Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Moderaator: Moded


Teema algataja
hannes1234

Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Lugemata postitus Postitas hannes1234 »

tere. Mul tuli mõte see mopeed maha müüa kuna tekkis vajadus rahajärgi. Ma mõtlesin, et kas 4500-5000 on selleest normaalne hind kui ma selle 5 aastat tagasi 17 000 krooniga ostsin? Ma olen seda ratast regulaarselt igaaasta hooldusesse viinud, õli vahetanud jne. Just reguleeriti tal hoolduses klappe jne. Mootor on mul väga hästi vastu pidanud ning pole olnud vajadust midagi mootoris vahetada. Läbisõit on 2700. max kiirus on üle 60. Seda peaks saama arkis registreerida ja sellega saab ka tänaval sõita ning mul on mopeedi load olemas ja olen samuti sõitnud.. Parim on see umbes 7-12 aastasele ning esimeseks rattaks on see väga hea. Aga ma olen 14 ja saab ka täitsa sõita.. ning mis mulle sellejuures eriti meeldib on see et selleüle on väga lihtne kontrolli hoida.. ma olen sõitnud sellega liivasel maastikul jne ning kui juhitavus peaks hakkama ära kaduma siis on lihtne seda tagasi saada, lihtsalt paned korrda jalad maha ja ongi tagasi.. Kõik suunatuled esi taga piduri tuled kaugtuled kõik mis vaja on olemas. Käike on tal 4 ja manuaal käigukast. Käigukast on sellesmõttes lihtne et kõik käigud on alla ja kui välja tahad võtta siis lihtsalt lased järjest ülesse. Käima lähed ta starteris ja kick strateriga. 4takti, 2kw, pensupaak 5l + reserv 0,5l
1.5l/100km, Kaalub 65kg. max kandevõime 75kg.
Ning tegelikult pole lifan midagi nii tundmatu firma kuna see tootab igasuguseid masinaid; autosi,atvsi krossikaid rollereid mootorrattaid,harlisy;muruniidukeid veepumpasi,busse jne.. http://www.lifan.com/en/

Ning mis ma olen selle ajajooksul tal vahetanud on täiesti tavalised asjad mida ajajooksul tulebgi vahetada

uus pasun
uus suunatule relee
uus ei ja tagukumm.
uued piduri klotsid
uus spidomeetri tross
uued pirnid ette, taha.
uus hammasratas
uus jalapiduri vedru
siduritrossi puhastatud/õlitatud.
uus aku

Töökojas tehtud tööd:

õlileke eemaldatud
siduri reguleerimine
klappide reguleerimine
üldine hooldus

ja siin on mul veel üks video sellest mis me sõbraga tegime..

Viimati muutis hannes1234, 07 Sept 2009, 18:12, muudetud 5 korda kokku.

Teema algataja
ramex000

Re: Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Lugemata postitus Postitas ramex000 »

Muideks sinu teema jaoks on siin eraldi foorum nimega turg. See foorum ei ole kuulutuste jaoks, niiet pane enda kuulutus pigem sinna.


Teema algataja
hannes1234

Re: Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Lugemata postitus Postitas hannes1234 »

ramex000 kirjutas:

Muideks sinu teema jaoks on siin eraldi foorum nimega turg. See foorum ei ole kuulutuste jaoks, niiet pane enda kuulutus pigem sinna.

konkreetset teemat kus ma oma mopeedi hinnaüle saaksin rääkida ei ole, seal on foorum ainult varustuse,varuosade,vahetuse ja ostan kohta aga müük-rollerid ja müük-rattad on motors24 leht juba kus on müügikuulutused..

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Väike viide, mis selle masina kohta siit ennem kuulda on olnud:

hannes1234 kirjutas:

terv. mul on põhimõttelistlt sama mis honda monkey ainult lifani järgi tehtud.. 4 käiku.
sain sõbra vana. sõber olevat 4 aastat sellega ringi kärutanud aga ta väitis et ajajooksul on mota aeglasemaks jäänd ja et tema olevat mingi 70 sellega kunagi välja saand.
Ma saan vaevu 55. Küsimus järgmine. Mida oleks tark teha et õige kiirus tagasi saada. mida vahetada mida mitte. pensufiltri, õhufiltri olen ja õli olen juba puhastand ja vahetand aga midagi suuremat oleks vaja ette võtta.. kõik ideed on teretulnud. Ise olen mõelnud koonusfiltri panna.. Kas see on hea mõte?

hannes1234 kirjutas:

eile proovisin üldse ilma õhufiltrita sõita ning täiesti teine asi kui muidu.
kiirendus tunduvalt parem ja lõppkiirus on mingi +10km/h juurde :P

krissu606 kirjutas:

ära ilma õhufiltrita küll sõida,muidu oled varsti kolvist ja silindrist ilma :?

zootz kirjutas:

selle tuunimise asemel võiksid hoopis korda ju teha masina. Koonusega lühendad mootori eluiga!

hannes1234 kirjutas:

jah vb. tõesti et lühendab nati aga see on isegi 4 aastat vana juba ja ma mõtlen sellest praegu viimast saada sest nigunii teda vist enam kauaks ei ole..

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Atm monkey, Lifan 50cc (lf50qgy-c)

Lugemata postitus Postitas Primo »

pwn

Challenge the Adventure.Ride The World
Suletud

Mine “Mopeedid”