ATV- Head ja vead
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
ATV- Head ja vead
Siinkohas tekkis küsimus, et millist marki eelistada.
Endal jäänud silm pidama 700 suzuki kingquardil http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... oductID=77
Ning Kawazaki 650 brute force http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... ductID=392
Kindlasti on nii mõnelgi sellised olemas. Oleksin tänulik kui saaks väheke inffi antud masinate kohta.
Veel võiks siin teeemas tekitada üleüldise arutelu ATV-de kohta, et mida näiteks tuleks silmas pidada ATV ostul jne.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
KX250F '14
poole ökonoomsem ku kawa(kahe pütane ja karpadega)sealt ka minuarvates ,üks on uimasem(susu) aga Susut saab tuunida siis ei oska öelda kuidas siis minek on.Susul on taga sõltumatu vedrustus Kawal on jälle taga jäigavõlliga vahe selles suurtel kiirustel künklikul teel Kawa juhitavus parem sest ta on jäigem Susu kipub rohkem ujuma.Ahaa uus 2007 aasta kawa ka müüd sõltumatu vedrustrus sorry minu viga selle mudeli kohta puudub sõidukogemus.Aga suure plussina hindan kätesoojendust käepidemetel väga väärt asi talvel ja Susu juhtraua küljes olevat lisatuld, pimedas tuleb kasuks .
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Ise oman Suzuki KQ700 ja olen 100% rahul. tõmmme on megahea alates 15km/h siis tuleb terve mootori jõud taha ja . Kahjuks ise ei ole selleaasta Kawaga sõitnud ja ei saa neid võrrelda. Usun, et Kawa ka halvem ei ole. Miks ma ostsin suzu? pikaajalisel andmete uurimisel jäid silma tähtsad asjad: suzul pöörav esituli (väga hea asi), sissepritse (kerge käivitus iga ilmaga), umbes 15x20x10 cm veekindel laegas.
Mis minda kahtlema pani kawa ostul? Mu sõbral on üleeelmise aasta kawa 750. Tal on nii, et kui sõidame koos siis tal on 50km/h sellised utoopilised pöörded mootoris et tõuse või lendu. võibolla on see tingitud olematust sissesõidust (hakkasid kohe metsas puid vedama jne..)
Loodan, et see väike ülevaade aitab sind valikul. Kui masin käes siis anna teada. Võik väikse sõidu siin teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Masin igati kiiduväärt ja töökindel.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Oled sa oma öeldus kindel ikka ? Me ikka enam-vähem mäletame kes meilt KingQuad-e ostnud on. Paraku ei meenu ühtegi "makukest". Seda enam, meil pole hooldes ükski KingQuad käinud, millest saaks järeldada kas hooldus on hea või halb. Anonüümselt ja valimatult lahmida võid Delfi esilehel !makuke kirjutas:Atv ostul tegin suure vea - ostsin motomarketist. Ära sealt mitte mingil juhul osta, sest teenindus on väga kehv ja hooldis ka pole suurem asi, sest neil endal pole töökodagi.
82 tuhhi eest.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Loomulikult pole hoolduses ükski KQ käinud, sest sellise teeninduse juures võib kodus ka kõik ise ära teha. Kui ma teil poes olin ja täpsemalt KQ kohta küsisin siis tulid väga ähmased ja mittekindlad vastused. Astusin Veldist läbi ja mõne hetkega oli täielik ülevaade hindadest ja muudes küsimustes. Kahjuks olin teie juurest kauba juba tellinud. Hoolduses pole ma jah käinud aga teeninduses küll. See "ärikorraldus" on ikka teil väga segaselt tehtud ja loomulikult soovitan teisele enda kogemuste põhjal. Kuna minul (ja olen kuulnud palju ka teistel) on kehv kogemus teiega siis miks ma pean enda soovituses negatiivset firmat reklaamima? Ja teie atv garantiisse ma ka ei usu, sest teie suhtumine klienti näitab palju. Igaljuhul, kui meil peaks probleeme tekkima garantiiväliselt, siis pöördume mõtlemata Veltmotocentrisse.Motomarket kirjutas:Oled sa oma öeldus kindel ikka ? Me ikka enam-vähem mäletame kes meilt KingQuad-e ostnud on. Paraku ei meenu ühtegi "makukest". Seda enam, meil pole hooldes ükski KingQuad käinud, millest saaks järeldada kas hooldus on hea või halb. Anonüümselt ja valimatult lahmida võid Delfi esilehel !makuke kirjutas:Atv ostul tegin suure vea - ostsin motomarketist. Ära sealt mitte mingil juhul osta, sest teenindus on väga kehv ja hooldis ka pole suurem asi, sest neil endal pole töökodagi.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
ainuke mis sulle siin ei meeldi, on see, et motomarket ei saanud sulle mingeid hindasid või infot adekvaatselt jagada, mis see puutub praegu atv ostu või atv headesse ja vigadesse, nagu käesolev teemagi pajatab?
ja kui sa nii kõva mees oled, et teed kõike ise kodus, miks sa üldse seda siis teenindusse vead. sa ju oskad paremini.
sa pead ikka veits paremini seletama, mis probleem sul nendega on, või siis mitte üldse sellest rääkima, ma arvan.
veits ot ka - motomarketile küssa: misasjad need on http://www.motomarket.ee/index.php?lang=est&main_id=99 kas mingeid hindasid ka näeb kuskilt?
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
eriti lõbus on seda lugeda ühe teise teema vagusel:Piipz kirjutas:kui sa nii kõva mees oled, et teed kõike ise kodus, miks sa üldse seda siis teenindusse vead. sa ju oskad paremini.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... torder=asc
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Minu mopeediteema on tehtud sellepärast, et taastasin üht vanaisa mopeedi ja kuna soovisin võimalikult originaalilähedast ülesehitust, siis oli mulle tähtis iga pisividin.
Kui ma oleks lihtsalt sõiduks mopeedi, siis ei oleks mind sellised pisidetailid üldse huvitanud. Kuna mu tehnika (sõidukid) läksid võrrilt kohe IŽ idele üle siis jäid mopeedid ja minskid vahele.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Arvan, et oldmoped pidas siin rohkem üldist pilti silmas, aga see pole justkui enam väga oluline...vist:)makuke kirjutas:Kuna mu tehnika (sõidukid) läksid võrrilt kohe IŽ idele üle siis jäid mopeedid ja minskid vahele.
Ma üritaks seda teemat veidi rajale tagasi keerata. Nimelt mu isa plaanib Hiiumaale osta ATVd ja juba mõnda aega on ta veendunud, et mina ütlen talle täpselt, millise ta peaks ostama.
Aga ma pean ütlema, et pole nendele aparaatidele isegi väga ligi sattunud..muust teadmisest rääkimata. Isal oleks vaja head töömasinat. Maal on u 9 hektarit maad ja enamus mets. Mõte oleks siis kasutada seda metsas liikumiseks hooldustöödel. Tuulemurru jm puhastus jne. Käruga oksi jm ja palgi vedamiseks on tal tehtud selline (auto)ratastega telg, mida siiani auto järgi vedanud. ATVga saaks aga teadagi ligi jm.
Kiirus ja funfaktor pole olulised. Mulle tundub, et tal on pigem väikest traktorit vaja, aga ATV oleks universaalsem. Millise hinnaklassiga peaks arveatama ja kui palju liigub kasutaud tehnikat? Mõned kommentaarid oskab keegi ehk poetada..
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
ATV on justnimelt töövahend. See, et paljusid neist kasutatakse lõbusõidukina ei muuda seda.makuke kirjutas:Kuigi mina arvan, et atv ei ole ikka metsas palkide tirimiseks mõeldud, soovitan tšehhi väiketraktorit.
Spetsiaalselt raskemateks vedudeks on olemas ka topelt tagasillaga variandid. Lisavarustusena on atekatele metsaveoks saada isegi vedavate rataste ja palgitõstukiga järelkäru... mis maksab küllsamapalju kui atv ise.
Kui eksootikat ei karda, ja kasutatud eksemplare kah mitte, siis üks traktoriks ideaalne diiselmootoriga polarise sõjaväemudel momendil müügis: http://myygihunt.googlepages.com/home
Oleneb metsast ja kärust. Oma metsas olen ma 2-teljelise, mootorattavelgedel (justnimelt velgedel, rehve peal ei olnud) palgikäruga ja isikliku kondiauru toel küllalt palke vedanud. Märjad, 4-5m pikad ja ~30 cm tüveotsast. Kui inimene saab hakkama... Abiks oleks kärule 2. telg lisada.makuke kirjutas:atv ei ole ikka metsas palkide tirimiseks mõeldud, soovitan tšehhi väiketraktorit.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Lihtsalt kui on tõsisem mets siis atv ga on kehvem töötada. Ja atvd ma pole maha laitnud, vaid ütlesin oma arvamuse, mida mina teeks. kui on tõesti hea ja avar metsaalune siis miks mitte näiteks 360 kawasaki ga kui on palju suuremaid oksi maas, siis traktor parem. Sa Deadend oled siis atv omanik, et saad kaasa rääkida suurel suul. Eks sa proovi atvd kahjustamata raielangul sõita, kus on suured oksad ja muu praht koristamata.. Pealegi, nagu ma mainisin siis atv konksule on lubatud toetada umbes 60kg ainult.. palgiveoks on seda vähe.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Teemast välja, aga makukuesele teadmiseks, et sõiduauto konksule tohib toetada umbes 75kg. Sellegipoolest saab PÄRIS raskeid kooormaid vedada.makuke kirjutas:Pealegi, nagu ma mainisin siis atv konksule on lubatud toetada umbes 60kg ainult.. palgiveoks on seda vähe.
Mis aga puutub ATV-ga töö tegemisse, siis minu isikliku arvamuse kohaselt on see pigem hädapärane variant. Nii palgiveo kui lumelükkamise seisukohast. Kui taolist tööd päevast päeva teha vaja on, siis ikka mõistlik traktor soetada.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Kallele siis paar linki: http://www.agrozet.com/index.php?str=06&id_zbozi=3214
http://www.hot.ee/andres22/_Pilt044.jpg
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9681
makuke kirjutas:Jaja "muidugi ma ei tea mis vahe on atvl ja quadil.."
Lihtsalt kui on tõsisem mets siis atv ga on kehvem töötada. Ja atvd ma pole maha laitnud, vaid ütlesin oma arvamuse, mida mina teeks. kui on tõesti hea ja avar metsaalune siis miks mitte näiteks 360 kawasaki ga kui on palju suuremaid oksi maas, siis traktor parem. Sa Deadend oled siis atv omanik, et saad kaasa rääkida suurel suul. Eks sa proovi atvd kahjustamata raielangul sõita, kus on suured oksad ja muu praht koristamata.. Pealegi, nagu ma mainisin siis atv konksule on lubatud toetada umbes 60kg ainult.. palgiveoks on seda vähe.
Noo kuule mees , vaata mida sa suust välja kah ajad. Ega atv ei ole sl ilu asi, paar kriimu okstest ei tee midagi. MIllega veel sõita langil kui mitte atv-ga. Palkide vedamiseks ei ole vähe sellest kui just mingi hiinakas 150ccm ja tagu veoga pole. Siiani olen ikka julmematest sopa hunnikutest ja lankidest läbi sõitnud ,et vähe pole. Nooh mudas ainuke jama jääb kinni kui lolli peaga sõita aga muidu asi ikka väga 5. Nii ,et makuke hari end veits. ATV nimi juba ingiliskeeles ütleb ,et see ei ole sul only asfaldi püss. Kui paar oksa teda juba segavad siis nooh milleks ta on tekib küsimus ? Lihtsalt sa ei julge kuskile peale lennata ja tõelist võimsust proovida kuna kardad turundusliku välimuse pärast.
-
- Postitusi: 309
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 1 kord
Üldse saab erinevate lisaseadmetega varustatult ATV-ga väiksema aiandustalu ära peetud: http://www.summitstands.com/catalog.asp ... tyTrailers
Endalgi käis peast mõte kunagi läbi, et muretseks maale just töö tegemiseks ATV, kuid haakeriistade küllaltki krõbe hind vaigistas mõneks ajaks selle mõtte.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Küsimus ei ole mitte selles, kas ATV-ga saab tööd teha või mitte. Muidugi saab ja tehakse ka. Iseasi, kui tulemusrikas see töö on. Kes on harjunud ATV-ga tegema, ei kujuta muudmoodi seda tegemist ettegi. Lund saab ka autoga lükata. Piisavalt on neid novaatoreid, kes jeebile või isegi LADA-le lumesaha ette disaininud. Aga minu arvamuse kohaselt on traktoriga teatud töid mugavam teha. Sest traktor on spetsiaalselt nende tööde jaoks loodud.Holms kirjutas:Üks tuttav käis paar aastat Rootsis talus tööl, kus vedas ATV-ga metsast materjali välja... ja ...Üldse saab erinevate lisaseadmetega varustatult ATV-ga väiksema aiandustalu ära peetud...
ATV-l tavaliselt ei ole jõuvõtuvõlli. Sellisteks vajadusteks paigaldatakse autonoomne jõuagregaat, ehk siis lisamootor või suht lahja elektrimootor. Miks krt peaks olema ühel masinal kaks mootorit? Traktoril reeglina on jõuvõtuvõll standardis. Vähe arenenumatel isenditel lausa mitmes eri suunas. Lisaks hüdrosüsteem. Kõiki lisavidinaid saab nendelt käitada.
Aga noh, see lihtsalt minu arvamus. Kaalun ka ise ATV ostu, aga mitte põhiliseks töövahendiks.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Halepõllundusega ma eriti ei tegele ning käru taga puid ja kive vedada, kände sikutada, lund lükata, lohistit ja rulli vedada saab sellega tunduvalt mõnusamalt... kui sellele veel kuidagi niiduki kah külge saaks, et metsaradasid puhtaks niita...
Kuskil ei ole ju öeldud, et töötegemine ei pea mugav ja lõbus olema.
Siiani asi kahjuks hinnas kinni.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.