28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas sepp »

Kapi-Ummi Sind näeb ka ikka kaunases? :bsmile:

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas UMMI »

sepp kirjutas:

Kapi-Ummi Sind näeb ka ikka kaunases?

Kahjuks ei näe,kui sa selle imeliku nime all mind mõtled (lol)

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas sepp »

UMMI kirjutas:
sepp kirjutas:

Kapi-Ummi Sind näeb ka ikka kaunases?

Kahjuks ei näe,kui sa selle imeliku nime all mind mõtled (lol)

Sind ikka jahh, Sina tulid meil ju kapist välja ja ostsid R -ratta :d

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas UMMI »

sepp kirjutas:

UMMI kirjutas:
sepp kirjutas:
Kapi-Ummi Sind näeb ka ikka kaunases?

Kahjuks ei näe,kui sa selle imeliku nime all mind mõtled

Sind ikka jahh, Sina tulid meil ju kapist välja ja ostsid R -ratta :d

Jääb ära jah seekord , kuigi tahaks tulla kangesti.

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Nüüd on selline huvitav võimalus avanenud, et kaks tüdrukut autoga ootavad toredate noormeeste kõnesid. Noormehed peavad tahtma nendega koos Leedumaale seda võistlust vaatama sõitma. Muuseas ei pea olema tingimata noormehed, võivad olla ka rinkahuvilised tüdrukud. Kohti on autos vähemalt kaks.

Sõidu algus toimub täna õhtul soovitavalt järgmise 3-4 tunni jooksul. Leedumaalt tagasi tulemine on planeeritud pühapäeva öö paiku.

Teie kõnedele vastab Liisa telefoninumbril 56 59 659.

Ärge seda võimalust nüüd ometi kasutamata jätke. :)

Kasutaja avatar

raintuul
Postitusi: 190
Liitunud: 01 Jaan 2007, 23:53
Asukoht: tartu

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas raintuul »

oldmaniac kirjutas:

Nüüd on selline huvitav võimalus avanenud, et kaks tüdrukut autoga ootavad toredate noormeeste kõnesid. Noormehed peavad tahtma nendega koos Leedumaale seda võistlust vaatama sõitma. Muuseas ei pea olema tingimata noormehed, võivad olla ka rinkahuvilised tüdrukud. Kohti on autos vähemalt kaks.

Sõidu algus toimub täna õhtul soovitavalt järgmise 3-4 tunni jooksul. Leedumaalt tagasi tulemine on planeeritud pühapäeva öö paiku.

Teie kõnedele vastab Liisa telefoninumbril 56 59 659.

Ärge seda võimalust nüüd ometi kasutamata jätke. :)

Vähemalt yhte sõpra tean kes oleks 100% käpp, aga ta on juba sinna teel :D:D:D

GSXR600 K1"Yellow edition"---GSXR600 K5"Black edition"
Kasutaja avatar

ralf
Postitusi: 222
Liitunud: 20 Sept 2005, 00:01
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas ralf »

Deem dud, ma alles nüüd lugesin seda- oi perrgelä, vai vi..u, saa saatana silmamuna, ... no ma tõesti ei hakka ropendama, kuid ma hakkan kohe tööjuurde netti nõudma, sihuke pakkumine ja niiiiiiiimmooooooddddiiii läks käest ära, oi plaaaa, t*** ma ei või .... njah, sry, nii võib ju hommikuni jahuda, kuid TEGELIKULT meil veel mashina kokku lappida ja asjad peale tõsta, muidu oleks täiiesti ju võinud, iseenesest reisikaaslased oleks mega nummid olnud- sellepärast selline valang ka! :D:D:D Raul, bease! :D

Motopood BIKER24.EE
Kasutaja avatar

acar
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Apr 2009, 22:32
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas acar »

Noh, kuidas siis meie omadel ka läks :shock: :shock:

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas sepp »

mõnel hästi - mõnel halvasti.
Tom ja Raul tegid head sõitu ja olid kiired ja pääsesid mõlemad poodiumile. Tom Rookie tonnis ja Raul rookie tuhandes. ilm nussis nagu ikka.. kord sajab ja siis ei saja.
rauli tulemus tyhistati kuna sõitis slikiga,aga nagu ammu teada kõigile,siis c klassis pole lubatud slik,tehnilist tehes Raul kõysis kas võib sellega sõita,siis vastas onuke,et jahh võib,aga peale võistlust anti protest sisse ja tyhistati Rauli saavutus. väga nõme lugu ja tegelikult tegi Raul head sõitu.
Trammil vedas jälle... ja sai piduritega maadeldud ja kuna pidur jooksis peale,siis stardirivist peale rehvisoojendusringi kadus tramm ära.
Janno kahjuks seekord esikolmikus ei olnud,aga loodame,et järgmine kord juba on.
Marten ei mahtunud ka 3 kiirema hulka.
Kikust pole yldse mõtet rääkida, mees teiselt planeedilt! :D
Karu ilmselt ehmatas ära kui nägi yhte lohisemist pealt ja jäi neljandaks, kindlasti oli Karu esikolmikumees teoreetiliselt seal.
rada ise on supper-huvitav. korraldus oli mega.. rajal olid kaamerad.. stardialas oli suur ekraan kus sai näha kõike rajal toimuvat.publikut oli megalt.
Rookie 600 sõidu tegi väga huvitavaks see,et pm starti oodates hakkas täiega sadama ja start lykati edasi ja anti aega panna vihmakad alla.

erilised tänud lähevad Raidole kes oli väga-väga abiks ja ka kõigile teistele kes olid punases telgis.. nii kiiresti pole mu ratas kunagi saanud dragi seadest rinkaseadesse. :bsmile:

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Tegelikult ei olnud see mingi mõistlik nädalavahetus.
Reede hilisõhtul jõudsin välismaalt koju ning läksin garaazi pakkima, kell 4 öösel väljasõit Kaunase poole. Saabumine Kaunasesse ca 12 päeval, pärast ligikaudu 8-t tundi autosõitu... no kergelt udune :D.
Kalkuleerisin hoolega riske ja vaatasin peeglisse (et kui magamata ja kivistunud refleksidega nägu sealt vastu vaatab) ning otsustasin rajaga tutvumisega algust teha, ilma mingi püüdeta kiiresti sõita. Rada tundus kohati väga lahe, kohati täiesti hullumelne. Pärast igat ringi kummitas mõte, et kas ma ikka tahan siin sõita.
Pühapäeva hommikul oli olemine palju selgem ning endalegi üllatuseks suutsin sõita täiesti konkurentsivõimelisi aegu. Eriti arvestades, kui palju ma kõiksugu kahtlastes kohtades varu jätsin.
Kvalifikatsiooniks olid ootused väga kõrged, paraku eksisin rajale mineku järjekorraga ning sattusin alles rajaga tutvuva Sepa seljataha. Ühes aeglasemas kurvis möödumiskatsel olin sunnitud gaasi maha laskma ning seega läks esiratas alt ning oli piirdesse minek.
Arvestades, et rajapiire (see laineline metallilatkas, nagu maanteede ääres) oli seal ca 2m kaugusel raja servast, vahel laotud üks rida soojustusvilla rulle, on täisti imekspandav, et nii kergelt pääsesin. Paar sinikat, narmendav ja paari väiksema auguga kombe, tsiklil katkine põhjagondel ning kõver lenksutoru. Lisaks paar põrutusest purunenud detaili. Siinkohal peab korraldajatele tänusõnad saatma, ilma selle villata oleksin kindlasti vähemalt kõvasti haiget saanud. Tsikkel oli rajapiirdesse korraliku jälje sisse pressinud
Kogu kvalifikatsiooni ja võistluse vaheline aeg, ca 4h kulus tsikli puhastamiseks villast, villapakkide kilest ning mullast, gondli lappimisele jne. Seega ei näinud ma C- klassi sõitu, stundi võistlust ega ka midagi muud, aga starti jõudsin. Eelstardis seistes keerati taevakraanid valla ning start lükati edasi, rattad jõudsid enam-vähem kõik rahulikult ringi vahetada. Stardi hetkeks oli 10-st kvalifikatsiooni läbinud osalejast rivis 7 (Jaaksonil elektroonikaprobleemid, Trammil pealejooksnud pidurid, teine kvalifikatsioonis kukkunu ei saanud tsiklit kokku, ilmselt ei üritanudki). Andsin endale aru, et tsiklil võib veel mõni märkamata jäänud viga küljes olla, mis mind mitte enam nii õnnelikult jälle võssa lennutab ja võtsin stardis rahulikult viimase positsiooni. Sepa risu esimesel ringil lõi lisaks veel mõne hoiatustulukese peas põlema, ring või paar hiljem ennast tema kõrvale parkinud leedukas (oli vist leedukas, Sepp vennastus seal temaga ja teab täpsemalt), ei teinud olukorda paremaks. Tiksusin aga rahulikult omas tempos ja võtsin väärikalt viienda ja ühtlasi viimase koha.

Kuna korralduse poolt polnud aega eriti jälgida, julgeks öelda, et päris hea. On viitsitud asja ajada, sponsoreid sebida, ekraane ja kaameraid püsti ajada jne. Ka turvalisuse teemaga oli tegeldud, sellest hoolimata ei lähe ma Kacergine rajale ilmselt väga pikka aega.

Minu enda jaoks "lesson learned": kui kvalis keegi ebamugavalt ette jääb, tuleb maha tulla ja paremat hetke oma kiireks ringiks passida.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas sepp »

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Mõned pildid Leedu fotograafidelt: http://www.photopro.lt/thumbnails.php?album=190

Kasutaja avatar

Teema algataja
anni
Postitusi: 313
Liitunud: 15 Apr 2007, 11:04

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas anni »

Kiri korraldajalt:
Spasibo za delegaciju vasis sportsmenov.Izviniajus za cto, sto,
nekataryje byli nedostatocno informirovany nasciot deneznyh prizov, tolko b1200 klass soobrali 15 uciastnikov (dumal sto vse citali etot fail, gde ja prislal mesiac tomu nazad) i izviniajus za osibku sudei v zajezde Pretendent.... Nadejus cto vasy sportsmeny vernulis ne s ocen plohim nostroenijem.

ciut ciut info zdes - http://www.facebook.com/pages/Dolce-Mot ... 2442362707

Kui keegi tulemusi tahab, siis need mul mailis olemas!

Kasutaja avatar

Dali
Postitusi: 342
Liitunud: 27 Sept 2007, 10:53
Tsikkel: BMW S1000RR
Asukoht: Tartu

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Dali »

aga jänkud paistsid küll väga nunnud :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
anni
Postitusi: 313
Liitunud: 15 Apr 2007, 11:04

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas anni »

sepp kirjutas:

Sepal vähe vale link vist oli, mul ei avand vähemalt...

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas manager2 »

kõlakad käivad, et Sepa tsikkel vähe kägardus...
räägi lähemalt, kui hull asi on ja kas ise ok?

THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

heimland
Postitusi: 238
Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
Tsikkel: cbr600rr
Asukoht: eesti tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas heimland »


JAH kolmas minut

Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Steelrider »


Siin on alates 2:59 Sepa sooritus näha, koos kordusega, nagu MM-il juba :ner: .

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 368
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu
Tänatud: 6 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Tihver »

manager2 kirjutas:

kõlakad käivad, et Sepa tsikkel vähe kägardus...
räägi lähemalt, kui hull asi on ja kas ise ok?

Tulin just garaazist ja Sepp oli seal täitsa ühes tükis. Siklil olid küll mõned pudinad ära pudenenud, aga midagi hullu ei ole.

Husqvarna 701 Enduro

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas korke »

Sinu oma tavaliselt hullemas korras pärast kukkumist :mrgreen:

manager2 kirjutas:

kõlakad käivad, et Sepa tsikkel vähe kägardus...
räägi lähemalt, kui hull asi on ja kas ise ok?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Tihver kirjutas:
manager2 kirjutas:

kõlakad käivad, et Sepa tsikkel vähe kägardus...
räägi lähemalt, kui hull asi on ja kas ise ok?

Tulin just garaazist ja Sepp oli seal täitsa ühes tükis. Siklil olid küll mõned pudinad ära pudenenud, aga midagi hullu ei ole.

Me soovitasime talle kohe, et ostku või ehitagu endale ATV, (lol) kui talle nii väga meeldib mööda teeääri sõita. Esimene hetk oli küll kohutav. Screenilt nägi kuidas ta kukkus ja seda kuidas Sepp istuma vajus ning kordas seda pidevalt! Teadmatus- kuidas tal on, kui kõvasti viga sai!

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas manager2 »

korke kirjutas:

Sinu oma tavaliselt hullemas korras pärast kukkumist :mrgreen:

eks ma sellepärast küsisingi, kuda värk on. videolt õnneks paistab jah, et väga hullu midagi ei ole.

... mis minu tsiklitesse puutub, siis nendel on jah kombeks samasuguseid saltosid visata nagu sepa ratas videol, isegi siis kui need peaks lihtsalt pukilt maha kukkuma... :)

THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Paar päeva on möödas ja olen jupi kaupa kirja pannud enda elamused ja emotsioonid!
Üllatuslikult saime reedel paganama kiiresti kõik asjad bussi ja täitsa normaalsel ajal olime sõitmas! Poolel teel hakkas vihma kallama ja tuju polnud just parim :D. Ööbimisega vedas meil s....kanti (sai mingi tanklateenindaja juhendamise järgi mindud, enne seda ikka seiklesime kah veidikene ja tingimused olid ikka parimad- suur vagunelamu) seda 136 LIT-i eest. Laupäeva hommik oli küll sombune kuid ei sadanud. Peale pisikest seiklust metsa sees:D jõudsime rajale lähemale ja nooo kurrrrrat kui sissesõiduteele lähenedes seda tõusu nägin siis oli esimene reaktsioon "mina siin rajal sõita ei taha!" ,mida sai ka kõva häälega välja öeldud. :wack:
Jõudsime kohale Mantas isiklikult näitas meile kuhu me võime ennast parkida enne uurides kui palju meid kohale tuleb.
Telgid püsti, väike regamine, masina ülevaatus, kontreerimised jne. ja siis rehvid soojenema ning mõne aja pärast saigi rajaga tutvust tegema mindud. Esimesed ringid olid ikka küll "no kurat (togi) kuidas siin sõidetakse?! esimesed ringid olid ikka midagi 1:40 kanti. Kella 15:00-ni sai siis vabatreenigut teha ning siis läks edasi klasside kaupa teening. Enne seda pidi tehniline tehtud olema. Sellega läks tsipa kiireks aga korraldusele ei heida küll midagi ette, ise sai asju valesti planeeritud ning esimene sessioon läks asjaajamise nahka! Transponder oli muidugi kohutav :wack: , mis paigaldati kenasti McGyveri teibiga sabale
Sai veel mõned ringid tehtud enesetunne läks järjest paremaks ning siis sai kotile puhkame ning telgile katted ette. Tänud Martenile, kes jäi telki ööbima, kuna meie pidime minema ööbimiskohta tagasi sest mina :wack: jätsin vagunelamu võtme enda taskusse :D.
Öösel saabusid Sepp kes rsk norskab nagu vana peer ja Raido Bikerniekilt. Hommikul juba kõvasti enne 7 röökis Sepa telefon 3 korda äratust mille peale ma ta üles peksin. Ilm oli küll sombune, kuid ei sadanud ning me olime optimistlikud. Sepp, Raido ja Raul kiirustasid kärmelt rajale, sest Sepa ratas oli vaja ümber lapata. Raja poole sõites vaatasime Tomiga suure rõõmuga, et need polegi pilved vaid see on udu mis vaikselt hajus.
Rajale jõudes käis seal vilgas elu ja Sepa ratas oli kah juba vaikselt rinkaseadesse saamas. Sai rehvid sooja pandud ja esimene trenn Rauliga ära tehtud, mis oli kohutav, sest ilm oli vastikult niiske ning visiir tõmbas, seest ikka korralikult niiskeks (enne aeglasemaid kurve tõmbasin visiiri üles ja enne stardisirget lõin selle alla tagasi) ajad olid ikka sellised nadid ja silmad tuulest vesised peas! Rajalt maha ning siis kiiruga veel vaatasime suure pundiga Sepa ratta üle ning käisime kähku tehnilises ära sest alla 600-sajased tsiklid tegid oma trenni juba. Müts maha korraldajate ees, sest ajakavast peeti ikka väga väga korralikult kinni (w) enne veel sai Mati ratas käima joostud, sest starterist see enam ei tahtnud kävituda, seda tegime päeva peale veel paar korda. Hoogsalt sai tegeletud visiirija udu probleemiga. Matilt sai soetatud pinlock ja tänud talle, et loovutas oma täiesti kõlbliku, tsipa kriibitud visiiri, pinlocki kinnitustega, mis sealt küljest siis sai ära võetud.
Sepp tuli treeningsõidult tagasi ning kuna ta oli rajaga saanud äärmiselt vähe tutvuda siis läks ta Tomi ja üle 600-stega uuesti peale!

Trennid tehtud siis sai veel enne kvalifikasiooni rattad üle kontrollitud ja mingi hetk käisid korraldajad kõik boksid läbi ja kutsusid breefingule!
Põhilised tõed ja korrad lahti seletatud oli veel aega enne kvalifikatsiooni rehvirõhud üle kontrollida ja nagu ikka alati kaob aeg käest ja läks ikka rapsimiseks
Sai siis rajale mindud ning esimesed olid peal. Rehvid olid soojad ja kohe esimesel ringil sai tehtud parem aeg kui eelmisel päeval ja hommikul. Enesekindlust lisas, et visiir ei läinud uduseks, päike oli väljas nähtavus hea. Lisasin kiirust juurde ning teine kvalf. ring tegi endalgi meele rõõmsaks sest polnud AIM-il sellist aega veel näinud, kolmas ring võtsin rahulikult ning endale üllatuseks sõitsin 2 sekundit veel kiiremini. Juubeldasin ja sõitsin edasi kuid, siis jäi igal ringil ikka keegi natukene ette, kuigi ajas väga ei kaotanud pidevalt 1 sek kehvem, kui siiski jäi parimaks 1:25, mida pidasin enda jaoks ulmeajaks.
Järjest läksid meie boksist poisid sõitu, järgmisena Sepp, Marten ja Mati, kelle tsiklit me käima jooksime :P. Mingi aja pärast tuli keegi ja ütles, et Marten pani esimesel tõusul kõvasti piirdesse-õnneks ise on jalgel. Tuli siis oodata millal nende kvalifikatsioon lõppeb ja ta ära tuuakse. Sepp tuli, Mati kah ja mõne aja pärast toodi Marten koos tsikliga. Väga hull polnudki. Aja sai ta kirja ning 3 tundi oli aega masin sõidukorda saada. Gondel oli ühes tükis, kuid mõradena, käigukangihoob ning piduripedaal olid tagurpidi murdunud. Lappisime kambaga tema gondli McGyveri teibiga kinni ja metallitööga tegeles ta ise. Valmis sai ta vahetult enne võistlussõitu.
Vahepeal Mantas käis veel üle rääkimas, et 15 min enne starti peab olema pitline-is valmis, et saaks ring ära teha, stardikohad paika sättida, tutvumisring ning et start oleks täpselt õigel ajal. (sain ma aru, et Leedu TV1-e läks otsepilt) VINGE.
Peale pausi-varustus selga, Tom abistas soojenduskottide ja pukkidega, et ma saaks korralikult keskenduda TÄNUD ja pitline, kus tuli natukene oodata ning lastigi meid rajale, sõitjaid kokku 14 täiesti erinevate võimete, kogemuste ja oskustega. Sai siis terve ring ära sõidetud ja kiiresti, et rehvid võimalikult soojaks saada ning peale mida pandi stardijärjekord paika. Algas minu 3 võistlus EMV IV ja V etapi kõrvale. Lugesin kokku, et ringrajal olin enne Kacerginet käinud 18 korda neist Pärnus kaks korda trenni tegemas, siis üks päev enne EMV IV ja V etappi ja ülejäänud on eelmisel aastal 5 korda Aravetel ja sellel aastal Tabasalus.
Stardirivis siis said esimesed kaks rida vähemasti endale Playboy jänkukesed varjudega (ilgelt uhke tunne-nagu päris kohe :D) kaameraga mees käis võistlejad läbi ja fotograafid klõpsisid ja seda isegi Pretendent klassis e. siis C-klassis!
Punased tuled hakkasid fooris vasakust äärest kahekaupa tulema 2,4,6,8,10...jaa läks! Silmanurgas nägin kuidas Raul läks kohe esimseks, sest oli ta ju minu ees. Üritasin sama trajektoori minna mis isegi osaliselt õnnestus oma rivist sain tõesti ette, keegi tuli veel minu selja tagant kõrvale ja siis kiirendas mööda. Olen kaalult teistest ikka kõvasti raskem aga sai vähemasti stardiga rahule jääda. (reaktsiooni on ja alguskiirendust kah selles osas aitab kõvasti kaasa mõni kiirendusvõistlus ja SMASHil sai seda proovitud. Ise kui algaja siis algajatele kindlasti soovitan)
Siis aga algas tõsine võidusõit ja see tundus minu jaoks ikka väga „jõhekr“ Kiiremad eesotsas Rauliga läksid järjest eest ära ning räägitakse, et seal olla kõva võistlus olnud. Mina jäin tahapoole, sisuliselt langesin oma stardikohale tagasi. Sõit kulges kenasti aga see nn „jõhkrus“ jätkus! kogu sõidu peale oli 3 juhtu kus siis konkurendid sõitsid niimoodi trajektoorile ette, et oma kesiste kogemustega oleks külje pannud. Üks kord oli ikka eriti õudne kui I kurvis mis on üpriski kiire sõideti niimoodi ette, et pmst tuli kõvasti pidurdada, ennast püsti ajada ja hakata tegelema, et väljasõitu ei tuleks. Kindlasti sellised hirmud ajaga kaovad, kuid see võtab aega ja kilomeetreid! Mingil ringil tegin kena gaasivea II kurvis, kus sai ikka väga optimistlikult peale keeratud ning lasi ratta ikka kenasti slaidima ning vedas vaikselt külje ette-munad tõmbas korraks kenasti krimpsu, kuid mis sellest ikka nii väga, tuli edasi sõita!
Sõidu lõpp läks muidugi, enda lolluse, tedmatuse ja laiskuse nahka (polnud endale korralikult lippe selgeks teinud ! Peale esimest kurvi sirgel kekspaigas oli ohutuskohtunik ning möödudes silmanurgas nägin kuidas kollane lipp hakkas käes käima. Lasin hoogu maha ja ajasin selja sirgeks sest järgmises punktis vehkis kohtunik juba kahte lippu (kollast ja rohelist) taga targemaks. Võtsin ikka hoo rohkem maha kulgesin rada läbi sest igas punktis vehiti kollast ja rohelist. Hinge ajas täis kui 6-ndas kurvis üks minust mööda kihutas. Sain aru, et midagi on ajama ja ajasin talle järele. Nägin, et finishijoonel näidati minust möödujale, kes oli minust 100 m ette läinud, mustavalget lippu ja ütleme ausalt, et ma isegi paar vänget sõna kiivrisse pobisesin, sest ka minule näidati seda ehk võistlus oli läbi. Tegin siis viimase tiiru ära, viisakusest lehvitasin isegi neile kohtunikele ja olin parem vait. Telki tagasi jõudes olin targu vait ja ei hakanud oma hämmingut kõva häälega kurta. Esimesed suunati siis poodiumi ette ja teised kõrvallatrisse ning algas autasustamine, kus oli ka Eesti mees leedu keeles Raulas Kaidro. Nõrgemad istusid ja vaatasid vesiste silmadega pealt sest meid ei lastud kuhugi nägin, et leedukad hakkasid midagi sebima, kutsusid paar kohtunikku ning üks sõitjatest maksis raha. Nende keelest ma küll aru ei saanud aga viiped ja emotsioonid näitasid, et millegi osas nad protesteerivad. Hiljem peale pretendent klassi autasustamist selguski tõsiasi, et protest oli meie Eesti mehe Raulas Kaidro suhtes keelatud rehvidega osalemise eest sisse antud. Kuigi eelmisel päeval tehnilist tehes Raul kenasti kohtunikult küsis, et kas tohib nendega sõita ja vastus oli „jah võib küll“ ning seda ka see kohtunik tunnistas!!!
Boksis tagasi olles oli seal rõõmsat meel ning emotsioonid üleval ning Raul haises alkoholi järele:D ! kuid polnud aega viivitada, sest tulle hakkasid minema Sepp ja Marten ning Trammi tsikkel oli vaja käima joosta. Kõik said kenasti õigeks ajaks pitline ja taevas avas ka kenasti oma kraanid ning tuli kahe päeva esimene sabin. Võistlus peatati ja alla 600-sed tulid boksidesse tagasi, sest sadas päris korralikult. Kogu tiimiga sai Sepa ja Marteni ratastel vihmakad alla. Sepa risuga tekkis kamm, et ei saanud esimese võlli kinnituse sisekuuskanti lahti ja seda siis tuli teha nagu ikka kombeks „vägistaimise teel“! Õnneks kõik sai „on time“ valmis ning mehed läksid jälle pitline.
Tom jäi üksinda enda masinale vihmakaid alla panema, teised jooksid kuni 600-jaste starti ja süitu jälgima. Hetke pärast lasti 600-sed rajale ning moodustati kenasti ka stardirivi, kus oli ka Kristjan Karu ja ei mäletagi kas Ka Risto Jaakson käis rajal ikkagi proovimas. Peale soojendusringi tuli Tramm maha sest esimenepidur jäi peale. Järele jäid Sepp, Marten ja Karu. Tuled kustusid ning Sepp trügis tagantpoolt kohe 4-ndaks Karu kohe tema järel ning Marten neist sammukese võrra taga pool. Suurelt screenilt on näha kuidas kõik peale II kurvi mäest alla sõidavad ning III kurvis Sepp kenasti endal tagaratta alt ära laseb. Kõikidel kaasaelajatel oli meel kohe must lisaks ka teadmatus , sest mingi hetk näitas peale kukkumist kuidas Sepp vajus heina peale rajapiirde kõrvale istuma ja seda näitas kohe mitu korda koos kukkumisega kordusest. Sõitu ei peatatud aga seda ikka ei teadnud kuidas tal on ja kui kõvasti ta viga saanud on!
Sõit kulges kuni lõpuni- kolm kohalikku ees, Karu 4-s ja Marten 5-s.
Vahepeal võistlust jälgima tulnud Tramm arvas, et krt rada kuivab nii kiiresti, et sdee muutub kohe-kohe kuiva ilma rajaks. Läksin seda Tomile ütlema, sest kruttis ta endale vihmakaid alla.

Tomil vajus nägu pikaks ning ta läks ise seda uskumatut lugu kaema ja tagasi naastes otsustas, et läheb slick alla! Raul aka. Ralf tuli meile appi ning mõne minutiga vahetasime meie esimese ning Tom tagumise rehvi kuivailma sõiduks ümber. Olime viimaseid polte kinni keeramas kui saabus Tramm lõppenud sõidult ning muutis oma otsust! Peale kolmandat kurvi uue asfalti pealt on kõik märg ja see ei kuiva kuidagi ära. Pane vihmakad alla tagasi. Aega oli jäänud ilgelt väheks. Meie Ralfiga kiskusime esimese uuesti alt ära, Tramm läks tagumise velje kallale ning Tom hakkas ennast riidesse panema. Jälle mõne minutiga vahetasime vihmarehvid slickide vastu ning pukid alt ära, müks Tomile õlale ning ta läks pitline. Kus enamikel olid vihmarehvid all kuid oli ka üks julge, kes riskis slickiga tulla. Väravad avati, soojendusring ning panid paika stardijärjekord, kus ta oli ainus eestalne. Tutvumisring ning siis uuesti kohad sisse. Tom oli 5 kohal. Nemad said kah endale Playboy jänkukesed, hmh päikestki polnud. Tuled- start ning kõik sööstsid edasi, Tom sai väga hea stardi ning möödus kohe esimesest rivist ning oli ka kokkupuude 1-selt kohalt startinud kohalikuga, kes tegi seal sellepeale mingeid nägusid
Tom oli kohe enne esimsest kurvi esimene ning tema järel kohe lätlane Strobergs ning ülejäänud. Sõit 12 ringi , kus Eesti mees oli võõral rajal esimest korda sõites mitu ringi esimene. Mõne ringi pärast möödus lätlane Strobergs ja veel mõne ringi pärast ka esimeselt kohalt startinud Vilnćinskas. Vahed esimese kolme vahel olid ühtlased ning siis pikema pausi järel tulid 4 ja 5 suht koos ning nii päris lõpuni. Viimasel ringil tuli leedukas mõne sekundi pärast Strobergs ning siis olid kõikide eestlaste pilgud suunatud mäekünkale kust peaks meie mees tulema kolmandana ja no ei tule. Sai mitu korda hinge kinnipidades screenile vaadatud, et kas kordab nüüd kuskil kukkumist ja siis lõpuks hakkas punane number 142 paistma ja tuligi. III koht poodiumil oli meie oma. Vahepeal olin lipanud boksi ja toonud poodiumialasse puki. Ring veel oodata ja vurasid Vilnćinskas, Strobergs ja Tom neile mõeldud alasse. Kohe algas ka autasustamine ja šampanja pritsimine.
Meie boksis oli rõõmu päris palju vaatamata Sepa katikesele masinale. Inimesed käisid kah palju fotografeerimas kahte karikat ja medalit (Raulile jäeti karikas ja medal alles!) ning võidumasinaid ja suureks vaatamisväärsuseks sai Sepa masin! Oli seik kus tuli perekond kaks väikest poega ja vanemad ning poisid kohe ikka õgisid silmadega Sepa masinat ja isa siis tagant seletas „avarija!“:D mille peale meie puhkesime kõva häälega naerma.
Peale väikest hingepausi ja Tomi veelkordset õnnitlemist, ke sai auhinnaümbriku ning grupifoto tegemist hakkasime kiiruga asju kokku panema ning kella 18 paiku saime Kacergine rajalt liikuma. Kuid enne Kaunast passisime pea kolmveerand tundi ummikus neist autodest, mis käisid sõitu vaatamas. Esimeses tanklas tankisime masinad ja kolonnis tulime Eestisse.
Tomiga viisime Rauli tema asjadega koju, läksime aitasime Sepal ja Raidol masina maha tõsta ning lõpuks vastu hommikut kella 5 paiku saime ka ise koju.

Iseloomustus võistlusest ja korraldusest on väga head ja positiivsed. Korraldajad on lahedad ja lahked tüübid, mida näitab juba see, et Mantas leidis isiklikult aega näitas meile kuhu me saame ennast paigutada ning kui Raulilt koht ära võeti siis ta käis jälle isiklikult vabandamas, et selline kohtunike apsakas ja asi üldse juhtus. Eriti väärib tähelepanu kõik see selline korraldus mis jättis mulje nagu tegemist oleks väga tähtsa võistlusega ning pealtvaatajate suur hulk, kelledde jaoks olid kõik sõitjad omamoodi kangelased ja see on nii kuradima hea tunne.
Ütleme nüüd ausalt, et mulle meeldis kogu see nädalavahetus, meil oli väga lahe boks koos boksikaaslastega, kõik eestlased hoidsid seal kõvasti kokku omavahel ning ka Kacergine rada on küll ääretult ohtlik oma kehvade ja kitsaste turvaalade tõttu, kuid seal sõita on väga huvitav. Kui ma järgmisel aastal jätkan sõitmist siis sinna tahan küll tagasi minna!
Tänud kõikidele boksikaaslastele, Allanile õpetussõnade eest, Matile sõnade ja vajalike vidinate eest ja kõikidele, kes toetasid SUURED TÄNUD!


Tarts4567

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Tarts4567 »

Vot see oli raamat ! ;)

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas allan777 »

raamat indeed :D
aga väga vahva lugeda.
mainin ka ära, et Kiku tegi supersõitu. oli Superstockis esimene ja ja Superbike arvestuses 3-s :D. Oleks võinud ka Superbike teise ära napsata aga see oleks mõttetu risk olnud kuna ametlikku üldarvestust ei peetud. nii et, 600-sega pühiti päris mitmel superbike sõitjal hea tuju minema ja seda rajal kus 1000-stel on suur eelis :D. tulemus- Kiku on Balti meister :)
Tomi tahaks kõvasti kiita, rasketes tingimustes ikka väga väga hea sõit.Kui Tom kõvasti trenni teeb võib hakata varsti baigi peale mõtlema ja rehvide lappamist ei oleks toimunud kui Tom oleks kohe mu nõu kuulda võtnud- ma ütlesin, et pane rahulikult vihmakad alla kuna tagumine osa ei kuiva ära sinu sõiduks :). slikkidega oleks Tomi olukorras võinud sinna rajale minna ainult keegi kellel on seal väga suur kogemus.
üritus oli tõesti vahva ja korraldus täitsa tasemel, see aasta õnneks pääseti ka ilma suuremate õnnetusteta.
infoks veel niipalju, et osaliselt on rajal ka uus asfalt- tagumine raja allosa (alates sellest kurvist kus rada mäest alla läheb peale starti kuni raja tagaosas oleva esimese järsu mäkketõusu eelse kurvini), parandatud oli ka natuke turvalisust. sõitsin autoga raja läbi ja minu arust oli rada kõvasti paremas olukorras kui 2008 kui seal sõidetud sai.

Viimati muutis allan777, 31 Aug 2010, 22:00, muudetud 2 korda kokku.
BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

Teema algataja
anni
Postitusi: 313
Liitunud: 15 Apr 2007, 11:04

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas anni »

Paluks Pärnu kohta samasugust raamatut :wink:

Kasutaja avatar

heimland
Postitusi: 238
Liitunud: 14 Aug 2006, 17:43
Tsikkel: cbr600rr
Asukoht: eesti tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas heimland »

et siis sellised
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1 ... 1647046496
selle raamatu autor ise saamas privileegi... :D

Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

anni kirjutas:

Paluks Pärnu kohta samasugust raamatut :wink:

noo Pärnu oli ikka paganama ammu ja nünasid on ununenud juba :ner: Järgmise nädala Pärnu kohta ei oska öelda veel vb tuleb Bikernieki hoopis

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas sepp »

kas ma olen loll või Te niisama targutate siin.. aga minu arust sõitis Tom ikka vihmakatega.
aga vb ma ikka sain põrutada ja mäletan valesti :mrgreen:

Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: 28.-29.08.2010 Motorbike Race 2010 Kacergines!

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

sepp kirjutas:

kas ma olen loll või Te niisama targutate siin.. aga minu arust sõitis Tom ikka vihmakatega.
aga vb ma ikka sain põrutada ja mäletan valesti :mrgreen:

väga kohatu küsimus! :wack: loll oled sa nii kui nii, põrutada ei taha sind keegi ja Tom sõitis vihmakatega, ise olin allakurvimise juures. ja rsk sa norskad, et sa teaksid! võtab su ATV juba ilmet vaikselt?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”