Kardile mootor.

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas VWman »

Aga kas selle magneto kaudu saaks kuidagi ka tulede jaoks elektri kätte?

Ei, minu teada. Kui tahad voolu saada, siis otsi originaal süüde.



KÄIN JALA JA JOON VETT

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Ei aga Iž49 hakkas huvi pakkuma ja oleks pappi vaja ... :oops:
ei raatsi ära müüa küll. :(
Mul on üks kart veel kuuris. Mõtlesin, et kui keegi esimese ära ostab, siis ehitan kunagi teise valmis.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Küsimus tundub olevat natukene teemast mööda, aga samas, kui ma ei oska korralikult käike vahetada, siis ei saa ringrajal ka korralikult sõita.

Mul on 4 käiku. Käigu kang on toodud lenksu kõrvale. Esimene, teine käik lähevad sisse ilusti. Kolmas vahepeal ei taha sisse nimma. Neljas jamab tihti.

Asi ei pruugi olla käigukastis, vaid võib olla minus endas.
Viimasel ajal on asi juba edukam olnud aga tahaks ikka kindlalt süsteemi teada.

Seega. Kirjeldan natukene enda käikude vahetamist:
Esimene käik läheb sisse seistes - sidur alla, kang enda poole, sidur lahti. Pole probleeme.
Kohe järgneb teine käik - sidur alla kang ette, sidur lahti. pole ka probleeme.
Kolmas käik: sidur alla, kangi natukene enda poole, tagasi ette, sidur lahti. Vahepeal ei taha kohe sisse minna, on paar korda ka käigu välja löönud.(esimesest kolmandale jõudmiseks kulub 5 sekundit.)
Neljas käik: ei taha ka sisse väga minna, kuid on viimasel ajal üha tihedamini sisse läinud.(juu on mingi nõks juba vaikselt käpas :) ). Ei löö neutraali vaid jääb kolmas sisse.

Miks mul neljas käik sisse ei lähe?

Kas võib olla asi selles, et see väike jõnks tagasi ei ole veel selge.
Ka läheb ta paremini kolmandalt neljandale, kui siduri alla vajutan, korra kang tagasi, jälle ette ja siis kui siduri uuesti lahti lasen, hoian käega kangil survet veel peal.

Või on mul kang liiga ette regullitud.
Ta liigub ju põhimõtteliselt 360 kraadi, kui ei oleks ühendatud mootoriga. Kui maksimum enda poolne ringi ots võtta 0 kraadiks, siis esimene käik on sees seal kuskil 50 kraadil, vaba käik 95 kraadil ja edasi hakkavad käigud seal kuskil 150-160 kraadi juures.
Minu loogika ütleb, et teine, kolmas, ja neljas käik ei saa olla samas positsioonis vaid neljas on teisest käigust "kaugemal"
Siis võib olla, et kang on seal 180 kraadi juures ja lihtsalt ei liigu kaugemale.

Kas minu teooria on õige?

Tänan.

EDIT:

Juhtus jälle miskit huvitavat :)

Laupäeval sõitsin ringi, hoidsin maja lähedale, et kui mingi viga peaks olema, siis saab korda teha. Mingi aeg suri välja ja käima ei läinud. Süüde puudus ... puhastasin kontakte ja värke. Ikka ei. Siis proovisin teist küünalt ... säde olemas. Nüüd hoian tagavara küünalt alati lähedal.

Pühapäeva hommikul ka mingit probleemi ei olnud. Sõitsin ikka pikad sõidud maha ... nii, et lõpetades ise jumala läbi olin :)

Õhtul mõtlesin siis, et lähen majast kaugemale ... mingi kilomeeter eemal on hea sirge, sile tee. Seal sain neljanda käiguga oma senise maksimum kiiruse kätte. Kuid järsku suri hoo pealt välja. Probleem oli selles, et maja ees ( leidsin seal plekke), oli tagasivoolu voolik lahti tulnud ja pump pumpas kõik bensiini mulle osaliselt selga ja osaliselt teele. Sai 3 km karti koju lükatud. Lisaks hakkas siis ka vihma tulema. Edaspidi kannan ka 0,5 liitrit bena eraldi kaasas :D

äge.


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas grahv »

Lovefear kirjutas:

Kolmas vahepeal ei taha sisse nimma. Neljas jamab tihti.

Minskil bydefault on kolmas käik veidi probleemne, ülejäänud käivad ilusti.

Lovefear kirjutas:

Kolmas käik: sidur alla, kangi natukene enda poole

milleks enda poole? seda pole küll vaja teha

Lovefear kirjutas:

neljas on teisest käigust "kaugemal"

eksid. käigu hoob liigub ju ikka ühe ja sama nurga ulatuses ja vedru tagastab hoova algsesse asendisse. tegelik lülitus toimub ju kasti sees. ega muudel ratastel pea ju ka poolt ringi peale väntama, et 6 käik sisse saada.

aga sa võid parima asendi leidmiseks käiguhooba nuudi võrra ühele/teisele poole tõsta


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Sidurit on vaja ainult kohalt minemiseks, rohkem pole sidurit vaja kasutada.
Üles vahetades lased lihtsalt korraks gaasi maha, vahetad käigu ja kohe uuesti gaas jälle peale.
Alla vahetades proovi käigu vahetamine ajastada nii, et ei tekiks mingit suurt pöörete tõusmist.
Võid proovida anda ka kergelt vahegaasi (samal ajal kui käigu alla lööd annad hästi korraks gaasi).

Kui käigukast korras, siis võib käigu välja lüüa lihtsalt sellepärast, et sa pole piisavalt konkreetne, ära vaheta käiku "lõdva käega".

Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Kolmas ja neljas tahavad väga pikka ja aeglast vahetust....Omal sama kepp olnud nendega :)
edit: Minupaha :wack:

Viimati muutis AbStra1t, 11 Nov 2008, 21:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas mella »

tsiklitel vahetatakse ilma sidurita. Kus see sünkronisaator seal on? :P krdi teadlased küll :D

Minskil võta käimakott lahti, see käib külje pealt kaane alt. Vaata külghambad, kahvlid ja lülitusmehhanism üle. Kusagil on mingi jama.
Tavaliselt kuluvad nuudid ümmarguseks ja käigud ei seisa sees, need saab osavnäpp relakaga kenasti kalasabasse ja klappima.

Käike vahetatakse 1-2-3-4 sidurita (gaas maha) ja tagasi siduriga (muidu hakid käigukasti minskil ära). ja kang ei liigu kusagil eedasi. Käikude vahel jäävad need ikka keskele.

Samas, su jutte lugedes - parem ära võta lahti :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

lahti ei taha nigu võtta jah :)

proovin alul hooba tõsta.

Aga kui ma kõiki käike siduriga vahetan ... nii üles kui alla, kas see on siis tõesti väga paha? :P

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Kas sa tsikliga oled sõitnud? Käikude vahetamine toimub sinu kardil analoogselt.Ja ka käiguvahetus hoob peab tõusma pärast lylitust algasendisse.Või ei liigu su kardil käiguvahetus hoob vabalt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

korra mõtlesin ise ka, et äkki on vedru katki ja ei liigu sees tagasi

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Eile oli tore päev.

Viisin kardi põlvamaale ja ehitasime metsa alla väikse raja ... oma metsas.
Tuli päris mõnus.
Vihm ei olnud väga mõnus.

Õhtul viisin kardi aga Tartu raadi lennuväljale, kus sugulane mul kiirust mõõtis.
Vasak tagumine kumm täiesti tühi sai tipp kiiruseks 60km/h. siis suri välja, sest kraani unustasime kinni :oops:
Rohkem ei proovinud ka ... kummist oli kahju. Lisaks oli sumpa ka lahti.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas mella »

eee.... üldiselt kart on siiski asfaldipill ;) Endurokardid on vähe teine teema.

Kardi lõppkiirust pole mõtet kirjutada, kui pole teada tagumise ülekande suhet. 60 on igatahes VÄGA väge. 2x väga vähe.


sarapuu
Postitusi: 138
Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
Tsikkel: ei ole
Asukoht: Tartumaa, Vara
Kontakt:

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas sarapuu »

võistlema ta selle kardiga niikuinii ei lähe, niiet vahet pole kus sõidad ja kui kiiresti... peaasi et endal lõbus. :bsmile:

ega vähe ei ole
Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Ega ma kändude vahele päris ei ehitanud rada ... seal metsas sees on mingi tee, mida mööda autoga sõideti kunagi ... on väga sile maa.
Istme ja mootori all ei ole aga põhjakaitset ... üritan selle nädala jooksul miskit orgunnida ... vahest jäi mõni oks sinna kinni.
Ja porikaid oleks vaja. Viskab kõik sodi näkku.
Mullal ei kulu kumm ka nii kiirelt :D

Ei ole ju sellist kohta kus saaks rahulikult sõita.

keegi äkki oskab öelda , mis see ülekande suhe peaks olema ... äkki on taha väiksemat hammakat vaja.

See metsa all rallimine nõudis veidi ohvreid ka.
sumbutil [Motobot: õige on "summutil"] on mootori kinnituse juurest väike tükk väljas ... eks osa jõust kadus sinna ära.
Taga on veel üks sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] tugi. too oli ära murdunud ja juu siis raputas liiga kõvasti.
Tuleb teha korralik tugi.

Üks asi tundus raadil imelik.
Olen siin varem maininud, et kui gaas põhjas on ... siis ei ole mootoril jõudu ja nagu lämbub ära.
Kui gaasipedaali poole peal hoida ja kiirendada neljanda käiguga mingi 50 km/h juures (sugulase jutu järgi) tundub, et rohkem kiiremaks ei lähe. ... siis mängides gaasi pedaaliga, mingi hetk võtab järsku meeletu jõu taha ja kiirendab .... saab pedaali pea täitsa lõppu vajutada ... surub istmesse ...
Kahjuks ei tea kui kaua see kiirendus kestab, sest siis sai kinnise kraani tõttu ka juba bensiin otsa. Väljas oli pime ja vihma kallas. Läksime koju.

Pedaaliga mängimise all pean silmas seda, et peab lainetega kiirendama ... noh nagu et 3 sammu edasi, 2 sammu tagasi...

Hetkel on kart jälle juppideks.
Vahetasin õhukummi ära.
Kakkusin mootori maha ... sumpa läheb homme keevitusse.
Puhastasin karburaatorit.
Teen uued tihendid karburaatori ja mootori vahele.
Keevitan istme alla põhjakaitse kinnitused.
Pori satub ka siduri juurde ... põhjakaitse peaks asja tunduvalt parandama.
Porikad teen ka valmis.

Kas korraldatakse vahel ka kuskil võistluseid mingi "HARRASTAJA" kartidele?
Kui kõik ilusti korda saaks ja väiksed sõiduoskused ka oleksid ... võiks isegi proovida.
Muidu oleks tore niisama koos kuskil mingi väikse kambaga möllata.
Aga jah ... peaasi, et endal lõbus on :bsmile:
Hetkel Kõik.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Lovefear kirjutas:

Üks asi tundus raadil imelik.
Olen siin varem maininud, et kui gaas põhjas on ... siis ei ole mootoril jõudu ja nagu lämbub ära.
Kui gaasipedaali poole peal hoida ja kiirendada neljanda käiguga mingi 50 km/h juures (sugulase jutu järgi) tundub, et rohkem kiiremaks ei lähe. ... siis mängides gaasi pedaaliga, mingi hetk võtab järsku meeletu jõu taha ja kiirendab .... saab pedaali pea täitsa lõppu vajutada ... surub istmesse ...
Kahjuks ei tea kui kaua see kiirendus kestab, sest siis sai kinnise kraani tõttu ka juba bensiin otsa. Väljas oli pime ja vihma kallas. Läksime koju.

Bensiin hakkas otsa saama ja tasapind karburaatoris madalaks jääma, mis kutsus esile lahjema küttesegu. Kui siis minek paranes, on sul hetkel segu veidi vale. Reguleerimine asjakohane. Pealehakkamist sul jagub :)

Edu!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Ujuki taseme muutmisest peaks piisama? ... või tuleb veel kuskil miskit kruttida?


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas grahv »

Lovefear kirjutas:

ei tea kui kaua see kiirendus kestab, sest siis sai kinnise kraani tõttu

"Nii ei saa ju rallit sõita!" :wack:

Lovefear kirjutas:

Kas korraldatakse vahel ka kuskil võistluseid mingi "HARRASTAJA" kartidele?

:) Oled sa kunagi mõnd kardivõistlust kõrvalt näinud? Praegu pole küll mõtet teisi segama minna.

Lovefear kirjutas:

Ujuki taseme muutmisest peaks piisama?

Järjekordselt enne kui kruttima hakkad... mis nägu on KÜÜNAL, lahtise kraaniga loomulikult??? Elektroodide ja isolaatori värv? Parem tee korralik pilt ja näita kui muidu ei saa.


garmm

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas garmm »

Kui põhjagaasiga hakkab mootor ära lämbuma ja pedaaliga mängides saad kiirendada siis on tegu liiga rikka seguga. Bentsu palju õhku vähe. Õhu hulka ei reguleerita, seega ainus võimalus benaga mängida. Kogu segu pilt on näha küünlalt, see peab olema nii koorekohvi karva. Vastavalt siis kui liiga valge segu lahja, kui must siis rikas. Vaadata on mõtet siis kui sõidad mingi maa täie itsiga, et küünal saavutaks oma töötemperatuuri. Suretad käigu pealt välja ja vaatad. Kui lased peale itsi poole gaasiga või tühikäigul tuksuda ei näe tegeliku kättesaamist. Samas võib olla tegu ka küünla probleemiga. 2T on suht pirtsakas küünla suhtes. Kui lased korra täis st märjaks ei pruugi see küünal enam kunagi käima hakata. Kui peal külm st kiire sõidu küünal siis praeguste 5+- ilmadega läheb ta väga kergelt täis eriti külma mootorit käivitades. Need jutud gaasipliidil kuumutamisest ei käi tõsise kiire sõiduga kokku, sääreka jaoks ehk päästab ära, õiget nahka temast ei saa.

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

Pagan küll, sa Lovefear ikka lugesid mu lk.4 postitust selle karbussi kohta.Sul on vale karbuss koos vale düüsiga peal ju.Aga noh, lugedes teemat tundub, et vahet pole.

mopopede
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas tali »

Arenguruumi kui palju, kui lugeda seda jutujoru siin selle kardi kohta. Pildi järgi näeb välja, nagu kunagi C2 klassi kardid. Need aga käisid 2 sekundiga "sada" ja lõpp oli olenevalt ülekandest 130-160 km/h. Krt, tegelikult vist C2 oli CZ "võrri" mootoriga ja Minsk oli äkki "Pioneer"...
Aga edu igal juhul, Sinu memuaare lugedes soovitan soojalt sebida endale vanem sõber, kes nõukaaegsete 2T (võistlus)masinate hingeeluga hästi kursis oleks. Mäletan Viljandis (äkki 1987) ühes kardiklubis näpitud Minski mootoriga võistlusrelva, millel oli selline kompressioon, et pukkade peal neljanda käiguga jõudis vaevalt rattast liigutades "üle tõmmata".

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Vaataks kohe järgi mis düüs on.
Aga ma ei ole märganud düüsi peal mingit numbrit. Kuidas teha kindlaks mis düüs on?

Veel küsiks:
Kas siis, kui düüsi väiksema vastu vahetan, peaks saama ka pedaali ilusti põhja vajutades sõita? Või on vaja veel miskit regullida?
Äkki on aga hoopis mõtekam otsida õige karburaator?

Sellist tarka sõpra lootsin siit foorumist leida :P

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas mella »

Lovefear kirjutas:

Äkki on aga hoopis mõtekam otsida õige karburaator?

Või hoopis õige kart?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas piloot »

tali kirjutas:

Aga edu igal juhul, Sinu memuaare lugedes soovitan soojalt sebida endale vanem sõber, kes nõukaaegsete 2T (võistlus)masinate hingeeluga hästi kursis oleks. Mäletan Viljandis (äkki 1987) ühes kardiklubis näpitud Minski mootoriga võistlusrelva, millel oli selline kompressioon, et pukkade peal neljanda käiguga jõudis vaevalt rattast liigutades "üle tõmmata".

Vaevalt, et see vanem sõber enam seda minski mootorit näha tahab, kes asjaga kursis on :twisted: Mul kargab siiamaani tolleaegse silikoni spetsiifiline hais ninna, kui selle mootori peale mõtlen :wink:
Sellest mootorist ei jäänud muud midagi järele, kui karteri pooled ja silindri ribid, kogu sisu tehti ise sisse, üle eesti oli fanaatikutest tegelasi, kes siis olid "spetsialiseerunud" teatud detailide valmistamisele. Edasi käisid need asjad ikka tõsiselt.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

See minsk pole nüüd küll kunagi teab mis relv olnud. Nendele kes ennem kiiret asja pole proovinud on minek muidugi julm, aga võrreldes näiteks pöördsiibriga CZ-ga võiks õelda et see minsk ei liigu üldse. CZ võeti üle 40hj välja, minskil oli ma arvan umbes 25hj.

Kui huvi korraliku asja vastu, siis on pakkuda üks Rotax Max mootor, ilma käikudeta ja ligikaudu 28hj... hind 8000 krooni..

Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Ei mulle hetkel minskist täitsa piisab ... tahaks lihtsalt korralikult tööle saada teda.

Kui mul on suurem düüs .. saab rohkem kütust kätte ... aga samas on ka suurem lõõr ... saab rohkem õhku ... kas nad teineteist ära ei tasakaalusta?

ja ikkagi, et kuidas teha kindlaks mis düüs on?
Kas kas soovitate düüsi väiksema vastu vahetada? Mis mõõdu vastu?
Kas 170 jääb liiga väikseks? (lõõr on suurem kui K-65C'l ju)

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ei pruugi saada rohkem õhku.Suuremas lõõris õhu vool aeglustub,silindri täituvus aeglustub.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas koi »

No küünla värvi ju küsiti! Pole ju keegi selle mootori häält kuulnud! Samahästi võib segu ka lahja olla ja vaja hoopis rohkem bena anda talle! Lisaõhu saamisel käitub mootor ka sarnaselt.Küünal vaata!!

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Lovefear
Postitusi: 71
Liitunud: 12 Aug 2006, 09:52
Tsikkel: kardil minsk 125
Asukoht: Tartu

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Lovefear »

Mul on küünal suht vana... kas oleks parem, kui ostan uue küünla ja proovin siis küünla värvi vaadata või käib vana küünlaga ka?

Vaadata saan alles nädalavahetusel.

Sumpa sain korda ... vaja tugev kinnitus meisterdada, et enam katki ei raputaks.

EDIT: Kui nädalavahetusel kardi jälle kokku saan, siis teen ka mingi väikse video ja panen netti üles.


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kardile mootor.

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

selle teema juures video on juba hädavajalik,ära ainult 20 sekist filmi tee :wink:

I love my bike, it´s amazing machine!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”