SBK

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Üldiselt on nende kahe võrdlemine sama nagu Tere ja Alma piima võrdlemine. Jõudu!

täpselt nii. ja eriti tark on oma otsustes lähtuda ajakirjandusest ;). jõudu sullegi! loodame, et dyno numbrid pettuma ei pane :D. mul 2005 aasta R1 yamul oli 150 hp tagarattast, aprilial vist oli Abolil 156...

BMW - l stock - ja suht kinni mootoriga esimene dynotamine 185 hp tagarattast... peale mõnigast sõitmist on prognoos 190 pluss hp tagarattast. ja bemm on isegi stockis väga hea. küsi Markolt kui mind ei usu, bemm on tema eelistus ;). ma usaldan kogemust.
ainukese stock bemmi miinusena võiks nimetada viletsaid amorte aga see on väike kulu võrreldes mootori ehitamise kuludega lisahobuste leidmiseks. samuti väheneb oluliselt mootori ressurss tuunimisel ;). kui ma õigesti mäletan Klauseni juttu, siis WSBK mootor on ühe võistlustsükli mootor...ressurss otsas peale seda pm.

ja arvestades seda mis hinda küsitakse Aprilia eest....siis on lausa kohustuslik osta BMW :D. eks aprilia tehas peab kuidagi Biaggi kulusid kuskilt tagasi teenima ju ;)

Viimati muutis allan777, 15 Mai 2011, 23:35, muudetud 2 korda kokku.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas sepp »

allan777 kirjutas:

Üldiselt on nende kahe võrdlemine sama nagu Tere ja Alma piima võrdlemine. Jõudu!

täpselt nii. ja eriti tark on oma otsustes lähtuda ajakirjandusest ;). jõudu sullegi! loodame, et dyno numbrid pettuma ei pane :D. mul 2005 aasta R1 yamul oli 150 hp tagarattast, aprilial vist oli Abolil 156...

ja Nm võrdlused ka palun

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

ja Nm võrdlused ka palun

kui sa mõtled yamut ja apriliat, siis seda pole eriti mõtet võrrelda :D. aga. arvesta ka V - ja ridamootori erinevaid sõidustiile - ridakonel ei lasta pöördeid alla kuskil 7-9000 olenevalt pillist ja maks pööretest. Rohtlaan ütles, et ridakone pealt V peale ümberistujatel pidid hakkama alguses koned kotti minema :D. mis on ka mõistetav, kuna harjumus sõita kõrgete pööretega. aga see selleks.

bemmiga ei usu, et eelist on aprilial, vähemalt mitte olulist. sõidutehnika on V mootoriga veits teine kui ridakonega. selge see et V mootor töötab madalamatel pööretel ja vääne on alt parem, kuid ka bemmil on väga korralik vääne, peast numbreid ei mäleta. võin küsida. jõugraafik oli dynos lausa naljakas vaadata, sirge tõusev joon kuni maks pööreteni(14000). ja arvestades seda et rida mootoriga rajal pöörded alla 8-9000 ei tule niikuinii, siis ma ei usu, et aprililal erilist väände eelist oleks. aga ma küsin need numbrid järgi ja postitan siia. sirgekiirused rajal on puhas hobujõud ja see on kõige kergem koht, kus teiste ees võiks eelist saada. mis ei tähenda, et pidurid(mis on bemmil lausa uskumatult tasemel !), amordid (taha panin kange Bitubo, esiots on stock praegu, testin seda veits, vajadusel ka esiots Bitubo), rehvid jne oleks kuidagi mitteoluline. kuid hobused mootoris on siiski see mis on numero uno :) ja kui ülejäänu on kah tasemel, siis see kõik kokku on hea komplekt.

aprilia eelis võiks olla kurvidesse sisseminek, kuna V konega on pill stabiilsem - pill nö ei jonni vastu kurvi sisse keerates niipalju. ridakonega saab seda asja siluda korraliku amordiga.

nüüd tulebki tegeleda lenksu - ja sadulavahelise tihendi tuunimisega :D.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

martinsl
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:08
Tsikkel: on
Asukoht: Tallinn

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas martinsl »

hj on peaagu igas lauses ja aprilial oleks neid justkui vähe(võrreldes bemmiga). Küll aga võrdlustestides sõidetakse apriliga kiiremaid ringiaegasid kui bemmiga. Vahe on muidugi väga väike.
Bemmi puhul muidugi ju ainult tehnikast kannatabki rääkida(tänava varjandi puhul).


AE

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas AE »

Allan, aga minu antud võrdluses, kus võrdlejateks on endised võidusõitjad räägitigi ju, et BMW on võimsam sa ei pea sellele nii hirmsalt rõhutama. Ütle parem miks Aprilia BMWst ringrajal siiski kiirem on?

Hint: vastus peitub videos.


martinsl
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:08
Tsikkel: on
Asukoht: Tallinn

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas martinsl »

bemmi hind(united motors) 15 890
aprilia hind(velt motocenter) 13 740

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

aprilia hind(velt motocenter) 13 740

abol rääkis mulle mingist 25000 euri hinnast aprsc puhul :D. juhul kui ta ülejäänut sama adekvaatselt iseloomustab, siis pole hullu noh :D.

aga see selleks, siiski arvan, et bemm on parem toorik. arvestage siiski meie siinset nö "taset", siin loevad hobused rohkem kui miski muu ;). miks, see mõelge ise välja, kodune ülesanne.
bemmi suurim miinus on amort ja see tuleb ära vahetada korraliku vastu, aprilial on kohe õige Öhlins all, eks see mängib stockide võrldluses rolli ja ilmselt päris olulist. aga siiski, kui te kahtlete siin minu arvamuses, rääkige Markoga, las ta seletab teile ehk põhjalikumalt asja. kui viitsib. Muide, ka Klauseni eelistus on bmw.

hint - Marko ei ole endine võidusõitja. :D

ringiaegade võrdluse kohta, teie küsimusele vastates, miks on aprilia kuskil testis kiirem kui bemm. siis see on samahea küsimus kui, et näiteks miks Stoner oli eile kiirem kui Rossi. ma loodan, et saate ehk aru. ärge unustage subjektiivset faktorit. aga klappima peab ka objektiivne pool, ehk füüsika ;)

NB! ma ei taha öelda, et aprilia on kuidagi halb, kindlasti mitte!!! tegemist on väga hea rattaga, kuid sügisel eeltööd tehes - võrreldes apriliat, kawat, ducat ja bemmi. siis jäi pika ja päris põhjaliku kaalutluse tulemuselt sõelale siiski bemm. toonitan, see ei tee teisi rattaid halvaks, lihtsalt arvesse tuli võtta päris paljusid faktoreid ja bemm andis kokku parema tulemuse :).

Viimati muutis allan777, 16 Mai 2011, 00:36, muudetud 1 kord kokku.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas korke »

Allan.....ausõna oleme me iga jumala kord arusaanud. Mida sa ei valiks või ei ostaks. SEE ON PARIM ! Sa ei pea oma kõiki oste kaitsma igakord foorumites!

Tore vaadata ka ,et koondasid netist kõik bmw kiidu sõnad kokku. Kindlasti on bmw läbinud põhjaliku testi sinu kättes kuni 9000 rpm .
Nüüd kui rpm piiraja maas . Loodan ,et saad kasutada ka kõiki neid häid omadusi !

Bmw on igatepidi hea tsikkel ! Jah on ta kõige võimsam seeria tootmises olev 1000ccm tsikkel !
Kaasa arvatud on teised tsiklid head. Iga üks valib seda mis talle paremini kanni alla sobib ,et kiiresti sõita :)

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas sepp »

allan777 kirjutas:

aprilia hind(velt motocenter) 13 740

abol rääkis mulle mingist 25000 euri hinnast aprsc puhul :D. juhul kui ta ülejäänut sama adekvaatselt iseloomustab, siis pole hullu noh :D.

nägin ka seda vestlust kus ta ytles hinna,aga ta rääkis ju seda mis saksas maksab.. jutt polnud eesti hindadest,aga ta vist tegi nalja yldse.. sest samas lauses oli ju veel ka koht... kawasakisid antakse tasuta ja makstakse veel peale kahh. :mrgreen:
aga mul pohhui millega kes sõidab,peaasi,et sõidab ja ise rahul on.
ratas ostetakse siiski endale ja enda rahulolu ongi tähtis.

Viimati muutis sepp, 16 Mai 2011, 00:38, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

ratas ostetakse siiski endale ja enda rahulolu ongi tähtis

absoluutselt :). ma olin kah varem oma yamuga julmalt rahul ja ei saanud aru miks gixxerit kiidetakse :D.

mulle üldiselt on jäänud mulje, et need kõige rohelisemad võtavad päris tõsiselt asju ;)

Viimati muutis allan777, 16 Mai 2011, 00:45, muudetud 1 kord kokku.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Allan.....ausõna oleme me iga jumala kord arusaanud. Mida sa ei valiks või ei ostaks. SEE ON PARIM ! Sa ei pea oma kõiki oste kaitsma igakord foorumites!

Tore vaadata ka ,et koondasid netist kõik bmw kiidu sõnad kokku. Kindlasti on bmw läbinud põhjaliku testi sinu kättes kuni 9000 rpm .
Nüüd kui rpm piiraja maas . Loodan ,et saad kasutada ka kõiki neid häid omadusi !

Bmw on igatepidi hea tsikkel ! Jah on ta kõige võimsam seeria tootmises olev 1000ccm tsikkel !
Kaasa arvatud on teised tsiklid head. Iga üks valib seda mis talle paremini kanni alla sobib ,et kiiresti sõita

Korke...sa oled lahe tüüp :D, sa tead, et ma suhtun sinusse igati hästi. aga, ma hakkan sind tehnika kohapealt siis kuulama kui sa oled õppinud solenoide õigesti regullima :D
ja veel - ma ei ole netist bemmi kohta midagi vaadanud!!! selles ehk ongi vahe, arutelu toimus natuke teistest infoallikatest pärineva põhjal.

ja minu eesmärgid sel hooajal on trenni teha, valmistada ennast parimal võimalikul moel ette 2012 hooajaks, et järgmisel kevadel oleks võtta hea pill kus asjad on juba paigas. sama teema ka iseendaga. muid eesmärke see hooaeg ei ole.
ja sissesõit on mul tehtud väga hästi, esimese dynotamise vahe Klauseni ja minu tsikli vahel 8 hp minu kasuks.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

AE

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas AE »

Rääkisin Markoga sel laupäeval ja temal ei ole veel võimalust olnud Apriliat proovida.

Nagu ma sulle juba alguses ütlesin, et neid asju ei ole mõtet võrrelda tähenduses üks on parem, kui teine. Kõik sõltub eelistusest, Aprilia on kompaktne, ülihea juhitavusega ja BMW on võimsam. See on inimestes endis kinni kumba nad eelistavad kas Itaalia V4 lõrinat või rida 4 kiunumist.
Mõlemad on superhead.

Tundnuks ma end BMWl mugavalt ja soovinuks ma hobujõude oleksin ma BMW saanud soodsamalt kui Aprilia. Eelistan kompaktsust :D

Edit: Miks Aprilia sõidab paremaid aegu ei ole mitte Rossi Stoneri võrdluse pärast vaid juhitavuse. Üks on võimsam teine parem juhitavuse poolest. Vaata ükskõik millist testi Aprilia APRC'ga. Kindlasti sõltub asi ka sellest kumba suudab sõitja paremini ära kasutada. Aga loo mõte, mõlemad rattad on nagu rusikaga silmaauku (kiiruse mõttes) ning need lisa hobused ei muuda asja drastiliselt.

Viimati muutis AE, 16 Mai 2011, 02:08, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Rääkisin Markoga sel laupäeval ja temal ei ole veel võimalust olnud Apriliat proovida.

Nagu ma sulle juba alguses ütlesin, et neid asju ei ole mõtet võrrelda tähenduses üks on parem, kui teine. Kõik sõltub eelistusest, Aprilia on kompaktne, ülihea juhitavusega ja BMW on võimsam.
See on inimestes endis kinni kumba nad eelistavad kas Itaalia V4 lõrinat või rida 4 kiunumist. Mõlemad on superhead.

Tundnuks ma end BMWl mugavalt ja soovinuks ma hobujõude oleksin ma BMW saanud soodsamalt kui Aprilia. Eelistan kompaktsust

tead, teeme testi, võiks kuskile laagrisse minna ja ma annan sulle bemmi proovida, sellisena nagu ta mul tehtud on. ja hea meelega prooviks ka sinu pilli. eks loomulikult, võõra pilliga viimast ei pea võtma aga tunnetuse peaks mingite ringidega selgeks saama küll.

selle itaalia lõrinaga on nagu itaalia naistega - siis kui töötab on mõnna...aga väga tihti ei tööta, küsi Klauseni käest :D.
passadka kohapealt meeldis mulle omamoodi ka aprilia aga bemmi passadka oli tuttavlikum yamu otsast sinna istuda.

ja imelik, et Marko nii ütles. kuna minu teada ta proovis factoryt ja isegi rajal pärnus. aga võibolla ma eksin :P.

bmw sain minagi soodsamalt kui lett, odavamalt kui oli ka kawa pakkumine ;)

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

AE

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas AE »

APRC mudel millest me räägime tuli alles 2011a. välja, tavalise Factory mudeliga teda võrrelda ei saa.

Laagris kohtume ja testime. :)

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Laagris kohtume ja testime.

ma just otsin võimalusi kuhu sõitma minna, on teil mingeid plaane? kui on, anna teada, tuleks kah.

ja veel, juhitavuse pool oli ka factoryl hea, nö plusspool. aga jõudu oli vähe. see minu arust uue aparaadiga ei ole paranenud, kuigi ilmselt juhitavus ehk on.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”