Mootorratturite reisikirjad

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Multi
Postitusi: 42
Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
Tsikkel: Suzuki XF650 Freewind
Asukoht: Tartu
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #571 Postitas Multi » 25 Jaan 2017, 18:16

Klotsidega mul seekord tõesti vedas, eks järgmine kord mõtleb rohkem ette.

Aga rattale pole mul tõesti midagi ette heita ja öko on ta vana ratta kohta ka- keskmiselt võtab kuskil 4,5 sajale, kiirteel 140-ga paugutades tõusis kulu 6,5-7 kanti.


Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3235
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 547 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #572 Postitas urmas66 » 25 Jaan 2017, 21:23

No ega nende klotsidega nüüd väga üle pingutada ka ei tasu.Ma läksin enne üle eelmise aasta trippi Streetmotost uusi klotse võtma.Tagumised olidki konkreetselt läbi,aga esimesed(mida ma tahtsin vahetada) OEM olid veel üle poole alles.Neeme arvas,et pole mingit põhjust neid vahetada.Tal oli vagagi õigus,sest need klotsid veel tänagi seal sees.Minu rattal on uue klotsi friktsioon pinda vist a´5mm ja kui 2-3mm alles,siis see pole veel maailmalõpp.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #573 Postitas ranel » 25 Jaan 2017, 22:12

Divikas kirjutas:
Igasugu alpid ja twini tunduvad selle kõrval väga probleemsed aparaadid
:shock:

The Honda Africa Twin is possibly the most reliable, versatile and proven adventure touring motorcycle ever producded .....jne. Oma kogemustest võin öelda, et vastupidavuselt TA pigem ületab AT-d. Kindlasti kestavad nad kaugelt enam kui need 650-sed ühepütasele mootorile tehtud susukid (mis ei tähenda, et need DRid ja muu sarnane oleks halvad). Aga ühtede ressursiks loetakse 100 t ja teiste puhul pole ka 250 t ja enam läbisõitu mingi eriline saavutus.

See oli naljaga pooleks. Mutli teab tausta nende alpide ja twinidega ja saab aru küll.
Viimati muutis ranel, 25 Jaan 2017, 22:25, muudetud 1 kord kokku.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 361
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs adv
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Kahel rattal Balkanit avastama

Lugemata postitus #574 Postitas Raki » 25 Jaan 2017, 22:15

Multi kirjutas:Lõpuks sai suvine Balkani reis postituseks vormistatud.

https://reinholdjasemud.wordpress.com/2 ... -avastama/



Vahva lugemine, hästi kirjutatud. Kas kirjutasid kohapeal päevikut või panid peale reisi jutu kirja?

Palju tuttavaid kohti endalgi piltidelt, aga eks need kohad ongi samad, kus kõik käivad. Eestisse tulled läheb turist ka Pärnusse mitte Missosse.

Mulle endale tundub üksi reisimise puhul kõige halvem see, et ei saa häid ega ka halbu emotsioone kellegiga jagada.

ats30
Postitusi: 479
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kahel rattal Balkanit avastama

Lugemata postitus #575 Postitas ats30 » 26 Jaan 2017, 10:25

Raki kirjutas:
Mulle endale tundub üksi reisimise puhul kõige halvem see, et ei saa häid ega ka halbu emotsioone kellegiga jagada.


Selle eest saab neid emotsioone vabamalt koguda. Teistega arvestamine kipub suure osa ressursist ära võtma. Lisaks veel kõiksugu demokraatiaga kaasnevad pahed... :D
Emotsioone saab jagada hostelis või kämpas teiste omasugustega, ülejäänud edevuse saab vabalt kasvõi siinsamas välja elada :bsmile:
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 361
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs adv
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Kahel rattal Balkanit avastama

Lugemata postitus #576 Postitas Raki » 26 Jaan 2017, 11:00

ats30 kirjutas:
Raki kirjutas:
Mulle endale tundub üksi reisimise puhul kõige halvem see, et ei saa häid ega ka halbu emotsioone kellegiga jagada.


Selle eest saab neid emotsioone vabamalt koguda. Teistega arvestamine kipub suure osa ressursist ära võtma. Lisaks veel kõiksugu demokraatiaga kaasnevad pahed... :D
Emotsioone saab jagada hostelis või kämpas teiste omasugustega, ülejäänud edevuse saab vabalt kasvõi siinsamas välja elada :bsmile:


Teine miinus on see, et õhtuti ikka hea kellegiga linnas väljas käia ja baarides istumas vms. Võib ju öelda, et leiad väljäst ka seltskonda, aga ma pole kunagi üksinda Tallinnas baari läinud, õllet võtnud ja lootnud et äkki nüüd tuleb mingi seltskond ka.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 563
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #577 Postitas Jesper » 26 Jaan 2017, 15:50

Mulle näiteks just väga meeldib asjaolu, et üksiku mootorratturiga ikka tullakse igal pool juttu rääkima - juba kasvõi kahekesi tekib selline nähtamatu müür sinna ümber, et neid olukordi tekib suurusjärgu võrra vähem. Selle efekti tajumiseks ei pea üldse kaugele minema, piisab juba Hiiumaast :) Näiteks see koht kus Multi sai hostelis horvaatia kirjanduse doktoriga jutule on fantastiline - sellised asjad tihtipeale ei juhtu, kui sa seal sõbraga koos stiilis õlut libistad ja eesti keeles päevamuljeid arutad. Ainult vaatamisväärsusi külastades jällegi ei saa pihta, mismoodi teistes riikides tegelikult elatakse ja kuidas inimesed seal mõtlevad, mis on tihtipeale palju huvitavam kui mingi järjekordne keskaegne kindlus.
Kasutaja avatar

Multi
Postitusi: 42
Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
Tsikkel: Suzuki XF650 Freewind
Asukoht: Tartu
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Kahel rattal Balkanit avastama

Lugemata postitus #578 Postitas Multi » 26 Jaan 2017, 20:04

Raki kirjutas:
Multi kirjutas:Lõpuks sai suvine Balkani reis postituseks vormistatud.

https://reinholdjasemud.wordpress.com/2 ... -avastama/



Vahva lugemine, hästi kirjutatud. Kas kirjutasid kohapeal päevikut või panid peale reisi jutu kirja?

Palju tuttavaid kohti endalgi piltidelt, aga eks need kohad ongi samad, kus kõik käivad. Eestisse tulled läheb turist ka Pärnusse mitte Missosse.

Mulle endale tundub üksi reisimise puhul kõige halvem see, et ei saa häid ega ka halbu emotsioone kellegiga jagada.

Jutu panin ma alles pärast reisi kirja, kohapeal ei olnud selleks vajalikku tehnikat. Aga reisil olles mõtlesin küll sellele, mida ja kuidas kirja panna.

Üksi reisimisega on nii ja naa ja olen tegelikult kõigi seisukohtadega nõus, mis siin teemas välja toodud on. Näiteks reisisin 2014. suvel kaks nädalat üksi seljakotiga Marokos. Alguses oli tore ja huvitav, aga kuskil poole pealt tekkis küll selline tunne, et tahaks nagu kellegagi muljeid vahetada ka. Ärkasin hommikul üles ja panin plaani paika, mida teha võiks, aga sellist sädet ja entusiasmi enam nagu polnud. Olen hiljem ka Taanis, Saksamaal ja Itaalias väheke üksi kolanud ja siis polnud päris nii hull, Itaalias Maranellos automuuseume külastades oli mul isegi hea meel, et üksi olin, sest paljud poleks ilmselt viitsinud neid autosid nii põhjalikult uurida. :mrgreen:

Emotsioonide kogumisega on see, et tarvis on reisikaaslast, kellel on samasugused vaated ja huvid, nagu sinul, kuigi sellist võib olla raske leida. Tegin sel aastal mõned reisid sõpradega ka (nii autoga kui seljakotiga) ja mõnikord juhtus, et sõber juhtis tähelepanu mingitele asjadele, mida ma muidu poleks märganudki. Siis oli hea nende üle arutleda ja mingeid oma kogemusi vahetada ning see jällegi andis reisile juurde. Lisaks tekkisid mingid oma naljad jne. Väljakujunenud baariseltskond oli ka kohe olemas, mis muidugi ei välista ka kohalike kampa võtmist.

Lõppude lõpuks on mul olnud positiivseid kogemusi mõlemat moodi reisides, aga ise eelistan kellegagi koos reisimist. Ideaalne on minu arvates kaks inimest- saab muljeid vahetada, ei teki liiga palju erinevaid arvamusi ja kaks inimest on veel piisavalt väike seltskond, et kohalikega mugavalt jutu peale saaks, kui tahta.
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 369
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 18 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #579 Postitas Divikas » 27 Jaan 2017, 08:19

Üksi reisides õpid tundma ennast, seltskonnaga reisides õpid tundma oma kaaslasi.
Mõlemal viisil omad plussid ja miinused.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017
Kasutaja avatar

motikamees
Postitusi: 85
Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
Tsikkel: Seven Fifty
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #580 Postitas motikamees » 27 Jaan 2017, 09:01

Tavapärane (autoga, bussiga, lennukiga) reisimine versus mootorrattaga reisimine on täiesti erinevad asjad imho. Näiteks, kui kuu aega kestnud motomatkal mul üksi igav ei hakanud, siis nädal aega üksinda Egiptuses turismireisil olles tekkis küll korralik suhtlemisvaegus vms. (kuigi käisin igalpool muuseumites, snorgeldamas jne.).

Ehk siis suht universaalsed tõed motomatkamise kohta:
- tsikliga matkates on sõitmine sageli meeldivam kui päralejõudmine.
- teiseks, kui reisid kuskile tsikliga, siis ei ole sa kunagi üksi - sa oled ju koos tsikkliga.



PS: Ega mul vahel koos hea sõbraga motomatkamise vastu ka midagi ei ole, lihtsalt tänapäeva kiire elutempo juures on raske graafikuid klappima saada. Aga kindlasti ei läheks koos kellegiga keda 100% ei usalda ja kellega koos ennem "kriisiolukarras" olnud ei ole - pigem üksi.
Hetkel: Honda Seven Fifty
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 687
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Reykjavik
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 11 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #581 Postitas Bastard » 27 Jaan 2017, 18:01

Mina ka üldjuhul matkates/tsikliga sõites/reisides eelistan üksi olla. Maksimaalselt kaaslasega/seljakotiga. Egoist nagu ma olen :D
Ei ole otseselt täheldanud et igav hakkaks, pealegi on käimisi ja tegemisi max kahekesi palju mugavam sättida.
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3235
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 547 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #582 Postitas urmas66 » 28 Jaan 2017, 10:41

motikamees kirjutas:- tsikliga matkates on sõitmine sageli meeldivam kui päralejõudmine. (w)


Kuna olen kunagi pikalt veokaga mööda välismaad sõitnud,siis minu jaoks üksi olemine ja pikalt järjest sõimine ei ole probleem,aga kahe rattaga, oma parima sõbraga, saame väga hästi hakkama(koos kaasadega).
Ei tunne üldiselt peale sõidupäeva erilist vajadust kuskile linnapeale minna,sest tahaks nagu järgmisel päeval ka värske ja puhanud olla.Juhtub,aga samas peatuspaigas olema mingi kõrts,siis ikka saab seal istutud mõne õllega.Kui mingit asutust pole,siis tuleb ise omal õhtud huvitavaks teha.
Mis kohalikega suhtlemisse puutub,siis balkanil ja ka mujal on ka kõikvõimalikud kodumajutused peale hostelite,selleks super head kohad.
Reisil ei tohi minna ja nö "oma kultuuriga" peale lennata,mis suuremate seltskondade puhul on üsna sageli juhtuv teema.Sellise suurema grupi puhul jääb nö oma kutuuriruumist väljatulek ära ning palju kohalikku teemat tajumatta.
Rohkem kui üksi sõites peab muidugi tegema mingi plaani,et reis ka sujuks ja jõuaks sinna kuhu soovitud.Kui reisi ajal kõik tegelased hakkavad oma teekonda peale suruma,siis ei tule asjast välja midagi.Tsiklite puhul on minu arust ka oluline,et rattad oleks võrdsed ja sõiduoskused ei oleks seinast seina.Kedagi koguaeg järele oodata või taga ajada on jama.
Ja mulle meeldib ka asja juures enim just tsikliga sõitmine,mitte kultuurireis rattaga.Kultuuri reisiks on palju paremaid võimalusi kui tsikkel.See ei tähenda muidugi,et ei peaks käima vaatamis väärsusi vaatamas,aga ei kujuta ennast hästi ette tsiklisaabastes Ermitaaži külastamas.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

arbs
Postitusi: 111
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 1 kord

Venemaa Transalp omanike kevadine kokkutulek

Lugemata postitus #583 Postitas arbs » 13 Mär 2017, 12:04

Kas ka sel aastal plaanis minna?
Hr.Nõel kirjutas:Hr.Nõel ja Divikas väisasid möödunud nädalavahetusel sellist üritust nagu...Venemaa Transalp omanike kevadist kokkutulekut.
Ürituse toimumise ajaks on alati 1-3 mai. Olgu see siis nädala sees või mitte. Põhjuseks on see, et need on Venemaal suured pühad ja siis kõigil vaba. Meie viibisime seal 30.04-02.05. Tegelikult vist kangemad vennad on lausa nädala seal metsa all telkimas.

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1259
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 57 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #584 Postitas Hr.Nõel » 13 Mär 2017, 18:29

Kas ka sel aastal plaanis minna?

Nõelal kindel plaan minna. Divikaga sai ükspäev suheldud ja tema mineku emotsioon oli ka positiivne.
Minul ainult lahtine veel, et millal. Nimelt on sealt poolt paar "Transalpinisti" siia ja Lätti tulemas samal ajal. Ja nad pidid mulle sealt kaubandusest üht teist tooma/ostma. Pean selle kohtumise nendega paika sättima. Aga otsustan selle aprilli lõpus.'
Aga minek kindel. Vaja kamraadid kellega eelmine kord sai sinasõprust joodud jällegi üle vaadata. :bsmile:
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #585 Postitas ranel » 13 Mär 2017, 18:52

Kui oma kooliasjad jõuan selleks ajaks järje peale või jään lootusetult maha, et nagunii see aasta ei jõua, siis ise ka ilmselt minemas.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1259
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 57 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #586 Postitas Hr.Nõel » 13 Mär 2017, 20:13

Kas ka sel aastal plaanis minna?

Eelmisele postitusele lisaks veel.
Jälgige ise siin mängu: http://transalp-club.ru/index.html
Mingil ajal avatakse seal ka teema selle aasta kokkusaamisest. Eelmine aasta tuli ka modedele teada anda oma soovist seal osaleda.
Aga eks nad teatavad.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 93 korda

Testreis Vol 2 - Venemaa

Lugemata postitus #587 Postitas ranel » 04 Mai 2017, 00:13

Testreis vol2 -Venemaa

Reisikaaslane bikeris tuntud ka kui sinilind123.

Peale testreis Vol.1 Hiiumaale on plaanis olnud, et tuleb õppida vigadest ja teha teine testreis enne pikemat sõitu kuhugi. Algselt oli mõttes Saaremaa, kuna ma ise pole kunagi seal käinud. Kuna aga suurem plaan on nagunii suunal Venemaa ja seal nagunii odav küte, siis aprilli alguseks viisad tehtud. Hr.Nõela eelmise aasta käigu postitusest tundus TransAlpi kokkutulek Venemaal nagu rusikas silmaauku. Kahjuks aga panime kuupäevadega täiesti mööda, mis ei tähenda, et me poleks sinna siiski kohale sõitnud. Vene keelt kumbki meist rääkida tegelikult väga ei mõika, mõlemal tsut-tsut. Ise läksin alles 2016.a sügisel vene keele kursustele ja enne seda pole kunagi isegi koolis õppinud. Ette ruttavalt ka aasta aega õppimist tasub end kuhjaga Venemaal ära.

Mõned nädalad enne esimest maid hakkasid meil mõlemal suured ettevalmistused pihta, et kogu talve jooksul ostetud lisavarustus rattale peale saada ning vol1 korral ilmnenud ebameeldivused/tõrked kõrvaldada. Tartust startides oli veel ilus ilm.

vene1.jpg


Oli vist varajase hommiku teema, aga kusagil keset Põlvamaad jooksis karu kutsikas üle tee. Emakaru kahjuks/õnneks siiski kusagilt ei paistnud, kuid natuke jahedaks tõmbas küll ja silmad käisid ümberringi.
Saime mingi 70 km Tartust sõita ja juba hakkasid esimesed hädad kimbutama. Sõbral hakkas ratas streikima. Eelmine aasta jäi tal kaugem reis kütusepumba tõttu pooleli. Seekord tundus, et pump lööb aga mingi häda siiski oli. Lisaks kuna mõlemal olime ohtralt uut manti rattale peale ladunud, siis ei võinud milleski kindel olla. Näiteks oli ta karpas düüsid ära vahetanud. Siiski ratas läks käima ja kuna piir enam kaugel polnud, siis mõtlesime, et viime vähemalt rattad üle piiri ära, et saame vene piiril esimest korda protseduurid ära teha ning piiri taga paagid ning kanistrid vähemalt täis panna. Kui isegi tee peale jääb, siis autole järgi minna poleks väga hullu olnud.

vene2.jpg


Mõni nädal varem olime teinud väikese proovitiiru autoga, et tsikliga minnes oleks natuke lihtsam. Tasus end kuhjaga ära ja seekord oli piiripunktist läbi minek põhimõtteliselt vaid copy-paste esimesest blanketist ja minek vs esimene kord järjekorrata piiripunktis 2h. Ühtlasi huvitas neid, et kus ööbite. Vastuse peale metsas/v lesu piiriametnik naeris sügavalt ja ütles, et kirjuta hotell. Piiripunktis sai 1l õlipotsku veel rattasse ära tühjendatud ning tanklasse paagid täis. Ühtlasi sai ka ära õpitud esimene sõna Venemaal, mis on väga kasulik - na bolnõe ehk paak täis. Peale seda väike gamburger ja sõit algas Pihva poole teele. Autodel on see tasuline tee 150 rubla, mootorratastel tasuta. Edasi läks sõit suht libedalt. Sinilinnu ratas sõitis kenasti ja varsti olime kuuliauke täis novgorodi oblasti piiri ääres.

transalp_10.png


Samal ajal kui oblasti piiril pausi tegime, sõitis meist mööda kena kolonn, mis tuli Novgorodi poolt. Ilmselt tulid nad sealt, kuhu meie alles suundusime, sest mootorrattureid pm polnudki liiklemas väga näha.

vene3.jpg


Taaskord läks edasi sõit, et vaid tangi ja sõida. Novgorodis avastasime enda jaoks Lenta nimelise kaubandusketi ja sai mõnuga manti kaasa ostetud, et kohapeal ka midagi külakostiks oleks. Jätkus sõit vinõ asula suunas, kus sai Hr. Nõelale kõne peale tõmmatud, et kus siis täpsemalt olete, et tuleks ka liituks. Vastu sai südamest naeru, et üritus juba läbi ja ilmselt kõik koju ära läinud. Sellegipoolest kui nii pika maa maha sõitsime, siis üritasime leida seda õiget kohta ikka üles.
Otsisime bensujaama pööret, kuigi pöörama pidi siiski gaasijaama juurest. Alates sellest seiklused ka algasid.

vene4.jpg


Pöörasime siis omaarust õige teeotsa juurest ära ja kirjeldusest oli meeles, et viimased 12 km on tõsine mudavõrride tee. Lähtusime siis sellest, kuid peale esimese üle põlve kõrguste lompide ületust ei tundunud asi siiski õige. Mina jäin seisma ära, sõber jõudis juba natuke ettepoole ära sõita ja oma raske rattaga ta seal kinni oligi.

vene5.jpg


Kui esimest korda üle põlve kõrgusest lombist läbi sõitsin, siis juba siis tundsin, et põhi päris sile pole, sest kusagil vees tegi mingi järsku jonksu. Kui hakkasin tagasi minema, siis ütlesin sõbrale, et võta kaamera välja ja igaks juhuks filmi. Sisetunne ütleb, et siit tuleb külg maha ja tuligi. Sõitsin mingi asja vastu taas ja miski asi poos mind vees kinni ja panin külje maha. Läks aga nii õnnelikult, et jäi kohvri peale kandma ja kahekesi saime selle ratta siiski veest välja. Edasi tuli juba twini kord ja ta mõtles, et on kavalam ja hiilib mööda äärt. Ei olnud kavalam ja jäi põhja peale täiesti kinni. Sel hetkel, kui ta kinni jäi, hakkas ka mõnusalt vihma sadama. Kahekesi välja tõsta ei jõudnud, koormaköiega alp kaevas end vaid maa sisse, mitte ei suutnud twini edasi sikutada. Mina hakkasin kohvritest oma labidat otsima, sõber aga hakkas kohvreid lahti harutama. Vägevad kohvrid küll, aga kahjuks nende maha võtmine on väga aega nõudev. Vahepeal jõudis juba pimedaks minna ning mingi hetk nägin majas tulukest süttimas ja ühte meest välja tulemas. Saigi siis oma olematu vene keelega rääkima mindud ja varsti oligi kolmas mees kohal. Saime kolmekesi sügavalt poriaugust ratta ka kätte. Viskasime tüübile veel mingi kallima õlle näppu, kuna kahekesi oleks me ilmselt pidanud lihtsalt ratta välja kaevama lõpuks, sest see istus korralikult põhja peal kinni. Ühtlasi õppisin vene mehelt ka uue sõna ära-dozd ja seda oli palju.

vene6.jpg
vene7.jpg


Edasi juhatas see vene mees meid õige teeotsa peale, kuid taas jälle sai valest teeotsast mööda pandud ja maandusime lõpuks oi kui paljusid edasi tagasi sõitmisi õiget teeotsa otsides antud kohta. Kaardi alumine punkt on õige koht, ülemine aga kus meie olime. Õige punkti kordinaate antud hetkel meil siiski polnud. Koht aga tundus õige olevat ja mõned tsikli jäljed tundusid ka maas olevat. Google mapsi lingi järgi on näha, et kui palju tegelikult mööda sai sõidetud. Jätkuvalt tuli padukat ning leida koht, kus varjualune oli, tegi meele rõõmsamaks küll. Väljas oli juba 1.8c sooja näidiku järgi ja taevast tuli nii vihma kui rahet juba.

vene8.jpg

https://www.google.ee/maps/dir/58.47122 ... m2!1e3!4b1

Nelja hooaja gaas polnud aga ka teps üldse mitte mõeldud vene kevade jaoks ja nii saigi siis kord balooni soojendatud ning kord panni. Saslõkist on ka venemaal omamoodi arusaamad. Oli mingi hea hinnaga, aga see oli vist sõna otses mõttes nii tehtud, et suled pealt, sisikond välja ja kirvega tambitud tükis valmis ning pipravette visatud. Ehk siis peab ikka päris ettevaatlik olema, et mida poest osta. Vene õlled aga mõnusad paljud keeratava korgiga ja maitse ka hea.

vene9.jpg


Hommikul aga oli koht vähemalt märksa kenam, kui öösel. Kaasa arvatud ilma suhtes, sest sadu oli järgi jäänud. Vaatepildi poolest vene stiilis prügi on ikka ulmeliselt palju venemaal kõikjal, kuhu vähegi vaatad. Iga pisemgi lohk on prügila.

transalp_11.png


Peale seda oli siis sõit Tartu poole tagasi. Novgorodis oli plaanis väike peatus teha, sest mu ratas hakkas üha enam jahutusvedelikku lekkima ja öösel vihmaga polnud mingit isu Novgorodi poole tagasi seigelda. Üks jahutuslõdviku klamber oli töölepingu lõpetnud ja 25a vana ratta lõdvik on ikka nii kalk, et klambriga ka seda enam kinni ei pigista. Ühtlasi sai avastatud ka, et põhjakaitse kere küljes olev lapitud kinnitus on keevitusest lahti tulnud ja nii sai põhjakaitse juba kohvrite külge pakkida. Niisiis saigi lõdvikule uus klamber peale pandud seda hoidma ja vett juurde pandud, et asi päris kuivale ei jäänud. Novgorodis sai väheke suurem shoppamise tiiru ka tehtud, kuna igasugu pisiasjade peale kulus nii palju aega, et polnud enam väga vahet saabumise kellaaja suhtes. Lenta kaubanduskett on ikka võimas ja leiab seal ikka suht kõike. Kohapeal tegi sõber veel kliendikaardi ära.

Transalp_12.png


Kodutee tundus, et läheb kenasti, kui jätta twini vahepealsed streikimised välja. Tulime GPS-i järgi tagasi, et mööda kiiremat teed. Sõidame rahulikult ja hakkab offroad pihta, mida pole veel näinud. Tee peal oli vist auke rohkem, kui teed ennast. Sõbral läks kohvris 3 õllet ka selle peale katki. Sõidame edasi ja kirume seda teed, kuni märkame kruusateel mingit kahtlast nagu hööveldatud teed. Saame veel natuke sõita, kui tee ääres seisab mingi tossav tank ning midagi askeldatakse seal teise tangiga juures. Samal ajal sõidaval meile veel tankid vastu. Ilmselt vast nad ei oodanud, et mõni loll mööda seda teed sõidaks, kust me just tulime. Teine variant on, et gps juhatas meid läbi mõne keelatud sõjaväe tsooni. Igaljuhul päris huvitav oli sõita, kui tankid tulevad vastassuunas vastu. Aga noh sõita sai, pea kogu sõidu aja oli kuiv, kogemusi jälle Venemaast juures, külakosti sai ka kaasa võetud ja tee peale ei jäänud. Nii et siiski postiivne oli hoolimata äpardustest. Kogemusi juures ja oskab nüüd ratta osas mõelda asjadele, mille peale enne mõelnudki polnud. Kahju vaid, et videokaameraga nii halvasti läks ja külmaga tutikad aku pidasid väga kehvasti. Kaasa arvatud tankide kolonni ajal kaamera omaarust tegelikult töötas.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 563
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 102 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #588 Postitas Jesper » 04 Mai 2017, 00:37

Tagaratta pehmest kohast välja tõstmise või lükkamise-sikutamise üritamine on pointless tegevus, isegi kordades kergema tsikliga on see päris raske. Nipp on selline, et tuleb läheneda küljelt-küljele suunas - kui kohvrid ei lase masinat toorelt külili lükata, siis paned küljejala alla midagi tahket (puuhalg, lapik kivi, isegi lapik plekkpurk võib töötada) ja kangutad tsiklit ette-vasakule nii, et tagaratas üles tõuseks. Kangutamisliigutust on nutikas enne asfaldi peal proovida (nii vasakult kui paremalt lähenedes), see kulub ka kesktoe puudumise korral ratta altvõtmisel marjaks ära. Tagarattast jäänud auku kühveldad siis kiirelt mingit tahkemat kraami sisse, kahekesi olles on see suisa lihtne, üksinda peab sättima kraami enne auguservale valmis ja siis sutsaki-sutsaki neid sinna varbaga sisse udjama :) Põhimõtteliselt sama trikk töötab ka esiratta puhul, lihtsalt kangutamise suund on taha-vasakule.

Pehmes liivas tegelt piisab ka lihtsalt tagaratta seal jala otsas üles-küljele-alla liigutamisest, see pakib augupõhja piisavalt uut liiva, et karter maa küljest lahti tõuseks.

Muidugi kõige kergem on ikkagi kohver lahti lasta ja ratas külili lükata, siis saab juba rahulikult augu täitmisega tegeleda, aga noh ausalt öeldes ega minu omad ka väga kergelt ära ei käi.

Jään huviga päris trippi ja reisikirja ootama :)
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 369
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: Honda XL 600 TransAasia
Asukoht: Tartu
Tänatud: 18 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #589 Postitas Divikas » 04 Mai 2017, 16:50

Testreis vol2 -Venemaa


Kuidas te lihtsa asja nii keeruliseks oskate teha :D
Seitse aastat järjest sellel kokkutulekul käinud, erinevaid teid pidi, pole midagi erilist märganud.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1259
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 57 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #590 Postitas Hr.Nõel » 04 Mai 2017, 19:31

kus sai Hr. Nõelale kõne peale tõmmatud, et kus siis täpsemalt olete, et tuleks ka liituks. Vastu sai südamest naeru, et üritus juba läbi ja ilmselt kõik koju ära läinud.

Tegelt ajas see olukord ikka mõnusalt naerma küll.
Ma olin sealt ürituselt juba tagasiteel, kuskil Pskovi taga metsas telkimas kui see kõne tuli.
Kui päris ausalt öelda, siis oli kodutöö teil ikka väga puudulik küll. Nende kodukal, selle aasta yrituse esimene lõik andis juba 100 % infot- mis, kus, millal?


в этом году майские выпадают на 29-30апреля-1мая(сб-вс-пн) и 6-9(сб-вт), встречаемся как всегда на 1-майские?
Карта проезда до места слета (кто не знает) ТУТ
Для них же - как это обычно проходит
Для тех кто боится заблудиться координаты
Поворот с трассы на север в Винах: N58 21.454 E32 13.889 Место слета : N58 28.263 E32 16.204


Siit foorumist kasutaja JEV leidis laupäeva õhtul koha ülesse ilma suurema probleemita.

Aga nohh, vähemalt oli teil lõbus. Kes muda otsib see muda leiab ( TA vanasõna).
ja veel- kui oleksite õige koha peale sattunud, siis ilmselt oleksite sealt eest leidnud viimase pidulise kes õndsalt ennast kaineks magas seal. :bsmile:
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1359
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #591 Postitas ranel » 04 Mai 2017, 23:21

Hr.Nõel kirjutas:Kui päris ausalt öelda, siis oli kodutöö teil ikka väga puudulik küll. Nende kodukal, selle aasta yrituse esimene lõik andis juba 100 % infot- mis, kus, millal?

No kui aus olla, sellega ma väga nõustuda küll ei tahaks. Juba 22.aprill saatsin Sulle kirja, et mis kuupäevadel oleme tulemas, sest lähtusime bikeris olnud postitusest, et iga aasta 1.-3. mai sõltumata nädalapäevast. Igati mõistlikul ajal olime asulas kohal vastavalt meie teada kuupäevadele, lihtsalt see muda sisse kinni jäämine ja pimeda peale jäämine polnud plaani pärane. Pimedas vihmaga otsida seda õiget teeotsa pole üldsegi kerge ülesanne, kui kõik paistab suht ühtemoodi.

Ja kahjuks endiselt ma ei näe alpi vene foorumis seda teemat, mida ma ka mainisin. Vaikselt üritan lambi poste sinna juurde koguda, et äkki hakkab rohkem asju nägema. Eks sellest viimasest see kõige suurem infosulg tekkiski, et info algallikale ligipääs polnud.

http://transalp-club.ru/topic/12733-vst ... luba-2017/

Извините, мы не можем найти это!

[#103137]
Вы не можете просматривать эту тему.

Полезные ссылки
Разделы помощи
Связь с администрацией форума
Adminni poole pöördumise link on seotud mingi javascriptiga ja see ei tööta.
Eks kogemused õpetavad ja järgmine aasta oleme targemad.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1259
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 57 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #592 Postitas Hr.Nõel » 05 Mai 2017, 07:19

Ok.
Vabandan, et niimoodi vastasin.
Ma ei teadnud, et sa seda esimest posti seal isegi ei näe.
Kirjutan sulle õhtul pikemalt. Tekkis endal ka veel paar küsimust.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

ats30
Postitusi: 479
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #593 Postitas ats30 » 13 Mai 2017, 20:05

Ranel, niimoodi võib Sinust veel motomatkaja saada ;)
See et kuupäevadega mööda panite on jummala lahe! Nii sünnivadki lood ja laulud! Kodutöö kohalt- see jäi Teil igatahes tegemata. Kodust sõitsite välja juhusliku kuulujutu peale. Ei ole Nõel seal korraldaja et omale südameasjaks võtta teid elusalt ja puhtalt kohale juhatada. Kes ikka tahab käia see uurib ka välja kus ja mis. Aga tore retk ikka. Järgmisel aastal olete juba staarid ;)
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Hr.Nõel
Toetajaliige
Postitusi: 1259
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 57 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #594 Postitas Hr.Nõel » 23 Mai 2017, 19:05

Rong Virtsu veel sõitis....
Nõel tegi eelmine pühapäev väikese tripi mööda ajaloolist raudteed Rapla -Virtsu trassil. Peale läksin küll alates Märjamaast.
Kuna sõpsid ja "Väärikad" ei võtnud vedu.... tuli asi läbi teha üksinda. Ilm oli super, meeleolu hea ja mis siis ikka.
Kindlasti tervitan ka teisi rattureid keda teekonnal kohtasin. 1. kas V-strom või suur Varadero keda kohtasin Märjamaa Konuvere ja tammi ristil Paeküla juures.
Ja kaks mudavurri meest kes tulid Virtsu poolt ( võib olla orienteerujad saarest) kui ma Paeküla jaamas vanamehega juttu ajasin. Respect teile kõigile.
Teel sai igasugu matkaselle kohatud. Nii jalgsi kui ka rattaga.
Alguses oli tee selline:
Pilt
Teel olles sai selgeks, et jaamadel on kõigil juba uued omanikud. Ehitus ja taastamistöö käib täpselt nii kuidas jaksu ja raha on.
Paeküla jaamal on selline väga negatiivselt meelestatud vanamees. Ju tal on matkasellidest kõrini.
Jaam ise
Pilt
Edasi viis tee Vigala poole. enne Vigalat on kohustuslik RVL punkri külastus. Jääb raudteest ca 2-3 km. eemale.
Pilt
Vigalast edasi suht igav ja lai kruusakas. Selline 100-sõitmise tee. Ei julge muidugi. Mine sa tea, loomad jooksevad ja põõsad suht teeni välja.
Varsti Rumba sild ja pärast seda peaks paremale keerama, sest kurjad keeled rääkisid, et ees on teesulg. Sealsamas Rumba jaamas tegelesid 2 meest ehitustöödega ja need soovitasid edasi sõita. Kui on tee suletud, siis tee lahti( elektri karjus) ja mine läbi.
Vot sealt maalt hakkas tõeline võsa ja sea songermaa. Kohe näha et seda osa teest ei kasutata. Ca 8.9 km. oli seda jama. põhimõtteline võpsik. Ja seda olidki seal tuhnimas käinud ja mitte vähe. Vähe sellest. Loomad tunnevad seal ysna vabalt ja kitsed silkavad siia-sinna. Eest ja tagant läbi.
Selline ta on.
Pilt
Kogu teekonnal on toredad väikesd sillad ja truubid.
Pilt
Kui see võsavärk otsa sai oli kohe Rootsi jaam,
Pilt
Toredad noored inimesed. Sai nendegagi paar sõna vahetatud. Oleks ma teadud kes nad on... siis ilmselt oleksin kauemaks jäänud sinna lobisema.
Nende blogi.... ääretult huvitav.
http://rootsijaam.blogspot.com.ee/
Peale nende kodu oligi kohe see tarastatud teeosa. Ja seda oli ainult 200m.
Edasi Lihula. No Lihula raudteejaam on nagu elav ajaloo verstapost. Nagu oleks aeg sesima jäänud seal.
Paar fotot... aga tasub ise vaatama minna.
Pilt
Kabinett on, aga tegelast ennast ei kohanud.
Pilt

Edasi suht hea ja lai tee.
Oli ka väga vingelt taastatud jaam:
Pilt
Pidi vist ka müügis olema.
Edasi viis tee kuni Virtsuni välja. Midagi erilist enam polnud. Pärast kai peal käiku sai nina Pärnu poole keeratud. Selle tee võtsin ette läbi Pivarootsi ja Tõstamaa. Seal nägin ka tee ääres vanade Mossede nn. "Vaese mehe Volgade" kogu. Kurb, aga need olid juba poolest veljest saati maa sisse vajunud.
Pilt
Pärnus tagasi... ja sai tõdetud , et üks väga kenasti ja ennast harivalt veedetud päev.
Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4460
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 375 korda
Tänatud: 340 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #595 Postitas Macintosh » 23 Mai 2017, 23:14

Väga lahe, Herr Nõel!
Mul endal mõlgub juba pikemat aega mõttes Tallinn - Pärnu maantee anno 1932.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 361
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs adv
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #596 Postitas Raki » 24 Mai 2017, 10:47

Macintosh kirjutas:Väga lahe, Herr Nõel!
Mul endal mõlgub juba pikemat aega mõttes Tallinn - Pärnu maantee anno 1932.


Milline see teekond on?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4460
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 375 korda
Tänatud: 340 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #597 Postitas Macintosh » 24 Mai 2017, 11:26

Raki kirjutas:
Macintosh kirjutas:Väga lahe, Herr Nõel!
Mul endal mõlgub juba pikemat aega mõttes Tallinn - Pärnu maantee anno 1932.


Milline see teekond on?


Iga kord, kui maantee jookseb kui joonlauaga veetud tähendab see, et all pole mitte ajalooline tee vaid keegi tõmbas joone kaardile ja ütles "siia saagu tee". Ajalooline Pärnu maantee on osaliselt mingil määral tänasega kattuv aga suures ulatuses siiski mujal. Näiteks läbisõidud asulatest on tänaseks kõik kadunud. Esimesed sammud on Tallinna linnas, otsi üles Vana-Pärnu mnt (https://goo.gl/maps/7UsiQsPrVj42) või vaata Pääskülas, Statoili lähedal väljasõidul teest vasakule jäävat kitsast kivisilda üle Pääsküla jõe (https://goo.gl/maps/buX7422YbbG2) ja teed sealt üle. See on ajalooline Pärnu maantee. Kõikjal, kus sa leiad tänasest Pärnu maantest kaugale jäävaid teid nimega Vana Pärnu maantee või Pärnu poolses otsas Vana Tallinna maantee on olnud kunagi kahe linna vaheline ühednustee. Mõned kohad on juba muutunud jalgradadeks või sopasteks põlluvaheteedeks sest vajadus nende järgi on kadunud.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 381
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #598 Postitas kurisookaru » 24 Mai 2017, 11:46

Me vurasime see reede Saaremaale orienteeruma mööda tammi. Peale läksime Märjamaalt. 70 km ja 1:28 aeg.
Otsi Susla tee silti suunaga peale Olerexi ca 2 km Pärnu poole
Kaheksa aastat tagasi sõitsime algusega Raplast Virstu 103 km ja ca 5h.
Siis oli muidugi sügis ja kinni kasvanud kohati, nüüd paras kiirtee kuivaga :bsmile:

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2017
http://www.streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Härg
Postitusi: 79
Liitunud: 19 Veebr 2008, 18:50
Tsikkel: TDM850
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 10 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #599 Postitas Härg » 31 Mai 2017, 20:37

Teema on vale, aga suht poogen ...

Kes hiljuti venemaal on käinud, kas mõistlikum on siit rublasid kaasa vahetada või seal automaadist võtta ? Dollareid on mõtet kaasa võtta ?

Piiril mingit aega registreerima ei pea ju ? Kuskilt lugesin, et A kategooria sõidukid on alati eelisjärjekorras ?

Viisa passis , kindlustus, roheline kaart ja juhiluba - või on veel miskit vaja ?

Tänud !
Kontakt: 555 255 17
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 887
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Mootorratturite reisikirjad

Lugemata postitus #600 Postitas sinilind123 » 31 Mai 2017, 20:44

Härg kirjutas:Teema on vale, aga suht poogen ...

Kes hiljuti venemaal on käinud, kas mõistlikum on siit rublasid kaasa vahetada või seal automaadist võtta ? Dollareid on mõtet kaasa võtta ?

Piiril mingit aega registreerima ei pea ju ? Kuskilt lugesin, et A kategooria sõidukid on alati eelisjärjekorras ?

Viisa passis , kindlustus, roheline kaart ja juhiluba - või on veel miskit vaja ?

Tänud !


A-kat eelisjärjekorda ei täheldanud.
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a




Mine “Motomatkamine”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline