Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Moderaator: Moded
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Vidget kirjutas:Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
kuidas see nii odav saab olla? whats the deal
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Kui ta sul tänavalegaalne siis ei takista keegi. Ole lihtsalt aus ja tule starti stock mootoriga
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
lextastic kirjutas:Vidget kirjutas:Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
kuidas see nii odav saab olla? whats the deal
Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
nitse kirjutas:Tere!
Mind hakkas väga huvitama Streetbike klass. Aga kahjuks ei saa reeglitest aru. Mul on garaažinurgas üks nipet-näpet tiba järele aidatud kuuesajane Kawa, millele kevadeks tuled-viled külge riputan ja pika kiige ära võtan. Küsimus tarkadele, et kas ma sellega Streetbike siis sõita võin? Ma luban, et mootorisse ma enam ei lähe!!!
Mis seal aru saada, asi eriti lihtne ju - pea kõik võib rattal tehtud olla ja keelatud on ainult spetsiaalsete kiirenduspudinate/võtete kasutamine (näit. pikendamine, madaldamine, spets dragrehv, väike kütusepaak, piduriketaste mahakruttimine, automaatne käiguvahetus jne.)
Näiteks tehtud mootori ja vedrustusega rinkaratas mahub ilusasti klassi ja samuti võib tulla rattaga otse poeriiulilt, kus midagi pole muudetud.
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
triplekix kirjutas:lextastic kirjutas:Vidget kirjutas:Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
kuidas see nii odav saab olla? whats the deal
Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....
Ise ka imestasin, et kuidas nii odav, kuigi seal on kirjutatud: "Tsikkel on läinud maksma kõvasti üle 200 000 kr. ".
Ise mõtlesin vahepeal, et pandud hind odavaks, et silma jääks, kuigi tegelikult müüb kallimalt.
Muide, isegi 10 000 eurot oleks selle masina eest vist natu vähe (10 000 eurot on umbes 166000 eeku).
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Tegelt see hinna number on väga lambist pandud sinna. Masu aeg ei ole. Müün kuna tahan turbo tsiklit ehitada
Hinda ei osanud seal määrata sest see oleneb kõvasti sellest ,et mida inimene tahab kaasa saada tsikliga ,et kas tahab võistelda või osa tuuningust maha kiskuda ning jätta ülivõimsaks tänava tsikliks
triplekix kirjutas:lextastic kirjutas:Vidget kirjutas:Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
kuidas see nii odav saab olla? whats the deal
Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
tramm66 kirjutas:nitse kirjutas:Tere!
Mind hakkas väga huvitama Streetbike klass. Aga kahjuks ei saa reeglitest aru. Mul on garaažinurgas üks nipet-näpet tiba järele aidatud kuuesajane Kawa, millele kevadeks tuled-viled külge riputan ja pika kiige ära võtan. Küsimus tarkadele, et kas ma sellega Streetbike siis sõita võin? Ma luban, et mootorisse ma enam ei lähe!!!Mis seal aru saada, asi eriti lihtne ju - pea kõik võib rattal tehtud olla ja keelatud on ainult spetsiaalsete kiirenduspudinate/võtete kasutamine (näit. pikendamine, madaldamine, spets dragrehv, väike kütusepaak, piduriketaste mahakruttimine, automaatne käiguvahetus jne.)
Näiteks tehtud mootori ja vedrustusega rinkaratas mahub ilusasti klassi ja samuti võib tulla rattaga otse poeriiulilt, kus midagi pole muudetud.
intrigeeriv idee seega saaksin tulla turbotatud tänavatsikkliga nagu mul see aasta oli, samuti streetbike klassis sõitma - mootoris muudatused minimaalsed, ainult sisse-ja väljalaset veic tuunitud? eeldusel et ei pane pikendust alla?
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema...
Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Krt....Selline tunne oli ,et loeks reegleid esimest korda Mul oli meeles eelmisest aastast ,et ei tohtinud tuunida mootorit streetbike klassis. Hetkel jääb mulje ,et võtan nats nodi maha ja tulen hayabusaga streetbike klassi
tramm66 kirjutas:jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema...Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
tunnistan, et pole streetbike reegleid lugenud. siiski, et asi oleks kindel - pühadpüssid ja reporteri hajabuusad väiksese kohandamisega siis sobivad streetbike-i (st siis igasugu üübermootorituuninguga, peaasi, et vabalthingav ja sama kubatuuriga mis tootjal)?
lihtsalt, norimise mõttes ja tõlgendamise võimaluste uurimiseks - et üheksakümneesimeseaasta väljalaskega tseebeeerri omanikust potensiaalsel tulevasel võistlus(proovimis)huvilisel poleks pärast pretensioone ses osas kellega koos ta joonele võib asetuda.
PS: ei viitsind ikka veel reegleid lugeda...
tramm66 kirjutas:jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema...Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Just nii ta ongi - kõik tulevased superstaarid võivad osa võtta... kas tuunitud, uue või vana või täiesti p...s mikriga - vahet pole... igasugune progress on tänuväärne
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Nojah....
See reegel võiks küll tulla mis ei lubaks tjuunitud mootoritega tsikleid sinna. Muidu pühapüss tuleb ja rikkub kõik ära
pacaan kirjutas:tunnistan, et pole streetbike reegleid lugenud. siiski, et asi oleks kindel - pühadpüssid ja reporteri hajabuusad väiksese kohandamisega siis sobivad streetbike-i (st siis igasugu üübermootorituuninguga, peaasi, et vabalthingav ja sama kubatuuriga mis tootjal)?
lihtsalt, norimise mõttes ja tõlgendamise võimaluste uurimiseks - et üheksakümneesimeseaasta väljalaskega tseebeeerri omanikust potensiaalsel tulevasel võistlus(proovimis)huvilisel poleks pärast pretensioone ses osas kellega koos ta joonele võib asetuda.PS: ei viitsind ikka veel reegleid lugeda...
tramm66 kirjutas:jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema...Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Tegelikult on kõik ühtemoodi rahul vaid siis kui neid üdini võrdseid klasse on samapalju kui osavõtjaid - igaüks saab esikoha ja medali ja saab seda loomulikult naisele/kandidaadile, emale ja Audru hülgele näidata... siis saab veel facebooki, ratesse ja igale poole üles laadida ja kuulsus tõmbab ligi veel karja teleuudiseid, paberväljaandeid ja mine lõhki kui palju feimi annab aga tulla - ilmselt seetõttu ongi enamus tänapäevaseid naisi pisut litsakad... liiga palju überkvaliteetseid isaseid on ümberringi kellega loodus käsib kvaliteetseimad järglased paaritada... kabish nah?
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Oi plääd - üks klass ikka võiks ikkagi juures olla... a`la geniaalsemate teoreetikute kiirenduskunn vms... nagu hollika "kuldvaarikas"
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
tramm....mitmes pudel läheb ? Täna pole veel reedegi ju
Oled teinud testi sellel lehel http://www.alkoinfo.ee/
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Dream on dud! Ja sinna kotti pole ka nagu eriti mõttet vist vaadata- sest las ma aiman- seal pole nii palju, et seda võiks laristada!
Kle, aga sul ühelt poolt rangluu on vigane veel ja teisest käest lihtsalt hetkel vere vähesuse tõttu süsteemis tömpa, kuid jalad sul ju töötavad täisfunktsioonil ...-... käia oskad?
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Hetke seisuga läheb Tartu Autoklubi sari käiku hetkel kehtivate reeglitega.
Kui EMV ajaks muudatusi tuleb, siis eks need kajastuvad EMV'l.
EMV etapid rasvaselt, Tartu Autoklubi üritused punaselt. Lisamata on veel rajapäevad.
Aprill
- aprill – SR Team (igamehe kiirendus), Kiltsi
Mai
1.mai – Tartu Autoklubi Drag Series I, Raadi
22.mai – AC Drag 2010 Kevad, Kiltsi
- mai – One Mile Challenge, Kiltsi (lõppkiirus)
Juuni
5. juuni - EMV I etapp, Nightrace, Kiltsi
- juuni (või 19.juuni) – Saab Speed 2010, Piibe (lõppkiirus)
Juuli
- juuli või 17. juuli – EMV etapp (koht, täpne aeg ja võistluse toimumise tõenäosus lahtine)
- juuli – SMACH, kiirendusvõistlus mootorratastele, Rutja.
10 juuli või 17. juuli – ABCS, Kiltsi (?), korraldaja pole veel teada andnud, millal toimub. - juuli – 1000 EUR Race, Raadi
August
7 august - Tartu Autoklubi Drag Series II, Raadi
- august – Tartu Autoklubi Bracket, kinnine üritus, ainult sõitjatele.
- august, AC Mile 2010, Kiltsi
21.august –EMV II etapp (koht lahtine)
September
- september, AC Drag 2010 Sügis, Kiltsi
18. september -Tartu Autoklubi Drag Series III, Raadi
Tartu Autoklubil on tuleval hooajal plaanis siis oma väike sari luua. 3 võistlust. Sellega koos ka punktiarvrstus ja hooaja lõpus normaalsed auhinnad. Klassijaotus ja muud reeglid püüame selle aasta sees veel paika saada, kuid mingeid suuri muudatusi seoses klassidega ei tule. Tulevad üldiselt samad klassid mis meie klubi võistlustel ikka on olnud. Väike muutus, mis sõitjaid puudutab, on see, et kõik sarjad (va. EMV) peavad sõitjatelt nõudma EAL-i rahvasportlase võistlejakaarti. See nõue laianeb ka lõppkiirusvõistlustele. Tegemist on Teie endi jaoks väga olulise asjaga. Nimelt kehtib selle omanikule surmajuhtumi- ja invaliidsusriskidega õnnetusjuhtumi kindlustus EAL-is registreeritud rahvaspordivõistlustel. Hind peaks olema 450 krooni terve hooaeg. Minumeelest pole see sugugi palju. Sama kaardiga võite sõita ka teistel rahvaspordiüritustel, nagu näiteks rahvasprint jne. Pikemalt meie reeglitest ja sellest võistlejakaardist kirjutan siia kohe, kui rohkem infot on. Küsimused ja ettepanekud loomulikult teretulnud.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Kui SB klassi starti hakkavad tulema muditud mootoriga masinad, siis vähemalt mind enam stardist ei leia. Täiesti mõttetu sõita siis- usun, et ma pole ainuke.
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
justcraizy kirjutas:Kui SB klassi starti hakkavad tulema muditud mootoriga masinad, siis vähemalt mind enam stardist ei leia. Täiesti mõttetu sõita siis- usun, et ma pole ainuke.
Meil saad sõita samadel tingimustel nagu siiani.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed
Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):
tramm66 kirjutas:Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
justcraizy kirjutas:Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed
Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):
tramm66 kirjutas:Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam
Mis seal vahet on???
Jääd kastist tarhunnist ilma... no ja mis siis??
Sõita peab olema fun....
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
justcraizy kirjutas:Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed
Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):
tramm66 kirjutas:Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam
Keegi on nüüd natuike valesti aru saanud või saan mina valesti aru aga Tartu võistlustel pole kunagi SB klassi olnud ja alati on sõidetud kuni 650 cm3 ja üle 650 cm3 seega vara tänad ja sõidad ikka oma rattaga E klassi ratastega ühes klassis. Ja mina ei usu, et keegi kes viitsib hakata mootori töömahtu suuremaks ajama viitsib tulla SB klassi siis selle rattaga nalja tegema. Kui juba näpud masinasse pistad siis tahaks kõrgemal levelil mängida kehtib ka elus eneses :D
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
no tegelikult oli ju sb päris algne idee, et mingit võistlust pole, lihtsalt proovimisvõimalus - noh selline kuusepuuga treening vms ja võistlemiseks tuleks emv (või tartu drag sarja) klassi kolida. see aasta poole hooaja pealt tekkis kuidagi siiski sinna mingilmääral võistlusmoment (eliminaatorite lisamisega) - kuigi auhinda isegi tarhunni näol polnud, oli auhinnaks see, et kiiremad said lihtsalt rohkem sõita. kogu selle eriarvamuste lahendamiseks oleks lihtne lahendus taaskord eliminaatorid sb-s ära jätta ja kogu lugu - siis pole ju tõesti vahet kas püha püss sõidab 9,5 kõrvuti kaheksakümneüheksanda aasta 13,8 sek rattaga, sõita saaks need ühepalju ja võistelda mõlemad ainult ise-endaga. Aga minu arust see oligi siiski ju see algne idee...
Erko märkus õige - ega tartu drag võistlusel stock rattaga "kergem" pole, oleks naiivne arvata, et odava raha eest seal sõitmisvõimalust kiiremad (st siis emv klasside) tsiklid ei kasuta - eriti kui veel auhindu jms kama lubatakse. s**t driftirada veel boonuseks.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Jah, Tartus alati olnud E ja F klass ehk ma teangi kellega ma võidu sõidan. SB oma sisemuselt on minuarust väheke teine klass ning väheke teise suunitlusega siiski.
No aga jätke ära siis need auhinnad ja ellikad.
Kast õlli - mees, selle nimel tehakse ime asju tänapäeval
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
justcraizy kirjutas:Jah, Tartus alati olnud E ja F klass ehk ma teangi kellega ma võidu sõidan. SB oma sisemuselt on minuarust väheke teine klass ning väheke teise suunitlusega siiski.
No aga jätke ära siis need auhinnad ja ellikad.
Kast õlli - mees, selle nimel tehakse ime asju tänapäeval
Väljendan ennast täpsemalt.
Järgmise aasta sari Tartus siis kooks SB klaasiga. Ja selle aasta reeglite järgi.
Ehk siis klaasijaotus sama, mis 2009 EMV'l
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Siis tee mootor ära.
justcraizy kirjutas:Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed
Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):
tramm66 kirjutas:Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Kas mõni bike'ide tehnilise kontrolli mees siin foorumis ka aktiivne kasutaja on? Sooviks stuffi osta aga ennem oleks mõistlik konsulteerida, et stardis probleeme ei tekiks.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
justcraizy kirjutas:Kas mõni bike'ide tehnilise kontrolli mees siin foorumis ka aktiivne kasutaja on? Sooviks stuffi osta aga ennem oleks mõistlik konsulteerida, et stardis probleeme ei tekiks.
Selleks pole ju vaja tehn. kontrolli meest... piisab ka kirjaoskajast kes loeb vajalikud vastusest tehnilisest eeskirjast
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Kui midagi eriti mõistuse vastast leidub, siis põhimõtteliselt peaks "pm" vist töötama- uuri järele! Kuid ega eriti aega surfata netis pole. Midagi ei luba kuid üritan vastata!
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?
Loen BHRA infomaterjale litsentisdest. Kui soov sõita E või F klassis EMV arvestuses, siis kas peab ostma mõlemad litsentsid, nii sõitja - kui registreerijalitsentsi(Kui ei kuulu klubisse)? Ehk hooaeg kujuneb siis 5k+2,5k+osavõtutasud?
Tartu autoklubi meestelt küsiks sama küsimuse, et kas nende korraldatavatel üritustel sama teema, või piisab ainult EALi rahvasportalse kaardist + osalustasud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.