Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3554
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Kontakt:

Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #1 Postitas Laisaar » 26 Juul 2017, 15:38

Hääd inimesed!

Olavi võttis kätte ja kirjutas pika ja põhjaliku loo motonavidest.
Artikli leiad siit: https://www.wroomer.ee/kogu-tode-motonavidest/

naviloopais_Fotor_Fotor.jpg


Palju head!

Väints


Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #2 Postitas simp » 26 Juul 2017, 16:30

Vajab eraldi 12V toidet läbi USB-laadija


läbi usb antakse seadmetele ikkagi 5v, ehk siis reaalne miinus on see, et pead kuidagi 12v --> 5v tegema nende toitmiseks.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2911
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #3 Postitas urmas66 » 26 Juul 2017, 21:38

Pealkirja lugedes,tekkis aimdus,et autor on äkki ise neid seadmeid tsikli peal testinud.Kahjuks selgus artiklit lugedes,et ainult netist erinevad arvamused kokku kogunud.
Minu jaoks mitte midagi uut.Kahjuks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4074
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 314 korda
Tänatud: 307 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #4 Postitas Macintosh » 14 Aug 2017, 09:41

urmas66 kirjutas:Kahjuks selgus artiklit lugedes,et ainult netist erinevad arvamused kokku kogunud.
Minu jaoks mitte midagi uut.Kahjuks.

See selgus sulle täpsemalt millest?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2911
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #5 Postitas urmas66 » 14 Aug 2017, 09:53

Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:Kahjuks selgus artiklit lugedes,et ainult netist erinevad arvamused kokku kogunud.
Minu jaoks mitte midagi uut.Kahjuks.

See selgus sulle täpsemalt millest?


Sellest,et ta esiteks ise neid navisid reaalselt ei kasutanudki, vaid kogus kokku netist nende kohta käiva.Seda olen ka ise võimeline tegema
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4074
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 314 korda
Tänatud: 307 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #6 Postitas Macintosh » 14 Aug 2017, 10:04

urmas66 kirjutas:
Macintosh kirjutas:
urmas66 kirjutas:Kahjuks selgus artiklit lugedes,et ainult netist erinevad arvamused kokku kogunud.
Minu jaoks mitte midagi uut.Kahjuks.

See selgus sulle täpsemalt millest?


Sellest,et ta esiteks ise neid navisid reaalselt ei kasutanudki, vaid kogus kokku netist nende kohta käiva.Seda olen ka ise võimeline tegema


Oot, kuidas sa seda ikka järeldasid? Kas autor kogus kogu info netist või on mõningid seadmeid ikka kasutanud? Kui on siis milliseid on ja milliseid mitte?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7369
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 106 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #7 Postitas Piipz » 14 Aug 2017, 12:29

Urmas66, mäkk on pmst neid asju kõiki ise testinud ja kui see meenutab sulle mõnda muud artiklit, siis siin on loogika sees - muud artiklikirjutajad on ilmselgelt sama asja testinud. Või mis sa lootsid leida, et käsigps-iga on hea ka muna praadida, et seda teised keegi veel pole avastanud?
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2911
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #8 Postitas urmas66 » 14 Aug 2017, 14:23

Piipz kirjutas:Urmas66, mäkk on pmst neid asju kõiki ise testinud ja kui see meenutab sulle mõnda muud artiklit, siis siin on loogika sees - muud artiklikirjutajad on ilmselgelt sama asja testinud. Või mis sa lootsid leida, et käsigps-iga on hea ka muna praadida, et seda teised keegi veel pole avastanud?


Pole mõtet ironiseerida,aga pealkiri oli paljulubavam,kui artiklist saadud info.
Hea ladus informatiivne jutt,aga kogu tõeks seda nimetada on natuke liiga palju.
"Tõe" võiks teada saada näiteks pannes tsiklile peale erinevaid navisid ja nendega siis pikemalt sõita(kuskile kaugemale?),et teha neil vahet reaalses olukorras.Ausalt öeldes ei vaadanud isegi kes selle kirjutas(täna alles avastasin autori :) ),aga lugesin ikkagi läbi ja kirjutasin ka kohe oma arvamuse.Ei midagi isiklikku,lihtsalt pealkirja järgi eeldasin midagi enamat sellest loost.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #9 Postitas morse » 14 Aug 2017, 15:51

Olen artikli autoriga samast koolkonnast ja lugu oli hea kokkuvõte, kuid tõesti, kui ühes äärmuses oleks "teaduslik uuring", siis antud artikkel oli pigem teises ääres. Rohkem nagu "arvamuslugu". :bsmile:
Kasutaja avatar

oojamaa
Postitusi: 107
Liitunud: 10 Sept 2012, 22:53
Tsikkel: Honda Varadero XL1000V '07
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #10 Postitas oojamaa » 14 Aug 2017, 16:22

Esmalt kiidaks Olavit ja Väintsi, et võtsid vaevaks hea ülevaatliku kokkuvõtte teha erinevatest võimalustest ning nende plussidest ja miinustest. Kunagi oma tarbeks samuti neid erinevaid variante ja lahendusi kaalutud. Hea töö!

Ühe väikese "typo" leidsin. "Võtad karbist välja ja see töötab (ei laiene “hiinlastelw”, vt allpool)". Kaksis-v on kogemata lausesse lipsanud.

Mobiiltelefonide kasutamise puhul mind natukene üllatab tõsiasi, mille ka Olavi välja tõi, et "Puudub spetsiaalselt mootorrattasõiduks/aktiivtegevuseks valmistatud navigatsioonitarkvara".

Kuna ma ei ole samuti enda jaoks veel ära õigustanud "keskmise kooliõpetaja kuupalga" investeerimist motonavisse ning proovin veelkindla telefoni ja RAM X-GRIP'iga hakkama saada, siis ei ole veel leidnud head motonavi tarkvara, kus tähed, numbrid, nupud/ikoonid ja teed kaardil oleksid suured ja kontrastsed ning tarkvara oleks pea sama võimekas kui spets. motonavi seadmed.

Teoorias ei tohiks "ratturilt ratturile" motonavi tarkvara valmistamine/kujundamine nii kole keeruline olla. iPhone'l keerasin vaegnägijate seaded peale, et tähed oleksid suuremad ja kontrastsemad ja kaugemalt paremini näha. Millegipärast kaarditootjad või siis rakenduse kujundajad on leidnud, et hea oleks kruusateed märkida heledale kaardile valge paari pikseli laiuse teena, mida päevavalguses meetri kauguselt on telefoniekraanilt võimatu tuvastada.
Madal_kontrast_kaardil_Google.PNG
Näide Google Mapsi kruusateede kontrastsusest. Sarnane kontrastsus ka HERE Mapsi puhul.


Kaardidetailide kontrastsus on enamus kaartidel väga madal ja rakendustest ei ole leidnud kohta, kus saaks öelda, et "Tee teed paksemaks ja värvilisemaks". Kiirtee siniseks, asfalttee mustaks, kruusatee pruuniks ja pinnastee roheliseks vms.

Natukene läheb teemast kõrvale ja rohkem "navitarkvara rubriiki", aga kui keegi on leidnud lisaks Here Mapsile, Sygicule mõne hea offline toimiva motonavi rakenduse, siis paluks seda teadmist lahkelt jagada. Hea meelega katsetaks ise ka.
Viimati muutis oojamaa, 14 Aug 2017, 16:37, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1022
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 66 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #11 Postitas Maaks » 14 Aug 2017, 16:28

morse kirjutas:Olen artikli autoriga samast koolkonnast ja lugu oli hea kokkuvõte, kuid tõesti, kui ühes äärmuses oleks "teaduslik uuring", siis antud artikkel oli pigem teises ääres. Rohkem nagu "arvamuslugu". :bsmile:

See avaldatigi ju lehel wroomer aga mitte ajakirjas Imeline Teadus :lol:
IMHO on tegu hea artikliga internetilehele, mida võivad külastada inimesed, kes a)kes ei tea navidest midagi b)kaaluvad mingi navilahenduse soetamist mootorrattal kasutamiseke c)löövad niisama internetis aega surnuks (selle asemel et ilusat sõiduilma ära kasutda)
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 416
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #12 Postitas Jesper » 14 Aug 2017, 16:50

oojamaa kirjutas:Natukene läheb teemast kõrvale ja rohkem "navitarkvara rubriiki", aga kui keegi on leidnud lisaks Here Mapsile, Sygicule mõne hea offline toimiva motonavi rakenduse, siis paluks seda teadmist lahkelt jagada. Hea meelega katsetaks ise ka.

Mul hetkel on katsetamisel Osmand, see on nende OSM-põhiste tarkvarade osas seni proovitutest (Locust, Orux, maps.me) kõige mugavam kasutada, või no aus oleks vast öelda et imeb kõige vähem :) Paraku vist tahab päris head telefoni saada - suurema kaardiala joonistamisel kipub omadega ummikusse jooksma. Kontrastsus on parem kui Google Mapsil, aga ega seal midagi väga hõisata ikka ei ole.

Mis puudutab kontrastsust, siis leidsin netist ühe näite mis juhtub, kui äpimeistrite asemel pääsevad OSM kaarte joonistama inimesed kes actually oma tööd oskavad - kahjuks see on ainult proof of concept, mitte reaalselt kasutatav asi, aga no blinn kus on ikka ilus ja loetav kaart valmis meisterdatud, silm puhkab: http://maps.stamen.com/toner/#12/59.4375/24.7785
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4074
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 314 korda
Tänatud: 307 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #13 Postitas Macintosh » 14 Aug 2017, 17:40

morse kirjutas:Olen artikli autoriga samast koolkonnast ja lugu oli hea kokkuvõte, kuid tõesti, kui ühes äärmuses oleks "teaduslik uuring", siis antud artikkel oli pigem teises ääres. Rohkem nagu "arvamuslugu". :bsmile:


Olen selle väitega nõus aga kõik oleneb lugeja teadmiste tasemest. Kui sa oled kuude viisi navisid ja nende võimalusi uurinud siis muidugi pole see "kogu tõde". Aga see artikkel pole siis ka sulle, sa oled juba palju targem.

urmas66 kirjutas:Pole mõtet ironiseerida,aga pealkiri oli paljulubavam,kui artiklist saadud info.
"Tõe" võiks teada saada näiteks pannes tsiklile peale erinevaid navisid ja nendega siis pikemalt sõita(kuskile kaugemale?),et teha neil vahet reaalses olukorras.

Ideaalis on tõesti iga seadmegrupi kohta veel omakorda samas mahus artikkel aga see eeldab kõikide nende navidega mitte päevast ringisõitu vaid minimaalselt nädalat (või vähemalt nädalavahetust) kõikvõimalikes oludes (päike, vihm, öö, külm, muda, jms) ja kõikvõimalike juhtumitega (ettevalmistatud teekond, ettevalmistamata teekond, hääljuhised jms). Antud lugu oli +10K tähemärki pikk (artikli kohta päris mahukas) aga ikka veel mitte piisav. Seega "kogu tõde" tuleks kokku mitte vähem kui 100K tähemärki või natuke rohkem (võrdluseks: keskmine romaan on 350K-500K). See on täismahus töö ja eeldab, et keegi kataks (vähemalt) kulud. Ma kirjutan hobikorras ja kõikide nende seadmetega paar kuud süstemaatiliselt ringi kärutada maksab korralikult. Rääkimata sellest, et ka seadmed tuleb kusagilt saada (selliseks testiks peaks seadme omanik olema valmis saama tagasi mittetöötava või rikutud välimusega seadme või üldse mitte saama). Osade seadmetega olen ma seda saanud ka teha aga paljude puhul tuleb leppida sellega, et kasutad/proovid päeva-kaks ja annad omanikule tagasi.

Kas sa, Urmas oleksid (eduka ettevõtjana) valmis seda testimise tegevut toetama või meedlib sulle lihtsalt kritiseerida?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4074
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 314 korda
Tänatud: 307 korda
Kontakt:

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #14 Postitas Macintosh » 14 Aug 2017, 18:00

oojamaa kirjutas:Natukene läheb teemast kõrvale ja rohkem "navitarkvara rubriiki", aga kui keegi on leidnud lisaks Here Mapsile, Sygicule mõne hea offline toimiva motonavi rakenduse, siis paluks seda teadmist lahkelt jagada. Hea meelega katsetaks ise ka.


Maps.me võiks olla toimiv lahendus (http://maps.me/en/home) varasemalt meeldis mulle CoPilot (https://goo.gl/16yNgi) aga nüüd püole paar aastat kasutanud. Viimane oli väga hea kontrastse kuvaga. iGo Androidi (https://goo.gl/CZQNyH) versioon võiks ka teoreetiliselt mobiilil motonavigatsiooniks sobida. Windowsi versioon on ju kasutusel hiina motonavides ja ümberskinnituna Becker Mambas (https://goo.gl/W7E2f4).

Jesper kirjutas:Mis puudutab kontrastsust, siis leidsin netist ühe näite mis juhtub, kui äpimeistrite asemel pääsevad OSM kaarte joonistama inimesed kes actually oma tööd oskavad


Esimesed paar versiooni HERE Maps'i olid ka umbes sellise kontrastsusastmega siis ilmselt keegi kasutajatest nurises, et liiga vähe värviline on ja nii ta tuksi keeratigi.

Jesper kirjutas:Mul hetkel on katsetamisel Osmand, see on nende OSM-põhiste tarkvarade osas seni proovitutest (Locust, Orux, maps.me) kõige mugavam kasutada, või no aus oleks vast öelda et imeb kõige vähem :)


Ma olen üsna samale järeldusle jõudnud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 416
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #15 Postitas Jesper » 14 Aug 2017, 18:47

Mis puudutab võrdlusteste, siis no ilma sentigi kulutamata saab end sel teemal netist puruks lugeda, kokku lappida ja siis veelkord neljaks lugeda :) Asi läheb umbes samale tasemele nagu teema "milline on parim mootorratas". Üks tegelane torkab autonavi lenksule, teeb oma kurvilise pühapäevatripi ära ja on ilgelt rahul et vot kus on ikka tore seade, kõik kohvikud ja bensukad on sees. Teine vend pillab oma Garmin Montana viie meetri kõrguselt kivise põhjaga jõkke ja kurdab, et vastupidavus pole ikka päris see...
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 2911
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 101 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #16 Postitas urmas66 » 14 Aug 2017, 22:09

Mac ma ei kritiseeri sinu tehtut.Tubli töö. Tegid võrdluse ,mis tüüpi seadmed on olemas ja kuidas nad suures plaanis töötavad.Aga veelkord kordan, eeldasin pealkirjast ja artiklit lugedes ka veel tükk aega,et tuleb võrdlus reaalselt mingitest konkreetsetest motonavidest nime ja muu sinna juurde kuuluvaga.Oleks pealkiri vähem lubav olnud,ei oleks minult sellist kirjutist tulnud.
Ja ma ei ole ettevõtte omanik vaid palgatööline ehk ei saa kindlasti selliseid katseid oma palgast sponsoreerida.Tegelikult võiks ju toodete müüjad olla huvitatud selliste katsete tegemisest,sest see oleks ju nendele reklaam ja võimalikud uued kliendid.Näiteks saade Digitund võtab pidevalt erinevaid uusi asju proovida ja vaevalt,et nad neid välja ostavad.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 639
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 7 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #17 Postitas stev666 » 20 Aug 2017, 12:59

Kas zümo 550 tasuks veel osta või on juba väga vana?
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänatud: 13 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #18 Postitas Ain » 20 Aug 2017, 15:25

stev666 kirjutas:Kas zümo 550 tasuks veel osta või on juba väga vana?

kindlasti tasub! See on tegelikult väga hea ja kiire navi.
Suzuki DL650 VStrom-Honda Crosstourer VFR1200 DCT

morse
Postitusi: 143
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, Suzuki DR Big SR42
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Artikkel: Kogu tõde motonavidest

Lugemata postitus #19 Postitas morse » 20 Aug 2017, 16:43

Ain kirjutas:
stev666 kirjutas:Kas zümo 550 tasuks veel osta või on juba väga vana?

kindlasti tasub! See on tegelikult väga hea ja kiire navi.

Ma olen enda 550ga rahul. Kuid minu arust tema ainuke miinus ongi see, et ta on üsna aeglane. Kui marsruut on juba käima tõmmatud, siis liigub kõik üsna kenalt. Aga pikema raja paika panek ja kalkuleerimine on pigem aeglasepoolne. Menyyd on suht vanakoolikad aga see on täitsa OK. Menyydes liigub kiirelt. Funktsioone on ka minu arvates piisavalt. Ühendub telefoni ja Cardoga jmt.

Kui oled harjunud tänapäevase telefoni ekraani vaatama, siis see resolutsioon on muidugi kehvake aga kogu interface on sellest lähtuvalt loodud ja otseselt probleeme ei ole - pigem esteetiline teema.

Kogu kaardimajandus toimib väga hästi. Sööb SD-kaarte ja menyys on kasutatava kaardi vahetamine lihtne.

Uuemat mudelit olen klõpsind ja pole kindel, et ta oluliselt parem oleks... Võibolla keegi oskab arvamuse öelda, kas lisaks suuremale ekraanile, veits kiiremale prosele ja nati moodsamale kasutajaliidesele midagi oluliselt paremat seal on? Mulle meeldivad väga vanema mudeli klahvid.

Igaljuhul 550 on endiselt oma hinda väärt.




Mine “Motomatkamine”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist