Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #31 Postitas oldmaniac » 15 Veebr 2013, 19:26

Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....

Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
:bsmile:

Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.

Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.



susla
Postitusi: 206
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #32 Postitas susla » 15 Veebr 2013, 19:42

Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.

Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 308
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 1 kord

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #33 Postitas Margus » 15 Veebr 2013, 20:33

susla kirjutas:
Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.

Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.

Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?
Tel. 56566665 Margus
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 444
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: HONDA CBR1000RR
Asukoht: Kose

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #34 Postitas Mait.V » 15 Veebr 2013, 20:36

M4r6us kirjutas:
susla kirjutas:
Erkki kirjutas:Aga huvitav mitu etappi see hooaeg C-klassis on, kas sõidetakse ainult audrus või saab ka saaremaal võidu kihutada? ...ei leidnud kuskilt C-klassi ajakava.

Saaremaal saab 2013 C-klass kindlasti sõita. Kokku C-klassile 4 etappi.

Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?



18-19.05.2013 EMV I etapp, Audruring, Eesti

06.07.2013 EMV III etapp, Kuressaare, Saaremaa

20-21.07 2013 EMV IV etapp, Audruring, Eesti

07-08.09.2013 EMV VI etapp, Audruring, Eesti
51994779
Kasutaja avatar

Margus
Postitusi: 308
Liitunud: 15 Dets 2009, 09:46
Tsikkel: CBR600RR
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 1 kord

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #35 Postitas Margus » 15 Veebr 2013, 20:42

IZH kirjutas:
M4r6us kirjutas:Oskab ka keegi juba täpselt öelda, et millal need 4 etappi toimuvad?



18-19.05.2013 EMV I etapp, Audruring, Eesti

06.07.2013 EMV III etapp, Kuressaare, Saaremaa

20-21.07 2013 EMV IV etapp, Audruring, Eesti

07-08.09.2013 EMV VI etapp, Audruring, Eesti

Ozaaaaaaa vot see käis kähku (w) (lol)
Tel. 56566665 Margus

susla
Postitusi: 206
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #36 Postitas susla » 15 Veebr 2013, 20:47

Kordamine on tarkuse ema.
Siin lehel kõik vajalik: http://www.motoringrada.ee/
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 247
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #37 Postitas Pira » 15 Veebr 2013, 21:49

oldmaniac kirjutas:
Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....

Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
:bsmile:

Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.

Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.



Seda tahtsingi teada.....lihtsalt mõnest postitusest sain valesti aru, umbes nii, et mõni paksema rahakotiga vend tuleb hobi korras 200000-eur maksva rattaga harrastama ja kohtunik sügab kukalt ja ütleb ...ei no sellise püssiga peab küll juba rookie või ma ei tea mis klassi kohe kobima....
EDU teile kallutamisel.... :bsmile:

madispilt
Postitusi: 142
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #38 Postitas madispilt » 15 Veebr 2013, 22:23

Motoringraja leht vahepeal ei ole üldse kätte saadav. Mis keis Teil sellega on?
Registreerisin juba omale nummeri kah ära paar nädalat aga ei mingit vastust, kellele kaevata?
Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?

Üks küsimus kah siis vanadele kaladele - nimelt raja gondlis all olevad augud vihmase ilma korral, mis muidu peavad olema suletud. Kuidas need lahendad? Puurin augu ja tüübel ette või on mingid spets punnid olemas?
Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 383
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #39 Postitas Psaiko » 15 Veebr 2013, 22:36

Pira kirjutas:
oldmaniac kirjutas:
Pira kirjutas:Tahtsin huvi pärast küsida kas tõesti annavad harrastajale need commanderid, väljalased ja tasakaalustatud pillid nii palju eelist, et on põhjust teistel nurisemiseks või on see puhas kadedus. Kuna MX-is topi ja tuuni palju rahakott kannatab kuna kiirus jääb ikkagi istme ja lenksa vahelisse tihendisse kinni.
Ise arvasin nagu niipidi, et anna harrastajale tippklassi masin siis ta sõidab ennast lihtsalt sodiks...
Kas tõesti rinkas võistleb ratas mitte sõitja.....lühidalt siis nii....

Kuna võhik, sellest ka selline huvi.....
:bsmile:

Tegelikult on nii, et kõik viimase 3-4 põlvkonna rattad on enam kui piisavalt vinged ja võimsad ka otse letist. Päts sõitis minu stock rattaga viimasel võistlusel superbike kolmandaks. Kolmandaks lihtsalt selle pärast, et see ratas oli talle võõras ja ta polnud jupp aega sõitnud.

Commanderi järgi pole mul kordagi vajadust olnud ja ma ei näe, et see mind ka kusagilt otsast takistanud oleks. Pigem on vaja mõistusega sõidutehnikat lihvida ja ratta tuunimise asemel piisab hoopis värskest rehvist ning vedrustuse korralikust seadistamisest.



Seda tahtsingi teada.....lihtsalt mõnest postitusest sain valesti aru, umbes nii, et mõni paksema rahakotiga vend tuleb hobi korras 200000-eur maksva rattaga harrastama ja kohtunik sügab kukalt ja ütleb ...ei no sellise püssiga peab küll juba rookie või ma ei tea mis klassi kohe kobima....
EDU teile kallutamisel.... :bsmile:

Juba küsida saab nii, et tekib segadus. :D

Keegi ei ole kordagi rääkinud, et esimest korda hobi korras kalli ja kõvasti tuunitud, võimsa rattaga võistlema tulnud sõitjad kupatatakse ratta pärast kohe Rookie klassi. Kõik võistluskaruselli astunud sõitjad saavad alustada C-klassist, samas võivad valida kohe ka rookie klassi. :lol:
Kui nüüd tulebki keegi sellise rattaga võistlema, siis peab ta teadma, et alates sellest hetkest, kui ta sellise rattaga võistlemist alustas viiakse ta üks kord (vb peale esimest hooaega vb peale teist hooaega) kuidas ta areneb kõrgemasse võistlusklassi. :ner:
C-klassis saavad kasvõi pesnsionieani sõita sealt klassist alustanud ja järjepidevalt tänavaseades sõitnud rattaga. Kui keegi areneb liiga kiireks või hakkab seda korda ära kasutama vaadatakse kas kogu kord või käsitletakse üksikjuhtumit eraldi. (w)
Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 383
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #40 Postitas Psaiko » 15 Veebr 2013, 22:51

madispilt kirjutas:Motoringraja leht vahepeal ei ole üldse kätte saadav. Mis keis Teil sellega on?
Registreerisin juba omale nummeri kah ära paar nädalat aga ei mingit vastust, kellele kaevata?
Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?

Üks küsimus kah siis vanadele kaladele - nimelt raja gondlis all olevad augud vihmase ilma korral, mis muidu peavad olema suletud. Kuidas need lahendad? Puurin augu ja tüübel ette või on mingid spets punnid olemas?


Kodulehega oli vahepeal tõesti probleeme, meie vana server hakkas ära koolema.
Tänaseks hetkeks on asi üles ehitatud, korraliku serveri peale.
Võistlusnumbri osas kaeba minule :D kuid hetkel ei näita küll, et Sa oleks taotlenud numbri. (võib see olla tingitud meie vana arvutikast-serverist)
Minul isiklikult on need suletud teibiga. Kui sa tahad olla korrektsem siis ostad mõnes autopoest kummikorgid.
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #41 Postitas oldmaniac » 15 Veebr 2013, 23:48

madispilt kirjutas:Mingi etapp on lätis ka, sinna lastakse tsee klass kah peale?

Läti-Leedu võistlustega on alati selline tore lugu olnud, et seal on olemas meie C-klassile vastav osa olemas olnud. Lätis on alatihti olnud veel lisaks ka päris tõsine tänavaklass, kuhu saavad sõitma kasvõi matkatattad koos kohvrite ja seljakotiga.

ain30
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Aug 2010, 18:34
Tsikkel: yamaha r1
Tänanud: 1 kord

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #42 Postitas ain30 » 16 Veebr 2013, 23:41

Kuidas kinnitada paagi katet? Kas kahepoolne teip hoiaks seda kui rohkelt panna?
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #43 Postitas oldmaniac » 17 Veebr 2013, 12:30

ain30 kirjutas:Kuidas kinnitada paagi katet? Kas kahepoolne teip hoiaks seda kui rohkelt panna?

Võimalik. Samas kui sul teda on vaja sealt hiljem ära võtta ja näiteks katte või paagi enda lappimiseks, siis oled sa oma kahepoolse teibiga üsna hädas. Enamus katteid saab ilusasti ka paagikinnituste alla kinni panna. Omakorda selleks, et paaki katte all mitte ära rikkuda/kraapida tuleks paagi ja katte vahele miskit lihtsalt eemaldatavat vooderdust ehitada.
Kasutaja avatar

Psaiko
Postitusi: 383
Liitunud: 04 Mär 2009, 09:47
Tsikkel: R1
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #44 Postitas Psaiko » 19 Veebr 2013, 09:05

Lätis ja Leedus on sarnaselt Eestilegi olemas C-klass, Lätis veel omakorda ka Tänavaklass (tõesti ainult tänavaseades olevad rattad). Läti ja Leedu C-klassis on erinevus mõnedes tingimustes-keelatud on kasutada "Slick" rehve, kuid on lubatud kasutada rehvisoojendajaid.

Läti ja Leedu võistlusel on samamoodi võimalik koha pealt osta ühekordse litsentsi, kuid esmalt peab olema võetud EMF-ist nn stardiluba.

Kaiks
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2013, 00:58
Tsikkel: honda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #45 Postitas Kaiks » 21 Veebr 2013, 01:09

Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #46 Postitas oldmaniac » 21 Veebr 2013, 02:05

Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.

Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?

Kaiks
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2013, 00:58
Tsikkel: honda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #47 Postitas Kaiks » 21 Veebr 2013, 02:30

oldmaniac kirjutas:
Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.

Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?

Tehnilised tingimused kirjeldavad pigem tavalisele bikele nõudmisi, minu rattaks on hornet, kas pean sinna alla kuidagi õlikoguja aretama?
Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #48 Postitas oldmaniac » 21 Veebr 2013, 03:47

Kaiks kirjutas:
oldmaniac kirjutas:
Kaiks kirjutas:Tervitus,
Kas tsikkel peab olema Eesti registris, kehtiva ülevaatuse ning kindlustusega, selleks et osa võtta C-klassi sõidust?
Ei leia selle kohta inffi.
Tänan.

Ei. Keegi ei kontrolli ja pole ka vajadust. Kindlustus nagunii ei kehti; mustrisügavust ei mõõdeta; kiirusepiiranguid ei ole ja numbrid koosnevad vaid numbritest. Peaasi, et klassile kehtestatud tehnilistele tingimustele vastab. Need leisid üles?

Tehnilised tingimused kirjeldavad pigem tavalisele bikele nõudmisi, minu rattaks on hornet, kas pean sinna alla kuidagi õlikoguja aretama?

Nu kust sa nüüd selle siis välja lugesid? C-klassi tehnilistes tingimustes on ju ilusasti kirjas: "13.7 Kui on vahetatud tootja poolt välja antud voolundid (gondlid)..." Ehk inimkeeles peaks see siis tähendama lihtsalt, et kui sa oled oma rattale spetsiaalsed rinkagondlid külge kruvinud, siis olgu juba õiged; kui sa pole midagi teinud, siis pole ka õlikoguja kohta nõudmist.

Kaiks
Postitusi: 5
Liitunud: 21 Veebr 2013, 00:58
Tsikkel: honda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #49 Postitas Kaiks » 21 Veebr 2013, 13:40

Tänan vastuste eest, tundub et rajal näeme :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 418
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #50 Postitas DGAF » 10 Mai 2013, 17:17

Nüüd, kus on osad ära käinud treeninglaagris ja 17 - 19 on võistlused tulemas, oleks mõned küsimused - ehk õnnestub saada vastuseid enne esmaspäeva (siis saab vast korraldajalt juba küsida) :)

- Kuidas raja hoonetes pesemisvõimalustega on uue Audru puhul? Võistlejatele ja mehaanikutele peaks vist osavõtutasu sees ligipääs neile olema?

- Kuidas varasemalt olnud on, kas mitteametlikud treeningud kuuluvad osavõtu tasu sisse või tulevad nad eraldi juurde?

- Ajavõtuseadmed antakse koha peal?

- Elektrit vist tuli eraldi korraldajalt paluda..

- Eelregades (mis, nagu ma arusaan, peaks sisaldama ka ühekordset litsentsi?) saab vist kindlustuse ikka koha pealt juurde osta?


Vaikselt hakkavad vist küsimused otsa ka saama :D
born under a bad sign
Kasutaja avatar

Erkki
Postitusi: 107
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #51 Postitas Erkki » 10 Mai 2013, 19:39

* pesemisvõimalused on tiptop ja peaks saama ligi kui oled võistleja

* mitte ametlikud treeningud ei kuulu osavõtu tasu sisse, viimati maksid need 50.- päev

* ajavõtuseadmed saad kohapealt (võta kaasa nipukaid millega seda knnitada kui sul kinnituskronsat ei ole) Veel ei tea kas neid ka treeningutel jagatakse.

* elektri nö. püstakud on iga umbes 40m-50m tagant seda eraldi küsima ei pea. Nendes on umbes 6-8 ühe- ja umbes 2 kolmefaasilist väljundit.

* eelregades minu teada ei ole litsents hinna sees. Soe soovitus on hobi litsent koos kindlustusega terveks aastaks ära teha, tuleb odavam ja on vähem tõmblemist.


Eks keegi võib mind parandada ka kui midagi valesti kirja sai :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 418
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #52 Postitas DGAF » 20 Juun 2013, 12:05

Tekkis selline küsimus, et kas ajavõttu (MyLaps-i) kasutatakse ainult võistlustel või on ka muul ajal võimalik ajapeale auto24ringi sõita?
born under a bad sign

susla
Postitusi: 206
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #53 Postitas susla » 20 Juun 2013, 16:54

Muul ajal ametlikku, ehk mylaps ajavõttu rajal ei ole.
Kuid reeglina on igal rinkasõitjal rattal olemas AIM ja kellegil majakas. Piisab ühest majakast et saaksid kõik sõita.
Kui sul ajavõtu süsteemi peal pole, sisi kellegil müüa ikka.
Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 418
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #54 Postitas DGAF » 20 Juun 2013, 18:17

Selge, tänud info eest :)
born under a bad sign
Kasutaja avatar

VanDahl
Postitusi: 24
Liitunud: 25 Mai 2006, 14:51
Tsikkel: Bmw S1000RR
Asukoht: Tln

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #55 Postitas VanDahl » 11 Juul 2013, 12:55

Kust oleks kõige kiirem/mugavam numbrit saada (kleepsu siis)?
STUPID FAST
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 615
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #56 Postitas cool200 » 11 Juul 2013, 12:57

ktm esindus jälgimäel, kohapeal kõik nr olemas.
jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

VanDahl
Postitusi: 24
Liitunud: 25 Mai 2006, 14:51
Tsikkel: Bmw S1000RR
Asukoht: Tln

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #57 Postitas VanDahl » 11 Juul 2013, 13:17

C-klassi jaosk rohelisi ka? Või kui tähtis see värv on?
STUPID FAST
Kasutaja avatar

Teema algataja
DGAF
Postitusi: 418
Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
Tsikkel: Yamaha R1 track only
Asukoht: Tallinn | Nõmme

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #58 Postitas DGAF » 11 Juul 2013, 15:16

Värv on ikka tähtis - kuidas siis muidu eri klasside rattaid eristada?
Numbreid saab ka http://www.autokleebised.ee täpselt andmete järgi tellida (neil on olemas juba selle aasta c-klassi värvikoodid).
born under a bad sign
Kasutaja avatar

VanDahl
Postitusi: 24
Liitunud: 25 Mai 2006, 14:51
Tsikkel: Bmw S1000RR
Asukoht: Tln

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #59 Postitas VanDahl » 17 Juul 2013, 20:41

Anduri kinnituse saab kohapealt?
STUPID FAST
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #60 Postitas Ardilla » 17 Juul 2013, 21:11

Mõne õlle kõrvale ka natuke ajalugu http://www.youtube.com/watch?v=VpDgJwKKDZ4 .

Kas kuluosadest ka keegi võiks rohkem rääkida? Rehvid näiteks, millega peab veel arvestama. Endal koegmus täiesti puudub. Kuidas varustus kulub millist võib üldse kasutada? Näiteks kaheosaline kombe? kui kukud ja lased kombet lappida kas lapitud kombega võib minna rahale? Saapad? Kiiver?

Rumal ei ole see kes küsib vaid see kes ei küsi ja siis sita kokku keerab.




Mine “Kiirendus ja rinka”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline