Eesti Politsei "Lisatasust"

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Okaloka, aga miks see meie "KALLIS" Liikluspolitsei siis ei tegele liiklus järelvalvega ning ei OLE seal kus neid kõige rohkem vaja oleks!

Miks nad ei ole seal kus ohustatakse konkreetselt jalakäiaid, jalgrattureid, teisi kaasliiklejaid?

MIks nad kannivad kuskil lambi kohas "A" real liiklejaid?

Mis õigusega vaatavad nad ohtlikult üle 4 rea keeramisele + teisi ohustamisele läbi sõrmede ning lubavad sellel juhtuda?

Kas sellepärast, et säärase asja eest on väga raske liiklejat korrale kutsuda?

Mille pärast liikluspolitsei koinib nö. kiirteel +15...20 kiiremini sõitjaid kes tegelikult ei ohusta mitte kedagi?!

MIS õigusega jätab politsei karistamata vana veokijuhi kelle kastikal paaris tagarattad all loperdavad nagu kaheksasse sõidetud skolniku banaanid? Mis õigusega nad lubavad sõita nendel raipedel mille sumpast lendab miljon liitrit õli loodusesse ja tomu on selline et keegi ei näe liigeldagi???

Mina hingan seda sodi omale selle raipe taga sisse ja mitte midagi teha ei saa.. minu tervis kahjustub! Kui jään seisma või sõidan aeglasemalt, et see raibe eest ära läheks siis ma takistan liiklust ja saan kah äkki trahvi?

Kui sõidan sellest mööda siis saan trahvi kuna ei tohi mööda sõita 40 kmh+ kiiremini sõitvast liiklejast?

AH??

MIs kuradi politsei maine parandamisest sa siin räägid?

Politsei peaks kõigepealt hakkama tegelema asjadega mis vajavad lahendamist MITTE TEGELEma sellega mille abil on LIHTNE TEENIDA!

Kui sa sellest tõepoolest aru ei saa siis palju õnne...

Viimati muutis madone, 17 Juun 2008, 10:21, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Teistes foorumites on okaloka pseudonüümi kandvast (kandvatest?) tegelasest suhteliselt soliidne ja mõistlik mulje jäänud, seda enam ei saa ma aru, miks praegu selline mäda.

Antud momendil vastanduvad kaks suhtumist- "mendi" oma, kes ajab näpuga määrustes järge ning kui võimalik, väänab ka trahvi, sõltumata asjaoludest (julged teha, julge ka vastutada) ning kodaniku oma, kes määruste hallis alas üritab tegutseda nii, et kõigil parem oleks. Selge on see, et roolijoodikud ja CRV-de ja länkaritega mehed, kes endale ise reegleid teevad, peavad oma karistuse kätte saama, praegusel juhul aga ei saa, sest politsei otsib lihtsamaid situatsioone, et raha koguda. Kisub väga sinnakanti, et varsti paigutab (nagu vanadel headel aegadel) politsei 30 märgi, nii kergelt põõsa varju, ning 150m eemal avab korjanduse.

Mis mind kõige enam häirib- kaitstud ei ole mitte keegi, sest meie liikluskorraldusest tulenevalt ei liigu tänavatel ühtki inimest, kellele mõned korrad päevas trahvi teha ei saaks, olgu ta nii hoolikas kui tahes. Kas varsti on ainus võimalus trahvita pääsemiseks Ghostrideri moodi, "kellad kogu aeg punases" ning ilma reg. märgita sõitmine?

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

Holms
Postitusi: 309
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Holms »

Tänasest PMO-st siis:

Täna toimub Tallinnas ulatusliku reidi, mille ajal püütakse ühissõidukite rajal sõitvaid autojuhte.
Tallinnas kontrollitakse tänase päeva jooksul olukorda ühissõidukite sõiduradadel, teatab Kuku raadio.
Tallinna transpordiameti liikluskorralduse teenistuse direktori Mati Songisepa sõnul on tegemist ulatusliku kontrolliga, mille eesmärk pole tabada võimalikult palju rikkujaid, pigem tahetakse liiklust sujuvamaks muuta.
Esimesed rikkujad olid poole üheksa ajal juba Paldiski maanteel ka tabatud. Ühissõiduki sõidurada on mõeldud ainult ühissõidukitele.

Ehk siis võib väita, et madone sattus kampaania ohvriks.
Aga see, et trahvide usin kogumine on karjääriredeli pulkadeks ja lisatasu vundamendiks, kehtib liikluspolitseis juba aastaid, lihtsalt nüüd lubas boss 200 milliga eelarveauku lappida ja löödigi kõigi jaoks vurr keerlema. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS

okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

Steelrider kirjutas:

Teistes foorumites on okaloka pseudonüümi kandvast (kandvatest?) tegelasest suhteliselt soliidne ja mõistlik mulje jäänud, seda enam ei saa ma aru, miks praegu selline mäda.

Mis mind kõige enam häirib- kaitstud ei ole mitte keegi, sest meie liikluskorraldusest tulenevalt ei liigu tänavatel ühtki inimest, kellele mõned korrad päevas trahvi teha ei saaks, olgu ta nii hoolikas kui tahes. Kas varsti on ainus võimalus trahvita pääsemiseks Ghostrideri moodi, "kellad kogu aeg punases" ning ilma reg. märgita sõitmine?

Tervist ja tänud (eriti mäda osas) :wink:
No mina ei tea, saab ikka tegelikult küll sõita LE järgi. Mina näiteks olen mõnikord proovinud. Ja kui tõesti avalikkus leiab, et ei ole võimalik kehtiva regulatsiooniga edasi minna, siis tuleb seda eeskirja muuta. Samas miks Soomes saab ja siin ei ole kuidagi võimalik? Suhteliselt nagu sarnane ikka lääneriikide eeskiri ju.

PS. Ma ei ole ment, aga lihtsalt eelmise aasta augustist saati liiklen põhjusmõtteliselt eeskirja järgi. Ja väidan, et on võimalik.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Tarts kirjutas:
madone kirjutas:

üle 4 rea vasakult servast täie pasaga paremale keerate ning kõigist oma länkariga üle sõita?

Mis see länkar siia puutub? :shock:

Eh ei puutugi konkreetselt.. see on lihtsalt mulje loomiseks lugejale, et kui keegi sellise suure ja võimsa masinaga sinust üle sõidab siis pole väga meeldiv..

Länkar kui selline ei puutu tõesti asjasse, sry kui riivasin :D lihtsalt aitab luua muljet ;)


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

okaloka kirjutas:

Samuti ei ole tal mingit õigust vaadata seaduserikkumisele läbi sõrmede. Politsei ei saa ega tohi tõlgendada milliseid seaduseid kodanikud peavad täitma ja milliseid nad "võivad" täita.

Kuldsed sõnad!
Aga apelleerin Lenini kogutud teoste 16.peatükiga - "Tähtis ei ole mitte karistuse rangus, vaid karistuse möödapääsmatus"

Tõlge: Politsei PEAB 100% reageerima igale rikkumisele, mida ta tänavapildis näeb. Aga sealjuures tuleb juhinduda teo ja karistuse tasakaalust. Tühjal teel 100meetrit enne lubatut A rajale keeramine kas ikka on rahatrahvi väärt? Pealegi, millega on mõõdetud need 100meetrit? Millega fikseeritud? See ei ole enam normaalne suhtumine rikkumise raskusesse ja selle eest õiglasse karistusse vaid see on rahvakeeles p***. Olen enam kui kindel, et kui politseiniku ja Määdi vahel oleks arenenud normaalne dialoog mis oleks päädinud minupoolest kasvõi kirjaliku hoiatusega, oleks siin foorumis praegu üks mees, kes ütleks, et politseinik käitus normaalselt ja et politseinikud on inimesed ja järgmisel korral sõidab ta A rajale lubatud kauguses. Vähemalt üritab seda teha. Mis on tähtsam? Ülekeeratud mutter ja lõhutud keere või korralikult kinni istuv liides? Otsusta ise.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

creativ kirjutas:

no mida krdit! kui ma siiski sooritan pöörde A rajalt siis mis pagana vastuolu see saab olla?
A rada ongi ju pöörde sooritamiseks lubatud kasutada!?.

Jutt jumala õige, sellepärast loegi ilusti läbi mida Sa mu jutust tsiteerisid. Ma nimelt juhtisin tähelepanu sellele, et sellest sumast olen tavaliselt mina ainuke kes pöörde pärast A reale rivistunud on..... ülejäänud seltskond jätkab õkva linna poole....

Suzuki GSX 750 Inazuma

Raul777

Lugemata postitus Postitas Raul777 »

Selle ühissõiduki rajaga on nii, et manöövriks on lubatud seda rada kasutada, st rada võib kasutada kiirendus- või aeglustusrajana ning esimesel võimalusel tuleks rada vabastada. Mitu meetrit enne pööret sellele rajale reatuda võib ei ole üheski eeskirjas kirjas. Aga samas pole see rada mõeldud ka selleks, et kui inimesel on soov kunagi paremale keerata, siis ta ka 3 ristmikku enne seda pööret juba kütab mööda ühissõidukurada. Seega siin näidetes toodud Endla tänava puhul on kõik seaduslik kui sellele rajale kolitakse peale fooriga ristmikku (ülekäigurada) kui aga ollakse sellel rajal juba varem, siis leiab ka norimiseks põhjust.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Endal sama lugu nagu Tartsil. Peterburi teel enne jõelähtmet üleeelmisel aastal sõitsin 110 alas ca 140-ga.
Mul oli väga väga mõjuv põhjus tegelikult, kuna oli peal jube kange s...ta häda ning tahtsin kiiresti jõelähtme bentsukasse s...tale jõuda ning seda politseidele öeldes, sain vastuseks, et anna siis minna, kuid ära pärast enam kihuta.
Ja ega ei kihutanudki tükk tükk aega :)
Positiivne suhtumine politseinike poolt, muudab ka teiste suhtumist ning tekitab tunde, et kõik ei olegi siin riigis nii pees, kui paistab.

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

madone kirjutas:

Okaloka, aga miks see meie "KALLIS" Liikluspolitsei siis ei tegele liiklus järelvalvega ning ei OLE seal kus neid kõige rohkem vaja oleks!

Miks nad ei ole seal kus ohustatakse konkreetselt jalakäiaid, jalgrattureid, teisi kaasliiklejaid?

MIks nad kannivad kuskil lambi kohas "A" real liiklejaid?

Mis õigusega vaatavad nad ohtlikult üle 4 rea keeramisele + teisi ohustamisele läbi sõrmede ning lubavad sellel juhtuda?

Kas sellepärast, et säärase asja eest on väga raske liiklejat korrale kutsuda?

Mille pärast liikluspolitsei koinib nö. kiirteel +15...20 kiiremini sõitjaid kes tegelikult ei ohusta mitte kedagi?!

MIS õigusega jätab politsei karistamata vana veokijuhi kelle kastikal paaris tagarattad all loperdavad nagu kaheksasse sõidetud skolniku banaanid? Mis õigusega nad lubavad sõita nendel raipedel mille sumpast lendab miljon liitrit õli loodusesse ja tomu on selline et keegi ei näe liigeldagi???

Mina hingan seda sodi omale selle raipe taga sisse ja mitte midagi teha ei saa.. minu tervis kahjustub! Kui jään seisma või sõidan aeglasemalt, et see raibe eest ära läheks siis ma takistan liiklust ja saan kah äkki trahvi?

Kui sõidan sellest mööda siis saan trahvi kuna ei tohi mööda sõita 40 kmh+ kiiremini sõitvast liiklejast?

AH??

MIs kuradi politsei maine parandamisest sa siin räägid?

Politsei peaks kõigepealt hakkama tegelema asjadega mis vajavad lahendamist MITTE TEGELEma sellega mille abil on LIHTNE TEENIDA!

Kui sa sellest tõepoolest aru ei saa siis palju õnne...

Määd :shock: rahune maha... :D +15,,,20 kmh liiklevad liikurid saavad ka mujal maailmas trahvi, mitte ainult meil ja kui tossutav kastikas kimab +40...las kimab eest ära, tõesti - ei pea temast mööda uhama :D helista politseisse ja kaeba ära...IRW

Üksik on nõrk...

okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

Tarts kirjutas:

Tühjal teel 100meetrit enne lubatut A rajale keeramine kas ikka on rahatrahvi väärt? Pealegi, millega on mõõdetud need 100meetrit? Millega fikseeritud? See ei ole enam normaalne suhtumine rikkumise raskusesse ja selle eest õiglasse karistusse vaid see on rahvakeeles p***.

Jutt on õige. Ja oleme ausad, politseinike hulgas on kindlasti ka inimesi kes tegelikult sellele tööle ei sobi - ei suhtle normaalselt, ei taha ei huvita jne. Senikaua kuni politseis kohad täis ei saa ja kohtadele konkurssi ei teki ... No piltlikult öeldes saab ju iga ants tööle kes mõistab lugeda ja kirjutada. Soomes näiteks saab lõpetajatest tööle 30%, ehk siis on kelle hulgast valida.

Mis lahendus oleks? Määrata rikkumistele konkreetsemad karistused ? Et ei sõltuks enam ametniku arvamusest? Et A real sõit jms kergem rikkumine on hoiatus, kolm hoiatust on rahatrahv mingis konkreetses summas, mitte vahemikus jne? Tundub kuidagi mõistlik, siis oleks nagu kõigil kohe selge mida ja mille eest saavad? Või mis teie arvate?

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

okaloka kirjutas:

PS. Ma ei ole ment, aga lihtsalt eelmise aasta augustist saati liiklen põhjusmõtteliselt eeskirja järgi. Ja väidan, et on võimalik.

Ühesõnaga sry paukumise pärast jne.. ära võta isiklikult jne.

Väga tore, et sa nii sõidad ja tubli aga kui sa ükskord ka selle eest laksu kätte saad siis mõistad mind ehk ja mõtled sellele mis teised sinu ümber teevad....

mõtled sellele, et sa pead koguaeg valves olema nagu k-komando koer, et keegi lambist sulle vasakult peale ei keeraks ning sind alla ei ajaks.

Ja kui sa nüüd 1m ennem lubatud A reale keerad (mis on kusjuure spiisav põhjus sulle trahvi teha) et parem pööret teha ja trahvi saad siis su jutt muutub oluliselt!

capten kirjutas:

Määd :shock: rahune maha... :D +15,,,20 kmh liiklevad liikurid saavad ka mujal maailmas trahvi, mitte ainult meil ja kui tossutav kastikas kimab +40...las kimab eest ära, tõesti - ei pea temast mööda uhama :D helista politseisse ja kaeba ära...IRW

Vabandust, et oma teksti na segaselt kirjtuasin, et sa sellest vist mitte midagi aru ei saanud... sry. Loed uuesti?

Viimati muutis madone, 17 Juun 2008, 10:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ridariass
Postitusi: 129
Liitunud: 08 Apr 2007, 11:30
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ridariass »

See jätab küll odava mulje kui tõmmatakse summarisse ära veendumata, kas "ohver" plaanis üldse parempööret või mitte. Paistab, et antud juhul täpselt nii oligi. Õiglane oleks seal situatsioonis olnud, et pollar passib näiteks kusagil Kaarli puiesteel peale Volodja endist eluaset hoopis, seal juba kenasti näha, kes tegi parempöörde ja kes niisama ekspluateerib pööblivagunite rada. Minu mäletamist mööda oli üsna ähmaselt sätestatud kui palju tohib enne parempööret A rajal sõita või polnud üldse seda kirjas kusagil ja käibki "tunde järgi" asi.

Kawasaki GPZ500: R.I.P
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running

Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

tekib ikka isu jääda seisma peatumismärguandele.
nagunii väänatakse ära ja väga loll oleks jääda lootma mõistvale suhtumisele.

Triplekixi lugu on muidugi hea :mrgreen:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ei mõista, kust tuleb müüt, et Soomes kõik pedantselt eeskirju täidavad? Tõsi, ma ei ole seal trehvanud nahhaalseid rikkujaid, keda meil külluses +40 kiirusega ringi siiberdab. Aga igapäevane +15 ja mugavuslikud rikkumised toimuvad samamoodi kui meil. Läbi terve Soome võid lasta +15-ga ja oled täpselt liiklusvoolus, ei sõida sinust keegi mööda ega jõua ise eriti järele. Ja ükski politsei ei pea taolise asja eest. Samas nahhaalid koristatakse imekiirelt. Mõtlen, et selline võikski olla ka meie politseitöö. Nahhaalid PEAVAD tänavatelt kaduma, sest just need on potentsiaalsed tapjad.
Mis puudutab seda A-rea asja (sry, Madone) ja muid pisirikkumisi, siis ma ei arva, et need peaks tähelepanuta jääma ja see 300 krooksu trahvi on ka siiski pigem hoiatus kui karistus (vist). Aga diferents peakski olema suur: juhuslikud ja väheohtlikud rikkumised peaksidki saama pigem hoiatuse või pisitrahviga lahendatud. Raske asi peaks tooma juba hea laksu vastu näppe.
Aga kui lahtise turvavöö eest saad 3000 vastu habet, siis sellega võrreldes saad täispeaga sõidu eest ikka väga leebe karistuse. See muide pole üleskutse raskemate tegude karistuse karmistamisele vaid kergete tegude karistuste leevendamisele.
See on vana põhimõte, et karistuste karmistamine toob kaasa kuritegude raskusastme tõusu. A'la roolijoodik, keda ohustab autost ilma jäämine, kui vahele kukub. Järeldus üks: pane gaas põhja ja litsu minema. Kui seisma jääd oled autost ilma. Aga äkki põgenedes pääsed? Ja sõidad kraavi - mis siis. Autost oleks niikuinii ilma.
Mitte karistuse karmus vaid karistuse paratamatus on see, mis distsiplineerib. Ehk siis - politsei ülesanne on tagada kord. Karistamine on vaid murdosa selleks vajalikest meetmetest.
Mina taunin "karistusplaani".

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

okaloka

Lugemata postitus Postitas okaloka »

Tsikkelröövil on üks oluline point: karistuste karmistamine toob kaasa kuritegude raskusastme tõusu. Seda näitab näiteks USA statistika põgenemiste ja ka näiteks politseinike tulistamise osas. Kuna raske kuriteo toime pannud ülo teab, et teda ootab 15-25 kinnise režiimiga, siis igaks juhuks proovib ta politseinikule nuga anda või viimase lihtsalt maha lasta. Kaotada pole ju midagi.

Üldiselt kaldub teemasse "kuidas inimesed saavad koos elada nii, et kõik oleksid õnnelikud ja keegi teineteisele kõrri ei kargaks."

Maanteeameti spetsialistid, ja ka muu maailma liikluskorraldus spetsid, räägivad, et üldiselt pole liikluse reguleerimisel muust kasu kui füüsilistest teguritest. Ehk siis teada tuntud tõstetud ristmikud, lamavad politseinikud (mille ilmumine ka kunagi pahameelt põhjustas), uuel ajal välja ilmunud sinised postikesed ridade vahel, kitsamaks tehtud ja tõstetud ülekäigurajad jne. Aga linnaisad ei taha suurt midagi nendest kuulda, sest nende asjade ehitamine maksab raha linna eelarvest. Tunduvalt lihtsam on linnal näidata näpuga politsei vms peale ja öelda, et liiklus on käest ära sest "need teised" ei tee midagi.


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Tsikkelröövel kirjutas:

Ei mõista, kust tuleb müüt, et Soomes kõik pedantselt eeskirju täidavad?

Siin Sul õigus. Lasevad nii linnas kui trassil ühtse liiklusvoona ülekiirsuses ja pole asigi. Erandiks on jah pealinna kesklinn. Seal sõidavad ka 40 ja 30-ga. Aga muidu, anna ema padruneid! Ja kõik on kinni siiski tolerantsuses. Kui ma tahan mööda sõita - lubatakse. Tahan vahele pöörata - lubatakse. Tahan tiheda liiklusega kõrvaltänavast peateele pöörata, liiklusvoog peatub ja palun. Ja keegi ei psihhuita, et miks sa mu ees peatusid ja kellegi kõrvaltänavast liikuma lubasid.
Ja kas sellel kõigel on seos äkki sellega, et tänavanurgal p*** politseinike ei ole näha? :roll:


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

madone kirjutas:

Ja kui sa nüüd 1m ennem lubatud A reale keerad (mis on kusjuure spiisav põhjus sulle trahvi teha) et parem pööret teha ja trahvi saad siis su jutt muutub oluliselt!

Ehh, eks see oleneb ikkagi mundris otsustajast, potentsiaalse rikkuja käitumisest ja nn kampaaniast. Ise olen Paldiski mnt'l mingi 400 meetrit A-rajal lasnud, teades, et politsei on ees, aga mul oli ka kindel siht just nende seisuristmikult sisse sõita. Kui selgitasin oma "ühistranspordistaatusena" tõika, et lähen just nende selja taga oleva kooli staadionile pallimängu vaatama, anti load tagasi ja asi korras.

Teine variant oli töö juures, kus sõitsin jalgsipatrulli kõrvale kõnniteele ning kui rõõmsalt rajalt maha sain, siis selgitasin olukorda, et tean, jah, kõnniteel ei tohi tsikliga ei sõita ega tglt teda ka käekõrval lükata, aga mis teha, meil selline poliitika tööandja poolt, et parkimiskohtade nappuse tõttu pargivad tsiklid ja jalgrattad ühises parklas. Jällegi võeti seda kenasti arvesse ja lasti minna.

Ei taha siin öelda, et me kõik nüüd inglid või saatanad oleme, aga minu kogemus näitab, et karistamine rikkumise eest sõltub erinevatest asjaoludest ning kõik potentsiaalsed rikkujad ei pruugi seetõttu võrdse puuga saada.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Novot aga tänu sellele punkti süsteemile ja kui veel mõnel mendil eriti terendab preemia silmeees siis laksatakse sulle kohe trahv välja, räägi sa neile mida iganes tahad!


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas harimal »

madone kirjutas:

Novot aga tänu sellele punkti süsteemile ja kui veel mõnel mendil eriti terendab preemia silmeees siis laksatakse sulle kohe trahv välja, räägi sa neile mida iganes tahad!

Yup, täiesti nõus. Tglt kasutasin su fraasi viitena. Tekst oligi pigem teistele mõeldud - kõik ei saa ühe puuga, sest andmine oleneb erinevatest asjaoludest. Kusjuures, kui ma ei eksi, siis potentsiaalse rikkuja enda käitumine on ka ühe faktorina LE's täiesti kirjas..

Endal on mul seni nö vedanud, aga linnas liiklen ka võrdlemisi korralikult. Ise loodan, et järgnevate aastate jooksul see "vedamine" ka kestab :)

Turvalist ja trahvivaba liiklemist kõigile :bsmile:

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ütleks nii: liikluspolitsei on teinud oma töö hästi, kui on suudetud luua HEA LIIKLUSTAVA (Soomes minu meelest on). Hea liiklustava juurde kuulub paratamatusena tolerants. St kui piirang on 90, siis maha võetakse nt 105+ vennad, kusjuures kuni 110 suuline hoiatus, kui muid rikkumise pole. Üle selle saad mingi trahvi vastavalt vajadusele, kiires progressioonis sõltuvalt teo nahhaalsusest jne. NO PROOVIGU SIIS KEEGI VÄITA, ET POLITSEI OLI EBAÕIGLANE! Ma arvan, et selline tegelane naerdaks kaasliiklejate poolt välja, sest politsei on niigi juba "kinkinud". Niimoodi tava tekibki. Ja tava rikkumine ükskõik, kumma poole poolt on ühiskondlikult "out". Nii nagu see igas normaalses kogukonnas ikka käib. Politsei peaks olema meie kogukonnas, mitte meie kogukonna vastu. Siis aitaks kogukond ka politseid nende töös (kogukonna liikmeid on ju kaugelt rohkem, kui politseinikke), mitte ei vilgutaks tulesid, kui ees kiirust mõõdetakse. Vahepeal nagu oli juba, aga uues valguses kipub jälle jamaks. Kõige lollem asi on tõmblemine, täna nii, homme naa. Tavasid saab painutada. Nende murdmine ei too midagi head. Painutamine aga eeldab aastatepikkust pidevat tööd, mitte ühekordseid kampaaniaid.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Paaaaa
Postitusi: 109
Liitunud: 24 Juun 2007, 21:07
Tsikkel: Kawasaki Z1000

Lugemata postitus Postitas Paaaaa »

Tere kõigile. Sain trahvi 3000 eek, telefoniga rääkimise eest roolis, lasnamäel, elumajadevahel sõites, otsides parkimiskohta, priisle kandis.

Ja kusjuures vend oli nii ülbe, kogemata ütlesin talle Teie asemel sina(nägi suht noor kadett välja), laksti tuli kohe "Tsevoo? Ja s taboj vodku ne pil za odnim stolom, shtob ty mne na ty, ponjal?".

Väike shokk oli kohe, sellist vastust ei osanud oodate meie riigi korravalvuritelt. Ma saan aru et venda peedistati ja diskrimineeriti täiega lapsepõlves, ja nüüd elab välja. Aga isiklikult arvan, et asi on käest ära!

Pavel | Kawasaki Z1000
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

harimal kirjutas:
madone kirjutas:

Ja kui sa nüüd 1m ennem lubatud A reale keerad (mis on kusjuure spiisav põhjus sulle trahvi teha) et parem pööret teha ja trahvi saad siis su jutt muutub oluliselt!

Ehh, eks see oleneb ikkagi mundris otsustajast, potentsiaalse rikkuja käitumisest ja nn kampaaniast.

Jah, nii see oli.Nüüd aga võetakse politseinikult õigus ise teha analüüsi ja otsustada ning tehakse temast tavaline paavian, kes peab endale selgeks tegema ainult mõned seadused, kuidas töötab kiirusemõõtja ning istuda ja jälgida.Tartsil ja Triplekixil on õigus - inimesele mõjub palju paremini meeldiv käitumine ja lihtne noomitus, kui tuim protokolli saamine.Kui saad hoiatuse ja lubad, et ei riku enam eeskirju ning sind lastakse minema, siis sinu sisimas jääb tunne, et sina oled politseinikule "võlgu" ja lihtsalt jälgid edaspidi.Kui sa aga saad tuimalt trahvi samas proovides rääkida inimlikult, siis situb ikka hinge täis küll, närv keeratakse üle ja siis sul on tõsiselt mööda m*nni edaspididisest reeglistiku täitmisest.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Paaaaa kirjutas:

Tere kõigile. Sain trahvi 3000 eek, telefoniga rääkimise eest roolis, lasnamäel, elumajadevahel sõites, otsides parkimiskohta, priisle kandis.

Ja kusjuures vend oli nii ülbe, kogemata ütlesin talle Teie asemel sina(nägi suht noor kadett välja), laksti tuli kohe "Tsevoo? Ja s taboj vodku ne pil za odnim stolom, shtob ty mne na ty, ponjal?".

Väike shokk oli kohe, sellist vastust ei osanud oodate meie riigi korravalvuritelt. Ma saan aru et venda peedistati ja diskrimineeriti täiega lapsepõlves, ja nüüd elab välja. Aga isiklikult arvan, et asi on käest ära!

Loe ja imesta... tegelikult enam ei imesta ka.
Ammu oleks vaja "musta kasti" mis salvestaks viimased pool tundi pilti ja heli. Viimase fraasi eest lööks sellise politseinikuhakatise küll mõnuga avalikult risti. Kui juba kõik by the book siis ka teiselt poolt. Ebatsensuursete ja isiklikult solvavate väljendite kasutamine ametiisiku poolt ametiülesannete täitmisel ... paraku jääb praegu kõik jutu tasemele.

Peeter aka Hondarebel

Think positive

kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Kui tunnete, et olete siniste meeste käest ülekohut ja näopeksu saanud siis kirjutage kaebus kohtule politsei otsuse peale. Ka ametnike suhtlemisprobleemid võib seal ilusti lahti kirjutada.
Lisapunktid peaks natuke teise tähendusega olema, kui mõndadel meestel nendega paralleelselt kaebuste pakk kasvama hakkab.
Mis puudutab eelarve täitmist trahvidega siis kaebuse menetlemine on kah suht kallis teema ja usun, et kammib neil päris mõnusalt ära.
Vorst vorsti vastu!


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kusjuures kaunisti riigikeeles (tševo, bla-bla). Miilits mis miilits.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

Paaaaa kirjutas:

Väike shokk oli kohe, sellist vastust ei osanud oodate meie riigi korravalvuritelt. Ma saan aru et venda peedistati ja diskrimineeriti täiega lapsepõlves, ja nüüd elab välja. Aga isiklikult arvan, et asi on käest ära!

Asi on madalas enesehinnangus, mida siis pol.vormi sisse välja elama minnakse. Ego-laks, mis muud. Ja näitab kaadri ebaprofessionaalsust, suutmatust olla täidesaatva riigivõimu esindaja, mitte oma alaväärsuskompleksi ja sadismi väljendaja läbi sinise mundri. Hale. Olgu vorm sellistele kerge.

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

madone kirjutas:

No ma usun, et ma sõitsin piisavalt kaua, et mitte seda vaildust võita....

Ma olen sealt sõitnud korduvalt, venides pea foori alla "keskmises" reas ning enne parempööret läinud A-reale. Ja ajab ikka närvi küll, kui mingid jobud sõidavad kaugelt alt piki A-d sust mööda ning sina korraliku liiklejana sabatad. Mõni ei keeragi paremale :|

Ammu oli aeg see A-teema käsile võtta. Samamoodi peaks tegema ka Endla-taksopargi ristis ja paldiski mnt-mustamäe tee ristis.

mitte et mul sinu vastu, mäd, midagi oleks ;)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

madone kirjutas:

Kas 100m ennem lubatud 200m (kokku 300m) A reale keerata ja rahulikult kulgeda VÕI üle 4 rea vasakult servast täie pasaga paremale keerate ning kõigist oma länkariga üle sõita?

Kas keegi oskab näidata, kuskohas eeskirjas on kirjas, et 200m on lubatud?
Mina lugesin välja, et pöördeks tohib A-rajale minna. kusagil pole kirjas, kaua enne pööret. (nagu pole ka kirjas, mitu m enne STOP märki pead peatunud olema).

Isegi see ei tohiks lugeda, et sõidad ühest pöördest mööda, kuna sa ei reastunud ju selle pöörde jaoks ;)

Kasutaja avatar

max07
Postitusi: 253
Liitunud: 29 Juun 2005, 13:08
Asukoht: Worldwide
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas max07 »

Tere kõigile. Sain trahvi 3000 eek, telefoniga rääkimise eest roolis, lasnamäel, elumajadevahel sõites, otsides parkimiskohta, priisle kandis.

Alles hiljaaegu jäi tondi ülesõidul silma sinivalge buss kus juht rahumeeli telefoniga rääkis... ja pilti kus politsei roolis räägib, turvavöö lahti võib igapäev linnas liigeldes näha, aga nemad on ju "Riik" ja võivad omale kõike lubada. Õiglane või mis?

Ja kusjuures vend oli nii ülbe, kogemata ütlesin talle Teie asemel sina(nägi suht noor kadett välja), laksti tuli kohe "Tsevoo? Ja s taboj vodku ne pil za odnim stolom, shtob ty mne na ty, ponjal?".

Väike shokk oli kohe, sellist vastust ei osanud oodate meie riigi korravalvuritelt. Ma saan aru et venda peedistati ja diskrimineeriti täiega lapsepõlves, ja nüüd elab välja. Aga isiklikult arvan, et asi on käest ära!

Mis meie riik? pole vist kohta ja asutust kus ilma venekeele oskuseta sittagi teha pole, peale oma närvide raiskamise.

Live To Ride- Ride To Live.
http://www.motoservice.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”