Audruringi Igamehe Karikasari '11
Moderaator: Moded
Audruringi Igamehe Karikasari '11
Nüüd kui raja ehitusgrafikud hakkavad paika loksuma, saan avaldada ka algava hooaja Audruringi Igamehe Karikasarja info.
Kuna veel eelmisest aastast on üleval sarja esikolmikute autasustamise võlg, siis selle toimetame ära esimese etapi lõppedes.
Põhilised erinevused võrreldes varasemaga on:
- Etappe toimub 8;
- Igameheklassis ei saa osaleda sõitja, kes on osalenud "päris" võistlustel, st see "päris" võidusõitja saab võistelda vaid vabaklassis.
AUDRURINGI IGAMEHE MOOTORRATTASARJA ÜLDJUHEND RINGRAJASÕIDUS 2011
ÜLDKORRALDUS
1.1 2011. aasta Audruringi igamehe mootorrattasarja karikavõistlused (IMK) korraldatakse A2 Management MTÜ poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena.
1.2 IMK viiakse läbi vastavuses käesoleva üldjuhendiga. Toimuvate etappide jaoks eraldi võistlusjuhendeid ei koostata.
1.3 IMK ametlikuks veebileheküljeks on http://www.audruring.eeIMK ETAPPIDEKS OLEVAD VÕISTLUSED
2.1 IMK etapid sõidetakse Audruringil järgmisel kuupäevadel:etapp 25.05.2011
etapp 08.06.2011
etapp 29.06.2011
etapp 13.07.2011
etapp 27.07.2011
etapp 10.08.2011
etapp 24.08.2011
etapp 07.09.2011
2.2 A2 Management jätab endale õiguse muuta etappide toimumise aega ja kohta. Muutustest teatatakse http://www.audruring.ee lehel teate esitamisega.IMK MASINAKLASSID
3.1 Võisteldakse kahes arvestusklassis:
3.1.1 Igameheklass, milles osaleda võib kõikide Eesti Vabariigi Liikluseeskirjale ja kehtivale Liiklusseadusele vastavate ning Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele vastavate mootorratastega.. Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada. Kasutada on lubatud ainult Eesti Vabariigis tänavasõiduks lubatud rehve. Rehvide igasugune töötlemine on keelatud. Kohustuslik on kasutada sõiduülikonda ja üheosalist kinnist motokiivrit.
3.1.2 Vabaklass, milles osaleda võib kõikide Eesti Vabariigi Liikluseeskirjale ja kehtivale Liiklusseadusele ning Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni poolt kehtestatud tehnilistele tingimustele vastavate mootorratastega. Mootorrataste tuled tuleb kinni kleepida ning õli ja muude vedelike korgid lahtitulemise vältimiseks stoperdada. Kasutatavad rehvid on vabad. Kohustuslik on kasutada sõiduülikonda ja üheosalist kinnist motokiivrit.
3.2 Punktides 3.1.1 ja 3.1.2 kirjeldatud võistlusklassid stardivad ühiselt.IMK OSAVÕTJAD JA OSAVÕTUTASUD
4.1 IMK-st võivad osa võtta kõik vähemalt 16-aastased isikud, kes on võimelised ohutult juhtima mootorratast. Sarja korraldajal on õigus keelata isikutel võistlustel osalemine. Osalemise keelamine on lõplik ning vaidlustamisele ei kuulu.
4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga ringrajal võistlemise litsents.
4.3 Osavõtutasu suuruseks on 16€ ühe võistlussõidu kohta. Osavõtutasu võistlustel osalemiseks tuleb maksta võistluse sekretäriaati enne võistlussõidu starti. Võistlustele registreerimine lõpeb igal võistluspäeval kell 1830.VÕISTLUSTE KORRALDUS
5.1 Võistlussõidu pikkus on 15 ringi;
5.2 Stardijärjekord loositakse 20 minutit enne võistlussõidu algust;
5.3 Võistlussõidu start antakse kell 1900;
5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.TULEMUSED
6.1 Võistlejatele antakse igal etapil punkte nende omavahelise paremusjärjestuse alusel süsteemis
36 - 33 - 30 - 27 - 25 - 23 - 21 - 19- 17 - 15 -13 - 11 - 9 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1.
6.2 IMK tulemused määratakse masinaklasside kaupa võistlejate poolt etappidel kogutud punktide summa järgi selliselt, et suurema punktisumma kogunud võistlejal on kõrgem positsioon lõpparvestuses.
6.3 Arvesse võetakse kõikide sõitude eest saadud punktid.
6.4 Punktisumma võrdsuse korral eelistatakse rohkem paremaid tulemusi saanud võistlejat (I ;II kohad jne.) Edasise võrdsuse korral arvestatakse paremat tulemust viimasel toimunud etapil või lõpuks tulemust viimasel sellel etapil, kus vähemalt üks vaatlusalune sportlane tulemuse sai.
6.5 Etapp loetakse toimunuks, kui masinaklassis stardib vähemalt viis võistlejat.IMK AUTASUSTAMINE.
7.1 Iga võistlussõidu masinaklassi parimat autasustatakse karikaga;
7.2 IMK kokkuvõttes autasustatakse 3 paremat karikate ja piiramatu lugupidamisega kaasvõistlejate poolt.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
seroi kirjutas:4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga võistlemise litsents.
Saan ma ikka õigesti aru , et kui ma eelmine aasta osalesin 2 võistlusel C-klassis , siis pean IMK sõitma see aasta vabaklassis?
tel.56 452 700
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
UMMI kirjutas:seroi kirjutas:4.2 Punktis 3.1.1 toodud Igameheklassis ei saa võistelda sõitja, kellele on 2011 aastale eelneva kolme aasta jooksul vähemalt kaheks võistluseks olnud väljastatud Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni või mõne muu riigi mootorrattaspordi katusorganisatsiooni poolt mootorrattaga võistlemise litsents.
Saan ma ikka õigesti aru , et kui ma eelmine aasta osalesin 2 võistlusel C-klassis , siis pean IMK sõitma see aasta vabaklassis?
C-klassis osalemine on vist mõistlik lugeda mitte "päris võistlemiseks" ja lubada IMK-s startida igameheklassis.
Ka teiste kommentaarid on oodatud. Ma ei saa lubada, et kõiki ettepanekuid realiseerida on võimalik, aga kui mõni mõte on kuidas täiendada/parandada, siis andke tuld.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
terv
loogiline ju et C klassis sõitnu võib endiselt igamehe klassis sõita. muidu hakkaks vastav piirang C klassis võistlemist pigem segama. igamehe sari on popp asi ja hui keegi C d proovima läheb kui pärast igamehesse tagasi ei saa.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
igamehe klassis ei saa peale ka siis, kui elus esimest korda baigi seljas istud, kuid varem on olnud mäkketõusulitsents.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Kas kõik osalejad(nii igamees kui ka natuke rohkem mees)lastakse ka sel aastal korraga rajale?
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Väga õige! Esi kolmik 1000ccm ja 600ccm peaks lendama rõõmsalt rookie klassi.
Muidu kaob paljudel huvi ringraja vastu ära sest konkurents ei anna neile väiksemat lootust poodiumit näha.
Kindlasti võiks vabatahtlikult rookiesse üle minna need kes on reaalselt kiired ning stabiilsed aga punktidega ei tulnud esikolmikusse üldarvestuses.
tramm66 kirjutas:Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
seroi kirjutas:5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.
Mul oleks härra serõi`le selle punkti osas ettepnek, ehk oleks vähe leebem valestardi tegijale , kui teha näiteks boksist läbisõidu karistus?
tramm66 kirjutas:Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said
Eestis võib vist minuteada 2 aastat C-klassis sõita , siis peab Rookisse kolima. Lätis võib vist terve elu C-s kihutada, mis on muidugi päris ebaõiglane.
tel.56 452 700
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
korke kirjutas:Väga õige! Esi kolmik 1000ccm ja 600ccm peaks lendama rõõmsalt rookie klassi.
Muidu kaob paljudel huvi ringraja vastu ära sest konkurents ei anna neile väiksemat lootust poodiumit näha.Kindlasti võiks vabatahtlikult rookiesse üle minna need kes on reaalselt kiired ning stabiilsed aga punktidega ei tulnud esikolmikusse üldarvestuses.
tramm66 kirjutas:Väga süveneda ei jõudnud aga C klassi esiotsa mehed peab igal järgneval hooajal üle viima järgmisesse klassi. Muidu tekibki selline mugav professionaalne C klassi seltskond nagu Lätis kes sõidavad kus ja kuidas tahavad. Asjad ikka päris nii ka käima ei pea. Need kes nüüd kiruma hakkavad vaatavad natuke minevikku ja mõtlevad järele, et kas endal oli tore alustada kui jutumärkides C klassi mehe käest kahe ringiga kotti said
üleviimise jutt jummala õige kuid antud teemas siiski mööda igamehes sõidavad ilmselt ka paljud kes ei tahagi või ei plaani kunagi rookisse jõuda aga helgemal hetkel tahtmine C ridades ajavõtu ja päris võistluse meluga asjast maiku saada. kui talt võtta sellega võimalus igamehesse tagasipöördumiseks siis paljud ehk ei proovigi. ja no kaks võistlust C klassis ja siis vabaklassi rooki ja superbike klassi sõitjatega arvestust jagama vä...
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Kas saan õigesti aru, et olles omanud viimased aastad EMFi krossilitsentsi ma igamehe sarja ei sobi? Olgugi, et sõidukogemus tänavalegaalsete kaherattalistega on olnud minimaalne.
Ja teiseks: kas kohustuslik sõiduülikond tähendab kohustuslik üheosaline kombe?
Uudishimu tapab
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
üleviimise jutt jummala õige kuid antud teemas siiski mööda igamehes sõidavad ilmselt ka paljud kes ei tahagi või ei plaani kunagi rookisse jõuda aga helgemal hetkel tahtmine C ridades ajavõtu ja päris võistluse meluga asjast maiku saada. kui talt võtta sellega võimalus igamehesse tagasipöördumiseks siis paljud ehk ei proovigi. ja no kaks võistlust C klassis ja siis vabaklassi rooki ja superbike klassi sõitjatega arvestust jagama vä...
see mõttekäik on minu arust kõige õigem. ei ole mõtet liiga agaralt pressida, päris tõsiselt härrased, sellest tuleb pigem kahju kui kasu. kuidas ei saada aru, et kogemused ei teki 1 ega 2 sõiduga? ärge üle pingutage selle klassidesse edasilükkamisega. minu arust peaks vastupidi pikendama seda 1 klassi piires sõitmist, st et kui 1 hooaeg on head tulemused, ei peaks kohe edasi loopima sõitjat, vaid jätma selle tema enda otsustada kõigepealt.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Küsimus punkt 4.2 kohta : Kas kiirenduste (ühekordsed)litsentsid ei luba võistelda IMK-s?
Tänan
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Nuclear kirjutas:Küsimus punkt 4.2 kohta : Kas kiirenduste (ühekordsed)litsentsid ei luba võistelda IMK-s?
Tänan
See on jah hea küsimus - selles mõttes, et veidi ka laiemalt - mitte ainult ühekordne vaid ka hooajaline mingi muu mootorrattaspordi ala litsentsi osas. Selles mõttes, et - vaevalt , et nt mäkketõusu hunti (või kiirenduse, või quadi supermoto jne jne jne), peaks tingimata lugema "päris" tegijaks ringrajal...
Näitena - mul endal on mitu aastat olnud kiirenduse litsents, rinkal pole eluski sisuliselt käinud, Audru praeguse ringi läbimine alla 2 minuti oleks mulle ilmselt tõsine challenge - aga selle reeglistiku järgi peaksin justkui olema "päris" sõitja ja suutma Klauseni tempos püsida Seda siis kõike mõningaste liialdustega aga point on selline...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Litsentsi teemat on vist tõesti mõitlik reguleerida selliselt, et sinna alla käivad vaid ringrajalitsentsid.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
Hardrocker kirjutas:Kas kõik osalejad(nii igamees kui ka natuke rohkem mees)lastakse ka sel aastal korraga rajale?
plaanime küll nii. kui starti koguneb rohkem kui ca 25 võistlejat, siis jagame kaheks.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari ´11
UMMI kirjutas:seroi kirjutas:5.4 Valestardi teinud võistleja tõstetakse lõppjärjestuses kolm kohta tahapoole võrrelduna tegeliku finišijärjekorraga.
Mul oleks härra serõi`le selle punkti osas ettepnek, ehk oleks vähe leebem valestardi tegijale , kui teha näiteks boksist läbisõidu karistus?
Ma kardan, et boksist läbisõidu karistus läheb ohtlikuks, sest nendes piiratud tingimustes, milles IMK toimub on keeruline tagada boksiteel kiirusepiirangust kinnipidamist. Ma ise eelistaks rohkem mitte näha boksitee kohal madallende tegevaid inimesi
Kui saabuvad ajad kui olemas on kohapealne ajavõtusüsteem saab valestarti hakata karistama aja lisamisega.
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Litsentsi teemat on vist tõesti mõitlik reguleerida selliselt, et sinna alla käivad vaid ringrajalitsentsid.
kas ringrada ja supermoto ei ole lubatud mitte ühe ja sellesama litsentsiga? võin ka eksida. supermotos ju minuteada ka endisi rinkasõitjaid jne.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Kui kellelgi peaks olema soovi ja võimalust asuda IMK-d kas sarja peasponsorina või mingil mis iganes muul viisil toetada, siis olen avatud ettepanekutele
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Juba järgmisel nädalal on esimene etapp: http://audruring.ee/?p=609
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
ilmaennustus lubab vihma agaeks homme saab targemaks.
tel.56 452 700
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Toimus ve?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Ikka toimus, ca 9 kanget olid stardis
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.
tel.56 452 700
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
UMMI kirjutas:ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.
Palju neid igamehi ka kohal oli või olid kõik MV arvestuse sõitjad
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
acar kirjutas:UMMI kirjutas:ilmataat oli ka seekord biker ja väga äge võidusõit oli.
Palju neid igamehi ka kohal oli või olid kõik MV arvestuse sõitjad
Teadaolevalt 2.
Siinkohal olekski üleskutse "igalemehele:)"osalemaks sarjas.Üleskutse palus mul esitada üks neist kahest "igastmehest"...(Deem kui keeruline lause.Ise ka ei usu )
Üksi,või kaksi pagana igav nende "minutimeeste"hulgas kruiisida ja ei ole kedagi,kellega võistelda.
Ja mine tea...kui osalejaid rohkem,siis ehk söön ka julgustuseks kilo porgandeid ja jõuan ka starti
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Plaan järgmisest etapist osa võtta. See päev ainult selle tarbeks vabaks võetud. Ise täielik "igamees" ja loodame, et neid igasuguseid sinna rohkem tuleb.
Re: Audruringi Igamehe Karikasari '11
Hardrocker kirjutas:Palju neid igamehi ka kohal oli või olid kõik MV arvestuse sõitjad
kokku oli meid 9 , 3 sliki klassis ja 6 igamehe klassis , sõit oli huvitav ja adrenaliini rohke:)
tel.56 452 700
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.