kiivriklaasi toonimine
Moderaator: Moded
Tundub, et tegemist on uue, tõusva tähega klaaside toonimise maailmas!korke kirjutas:Ei...aga profesionaalne kiletaja teeks asja ära
Reeglina ''normaalne'' kiletaja on mingi vasja kes põlve otsas tjuunib lada't:)Liim ei segune visiiri plastikuga Vaid kui sa hakkad seda liimi ära puhasta mõne lahusti baasil oleva puhastus ainega siis see aine lihtsalt sulatab visiiri pinda ning jääb matiks Või fairyt kasutades nühid lihtsalt selle nuustikuga visiiri matiksTarts kirjutas:, et normaalne kiletaja seda ette ei võta.
On võimalik panna koos kuumaõhupuhuriga seda kile...viisiri peale ....ilma ,et visiir hakkaks lainemata.
Aga just selle pärast ,et risk on nii suur ja visiir ei maksa mitte vähe ei hakka ükski kiletaja seda tööd tegema ....kui persse läheb siis tema peab ju seda visiiri kinni maksma.Tarts kirjutas:. Seda sellepärast, et kiletamise üks tehnoloogiline külg on kile venitamine klaasile (visiirile) sooja abil, et kile võtaks klaasi kuju ja "istuks" ilusti klaasile. Visiirid on reeglina orgaanilisest klaasist, mis sellise soojendamise temperatuuri juures võivad kergelt deformeeruda. Teine moment on see, et kui kile panemise käigus miski läheb viltu, siis autode klaasidelt saab kile lihtsalt maha rebida, klaasi liimist puhastada ning uuesti ja paremini panna. Visiiri puhul aga seda enam teha ei saa, sest kile liim on temperatuuri mõjutusel nii öelda visiiriga segunenud ja puhastamine on võimatu. Saab muidugi ka kile visiirile panna ilma soojendamata aga seda taas kord normaalne kiletaja ei tee, sest kui ta oma töö eest tasu küsib, siis ta peab andma ka garantii mida ta loomulikult sellisel puhul anda ei saa.
Mina oskan
Kuna olen piisavalt näinud juba neid tjuunitud ladasi ja sierrasi.....Siis oskan öelda ,et need odavad ''säästuka'' ...siis mingi aja pärast nad pleekuvad ära ...muutuvad laiguliseks....õhk tuleb vahele.....tulevad äärtest liimist lahti......jneTarts kirjutas:Ei oska öelda mitte midagi niinimetatud "turu kilede" kohta, mida säästumarketid ja selverid müüvad ja samuti ei oska ma mitte midagi öelda Rollerboy postituse kohta, kus ta "pani auto toonklaasi kile välja poole väga hea tulemus pollaritega pole tegemist teind" Ilmselt on see miski uus tehnoloogia, millest mina kui juhm tehasetööline mitte midagi ei tea.
See, et ma alates 1997aastast olen olnud klaaside toonimise ettevõtte juhtkonnas ning et meie ettevõtte poolt on välja töötatud kaasaegne kiletamise tehnoloogia on teinud minust tõelise looduse häbipleki! Siin on ühe kärbse näol tegemist TÕELISE PROFFIGA (kes pole mitte lihtsalt normaalne kiletaja vaid ikkagi proff) ja mul ei jäe muud üle kui esimesel võimalusel anda avaldus enese tagandamiseks.
Sõnaga, lugege kehtetuks kõik minu senised välja ütlemised klaaside toonimse temaatikas ning uskuge noort jumalat Korket. Respekt!
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
nu said keksida nüüd natuke ..oled rahul endaga
Korke ei oska üldse ega pole mitte kunagi toonkile kleepinud klaaside peale....aga ühteist tean Kuna puutun kokku igapäev tjuuninguga
Tarts kirjutas:Tundub, et tegemist on uue, tõusva tähega klaaside toonimise maailmas!
See, et ma alates 1997aastast olen olnud klaaside toonimise ettevõtte juhtkonnas ning et meie ettevõtte poolt on välja töötatud kaasaegne kiletamise tehnoloogia on teinud minust tõelise looduse häbipleki! Siin on ühe kärbse näol tegemist TÕELISE PROFFIGA (kes pole mitte lihtsalt normaalne kiletaja vaid ikkagi proff) ja mul ei jäe muud üle kui esimesel võimalusel anda avaldus enese tagandamiseks.
Sõnaga, lugege kehtetuks kõik minu senised välja ütlemised klaaside toonimse temaatikas ning uskuge noort jumalat Korket. Respekt!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
CB500 kirjutas:Kle korgits, päris hea rahulik oli vahepeal kui sa oma crappi suust välja ei ajanud vahepeal.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
korke, sa lumesajus pole proovinud? ratast pole vajagi - ootame sobivat ilma, läheme türisalu pangale (sul visiir lahti ja prillid ees) ning ma annan suuna kätte ja küta kulleskorke kirjutas:ÜKS PARIMAID EELISEID PÄIKESE PRILLIDEL OLI SEE. Kui hakkas padukat sadama või sattusin tormi...siis tegin visiir lahti ja sõitsin päikeste prillidega....kõvasti parem nähtavus oli !!!!!! Kuigi kõik tundus tume...
Ei, kulla veli, türisalu pangale ära Sa korket küll vea! Ma käin seal koera jalutamas ja ma olen huvitatud puhtast loodusestPihelgas kirjutas:korke, sa lumesajus pole proovinud? ratast pole vajagi - ootame sobivat ilma, läheme türisalu pangale (sul visiir lahti ja prillid ees) ning ma annan suuna kätte ja küta kulles
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Lumesajus on ka sõidetud.....ning kinnise visiiriga on võimatu sõita korralikus lumesajus.
Pihelgas kirjutas:korke, sa lumesajus pole proovinud? ratast pole vajagi - ootame sobivat ilma, läheme türisalu pangale (sul visiir lahti ja prillid ees) ning ma annan suuna kätte ja küta kulles
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
[/quote]korke kirjutas:Lumesajus on ka sõidetud.....ning kinnise visiiriga on võimatu sõita korralikus lumesajus.
Hmm... ma siin mõtlesin, et poetaks paar tagasihoidlikumat sõna lumesajus sõitmise kohta, aga arvestades teema algust ja tegelikku küsimust, samuti viimaste postide sisu antud teema suhtes... pole vist oluline:-)
ps. sorry sisutühja posti pärast
Kk
call me stupid if you want aga ma olen kogu aeg sõitnud nii laus-, seeene-, udu-, padu- kui ka muudes vihmades kinnise visiiriga ega saa aru, mis viga peaks sellel olema. Vihma sisse ei saja, pilk välja ulatub.... aegajalt pühin kindaseljaga klaasi pealt sodi vähemaks (just väiksema uduvihma puhul vajalik, tuul ei vii väikseid tilku minema) ja muudkui sõidan.......aga tuleb suvi siis kindlasti mine proovi sõita padukas ...kinnise visiiriga....ja pärast proovi prillides Siis tule räägi kuidas läks.
ja miks peaks ka lume puhul asi teisiti olema....
osta normaalne kiiver, smartass
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Jawagirl, tegelt ei ole offtopic - teema on fleimi all (kes iganes ta sinna tegi).Jawagirl kirjutas:Kuna siin juba offtopicuks läinud, ütleks nii palju, Korke, keegi pole sind rünnanud antud hetkel ju. Ise hakkad teiste postituste kallal vinguma. Et liiguks nüüd sujuvalt teemasse tagasi ja naiivitarina me@küsib can't we all get along? su postid on kasulikud niikaua kuni sa ei hakka teiste omi maha tegema.
Tarts, a kas su koer mängida ei taha?
sang rääkis olulise ära..
-
Teema algataja
ok. prillid on head. aga väga pikka maad sõites hakkavad sangad valu tegema.
kuna shoei kiiver on tehtud mõeldes visiiri vahetusele, siis 500.- "smoked glass" visiiri eest ei ole vist liiga palju? või on, korke?
ma jään ikka oma seisukoha juurde, et kui asi on mõeldud töötama ühtemoodi, siis ei ole mõtet "tjunida" seda "samizdatt" moodi.
korke, nothing personal, kuid ma tahaks seda näha, kuidas sa vihmasajus sõidad lahtise visiiriga maanteel 600 km järjest. võibolla mõtlesid sa siin seda, et paotab visiiri sentimeeter lahti, et ventilatsioon oleks parem? ei tea.
sang kirjutas õieti: osta õige kiiver, smartass. pikka talv on ees. lumehangedes ei saa kiirendada ja jääb mõnigi laks tegemata. äkki saad niimoodi raha kokku hoida tsipa ja tunda, mida tähendab korraliku kiivriga sõita.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
EI ma pidasin silmas ,et visiir on silma kõrgusel lahti ja on nokka eest.
Prillid selle pärast ees ,et palju lihtsam on näha läbi selle vee piisa mis on sul prillide peal kui visiiril olevate vee piiskade......ning vastutulevad autod teevad selle asja eriti mõnusaks oma tuledega.
500kr visiir eest ? odav ju.
Pealegi mina jään oma läbipaistva visiiri juurde kuna ei viitsi õhtul hakkata vahetama visiiri või mingit lisa vidinat endaga kaasas kanda. Palju lihtsam on päeval kanda päikese prille mida saab õhtul tasku panna.
600km vihmasajus ....sõidaks probleemideta ära....
Maanteel sõites jah võib selle visiiri kinni lükkata kuna pole ohtu ,et mõni jalakäija jookseb ette või auto keerab ette ...mida aga linnas tuleb pidevalt ette.
Credo kirjutas:loen ja naeran. mul ei ole kunagi tulnud mõtet hakata mingit keemiat tegema või leiutama, kuidas saada visiir tumedamaks.
ok. prillid on head. aga väga pikka maad sõites hakkavad sangad valu tegema.
kuna shoei kiiver on tehtud mõeldes visiiri vahetusele, siis 500.- "smoked glass" visiiri eest ei ole vist liiga palju? või on, korke?
ma jään ikka oma seisukoha juurde, et kui asi on mõeldud töötama ühtemoodi, siis ei ole mõtet "tjunida" seda "samizdatt" moodi.
korke, nothing personal, kuid ma tahaks seda näha, kuidas sa vihmasajus sõidad lahtise visiiriga maanteel 600 km järjest. võibolla mõtlesid sa siin seda, et paotab visiiri sentimeeter lahti, et ventilatsioon oleks parem? ei tea.
sang kirjutas õieti: osta õige kiiver, smartass. pikka talv on ees. lumehangedes ei saa kiirendada ja jääb mõnigi laks tegemata. äkki saad niimoodi raha kokku hoida tsipa ja tunda, mida tähendab korraliku kiivriga sõita.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
sae oma vanal visiiril kinnituskohad maha, osta poest sarnase kumeruse ja kujuga sobivas toonis visiir (ca. 100-150.-eek), löö saag sisse ja needi sellele oma kinnituskohad...
see pole midagi uut - haruldastele kiivritele või kallistele klaasidele alternatiivne ning vana kulunud nipp...
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
sang kirjutas:
Vihma sisse ei saja, pilk välja ulatub.... aegajalt pühin kindaseljaga klaasi pealt sodi vähemaks (just väiksema uduvihma puhul vajalik, tuul ei vii väikseid tilku minema) ja muudkui sõidan....
ja miks peaks ka lume puhul asi teisiti olema....
Päris kogu tõde see talvel siiski ei ole... kui me räägime miinuskraadidest, siis kõik see, mis kiivris seespool klaasile hingatakse ja väljas lendab, jäätub klaasile, tekitades pehmelt öeldes ebameeldivusi. Sõidetud temperatuurid siis miinuste poolel kui -25 ja mida olen proovinud..
Võimalus on kasutada elektriga köetavat visiiri (teha ise või osta) kui tsikli el süsteem seda piisavalt toita jõuab, et klaas puhas püsiks. (ka talvel on oluline mis kiirustest on jutt klaasi puhtuse juures, aga tuulutus ei toimi mõistagi samadel alustel)
Või kasutada krossi, või suusaprille (juhul kui kiivriga klapivad, parim variant sel juhul nö krossikiiver) Topeltklaasiga suusaprillid sel juhul üks võimalustest saavutada nähtavust... st vähemalt ei pea sa võitlema (nii palju) sisemise jääga (eeldusel, et ilusti pähe istuvad ja topelt klaas saab toimida) väljas lendava pasa pühkimine jääb igal juhul. leidub ka topeltvisiiriga kiivreid, need mul isiklikult proovimata
Pikemaid maid talvel klaas lahti sõita... väikseid lõike muidugi on sõidetud, et kiirelt paremat nähtavust saavutada.. aga pikemalt, mina jah nii tegija ei ole kahjuks...
ps. lugedes eelmist posti hakkas ikka piinlik küll jah.. kolm lehekülge, aga ma õiges teemas küll ühtegi sõna ei kirjutanud... sry veelkord ei saand ikka vakka olla
Kk
-
Teema algataja
PS. Samas huvitab see mis moodi see kile venitamine kuumaga käib? Mitmel auto klaase toonitud aga kunagi pole midagi venitatud.
Sealt tulebki vahe - üks asi on klaas toonida ja nägemist ning teine asi on klaas toonida ja anda sellele eluaegne garantii.Volts kirjutas:PS. Samas huvitab see mis moodi see kile venitamine kuumaga käib? Mitmel auto klaase toonitud aga kunagi pole midagi venitatud.
Ja visiirile sirmi kleepimine on tegelikut ikkagi seesama töövõte ja tehnoloogia mis oleks terve visiiri toonimine - seega vahet pole.
Aga korke teeb selle pisiasja sulle tjuuningu nime all nigu nipsti ära
-
Teema algataja
See eluaegne garantii on üks huvitav mõiste, kelle või mille elu mõeldakse; minu , auto või toonija? Või hoopis kile enda, et kui kile ära pleekib või mullitmama hakkab on ta eluaeg läbi ja garantii lõppenud?Tarts kirjutas:
Sealt tulebki vahe - üks asi on klaas toonida ja nägemist ning teine asi on klaas toonida ja anda sellele eluaegne garantii.
Tegelikult huvitab ikkagi see kuumaga venitamise protseduur. Nii mitmesgi erinevas tuntud firmas käinud toonimas ja seda ka jälginud kuid kunagi pole nagu midagi venitatud kuumaga. On küll klaasi soojendatud peale kile paigaldamist kuid sellejuures pole venitatud midagi.
Eluaegne garantii tähendab seda, et kui sa täna ostad näiteks salongist tuttuue auto ja lased selle klaasid kilega katta ning näiteks 12 aasta möödumisel prindiriba peal mingil põhjusel võtab kile õhu alla ning läheb heledaks, siis pöördud kiletajate poole ning ilma jututa vahetatakse see kile garantii korras ära. Ja kui su auto kestab 20 aastat ning juhtub sama lugu, siis ikkagi pöördud ning ikkagi tehakse ära. See ongi eluaegne garantii. Ja selleks, et sellist garantiid pakkuda on oskajad välja töötanud tehnoloogia mille üks osadest ongi soojaga kile venitamine. Ja see on üks koht kus saab sitanikerdajatel ja oskajatel vahet teha.Volts kirjutas:See eluaegne garantii on üks huvitav mõiste, kelle või mille elu mõeldakse; minu , auto või toonija? Või hoopis kile enda, et kui kile ära pleekib või mullitmama hakkab on ta eluaeg läbi ja garantii lõppenud?
Tegelikult huvitab ikkagi see kuumaga venitamise protseduur. Nii mitmesgi erinevas tuntud firmas käinud toonimas ja seda ka jälginud kuid kunagi pole nagu midagi venitatud kuumaga. On küll klaasi soojendatud peale kile paigaldamist kuid sellejuures pole venitatud midagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.