atv soov
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
atv soov
kas see on hea töö loom http://veltmotocenter.ee/index.php?show ... oductID=77 ja tahaks pojale osta harjutamiseks 150 kubatuuriga quadi siit lehelt http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=33 on teil nendega kogemusi ja kui on siis äkki räägite
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Tegu hea ja asjaliku masinaga.
Miinuseks see, et vesi kergesti varjaatorisse pääseb, aga seda annab tuunida:P
Samas plusse mu arust rohkem, kui lähedastel konkurentidel.
Lisainfot ja erinevaid arvamusi saad lugeda siit: http://foorum.atv.pri.ee/
tervitades,
k
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
Teema algataja
Kevadel ilmunud motomaania ajakirjas oli suur atv'de võrdlus.
Eesti levinuim suur ATV võlub ostjaid oma soodsa hinna, mugava sõiduasendi ja suzukilikult hea mootoriga.Sissepritsega ühesilindrilises on jaksu sedavõrd, et väidetavalt on alumist otsa kunstlikult piiratud, vältimaks soovimatuid "ülelaskmisi". Kütusekulu on suure ATV kohta mõõdukas(tagaveoga kulgedes u. 10l/100km-le. Projekteeritud on kerge käiguga roo, ent sellega kaasneb ohtlik pahe-kalduvus agressiivse sõidu puhul lenksu "risti lüüa". Seda saab korrigeerida paigaldades aftermarketirooliamordi. Karmimal kasutamisel on ette tulnud raami purunemist ning tagadifrisse tunginud vett. Kokkuvõtteks, KQ on üsna lähedal mõistele "universaal ATV", sobides nii töötamiseks kui ka spordi tegemiseks.
Allikas : Motomaania märts/aprill 2007
Loodan, et on kasuks.
even if you win, you're still retarded.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
mees35 kirjutas:äkki räägiksite lähemalt KQ vigatest äkki oskad mingit muud töö looma soovitada kah veel ja on sul või sinu tuttavatel selle hiinlasega kokkupuuteid
Ka hiinlaste kohta saad asjalikku infi atv foorumist.
Kq vigadest võin veel välja tuua selle diffri ning tagurpidikäigu piiramise, kuid see on kõigil masinatel peal ning "tavakasutuses" ei tohiks häirida see override kasutamine.
Pideval ja extreemsel mudasõidul häirib.
Miinuseks veel see, et soovitav on panna ette miskine raud, muidu neid plastikuid hakkab usinasti minema.
Vints pane ka kindlasti peale, sest ATV ilma vintsita on nagu naine ilma tussita.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
Teema algataja
Point on ennekõike milleks sul seda ATVd vaja on? Kui soovid ainult odavat töölooma siis see ta on aga kui tahad mõnusalt ja mugavalt ringi fannida siis parim on 800 CAN-AM (Bombardier)! 8)
Ma olen paljude suzudega kokku puutunud ja minu arust on vahe nagu sapikal ja 700seeria BMWl!
Ma ei viitsigi hetkel tehnilist plä, pläd ajada aga proovi ühte ja proovi teist ning iga tohman saab aru, et nende vahe on üli suur.
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Vastus:suzu on hea töö loom.Nagu Sierra-viib punktist A-B ja taskukohaselt.Mugavust ja muud funni tuleb otsida mujalt.
Alex@juba kuus aastat atv saatana küüsis -tänu Limitsile
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
T.T. kirjutas:Point on ennekõike milleks sul seda ATVd vaja on? Kui soovid ainult odavat töölooma siis see ta on aga kui tahad mõnusalt ja mugavalt ringi fannida siis parim on 800 CAN-AM (Bombardier)! 8)
Ma olen paljude suzudega kokku puutunud ja minu arust on vahe nagu sapikal ja 700seeria BMWl!
Ma ei viitsigi hetkel tehnilist plä, pläd ajada aga proovi ühte ja proovi teist ning iga tohman saab aru, et nende vahe on üli suur.
Kullamees, vahe on selles, et KQ saab kätte 110 00 eest, kuid Can Am 180 000eest, ning on ta ka mõeldud vabaaja veetmiseks ning lõbutsemiseks, kuid teemaalgataja siiski küsis atv´d rohkem töötamise jaoks. Sapikaga saab ka sõidu sõidetud ning töö tehtud, aga seitsmese bemm on tead rohkem naiste lantimiseks mõeldud.
Igastahes KQ on töötamisek ning ka vahel porimülkas rallitamiseks väga asjalik.
even if you win, you're still retarded.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Kuid asi taandub ikkagi tihendini, kui rääkida ATV-ga võistlemisest.
Mul kodus KVF750 ja Suzu 300-ne (kivi aegne). KVF on hea vedrustusega, väga jõuline ja puha aga minu arust tarbib ta tohutult palju kütet. Kui metsas koos sõita ja ühes tempos, siis suzu oma ühe pütiga on ikka kõvasti ökonoomsem. Kuid jällegi vale neid omavahel võrrelda.
Kui mul oleks valida, siis võtaks ka suzu, just tänu pritsungi/hea hind/ökonoomne ja jõudu on ka nii, et tapab.
Jätab nüüd selle seitsmese bmw ka rahule. Ei ole vaja delfi tasemele langeda.
Pojale ideaalne asi harjutamiseks on selline:
http://falmek.ee/viewcat.php?id=24
Esirattad on törts laiemad kui tagumised, siis ei lähe nii kergelt külili. See Freelander vms on igavesti kipakas.
Töökindlus räägib kindlasti falmeki oma kasuks.
Marauder kirjutas:Pojale ideaalne asi harjutamiseks on selline:
http://falmek.ee/viewcat.php?id=24Esirattad on törts laiemad kui tagumised, siis ei lähe nii kergelt külili. See Freelander vms on igavesti kipakas.
Töökindlus räägib kindlasti falmeki oma kasuks.
Kust Sa seda töökindluse juttu nii hästi tead? Ära mõtle ise asju välja! Olgem ausad - mõlemate puhul on tegemist hiinakatega ning nägemata-katsumata pille reaalselt on raske anda objektiivset vastust.
PS! Kohatu on võrrelda 150cc ja 200cc ATV-d
Vaata nüüd kõrvalt Microgrupi 200cc pilli: http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=21
Kui nüüd muu ilustav nänn ära vahetada saab peaaegu, et samasuguse pilli, kuna pilukad teevad neid nö sama vormi järgi.
Teemaalgataja soovis ikkagi 150cc pilli ja automaati. Jätkem praegu manualid välja arvates, et poeg on niivõrd noor, et temajaoks võib käiguvahetus olla midagi hullu... 200cc-ne pill võib ka väga lihtsalt oskamatuse tõttu käest ära minna.
Enne, kui miskit ostma hakkad vaata pill oma kriitilise pilguga üle ära kuula neid, kes räägivad, et hiinakad on puhas pa*k. Suuresti oleneb ka sellest kuidas Sa oma masinat hoiad. Kindlasti uuri enne ostu kuidas on varuosadega.
PS! Minu silmis räägib Microgrupi kasuks veel 1 aasta pikkune garantii võrreldes Falmeki 6 kuu vastu
Mõni roller -> 125cc 4 taktiline Hiina roller -> Honda NSR 125cc -> Aprilia RS125 -> GSXR 600 -> GSF600S
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
KQ-l pole viga midagi, CAN-AM minumeelest rohkem näitamiseks kui töötamiseks. Kuigi tal on häid külgi on ka suzu omamoodi hea. Suzu parimat hinna-kvaliteedi suhet ei lükka siiski midagi ümber. Ise oman seda 2 aastat ja ainult kiidusõnad nii töö tegemises kui lõbusõite tehes. Vähim kütusekulu on siiamaani 10L/100km
Ice kirjutas:Kust Sa seda töökindluse juttu nii hästi tead? Ära mõtle ise asju välja! Olgem ausad - mõlemate puhul on tegemist hiinakatega ning nägemata-katsumata pille reaalselt on raske anda objektiivset vastust.
PS! Kohatu on võrrelda 150cc ja 200cc ATV-d
Vaata nüüd kõrvalt Microgrupi 200cc pilli: http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=21
Kui nüüd muu ilustav nänn ära vahetada saab peaaegu, et samasuguse pilli, kuna pilukad teevad neid nö sama vormi järgi.
Olen nende mölemiga kokku puutunud.
Tean, mida räägin.
Freelanderi oma ja Falmeki omad EI OLE sama raami ega muu pöhjal tehtud.
Pealegi Köik Falmeki ATV'de ja quadracerite mootorid on tehtud samas tehases kus Yamaha mootorid ehk Jianshe
-
Teema algataja
Kui tekib soov ATV ja/või Quadi võimsust jms. paremaks muuta, siis pöörduge kindlasti ka minu poole - pood@dragbike.ee
Näitena tooks välja sellise asja:
King Quad 700 EFI'le on hetkel pakkuda vägagi populaarne ja toimiv ECU(aju), mis toodab kuni 21% rohkem hobujõude ning võimaldab eemaldada diffriluku ja tagurpidikäigu piirangud, mis mõnele kasutajale nö. närvidele käivad. Lisaks veel pöörete piiraja muutmine ja sada muud asja...
Hinna sees on kogu kompott alates paigaldamisest kuni regulaarse tarkvara uuendamiseni. Kütusesegu häälestus on samuti hinna sees!
Täpsema info konkreetsete pakutavate jubinate kohta saab siit!.
Eelkõige tegelen hetkel ATV'de ja Quad'ide puhul selliste asjadega nagu:
- ECU-d ja CDI-d (ajud siis teisisõnu) koos küttesegu häälestusega
- ELKA amordid
- Sidurid
- Power Commanderid koos küttesegu häälestusega
loomulikult saab ka muid juppe mida dragbike.ee nimekirjas ei ole. Tuleb vaid küsida:
- e-mail: pood@dragbike.ee
- tel: 53 444 399
mees35 kirjutas:kle vaata nende hinna vahet 4000 ainult ja kuidas saab mingi200 150 nii vähe kallim olla
Aga mine proovi seda 150cc asja ja 200cc quadi, siis saad aru kumma valid.
Ma usun, et enamus inimesi arvaks, et 200cc isend on igati teisest üle.
Oeh, suzu vennad läksid keema
Asi lihtne, nii nagu ma ka ennist ütlesin on point milleks seda ATVd vaja on ja kui tööloom tähendab traktorit siis seda suzu on. Kui aga tahad midagi enamat siis tasub ringi vaadata. Männikul lihtsalt ringi paugutades olen keskmiseks küttekuluks saanud ka kuskil 10-12l/100km. ehk can-am on oma suutlikuse juures ikka päris ökonoomne.
Ja sõltub kuidas ning mis varustuses osta aga vahepeal oli võimalik can-am ka päris soodsalt juba kätte saada. Mina ise ostsin Marguse käest koos „garantiidega“ ja see oli tõesti vähe kallim.
Jään selle juurde, et kui tahad kiiret, mugavat, muretut ja äkilist kulgemis relva mida endal aega pidevalt näppida ei ole siis 800 can-am on parim.
Soovitus suzu meestele, sõitke oma lemmikrada korra can-amga läbi!
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
EWhk leiad siit midagi
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Üks 150 cc automaatne ja üllatavalt "suure" olemisega riist on Kazuma Dingo: http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... group_id=5
Motomaania "hiinakate" testis oli see minu isiklik lemmik. Selle "Freelanderi" sugulaselt Dingole ümber istudes oli küll tunne, nagu oleks sapakalt fordile kolinud Põhjedan - suurem raam ja rattad, ATV-mõõdus rehvid ja märksa kvaliteetsema olemisega juhtseadmed. Pluss ka täismehe all rahuldavalt toimiv vedrustus. Ühesõnaga - mine proovi sellega kah sõita.
-
Teema algataja
atv
mu p0akkuda kasutatud igati asjalik masin muidu aga lihtsalt ise 14 ja tahaks rollerit osta käisj just teenenduses ja värki kubatuur on 160cc küsi lähemalt e-maili kaudu karllutt@hot.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.