Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

z1000
Postitusi: 305
Liitunud: 16 Okt 2009, 23:46
Asukoht: Tallinn

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas z1000 »

Vidget kirjutas:

Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
:ner:

kuidas see nii odav saab olla? whats the deal

.
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kui ta sul tänavalegaalne siis ei takista keegi. Ole lihtsalt aus ja tule starti stock mootoriga :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas triplekix »

lextastic kirjutas:
Vidget kirjutas:

Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
:ner:

kuidas see nii odav saab olla? whats the deal

Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

nitse kirjutas:

Tere!
Mind hakkas väga huvitama Streetbike klass. Aga kahjuks ei saa reeglitest aru. Mul on garaažinurgas üks nipet-näpet tiba järele aidatud kuuesajane Kawa, millele kevadeks tuled-viled külge riputan ja pika kiige ära võtan. Küsimus tarkadele, et kas ma sellega Streetbike siis sõita võin? Ma luban, et mootorisse ma enam ei lähe!!!

Mis seal aru saada, asi eriti lihtne ju - pea kõik võib rattal tehtud olla ja keelatud on ainult spetsiaalsete kiirenduspudinate/võtete kasutamine (näit. pikendamine, madaldamine, spets dragrehv, väike kütusepaak, piduriketaste mahakruttimine, automaatne käiguvahetus jne.)
Näiteks tehtud mootori ja vedrustusega rinkaratas mahub ilusasti klassi ja samuti võib tulla rattaga otse poeriiulilt, kus midagi pole muudetud.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

triplekix kirjutas:
lextastic kirjutas:
Vidget kirjutas:

Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
:ner:

kuidas see nii odav saab olla? whats the deal

Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....

Ise ka imestasin, et kuidas nii odav, kuigi seal on kirjutatud: "Tsikkel on läinud maksma kõvasti üle 200 000 kr. ".

Ise mõtlesin vahepeal, et pandud hind odavaks, et silma jääks, kuigi tegelikult müüb kallimalt. :wack:

Muide, isegi 10 000 eurot oleks selle masina eest vist natu vähe (10 000 eurot on umbes 166000 eeku).

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Tegelt see hinna number on väga lambist pandud sinna. Masu aeg ei ole. Müün kuna tahan turbo tsiklit ehitada :)
Hinda ei osanud seal määrata sest see oleneb kõvasti sellest ,et mida inimene tahab kaasa saada tsikliga ,et kas tahab võistelda või osa tuuningust maha kiskuda ning jätta ülivõimsaks tänava tsikliks :)

triplekix kirjutas:
lextastic kirjutas:
Vidget kirjutas:

Tule või ise kiirendust sõitma kui ratta nii odavalt saab: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Soodushind: 9 998.- EEK
:ner:

kuidas see nii odav saab olla? whats the deal

Korkel masu aeg:)))
Pakun, et ta pigem euri tahab saada selle eest.....

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

tramm66 kirjutas:
nitse kirjutas:

Tere!
Mind hakkas väga huvitama Streetbike klass. Aga kahjuks ei saa reeglitest aru. Mul on garaažinurgas üks nipet-näpet tiba järele aidatud kuuesajane Kawa, millele kevadeks tuled-viled külge riputan ja pika kiige ära võtan. Küsimus tarkadele, et kas ma sellega Streetbike siis sõita võin? Ma luban, et mootorisse ma enam ei lähe!!!

Mis seal aru saada, asi eriti lihtne ju - pea kõik võib rattal tehtud olla ja keelatud on ainult spetsiaalsete kiirenduspudinate/võtete kasutamine (näit. pikendamine, madaldamine, spets dragrehv, väike kütusepaak, piduriketaste mahakruttimine, automaatne käiguvahetus jne.)
Näiteks tehtud mootori ja vedrustusega rinkaratas mahub ilusasti klassi ja samuti võib tulla rattaga otse poeriiulilt, kus midagi pole muudetud.

intrigeeriv idee :idea: seega saaksin tulla turbotatud tänavatsikkliga nagu mul see aasta oli, samuti streetbike klassis sõitma - mootoris muudatused minimaalsed, ainult sisse-ja väljalaset veic tuunitud? eeldusel et ei pane pikendust alla? :bsmile:

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

:shock: jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema... :mrgreen:

Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Krt....Selline tunne oli ,et loeks reegleid esimest korda :roll: Mul oli meeles eelmisest aastast ,et ei tohtinud tuunida mootorit streetbike klassis. Hetkel jääb mulje ,et võtan nats nodi maha ja tulen hayabusaga streetbike klassi :roll:

tramm66 kirjutas:

:shock: jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema... :mrgreen:

Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

tunnistan, et pole streetbike reegleid lugenud. siiski, et asi oleks kindel - pühadpüssid ja reporteri hajabuusad väiksese kohandamisega siis sobivad streetbike-i (st siis igasugu üübermootorituuninguga, peaasi, et vabalthingav ja sama kubatuuriga mis tootjal)?
lihtsalt, norimise mõttes ja tõlgendamise võimaluste uurimiseks - et üheksakümneesimeseaasta väljalaskega tseebeeerri omanikust potensiaalsel tulevasel võistlus(proovimis)huvilisel poleks pärast pretensioone ses osas kellega koos ta joonele võib asetuda.

PS: ei viitsind ikka veel reegleid lugeda...

tramm66 kirjutas:

:shock: jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema... :mrgreen:

Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Just nii ta ongi - kõik tulevased superstaarid võivad osa võtta... kas tuunitud, uue või vana või täiesti p...s mikriga - vahet pole... igasugune progress on tänuväärne :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Nojah....

See reegel võiks küll tulla mis ei lubaks tjuunitud mootoritega tsikleid sinna. Muidu pühapüss tuleb ja rikkub kõik ära :roll:

pacaan kirjutas:

tunnistan, et pole streetbike reegleid lugenud. siiski, et asi oleks kindel - pühadpüssid ja reporteri hajabuusad väiksese kohandamisega siis sobivad streetbike-i (st siis igasugu üübermootorituuninguga, peaasi, et vabalthingav ja sama kubatuuriga mis tootjal)?
lihtsalt, norimise mõttes ja tõlgendamise võimaluste uurimiseks - et üheksakümneesimeseaasta väljalaskega tseebeeerri omanikust potensiaalsel tulevasel võistlus(proovimis)huvilisel poleks pärast pretensioone ses osas kellega koos ta joonele võib asetuda.

PS: ei viitsind ikka veel reegleid lugeda...

tramm66 kirjutas:

:shock: jebaat....
Tsitaat tehnilistest reeglitest: Toitelahendus: välisõhu doseerimine toimub ainult vabalthingamise või liikumisest tuleneva õhutakistuse ärakasutamise (Ram-Air süsteem) põhimõttel.
Kindlasti on olemas mingi hind mille eest tulen kirjaoskamatute kodudesse ka ette lugema... :mrgreen:

Reeglid endiselt kirjas siin: http://www.bhra.ee/data/info/Dragrace%2 ... 202009.pdf

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Tegelikult on kõik ühtemoodi rahul vaid siis kui neid üdini võrdseid klasse on samapalju kui osavõtjaid - igaüks saab esikoha ja medali ja saab seda loomulikult naisele/kandidaadile, emale ja Audru hülgele näidata... siis saab veel facebooki, ratesse ja igale poole üles laadida ja kuulsus tõmbab ligi veel karja teleuudiseid, paberväljaandeid ja mine lõhki kui palju feimi annab aga tulla - ilmselt seetõttu ongi enamus tänapäevaseid naisi pisut litsakad... liiga palju überkvaliteetseid isaseid on ümberringi kellega loodus käsib kvaliteetseimad järglased paaritada... kabish nah? :wack:

Viimati muutis tramm66, 13 Nov 2009, 08:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Oi plääd - üks klass ikka võiks ikkagi juures olla... a`la geniaalsemate teoreetikute kiirenduskunn vms... nagu hollika "kuldvaarikas" :mrgreen:

Viimati muutis tramm66, 13 Nov 2009, 08:52, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

tramm....mitmes pudel läheb ? Täna pole veel reedegi ju :roll:
Oled teinud testi sellel lehel http://www.alkoinfo.ee/

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas ralf »

Dream on dud! :D Ja sinna kotti pole ka nagu eriti mõttet vist vaadata- sest las ma aiman- seal pole nii palju, et seda võiks laristada! :D
Kle, aga sul ühelt poolt rangluu on vigane veel ja teisest käest lihtsalt hetkel vere vähesuse tõttu süsteemis tömpa, kuid jalad sul ju töötavad täisfunktsioonil ...-... käia oskad? :D

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

marxius
Postitusi: 144
Liitunud: 14 Juun 2008, 01:36
Tsikkel: Suzuki GSX-R600
Asukoht: Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas marxius »

Hetke seisuga läheb Tartu Autoklubi sari käiku hetkel kehtivate reeglitega.
Kui EMV ajaks muudatusi tuleb, siis eks need kajastuvad EMV'l.

EMV etapid rasvaselt, Tartu Autoklubi üritused punaselt. Lisamata on veel rajapäevad.

Aprill

  1. aprill – SR Team (igamehe kiirendus), Kiltsi

Mai
1.mai – Tartu Autoklubi Drag Series I, Raadi
22.mai – AC Drag 2010 Kevad, Kiltsi

  1. mai – One Mile Challenge, Kiltsi (lõppkiirus)

Juuni
5. juuni - EMV I etapp, Nightrace, Kiltsi

  1. juuni (või 19.juuni) – Saab Speed 2010, Piibe (lõppkiirus)

Juuli

  1. juuli või 17. juuli – EMV etapp (koht, täpne aeg ja võistluse toimumise tõenäosus lahtine)
  2. juuli – SMACH, kiirendusvõistlus mootorratastele, Rutja.
    10 juuli või 17. juuli – ABCS, Kiltsi (?), korraldaja pole veel teada andnud, millal toimub.
  3. juuli – 1000 EUR Race, Raadi

August
7 august - Tartu Autoklubi Drag Series II, Raadi

  1. august – Tartu Autoklubi Bracket, kinnine üritus, ainult sõitjatele.
  2. august, AC Mile 2010, Kiltsi
    21.august –EMV II etapp (koht lahtine)

September

  1. september, AC Drag 2010 Sügis, Kiltsi
    18. september -Tartu Autoklubi Drag Series III, Raadi

Tartu Autoklubil on tuleval hooajal plaanis siis oma väike sari luua. 3 võistlust. Sellega koos ka punktiarvrstus ja hooaja lõpus normaalsed auhinnad. Klassijaotus ja muud reeglid püüame selle aasta sees veel paika saada, kuid mingeid suuri muudatusi seoses klassidega ei tule. Tulevad üldiselt samad klassid mis meie klubi võistlustel ikka on olnud. Väike muutus, mis sõitjaid puudutab, on see, et kõik sarjad (va. EMV) peavad sõitjatelt nõudma EAL-i rahvasportlase võistlejakaarti. See nõue laianeb ka lõppkiirusvõistlustele. Tegemist on Teie endi jaoks väga olulise asjaga. Nimelt kehtib selle omanikule surmajuhtumi- ja invaliidsusriskidega õnnetusjuhtumi kindlustus EAL-is registreeritud rahvaspordivõistlustel. Hind peaks olema 450 krooni terve hooaeg. Minumeelest pole see sugugi palju. Sama kaardiga võite sõita ka teistel rahvaspordiüritustel, nagu näiteks rahvasprint jne. Pikemalt meie reeglitest ja sellest võistlejakaardist kirjutan siia kohe, kui rohkem infot on. Küsimused ja ettepanekud loomulikult teretulnud.

Ka 600'ne on ratas.
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kui SB klassi starti hakkavad tulema muditud mootoriga masinad, siis vähemalt mind enam stardist ei leia. Täiesti mõttetu sõita siis- usun, et ma pole ainuke.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

marxius
Postitusi: 144
Liitunud: 14 Juun 2008, 01:36
Tsikkel: Suzuki GSX-R600
Asukoht: Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas marxius »

justcraizy kirjutas:

Kui SB klassi starti hakkavad tulema muditud mootoriga masinad, siis vähemalt mind enam stardist ei leia. Täiesti mõttetu sõita siis- usun, et ma pole ainuke.

Meil saad sõita samadel tingimustel nagu siiani.

Ka 600'ne on ratas.
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed :)

Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):

tramm66 kirjutas:

Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam :bsmile:

:P

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas triplekix »

justcraizy kirjutas:

Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed :)

Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):

tramm66 kirjutas:

Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam :bsmile:

:P

Mis seal vahet on???
Jääd kastist tarhunnist ilma... no ja mis siis??

Sõita peab olema fun....

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas Dali »

justcraizy kirjutas:

Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed :)

Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):

tramm66 kirjutas:

Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam :bsmile:

:P

Keegi on nüüd natuike valesti aru saanud või saan mina valesti aru aga Tartu võistlustel pole kunagi SB klassi olnud ja alati on sõidetud kuni 650 cm3 ja üle 650 cm3 seega vara tänad ja sõidad ikka oma rattaga E klassi ratastega ühes klassis. Ja mina ei usu, et keegi kes viitsib hakata mootori töömahtu suuremaks ajama viitsib tulla SB klassi siis selle rattaga nalja tegema. Kui juba näpud masinasse pistad siis tahaks kõrgemal levelil mängida :D kehtib ka elus eneses :D:D

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

no tegelikult oli ju sb päris algne idee, et mingit võistlust pole, lihtsalt proovimisvõimalus - noh selline kuusepuuga treening vms ja võistlemiseks tuleks emv (või tartu drag sarja) klassi kolida. see aasta poole hooaja pealt tekkis kuidagi siiski sinna mingilmääral võistlusmoment (eliminaatorite lisamisega) - kuigi auhinda isegi tarhunni näol polnud, oli auhinnaks see, et kiiremad said lihtsalt rohkem sõita. kogu selle eriarvamuste lahendamiseks oleks lihtne lahendus taaskord eliminaatorid sb-s ära jätta ja kogu lugu - siis pole ju tõesti vahet kas püha püss sõidab 9,5 kõrvuti kaheksakümneüheksanda aasta 13,8 sek rattaga, sõita saaks need ühepalju ja võistelda mõlemad ainult ise-endaga. Aga minu arust see oligi siiski ju see algne idee...

Erko märkus õige - ega tartu drag võistlusel stock rattaga "kergem" pole, oleks naiivne arvata, et odava raha eest seal sõitmisvõimalust kiiremad (st siis emv klasside) tsiklid ei kasuta - eriti kui veel auhindu jms kama lubatakse. s**t driftirada veel boonuseks.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Jah, Tartus alati olnud E ja F klass ehk ma teangi kellega ma võidu sõidan. SB oma sisemuselt on minuarust väheke teine klass ning väheke teise suunitlusega siiski.

No aga jätke ära siis need auhinnad ja ellikad.

Kast õlli - mees, selle nimel tehakse ime asju tänapäeval :bsmile:

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

marxius
Postitusi: 144
Liitunud: 14 Juun 2008, 01:36
Tsikkel: Suzuki GSX-R600
Asukoht: Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas marxius »

justcraizy kirjutas:

Jah, Tartus alati olnud E ja F klass ehk ma teangi kellega ma võidu sõidan. SB oma sisemuselt on minuarust väheke teine klass ning väheke teise suunitlusega siiski.

No aga jätke ära siis need auhinnad ja ellikad.

Kast õlli - mees, selle nimel tehakse ime asju tänapäeval :bsmile:

Väljendan ennast täpsemalt.
Järgmise aasta sari Tartus siis kooks SB klaasiga. Ja selle aasta reeglite järgi.
Ehk siis klaasijaotus sama, mis 2009 EMV'l

Ka 600'ne on ratas.
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Siis tee mootor ära. :)

justcraizy kirjutas:

Tänx, Tartus ikka mõistlikud inimesed :)

Pean ikka mainima, et kui SB klassis lubatakse rajale ülalmainitud masinad, siis põhimõtteliselt on see E ja F klassi liigutamine madalamsse klassi. Where's the fucking point? Tehniliselt on mul vähemalt niipalju taipu, et ei hakka võidu sõitma masinaga, millel tehtud mootor. Tsiteerin kunni(väikse muudatusega):

tramm66 kirjutas:

Lihtsalt pihku panna on ju mõtekam :bsmile:

:P

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kas mõni bike'ide tehnilise kontrolli mees siin foorumis ka aktiivne kasutaja on? Sooviks stuffi osta aga ennem oleks mõistlik konsulteerida, et stardis probleeme ei tekiks.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

justcraizy kirjutas:

Kas mõni bike'ide tehnilise kontrolli mees siin foorumis ka aktiivne kasutaja on? Sooviks stuffi osta aga ennem oleks mõistlik konsulteerida, et stardis probleeme ei tekiks.

Selleks pole ju vaja tehn. kontrolli meest... piisab ka kirjaoskajast kes loeb vajalikud vastusest tehnilisest eeskirjast :wink:

Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas ralf »

Kui midagi eriti mõistuse vastast leidub, siis põhimõtteliselt peaks "pm" vist töötama- uuri järele! Kuid ega eriti aega surfata netis pole. Midagi ei luba kuid üritan vastata!

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Loen BHRA infomaterjale litsentisdest. Kui soov sõita E või F klassis EMV arvestuses, siis kas peab ostma mõlemad litsentsid, nii sõitja - kui registreerijalitsentsi(Kui ei kuulu klubisse)? Ehk hooaeg kujuneb siis 5k+2,5k+osavõtutasud?
Tartu autoklubi meestelt küsiks sama küsimuse, et kas nende korraldatavatel üritustel sama teema, või piisab ainult EALi rahvasportalse kaardist + osalustasud.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”