motodepoo

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Teema algataja
srpeeter

motodepoo

Lugemata postitus Postitas srpeeter »

Käisin eile motodepoos, et osta Yamahale mõne vahetamist vajava varuosa (kuna nad nüüd ka maaletoojad) Aga ma ei sa aru, kas nad käivad jala neid tellitud juppe toomas. Kuna jupp jõuab kohele kindlasti mitte varem kui kaks nädalat seega kuu aega. Nad võiksid äkki sügisel võtta tellimused järgmiseks aastaks ja kevadel tooksid jupid kohale.
Peab jälle minema Yamaha esidusse- kus hinna ja jupi vastavus tellitule on küsitav, aga jupp kohal 4 päeva jooksul.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks see see Motodepoo teema on, et õige biznisplan puudub. Ise tahavad olla AXO maaletoojad, olen käinud neilt aeg-ajalt mõnda krossiasja küsimas ja sellele saad vastuse, et me neid ei telli sest krossimehi käib nii harva. Loomulikult käib harva, kui korralikku valikut ei ole. Nokk kinni, saba lahti jne.

Teema algataja
welz

Lugemata postitus Postitas welz »

Plaanisin ka tellida endale Motodepoost paar vidinat, eeltööd tehes hinnad ja tarneajad sobisid. Kohapeal selgus, et B kategooria varuosi niipea tulemas pole ja ikkagi määriti pähe poole kallimad originaalid, max 2 nädalase saabumistähtajaga.
Ca 3-4 nädala pärast olid jupid kohal ja kästi oma kraamile kiirelt järele tulla (nagu oleks juba ammu seal vedelenud), kuigi eelnevalt oli kokku lepitud ka osade vahetus rattal, et oleks siis võinud pakkuda kohe remondiaega. Suutsin siis ikkagi paari nädala järgse kuupäeva kokkul leppida, et hommikul ratas sinna ja õhtul remonditud kätte. Helistasin veel korduvalt, et kas kokkulepped vett peavad, kõik oli ok.
Tsiklit kohale viies selgus, et nagu poleks kuuldudki aja broneerimisest mu rattale, lubati siiski ära teha. Õhtul pillile järgi minnes, töölt varem vabaks võttes selgus, et täna ei jõutudki mu ratta kallale. Ok tulge homme.
Oligi siis lõpuks aparaat valmis, kuid mingit paberit ei tahetud ikkagi anda nii ostetud vidinate kui tehtud töö kohta, kusjuures oli enne tegemist veel osalise ettemaksuga, et ise ka täpselt ei mäletanud palju 1,5 kuud tagasi makstud sai ja mis hinnas kokku lepitud oli, garantiid nagunii polevat.
Ega tegelikult jah, head teenindust kohtab üliharva ja seegi kogemus kõige kehvem polnud, kuid meelsamini otsiks järgmine kord mõne teise tegija.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ma ei saa aru, kas te eeldate et Eestis peaks mõni hullumeelne müüja varuosade ladu kohapeal pidama??? :evil:
Yamu keskuse ladu on Soomes ja ostes maksad kinni sealsed laokulud. Depoo "keskladu" on ilmselt veidi kaugemal ning suurema käibega/odavamet hindadega ja transa kulude kokkuhoiu mõttes tellitakse kaupa kahe nädala tagant. Ise olen küll kõik tellitud asjad 2 nädalat + max4 päeva kätte saanud.
Krt ärge virisege vaid planeerige veidi millal remontima hakkate. Ja kui on kiire siis saab Yamu keskusest asjad kätte.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Üldiselt kris'iga nõus.
Kui on kiire ja põleb siis loogiline ju, et maksad rohkem ja saad kiiremini kätte, kui aega rohkem siis ootad kaks nädalat ja saad odavamalt.
Ise ramost suzule juppe nõnda tellinud, et Raudsepale selgeks teinud - mul oli seda asja eile vaja ja lups tehakse kiirtellimus ja maksan kallid transakulud kinni ja pulk järgmine päev kohal, kui kiiret pole siis miks mitte oodata, eriti kui odavamalt saad.
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

ei maksa segi ajada juppide toomisele kuluvat aega, sellega kaasnevat suhtumist ja muud suhtumist. küsimus on selles, et kui reklaamitakse ennast maaletoojana ja siis elementaarseid juppe ei ole või midagi muud tellides saadetakse sind kuu peale, siis andke andeks, aga sõna "maaletooja" on siin siis üleliigne.
ja no suhtumine on iseküsimus. kui nii väikeses ettevõttes ei suuda erinevad "üksused" omavahel suhelda, siis ei maksa vist a la elioni ja tallina vee ja eesti energia üle üldse nuriseda...
ja paprite esitamine on seadusega pandud kohustus.

mumm@trambib jalgu
väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

[quote="kris."]Ma ei saa aru, kas te eeldate et Eestis peaks mõni hullumeelne müüja varuosade ladu kohapeal pidama??? :evil:
Yamu keskuse ladu on Soomes ja ostes maksad kinni sealsed laokulud. Depoo "keskladu" on ilmselt veidi kaugemal ning suurema käibega/odavamet hindadega ja transa kulude kokkuhoiu mõttes tellitakse kaupa kahe nädala tagant. Ise olen küll kõik tellitud asjad 2 nädalat + max4 päeva kätte saanud.
Krt ärge virisege vaid planeerige veidi millal remontima hakkate. Ja kui on kiire siis saab Yamu keskusest asjad kätte.

See küll nüüd loll jutt. Kui ikka reklaamitakse ennast mingi maaletooja kuuleviijana, siis peaks ka asjad laos olema. Näiteks KTM-i poes on ikka praktiliselt 90% käibivatest juppidest kohal. See ongi just kogu selle äri tegemise võtmeküsimus, et osata planeerida see millega tahetakse tegeleda ja siis ka neid asju pakkuda. Hea näide on näiteks lähinaabrite juurest võtta - läti honda ja kawa esindus. Kohal olevate originaaljuppide saadavus on OK. Lisaks sellele veel meeletult igasugust tuuningunänni. Ja tulemus - iga kord, kui olen seal käinud on seal ka lisaks endale veel eestlasi ostmas. Kui aus olla, siis ise olengi viimasel ajal kiire asja lätist toonud ja kui aega rohkem usast tellinud. Raudsepa stiilis endale meeletu hulga tootjate "maaletooja" olemine ja kui küsima lähed siis öeldakse, et tellime on jama. Lõpuks on tellida arvuti tagant lihtsam - tarneaeg sama. Ja nii see äri alla käib, tihti sa ikka viitsid kohale minna ja tühjade kätega tagsi tulla. Ma muidugi ei räägigi Raudsepa abikaasast, kes ta ärile eriliselt "kaasa aitab" :D.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Lihtsalt lambist oletan:

Depool vist puudub statistika igast asjade kohta... seega pole imestada ju :)

Siiski võiks esimene aasta kuluda ettevõtte rajamisele ja käima saamisele... teine hooaeg võiks juba statistikat teha ning järgmistel juba teadlikult vastavaid vidinaid tellida ning vaadata, et kiirematel aegadel "tegijaid" leiduks jne jne. Lõpuks vastavalt nõudmise kasvule siis juurde tellida.

Selles osas võiks nad tõesti endale KTM-i eeskujuks võtta. KTM-i oli mul kunagi päris tihti asja ning sinna võis no tõesti lausa ilma ette helistamata minna ning 90% kindlusega oli seal see vidin olemas.

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

ikka ma ei saa pahameelest aru, pole küll eriline motodepoo fänn, kuid kui vaadata nende weebis ringi siis leiab sellise lehe
Motodepoost uued originaalvaruosad mootorratastele:
Honda
Kawasaki
Suzuki
Yamaha
Varuosade tellimine:
Tallinna Motodepoos: tel. 50 84 199 info@motodepoo.ee
Tartu Motodepoos: tel. 53 446 911 info@motodepoo.ee
Varuosade tarneaeg on 2-3 nädalat. Varuosade tellimisel on vajalik ettemaks 30% hinnast.

Siin pole sõnagi juttu, et nad on maaletoojad. Neil lihtsalt saab nendele brandidele pulki osta.
Samamoodi nagu nagu sa saad näiteks streetmotost ka oma rattala a'la spidomeetri trossi osta, ega see siis ei tee maaletoojaks. Lihtsalt nende käest saab neid pulki osta. Minu nägemust mööda Yamaha maaletooja on Yamahakesuks, Kawa oma on itmoto, suzuki - ramo ja honda - bikeworld.
Kõik muud on pigem edasimüüjad, või vahendajad.
Samas on ka selgelt modotepoo weebis kirjas 2-3 nädalat.
Palju kisa ei millest antudjuhul - ütleks.
Ja mis puudutab KTM'i siis see on ametlik esindus eestis, mis müüd piiratud valikuga rattaid (ainult ktm'e) miks seda eeskujuks võtta?
Olegem reaalsed ja kujutage ette mis investeeringut tähendaks eestisse sellise lao tegemine, kus olens 90% pulki sees yamule, kawale, hondale ja suzule.
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Em..miks see teema Fleimi all ei ole? Võiks sinna tõsta, tundub nagu õigem koht olevat.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20


Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

trudy > põmst oled õigel teel. siiski on depoo endale saanud ka õiguse müüa yamu originaalvaruosi, mis siiski yamu keskust eriti nukraks ei tee.
euroopa liidu tingimustes on paljud müügi esindulepingud saanud hoopis teise tähenuse ja vaba maa = vaba turg.
siiski eelistaks mina ka seda varianti, et yamu keskus on yamu rataste ja pulkade müüja/maaletooja, suzuki esindus suzuki oma jne.
parim näide, kelle ärist ja müügist ma aru ei saa, on motomarket. ei tea kuidas on hetkel neid need lood, kuid müüvad peaaegu igat tsiklit mida tahad. sealhulgas ka 1600 wildstar, mida euroopa jaoks ei toodeta enam. kunagi oli neil ka klausel, et garantii on 1 aasta, kuigi tehas annab ametlikult kaheaastase garantii. mismoodi toimub motomarketist ostetud tsikli tehniline hooldus, ei taha üldse mõtlema hakatagi...
nii et minu silmis on just sellised putkad turu solkijad.

ps. mul ei ole põhimõtteliselt midagi depoo ja marketi ja teiste sarnaste poodide vastu. küll aga kuuldes inimeste enda elamusi sellest, mis on juhtunud seal, siis ei tee see mitte meelt rõõmsaks.

ps. ps. fleimi alla panek oli hea mõte. saab vabalt väljenduda ja õli tulle valada avaldades mõtteid veidi laiemalt kui teema võimaldaks ;)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Milleks muretseda asjade pärast mis sind ennast ei puuduta? See kus Motomarket hooldust teeb on nende ja nende klientide mure. Mina neilt ratast ostnud pole ja mul jumala suva kas nad teevad seda kuskil selveri tagaruumis või kodugaraažis a`la streetmoto.
Mõni aeg tagasi mainis marketi müügimees mulle, kui ajaviiteks Tounot uudistasin, et nad on see aasta müünud 10 (kümme) RSV1000 Tuonot, -ilma garantiid andmata ja elementaarseid hooldusvõimalusi omamata vaevalt et 152k maksvaid rattaid müüks..

Nagu juba öeldud, see et Depoost saab tellida orig juppe ei tee neid veel maaletoojaks või esindajaks. Meil on valikuvõimalus, kas maksta vähem ja oodata, või maksta rohkem ja peaaegu mitte oodata, selle üle oleks õigem rahulolu tunda mitte kiunuda.


Lihtsalt näiteks kui erinevad on inimesed:
Kunagi tellisin töö tõttu iga nädal usast autojuppe, klient A küsib millal jupp kohale jõuab? vastus: "4-7päeva". Klient: Niiiiiiiii kaua läheb aega!??!?!:shock:

Klient B sama küsimuse & vastuse peale: Nii ruttu toote usast jupi!?!?
:shock:

Teema algataja
eon

Lugemata postitus Postitas eon »

Ma ei tea, minu arust on selline kriitika nagu see sind just see mida eesti mototurg vajab.
See fleimi alla tõsta oli üsna pentsik mõte sest siis omandab asi nagu mingi naljaga pooleks tähenduse ja mõte kaob üldse ära.

Depoo kohta oleks omal selline kommentaar et kolme aastaga mil mina nende käest tsiklivarustust olen ostnud pole sealsed müüjannad omale müüdavast kaubast mitte la p*rsetki selgeks teinud. Minu arust on see ikka elutobe kui tsiklipoe müüja ei tea isegi seda mis vahe on 6000- ja 2800- kiivri kestamaterjali vahel. Piisaks ainult sellest kui nad korraks omaenda kataloogi pihku võtaks ja seal on kõik suurelt ja punaselt kirjas aga ei! Kui neid nende oma kasum ei huvita siis vähemalt see võiks ikka korda minna et motovarustusest sõltub 99% ajast inimeste elu ning valesti valitud riietus võib kellegi eluks ajaks sandiks muuta! Poemüüja ülesanne oleks omalt poolt igakülgselt abiks olla ning teada kasvõi elementaarset materjalidest ning nende kasutusest.
Marek ise on üldiselt väga normaalne vend ja teab tõesti asjadest palju kuid midagi on kogu selle Depoo suhtumises mis mulle kohe üldse ei meeldi!

Loomulikult on ka selles jutus iva et tahad paremat mine kallimasse kohta. Aga kas peaksimegi siis lihtsalt vait olema ja tegema kõik nii nagu eesti motopoed dikteerivad?! Antud teema mõte minu arust oleks selles, et poeomanikud ise siin natuke ringi vaataks, oma vigadest väikse ülevaate saaks ja asja kuidagi parandada püüaks. Keegi neile neid ju poodi näkku ütlema ei lähe! Ja kui nad protsessi käigus mõned kümned kliendid kaotavad siis ehk paneb see neid natuke rohkem pingutama.

Muidugi on ka see vana tõde et ükskõik kui kiiresti tsiklipoed ja remonditöökojad ka ei töötaks- ratturitele jääb sellest ikka väheks kui ratas garaažis ootamas ja väljas päike särab! :roll:

Aga üldine kvaliteediparandamine läbi mõõduka kriitika on mu meelest igati teretulnud! :)
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Ehhh ... väide "valesti" valitud riietuse ja sandistumise seostest on pehmelt öeldes naljakas :D . Fleim nagu fleim, ehtne ja ehe :twisted:
Kui pappi on siis ostad kallima ja turvalisema. Ja kui ei ole, võib müüja sulle ükskõik millist lugulaulu rääkida aga rahakott dikteerib oma.
Ja kui kellegil on kade meel, et müüakse rattaid mida ametlikud esindused ei müü, siis on see nende probleem. Aga ajaks vist endal ka närvi mustaks kui iga teine suur chopper on sama mis endal ehk WildStar :D

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Kui mina depoost omale kuuke tagasi esimest kiivrit ja kindaid otsimas käisin, siis oli see blond neiu ikka väga abivalmis. Seletas mulle pikalt laialt mida ja kuidas proovida. Nii kinnastest kui ka kiivritest. Pärast seletas ka kuidas jopet valida ja mida jope juures peaks kindalsti vaatama.
Samas teine päev kui läksin oli nagu ümber vahetatud, kinnine ja ei suurt mingeid seletusi. Eks oleneb ka päevast ma kardan sealne teenindus, nagu suurelt jaolt igal pool.
Royal Einfield 350 Classic
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

parim näide, kelle ärist ja müügist ma aru ei saa, on motomarket. ei tea kuidas on hetkel neid need lood, kuid müüvad peaaegu igat tsiklit mida tahad. sealhulgas ka 1600 wildstar, mida euroopa jaoks ei toodeta enam. kunagi oli neil ka klausel, et garantii on 1 aasta, kuigi tehas annab ametlikult kaheaastase garantii. mismoodi toimub motomarketist ostetud tsikli tehniline hooldus, ei taha üldse mõtlema hakatagi...
nii et minu silmis on just sellised putkad turu solkijad.
Härra Credo, äkki oleks tiba tagasihoidlikum selliste asjade väljaütlemistega. Seda, kuidas midagi müüakse ja hooldatakse, ei peagi SINA midagi teadma seni, kuni sa midagi reaalselt OSTA kavatsed. Kõik ostuhuvilised on teadaolevalt saanud kogu info, mis puudutab kõiki küsimusi ja ükski klient ei ole jäänud ilma ka hooldusest. Ja mis puudutab müüdavat tehnikat, siis PALJUSID asju ei toodeta Euroopa jaoks. So what ? Aga äkki tahab klient Venemaalt soetada just sellist...Kas keegi keelaks seda müüa ?
Kokkuvõtteks, milleks analüüsida avalikult teiste tegemisi ja muretseda võõraste asjade üle, kui ise isegi vähimatki tausta ei tea. Ei jäta just kuigi asjalikku muljet.[/quote]

Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

lugupeetud motomarket.
tuletaksin meelde, et seoses eesti kuulumisega euroopa liitu on venemaa ja eesti turg oluliselt teistel kauplemisalustel kui enne ELi kuulumisel. ja elades eestis, mis kuulub ELi tahaks ka saada ikka asja, mis on toodetud euroopa turu jaoks, mitte kuhugile mujale (ja see on kõige selgem turu solkimine - kui on vastuväiteid, siis anna aga tuld).

ja on küll minu asi. äkki teete mingit imehooldust või superhead teenindust, mille pärast peaksin yamaha keskusest loobuma ja oma iga-aastased 2-3 uut tsiklit teie käest ostma?

seega võiksite vast ise veidi vaiksemalt võtta. selline bravuuritsemine ei näita ka teid kõige paremas valguses...
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Credo kirjutas:
seoses eesti kuulumisega euroopa liitu on venemaa ja eesti turg oluliselt teistel kauplemisalustel kui enne ELi kuulumisel. ja elades eestis, mis kuulub ELi tahaks ka saada ikka asja, mis on toodetud euroopa turu jaoks, mitte kuhugile mujale.

Ameerika autod sulle ka kindlasti pinnuks silmas, solgivad ju turgu, -pole siia toodetud...


Burn flame, burn!
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Credo kirjutas:
ja on küll minu asi. äkki teete mingit imehooldust või superhead teenindust, mille pärast peaksin yamaha keskusest loobuma ja oma iga-aastased 2-3 uut tsiklit teie käest ostma?

seega võiksite vast ise veidi vaiksemalt võtta. selline bravuuritsemine ei näita ka teid kõige paremas valguses...
Meie poolt tehtav hooldus ei ole imehooldus, vaid see, mis on uutele tsiklitele ette nähtud garantiiaja jooksul. Edasi vaatab igaüks ise, kus ta käib või mida oma rattaga teeb. Tegemist ei ole ju kosmosetehnikaga. Ja siin ei käi jutt mitte sellest, kas SINA peaksid kellegi kasuks Yamaha keskusest loobuma, vaid sellest, et enne tule ja küsi kuidas mingi asi töötab, mitte ära tunne muret ja oleta kuidas ta ÄKKI töötab !
Hämmastav - ühel nädalal mõistad kohut supermoto- ja baigivendade üle Tallinna liikluses, teisel nädalal motokaupmeeste üle !!! Mida järgmiseks...???
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Õlivahetus pole jah teabmis kosmosetehnikat nõudav üritus aga kui tahad oma baigist tippkiirust kätte saada siis sellist timmimist (Soome Suzuki teeb näiteks enne gar. aja lõppu) tehakse sisuliselt tuuletunnelis. Õhu sissevõtmine 200++ kiirustel käitub hoopis teistmoodi kui garaazhis ja kohapeal seistes ... Friikide värk? Kindlasti. Aga tean üht Soome semu kes oma busaga just selliseid protseduure 1x aastas läbi teeb.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 12 Mai 2005, 09:35, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

kris. kirjutas:
Õlivahetus pole jah teabmis kosmosetehnikat nõudav üritus aga kui tahad oma baigist tippkiirust kätte saada siis sellist timmimist (Soome Suzuki teeb näiteks enne gar. aja lõppu) tehakse sisuliselt tuuletunnelis. Õhu sissevõtmine 200++ kiirustel käitub hoopis teistmoodi kui garaazhis ja kohapeal seistes ... Friikide värk? Kindlsati. Aga tean üht Soome semu kes oma busaga just selliseid protseduure 1x aastas läbi teeb.
Täitsa nõus :))) Aga friikide värk on see kohe kindlasti. Neid härrasid on ikka väga vähe, kes mikroskoobiga jõukõveraid võrdlevad ja tippkiirust kolm kohta peale koma mõõdavad. Ja see busa jooksis kindlasti enne 300 ++ ja jookseb tõenäoliselt ka viis aastat hiljem, kui ta sinnamaani ühes tükis püsib :)) Ei kujutagi päris ette, mida seal tuuletunnelis veel reguleerima peaks ?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Vist natuke personaalseks läinud see vaidlus. Aga jutu alguse point oli vist just selles, et ka need nn. "uued tegijad" turul võiksid veidikenegi spetsialiseeruda. Kas paarile tsiklimargile või siis konkreetsetele varustuse või juppide valikule ja seda asja hästi teha. Kui motomarket soovib apriliat müüa siis andku tuld, praegune " ametlik" (vist) esindus (see saepood) on ikka väga õnnetu. Eesti turg on lihtsalt liiga väike selleks, et siin samade markidega üksteisele hinnaga ära teha. Lõppude lõpuks kaotab klient, sest firma kasum on väike, kassavoog vilets ja oma raha ei julgeta juppide alla panna. motomarket võiks ju siin avaldada nende eelmise aasta käibe ja aasta lao keskmise väärtuse. Ega need andmed ju saladus ei ole, lihtsalt saadaval avalikkusele veidi hiljem :). siis oleks ju huvitav analüüsida ettevõtmise elujõulisust.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Tuletaks laiadele rahvahulkadele meelde, et motopoodide näol on tegemist täiesti tavalise ärimudeliga, ehk x krooni peab y ajaühikus tootma z krooni juurde.
Vastavalt Eesti vabariigi seadustele vastutab ettevõtte tippjuhtkond oma väärotsuste eest kogu oma isikliku varaga ja riskib ka valeotsuseid langetades reaalse vanglakaristusega. Seega jõuame sisuliselt selleni, et kui motodepoo või motomarket tooks oma riiulitele lademetes margikohaseid varuosi, mis seisavad seal aastaid enne kui kellelgi võib olla nende vastu ostusoovi tekib, siis osellise otsuse langetaja on sooritanud majanduskuriteo. Kui ettevõte selle tagajärjel raskesse majnduslikku seisu langeb või pankrotti läheb, siis läheb asi juba kurjaks. Kui pankroti puhul ka kellegile suuremat sorti võlgu maha jäetakse siis veetakse päiksele ruudud ette ja müüakse juhatuse esimehe kodune vara maha kahh .
Nii et asju peaks ikka üritama vaadata mõlemalt poolt letti .

Vägisi tuleb meelde aeg, kus meie peres baari peeti. Välismaalastega probleemi ei olnud,, aga eestlaste seas oli üsnagi tihti sellist suhtumist :
" Kas müüte soojendatud toitu või a'la carte ? "
" a la'carte"
" tore, kui kaua seapraega aega läheb"
" 10....15 minutit ( tegelikult ikka osa asju soojendati :wink: )
" NIIIIIII KAUAAAAA VÄÄÄÄÄ????????? Ime, et teil üldse kliente on!!!!!! kRRRRTTT"

Ja tabagu mind välk, kui ma eelmise dialoogi puhul liialdasin :lol:
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No spinna, kas sa ikka üle ei pinguta. Sinu teooria järgi ei saaks eestis ükski firma toimida, aga näe tegutsevad. Omalgi ikka laoseis on kolmekordne kuu käive ja ei paista ruute kuskilt :D.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

No spinna, kas sa ikka üle ei pinguta. Sinu teooria järgi ei saaks eestis ükski firma toimida, aga näe tegutsevad. Omalgi ikka laoseis on kolmekordne kuu käive ja ei paista ruute kuskilt
Ruudud muidugi paistavad siis, kui ostad lausa miljonite eest asju lattu kokku ja asjade eest ise võlgu jääd.
Ja ega laoseis ju halb asi ei ole, kui ta ikka ringi ka käib.
Ma pidasin silmas, et ei ole ju mingit mõtet asju riiulisse osta, kui need suure tõenäosusega sealt lähikuudel edasi ei liigu.
See ruudu jutt on tähendab seda, et ka väikestes otsustes tuleb korrektne olla, mis siis, et selle eest keegi kohtu alla ei anna ;)
Mõistvalt peab asja suhtuma nii müüja kui ka klient.
Ise üritasin rebelile osi osta mitmest kohast ning ausalt öeldes oli ka motodepoo üks nendest kes soovitas tookord ikkagi bikeworldist asjad hankida ning bikeworld lubas üsna pika aja jooksul need kohale saada ( tegelikult tarnis oluliselt rutem ). Ja kokkuvõtteks pean ütlema, et mul ei ole selles rebeli osade hankimises mitte ühelegi kohale mitte midagi ette heita . Motokesus ja Motodepoo andsid omakasupüüdmatut nõu ja ka bikeworld teenindas mind väga hästi ( vastupidiselt siinse foorumi üldisele seisukohale. Mäletate lausas firmakohne teema oli püsti ). Lisaks olen niisama torkimas käinud Motomarketis, mis on ka suhtumise poolest väga normaalne koht ning telefoni teel asju ajanud Streetmoto Erviniga, kes on ka abivalmidust üles näidanud, mitte pohhuiismi
Ja selle pärast jääbki mul mulje, et teete siin kaupmeestele täiseti põhjendamatult liiga ;)
Äkki on hoopis asi minus, et mind kuskil ei kiusata? :lol:
Isegi politsei ei kiusa :twisted:
Veel.... :shock:
Viimati muutis spinna, 12 Mai 2005, 10:29, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 245
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

loen siin ja aina udusemaks asi läheb :? kui alguses oli selge et oodati varuosi ja oldi pahased et 2 nädalat peale tellimist pole neid kohale jõudnud (kuigi kodulehel on öeldud tarneaja kohta 2-3 nädalat) ja et kui müüja ei soovita kõige turvalisemat (ja kallimat) varustust mis tundus peaaegu humaansuse vastane kuritegu ( ma võiksin ju küsida mis asi siis see kasutatud rehvide ja mustrite juurdelõikamise soovitused on, mis siit foorumist läbi on käinud - need on ju siis lausa eduka suitsiidi tegemise õpetused ???), siis Flame lõpupoole on asi ikka täiesti arusaamatu - tundub et parem oleks kui üldse midagi ei teeks, sest kui ladu ei suuda sees pidada kõikidele mootorrataste osadele aastatest 1980-2005 siis pole parem mõtet sebida ?

Mis puudutab maaletoomist, siis jah, AXO krossivalik on võibolla tõesti ehk tiba nõrk, samas krossivarustust müüvad pea kõik motopoed, loomulikult on see lojaalsele brändi eelistajale halb, tänud kriitika eest, püüame parandada. Samas muu motoriietuse kohapealt peaks ikkagi valik üpris suur olema - kui mitte suurim Eestis...

Kriitika on alati teretulnud, sest muidu ju ei teaks kuidas ja mida parandada, aga lahmiv selline teeb kurvaks ja paneb mõtlema, et kõige parem oleks kui midagi ei teeks ega alternatiive ei pakuks...aga kas siis oleksid ikka kõik rahul ?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks seep see ongi mida üheski EBS-is ja muus selgeks ei õpi :). Kuidas nii äri teha, et klient on rahul ja pankrot kaela ei kuku. Aga minu point on just nagu õpetaja Laur Tootsile ütles: tee kasvõi pool rehkendust aga tee hästi. Preaeguses Euroliidus ei ole tõesti maaletooja staatust nii nagu enne oli ja põhimõtteliselt on võimalik iga asi sobiva hinnaga kätte saada. Tahaks siiski et tsiklipoed oleksid tsiklipoed aga mitte Otto kataloogipoed. Mine vaata kasvõi motodepoo kodukal, kui palju seal kaubamärke on - kas poes ka see kuidagi kajastub. Eriti sõiduvarustus on asi, mida tahaks selga-jalga proovida.

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Tjah...
nüüd hakkab asi küll flameks kiskuma.
Tegelikult käin välja ühe idee - motokaubitsejatele.
Leidke endale partnerid - vahet pole kui kallid, kes shipivad tellimuse kohe peale kõnet ära, DHLi, UPSi whatever millega. Ja seljuhul ongi 24h jooksul kaup kliendil käes, pohh et rämedalt kirves aga vinguda ei saa.
Ja kui flame edasi ajada siis ma ei teagi kas päris uut yamahat ostma minnes ostan selle depoost, motomarketist või yamaha keskusest.
Kindlasti üks määrav asjaolu on hind, kuid lisaks hinnale ka hooldusepool.
Kui lihtsalt silmaga vaadata - Yamahakeskusel on kena suur garage 100-200 meetri kaugusel kauplusest, depool - garage kohe kõrval ja kui aus olla siis ma ei teagi kus motomarketi garage on.
Mina on näteks selline moto"***e", kes tahab garaasi näha, kus hakkan hoolduses käima ning töömehega paarsõna vestelda.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

MOTODEPOO kirjutas:
pikk pikkkkk jutttt
Ole mees, ära põe nüüd :P Vaata.. sa vähemalt käid siin foorumis ja loed klientide "tagasisidet" ning paned ka oma sõna sekka.

Mõnda motomarketi posti olen kah märgand aga see selleks....

Kui sa nüüd mõne-paari aasta pärast eesti edukaim motokaupmees oled siis ma arvan, et just tänu sellele klientide virinale ja mölinale - ära pane pahaks ja võta seda just nö. boonusena oma senise hea töö eest :P

Ilma depoota oleks ma praegu ilmselt kuu aega õlifiltrit oodand :)


Seega keep up da good work ja võta klientide virinat rahulikult!
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

mx77 kirjutas:
Eks seep see ongi mida üheski EBS-is ja muus selgeks ei õpi :). Kuidas nii äri teha, et klient on rahul ja pankrot kaela ei kuku.
Oi oi oi oi oi oi ...... nüüd oli küll ämbrite kolinat minuni kosta.

Lugupeetav mx77 EBS-i juhtimise ja ettevõtluse õppetoolid midagi muud eriti ei õpetagi kui seda kuidas klientidele meelejärgi olla......sest kui sa natukenegi strateegilisest juhtimisest midagi taipad siis klientide rahulolu on ainuke võimalus pankroti kaela kukkumist vältida.....

__________________________________________
Vabandan väga OT pärast ja luban ennast parandada :D
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”