Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Rahvas võiks ju oma ettepanekud avaldada reeglite suhtes ,et mis nad tahavad järgmine aasta teisiti saada :roll:
Et, ei oleks olukorda kus kaks nädalat ennem ametliku võistlust kinnitatakse reeglid alles.

Ise arvan ,et võiks nii olla.
Tuled peavad ainult need kinni teipima kellel on tuleklaas klaasist. Neil kellel plastikust ei pea seda kinni teipima.

E klass on suht paigas ju ?

F klass võiks rohkem olla soomes ''Super Pro Street Bike'' klassi sarnasega. Ehk siis turbo mootoreid ei tohi ülepuurida ja vabalthingav või siis nitro mootorid võib puurida kuni 1,7 liitrit.
Lisaks võiks F klassis olla reegel ,et tagavelge ei tohi laiemat panna kui 6 tolli ehk siis ei tohi laiemat panna kui originaalis või siis kuni 6 tolli. Mingi võimalus võiks jääda odavamatel tsiklitel ka :)



Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

raintuul
Postitusi: 190
Liitunud: 01 Jaan 2007, 23:53
Asukoht: tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas raintuul »

Mõtle omaette neid reegleid välja...see aasta olid need vägagi selged ja head IMO.

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

raintuul kirjutas:

Mõtle omaette neid reegleid välja...see aasta olid need vägagi selged ja head IMO.

Ain elab igavesti :mrgreen:


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas harimal »

korke kirjutas:

F klass võiks rohkem olla soomes ''Super Pro Street Bike'' klassi sarnasega. Ehk siis turbo mootoreid ei tohi ülepuurida ja vabalthingav või siis nitro mootorid võib puurida kuni 1,7 liitrit.
Lisaks võiks F klassis olla reegel ,et tagavelge ei tohi laiemat panna kui 6 tolli ehk siis ei tohi laiemat panna kui originaalis või siis kuni 6 tolli. Mingi võimalus võiks jääda odavamatel tsiklitel ka :)

See mootori mahu muutmise teema nähtavasti lähiaastatel probleemseks ei osutu, aga tulevikus võiks arvestada Blackbird'i ja Hayabusaga, mille puhul turbokolvid on tavakolbidest paar mm suurema diameetriga. Seda siis, kui minnakse jahtima 350 ja enam heppa tagarattast. Blackbirdil on originaalis 79mm kolb ja turbokolvid on valikus 81-83mm.
Samas võib sellele teemale mõelda muidugi ka siis, kui mõni vastav ratas üldse Maarjamaa pinda puudutab.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

peasi, et streetbike klass jääks ning hakake punktiarvestust pidama. Saate korraliku osalejate arvu!
Mõned mõtted lisaks, juhul kui uuel aastal streetbike eksisteerib:
1) Et streetbike'is osalejad hulluks ei läheks tjuunimisega, siis võiks ees olla ajapiirang, millest alates on soovituslik liituda kõrgema klassiga.
2) Lubada starti siiski ainult tänavarattaid

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

justcraizy kirjutas:

peasi, et streetbike klass jääks ning hakake punktiarvestust pidama. Saate korraliku osalejate arvu!
Mõned mõtted lisaks, juhul kui uuel aastal streetbike eksisteerib:
1) Et streetbike'is osalejad hulluks ei läheks tjuunimisega, siis võiks ees olla ajapiirang, millest alates on soovituslik liituda kõrgema klassiga.
2) Lubada starti siiski ainult tänavarattaid

mina arvan,et võiks olla nii,et 2 aastat ei või sõita streetbikes. 1a soojenduseks streetbikes ja siis edasi kas e või f klassi.
muidu sureb e ja f klass välja ja ma tulen ka streetbike klassi sõitma,et ei pekas yxi võistlema e klassis. :bsmile:

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Sepp, sellepärast pakkusingi välja, et streetbike klassis võiks olla aja piirang, ala 11.0 ning kui kiiremini sõidad, siis sry, see klass pole sinu jaoks.
Lisaks võiks olla streetbike klassis punktiarvestus, ning võitja saab näiteks järgmise hooaja tasuta kõrgemas klassis liigelda - fakt on see, et võitjaks ta seal niikuinii ei tule, aga kogemuste saamiseks ning ratta ehitamiseks oleks seda aega vaja(säästa osalemistasude pealt ning panna see rattasse)

Ise samuti vaagun kahevahel hetkel, et kas tulla sinuga samasse klassi aga aga, maksta 1500 iga etapi eest, et jõhkralt pähe saada, vähemalt esimene aasta :D, ma ei tea ... Mingit motivaatorit oleks vaja - samas jah, kui reeglites kirjas, et SB klassis saad ainult 1a sõita, siis valikut tõepoolest poleks ning kes vähegi huvitatud alast, koliks uude klassi. Samas oht sellega SB välja suretada.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

justcraizy kirjutas:

Sepp, sellepärast pakkusingi välja, et streetbike klassis võiks olla aja piirang, ala 11.0 ning kui kiiremini sõidad, siis sry, see klass pole sinu jaoks.

11,0 on liiga lahja piirang - sellest sõidab liiga lihtsalt kiiremini ilma olulise trennita iga 600cc enamvähem uuema sport tänavatsikliga... sepa 1a piirang tundub rohkem mõjuvat. mitte, et see kuidagi otseselt tehn reeglitesse puutuks (aga neid ju pole vajagi muuta nagunii). pigem võiks mingi kohaliku miljoka poeg ala vastu huvi tundma hakata, siis äkki papa pritsiks pappi spets raja ehitamiseks, vat siis alles oleks motivatsiooni madistada...

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

SB klassis 600cc masinatega 11.0 oli see hooaeg vähemalt maagiline piir, mis üldjuhul võistlustel pidas. 1000cc aegade suhtes muidugi teine teema. 11.0 oli lampi pakutud muidugi, võib ka olla 10.6 vms...
Loota spets rada, hehe, liiga palju tahetud, pigem loota, et Raadi alles jääb(mingit krdi aeda sinna planeeriti vahepeal). Ei kujuta ette, et peaks Haapsalus igakord käima hakkama... Mina seda 1a perioodi siiski ei poolda, paljudel kindlasti pole huvi ratast ehitada aga sõita tahaks. Milleks ära visata võistlejad ja sealt tulenev osavõtu tasu.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

rinkas toimub eduliselt see 1a periood.
1a c klassis ja siis edasi juba rookisse.
see 1a tagaks ka selle,et keegi ei tuleks e klassist tagasi sb klassi :)
kuidagi peaks ju saama seda reguleerida,et ei jääks mõni hea sõitja 10aastaks sb klassi võidutsema.

Kasutaja avatar

aimar12
Postitusi: 183
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:18
Asukoht: TLN-RKV
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas aimar12 »

sepp kirjutas:

et ei pekas yxi võistlema e klassis. :bsmile:

Kui üksi peaksid olema, siis võin paar etappi kaasa teha 8)
Selle koosseisuga mis sel hooajal E-s oli ,ei ole küll erilist tahtmist sinna sõitma minna. 4x kallim ja veel sekund maas ka :D

Viimati muutis aimar12, 21 Okt 2009, 11:07, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

aimar12 kirjutas:
sepp kirjutas:

et ei pekas yxi võistlema e klassis. :bsmile:

Kui üksi peaksid olema, siis võin paar etappi kaasa teha 8)
Selle kooseisugaseisuga mis sel hooajal E-s oli ,ei ole küll erilist tahtmist sinna sõitma minna. 4x kallim ja veel sekund maas ka :D

vaata, Belka on öelnud oma kindla sõna,et enam ei sõida kiirendust ja korke on ka öelnud oma kindla sõna,et enam ei sõida kiirendust vähemalt E klassis mitte.
ja olengi yxi kui Janza või Nitse just ei tule sõitma.

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Tipsil ju hull projekt käsil, kas ei olnud mitte 600cc? Hakkate kahekesi hullu panema järgmine aasta :D
Ootame uue aasta reeglid ära, eks siis näha mis saama hakkab ja kas tasub E'sse üle minna. Vast tuleb mõni positiivne üllatus :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

justcraizy kirjutas:

Tipsil ju hull projekt käsil, kas ei olnud mitte 600cc? Hakkate kahekesi hullu panema järgmine aasta :D
Ootame uue aasta reeglid ära, eks siis näha mis saama hakkab ja kas tasub E'sse üle minna. Vast tuleb mõni positiivne üllatus :)

Tips on Tips ja pole mul enam usku sellesse.. kui pole terve aasta saanud oma ratast tööle,siis vaevalt ta viitsib seda teha ka uuel hooajal + lisaks oleks vaja tal loteriiga võita natsa raha.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kõrvalt vaatajana tundub nii,et asi kipub minema liiga margi põhiseks nt.Busa,Kawa12 ja kawa14 teiste ratastega lähed lihtsalt lutti saama.600-ga on vähe parem aga ka see klass eeldab mingeid teatud marke,nt.Triumph 675 selles klassis kiirendada ei saa,rinkal on nad ühes arvestuses.V mootoritega pole mõtet isegi kiirendu raja ligigi minna.Enamus inimesi ei ole ostnud oma rattaid sihtotstarbeliselt ainult kiirenduse jaoks.Asja peaks äkki hoopis mitmekesistama?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

franz125 kirjutas:

Kõrvalt vaatajana tundub nii,et asi kipub minema liiga margi põhiseks nt.Busa,Kawa12 ja kawa14 teiste ratastega lähed lihtsalt lutti saama.600-ga on vähe parem aga ka see klass eeldab mingeid teatud marke,nt.Triumph 675 selles klassis kiirendada ei saa,rinkal on nad ühes arvestuses.V mootoritega pole mõtet isegi kiirendu raja ligigi minna.Enamus inimesi ei ole ostnud oma rattaid sihtotstarbeliselt ainult kiirenduse jaoks.Asja peaks äkki hoopis mitmekesistama?

hmm. triumphi 3 pütase 675-ga saab ikka E klassis ja "väikeses" streetbike-s kiirendada, miks ei saa?
lubatud mootor 600-675 cm³ 4 takti 3 silindrit
omalgi mitu korda peas mõlkunud idee sellega E-klassi sõita, peaks päris huvitav "toorik" olema.
sama lugu V mootoritega (vana stock 750 2 sil duciga sain paar korda proovides 11,3 - täitsa tänavapill ja kergelt vigase siduriga)

mis kawa zx, busa jms eelistustesse suurte rataste puhul puutub siis põhjus lihtsalt eelkõige see, et neid on kõige lihtsam (ja odavam) kiirenduseks "kohandada" ja neil kes siin nendega sõitnud on, on needsamad mudelid lihtsalt "kätte juhtunud" pooljuhuslikult. soomlased sõidavad ka nt gsxr 1000 ratastega (ka vabalthingavatena) väga kiirelt.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas Dali »

franz125 kirjutas:

Kõrvalt vaatajana tundub nii,et asi kipub minema liiga margi põhiseks nt.Busa,Kawa12 ja kawa14 teiste ratastega lähed lihtsalt lutti saama.600-ga on vähe parem aga ka see klass eeldab mingeid teatud marke,nt.Triumph 675 selles klassis kiirendada ei saa,rinkal on nad ühes arvestuses.V mootoritega pole mõtet isegi kiirendu raja ligigi minna.Enamus inimesi ei ole ostnud oma rattaid sihtotstarbeliselt ainult kiirenduse jaoks.Asja peaks äkki hoopis mitmekesistama?

See margipõhisus on küll juba tootjatehases paika pandud :D ei ole ju mõtet ehitada ratast millel juba stockis igasugune potensiaal puudub. Kuna meist kellelgi seda krabisevat ülearu palju pole siis on mõistlik ju valida ratas millest saab võimalikult odavalt parima tulemuse kätte. Ja soomlased sõidavad gsxr 1000 ratastega ulmekiireid aegu tahtsin ma lisada. Samas Streetbike klassis tõestas ka see ratas ennast Jarmo käes 10,2 ajaga ja seda stock rattana (w)

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Nii see kahjuks on, et meie tiimist ei tule 600ccm klassi mitte ühtegi sõitjat ja 1000ccm klassis olen mina üksi ja seegi on kerge küsimus märgi all :)

Seega yamaha r6 omanikud...meil on üle kaks komplekti madaldus konte ja kiige pikkendusi :)

sepp kirjutas:

vaata, Belka on öelnud oma kindla sõna,et enam ei sõida kiirendust ja korke on ka öelnud oma kindla sõna,et enam ei sõida kiirendust vähemalt E klassis mitte.
ja olengi yxi kui Janza või Nitse just ei tule sõitma.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas korke »

Aga muidu võib panna E ja F klassi kohapealt asjad lukku ? Et, jättame E klassi nii nagu ta on ning F klassi viiks need muudatused mis soovitasin ? On keegi vastu ? Lihtsalt siis on võimalus vastu hakkata turbokatele vabalthingavatel ja nitro tsiklitel. Kuigi 1,3 liitrisest busat on välja imetud 700hp+ turboga. Rehvi laiusega piiraks siis võimsate turbokate pidamist ja kui peaks meil arenema asi nii kaugele ,et on vähemalt kaks korraliku sõitjat siis saab teha täiesti outlaw klassi. :roll:

Mis siis streetbike klassiga jääb ,et kas streetbike klassis osalenud tunnevad ,et võiks olla see reegel on lubatud osaleda ainult üks aasta võis siis teeb kaks aastat ? Kahe aastaga jääks lihtsalt kerge mõtlemis aeg ,et kas oled üldse valmis profi kiirenduse jaoks ja esimene aasta oli siis kergelt siuke tutvustav ?
Kuidas jääb siis ikkagi streetbike klassiga ?
Või teeks nii ,et jääb kehtima see aastane reegel aga need kes sõitsid see aasta saavad veel järgmine aasta sõita ?
Streetbike klassis on tegelikult suht hästi paigas praegu tsikli ehitamise asi ,et näiteks mootorisse seal ei tohtinud ronida.

paneks reeglid paika ja siis saaks hakkata ehitama ...ilma selle hirmuta ,et kaks nädalat ennem võistlust tulevad reeglid välja. Kindlasti võiks selliselt läbi mõelda ,et saaks sõitjaid juurde aga mitte reeglid ahistaks kedagi.

:roll:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

SB klassi sõitjate arvamusi muidugi vähe hetkel, ju siis kõik rahul, välja arvatud mina :D
Grupeerin siis oma mõtted ja ettepanekud nüüd ühte postitusse.

1) Kasutusele võtta punktiarvestus ning eliminaatorid - tekitada väheke rohkem pinget ning motivatsiooni.
2) Sisse seada 1a võistlusperiood tingimusel, et 1a sõidad niiöelda punktiarvestuses, juhul kui otsustad edasi sõita ka järgmine aasta, siis eliminaatorites osaleda ei saa ehk sõita saad, aga ainult ajasõitudes. - võimalus rahval ikka sõita, mitte julmalt uks kinni lüüa.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Streetbike klass las jääb nii nagu on.
Pole vaja toppida mingeid aastaseid, ega kaheaastaseid piiranguid.
Kui ma see aasta võtsin osa ühelt võistluselt, kas ma olen siis AASTA sõitnud streetbike klassis?
Las mehed sõidavad kus tahavad, aga mingist ajast võiks muutuda soovituslikuks klassi vahetada.
Krt ega me mõisa peale ei sõida. Võistlus peab olem FUN.
Ei viitsi mina oma rattal midagi tuunida, ei taha teha litsentsi ning ega ei ole seda rahagi, et F klassi stardimaksu maksta.....
500 streetbike stardika eest veel raatsin maksta, aga rohkem.....

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

korke kirjutas:

Aga muidu võib panna E ja F klassi kohapealt asjad lukku ?

:roll:

jah. minu arust võiks E ja F klassi jätta LUKKU nii nagu nad praegu on, välja arvatud tulede teipimise märkus st "ei pea plastiktulesid teipima" sisse viia.

Kui F klassi max kubatuuri muuta siis minu arust võiks seda igasuguste ülelaadimismeetoditele lubada (diskrimineerimata turbot nitro ees...), või siis AINULT 100% vabalthingavale lubada kubatuuri üle 1400cc või siis üldse tehagi F klass outlaw klassile lähedaseks klassiks, kus kõik saaks sõita (kui tehn ohutusnõuetele vastav pill on) - sh laia rehvi spec tsiklid mida Korke paistab konkurendina nii hirmsasti kartvat ( :lol: ) ja ülepuuritud turbokad. ja turbokroomid. jne jne jne. Põhjuseks just see, et outlaw klassi ükski korraldaja välja ei reklaami ju. Ma sügavalt kahtlen, et spetsiaalrattad (laia rehviga wheeliebar tsiklid) tuleksid ka siis siia kõnnumaarajale sõitma kui neil võimalus oleks - kuid las siis teoreetiliselt see võimalus olla neil kasvõi F klassis sõita (kuna eraldi outlaw-d ju kunagi "välja ei käida" võimalusena). Rehvilaiuse piirangut mina F klassis ei poolda.

Streetbike osas... nuputasin nii ja naapidi. kuna on teada, et autodele pandi EMV A B C klassidele kiirusindeks piirang al 2010 hooajast, et oleksid rohkem "tänavaklassid" ja tuunimisega neis klassides liiale ei mindaks siis streetbike-i võiks panna samuti sellise parasjagu natuke tõesti piisavalt kiireid (kes võiks ka EMV klassis vabalt oskuste tõttu pigem sõita) ahistava indeksi hoopis - ehk sellise, mida reaalselt hea sõiduga on võimalik ka lõhki sõita kuid nö igamehe ratastel ja vanematel ratastel ning kogukamatel juhtidel oleks ka võimalus siiski vähemalt seal stock pilliga konkurentsis olla.

Et siis see kiirustpiirav indeks sobiks äkki meie tingimustes hetkel vbla paremini kui ajaline (1 v 2 aastat piirang)?

Iseasi millised need indeksid peaks olema (ilmselgelt kuni 650 ja üle 650 peaksid need erinevad olema). Lihtne oleks kasutada "jämedat" 11 sek ja 10 sek indekseid kuid reaalselt sõidaks 11 sek paljud lõhki ma arvan suht lihtsalt, 10 sek "tonnistel" oleks juba keerulisem vist?

Streetbike eliminaatorid (eraldi StB-E ja StB-F) võiksid kindlasti olla. Kuna "streetman" ehk autode "streetbike" pole EMV klass ja selleks ka ilmselt ei saa siis kahtlen, et ka streetbike klassis mingit punktiarvestust (või meistritiitli arvestust) pidama hakata tahetakse - eeldaks ka litsentside olemasolu = hinnatõus osalusele = dubleerivad klassid E ja F -ga. Igal võistlusel parimale (mõlemale siis StB-E ja StB-F võitjale) karikas võiks küll olla vms.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

aimar12
Postitusi: 183
Liitunud: 25 Apr 2004, 23:18
Asukoht: TLN-RKV
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas aimar12 »

Indeksi poolt 8) , kõige mõtekam ja ausam kaassõitjate vastu. Sel aastal vist sõideti 600ste poolt 4 või 5 x alla 11 sek. Indeks võiks olla mingi 10.8 näiteks kuna väidetavalt on sõidetud stock rattaga 10,4 või 10,5 ? 10.8 tahab juba head harjutamist ,samas E klassis on see suht mõtetu.Kiigepikendus vast kohe 0,5-0,6 sek ei anna sama taseme juures.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas triplekix »

1000 klassis 10.0 oleks mõistlik piir.
600 klassis 10,7 oleks see piir, kust tasub juba klassi vahetada.
Ise arvan, et ma järgmine hooaeg veel 10,0 välja ei sõida, kuigi eesmärk on 10 algusesse saada küll.
Et see sidur ainult kestaks :D :D :D

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

raintuul
Postitusi: 190
Liitunud: 01 Jaan 2007, 23:53
Asukoht: tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas raintuul »

SB klassi pole nüüd kül mingisuguseid eliminaatoreid ja punktiarvestust vaja.
Muidu Priit jääbki sinna sõitma, ala pohhui mis mõttega ma E klassi lähen pähe saama kui SB klassis rohkem võistlejaid, punktiarvestus ja ellikad.

Seda jama võib igayks ajada, et "jajaa ma tulen E või F klassi kui olen paar aastakest SB klassis sõitnud."

SB klassis 10 võistlejat ja E ning F klassis max 2 ? :D xcuse me

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

:D

E ja F klass siiski pigem, vähemalt mina arvan nii, enamusel kinni osalustasus. Esimesel aastal seal võisteldes niivõinaa saab vastu kotte nii et kõliseb, ning sisuliselt saab sõita 1 sõidu rohkem kui SB's aga maksad 3 korda rohkem.

Kas E ja F klassile mingit säästupaketti ei saa luua? Ala ostad hooaja algusel pileti kõikidele võistlustele aga saad kokkuvõttes soodsamalt?

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas sepp »

E ja F klass siiski pigem, vähemalt mina arvan nii, enamusel kinni osalustasus. Esimesel aastal seal võisteldes niivõinaa saab vastu kotte nii et kõliseb, ning sisuliselt saab sõita 1 sõidu rohkem kui SB's aga maksad 3 korda rohkem.

Kas E ja F klassile mingit säästupaketti ei saa luua? Ala ostad hooaja algusel pileti kõikidele võistlustele aga saad kokkuvõttes soodsamalt?[/quote]
1) ei tasu nyyd mõelda seda,et 2010 on sama osalustasu mis oli 2009.
2) oli ka sellel hooajal olemas see säästupakett,et kui maksad korraga kinni kõik,siis saad yhe etapi tasuta.

Kasutaja avatar

raintuul
Postitusi: 190
Liitunud: 01 Jaan 2007, 23:53
Asukoht: tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas raintuul »

Lõpuks tuleb ikkagi välja, et Tartu Autoklubi peab hakkama korraldama EMV etappe sest neil tuleb see vägagi hästi välja ning hinnad on kah inimlikud.

Korraldus on kiles ja ohutuse punktid kah kõik täidetud.
Tekib küss milleks BHRA koraldust vaja?

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

ten points Rain, lisaks on raadi rada ka ägedam :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Kiirendus võistlus tehn. reeglid 2010 ?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kas keegi rehkendas kah kumb variant kasumlikum oli-SB või E ja F,korraldajate vaatevinklit pidasin silmas.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”