Full Throttle Drag 2005
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Full Throttle Drag 2005
18.juunil toimub Tartus, Raadi lennuväljal autode ja mootorrataste kiirendusvõistlus "Full Throttle Drag 2005"
Peakorraldajaks on Full Throttle Club, võistlus registreeritakse EAL-is ja koostööpartneriks võistluse läbiviimisel on BHRA.
Tehnilised nõuded leiab www.bhra.ee kodulehelt
Stardimaks eelregistreerunuil kuni 17.06.05 kella 24:00-ni on 200.-
Kohapeal 250.-.
Pilet pealtvaatajaile 50.- , alla 1,3 meetristele tasuta.
Eelregistreerimise info www.ftc.ee lehel
Esialgse ajakava:
09:00 - 11:00 Registreerimine
11:00 - 13:30 Tehniline kontroll
13:45 - 14:00 Osalejate koosolek
14.15 - 17:00 Ajasõidud
17:00 - 17:30 Finaalide ettevalmistus
17:30 - 19:00 Finaalid
Lisainfo tel. 55919704
Peakorraldajaks on Full Throttle Club, võistlus registreeritakse EAL-is ja koostööpartneriks võistluse läbiviimisel on BHRA.
Tehnilised nõuded leiab www.bhra.ee kodulehelt
Stardimaks eelregistreerunuil kuni 17.06.05 kella 24:00-ni on 200.-
Kohapeal 250.-.
Pilet pealtvaatajaile 50.- , alla 1,3 meetristele tasuta.
Eelregistreerimise info www.ftc.ee lehel
Esialgse ajakava:
09:00 - 11:00 Registreerimine
11:00 - 13:30 Tehniline kontroll
13:45 - 14:00 Osalejate koosolek
14.15 - 17:00 Ajasõidud
17:00 - 17:30 Finaalide ettevalmistus
17:30 - 19:00 Finaalid
Lisainfo tel. 55919704
Viimati muutis Olds, 13 Juun 2005, 07:21, muudetud 1 kord kokku.
sellekohtavõib öelda et krt ärge ronige oma rolleritega igale poole
eelregistreerimise kohta sis niipalju
Eelregistreerimise kohta:
Registreerimisraha tuleb kanda Full Throttle Club kontole 10220038291017 (ühispank)
Selgitusse tuleb ära märkida sõitja nimi, auto/mootorratta mark ja mudel ning mootori kubatuur
See sis otse copi paste srteet.ee leheküljelt
eelregistreerimise kohta sis niipalju
Eelregistreerimise kohta:
Registreerimisraha tuleb kanda Full Throttle Club kontole 10220038291017 (ühispank)
Selgitusse tuleb ära märkida sõitja nimi, auto/mootorratta mark ja mudel ning mootori kubatuur
See sis otse copi paste srteet.ee leheküljelt
Elu algab 50ccm http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
-
Teema algataja
Lõplik võistlusklasside info:
A klass- mootor kuni 2000
B klass- mootor 2001 kuni 3000
C klass- mootor 3001 kuni 5000
D klass- mootor üle 5000
E klass- mootorrattad kuni 600
F klass- mootorrattad üle 600
NB! Võistlejatelt litsentsi ei nõuta! Seega kõik, kes maksavad stardiraha, saavad sõita ja profesionaalse teeninduse ajavõtu poolt.
Eelregistreerimise info www.ftc.ee leheküljel või telefonil 55919704
A klass- mootor kuni 2000
B klass- mootor 2001 kuni 3000
C klass- mootor 3001 kuni 5000
D klass- mootor üle 5000
E klass- mootorrattad kuni 600
F klass- mootorrattad üle 600
NB! Võistlejatelt litsentsi ei nõuta! Seega kõik, kes maksavad stardiraha, saavad sõita ja profesionaalse teeninduse ajavõtu poolt.
Eelregistreerimise info www.ftc.ee leheküljel või telefonil 55919704
Viimati muutis Olds, 14 Juun 2005, 11:17, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
Nagu eelpool kirjutasin, sõidavad tsiklistid seekord kõik ühes suures sõbralikus pajas, ehk klassis Emadone kirjutas:kuni 600 ning 600+ arvestus on ikka ju eraldi ????Olds kirjutas:E klass- kõik mootorrattad
Hakkan ma jah sul seal niggaga rebima, my ass
Mis ma libistan alles sidurit kui ta juba finishist tagasi tiksub???
-
Teema algataja
Otselink infoni: http://www.ftc.ee/FTDrag-2005/Nigga kirjutas:Kuskil ennast eelregistreerida kah saab?
Mõistetamatu... mida ma sinna nigga kõrvale ronin?Olds kirjutas:Nagu eelpool kirjutasin, sõidavad tsiklistid seekord kõik ühes suures sõbralikus pajas, ehk klassis Emadone kirjutas:kuni 600 ning 600+ arvestus on ikka ju eraldi ????Olds kirjutas:E klass- kõik mootorrattad
Hakkan ma jah sul seal niggaga rebima, my ass
Mis ma libistan alles sidurit kui ta juba finishist tagasi tiksub???
Eks ise teate! Pakun, et peale nigga ning mareki rohkem osavõtjaid teil seal siis pole! Võibolla mati põlluste kah aga hu knows..
-
Teema algataja
madone- see, et Sina ei tule on puhtalt Sinu enda teha. Ja pole vaja nii pessimistlik olla. Kui seekord on nii, siis on nii. Vaata asja positiivset poolt- osavõtumaks on madal, saab teada aja profesionaalselt süsteemilt, saab korraliku "adrenaliinisüsti," saab harjutada edasisteks võistlusteks (reaktsioon, käiguvahetus, kohaltvõtt jne)
Olds kirjutas:madone- see, et Sina ei tule on puhtalt Sinu enda teha. Ja pole vaja nii pessimistlik olla. Kui seekord on nii, siis on nii. Vaata asja positiivset poolt- osavõtumaks on madal, saab teada aja profesionaalselt süsteemilt, saab korraliku "adrenaliinisüsti," saab harjutada edasisteks võistlusteks (reaktsioon, käiguvahetus, kohaltvõtt jne)
Irw.. mina... mina... teised lihtsalt ei võta sõna! Siiski arvatavasti olen ma joonel ja just nö. trenni mõttes.
ja no tõesti võiks näiteks miski 2 liitrise renoo clio kuriksi camaro vastu panna
Aaa.. ja siis tahaks veel seda mainida, et nende dragreisside pärliteks ongi just mootorrattad ning mõned kõvemad autod. Enamus dragreissidelt peale motikaid kaob üks osa pealtvaatajaid ning need jäävad veel alles kes nendest "eksootilistest" autodest huvitatud on.
kedagi suurt ei huvita mingi rullnoka bemmi või migi pereauto toyota corolla peenestamine - olgem ausad!
Mis veel... kui teil seal see nö. Ühine "E" klass on... siis järelikult ei ole võistlus ametlik kuna minuteada EMF-i seaduste järgi nii kardinaalselt erinevad masinaklassid koos võistelda ei tohi!
Over & out!
Viimati muutis madone, 13 Juun 2005, 14:03, muudetud 1 kord kokku.
Mis siis teeme? Nagu näha hoiab korraldaja diplomite ja mõnekümne krooniste suveniirkarikate pealt kokku, aga mis teha. Ehk siis kuuesajastega mehed lepivad omavahel kokku, et omavaheline aktsepteeritud parmusjärjestus selgitataksegi ajasõitudes või? Sest kui kaugele keegi eliminaatoris jõuab on nüüd küll väga juhuse asi. Samas mul aja peale 400m kogemus puudub ja seega peaks ennast ikka kohale vedama. Ju tuleb seda võstlust siis võtta jälle poolkõvana funi mõttes ja rattaga kohale sõita, sest käruga ei viitsi küll jamama hakata, kui reaalselt saavutatavad kohad on seal esikümne piirimail.
-
Teema algataja
Arvatavasti on neid rohkem kes ei taha just sellel põhjusel sinna tulla. Endalgi oli peas idee ehk ennast kohale vedada, kuid kui pannakse ühele pulgale täiesti erinevatesse klassidesse kuuluvad rattad, siis tekib küsimud "whats the point"???? Harjutada ja adrenaliinisüsti saab ka mujalt otsida kui minna võistlema kellegagi kes sinust on ülepea. Point on asjal ikkagi võistlusmoment mitte see, et saaks korra kusagil gaasi keerata ja keegi ütleb sulle ka aja!!?? Pange siis juba kõik autod ka ühte klassi või on tsiklite võimsused kuidagi teistpidi mõsitetavad?? Ei ole mõistetav teie valik seal eriti.Olds kirjutas:madone- see, et Sina ei tule on puhtalt Sinu enda teha. Ja pole vaja nii pessimistlik olla. Kui seekord on nii, siis on nii. Vaata asja positiivset poolt- osavõtumaks on madal, saab teada aja profesionaalselt süsteemilt, saab korraliku "adrenaliinisüsti," saab harjutada edasisteks võistlusteks (reaktsioon, käiguvahetus, kohaltvõtt jne)
No my ass.. 50.- oleks madal ning selle raha eest oleks isegi nõus võibolla kohe stardi kaela saama, veel ühe sõidu.. kui joppab siis äkki veeel ühe kima ing asjad kokku pakkida ja koju ära minema.Olds kirjutas:osavõtumaks on madal
Arvestades suht räiget rehvikulu, kett, sidur.. mis iganes - tekib tõesti küss, et whats the point 200.- maksta ja natuke tuuritada.
Ma lähen tabasalu suurele platsile, maksan 20.- ja harjutan seal starti terviseks ning sõpradega saab kohe tükkmaad parema adrelaksu kui vaadates mõne nigga suguse ratta kohaltpühkimist. Rääkimata 600.- benaarvest tallinn-tartu-tallinn
No.. ok aitab bitchimisest
Lihtsalt närvi ajab see korraldamine siin eestis ja siis pärast kõik vinguvad, et mitte sittagi ei arene kuskilt otsast - mida sa siis pärast imestad?
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
irwwww @ adrenaliinisystOlds kirjutas:madone- see, et Sina ei tule on puhtalt Sinu enda teha. Ja pole vaja nii pessimistlik olla. Kui seekord on nii, siis on nii. Vaata asja positiivset poolt- osavõtumaks on madal, saab teada aja profesionaalselt süsteemilt, saab korraliku "adrenaliinisüsti," saab harjutada edasisteks võistlusteks (reaktsioon, käiguvahetus, kohaltvõtt jne)
kas sa olds saad sellest adrenaliini kui oled 600sega ntx nigga vastu ja saad pikalt, pikalt suhu??? njahhh inimesed saavad erinevatest asjadest adrenaliini
praegu arvan kyll, et mina sellel yritusel ei võistle. pole nagu erilist pointi teha vähemalt 1000 eegune väljaminek, et saax korra joonele panna tonnisega
tahax näha palju neid 600seid sinna starti tuleb
kahjux jääb selline mulje mulle, et savi mis võistlejad arvavad... teeme midagi ära,saame raha kätte ja korras.... pohhui see mida arvavad asjast võimalikud osalejad
ma ei saa aru kas tõesti on nii raske teha 600sed ja 1000sed eraldi?
KUI EXISIN MILLEGAGI VÄGA RÄNGALT SIIS SRY
Või siis 600cm3 boikoteerivad üldse üritust? Pole ka paha mõte!
Okei Olds. Ütleme siis, et krt teab mille tõttu te ei taha, ei saa, ei suuda või ei raatsi teha 600cm3 klassi. Nagu frigiidne eit, kes on miskit pähe võtnud ja arvab surmani, et see on ainuõige tee. Räägi meile siis ajasõitude süsteemist. Mitu tundi ajasõidud reaalselt kestavad ja mitu ajasõitu te suudate meile garanteerida. Kui saaks ikka 6-7 korda lasta end tonnistel lollitada, siis ehk õpiks sinu pakutud adrenaliini isegi nautima, aga tegelikult ei suuda midagi väga head sellisest üritusest oodata, mis IMEB juba enne selle peale hakkamist.
Okei Olds. Ütleme siis, et krt teab mille tõttu te ei taha, ei saa, ei suuda või ei raatsi teha 600cm3 klassi. Nagu frigiidne eit, kes on miskit pähe võtnud ja arvab surmani, et see on ainuõige tee. Räägi meile siis ajasõitude süsteemist. Mitu tundi ajasõidud reaalselt kestavad ja mitu ajasõitu te suudate meile garanteerida. Kui saaks ikka 6-7 korda lasta end tonnistel lollitada, siis ehk õpiks sinu pakutud adrenaliini isegi nautima, aga tegelikult ei suuda midagi väga head sellisest üritusest oodata, mis IMEB juba enne selle peale hakkamist.
Niisiis otsustasin minagi selle vahele jätta, ca. 1000 eek jääb see nädalavahetus kulutamata ning see läheb lõbusalt rooliamordi fondi seemneks raha koguma
arvestades seda, et pea iga 3-e sõidu tagant tuleb kindlalt uus rehv osta siis läheb asi väga väga keeruliseks, säästan oma rehvi järgmiseks ürituseks.
arvestades seda, et pea iga 3-e sõidu tagant tuleb kindlalt uus rehv osta siis läheb asi väga väga keeruliseks, säästan oma rehvi järgmiseks ürituseks.
Ära nüüd asja üle dramatiseeri! Sellises stiilis nagu sa Pärnus sõitsid, st ilma tossava burnoutita peab su rehv vabalt ka 10 kiirendust vastumadone kirjutas:Niisiis otsustasin minagi selle vahele jätta, ca. 1000 eek jääb see nädalavahetus kulutamata ning see läheb lõbusalt rooliamordi fondi seemneks raha koguma
arvestades seda, et pea iga 3-e sõidu tagant tuleb kindlalt uus rehv osta siis läheb asi väga väga keeruliseks, säästan oma rehvi järgmiseks ürituseks.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
irwwww no lähme....nitse kirjutas:Tore on näha, kui mõistus võidab!
Sepp, lähme võistlema siis või?
mul on tunne et sa ei saa magada ka öösel, et jäid pärnus kolmandax
ok ma tulen ja lasen sul ära teha... ma ei taha et keegi olex rahutu minu pärast.
no need mehed tonnistega juba pidasid läbirääkimist minuga, et äkki ma "jääx stardis magama" uue dainese kombe eest
Mitte et ma ei saa öösel magada, vaid mul pole enam kusagil magada peale seda!!! Naine viskas välja...sepp kirjutas:irwwww no lähme....nitse kirjutas:Tore on näha, kui mõistus võidab!
Sepp, lähme võistlema siis või?
mul on tunne et sa ei saa magada ka öösel, et jäid pärnus kolmandax
ok ma tulen ja lasen sul ära teha... ma ei taha et keegi olex rahutu minu pärast.
no need mehed tonnistega juba pidasid läbirääkimist minuga, et äkki ma "jääx stardis magama" uue dainese kombe eest
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
nii ja nüüd oleks veel eraldi kilovattide klasse ka vaja
Tegelikult mul tuli lihtsalt meelde, et kui soomes käisin, siis soomlased pahandasid enda kindlustuse üle, et see maksustab kuupsente, mitte kilovatte. ehk siis suur 1500-ne ja 30kw harley mees maksab rohkem kindlustust, kui 600-ne ja 80kw bike kuju.
Tegelikult mul tuli lihtsalt meelde, et kui soomes käisin, siis soomlased pahandasid enda kindlustuse üle, et see maksustab kuupsente, mitte kilovatte. ehk siis suur 1500-ne ja 30kw harley mees maksab rohkem kindlustust, kui 600-ne ja 80kw bike kuju.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.