VihurMoto Rahvaliiga 2017

Kui korraldad üritust ja tahaks sellest teada anda. Tahad kiita või kiruda olemasolevaid.

Moderaator: Moded


kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #31 Postitas kalleu » 05 Juul 2017, 10:49

franz125 kirjutas:Rahvaliigas peaks ikka nagu tänavalegaalsed rehvid olema ja need soojenevad ikka kiiremini kui rinka rehv.Ja ka külmalt peaks paremini pidama.


Tänapäeva supersport klassi viimase tipu tänavalegaalsed rehvid on praktiliselt soontega slikid, mida juba tootjad ise soovitavad soojendada.
Sellisel rehvil on töösoojalt palju parem pidamine (+muud head omadused) ja külmalt oluliselt libedam võrreldes päris tänavarehviga. Samas ilma soojendajata sõidad teda 6-8 ringi ehk praktiliselt terve Rahvaliiga võistluse soojaks.
Tänavarehvi sõidad u. 4 ringiga soojaks.

Võrdluseks sobib nt. Dunlop GP Racer D212 vs Dunlop SportSmart2 Max



kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #32 Postitas kalleu » 05 Juul 2017, 11:01

will111 kirjutas:poleks selle pealegi tulnud, et rahvaliigas keegi lausa soojendajaid kasutab...mina sain aru, et see pidi selline "suvalised vandid tänavalt teist korda rajal" värk olema. paistab, et mitte :D

aga samas eks ta ole, vaadates selle suve eesti kliimat siis noh paras enesetapp on see külma rehviga peale minek. paar nädalat tagasi kolmapäeval kui esimest korda elus päris rinkarehviga peale läksin siis külm külg läks kohe esimesel ringil esimeses paremale kursis alt ära ja highside kirjas, olgugi et gaasiga olin teadlikult tagasihoidlik. edasi tuli haavu lakkuda ja pärast lõhkisena sai natuke sõita ka.


Kui raha on siis miks mitte natuke hobi peale kulutada, lihtsalt vastavas klassis võisteldes pead arvestama selle klassi reeglitega.
Tahad võistlusel soojendusi kasutada siis saad seda vabalt teha C-klassis (ka harrastajad) ja seal on lubatud nii rehvisoojendus kui rinkagondlid.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: Tuono Factory R
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #33 Postitas Boobush » 10 Juul 2017, 20:44

Mitte ratas ei tee meest, vaid mees teeb ratta.
Hooneautomaatika ( Tark maja ), projekteerimine, ehitamine
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: Tuono Factory R
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #34 Postitas Boobush » 10 Juul 2017, 22:29

Jagan natuke oma muljeid esimest korda ringrajal olemisest. Võtsin kaasa tänavaratta, millel ees kasutan supermoto vihmarehvi ja taga oli Supercorsa. Laupäeva hommikul oli sagimist palju ja põhimõtteliselt läksin kohe tänavarattaga vabatreeningule. Vabatreeningu parim aeg tuli 1.42. Pädevamad härrasmehed soovitasid kvalifikatsiooniks supermoto vihmarehv välja vahetada korralikuma rehvi vastu. Sai ühe kiirema sõitja kasutatud Supercorsa ette soetatud ning Risanti motopoe rehviboksis ümber vahetatud. Kvalifikatsioonis tuli parim aeg juba 1.38, mis tagas 12. stardipositsiooni 15.st osalejast. Võistluse stardis ei pidanud vist närv vastu ja start algas nokk kergelt lennus. Esimene kurv oli päris sündmusterohke, ruumi väga palju ei olnud ja mõttetuid riske ka võtma ei läinud,sest eesmärk oli ikkagi kahel rattal tervena finišeerida. Teisel ringil sai suur viga tehtud, kui stardi tagasirge lõpus ei leidnud tagaratas pidamist ja pidurdamisel nn blokeerus. Riske võtmata sõitsingi kurvi otseks murule kuniks tagaratas oma pidamise leidis. Proovisin nii sidurit lahutada kui tagapidurit vajutada, kuid miski nagu ei aidanud, sama tehniline tõrge tekkis ka teistel ringidel sirgete lõpus, kuid päris välja rohkem ei sõitnud. Pärast rajalt väljasõitu jäin viimaseks ja hakkasin tagasi võtma. Ei tea, kas see oli kehaasendist või millest muust tingitud, kuid stardisirgel ei tahtnud neljas käik kuidagi lülituda ning enamus ringidest ma tiksusin stardisirgel kolmas käik piirajas. Ettevaatlikult sai kolm kohta tõustud ning hingasin kuni finišini eesoleval võistlejal sabas. Parimaks ringiajaks tuli 1.34,165 ning usun, et seda on võimalik veel kõvasti parandada. Vasaku põlveslaideri sain ära kraabitud, paremale küljele nii agressiivselt veel kallutada ei julge. Kokkuvõttes sigalahe kogemus. Hoopis midagi muud võrreldes tänaval sõitmisega, soovitan teistelgi ära proovida. :bsmile:

#747 Sander
Mitte ratas ei tee meest, vaid mees teeb ratta.
Hooneautomaatika ( Tark maja ), projekteerimine, ehitamine

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #35 Postitas will111 » 11 Juul 2017, 14:10

väga jõhker progress ringiajas nii vähese sõidu peale! omalgi parim aeg hetkel kuskil seal 1.32 lõpus. mis rattaga muidu täpsemalt käisid?

see piduri blokeerumine pole tehniline tõrge, see on füüsika :) seotud sellega, et pidurdamisel (eeldatavasti) kasutad väga tugevalt esimest pidurit ja viid tsikli raskuse esirattale. tagaratta pidamine kaob sisuliselt nulli. selles kurvis omal pole küll juhtunud aga ühes teises väga järsus kurvis seal läheb ilma piduritagi lohisema vahel, käigu alla vahetamisest siis. siduri libistamine aitab. kehaasendi muutmine aitaks ka mingil määral, samuti amordi seadete muutmine...kuid sellega ilmselt päris suvaliselt katsetama pole mõtet hakata.

kui selline võimalus on, keera käiguvahetus järgmine kord "tagurpidi", peaks olema natuke lihtsam rinkal vahetada.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: Tuono Factory R
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #36 Postitas Boobush » 11 Juul 2017, 23:07

Rattaks esimese generatsiooni Tuono, 60 kraadi V2. Tehnilise kontrolli väitel kõige lärmakam ratas sel päeval :D DB killeriga 102 DB ja ilma 108,5 DB

Pilt

Olen oma rattaga üle kahe aasta tänaval sõitnud, kuid ringrajal oli tunne nagu sõidaks esimest korda oma rattaga.
Käiguvahetust niisama lihtsalt ümber ei keera, ei näe vajadust või mõtet nii hullult oma tänavaratast ümber ehitama hakata.

Mul on tahtmine kunagi augustis niisama Audrusse sõitma minna. Kui keegi Tartust tulija soovib jõud ühendada, võiks märku anda. Seltsis vähe segasem :bsmile:
Mitte ratas ei tee meest, vaid mees teeb ratta.
Hooneautomaatika ( Tark maja ), projekteerimine, ehitamine

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #37 Postitas will111 » 12 Juul 2017, 00:44

hehe, mõnus...ise sõidan praegu 600se gixxeriga aga plaan juba küps, et selle hooaja viimasteks rajapäevadeks saab hoopis minu tuonoks ehitatud rsv mille'st nö. rinkapill ja gixxer taandub sellest rollist.
hetkel näebki ratas suht samasugune välja, va. siis see esimene plastik/tuli, mida mul lihtsalt ei ole :D aga kuidas nö. kõrge lenksuga rinkat sõita tundus? kuigi sul vist puudub võrdlusmoment cliponidega selles osas.

ise lähen kindlasti mõnel augusti kolmapäeval pärnusse sõitma rajaõhtule. ainult et tallinna poolt :)
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: Tuono Factory R
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #38 Postitas Boobush » 12 Juul 2017, 01:36

Laiast lenksust ei oska midagi arvata, cliponid ja baigilise isteasend on minu meelest rinkal ikkagi sobivamad. Baigiline tundub suurtel kiirustel stabiilsem olevat. Teise ratta osas, mul on üks vanem 600ne Ninja, mida tahaks rajal kasutada. Kukkudes kindlasti odavam üles putitada kui Apriliat.
Mitte ratas ei tee meest, vaid mees teeb ratta.
Hooneautomaatika ( Tark maja ), projekteerimine, ehitamine

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #39 Postitas kalleu » 12 Juul 2017, 11:22

Jagan oma mõtteid 2. etapist. Lahe on näha, kuidas kõik on teinud ringiajas 3-4 sek hüppe. Nii mitmedki sh mina on vahepeal käinud Marko juures koolitusel, väga soojalt soovitan. Meie klassi ainus naissõitja Annika kallutas kurvi sisse ja läbis kurve nii sujuvalt ja kindlalt, et jäingi tema taha sõitma kuni lõpuni :lol:
Enda võistlus läks nii ja naa. Põhieesmärk - terveks jääda - sai täidetud. Samas reedese treeningu 1:33,5 aegadele ei saanud ligidalegi. Reede õhtul kukkusin ja lõhkusin geneka kaane, slaider lõi täpselt kaitse pealt läbi. Ei ole hea mõte viimasel sessioonil veel kiiret ringi minna tegema. Masina puhastamisele ja parandamisele kulus pool ööd ja ennelõuna. Sõidu ajal olin väsinud ja kukkumishirmust tõenäoliselt väike kramp igas kurvis. Lisaks viskas masin mingil hetkel punased tuled põlema ja oli kahtlus, kas finišisse jõuan. Lõpu poole sain liikuma aga siis kui hakkasin eessõitjast möödumist plaanima tuli tagant liider ja juba näidati ruudulist lippu. Boksis kontrollisin masina üle, õnneks midagi ei lekkinud.

Rääkisin ka soojendajamehega ja proovisin end tema olukorda panna. Selgus, et tal ongi ainult see üks rajagondlis ratas ja ühed rehvid ja need on sellised, et ilma soojendajata tõesti pole midagi teha. Kuna natuke võistelda ikka tahaks ja samas aeg on rahvaliiga teises pooles (liiga aeglane c jaoks) siis Markoga kokkuleppel sõidab aga punkte ei saa.
Mõtlesin sellepeale natuke järele, kas ma alguses liiga "eestlast" ei pannud. Rahvaliigas on põhieesmärk fun ja olemasoleva tehnika kasutamine. Kui peaks ainult võistluseks uued rehvid ostma siis see ei ole päris see. Ise küll ei tahaks.
Tema võistlemine ei tee mind ega teisi aeglasemaks, pigem on tagapool konkurentsi juures. Ehk minu poolt on see teema ok ja lõpetatud.

Käiguvahetuse poolelt. Tõstan omal käigud ikkagi tagurpidi. Põhjuseks on, et kurvidest välja kiirendades ei saa hetkel normaalselt jalga hoova alla ja käiguvahetused jäävad hiljaks (masin ammu piirajas). Samuti käib varvas liiga palju vastu maad kurvis kui jalg on hoova all. Nüüd tuleb ainult ümber harjuda, et tekiks lihasmälu ja automaatselt toimuks.

Kindlasti on plaan enne viimast võistlust Audruse harjutama minna. Samas kurvide ja käiguvahetuse harjutamiseks sobib ka Aravete kardirada. See on lähemal ja natuke soodsam ka.

Näeme 9.09 :bsmile:

franz125
Postitusi: 1952
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #40 Postitas franz125 » 12 Juul 2017, 15:21

Aravetel nüüd küll käike ei harjuta kui just ei taha hüpata nagu konn või siis nimme vahetada aga usu see ei meeldi sulle.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #41 Postitas kalleu » 17 Aug 2017, 23:24


kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #42 Postitas kalleu » 19 Sept 2017, 15:41

Väike video viimasest etapist.

Kõrvalinfoks, et tegemist selle kaameraga. Tasuta Lightworks editor lasi ainult 720p48 salvestada, järgmine kord otsin midagi muud.
Kaamera sai sõbra ratta peale (nr. 679) lootuses, et näeb videost rohkem võistlust. Nii läkski.

Etapist endast.
Seekordne võistlusnädalavahetus oli vihmane. Nii reedel kui laupäeval sadas vahepeal nii kõvasti, et ei saanud sõita. Reede pärastlõunal ilm selgines ja sai peale aga nii libedaga polnud varem sõitnud ja tempo oli 2:15-2:30. Kuna raha oli makstud ja võistluspäeval lubas sama ilma siis lihtsalt sõitsin vaikselt ringe, et mingitki tunnetust saada.
Õhtupoole kuivas ja viimases setis sai juba paremini peale keerata, ringiajad tulid 1:40 kanti.

Laupäevane võistluspäev hakkas jälle vihmaga (öösel ka sadas). Ilm oli nii kole, et vabatrenni asemel läksin lihtsalt tribüünile teiste uisutamist vaatama. Sealt hakkas ka silma, et pea kolmandikul olid all vihmarehvid. Võistlejate koosolekul korrati reeglid üle (rahvaliigas pole vihamrehvid lubatud) ja öeldi, et rehve kontrollitakse ka pärast kvalifikatsiooni ja enne võistlust. Sellest piisas, kvalifikatsioonis ja võistlusel olid kõigil tänavarehvid all v.a. üks tegelane, kes arvas, et julgeolek on tähtsam kui punktid. Ta lubati sõitma, aga punkte ei saanud. Loodetavasti ei kasva selline reeglite igakordne vaba tõlgendamine massiliseks. Siis läheb juba absurdiks kätte. Sama olukorra jätkudes võtan järgmisel aastal ise ka võistlusel rehvisoojendajad ja vihmarehvid kasutusele. Täiesti suva sellest poodiumist ja punktidest, lihtsalt šeff on eesotsas sõita. (togi)
Korra oli juttu ka Marko Rohtlaanega, et vahepeal kipub natuke vabaliigaks, mitte rahvaliigaks kätte. Mingid reeglid võiks ikkagi kehtida.

Kvalifikatsiooni ajal sadas endiselt aga mitte nii tugevalt. Võtsin rahulikult, eelviimane aeg. Oma osa oli vist ka vihmakombe kasutamisel. Nagu kitsas kilekotis sõidaks - umbne, palav ja piirab liikumist. Aga ilma oleks läbimärg olnud. Saapad teipisin kinni, et vett täis ei jookseks.
Võistluse ajaks jäi vihm üle, rada oli endiselt petlikult märg s.t. tundus kuivem ja oleks nagu pidamist aga tegelikult polnud.

Start läks hästi, tabasin tulede kustumist ja sain 4-5 kohta mööda. Esimeses kurvis kiirendades vajusin paar kohta ära. Agressiivsust on rohkem vaja, ma natuke palju annan järgi kui teine on külje all. See on selline närvide mäng, et kes enne järgi annab, ma olen hetkel natuke pehme veel selle koha pealt.
Esimesed vajusid tasakesi eest ära, meie punt taga sõitis oma tempot. 2. ringil läks kaks ratast mööda ja hakkasid vahet kasvatama. Tundus nagu hakkaks asfalt kuivama ja hakkasin tempot tõstma ning hiljem pidurdama. Tundus, et pidamist on.
3. ringil pärast Veldi kurvi Autolehe sirge lõpus pidurdasin u. 50m enne kurvi esiratta alt ära. Ratas läks sädemepilves ees ja mina liuglesin selili käed laiali järel. Väga pehme kukkumine oli, isegi ära ei põrutanud ennast. Ratas parkis end muru peale, mina peatusin kõrval ja kõndisin ääre taha. Pärast vaatasin, et kombel olid ainult mõned kriimud, nii libedalt läks. Rattal lihvis natuke jälle slaiderit õhemaks (varsti on uut vaja) ja geneka kaane kaitse kulutas läbi. Ilm kaitseta oleks jälle uut kaant vaja (eelmisel etapil kukkusin õhtu enne võistlust trennis). Sädemepilv tuli tõenäoliselt taga puka kronsast ja slaideri metallpoldist, olid teised päris lühikeseks kulunud. Kõik ülejäänu sh plastikud oli terveks jäänud - täiesti müstika.

Sõber jätkas tempokalt kuni eelviimasel ringil stardisirgele kiirendades sattus mõlema rattaga kanterile ja läinud ta oligi. Ratas jäi õnneks enam-vähem terveks, paar plastikut puru ja natuke väändunud pisidetaile. Ise sai käele haiget aga ei midagi hullu.

Selleks aastaks kõik. Järgmine aasta loodetavasti kiirema hooga.
Minu poolt suured tänud, sügav kummardus ja jätkuvat jõudu eestvedamiseks Marko Rohtlaanele.
Samuti tänud kõigile kaasvõistlejatele ja eriti meie ainsale naisosavõtjale Annikale.

Ringrajal näeme!
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: Tuono Factory R
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #43 Postitas Boobush » 20 Sept 2017, 09:28

Tunnistan üles, et mina olin see "tegelane", kes kvalifikatsioonis ja võistlusel vihmarehve kasutas. Olin teadlik vihmakate kasutamise keelust, kuid koosolekul ei saanud enda eest paraku kosta, sest olin ratast lappimas ning juppe otsimas, et üldse see päev veel sõita.

Nagu eelnevalt kirjutatud, siis ilm oli tõesti vesine ning laupäevase vabatreeningu teisel ringil panin ma sirge lõpus külje maha, sest käigu allavahetusel tõmbas tagarehvi (siis oli mul taga tänavarehv) plokki ning nii ma rajalt välja uisutasingi. (crash) Selles valguses võtsin vastu otsuse, et sellise tagarehviga ei ole mõtet päeva jätkata, kuna kukkumine oleks olnud üsna tõenäoline. Ainult selle sõidu jaoks mingeid parema mustriga rehve ka osta ei tahtnud ning 25 eurosed jumalteabkuivanad vihmarehvid olid mul kunagi varuks ostetud. Kukkumise kartuses olin nõus kaotama need punktid kui hakkan talvel ratast (ja ennast?) lappima.

Pilt
Pilt

Paraku pole mul kolmapäeviti (rajaõhtutel) ega reedeti (vabatreeningutes) võimalik kohustuste tõttu Pärnusse sõita. Kuna raha oli juba makstud ja soov oli vihmarehve esimest korda märjaga proovida, siis sõitsingi niiöelda oma lõbuks. Kuna mu tulemus tühistati, siis ma ei saa sellest pahameelest väga hästi aru. Keegi oma punkte ega kohti ei kaotanud minu tõttu. Mul oli soov lihtsalt osaleda ja kogemust saada, mitte "eesotsas" sõita. Kalle, nagu sa ise oled öelnud, et rahvaliiga eesmärk on fun ja olemasolevat tehnikat kasutada, mina lisan sinna valemisse veel ka kahel rattal lõpetamise. Vabandan ette kui kellegi ausustunnet riivasin.

Kohtume järgmisel hooajal ! :bsmile:

#747
Sander
Mitte ratas ei tee meest, vaid mees teeb ratta.
Hooneautomaatika ( Tark maja ), projekteerimine, ehitamine

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #44 Postitas kalleu » 20 Sept 2017, 13:54

Reeglid on kõigile ühtemoodi, risk on kõigile sama. Tegemist on motospordiga, piire kombates on kukkumine paratamatus ja sellega (ning kaasneva kuluga) peab arvestama. Alternatiiv on aeglasemalt sõita.

Sa tõid põhjenduseks soovi kahel rattal lõpetada? Selle järgi oleks võinud kõik oma vihmarehvid alla kerida ja kuival päeval tänavarehvidel soojendajaid kasutada. Ma väga tõenäoliselt poleks vihmarehvidega laupäeval kukkunud, kõrvalboksis pakuti soodsalt tervet setti. Ei tulnud korrakski mõtesse neid võistlusel kasutada. Mis mõtet on (enese)petmisel?

Mul ei ole ka midagi üksikute erandite vastu AGA ainult juhul kui see erand ei anna tugevat eelist. Antud juhul vihmarehv andis väga tugeva eelise. Mõtle korraks, kas sa kuival rajal oleksid esikolmikus olnud? Punktid ja poodium ei mängi siinkohal üldse mingit rolli. Arvan, et ei eksi kui väidan, et Rahvaliigas ei sõida mitte keegi punktide ja poodiumi pärast. Sõidetakse, et võrrelda end teistega võrdsetel tingimustel võrdsetes oludes ja kui siis oled kiirem on sellest rahulolu.

Järgmise võistlushooaja alguseni on pool aastat. Praegu on õige hetk alustada planeerimist ja ettevalmistusi. Sealhulgas mõelda enda jaoks selgeks, kas arvestada rahakoti piirangutega ja võistelda Rahvaliigas ning sellest tulenevalt arvestada ka Rahvaliiga piiravate reeglitega. Või panna täiega (rehvisoojendajad, vihmarehvid, võistlusgondel jms) ja võistelda C-klassis, kus võib vabalt sõita ka ringiaegu ülevalpool 1:30 ja ikka tunda end hästi.

Jõudu otsustamisel :bsmile:

Edit: ei hakka enda ja sõbra kukkunud rataste pilte üles panema. Sõbra ratas nägi pärast eelviimasel ringil kukkumist oluliselt katkisem välja. Risk maksab paratamatult raha.

franz125
Postitusi: 1952
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #45 Postitas franz125 » 20 Sept 2017, 14:33

Võrdseid tingimusi pole olemas,alates kehakaalust ja lõpetades erinevate rataste ja nende hobujõududega.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #46 Postitas kalleu » 20 Sept 2017, 20:15

franz125 kirjutas:Võrdseid tingimusi pole olemas,alates kehakaalust ja lõpetades erinevate rataste ja nende hobujõududega.


Kas seda mõtet edasi arendades peaks Rahvaliigas liitriseid ja üle mootoreid lubama kasutada ainult üle 100kg võistlejatel, ilma tehniliste abideta (abs, veojõukontroll jms) ratastele tuleks anda 1 ring edu, kukkuda kartjad võivad sõita täpselt selle varustusega nagu tahavad jne.? (togi)
Meil on motovõistlus, mitte golf kus võimalikele nõrgematele antakse händikäp ette.

Teine variant on teha Markole ettepanek, et kui on lubatud erandid (rehvisoojendajad, rinkagondlid, vihmarehvid) siis olgu lubatud kõigile ja ongi järgmisel aastal kõik mängus. Mul ei ole selle vastu midagi. Minu nägemuses võiks aeglasemas otsas (rahvaliiga, c-klass) võistlusklassid erineda ringiaegade vahemike, mitte kasutatava varustustaseme lõikes. Ja üleviimine peaks olema võimalik/vajalik ka aasta keskel kui selgub, et aeglasemas klassis on mõni ikka sigakiire.
Aga kui EMF poolt on reeglid kord juba kokku lepitud ja ette antud siis tuleks neid ka järgida. Ilma eranditeta.

Kui kohe väga võistelda tahad ja samas Rahvaliiga reeglid ei sobi siis amatööridele on olemas ka CRMOTO rajapäevade raames korraldatav Baltic Rookie Cup, kus iga rajapäeva lõpus tehakse võistlus. Seal ei ole mingeid tehnilisi piiranguid ja osavõtt on kokkuvõttes samas hinnaklassis kui EKV/EMV osavõistlus. Sel aastal toimus Auto24ringil 2 korda, endal kahjuks ei õnnestunud osaleda. Kindlasti oleksin rehvisoojendajaid kasutanud.

Ei viitsi rohkem oma seisu/istekohta selgitada. Asjatage nüüd ise edasi ja tulge kindlasti järgmisel aastal rajale :bsmile:

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #47 Postitas will111 » 20 Sept 2017, 20:49

kalleu, mis ora sulle tagumentooriumisse on kukkunud, et nii suure järjepidavusega jonnid selle üle kui KEEGI LIHTSALT SÕITIS sinuga samal ajal sama raja peal? tema eesmärk ei olnud sinuga võistelda või mõõtu võtta, vaid püsti jääda ja trenni teha ning niiöelda juba ette ära makstud asi ära realiseerida.

lõppude lõpuks võid sa teha "oma liiga", kus kehtivad väga karmilt ja ainult sinu reeglid, vali või ise see üks ja ainuke rehv välja, mida kasutada lubad ja hakka neid kasvõi ise kõigile hea hinnaga müüma. selle sarja ja võistluse reegleid aga ei kehtesta sina ega kontrolli sina, saa üle ja ela edasi! ja kui sulle üks, teine ega kolmas asi kunagi ei meeldi siis pole ju tarvis osa võtta. nagu isegi siin räägid on muidki võistlusi olemas, kus saad kah kõiki oma ägedaid asju kasutada ja sellega konkurentidele ära panna (ikka "legaalselt" nagu sulle meeldib). et jah, tore kui sõitjaid on, aga kui sellega kaasneb selline pidev nutt siis äkki ei peaks? kui ma ise oleksin kuskil hooaja alguses maksnud ära korraliku raha teatud hulga sõitude eest siis toimiksin täpipealt samamoodi, sõidaksin trenni mõttes iga hinna eest, kas minu punkte arvestatakse või mitte...jumala savi. kui on üsna kindel, et külg saab maha pandud siis mingeid punkte nagunii ei saaks. küll aga tsiklit parandada, kõvasti veel raha alla matta ja haigeid kohti ravida. pole sellist jama kellegile vaja, aga eriti pole seda vaja rahvaliigas, kus sõidavad tavalised lihtsurelikud, kes iseend sponsoreerivad, aga vähem või rohkem vabast ajast asjaga tegelevad ja järgmine päev tööle peavad minema.

Ennukas
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Jaan 2012, 23:25
Tsikkel: XL1000V
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #48 Postitas Ennukas » 20 Sept 2017, 23:36

Peale rahvaliiga võistlust algasid C- ja muude "kiirete" harjutussõidud. Tahtsid proovida vihma- palun, tee seda teiste kiiretega samal ajal.
Jään samuti seisukoha juurde, et võistluse ajal trenni ja omalõbuks pulli ei tehta.
Kirjutatud reeglid on kirjutatud reeglid, mis kehtivad kõigile.

Meil kōigil on kohustused, selle taha on lame pugeda.... Mina sain Audrus sel hooajal käia kolm korda, kolmas oligi toosama septembrikuine rahvaliiga vihmane võistlus. Ei nuta ega hala, vaid respekteerin raja ja rahvaliiga korda ning reegleid.

Järgmiseks arvab mõni siin, et kamoon ja lets fun: ma tahan parempoolseid kurve rohkem harjutada. Vot mulle meeldib päripäeva Audrus sõita...

...tule taevas appi...kus mu foolium myts nyyd jäigi...

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #49 Postitas kalleu » 20 Sept 2017, 23:57

will111, palun loe mu postitused uuesti mõttega läbi. Ma ei jonni vaid viitan, et kui ühte reeglit järjepidevalt ja teadlikult korraldaja poolt kõigil võistlustel eiratakse siis see reegel tegelikult ei kehti ja edasi oleks mõistlik 2 lahendust - 1) kas reegel tühistatakse kui mittevajalik või ebaoluline 2) reegel pannakse kehtima.
Ennukas võttis mu mõtted väga hästi kokku :bsmile:

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #50 Postitas will111 » 21 Sept 2017, 00:42

on ikka inimestel fantaasia. teistsuguse rehviga sõitmisest ühe viipega jõuda raja tagurpidi sõitmiseni võistluste raames :D ma ei tea mitu üllet oli tarvis ära tarbida sellise jutuni jõudmiseks aga loodetavasti see kainest peast ei tulnud.

kalleu, usu, ma ei loe postitusi kunagi mõtteta. Reeglit eirati ja reegli eiramise eest pandi selle eirajale igati proportsionaalne karistus peale. Minumeelest selle koha peal peaks igasugune edasine arutelu, nutt ja hala lõppema. Või on sul selle kohta midagi öelda, mis teisiti oleks pidanud tegema, mehe minema saatma ja ütlema "ära sina oma nina siia enam kunagi näita"? Samamoodi eiratakse igasuguseid reegleid igasugustel teistel auto ja moto võistlustel. Järgneb mingi tulemust mõjutav karistus ja nii ongi. Keegi ei hakka selle pärast mingeid reegleid muutma kui mõni tiim või sõitja on midagi rikkunud. Kui meil eestis joobes juhtimine on karistatav, aga näe raisk ikka koguaeg jäädakse joobes juhtimisega vahele kas siis peaks äkki selle reegli ka lihtsalt tühistama? Või sina "paneksid selle kehtima" mingil viisil? Lased reegli rikkuja kohapeal maha?
Minumeelest sa ise märkisid ära kuidas mingist jutust oli kasu ja võistlusel ei olnud kellelgi peale ühe osaleja enam vihmarehvi all, või see on ka mingi selline koht, mida ma peaksin kuidagi rohkem mõttega lugema sinu arvates, et ei saanud ikka õigesti aru? Kui see aga täpselt nii oli nagu SINA ISE ütlesid (ma ei viitsi tsiteerima hakata, küll sa tead hästi, mida kirjutasid) siis mis järjepidevast ja kõigil võistlustel reeglite eiramisest sa jahud?

igatahes päris kahju kohe lugeda, et kellelgi (no paistab et lausa päris mitmel inimesel) võib olla nii kuradi kade meel selle pärast, et keegi teine sai oma sõidu ära teha selle tehnika ja varustusega, mis tal parasjagu võtta oli. paistab, et puhas eestlaslik kadedus ei jää välja löömata ikka mitte kuskil. Ja Ennukas, meil kõigil võivad kohustused olla, aga meil kõigil on need kohustused ka väga erinevad, nii nagu on võimalused väga erinevad. Ole õnnelik, et sul seal rahvaliigas üldse kellegagi võistelda, sest ringrajasõit ei ole just lihtne ega odav hobi, eriti meil siin eestis. Minule jääb igatahes mulje, et selles sarjas on selgelt paar härrat, kes hirmsasti tahaksid olla väga kiired ja vihased, kasutada kõike mida raha eest osta saab ning sõita võidu kõrgeimal tasemel. Kahjuks on aga midagi, mida raha eest osta ei saa ja eks vist see ongi see ainuke takistus, mille tõttu peab ikka seal rahvaliigas songerdama ning oma frustratsiooni foorumis välja elama ning vabandusi otsima kui keegi jälle kiirem oli. Tehke parem trenni ja saage paremateks sõitjateks selle asemel, et käite tribüünilt teiste meeste rehvimustrit mõõtmas ja "uisutamist vaatamas". Ja kui teil need vihmakad ja soojenduskotid ja kõik muu tavaar tegelikult kuskil olemas on, no võtke ja kasutage siis! saate äkki kohe sinna paljukiidetud C-klassi sõitma minna, mitte ei pea kuskil rahvaliigas mingite petistega maid jagama.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 5987
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #51 Postitas mx77 » 21 Sept 2017, 08:03

will oled sa kunagi võistelnud? ilmselt mitte.
Vaata, kui teised sõidavad võidu ja üks mees teeb rajal pulli, siis need kes võistlevad peavad ka temaga arvestama, mööda sõitma jne. Ja see pullimees võib oma sõiduga teise mehe koha ära rikkuda. Ja ära nüüd tule ütlema, et sõida mööda kui tahad. Iga möödasõit on paras pingutus ja kui sul ideaaltrajektoor ära blokitakse ja konkurent kõrvalt mööda läheb, siis teeb ikka hinge täis.
Võistlusel käiakse võistlemas - vastavalt reeglitele. Tahad pulli teha - selleks on open track päevad.

franz125
Postitusi: 1952
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #52 Postitas franz125 » 21 Sept 2017, 10:09

Reegleid aeg-ajalt ikka painutatakse nö.wildcard nt.Eelmine aasta nt.Sander Luisk oma esimesel võistlusel sõitis kohe Supebike klassis kuigi oleks pidanud olema Rookies.Miskipärast ei olnud kuskil foorumis mingit hala.Ja kui korraldajate poolt oli Boobushile dabro antud siis mida " lustisõitjad"virisevad.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #53 Postitas kalleu » 21 Sept 2017, 12:20

will, proovi korraks lahmimise asemel kaasa mõelda. Punktide äravõtmine antud juhul ei ole proportsionaalne.. Keda need punktid huvitavad Rahvaliigas? Sa vist ei ole mitte kunagi vihmaga ringrajal sõitnud ja ei saa aru, mis mõju sõidukiirusele on vihmarehvi ja tavalise tänavarehvi kasutamisel. Umbes sama kui lubada B600 ja B1200 koos Rahvaliigaga võistlema. Aga miskipärast neid ei lubata, tõenäoliselt kadedusest. :wack:
Nagu Boobush kirjutas, siis tal oli täiesti tavaline rehv olemas aga kuna sellega oli vihmamärjal rajal libe sõita siis ta otsustas kiiruse langetamise asemel (mida kõik teised tegid) vihmarehvi alla keerata.

franz, kahe Sanderi võrdluse ei ole parim variant. Sander Luisk oli kiire algusest peale, tema tõstmine kohe Superbike-i oli väga hea otsus ja tal oli ka vastava klassi masin kasutada. Teisele Sanderile (Boobush) ei andnud keegi mingit luba, ta võttis selle endale ise.

Mul ei ole midagi reeglite lõdvendamise vastu tingimusel, et kõigele kehtivad samad reeglid. Nagu juba kirjutasin, siis minu arust võikski alumises otsas võistlusklassid olla ringiaegade, mitte varustuse ja tehniliste piirangute lõikes. Tõenäoliselt kirjutan sel teemal ka Marko Rohtlaanele ja pakun järgmiseks aastaks välja, et ka Rahvaliigas võiks kõigile lubada kasutada rehvisoojendajaid, vihmarehve ja slikke. Ja piiranguks võiks olla, et kui võistleja sõidab nt. alla 1:27 siis kolib juba järgmisel võistlusel kõrgemasse klassi.

Edit: nimede täpsustamine tagantjärgi
Viimati muutis kalleu, 21 Sept 2017, 20:26, muudetud 1 kord kokku.

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #54 Postitas kalleu » 21 Sept 2017, 13:08

Mõned mõtted Rahvaliiga tasemel kulude allhoidmise teemal "juhul kui oleks lubatud".
Käesolev aasta näitas, et kuigi Rahvaliiga algne mõte on pakkuda võistluskogemust "inimesele tänavalt" siis tegelikkuses tuli lõviosa võistlejaid kohale ratas kärus/kaubikus ja on ka varem rajal käinud. Ja käis ka enne ja pärast esimest võistlust eraldi rajapäevadel ja koolitustel.
Aga kohe kui hakkad rajapäevadel ja võistlustel käima tekivad järgmised kulude kokkuhoidmise kohad:
1) rehvisoojendajad - nende peamine mõte Rahvaliiga tasemel on rehvide eluea pikendamine (rehv sõitu alustades kohe soe, ei teki külmarebendeid), mitte pidamise parandamine. Nägin sel aastal oma silmaga kuidas tutikas rajapäeva võimekusega tänavarehv 1:30 tempoga paari setiga kasutuskõlbmatuks muutus kuna keerati peale enne kui korralikult üles soojenes. Soodsamad rehvisoojendajad (kasvõi need siin) maksavad ühe rehvikomplekti hinna ehk tasub ära juba ühe hooajaga.
2) vihmarehvid - ilmselge, vähendab kukkumisriski ja kaasnevaid paranduskulusid. Kasutatud aga Rahvaliiga tasemel kiirustele veel täiesti piisava seti saab suhteliselt soodsalt kätte.

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #55 Postitas will111 » 21 Sept 2017, 20:45

jätaks minu mõtted korraks kõrvale ja prooviks hoopis nii, et lihtsalt targutamise pärast ei targuta? usu mind Marko Rohtlaan teab sinust väga palju paremini kõiksugu asju võistlustest, klassidest ja rehvidest ja tal ei ole sellist personaalset assistenti vaja, kes koguaeg kõike paremaks tahab teha.

rehvisoojendajad on teatud rehvidele teatud otstarbega, mõttetu kõvatamine ja lollide ideede välja ladumine ei tee mitte kellegi sõitu ega ringiaegu paremaks. ja ei pikenda ka ise suvalise rehvi eluiga see kui neid soojendajas küpsetad!

"külmarebendite" ja kõige muu seonduva osas võid end harida näiteks siit lugedes. https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ ja proovi siis ise kah kaasa mõelda, kui loed sealt et miks ja millest üks või teine asi! meelde proovi samuti jätta, siis ehk edaspidi ei kirjuta foorumisse sellist jama kokku :)


ühe asja kohe pealt olen sinuga nõus ka, vihmarehvid võiksid tõepoolest lubatud olla just täpselt selle eesmärgiga, et need vähendavad asjatut kukkumise tõenäosust. lõppude lõpuks on see tsikliga vihmas sõitmine üks paras N*SS nii ehk naa, sõidumõnu on olematu ja kui samal ajal pead veel pidevalt kukkumist kartma siis kaob kogu asja juurest see fun factor vägagi ära. kuivõrd vihmakas seda riski alla toob siis oleks mõistlik seda lubada.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1219
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 269 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #56 Postitas AzA » 21 Sept 2017, 21:06

Rahvaliiga on umbes nagu pinksis rahvaliiga ... mingi nr 150 jätab hooaja vahele ja siis tuleb laob rahulikult algatuseks 500+, seejärel 400+ ja siis 300+ rahvaliigad kinni. Inimene tänavalt mu pepu. Seal on jõutud sinnani, et korra kunagi oled oma isikukoodiga 300 sees olnud, siis enam asja rahva sekka pole, õige ka ... enamik ei saa esimese 200 mehe servilegi pihta ... äss, ässa otsa.
Vat tee Marko rahvakas sama asi, korra velti koolitus, siis aida b600, sinu enda koolitus, aidaa b600 vms. edasijõudnute klass.
Tänavasõitjad ei tulegi sinna oma 200 aegu ju näitama, puhtalt selle 135 pärast juba, igav on. Mis vihmarehvid, teate miuke vahe on rimi atemi reketil ja isekleebitud rakza7softil? Ikka butterfly papu jalas, siis mine edasijõudnute sekka.
Meeletu vahe :)
Asja idu ongi ju tänavalt tulla, mitte käigukasti ja rehve tuunida. Tuleks oma roadsmartide, c4-ja ja suvalise nahaga perset hoidma, aga ... miks ma peaks ss ja kombevendade auhinnad kinni maksma, ligilähedalegi ju ei kalluta. Vihmarehvist rääkimata.
Nu ei sõida siis vihmas nii kiiresti, lähen ju poest võtan paar õlle, piima ja siis koju pärast nn. võistlust.
Aga mulle meeldib.

Ennukas
Postitusi: 14
Liitunud: 27 Jaan 2012, 23:25
Tsikkel: XL1000V
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #57 Postitas Ennukas » 21 Sept 2017, 21:37

Will kle, sa oled päris võll ju kohe...
Tead nii hästi, mis kellegi võimalused on ja kui ja mida keegi omale lubada saab...
Võimas!
Käsed siin kõigil vähem halada, kuid ise laod emotsiooni nagu pikasalvega Uzi'st...
Jahtu maha nyyd sõber.

Uuuuu, ma kardan kukkuda, mulle peab tegema erandeid.

Sa oledki siis yks nendest, kes igal alal reegleid raiskab ja siis ytleb, et igalpool rikutakse.

Osadele meist on elus antud õigluseprintsiip ja meheau. See et teised valetavad ja sinu näitel joobes rooli istuvad, ei tohiks anda veel mõnele õigustust, et mis siis on- teised ka ju...
Minu koodeks on aus võistlus, aus elu. Antud sõna ja kokkulepped on täitmiseks. Eriti kokkulepped.

Muide, oma viimase alkoholiga õlle tegin augusti alguses.
...noh anna nyyd hagu, et alkovabast õllest on yks samm kumminaiseni.. Hahaha, vaimukas!
Mulle meeldib õhtuti oma pere seltsis kaine olla ja mitte telekast actionit vahtides endale ettekujutada elu Chuck Norrisena. (Ära võta isiklikult, polnud sulle suunatud)

franz125
Postitusi: 1952
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #58 Postitas franz125 » 21 Sept 2017, 22:26

C-klass muuseas kasvas aastatega samasugusest nö.rahvaliigast üles.Sõideti samamoodi tulede ja viledega ja profiilrehvidega.Mõni aeg tagasi lubati slikid ,soojakotte aga mitte.Praegu nagu aru saan(pole täpselt uurinud)võib kasutada.Vist oli mingi max 2-he aasta reegel,siis pidid Rookisse kolima et ise edasi areneks.Ja kui nüüd Kalle hakkab rauda taguma et Rahvaliigasse ka kotid,vihmakad ja kasvõi slikid pealekauba siis on se ju juba järgmine klass(C)ja rahvaliiga kaotab oma idee ära.Ja eeldatavasti pannakse pood kinni.Meite lõunanaabritel muideks polnud (pole)C-klassis 2-he aasta piirangut ja vennad kupatasid aastate viisi Superbaigi aegadega poodiumi kohti.
Ja mis puutub vihmakatega nö.ohutumalt sõitmisesse siis see ei päde,maoli käid ainult suurema kiiruse pealt kui tavarehvidega sõites :mrgreen:
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

kalleu
Postitusi: 207
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 21 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #59 Postitas kalleu » 21 Sept 2017, 23:35

Jõudsime kuhu välja? Üks will arvab, et reeglid ongi rikkumiseks ja põhimõtteliselt oledki jobu kui ise ka vahepeal ei riku. Suurem osa arvab, et tänased reeglid on ok ja peaks jääma kuna muidu kaotab Rahvaliiga oma mõtte.

Willile infoks, et lifeatlean ei ole tõe monopol ja kõik ei ole kuld, mis ta kirjutab. Samasugune iseõppija nagu me kõik siin.
Rehvisoojendajate kogemus on mul päris isiklik, mitte kuskilt loetud. Soovitan proovida enne sel teemal sõna võtmist. Iga rehvi jaoks on oma temperatuur ja selleks on vaja seadistatavat soojendajat, muidu küpsetadki ära. Dunlop Sportsmart 2 Maxi tempi saad kuulata-vaadata otse Marko esitluses Dunlopi demopäeva videost siitsamast bikeri foorumist.

Azale rahustuseks, et Rahvaliigas on nõue, et varasemat EMF Rinka võistluslitsentsi ei tohi olla. See ei tähenda, et üldse varasemat rinka või võistluskogemust ei tohiks olla.
kiiremad sõidavad alla 1:30 täiesti tänavapillide ja -rehvidega ilma igasuguste soojendajateta ja on nii "Prisma labidaid" kui Ducati Monstereid. Minu lugupidamine Peetrile, kes 600-sega kaks esimest võistlust võitis. Tema rahulikku ja sujuvat sõidustiili on lust vaadata.

Lätlaste ja C-klassi teema tuli ka sel aastal korraks kui esimesed 1:20 hakkasid sõitma. Natuke huumorina oli üks kurjustajaid Ville, kelle poeg Janne sõitis C-klassis 125cc masinaga poodiumi tasemel :bsmile:

Minu jaoks pole küsimus kasutatav varustus või masin vaid sõidetav ringiaeg. Liiga suur kiiruste vahe on ohtlik. Päeva lõpuks tahaks kõik tervena koju saada.
Mul pole kahju kui aeglane rinkagondlis ja slikkidega sõitja alguses aeglasemas klassis alustab. Võib-olla ta ei julge/oska praegu kiiremini ja ei hakkagi kunagi kiiremini sõitma aga võistelda tahaks. Las ta siis võistleb. Rahakotid on niikuinii eri suurusega.

Täna võib tulla rahvaklassi sõitma ka BMW S1000RR või Yamu R1M-ga, mille elektroonilised abid osa tööd ära teevad. Seda oli näha nt. reedel kui MotoSurvivali koolitaja Andrus "Karujänes" Tischler oma uue gessuga (sama elektroonika kui S1000RR) miski 50:50 kruus/asfalt rehviga vihmasel rajal tegi ringiaegu, millele teised tavarehviga ligi ei saanud. Mees oskab sõita, selles pole kahtlust. Kahjuks ei saanud ta laupäevasele võistlusele jääda, muidu oleks poodium kindasti teistsugune olnud.

will111
Postitusi: 1571
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 109 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus #60 Postitas will111 » 22 Sept 2017, 01:36

kalleu, meie ei ole kuhugi välja jõudnud sest meil ei ole olnud vaja kuhugi jõuda. seal, kus oleme on juba kõik väga hästi. kellegi ringiaeg ega rehvimuster pole rikkunud ei meie päeva, ega teinud meie sõitmist hirmsat moodi ohtlikumaks. minust on pärnus sõidetud mööda kui postist ja mina ise olen samuti sõitnud postidest mööda. pole kumbagi pidi mingeid probleeme omale selle pärast välja mõelda püüdnud.
see arvaja ja muutja ja kuhugi välja jõudja oled siin ikka ja endiselt ju ainult sina. sinul on vaja suuremat võrdsust, sinul on vaja väikest kiiruste vahet, ringiaegasid kõigil sõitjatel sama sekundi sisse ja jumal teab mida kõike veel. ja minumeelest ei ole sa jõudnud absoluutselt mitte kuhugi. olen suhteliselt kindel, et järgmisel aastal ei muudeta ühtegi reeglit ja täpselt samamoodi lubatakse kellelgi oma sõit ära sõita ka siis kui ta mingil põhjusel mingit reeglit rikkuma peab.

aga lihtsalt nii lõpetuseks tahaks juba puht huvi pärast teada, et kui palju see boobush oma vihmakaga per ring sind siis edestas? jutt meeletutest kiiruste vahedest, suurtest ohtudest ja asjadest on küll selline, et eeldaks mingit ~15 sekundilist erinevust vähemalt. aga milline on reaalsus?




Mine “Üritused”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist