Eesti motoringrada

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded


susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas susla »

paraku ainult fotomaterjal



Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Olulised muudatused võistlusreglemendis:

Eesti meistrivõistluste ja karikavõistluste 2013.a. üldjuhend mootorrataste ringrajasõidus

  1. ÜLDKORRALDUS
    1.1. 2013 aasta ringrajasõidu meistrivõistlused (EMV) ja karikavõistlused (EKV) korraldatakse Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni (EMF) ringrajakomisjoni (RK) poolt mitmeetapilise seeriavõistlusena. Iga osavõistluse korraldajad koostavad eraldi võistlusjuhendi.
    1.2. EMV ja EKV viiakse läbi vastavuses kehtivate FIM Võistlusmäärustega ja tehniliste tingimustega, käesoleva üldjuhendiga ja etappide võistlusjuhenditega. Üldjuhendi muudatused ja täiendused, mis on üldjuhendi osaks, vormistab EMF RK ja need avaldatakse EMF' i sekretariaadis, Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee ja võistluspaigas, üldreeglina mitte hiljem kui 30 päeva enne võistlust.
    1.3. Pärast iga võistlussõitu on Parc Ferme (kinnine park) kõigile võistlejatele kohustuslik.
    1.4. Võistlusmootorrattad peavad vastama EMF' i poolt klassidele kehtestatud tehnilistele tingimustele ja ohutusnõuetele. Võimalikud muudatused avaldatakse EMF RK poolt.
    1.5. Madalamast võistlusklassist kõrgemasse võistlusklassi üleviimine toimub madalama klassi sõitja arvestusliku keskmise tulemuse võrdlemisel kõrgema võistlusklassi arvestusliku keskmise tulemusega:
    a. Kõrgema klassi esimesena ja viimasena lõpetanud sõitja lõpuajad jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitjate arvestusliku keskmise ringiaja. Arvestuslikud keskmised ringiajad summeeritakse ja jagatakse summeeritavate arvuga. Saadud tulemus on võistlusklassi arvestuslik keskmine aeg (VÕRDLUSAEG).
    b. Madalama klassi sõitja lõpuaeg jagatakse läbitud ringide arvuga, saades sõitja arvestusliku keskmise ringiaja. Madalama klassi sõitja arvestuslikku keskmist ringiaega võrreldakse VÕRDLUSAJAGA.
    c. Madalama klassi sõitja, kelle arvestuslik keskmine ringiaeg on olnud hooaja jooksul kahel või enamal võistlustel parem kui VÕRDLUSAEG, viiakse järgmisel hooajal, võttes arvesse kõiki asjaolusid, RK kaalutletud otsusega, võistlema kõrgemasse klassi.
    1.6. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist kohaldatakse üksnes sarnaste võistlustingimuste korral.
    1.7. VÕRDLUSAJAGA võrdlemist ei kohaldata täielikult Külgvankrite klassi sõitjate ja C-klass (Hobby) klassi nende sõitjate suhtes, kelle mootorratas on selline nagu see oli ostes kaubandusvõrgust (siiski on lubatud asendada "after market" toodetega: voolundid, millesse on süvistatud tulede paigaldamiseks kohad, tuled, siduri ja piduriheeblid, juhtrauad koos kinnitustega, jalarauad ja summuti; eemaldatud võivad olla suunatuled ja reg.nr. alus).
    1.8. Kõrgemast võistlusklassist viiakse järgmiseks hooajaks mootori kubatuurile vastavasse madalamasse masinaklassi üle sõitja, kelle keskmine ringiaeg vähemalt pooltel võistlustel on jäänud alla 107% võistlussõidu esimesena lõpetanud võistleja keskmise ringiaja.
    1.9. RK’l on õigus vajadusel võistlejaid kõrgemasse või madalamasse võistlusklassi üle viia ka muudel alustel (nt. võistleja märgatav tasemevahe), kui see võib olla ohuks sõitjale endale või teistele võistlejatele.

  2. STARDINUMBRID
    5.1. Stardinumbrid registreerib EMF RK vabade numbrite hulgast järgmiselt:

  3. Superbike 1-50

  4. Superstock 600 51-99

  5. Külgvankrid vabal valikul

  6. Rookie 1000 100-150

  7. Rookie 600 151-200

  8. C-klass (Hobby) 201-999

5.2. Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/ või saata vabas vormis avaldus (soovitud number koos andmetega võistleja ja võistlusmootorratta kohta) e-postiga aadressil number@motoringrada.ee. Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus. . Võistlusnumbrid registreeritakse avalduste laekumise järjekorras ja kooskõlas punktiga 5.1.
5.3. Võistleja on kohustatud jätma oma võistlusmootorrattal, võistlusnumbri aluspõhjal ja selle vahetus läheduses ruumi maksimaalselt kolme märgise jaoks, sh tehnilise komisjoni kleebised, võistluste korraldaja sponsori kleebis ja/või EMF sponsori kleebis/ed. Kleebised paigaldab tehniline komisjon. (Vaata LISA 1)
5.4. Ilma kohustuslike kleebisteta võistlusmootorratast rajale ei lubata

Pilt

Superstock 600 - Tehnilised tingimused 2013

  1. Võistlusnumbri värvid
    4.1. Superstock 600 võistlusnumbri värvideks on sinised numbrid (RAL süsteemis 5005; RGB süsteemis 000, 046, 122) või mustad numbrid(RAL süsteemis 9005; RGB süsteemis 003, 005, 010) valged taustal (RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 250, 255, 255) või

Rookie 600 Tehnilised tingimused
Rookie 600 klassile kehtivad Superstock 600 klassi tehnilised tingimused v.a. punkt

  1. Võistlusnumbri värvid
    4.1. Rookie 600 võistlusnumbri värvideks on kollased numbrid(RAL süsteemis 1026; RGB süsteemis 255,255,0) või valged numbrid(RAL süsteemis 9010; RGB süsteemis 255,255,255) punasel taustal (RAL süsteemis 3026; RGB süsteemis 254, 0,0)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

EMF ringrajakomisjon tahab tänada kõiki ringraja võistlejaid, kes on käesolevaks hetkeks esitanud stardinumbri taotluse. Kes on 2013 aastaks taotlenud stardinumbri ja saanud e-mailiga kinnituse, täname Teid ning toonitame, et Teil pole vaja taotlusvormi uuesti esitada.

Siinkohal soovime kõikidele , stardinumbri taotlust veel mitte täitnud sõitjatele, meelde tuletada, tulenevalt Motoringraja võistluste üldjuhendi järgi on võistlussrajas osalemiseks vajalik taotleda stardinumber.
Stardinumbrite EMF’is registreerimiseks on vaja täita taotlusvorm Eesti Motoringraja koduleheküljel http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/
Registreerimise kohta saadetakse võistlejale e-kirjaga kinnitus.

NB! EMF sekretariaat, ei väljasta ilma ringrajakomisjoni stardinumbri kinnituseta võistlejale ringrajasõiduks vajalikku võistleja litsentsi.

http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... ment-2013/ (kliki lingil)

EMF ringrajakomisjon

Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Ei taha tulla see kinnitus e-mail kuidagi, olen kahel korral üritanud taodelda võistlusnumbrit aga vastust pole


janar68
Postitusi: 82
Liitunud: 08 Sept 2008, 16:49
Tsikkel: Kawasaki zx10r
Asukoht: Tallinn, Viimsi

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas janar68 »

Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

janar68 kirjutas:

Mulle jäi litsentsi teema arusaamatuks. Millise litsentsi peab C-klassi sõitja endale muretsema? Kas litsentsile lisandub veel mingi kindlustus? Kas kohapeal on võimalik osta hooaja- ja ühekordseid litsentse?

Tere!

Keerulist pole siin midagi! Tuleb silmad avada ja lugeda- lugeda :D
C-Klass(Hobby) ütleb üsna ühemõtteliselt, millega tegu. Litsentsitaotlusel on ka kirjas MX Hobby/RR C-klass-silmad lahti ja käes ta ongi! :P (vihje: Litsentsid: ülevalt kuues) http://www.motoringrada.ee/wp-content/u ... IDETAV.pdf
Litsentsiga koos on kohustuslik kindlustus, seega koosneb tasu litsentsist ja valitud kindlustuse summast.

Tavapäraselt on võimalik võistelda ka ühekordse litsentsiga ja selle saab osta võistlustel sekretariaadist. Hooajalist saab taotleda ainult EMF kontorist tä'ites eeltäidetava vormi ning saates selle info@msport.ee


janar68
Postitusi: 82
Liitunud: 08 Sept 2008, 16:49
Tsikkel: Kawasaki zx10r
Asukoht: Tallinn, Viimsi

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas janar68 »

kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

janar68 kirjutas:

kas hooajalist litsentsi saab taotleda ainult siis, kui on klubi nõusolek? Kui klubi ei ole, kas siis on ka võimalik hooajalist taotleda, või sellisel juhul tuleb ühekordse litsentsiga leppida?

C-klassis(Hobby) ei ole klubi kohustuslik, vastupidiselt teistele klassidele.

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Avastasin paar asja C-klassi teh. tingimustes, mis küsimusi tekitasid:

  • Mu ratas on aastast 1997 ja mul pole õrna aimugi kas ta mootor seiskub küllili kukkudes või ei. Nagu tingimustest arusaan siis süsteemi muutuseid ma teha ei tohi aga nõutud ju on, et lülituks kukkudes automaatselt välja...

  • Kleepsu tegija on võistlusnumbrite numbrite suurusega jäänud veidi alla 25mm nõuet (muus osas täidavad norme). Kas pean hakkama viimasel hetkel uusi otsima või lähtutakse sellest, et on lihtsalt ilusti näha ja muus osas nõuetele vastavad või käiakse mõõdulindiga norimas?

    • Kiivril on kiirkinnitus :wack: Tuleb ilmselt kiiremas korras asendus kiiver otsida?

born under a bad sign

madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Kui masinal puudub küllili kukkumise andur, siis oleks mõistlik mõne uuema masina pealt see elektriskeemi sisse areta. See, et sa seda muuta ei tohi on minu arus suva arvestades seda, küllili pikalt käies on oht mootori kahjustustele.
Kleepsu suuruse osas vast keegi norima ei hakka, kui nad on selgelt loetavad on. Peaasi, et õige pisikesed ei ole. Oluline peaks olema tegelikult see, et Su masin on võistlussituatsioonis tuvastatav.
C-klassis ei ole topelt D nõutud, võib olla ka kiirkinnitus.

2.1. Kinnine motokiiver, kas topelt „D“ või kiirkinnitusega.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3186
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Välja suretanisega on asi lihtne-kui karpapill sureb ise ära,kui pritsega siis on kaldeandur juba skeemis sees.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

DGAF
Postitusi: 437
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas DGAF »

Tänud hea info eest! :bsmile:

Algselt oli C-klassi teh. tingimustes sees, et topelt D või kiirkinnitus. Praegu motoringrada.ee lehel olevas on öeldud et:

2.1. Kinnine ja topelt „D“ kinnitusrihmaga varustatud motokiiver.

https://docs.google.com/viewer?url=http ... hrome=true

born under a bad sign
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kui mõnel piltnikul esimesest etapist pilte on, palun jagage :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

mmasuurikas
Postitusi: 23
Liitunud: 19 Veebr 2013, 11:10
Tsikkel: Honda
Tänatud: 1 kord

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas mmasuurikas »


mmasuurikas
Postitusi: 23
Liitunud: 19 Veebr 2013, 11:10
Tsikkel: Honda
Tänatud: 1 kord

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas mmasuurikas »


micu
Postitusi: 52
Liitunud: 22 Aug 2006, 20:38
Asukoht: Tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas micu »

Siin ka mõned:
Pilt

07 zx6r

Kaiks
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2013, 00:58
Tsikkel: honda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Kaiks »

Kuskilt ei tule pilte C-klassi sõitjatest :cry:

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Kaiks kirjutas:

Kuskilt ei tule pilte C-klassi sõitjatest :cry:

Vabandust. Ma unustasin siia lingi lisada:

Pilt
https://www.facebook.com/motodepoo.team ... 2694455369

Kasutaja avatar

yamahaR66
Postitusi: 217
Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
Asukoht: RAKVERE/Tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas yamahaR66 »

Yamaha Jog RR, Yamaha Aerox 100, Aprilia rs 125 , Yamaha R6, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Madman2
Postitusi: 196
Liitunud: 19 Aug 2012, 01:50
Tsikkel: Honda CBR 900RR '99
Asukoht: Viljandi

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Madman2 »

Bridgestone EMV IV etapp ringrajasõidus

Käisin tegin ka mõned klõpsud.
Mõni pilt siia kuni leian aega ülejäänutega tegeleda...

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

yamahaR66
Postitusi: 217
Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
Asukoht: RAKVERE/Tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas yamahaR66 »

Yamaha Jog RR, Yamaha Aerox 100, Aprilia rs 125 , Yamaha R6, Yamaha R1
Kasutaja avatar

Madman2
Postitusi: 196
Liitunud: 19 Aug 2012, 01:50
Tsikkel: Honda CBR 900RR '99
Asukoht: Viljandi

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Madman2 »

Kasutaja avatar

meph
Postitusi: 283
Liitunud: 22 Apr 2007, 13:18
Tsikkel: Honda VTX 1800R, Honda CB500
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas meph »

Tegime väikse filmi Nastja ja Sami tegemistest viimasel etapil, enjoy:

[youtube][/youtube]

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kas septembri algul viimasel EMV etapil C klass ka sõidab? Mingi jutt jäi kõrvu treeningpäeval, et C klass enam siis ei võistle - külamoorid pläkutasid :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas susla »

Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

susla kirjutas:

Mis jutt nüüd see on?!
Kohe kindlasti sõidavad!!! Ajakava on põhimõtteliselt valmis, kuid avaldamisega läheb veel aega.

Mulle tundus ka kummaline, aga tänud kinnituse eest!

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Madman2
Postitusi: 196
Liitunud: 19 Aug 2012, 01:50
Tsikkel: Honda CBR 900RR '99
Asukoht: Viljandi

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Madman2 »

Kasutaja avatar

saintgeorge
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas saintgeorge »

Laupäeval on Pärnus Eesti meistrivõistluste esimene etapp,kuid kusagilt ei leia ajakava. :cry: Auto24ring kodulehel ka vastav info puudub.Äkki keegi teab????

Kasutaja avatar

yamahaR66
Postitusi: 217
Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
Asukoht: RAKVERE/Tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas yamahaR66 »

Yamaha Jog RR, Yamaha Aerox 100, Aprilia rs 125 , Yamaha R6, Yamaha R1
Kasutaja avatar

saintgeorge
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas saintgeorge »

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”