Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Moderaator: Moded
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
nitse kirjutas:Dali kirjutas:Nii...asjad on päris sitad ja mu sidur andis lahkumisavalduse kui homse päeva jooksul uut ketast ei leia siis minul jääb kahjuks see üritus võistlejana ära. Seega kellel on üle normaalses korras siduriketas(kõige pealmine) siis andku teada. Ramost tellimis aeg 1 nädal. Samas ma pole teisi üle mõõtnud kui mõõdus nad enam on, lihtsalt kõige pealmisel polnud enam üldse neid patju peal ja kõik vaheplaadid tumelillad.
t*** ära kuse seal verd nagu Korgits enne igat sõitu! Kui see su munad tagasi toob, võin lasta Agnesel ennast E-sse tagasi ka tõsta
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
tramm66 kirjutas:Dali kirjutas:Nii...asjad on päris sitad ja mu sidur andis lahkumisavalduse kui homse päeva jooksul uut ketast ei leia siis minul jääb kahjuks see üritus võistlejana ära. Seega kellel on üle normaalses korras siduriketas(kõige pealmine) siis andku teada. Ramost tellimis aeg 1 nädal. Samas ma pole teisi üle mõõtnud kui mõõdus nad enam on, lihtsalt kõige pealmisel polnud enam üldse neid patju peal ja kõik vaheplaadid tumelillad.
Sidurile tuningkausid sisse (Dragbike.ee toodang) ja mõne enamvähem ketta leian ka - mõõda ükshaaval üle ja asenda paar kõige rohkem kulunud ketast. Pealmine on gixxeril sisuliselt sama mis ülejäänud (koodi erinevus aga asendada võib).
kausse pole vaja piisab kui mõne ketta leiad...ramost nädal tellimisaeg
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Need kausid polegi niisama tilulilud midagi - äratavad paremini surnud siduri ellu kui paari-kolme ketta vahetus. Olen siin juba mitmeid aastad järjest omaenda firma toodangu eksperimenti talunud - 2005 sai võistlustulle toodud miski tolleaegses mõttes "ulmepill" mis nüüdseks on ammu risti-pikuti pilbasteks sõidetud ja uuega asendatud mitmeid kordi. Üks asi aga on jäänud samaks - siduri friktsioonketaste komplekt + dragbike.ee siduri tuningkausid. Juba kaarega üle 10tuh!!! võistluskilomeetri (dragrace + rinka) ja ikka on samad friktsioonkettad läbi mootorimudelite K4, K5, K6, K7 ja isegi K3 vana-hea-dragbike-tutikas-uudismootoris ehk siis kõige uuema ratta sees NEEDSAMAD sidurikettad Endal ka juba imelik aga kas pole kausside vajalikkuse osas tip-top reklaam või mis?!? Igatahes tundub, et need kettad ennemini pragunevad vanadusest neljaks kui ära kuluvad Pikaealisuse saladus on regulaarne õlivahetus koos filtriga (Castrol R4 Superbike): http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=137&item=1462 ja dragbike.ee sidurikit: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=46
Vähe sellest - mingi aeg sai kolitud üldse TSS Racing Slipper sidurile ja kuna needsamad kettad ja kausid sinna passisid siis jätkasime sama joont... tänaseni kõik selles osas OK.
Kui teemasse siis mul võistlusele jõudmist takistavad ka mõned probleemid - esiteks ei jõudnud kohale uued gonlid (vanad jäid tükkhaaval kusagile Bikerniecki raja kauniste metsade vahele) + puudub gondlihoidja (muutus taastamatuks risuhunnikuks seal eelnimetatud kohas) ja siis veel rodu metallist asju mida saan küll laost võtta aga 1:1- le uue ratta külge ei passi... custom only... Lisaks veel terviseprobleemid... Kohe kui sokid jalga panen siis tekib sekunditega paistetus selliselt, et eelmainitud saab vaid kääridega jalast ära... krdi augustikuu vms... Siis on mõõga 25 aasta juubel, lexuse liigud ja relvastatud kokkupõrge mõne "teatud" ametkonnaga, lapsel oli just äsja operatsioon täislaks tuimestusega (hambakattu eemaldati ja olgu öeldud, et pole süüdi kodune kasvatus - chihuaua-d lihtsalt ei saa aru, et hambaid PEAB pesema vähemalt 2-3x ööpäevas) + sattusin puht juhuslikult degusteerima tänast hinnaliider hitt-toodet nimetusega ... no pikemalt keerutamata on maximas 0,7L Grants 195.-eeku - jebaat...
Niisiis olen mina 100% joonel - mis vabandusi on? Lödi läks käpa sisse?
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Dali kirjutas:Nii...asjad on päris sitad ja mu sidur andis lahkumisavalduse bla bla bla...
mul peaks olema tuttuusi gsxr-i friktsioonkettaid (suzu gsxr 1000 K4 originaalid - kas K5/K6 sobivad, ei tea) paar kolm neli tk vanast ajast jäänud, võin samuti kaasa võtta aga jõuan sinna alles laup hommikul ilmselt.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Nimekiri pannakse varsti lukku, aga kus on Legendidelegend Ain?! Korraldajad, ega te kogemata teda kutsuda ei unustanud???
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Ärge jamage pärast on kõigil anaal valus
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Siis peaks yritus allameetrimeestele keelatud olema nende endi huvides.
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Võistlejatele tähelepanuks, et ligipääs oleks mugavam, avame eraldi värava teie jaoks. Selleks tuleb sõita "tavapärasest" ristteest otse edasi kuni tuleb vastu ringtee. Sealt juba vaade paremale ja oletegi kohal. Lihtne kaart ka :
Ehk siis punane märk on see koht, kus te juba aastaid olete paremale keeranud. Roheline on siis tänavune VÕISTLEJATE värava asukoht.
Pealtvaatajad tallavad ikka sissekõnnitud rada.
-
Teema algataja - s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Kui Välja arvata see Krdi Vihm mis ära rikkus EMV sõidud siis üritus oli ülikõva.
Õhkkond oli sama mis vanasti, Ei mingit konkurentsi ja kõik sõitsid funny pärast.
Nils sai ka korra üle astuda 600ccm eesti rekordi
Sepp oli ennast ka kokku võtnud lõppuks ja häid aegu hakkanud jälle sõitma
Trammi rattas oli üliäge aga hoogu kahjuks üles ei saanud.
Bammer vaeseke vist väga ei arvestanud ,et esimese koha eest pistetakse tünni
Raulile tänud ,et aitas tsiklid viia meil turvaliselt reeglitega vastavusse
Deiv on nüüd meil Eest meister lühikese kiigega ja stock rattaga Õnnitlused
Belkule õnnitlused eesti rekordi puhul (kerge tänu siin kohalt Seppale )
Mina sain oma kogemuse turbo tsikliga võistlustel ja nagu Nils enne võistlust salakavalalt naeratas ,et turbo tsikkel on midagi muud ning ei saa ma seal peast ega perssest selle tsikliga sõidetud, tuligi välja ,et sõitsin peaegu päeva aeglasema aja kuid kogemus käes ning tean täpselt mida tahan turbo tsikli puhul saada
Meie Tiim sai lõppuks kõik eesti rekordid endale
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Üritus oli super, kuid kahju jah et ilm võistlust segas....korke ratta mootor ja rehvid said just siis normaaltemperatuurile kui vihma sadama hakkas.....järgmise sõiduga näidanuks ta juba raketikiirust......õnnitlused Bammerile ja Beljaevile õnnestunud sõitude puhul....
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
superluks kuni vihmani.
õnne Belku (Eesti meister ja uus Eesti rekord ) ja Deiv (Eesti meister F klassis - stock tänavarattaga, ilmselt uus rekord "kõige aeglasem Eesti meister" kategoorias ehk see mida oli vaja tõestada, sai tõestatud sellega)
hea meel oli näha, et mu ürgvana pill (2001a GSXR600) on jätkuvalt hea tervise juures - 10,20 ajaks (käsitsi käiguvahetusega ja ainult poolikult kiirenduseseadesse panduna) sõitja poolt, kes pole poolteist aastat üldse tsikliga sõitnud ja õhtu enne võistlust sai ratast esimest korda proovida - impressiivne, Erki . Siinkohal tänud mgm (Margus) lahke kiirkorras ratta laenamise eest
Nitse külmalt sanga ja 10,3 oli päris hea arvestades asjaolusid - suurimad tänud oma ratta laenamise eest
Kahju, et Janza ei jõudnud Virvese pillist, Korke soomlase turbobusast ja Mati oma uuest pühapüssist seekord aega sõita.
Oma ajaga väga rahule ei saa jääda kuna potensiaali on mõnevõrra kiiremini sõita, eriti lõpus (viimased 200m). Tartus 18.sept tuleb proovida veel kui sama soodne ilm nagu sellel võistlusel enne vihma.
Tänud Korke, shifterikarbi laenamise eest
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Ütleme siis nii, et sellel üritusel oli paksult tunda "seda õiget" kiirendusvõistluste hõngu, nagu vanadel headel aegadel! Korraldajale kõva kummardus ja ma ei kahetse hetkeksi, et end kohale vedasin. Pole see aasta viitsinud ühtegi üritust isegi vaatama minna. Hindan kõrgelt oma professionaalsust, et oskasin lahkuda kohe, kui esimesed piisab langema hakkasid, sest nagunii rohkem midagi ei toimu ja no muidugi Agnest, ta on ikka "normaalne oma mutt"
Eriti teeb headmeelt see, et kogu kuuesajaste klassi esikolmik sõitis kiiremini, kui tonniste paatide klassi esimene vend!
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Kas kellelgi pildimaterjali ka on ?
Re: Speedest Legends, 21. august, Tartu Raadi lennuväli, EMV III
Kes veel pole märganud, siis kogu kiirendushooaja punktid on üleval siin: http://bhra.ee/register/?page=37&
Õnne võitjatele!
A.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.