milles on Apehangerite mõte?

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Et mitte võõras teemas läbustada siis küsin uuesti - mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel? http://www.hondachopper.com/gallery.html
Nende kasutajad peavad neid ilmselt stiilseks aga praktilisest küljest? Ma ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb. Aga kui kaua jaksab inimene oma käsi nii hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette vast ikka. Aga pikemad otsad? ? Üht sommi nägin sellise HD-ga sõitmas, jäi küll mulje, et parklas manööverdades tuleb üks käsi lahti lasta. Päris tõsiselt - kas see on enesepiinamine stiili nimel või on tõesti sedasi mugav?



Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Ma arvan, et see ikka pikema riista nimel on.

Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.

Loud pipes save lives!!!

rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

ma pakuks välja et mõte on apehangeril seljatoega günekoloogipuki puhul kus isteasend on selili, siis ju palju teistsuguse kujuga lenksuni lihtsalt ei ulatuks

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Primo »

Aga mis mõte on üldse mootorrattal, kui saab ka kabrioletiga sõita - samamoodi tuul sasib juukseid ja kui s**t ilm tuleb kaela, vajutad nuppu ja katus ronib peakohale :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8764
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 324 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

apehanger - ahviriputaja :P mulle näiteks tulevad judinad peale, kui ma seda näen. aga eks ta maitse asi on.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas harimal »

Lühitõlge linnalegendidest ja eriarvamustest:

  • "bob-job" (hilisem bobber) ehitamise ajal vaadati, et materjali jääb üle ning sellest saab ägeda lenksu
  • tavapärasest tiba kõrgem lenks oli pikematel sõitudel originaalist mugavam, asi hakkas levima kuni võimust võttis USA "bigger = better" mõttelaad ning asju hakati tegema piisavalt kõrgeteks, et mitmes osariigis otsustati vastu võtta 20 tolline kõrgusepiirang lenksudele (20" sadulast kõrgemal)
  • inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa

Sama tekst inglise keeles:
http://au.answers.yahoo.com/question/in ... 300AAZF3Rb

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas harimal »

Soultrain kirjutas:

Pakuks et pigem on see teatud ajastu stiil, mis on ka kandunud tänapäeva. Mis on jube pika esihargi mõte, mis on hardtaili mõte, kõigel ei peagi mingit jube sügavat mõtet sees olema, see on stiil.

Paraku on ka mõte kunagi sees olnud. Stiil on pigem tänapäeva küsimus :bsmile:

  • pikk esihark - stabiilsem ratas suurematel kiirustel. Miinuseks sitem juhitavus madalatel kiirustel
  • hardtail - vanad Harrukad, mis jupitati või raiuti, olidki ilma tagavedrustuseta
  • madal sadul - parem teetunnetus ning sellest tulenevalt juhitavus
  • väike paak, kadunud esiporikas jne - vähem kaalu
  • modifitseeritud paagikork ehk Harruka paagi kork viidi keskelt üles mügarikule - mahtus tilk rohkem kütet sisse
  • väiksed peeglid, suunanäitude või muu nodi eemaldamine - madal eelarve või soov teistele näidata, kui minimalistliku asjaga on võimalik liikuda vastandudes tehaste lisapaketiga mürakatele
CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

1 mats
Postitusi: 56
Liitunud: 30 Juun 2008, 23:55
Tsikkel: vn 750
Asukoht: Tartu

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas 1 mats »

vaadata on ju tore neid rattaid, aga sõita sellisega ei ole võimalik. tasub proovida :wink:


sarapuu
Postitusi: 138
Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
Tsikkel: ei ole
Asukoht: Tartumaa, Vara
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas sarapuu »

No kuida keegi. Mõnele meeldib tsikliga porisees sumbata, teine kaifib 200km/h tagarattal läbi linna sõita, kolmas kaifib niisama kuskil peldiku põrandal, süstal veenis. Ühtemoodi suure mõteta on need tegevused kõik ju. Niiet peaasi, et endale meeldib ja tore olla ju :?: :?:
me@läheb nüüd õlle järgi :bsmile: :bsmile: :bsmile: hoolimata sellest et see tundub nii mõtetu

ega vähe ei ole

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Pilt

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:

Kasutaja avatar

hatman
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Okt 2008, 16:37
Tsikkel: neegrikaksik
Asukoht: mäeküla

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas hatman »

iga mehe riist ühest küljest tema oma asi...
kõvu mehi on igasuguseid...
mõned isegi nii kõvad, et neil ka kannikate vahel kõva...

raske lapsepõlv, rauast mänguasjad, alates K750M...
Kasutaja avatar

SAUL
Postitusi: 99
Liitunud: 02 Apr 2006, 14:56
Tsikkel: KTM, HD
Asukoht: TARTUMAA
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas SAUL »

Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:

järelikult siis tuleb lenksust lahti lasta (crash) ja see konkreetne pilt on väga karm näide :twisted:

Estonian Chopper Forum http://www.estonianchopper.com

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas vilosius »

SAUL kirjutas:
Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?
Nende hobusesabadega saaks käed lenksu külge siduda :wack:

järelikult siis tuleb lenksust lahti lasta (crash) ja see konkreetne pilt on väga karm näide :twisted:

No kui juba hängida, siis.. Tyybil on raiserid ka seal veel :mrgreen:

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas - - - - »

ja vaata kui vähe lõhnastajat tal kulub.Kaenlakarvad lehvivad tuules ja tuju hea.Parem kui Airwic ja ei saa kunagi otsa. :wack:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Harimali posti vastuseks: pidasingi silmas tänast päeva, 21st sajandit, mil kõik see, hardtail, apehanger, pikk esihark jne = STIIL. või tahab keegi mulle veel tõsimeeli väita et tänasel päeval on vaja 4m esiharki juhitavuse parandamiseks, või hardtaili selleks et madalal istuda? yeah right...

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2390
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas kris. »

Burn7 kirjutas:

Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? :?

Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas margus014 »

rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

seaduskuulekas


rattaletõmmatud
Postitusi: 451
Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
Tsikkel: vfr
Asukoht: tallinn

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas rattaletõmmatud »

ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet :ner:

...nagu ratta peal...
Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

...Aga on siin keegi, kes ise apehangerit kasutab ja kommenteerida oskab? Olen sarnaselt Bitterile mõelnud, et kaua sellises sundasendis kannatab sõita.

Kasutaja avatar

SAUL
Postitusi: 99
Liitunud: 02 Apr 2006, 14:56
Tsikkel: KTM, HD
Asukoht: TARTUMAA
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas SAUL »

rattaletõmmatud kirjutas:

ja jõudsimegi järeldusele et tegelikult pole apehangeril erilist mõtet :ner:

kes peale sinu sellisele järeldusele jõudis? ... kelle jaoks on mõte kelle jaoks mitte, maitse üle ei vaielda. :roll:

Estonian Chopper Forum http://www.estonianchopper.com
Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Saag käib juba päris hästi (togi)

Ja et sael ikka rohkem hoogu oleks, ja õhtuil rohkem põnevat lugemist, siis:

Mehed, kes ei ole Easy Riderit näinud, ei ole minu arvates kompetentsed sellistel teemadel arutlema.

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome

sarapuu
Postitusi: 138
Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
Tsikkel: ei ole
Asukoht: Tartumaa, Vara
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas sarapuu »

need motikamehed kes üritavad siin apehangeritelt mõtet otsida, siis võin kohe ära öelda: te ei leia seda, ükskõik kui palju te ka ei googelda, aga teie jaoks polegi neil mõtet, täiesti ebamugavad ka. Enda bikele või endurtsile teil neid vaja ei ole ka :P

Teema kaldub kangesti filosoofiliseks :ner:

kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html

ega vähe ei ole

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas vilosius »

sarapuu kirjutas:

kes veel mõtetusi otsib siis vaadake: http://www.choppersaustralia.com/definitions.html

Vägagi hariv artikkel (w)

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Valmet »

margus014 kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

seaduskuulekas

Munadeta!

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Valmet »

harimal kirjutas:
  • inimesed hakkasid ratastega kaakidele tee peale trosse ette tõmbama, "ape hanger" lenks oli just piisavalt kõrge, et sõitja hullemast päästa

Mini mopeedil oli kah sarnane lenks, lapsepõlves sõitsin kord okastraati, mis oli üle tee tõmmatud- lenks päästis.
Äkki mõni kes mõtet otsib võib sellega leppida. Mõte nr 2: omada tsiklit millega iga jobu sõita ei suuda.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2390
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas kris. »

Valmet kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

mis pagana elu see alla 100 kmh on :ner:

Munadeta!

"Kiirendajate" jaoks on teine teema :wack: .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: milles on Apehangerite mõte?

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Ainult stiili mõte.
Kes esimesena selle peale tuli et selline lenks teha ja miks, see on teadmata. Chopping ja Bobbing algasid 1950 aasta ringi ikka selleks et tsiklit teha kiiremaks-kergemaks. Selleks võeti tolleaegsetel Harleydel ja Indianidel need rasked porilauad maha või lõigati (chop'iti) lühemaks. Kuna USAs populaarsemad tsiklispordid oli dragracing ja kiiruskatsed Bonneville soolajärvel siis ürtati oma tsiklitele anda välimus mis meentas neid võistlustsikleid, sealt algas see raami raking ehk siis esihark pandi suurema nurga alla. Samamoodi Sissibar sai alguse sellest et võistlustsiklitel oli tollel ajal selle koha peal käepide et tsiklit käima lükata.
Hiljem kui USA turule ilmus järjest rohkem inglise BSA, Triumph'i ja Norton'i tsikleid mis täiesti standardina nendest ümbertehtud Harleydest kiiremad olid, kadus see Chopingu taga olnud mõte neid kiiremaks teha ja asi muutus puhtalt stiili asjaks.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”