovitan kõigil seda teha ja kui mõni aps sisse tekib kohe piiri allapoole korrigeerida ja sellest 20%-30% kinni pidada. Tsikli jaoks on liikluses ennekõike kaks reeglit - ära kellegile otsa sõida ja ära lase endale otsa sõita. (By the way - minge käige Roomas, Gibraltaril või kus iganes - seal sõidavad isegi tüdrukud mopodega märksa efektiivsemalt, autod samuti - kogu liiklus toimib. Vähe harjumatu esmapilgul ja võtab esimese hooga särgi märjaks. Aga kui sul lastakse "anna teed" märgi alt peateel seisatanud auto ette startida jne. jne. jne, siis saad aru et kõik käib liikluse effektiivsuse nimel ja teistega arvestatakse).
Siis on loomulikult sõidu juures faktoriks ratas millega sa sõidad. Ma ei oska muude rataste suhtes rääkida aga SD 990 on oma geomeetria, 180kg kaalu, kvaliteetsete komponentidega, mootori iseloomu poolest ratas, mis on juba tehase pakendist välja võttes nii hea et seda väga paremaks enam ei teegi. Kogenud sõitjad, kes on enda käest läbi lasknud kümneid rattaid jäävad sellel peatuma. Sest selle ratta fun factor sõidust ON lihtsalt parem kui enamikul ratastest. SD laseb teha asju mida enamus rattaid ei lase. Mõne rattaga sõidetaksegi teistmoodi kui teisega.
PS. Ei filminud midagi spetsiaalselt, testisin GoPro nurka kiivril. Tegin pooletunnise sõidu, et akut hea tervise juures hoida. Siis nägin "lane splittingu videot" siin teemas. Tundus kohane ka enda oma lisada. Ilmestamaks näidet, kuidas eelkõige turvaliselt ja alles seejärel efektiivselt linnas sõita. Hetkel video privaatne kuna seal ei nähta asju kontekstis, vaid nähakse asju, mida seal EI ole. Nii lihtne elu ongi.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Autoridade vahel sõitmine
001WTR kirjutas:PS. Ei filminud midagi spetsiaalselt, testisin GoPro nurka kiivril. Tegin pooletunnise sõidu, et akut hea tervise juures hoida. Siis nägin "lane splittingu videot" siin teemas. Tundus kohane ka enda oma lisada. Ilmestamaks näidet, kuidas eelkõige turvaliselt ja alles seejärel efektiivselt linnas sõita. Hetkel video privaatne kuna seal ei nähta asju kontekstis, vaid nähakse asju, mida seal EI ole. Nii lihtne elu ongi.
Nähakse küll kontekstis. Lihtsalt iga üks näeb omas kontekstis. Nii palju kui on inimesi, nii palju on ka erinevaid arusaamu ja nägemusi asjadest. Kõik ei näe asju lihtsalt sinu vaatenurga alt. See ei tee veel teiste arvamust valeks.Maailmas pole absoluutselt tõde(v.a. minu arusaam asjadest). Selle pärast ei saa ka ühe riigi liikluskultuuri automaatselt teise riiki üle kanda, et näe, käisin seal sõitmas ja seal sõidavad naised ka paremini kui siin vanakooli motomehed. Mul tuttaval oli kunagi avarii, kus talle tagant sisse sõideti kui ta jäi ülekäiguraja ees seisma, et inimest üle tee lasta. Tagant autost tulid kaks ambaali välja ja ütlesid, et tema on süüdi, nemad olla pikalt saksamaal olnud ja seal sõidetakse kogu aeg nii väikese pikivahega ja et see olevat normaalne. Võib olla kehva näide kuid peegeldab samuti erinevate inimeste erinevaid nägemusi samast olukorrast.
Re: Autoridade vahel sõitmine
Aga palun, vaata (kirjelduse järgi oli mul täpselt samasugune):
[youtube][/youtube]
-
- Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Autoridade vahel sõitmine
XL1000 kirjutas:...Ei suuda,aga taluda seda kui uimased on eesti autojuhid kohalt võttes-kiirendades,selline tunne on et iga foori taga loetakse käigukasti kasutus manuali.Selline uimasus sunnibki mind alateadlikult veidi sõeluma,et saaks nö omas tempos liikuda...
Minu rattaga sõidetakse asfaltteedest valdavalt risti üle, seega autojuhi mätta otsast - enamik foore on laines ja juhid arvestavad sellega. Keskmise sõiduautoga, suurematest rääkimata, ei ole mõtet hoogsalt startida kui sellest tingitult tuleb enne järgmist foori konkreetselt pidurdada.
Kui endal parasjagu kiire, siis ega ei malda pikalt sõita põhjendamatult uimase ja ettevaatliku liikleja taga. Siiski tasub hetkeks aeg maha võtta ja veenduda, et uimerdaja ei valmistu näiteks pööret sooritama, tagasuunakas parasjagu katki või lühises.
Re: Autoridade vahel sõitmine
amsung kirjutas:aga mulle tundub, et tänased postitused on teemast mööda
Kas miski häirib Sind
Re: Autoridade vahel sõitmine
amsung kirjutas:jah
Sellisel juhul tuleb Sulle küll kaasa tunda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.