Audruringi Igamehe Karikasari '11

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Nüüd kui raja ehitusgrafikud hakkavad paika loksuma, saan avaldada ka algava hooaja Audruringi Igamehe Karikasarja info.

Kuna veel eelmisest aastast on üleval sarja esikolmikute autasustamise võlg, siis selle toimetame ära esimese etapi lõppedes.

Põhilised erinevused võrreldes varasemaga on:

  1. Etappe toimub 8;
  2. Igameheklassis ei saa osaleda sõitja, kes on osalenud "päris" võistlustel, st see "päris" võidusõitja saab võistelda vaid vabaklassis.

AUDRURINGI IGAMEHE MOOTORRATTASARJA ÜLDJUHEND RINGRAJASÕIDUS 2011

  1. ÜLDKORRALDUS
    1.1 2011. aasta Audruringi igamehe mootorrattasarja karikavõistlused (IMK) korraldatakse A2 Management MTÜ poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena.
    1.2 IMK viiakse läbi vastavuses käesoleva üldjuhendiga. Toimuvate etappide jaoks eraldi võistlusjuhendeid ei koostata.
    1.3 IMK ametlikuks veebileheküljeks on http://www.audruring.ee

  2. IMK ETAPPIDEKS OLEVAD VÕISTLUSED
    2.1 IMK etapid sõidetakse Audruringil järgmisel kuupäevadel:

  3. etapp 25.05.2011

  4. etapp 08.06.2011

  5. etapp 29.06.2011

  6. etapp 13.07.2011

  7. etapp 27.07.2011

  8. etapp 10.08.2011

  9. etapp 24.08.2011

  10. etapp 07.09.2011
    2.2 A2 Management jätab endale õiguse muuta etappide toimumise aega ja kohta. Muutustest teatatakse http://www.audruring.ee lehel teate esitamisega.

  11. IMK MASINAKLASSID
    3.1 Võisteldakse kahes arvestusklassis:
    3.1.1 Igameheklass, milles osaleda võib kõikide Eesti Vabariigi Liikluseeskirjale ja kehtivale Liiklusseadusele vastavate ning Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele vastavate mootorratastega.. Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada. Kasutada on lubatud ainult Eesti Vabariigis tänavasõiduks lubatud rehve. Rehvide igasugune töötlemine on keelatud. Kohustuslik on kasutada sõiduülikonda ja üheosalist kinnist motokiivrit.
    3.1.2 Vabaklass, milles osaleda võib kõikide Eesti Vabariigi Liikluseeskirjale ja kehtivale Liiklusseadusele ning Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele vastavate mootorratastega. Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada. Kasutatavad rehvid on vabad. Kohustuslik on kasutada sõiduülikonda ja üheosalist kinnist motokiivrit.
    3.2 Punktides 3.1.1 ja 3.1.2 kirjeldatud võistlusklassid stardivad ühiselt.

  12. IMK OSAVÕTJAD JA OSAVÕTUTASUD
    4.1 IMK-st võivad osa võtta kõik vähemalt 16-aastased isikud, kes on võimelised ohutult juhtima mootorratast. Sarja korraldajal on õigus keelata isikutel võistlustel osalemine. Osalemise keelamine on lõplik ning vaidlustamisele ei kuulu.
    4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga ringrajal võistlemise litsents.
    4.3 Osavõtutasu suuruseks on 16€ ühe võistlussõidu kohta. Osavõtutasu võistlustel osalemiseks tuleb maksta võistluse sekretäriaati enne võistlussõidu starti. Võistlustele registreerimine lõpeb igal võistluspäeval kell 1830.

  13. VÕISTLUSTE KORRALDUS
    5.1 Võistlussõidu pikkus on 15 ringi;
    5.2 Stardijärjekord loositakse 20 minutit enne võistlussõidu algust;
    5.3 Võistlussõidu start antakse kell 1900;
    5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.

  14. TULEMUSED
    6.1 Võistlejatele antakse igal etapil punkte nende omavahelise paremusjärjestuse alusel süsteemis
    36 - 33 - 30 - 27 - 25 - 23 - 21 - 19- 17 - 15 -13 - 11 - 9 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1.
    6.2 IMK tulemused määratakse masinaklasside kaupa võistlejate poolt etappidel kogutud punktide summa järgi selliselt, et suurema punktisumma kogunud võistlejal on kõrgem positsioon lõpparvestuses.
    6.3 Arvesse võetakse kõikide sõitude eest saadud punktid.
    6.4 Punktisumma võrdsuse korral eelistatakse rohkem paremaid tulemusi saanud võistlejat (I ;II kohad jne.) Edasise võrdsuse korral arvestatakse paremat tulemust viimasel toimunud etapil või lõpuks tulemust viimasel sellel etapil, kus vähemalt üks vaatlusalune sportlane tulemuse sai.
    6.5 Etapp loetakse toimunuks, kui masinaklassis stardib vähemalt viis võistlejat.

  15. IMK AUTASUSTAMINE.
    7.1 Iga võistlussõidu masinaklassi parimat autasustatakse karikaga;
    7.2 IMK kokkuvõttes autasustatakse 3 paremat karikate ja piiramatu lugupidamisega kaasvõistlejate poolt.

Viimati muutis seroi, 24 Mär 2011, 00:47, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas UMMI »

seroi kirjutas:

4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga võistlemise litsents.

Saan ma ikka õigesti aru , et kui ma eelmine aasta osalesin 2 võistlusel C-klassis , siis pean IMK sõitma see aasta vabaklassis?

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas seroi »

UMMI kirjutas:
seroi kirjutas:

4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga võistlemise litsents.

Saan ma ikka õigesti aru , et kui ma eelmine aasta osalesin 2 võistlusel C-klassis , siis pean IMK sõitma see aasta vabaklassis?

C-klassis osalemine on vist mõistlik lugeda mitte "päris võistlemiseks" ja lubada IMK-s startida igameheklassis.

Ka teiste kommentaarid on oodatud. Ma ei saa lubada, et kõiki ettepanekuid realiseerida on võimalik, aga kui mõni mõte on kuidas täiendada/parandada, siis andke tuld.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas KIBU »

terv
loogiline ju et C klassis sõitnu võib endiselt igamehe klassis sõita. muidu hakkaks vastav piirang C klassis võistlemist pigem segama. igamehe sari on popp asi ja hui keegi C d proovima läheb kui pärast igamehesse tagasi ei saa.

5248653
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas mella »

igamehe klassis ei saa peale ka siis, kui elus esimest korda baigi seljas istud, kuid varem on olnud mäkketõusulitsents.


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Kas kõik osalejad(nii igamees kui ka natuke rohkem mees)lastakse ka sel aastal korraga rajale?

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said :wink:

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas korke »

Väga õige! Esi kolmik 1000ccm ja 600ccm peaks lendama rõõmsalt rookie klassi.
Muidu kaob paljudel huvi ringraja vastu ära sest konkurents ei anna neile väiksemat lootust poodiumit näha.

Kindlasti võiks vabatahtlikult rookiesse üle minna need kes on reaalselt kiired ning stabiilsed aga punktidega ei tulnud esikolmikusse üldarvestuses. :bsmile:

tramm66 kirjutas:

Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said :wink:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas UMMI »

seroi kirjutas:

5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.

Mul oleks härra serõi`le selle punkti osas ettepnek, ehk oleks vähe leebem valestardi tegijale , kui teha näiteks boksist läbisõidu karistus?

tramm66 kirjutas:

Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said

Eestis võib vist minuteada 2 aastat C-klassis sõita , siis peab Rookisse kolima. Lätis võib vist terve elu C-s kihutada, mis on muidugi päris ebaõiglane.

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas KIBU »

korke kirjutas:

Väga õige! Esi kolmik 1000ccm ja 600ccm peaks lendama rõõmsalt rookie klassi.
Muidu kaob paljudel huvi ringraja vastu ära sest konkurents ei anna neile väiksemat lootust poodiumit näha.

Kindlasti võiks vabatahtlikult rookiesse üle minna need kes on reaalselt kiired ning stabiilsed aga punktidega ei tulnud esikolmikusse üldarvestuses. :bsmile:

tramm66 kirjutas:

Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said :wink:

üleviimise jutt jummala õige kuid antud teemas siiski mööda :mrgreen: igamehes sõidavad ilmselt ka paljud kes ei tahagi või ei plaani kunagi rookisse jõuda aga helgemal hetkel tahtmine C ridades ajavõtu ja päris võistluse meluga asjast maiku saada. kui talt võtta sellega võimalus igamehesse tagasipöördumiseks siis paljud ehk ei proovigi. ja no kaks võistlust C klassis ja siis vabaklassi rooki ja superbike klassi sõitjatega arvestust jagama vä...

5248653

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Kas saan õigesti aru, et olles omanud viimased aastad EMFi krossilitsentsi ma igamehe sarja ei sobi? Olgugi, et sõidukogemus tänavalegaalsete kaherattalistega on olnud minimaalne.

Ja teiseks: kas kohustuslik sõiduülikond tähendab kohustuslik üheosaline kombe?

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas allan777 »

üleviimise jutt jummala õige kuid antud teemas siiski mööda igamehes sõidavad ilmselt ka paljud kes ei tahagi või ei plaani kunagi rookisse jõuda aga helgemal hetkel tahtmine C ridades ajavõtu ja päris võistluse meluga asjast maiku saada. kui talt võtta sellega võimalus igamehesse tagasipöördumiseks siis paljud ehk ei proovigi. ja no kaks võistlust C klassis ja siis vabaklassi rooki ja superbike klassi sõitjatega arvestust jagama vä...

see mõttekäik on minu arust kõige õigem. ei ole mõtet liiga agaralt pressida, päris tõsiselt härrased, sellest tuleb pigem kahju kui kasu. kuidas ei saada aru, et kogemused ei teki 1 ega 2 sõiduga? ärge üle pingutage selle klassidesse edasilükkamisega. minu arust peaks vastupidi pikendama seda 1 klassi piires sõitmist, st et kui 1 hooaeg on head tulemused, ei peaks kohe edasi loopima sõitjat, vaid jätma selle tema enda otsustada kõigepealt.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Nuclear
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Juun 2007, 13:04
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas Nuclear »

Küsimus punkt 4.2 kohta : Kas kiirenduste (ühekordsed)litsentsid ei luba võistelda IMK-s?

Tänan

Silmad kardavad, käed teevad.
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Nuclear kirjutas:

Küsimus punkt 4.2 kohta : Kas kiirenduste (ühekordsed)litsentsid ei luba võistelda IMK-s?

Tänan

See on jah hea küsimus - selles mõttes, et veidi ka laiemalt - mitte ainult ühekordne vaid ka hooajaline mingi muu mootorrattaspordi ala litsentsi osas. Selles mõttes, et - vaevalt , et nt mäkketõusu hunti (või kiirenduse, või quadi supermoto jne jne jne), peaks tingimata lugema "päris" tegijaks ringrajal...

Näitena - mul endal on mitu aastat olnud kiirenduse litsents, rinkal pole eluski sisuliselt käinud, Audru praeguse ringi läbimine alla 2 minuti oleks mulle ilmselt tõsine challenge :oops: - aga selle reeglistiku järgi peaksin justkui olema "päris" sõitja ja suutma Klauseni tempos püsida :roll: Seda siis kõike mõningaste liialdustega aga point on selline...

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Litsentsi teemat on vist tõesti mõitlik reguleerida selliselt, et sinna alla käivad vaid ringrajalitsentsid.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Hardrocker kirjutas:

Kas kõik osalejad(nii igamees kui ka natuke rohkem mees)lastakse ka sel aastal korraga rajale?

plaanime küll nii. kui starti koguneb rohkem kui ca 25 võistlejat, siis jagame kaheks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11

Lugemata postitus Postitas seroi »

UMMI kirjutas:
seroi kirjutas:

5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.

Mul oleks härra serõi`le selle punkti osas ettepnek, ehk oleks vähe leebem valestardi tegijale , kui teha näiteks boksist läbisõidu karistus?

Ma kardan, et boksist läbisõidu karistus läheb ohtlikuks, sest nendes piiratud tingimustes, milles IMK toimub on keeruline tagada boksiteel kiirusepiirangust kinnipidamist. Ma ise eelistaks rohkem mitte näha boksitee kohal madallende tegevaid inimesi ;)

Kui saabuvad ajad kui olemas on kohapealne ajavõtusüsteem saab valestarti hakata karistama aja lisamisega.

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Litsentsi teemat on vist tõesti mõitlik reguleerida selliselt, et sinna alla käivad vaid ringrajalitsentsid.

kas ringrada ja supermoto ei ole lubatud mitte ühe ja sellesama litsentsiga? võin ka eksida. supermotos ju minuteada ka endisi rinkasõitjaid jne.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Kui kellelgi peaks olema soovi ja võimalust asuda IMK-d kas sarja peasponsorina või mingil mis iganes muul viisil toetada, siis olen avatud ettepanekutele :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Juba järgmisel nädalal on esimene etapp: http://audruring.ee/?p=609

Kasutaja avatar

Teema algataja
seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas seroi »

Juba homme toimub IMK esimene start!

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas UMMI »

ilmaennustus lubab vihma agaeks homme saab targemaks.

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3191
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Toimus ve?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas sulu13 »

Ikka toimus, ca 9 kanget olid stardis :)

Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas UMMI »

ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Kasutaja avatar

acar
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Apr 2009, 22:32
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas acar »

UMMI kirjutas:

ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.

Palju neid igamehi ka kohal oli :bsmile: või olid kõik MV arvestuse sõitjad :bsmile:

Kasutaja avatar

Ubin110
Postitusi: 10
Liitunud: 17 Mär 2011, 20:55
Tsikkel: KX450f
Asukoht: Pärnu

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas Ubin110 »

Tõesti hea sõit oli :)


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

acar kirjutas:
UMMI kirjutas:

ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.

Palju neid igamehi ka kohal oli :bsmile: või olid kõik MV arvestuse sõitjad :bsmile:

Teadaolevalt 2.
Siinkohal olekski üleskutse "igalemehele:)"osalemaks sarjas.Üleskutse palus mul esitada üks neist kahest "igastmehest"...(Deem kui keeruline lause.Ise ka ei usu :wack: )
Üksi,või kaksi pagana igav nende "minutimeeste"hulgas kruiisida ja ei ole kedagi,kellega võistelda.
Ja mine tea...kui osalejaid rohkem,siis ehk söön ka julgustuseks kilo porgandeid ja jõuan ka starti :wink:

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas westel »

Plaan järgmisest etapist osa võtta. See päev ainult selle tarbeks vabaks võetud. Ise täielik "igamees" ja loodame, et neid igasuguseid sinna rohkem tuleb.

Kasutaja avatar

UMMI
Postitusi: 598
Liitunud: 04 Juul 2007, 16:45
Tsikkel: kawasaki ZX 10R
Asukoht: Tallinn

Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11

Lugemata postitus Postitas UMMI »

Hardrocker kirjutas:

Palju neid igamehi ka kohal oli või olid kõik MV arvestuse sõitjad

kokku oli meid 9 , 3 sliki klassis ja 6 igamehe klassis , sõit oli huvitav ja adrenaliini rohke:)

KAWASAKI ZX 10R
tel.56 452 700
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”