Eesti motoringrada

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Paljude tänavatsikliga sõitajate jaoks on ringrada mingi hullult kulukas ja müstiliste, suisa ülivõimetega inimeste maailm. Tegelikkus on see, et jah rahalisi vahendeid nõuab ka ringrajasõit, kuid seda nõuab ükskõik milline muu hobi. Selle kohta ilmus eelmisel aastal Autolehes artikkel, mis näidete põhjal elus enesest lükkab ümber kuuludused vajaminevates rahamägedest. ARTIKKEL http://www.motoringrada.ee/index.php/20 ... asoitjaks/

Käesoleval 2012 aastal on EMF ringrajakomsijon esmakordselt välja andnud C-klass(Hobby) jaoks tehnilised tingimused, mis on tehtud ainult tänavatsilite jaoks ja seal saavad sõita kõikide tänavatsiklitega sõitjad, samas on teinud selles klassi sõitjatele litsentisomandamise ja võistlustel osalemise oluliselt soodsamaks. INFO>http://www.motoringrada.ee/index.php/20 ... -litsents/ ja 2012 tundub C-klassishttp://www.motoringrada.ee/index.php/kl ... d/c-klass/ olevat põnev, sest vanadest olijatest pole peaaegu kedagi seal sõitmas ning hetkel on kokku tervelt 16 inimest, kellel vähem, kellel rohkem kokkupuuteid ringrajaga, endale taotlenud võistlusnumrbri. Nende hulgas on tervelt kaks nn nõrgema soo esindajat.

Võtke oma tänavatsikkel ja tulge uuele Audru ringrajale sõitma. Pea kolm kuud on veel aega teha ettevalmistusi sest esimene võistlus nn päris ringrajal toimub 28-29.07.2012

Viimati muutis Psaiko, 22 Jaan 2013, 21:22, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas KIBU »

terv
kui kellelgi foorumlastest on Cklassi tehniliste tingimuste osas küsimusi näiteks on mõni punkt segane või arusaamatu siis võite mulle erasõnumi saata ja aitan nii kuis vähegi saan. :bsmile:

5248653
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Erasõnumi kaudu ei küsi,äkki huvitab veel kedagi.Natuke naljakas lugeda et tahetakse hoida kulud madalad aga samas võib sõita slikkdega mis ei ole ei odavad ega tänava legaalsed.Ratas seejuures peb jääma puhta originaaliks.Ka ei ole lubatud rehvi soojendajad mis oleks slikkide puhul vägagi soovitavad.Ka see tundub imelik et rehvi mustri suhet(96% ja 4%)üldse seljuhul arvestatakse kui enivei slikid lubatud on.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas sepp »

franz125 kirjutas:

Erasõnumi kaudu ei küsi,äkki huvitab veel kedagi.Natuke naljakas lugeda et tahetakse hoida kulud madalad aga samas võib sõita slikkdega mis ei ole ei odavad ega tänava legaalsed.Ratas seejuures peb jääma puhta originaaliks.Ka ei ole lubatud rehvi soojendajad mis oleks slikkide puhul vägagi soovitavad.Ka see tundub imelik et rehvi mustri suhet(96% ja 4%)üldse seljuhul arvestatakse kui enivei slikid lubatud on.

slikiga sõitmine ongi ju odavam kui profiiliga.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Nt.B24-s on küll slikid kallimad kui profiilikad.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas susla »

Siin on mõeldud kasutatud slick rehve. Kasutatud profiile pole või on nad siis nii pastlad et neid ei kannata alla panna. Korra kasutatud slick rehve saab võidusõitjate käest väga väga odavalt, ala 40 euri tk. Nendega sõidab või teeb trenni C-klassi sõitja pikka aega.
Seega odav, mis odav.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas KIBU »

franz125 kirjutas:

Erasõnumi kaudu ei küsi,äkki huvitab veel kedagi.Natuke naljakas lugeda et tahetakse hoida kulud madalad aga samas võib sõita slikkdega mis ei ole ei odavad ega tänava legaalsed.Ratas seejuures peb jääma puhta originaaliks.Ka ei ole lubatud rehvi soojendajad mis oleks slikkide puhul vägagi soovitavad.Ka see tundub imelik et rehvi mustri suhet(96% ja 4%)üldse seljuhul arvestatakse kui enivei slikid lubatud on.

tere
erasõnumi kaudu palusin küsida kuna siis saan telefonile teavituse et sõnum on saadetud ja saan koheselt reageerida:)
esiteks räägiks väitest et ratas peaks jääma originaaliks. tegelikult on lubatud rattale teha päris palju muudatusi. algne plaan oli jätta rattad tehasekorda et hobi klassis ei hakkaks uuesti osalema juba põhjalikult ümber ehitatud superbikeid nagu siiani mõned. lubatud sai siiski mõningad ümberehitused mis on paljudel ratastel mis tänavatel vuravad juba tehtud (näiteks nn sport sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]) ja mis ei anna algajale sõitjale teiste sõitjate ees eeliseid või teeb kukkumise odavamaks.(ringrajagondel)
slikkide kasutamine on lubatud tõesti kulude kärpimiseks. esiteks minu enda isiklik hinnang on selline et uue slikiga saab rohkem sõita kui uue rajakõlbuliku profiilrehviga. hindu võrreldes tuleb võrdlusesse panna ka RAJAKÕLBULIK profiilrehv ehk siis väga pehme seguga ja vähemalt 55 kõrgusega 190 laiuse juures. kõige olulisem argument on siiski kasutatud slikkide saadavus ja kasutuskõlblikus võrreldes RAJAKÕLBULIKE profiilrehvidega. superstock 600 sõitjatelt jääb küll järelturu jaoks rehve üle kuid need on enamasti 180 laiusega ja seega tonnistele ratastele mitte sobilikud. ei tasu võrdlusesse tuua touring või ka sport touring rehve või 50 kõrgusega rehve. need tunduvad ehk odavamad kuna tavasõidus kuluvad suht vähe jne a ega nad ei pea kah eriti.
rehvide soojendamine on keelatud et mitte anda eelist slikkide kasutajatele tänavalegaalse rehvi kasutajate ees. nimelt peab slikk rehv paremini kui profiilrehv ainult siis kui ta on saavutanud vajaliku töötemperatuuri. sõidus tähendaks see seda et ette soendamata slikiga sõitja ei saa kohe peale starti kurvidesse söösta vaid peab ootama kuni rehv on soojaks sõidetud. sama kehtib ka profiilrehvi puhul kuid need peavad külmalt paremini ja saavutavad vajaliku temperatuuri kiiremini. seega teoreetiliselt saab profiilrehviga sõitja võistluse alguses sõita vahe sisse (kuna tal pidamine parem kui külma slikiga sõitjal ) enne kui slikiga sõitja rehvi töösoojaks saab ja võib "kihutama" hakata. lisaks peab slikki nö agressiivsemalt soojaks sõitma. ehk et kokkuvõtvalt võrtsustab rehvisoenduste keelamine erinevate rehvidega sõitjate positsioone.

5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas KIBU »

lisaks veel näiteks et kuna slik rehvide lubamine oli prioriteet siis koos rehvisoendustega oleks olukord olnud selline kus üks sõitja oleks ostnud ca 40 euriga kasutatud sliki ajanud selle enne sõitu soojaks ja stardis tuisanud kohe kurvidesse samal ajal kui teine sõitja tänavarehviga (palju kallim) oleks mitu ringi veel rehvi soendand. ebavõrdne eks!? a samas on nüüd kõigil võimalus osta odavaid kasutatud slikke ja hoida kulud madalad. mina isiklikult regasin end kohe rookisse just nimelt toonase Cklassi rehvinõude pärast. kuigi ringiaegade ja kogemuste põhjal võiks siiani Cklassis sõita. :mrgreen:

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

KIBU jutule veel lisaks!

Sõitjad kes hakkavad oma masinaid modifitseerima (ehitama selliseks, et neil on võrreldes teiste sõitjate masinatega eeliseid(võimsus, pidurdus jne) nemad peavad arvestama sellega, et ükskord (max 2 aastat) nad viiakse vastavalt võistlusmäärustikule ja üldjuhendile järgmisse (rookie) klassi üle.

C-klass on mõeldud just selliste sõitjate jaoks, olenemata isegi masinast, kes sõidavad võistluspäeval pmst tänavalegaalse tsikliga ise kohale. Teibivad klaasist osad kinni ja sõidavad omasugustega võidu.

Näide milliste masinatega Lätis sõidetakse ja väga edukalt:
Pilt
Pilt

Viimati muutis Psaiko, 07 Mai 2012, 15:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

tynys
Postitusi: 79
Liitunud: 21 Sept 2008, 17:47
Tsikkel: Aprilia RSV Mille R
Asukoht: Saaremaa

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas tynys »

Reeglites kirjas, et lubatud masinad peavad olema 4-taktilised ja 4 silindriga. Ehk siis minu V2 ei ole üldse lubatudki?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

tynys kirjutas:

Reeglites kirjas, et lubatud masinad peavad olema 4-taktilised ja 4 silindriga. Ehk siis minu V2 ei ole üldse lubatudki?

Kuna sinu masina puhul on tegemist mõnes mõttes haruldusega siis ei aja sellega sind keegi minema. tule aga julgelt kohale, see ei saa olema takistuseks. v2 ei anna sulle teiste ees kuidagi eeliseid. tulevaks hooajaks kindlasti kohendatakse selles osas ka tehnilisi.

Numbri saad regada siin: http://www.motoringrada.ee/index.php/vo ... i-taotlus/

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ma siin nimesi ja numbreid ei hakka välja tooma aga mõned C-klassi reganutest sõidavad küll vägagi moditud tsikklitega,oleks huvitav vaadata kas ja kuidas nad nei d originaaliks tagasi muutma hakkavad. :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas franz125 »

tynys kirjutas:

Reeglites kirjas, et lubatud masinad peavad olema 4-taktilised ja 4 silindriga. Ehk siis minu V2 ei ole üldse lubatudki?

See koht on vist jäänud lihtsalt kahe silma vahele,Superbaigi tingimustes on kirjas.V2 1200ccm

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Mind huvitas ka see V2 mootorite teema, kuna reeglites kirjas ei olnud, et V2 1000cc on lubatud....aga kuna see lubatud on siis ma tulen sõidan ka võidu oma kahepütasega :ner:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

franz125 kirjutas:

Ma siin nimesi ja numbreid ei hakka välja tooma aga mõned C-klassi reganutest sõidavad küll vägagi moditud tsikklitega,oleks huvitav vaadata kas ja kuidas nad nei d originaaliks tagasi muutma hakkavad. :mrgreen:

Keegi oma moditud masinat esmakordselt EKV sarja sõitma tulles ei pea tänavatsikliks ehitama hakkama.
C-klassis on üldse kõige enam lubatud ja seda just seetõttu, et kes pole võistluskarusselis osalnud, kuid on kes varasemalt on oma masinaid juba modinud saaksid seal sõita. Selle teadmisega, et nad peavad ilmselt 2013 aastal EMF-i otsusega kolima järgmisse klassi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Erkki kirjutas:

Mind huvitas ka see V2 mootorite teema, kuna reeglites kirjas ei olnud, et V2 1000cc on lubatud....aga kuna see lubatud on siis ma tulen sõidan ka võidu oma kahepütasega :ner:

Näed Erkki tubli mees, tegi numbritaotluse juba ära!

Teised võtke aga eeskuju!

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas allan777 »

http://www.youtube.com/watch?v=yQhw6EuP ... ature=plcp

44 siklit oli stardijoone taga ja minu stardipositsioon oli 8, Teekal 9. Start oli kehva, nagu mul siiani bemmiga on alati olnud - too much power to handle ilmselgelt . Teekas kimas mööda, sai ees olla ühe kurvi. Ja siis noppisin veel 3 tüüpi ära. Siis pani üks tüüp eest risu, videol kah näha. Ehk siis sõiduga olin nö 4 kohal. Siis viimasel ringil tulid mingid tüübid selg ees vastu järsku, arusaamatu, üks sõitis tagarattal isegi. Mul tõmbas juhtmesse, korraks lasin gaasi maha (algaja reaktsioon vist) aga siis mõtlesin, et ruudulippu ju pole veel olnud ja keerasin uuesti peale . Ja selguski, et osad seltsimehed olid tõlgendanud lipumeeste tööd viimasel ringil kui finishit ja lõpetasid võistlemise. Sõitsin 2-st matsist mööda ja parandasin viimasel ringil oma kohta . Mis teha, võidusõit on võidusõit ja selle lõpetab ruuduline lipp! Samas olid 2 neist, kes minust ees olid, teinud valestardi - seda on ka videost näha. Seega võibolla anti kuttidele ka boksist märku, et saavad karistuse ja reaktsioon oligi see, et tõmbasid hoo maha kuna ei olnud enam motivatsiooni kangutada.

Aga see ilus hooaja algus lõppes minu jaoks mõned päevad peale laagrit - ees seisab järjekordne põlveopp (teise põlvega juba oli sügisel) - taastumine vähemalt 6 kuud. Ja seda lootusega, et edaspidi veel üldse sõita saan. Võimalik, et see Ungari laager oli minu viimane sõit motikaga . Aga ei kahetse midagi - ma armastan seda ala ja kui nii peaks minema, siis vähemalt armastuse pärast .
!!!!

kas motorinka seltskond kustutab selle teema siit??? Janno, kamoon?
kas edaspidi kalendripoiste auväärsesse seltskonda saab läbi lugupeetud Aboli tutvuste või saab kellegile otse pappi maksta?

Allan

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas KIBU »

allan777 kirjutas:

kas motorinka seltskond kustutab selle teema siit??? Janno, kamoon?
kas edaspidi kalendripoiste auväärsesse seltskonda saab läbi lugupeetud Aboli tutvuste või saab kellegile otse pappi maksta?

Allan

Tere Allan.
esiteks väga kahju kuulda et sul hooaeg vahele jääb. tõotas ilusaid aegu näidata.

teiseks miks sa tahad selle teema kustutada????????????????????????????????????????????
mulle on erasõnumina mitu küsimust tulnud C KLASSI reeglite kohta ja tundub et tänu sellele teemale on vähemalt üks sõitja rohkem rivis. ehk et teemapüstitus on ennast juba õigustanud.

kuigi sinu ratas oli üks ilusamaid siis valiti minuteada kalendrisse ainult EM sõitvad rattad ehk et mis see Abol siia puutub. (kuigi ma ilmselt mõistan mida sa selle all mõtled).
see konkreetne teema on siiski algajate abistamiseks ja jääb alles. nagu tean pole sinul sõitjate lisandumise vastu kunagi miskit olnud seega arvan et selles valguses võiksid sa seda teemat edaspidigi jälgida ja oma kogemustega abiks olla.

5248653
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas westel »

Ei ei... kustutada pole seda teemat vaja.
Väga hea on lugeda vahest bikerist midagi normaalsemat,
kui seda on mingid a`la "kes parasjagu joob" "politsei ees feimi saada", "joomine 2 " ja nii edasi teemad.
Siit ka soovitus, et ärge jooge raha niisama maha ja ärge sponsoreerige seda politseid koguaeg, tulge parem sõitke rinkat selle asemel. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Kuulda on, et Täitsa üks kuni mitu on saanud siit teemast ja KIBU selgitustest julgust ja tulevad sellel hooajal karusellile.

Tore on see teadmine, et huvilisi tuleb aina juurde.

Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Tekkis selline väike küsimus, et kas kuskil c-klassi etappide toimumis ka üleval on? Ei ole suutnud leida või siis ei ole osanud õigest kohast otsida

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas sepp »

Erkki kirjutas:

Tekkis selline väike küsimus, et kas kuskil c-klassi etappide toimumis ka üleval on? Ei ole suutnud leida või siis ei ole osanud õigest kohast otsida

Tasub kylastada rinkahuvilistel sellist lehekylge.... http://www.motoringrada.ee/

Kasutaja avatar

spetsialist
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
Tsikkel: suzuki DR800S
Asukoht: Rakvere

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas spetsialist »

tekkis siuke küsimus, et kas kawa zx6r läeb juba üle 600-na kirja? või võib sõita sääl madalamas klassis kah sellega?

Kawasaki KMX125A --> Suzuki DR800S
Never ride faster than your guardian angel can fly!
Pilt

susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas susla »

See ikka 600 klassi ratas. Seega saab sõita küll.

Kasutaja avatar

acar
Postitusi: 166
Liitunud: 17 Apr 2009, 22:32
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas acar »

spetsialist kirjutas:

tekkis siuke küsimus, et kas kawa zx6r läeb juba üle 600-na kirja? või võib sõita sääl madalamas klassis kah sellega?

Mis tähendab 600-ga ja madalamas klassis?? Millises madalamas? C ? Seal ju kõik ikka koos? Või käib seal arvestus eraldi??

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas sepp »

susla kirjutas:

See ikka 600 klassi ratas. Seega saab sõita küll.

jutt käib zx6r rattast mis on 636. zx6rr on 599!
seega on ta rohkem kui 600ne ratas....

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas pacaan »

alates -07 zx6r mudelist on jällegi zx6r lihtsalt 599cc (ehk siis pole enam 636 versiooni).
rr vs 636 "probleem" on siis 03-04 ja 05-06 mudelitega, eeldades, et varasemad 636 00-02 mudelid rajale vägakõlbulikud pole nagunii.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

636-ga on nii, et näpuga dokumentides järge ajades on see 1000 klassi masin. Samas on nendega 600 klassis sõidetud ja keegi pole eriti köhinud. Probleemid tekivad siis, kui võitma hakkad ja keegi neljandaks jääja võtab vaevaks protesti esitada, sel juhul pole kobiseda midagi.

K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

http://www.motoringrada.ee/index.php/20 ... timetable/

13.-14.09.2012 toimuvad Audru ringrajal treeningsõidud mootorratastele ja autodele. Treeningute algus mõlemal päeval kell 10:00 ning lõpp kell 20:00. Ajakava avaldatakse kohapeal enne treeningute algust, osavõtutasu kolme trennikorra eest päevas 50€. Alustades treeningsõitudega päeva jooksul on treeningute hinnaks 20€ veel toimuva treeningsõidu kohta. On võimalus osta lisa trenniaega ka teiste klasside trenniaegadel!!!

Eelnev registreerumine vajalik ei ole, osaleda saavad ka võistlustel mitteosalevad sportlased. Kohapeal on kiirabi, muud teenused (ajavõtt, elekter) treeningute ajal saadaval pole.

Esilagne treeningpäeva ajakava
Algus Klass
10:00 C-klass Rookie 600; Rookie 1000 Superstock; Superbike
10:30 Sidecar
11:00 Kumho Challenge; Noored National
11:30 Baltic Open; BMW 325
12:00 Formel Baltic
12:30 C-klass
13:00 Rookie 600; Rookie 1000
13:30 Superstock; Superbike
14:00 Lõuna
14:30 Sidecar
15:00 Kumho Challenge; Noored National
15:30 Baltic Open; BMW 325
16:00 Formel Baltic
16:30 C-klass
17:00 Rookie 600; Rookie 1000
17:30 Superstock; Superbike
18:00 Sidecar
18:30 Kumho Challenge; Noored National
19:00 Baltic Open; BMW 325
19:30 Formel Baltic

Kõik soovijad on oodatud rajale sõitma! Kel julgust on võiks tulla ka võistlema. Tsiklisõidu osas saate nõu küsida sõitjate käest ja kindlasti on Hanno Velt kohal, kes jagab vajalikke näpunäiteid!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Psaiko
Postitusi: 386
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Kontakt:

Re: Eesti motoringrada

Lugemata postitus Postitas Psaiko »

Tere!

Oleme valmistamas ühte videoklippi 2013 hooajaks ning otsime videomaterjali Kuressaare Lennuväljal toimunud ringrajasõitude kohta!

Kellel on kuskil arvuti nurgas midagi olemas (kasvõi telefoniga filmitud) võiks saata info e-mailiga info@motoringrada.ee

Rinkaseltskond tänab!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”