Suvel mootorrattaga Nürburgringile

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
allan777
Postitusi: 360
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Suvel mootorrattaga Nürburgringile

Lugemata postitus #1 Postitas allan777 » 05 Jaan 2017, 18:13

On mõte suvel minna Nürburgringile lihtsalt lõbutsema mootorrattaga, rinkavarustus kaasas jne (rinkarehvid, kotid, pukid jne - muus osas tänavaseades tsikkel). Kaamerad peale tsiklile ja ilmselt tuleb sealt päris toredaid kaadreid kui hiljem kokku lõigata.

Küsimus selline. Kuna bussis on 2 vaba kohta siklitele ja 2 vaba kohta ka sõitjatele siis kas oleks huvilisi kes tahaks kaasa tulla? See üritus seal ei nõua mingit tuumafüüsiku haridust, elementaarse eeltööga saan aidata. Seega oleks huvilisi? Lisan ka reservatsiooni, et kui tekib palju huvilisi siis jätan endale õiguse valida kaaslasi :D. Ilmselt ei ole liiga egoistlik :P.


BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 315
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #2 Postitas Heikik » 05 Jaan 2017, 19:26

Idee on erutav! :D Üritasin kohe väikest kalkulatsiooni tegema hakata, aga ei leia rajapileti hinda - kodulehel toovad välja ainult eraldi pakette juhuks, kui tahad end sõidutada lasta. Oled kursis, palju see lõbu maksma võiks minna? Kui muidu ei leia, eks tuletan pisut saksa keelt meelde ja helistan neile homme.

Edit: sain hinna teada. Nordschleife: 25-30 eur pikema sõitmise eest. GP rada: 29 eur/15 min - juhuks, kui kedagi veel huvitab.
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.

eetarga
Postitusi: 213
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #3 Postitas eetarga » 06 Jaan 2017, 11:16

Soovin pigem Hockenheimring, sealt eraldatakse tsiklid ja autod (gruppide viisi).

Nürburgring meenutab pigem turistideseiklusest - kus on oht suht suur et mingi poolpime UK-kodanik eksib veidi trajektoriga oma parempoolse rooliga - ja harjumata kiirusega - ja sina jäid ta lihtsalt ette.

Nendega tahad tee jagada?
:wack:
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3093
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #4 Postitas urmas66 » 06 Jaan 2017, 12:17

Kui seda vaadata,siis on see justkui atraktsioon darwini auhinna kandidaatidele. :mrgreen:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6049
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #5 Postitas mx77 » 06 Jaan 2017, 12:53

eetarga, kuidas see rooli pool mõjutab ringrajal trajektoori valikut? (togi)

aga üldisest tasemet annab muidug ettekujutuse kohe video alguses olev must BMW, millel on transiitnumbrid, ilmselt sai mõni Baltlane või poolakas oma värskelt ostetud autost kiiresti jagu :D
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 502
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #6 Postitas Kox » 06 Jaan 2017, 13:16

Nürnburgringi-l olev melu ongi pool selle koha hõngust.
Nõrganärvilistele vist ei soovitata jah :mrgreen:
Omatud: Yamaha R6 99'/Yamaha R6 02'/Suzuki Gsx-R 600 04'/Kawasaki Zx6R 03'/Kawasaki Zx10R 04'/Yamaha R1 04'/Buell Xb9R Firebolt 02'/Yamaha R6 07'/KTM 950 SM 07'/Kawasaki Zx10R 09'/Buell Xb9S Lightning 04'/KTM Super Duke 05'/Aprilia Shiver 08'/Yamaha R6 07'/Yamaha FZ1N 07'/Aprilia Tuono 07'

eetarga
Postitusi: 213
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #7 Postitas eetarga » 06 Jaan 2017, 16:41

eetarga, kuidas see rooli pool mõjutab ringrajal trajektoori valikut? (togi)


Inimeste reaktsioon on siis harjumuste taga. Sina, nagu vasakpoolne roolikeeraja tõmbad probleemide tõttu paremale teeservale.
Seda UK tegelinski tahab vasakpoolne teeserv endale - kui tekkib olukord et mõtlemine on väljas ja puhas instinkt lööb välja.

Nürburgring sõidetakse kellakäigujärgi, mis tähendab, kuhu sina siis libised kui midagi juhtub tsiklidega? Parempoolsed kurvid on kiirem ja rohkem sealt.

Comprende amigo?
Viimati muutis eetarga, 06 Jaan 2017, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!

eetarga
Postitusi: 213
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Palamuse
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 29 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #8 Postitas eetarga » 06 Jaan 2017, 16:46



lõbustamiseks "oldschool" meister Helmut Dähne "himself"
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

Teema algataja
allan777
Postitusi: 360
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Nürburgring

Lugemata postitus #9 Postitas allan777 » 15 Jaan 2017, 19:49

Kohad täis, plaanid tehtud :).

Ja pessimistidele siin ... siis ma tõesti ei mõista kuidas rooli paiknemine kas vasakul või paremal mõjutab rajatrajektoore. Aga eks spetsialistid teavad paremini :).

Muide igal rajal jagatakse sõitjaid ka gruppidesse vastavalt kiirustele ja kogemusele. Roheliste gruppides juhtub jah enamasti põnevaid asju, sellega tuleb arvestada :).

Ja usutavasti nende 10 aasta jooksul ringrajal, kus on saadud kogemusi nii Bikernieki (ka Leedu Kacergine võib vist siia liigitada) tänavarajalt (ka kukutud) kui ka mitmelt tavaringrajalt Euroopas, on tekkinud ka mõistmine kuidas hinnata raja ohtlikkust ning kuidas sõita sellele vastavalt (mis ei tähenda, et peab kalendrit sõitma :) ).

Aga Nürburgring sai lihtsalt valitud seetõttu, et see on legendaarne ja klassikaline pikk ja voolav tänavarada ja on soov isiklikult kogeda seal sõitmist. Kindlasti ei minda sinna viimast võtma vaid pigem nautima kiirelt sõitu ühel legendaarsemal ringrajal Euroopas.

Loodan, et saan siia tulevikus postitada ühe vahva video. Seniks kõike head pessimistidele :).

Üks kommentaar veel - seoses tehnika mahakandmisega Nürburgringil. Nimelt on see suhteliselt populaarne koht kindlustuspetturite jaoks :). Miks? See on nüüd väike nuputamisülesanne (lol). Ilmselt on seda statistikat suhteliselt raske välja tuua, kui üldse, aga suure tõenäosusega on väga palju imelikke avariisid sel rajal tehtud ärilistel eesmärkidel :D.

http://nurburgring.org.uk/beginners.php

Raja pähe õppimiseks või siis tundmaõppimiseks aitab kas Playstation, PC või ming muu aparaat millele on mäng mis sisaldab seda rada. Samamoodi sai kunagi õpitud Jerezi rada pähe (samuti Brno) - sõitma see ei õpeta aga see õpetab selgeks sulle raja kurvid. Jerezis sai oma sisuliselt esimesel hooajal Hanno Veldile alla jäädud 1.1 sek parima ringiajaga ning Hanno ei olnud sel rajal esimest korda nagu mina :). Jerezi nagu ka Brno puhul oli sellisest õppimisest kunagi palju kasu (kuigi nende radadega oli ka lihtne kuna need nii lühikesed). Moraal on see, et väike eeltöö on kohustuslik aga see pole mitte raketiteadus.


parimatega,

Allan Meriküla #777

NB! Elu ja elamine on üks ütlemata ohtlik tegevus - lõpeb surmaga. Vähesed julgevad seda tegevust ette võtta ;)
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.




Mine “Kiirendus ja rinka”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist