Ringrajasõiduga alustamine

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded


Teema algataja
dakar

Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas dakar »

Palun kohe ette ära, et ärge kõvasti peksma hakake. Mul puudub rinka ringkondades igasugune tutvus ja pole oma lolle küsimusi mujal esitada kui siin. Asi siis selles, et juba mõnda aega kummitab mind soov hakata ringrada sõitma ja tuleb vist kummitusele järele anda. Soovin teie arvamust, kas minu ettekujutus asjaga alustamisest väärib kohe prügikasti heitmist või mis nõu sooviksite anda.

Kogemus mul senini olnud touring ja krossiratastega. Baiki pole sõitnud (paar korda proovinud). Kuna kokkupuude järelikult pea olematu, siis plaanin osta endale esialgu kerge, väikese ja vähevõimsa ratta (Aprilia rs 125 või mingi analoogse võrri), et esimesed algtõed ja kogemused kätte saada. Kangemate pillide peale jõuab alati istuda ja võrri hind pole kah selline, mis sunniks kulude kokkuhoiu nimel kohe 600 selga istuma. Soov oleks ikkagi kõigepealt sõidutehnika korralikult kätte õppida ja enne suurema selga ei roniks, kui ratta võimsus hakkab oskustele jalgu jääma. Seega küsiksingi, et kas on hea mõte alustada vähe peenema rattaga (endale tundub, et on. Ja võisteldakse ju võrri klassis väga usinalt) ja kas võidusõiduks osta 2-taktiline või 4-taktiline? Ja kui palju tuleb stock pilli ümber ehitada, et sellega rajal kannataks uhada? Tänaval sõitmine ei huvita, ainult rajal.

Ette tänades:)



Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

tere
ringrajamaailm on huvitav jah
ma olin oma pojaga samas seisus eelmine aasta,
sai soetatud suzuki rgf125-sellepärast et see oli testides saanud
kõige parema tulemuse--ka aprilia on hea.
soomest sai toodud selline aparaat rgf125,
tegin teda ringi ja sai hakatud harjutama,
tippsaavutus selle tsikliga oli hausterracingul saaremaal 4. koht,
siis jäi see sõitjale aeglaseks--sai hangitud uus tsikkel,
ja sukeldutud päris kõriauguni rinkamaailma--kuid see teine jutt juba :D
näide pillist on siin:
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=145799

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

siin sulle veel tulevikunäide soomest--kus 125 rinka on väga kõval tasemel,
http://www.valokuvat.org/rr-kuvat/displ ... um=9&pos=4
see esimene tsikkel on mm tasemelt ajo-motorsport teamilt :lol:

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 9 korda

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

Tahaks minagi ringrada sõita, et teada saada piirid ja ennast välja elada. Linnas tuleb kurvis alati buss vastu, eksimusi ei tohi olla. Linnarattaga pealegi ringrajale ei lasta või vähemalt peab enne kleepima ja jaurama sellega.

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas manager2 »

võibolla tuleks sul ka järgmist silmas pidada:
mis on su kaal ja kui pikk sa oled? 125ga on kaal ja pikkus kindlasti olulised momendid.

konkurents - kui vaatad 2008 aasta osalejate nimekirja, siis näiteks 6 ja 7 etapp toimusid järgmiselt:
125 + 250 : 7 osalejat mõlemal võistlusel (nendest 4 eestlast)
Rookie 600: vastavalt 22 ja 21 võistlejat
ehk siis väikeses klassis Eestis praktiliselt sõitjaid ei ole, mistõttu ei ole ka konkurentsi, mis sind arendaks.

Kui sa just 12 aastane pole, siis ise soovitaks sulle siiski 600-se kasuks otsustada. Jutu järgi oled sa siiski enne sõitnud (mitte küll ringrada), siis ei tohiks sa mootorrattaga võõras olla. Ning 600stes on tõesti konkurents tihe ja rahvast palju, vastupidiselt 125 + 250le, mis teeb selles klassis osalemise igal juhul huvitavamaks. teiseks on 125 klassis (kui peaksid soome sõitma sattuma) ka tasemevahe väga suur, kuna seal puudub nn. "rookie klass". 600ga on sõitjaid nii palju, et esimestel hooaegadel sõidad "Rookiet", kus on palju algajaid, tugevamad sõitjad liiguvad edasi Superstock 600 klassi.

Samuti, kui võtad endale sõtimiseks tänavarattana levinud mudeli (R6, CBR 600), võid olla kindel, et sellele ka varuosasid kiirelt ja hea hinnaga leiad ning ka know-how on kergemini kättesaadav.

Mis kiirustesse puutub, siis meie väikestel radadel väga suurt vahet ei ole, väikse ratta nõrgema kiirenduse kompenseerib kiirem kurvikiirus.

THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME

Sverre
Postitusi: 340
Liitunud: 19 Mär 2004, 11:49
Tänatud: 15 korda

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas Sverre »

Kui ennast ringrajale välja elama lähed, kisuvad kiirused üsna suureks ja piirid saad teada siis, kui ratas alt läheb.
Ringrajal kukud sa varem või hiljem kindlasti.
Enne rinkaga alustamist küsi endalt järgmisi asju

  1. Kas sa kukkumist ei karda?
  2. Kas sa ei karda kukkumise tagajärjel luid murda?
  3. Oskad sa midagi ette võtta oma rattaga, mis pärast kukkumist näeb välja nagu oleks kamp kurikatega vendi seda pool tundi igast küljest peksnud?
  4. Oled sa valmis ostma endale rehvisoojendused?
  5. Kuidas sa suhtud vihmasõitu?
  6. On sul nii palju vaba raha, et rinkaga tegeleda?
  7. Kas... naine/tüdruk/ema lubab? :P
    Okei, see viimane oli nali.

Sverre

Kasutaja avatar

M2
Postitusi: 607
Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
Tsikkel: CB1000R
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas M2 »

Tuleks vist treeningrühm moodustada ja kellelgi teadjamal tukast haarata, kes juhendama nõus hakkama, et ei peaks pea laiali rajale tormama :D .

ELUST TULEB LÄBI MURDA, MITTE PUGEDA!
http://www.animalistika.ee
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

see et eestis 125 konkurents on väike-on õige
ja just see annab motivatsiooni juurde kui poodiumile jõuad,
rookie 600 tolkned mitmed aastad seal niisama--aint rahakulu,
siiski kukkumised ja remont on 125 juures lihtsamad,
kuuesajaste peale võid minna igal ajal ja suht kõrge vanuseni,
kuid algama peab 125 sega

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

M2 kirjutas:

Tuleks vist treeningrühm moodustada ja kellelgi teadjamal tukast haarata, kes juhendama nõus hakkama, et ei peaks pea laiali rajale tormama :D .

Väärt mõte. Ja mitte ainult neile kes tahavad ilmtingimata võistlema hakata, vaid ka neile kes pühapäeval ja kolmapäeval rajal tahavad tiirutama hakata.

Silmad kardavad, käed teevad.

Teema algataja
dakar

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas dakar »

Eks ma kaalusin oma mõtteis seda võrri ja 600-se valikut päris kaua. Kui 600 valida, siis olekski silmapiiril arvatavasti R6. Aga pidasin võrri alustamiseks paremini sobivat - mine tea, ehk olen täiesti lootusetu vend ja siis pole kahju sellest paarikümnest tuhandest kroonist, mis purukssõidetud ratta alla kaduma läheb (kui seda kuidagi realiseerida ei õnnestugi). Noh, pikkust on mul 172 ja kaalu selle kohta omajagu - 80 kilo :oops: Sellest seisukohast oleks arvatavasti 600 sobivam valik, aga pole ju ühegi rinkavõrriga sõitnud ja seetõttu puudub ettekujutus, kuivõrd hästi ta minu all käitub/liigub. Või kuidas käitub 600. Lähtusin lihtsast ajast, et kergemat ratast on algajal kergem valitseda.
Sverrele - kogemusest niipalju, et käed ei ole otsas ainult nina nokkimiseks - krossiratta putitamisega olen piisavalt palju käsi määrinud. Kukkumisi jms ei karda, vastasel korral ma foorumit oma lollide küsimustega ei risustaks. Raha on muidugi omaette tegur, aga kuna mul pole plaanis maailmameistriks tulla (vanus selle jaoks liiga kõrge:)), siis vast ei kulu esimese hooga seda pebre kah liiga palju. Võtaks asja esialgu puhtalt mõnuga, iseenda jaoks. Kuigi tean, et see lihtsalt funi pärast sõitmine kipub kiiresti hirmsaks võistluseks minema. No las läheb siis, ega üle oma varju nagunii ei hüppa (rahalises mõttes).


Teema algataja
margus.

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas margus. »

Kehakaalu ja pikkust vaadates, siis unusta võrr.
Kui oleksid tõesti noor ja soovid tõsiselt sõita tuleb alustada võrrist.
Isiklikult arvan, et rookis on märksa lõbusam viimase koha pärast võidelda, kui võtta alati poodium kuna rohkem osalejaid ei olnud. Mina eelistaks sõidurõõmu, seda soovid.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas mx77 »

dakar kirjutas:

Eks ma kaalusin oma mõtteis seda võrri ja 600-se valikut päris kaua. Kui 600 valida, siis olekski silmapiiril arvatavasti R6. Aga pidasin võrri alustamiseks paremini sobivat - mine tea, ehk olen täiesti lootusetu vend ja siis pole kahju sellest paarikümnest tuhandest kroonist, mis purukssõidetud ratta alla kaduma läheb (kui seda kuidagi realiseerida ei õnnestugi). Noh, pikkust on mul 172 ja kaalu selle kohta omajagu - 80 kilo :oops: Sellest seisukohast oleks arvatavasti 600 sobivam valik, aga pole ju ühegi rinkavõrriga sõitnud ja seetõttu puudub ettekujutus, kuivõrd hästi ta minu all käitub/liigub. Või kuidas käitub 600. Lähtusin lihtsast ajast, et kergemat ratast on algajal kergem valitseda.
Sverrele - kogemusest niipalju, et käed ei ole otsas ainult nina nokkimiseks - krossiratta putitamisega olen piisavalt palju käsi määrinud. Kukkumisi jms ei karda, vastasel korral ma foorumit oma lollide küsimustega ei risustaks. Raha on muidugi omaette tegur, aga kuna mul pole plaanis maailmameistriks tulla (vanus selle jaoks liiga kõrge:)), siis vast ei kulu esimese hooga seda pebre kah liiga palju. Võtaks asja esialgu puhtalt mõnuga, iseenda jaoks. Kuigi tean, et see lihtsalt funi pärast sõitmine kipub kiiresti hirmsaks võistluseks minema. No las läheb siis, ega üle oma varju nagunii ei hüppa (rahalises mõttes).

Siis võiks ju ka 250-st kaaluda. Suzuki Rgv250 peaks päris hea rinkaratta toorik olema, minuteada ta baseerubki omaaegsel võistlusrattal.


Teema algataja
andrest

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas andrest »

Aprilia rs250 oleks veel uhkem 250'ne aga iseasi palju neid liigub siinmail.

Kasutaja avatar

necromany
Postitusi: 217
Liitunud: 28 Jaan 2006, 22:49
Tsikkel: Honda vfr 800 vtec

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas necromany »

dakar kirjutas:

Kogemus mul senini olnud touring ja krossiratastega. Baiki pole sõitnud (paar korda proovinud). Kuna kokkupuude järelikult pea olematu, siis plaanin osta endale esialgu kerge, väikese ja vähevõimsa ratta (Aprilia rs 125 või mingi analoogse võrri), et esimesed algtõed ja kogemused kätte saada. Kangemate pillide peale jõuab alati istuda ja võrri hind pole kah selline, mis sunniks kulude kokkuhoiu nimel kohe 600 selga istuma. Soov oleks ikkagi kõigepealt sõidutehnika korralikult kätte õppida ja enne suurema selga ei roniks, kui ratta võimsus hakkab oskustele jalgu jääma. Seega küsiksingi, et kas on hea mõte alustada vähe peenema rattaga (endale tundub, et on. Ja võisteldakse ju võrri klassis väga usinalt) ja kas võidusõiduks osta 2-taktiline või 4-taktiline? Ja kui palju tuleb stock pilli ümber ehitada, et sellega rajal kannataks uhada? Tänaval sõitmine ei huvita, ainult rajal.

Ette tänades:)

Kui sa pole varem sõitnud ringrajal/kardirajal, siis sa ei pruugi juu teada, et see sulle meeldib. Laena mõnelt sõbralt bike ja mine kalluta Aravetel või Raplas ja kui meeldib, siis osta. Pole mõtet osta 100-200k eest masinat + tuuningut ja siis avastada ups ei meeldigi.


Teema algataja
dakar

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas dakar »

250 poleks ju paha, aga nii aprilial kui suzukil need mudelid tootmisest maas ja varusoadega tekiks vist ületamatuid probleeme? Eriti Suzuki järelteeninduse suhtes on olnud nurinaid palju kuulda, ka tootmisesolevate mudelite puhul.

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

juppe saab kõikidele tsiklitele mitte ainult uutele,
nurisevadki aint nurisejad,
vahetasin 93a. suzuki rgf125 väntvõlli ja kolvi ära ja juppide saamisega
probleeme polnud--näiteks
sul tuleks juba täna pärnusse sõita proovima minna,
ykskõik mis tsikkel sul ka poleks--siis saab paljutki selgeks,
sõita on vaja :D

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

Teema algataja
andrest

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas andrest »

Kui sa teenindusega tahad jamada siis 2t rinka ratas on natuke vale suund, jupid leiad ebayst.


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas matti »

Suzuki rg 500 , pidi ka olema suht hea rattatoorik alustamiseks, kahe taktiliselt täisvõimsuse välja meelitamisega igaüks rajal vast hakkama ei saagi, nii, et pole ka põhjust karta. :ner:

Juppide kohapealt: http://www.cmsnl.com/suzuki-rg500-1987- ... partslist/

Forsitud mudel annab ligi 130 millegiga HP välja :roll:

Viimati muutis matti, 08 Okt 2008, 17:54, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Taavi93

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas Taavi93 »

Kui aus olla siis tänavavõrriga konkurentsis püsida on väga raske. Alustamiseks on ta hea aga kui soov kellegiga võidu sõita, siis tuleb muretseda kas õige rinkavõrr või valida suurema kubatuuriga sõiduriist.


Teema algataja
timor

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas timor »

Julgelt ringrajale! Uusi sõitjaid on juurde vaja! :D
Ühtin nende arvamusega, kes soovitavad suurema kubatuuriga ratast.
Mina tegin tutvust ringrajaga 2006.a. lõpus ja rattaks oli R1. Enne seda olin paar aastat linnas 600se Fazeriga töristanud.
2007.a. möödus kukkumiste tähe all ja mingil hetkel oli plaan kogu asi katki jätta, aga kui pisik on sees, siis sellest enam nii lihtsalt ei pääse.
Võimalus on ju ka esimesel aastal C klassis sõita, mis mõeldudki algajatele.
Kohtumiseni rajal :bsmile:


Teema algataja
MikuF11

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas MikuF11 »

Ütlen siis ka midagi.
Endal on kaa plaan järgmine aasta rinkat sõitma hakata. Drag'ist kopp ees pehmelt öeldes ja tahan rinkat proovida! Valin ka ratast hetkel (600 vs. 1000) kuigi vägisi kipub sinna 1000 poole kiskuma. Just minu pikkuse pärast (207cm mis aga ei tähenda, et ma ei võiks rinkat sõita, kui tahan :mrgreen: ). Sellepärast ka 1000 esimene valik, kuna 600ne on ikka liiga väike minujaoks. Või mis targemad arvavad?
Praegu ainuke sobiv ratas, mis leidnud olen Eestist, on Suzuki K6 kilone. See sobiks mulle kõige enam vist...

Miku

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas pacaan »

mul ka juba mitu aastat PLAAN ringrada harjutama/oskuste tekkimisel võistlema hakata :) aga alati on midagi vahele tulnud mis pole asjaga konkreetseks minna siiani lasknud (dragrace, aeg, raha, töö- ja pereelu jne) ning olen piirdunud harvade (aga see-eest adrenaliinirikaste) pisikeste radade külastamisega (Rapla, Aravate). seevastu ringrajaks ettevalmistatud rattaid on minu käest päris palju läbi käinud ja krt - korralikult tehtud rinkarattaga on ikka hea kiiresti sõita võrreldes kasvõi uuema keskmise tavapärase tänavarattaga.

Aga siit nüüd teemasse - teema-algatajale soovitaksin samuti pigem rookie 600/1000 poole kohe piiluda ning 125/250 jätaks noortele (ja juba vanadele)... Ja alustuseks saaks ratta vast mõnelt kiiremasse klassi siirduvalt ja uue ratta soetanud kohalikult sõitjalt mõistliku hinnaga.
Ise tooks võistlusratta laiema motospordi kandepinnaga riikidest (näiteks Inglismaa) kust võib väga hea ratta suht normaalse hinna eest saada (kasvõi kunagi MM-võitlustel osalenud ratta (muide Chris Vermeuleni vana World Superbike ratas on müügis ;)) või siis Inglismaa meistrikatel sõitnud rattad. Alguseks sobib muidugi ka tagasihoidlikum (ja odavam) harrastaja trenniratas või aeglasema klassi (superstock) vähem "näpitud" ja pikema mootoriressursiga rattad.

Ah mis ma siin targutan, ostke mu kiirendusratas ära siis hakkan kah rinkat harjutama 8) senikaua tuleb vist veerandmiili edasi nühkida...

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Siinkohal tuletan meelde, et minu ratas on müügis 8)

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid

sõitis see aasta superbike klassis jne.

korralik pill ja väga hästi hooldatud. pärnus ringiajaks seeaasta 57,3 , kuid arenguruumi jäi küll ja küll :D

ise noolin täitsa uut 2009 R1-te,mida hakata ümber ehitama- see on ka põhjuseks miks praegune müügiks. kui maha ei saa sõidan ise edasi. sinna rattasse on pandud tohutult raha ja aega :P

kel huvi on helistage ja tulge vaadake oma silmaga üle.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

80 kg @ 172 cm means 600ccm at least. tonnine viskab küll kaugemale aga las ta esialgu jääb.. :)) 125/250 2T viska peast kohe välja kui sul mingit support-teami taga pole.

enne otsustamist-ostmist proovi siiski leida mõni vend kes oma vana pilli sulle proovida annab. arvan, et lahkeid inimesi leidub palju, eriti veel siis kui on võimalus sulle see pähe määrida :) vastasel juhul võib juhtuda, et ostad endale hunniku kola kokku ja siis avastad, et see rinka on ikka üks elu-nõme värk küll ja annad kõik poolmuidu ära ja saad kõva lossi ja depreka. on lihtsam, kui proovid, veendud ja siis ostad kellegi vana rinkapilli, pole vaja ise ehitada ja tuleb kindlasti odavam.

lisaks rattale peab kindlasti olema ka seljakaitse, korralik nahast kombe, kindad-saapad ja kvaliteetne kiiver. võivad ka second hand olla (va. kiiver), suurt vahet pole.

kui huvi on tõsine, siis osale kindlasti kõikidel koolitustel ja treeningutel. korraldajad näiteks velt motocenter, rookie team, marko rohtlaan jne. esimesed võistlused võid alguses proovida c-klassis, on nac rahulikum.

..eelpool keegi mainis kukkumisi ja hirmu. kukkumine pole midagi hirmsat - piltlikult öeldes saad lihtsalt paarsada meetrit järjest peksa.. ja lüüakse päris kõvasti:) aga kontidel-luudel on komme kokku kasvada :) et midagi hirmsat pole.

aga tuult tiibadesse ja kõike paremat sulle!

ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

tegelikult --tahtsin öelda et 125 juures support tiimi olemasolu tähtsustatakse yle,
yksi-täiesti nullist saab ilusti hakkama--see oli selleks et kui ei tea asjast midagi
siis pole mõtet targutada.
tuleb välja nagu alati et kogu muu maailm ja ka soome võidusõitjad ei tea asjast midagi,
step by step,
et siin teadjaid ikka rohkem--kohe 600 , veel parem tonnise selga :wink:
rohtlaan-pärtelpoeg on alustanud väikeste tsiklitega ja kuhu nad jõudnud on :wink:
teistel nagu areng seisaks kohapeal 8)

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas mega1 »

see on kõigile selge et tõsiselt tegema asudes tuleb alustada 125 või 250cc saab õiged harjumused kätte
kui räägime harrastaja tasemel tegutsemisest siis ikkagi kaldun arvama 600 on õigem.

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas cool200 »

kõigile ei ole ju selge--küsitakse--otsustasin vastata,
kas harrastuseks kõlbab aint 600?? :lol:
no muidugi ei saa väiksema tsikliga sõprade ees kelkida-ego saab kannatada äkki
natuke kirjum on see rinkaharrastus ikkagi

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

ikkamina
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Juun 2006, 11:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas ikkamina »

Kõik siin soovitavad mingi viimase peal võistlusmasin soetada kohe endale, et ikka kiiremini sõita. Kas mitte oskused ei ole tunduvalt määravama tähtsusega?

Kuid kui palju on üldse vahet Rookie 600 ja 1000? Eesti radadel ikka suht väike, 1min aega Audrus peaks sõitma peaaegu iga kaasaegsema bikega (väikeste lubatud ümberehitustega)


Teema algataja
dakar

Re: Ringrajasõiduga alustamine

Lugemata postitus Postitas dakar »

Tänan vastuste ja antud nõu eest. Siin on arvamusi nii ja naasuguseid, umbes sellised mõtted on oma peastki läbi käinud. Egas midagi - kuna oma silm on kuningas (või sobib paremin öelda "oma p***e kõige parem nõuandja"), siis proovin paari tsiklit, vaatan rahakotti ja teen otsuse. Igastahes head nõu ma sain ja ehk on kevadel teil üks trenni-võistluskaaslane juures. :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”