3. leht 3-st

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 05:23
Postitas AzA
kalleu kirjutas:

Azale rahustuseks, et Rahvaliigas on nõue, et varasemat EMF Rinka võistluslitsentsi ei tohi olla. See ei tähenda, et üldse varasemat rinka või võistluskogemust ei tohiks olla.
kiiremad sõidavad alla 1:30 täiesti tänavapillide ja -rehvidega ilma igasuguste soojendajateta ja on nii "Prisma labidaid" kui Ducati Monstereid. Minu lugupidamine Peetrile, kes 600-sega kaks esimest võistlust võitis. Tema rahulikku ja sujuvat sõidustiili on lust vaadata.

Oh ei ole vaja rahustada, ma lihtsalt omamoodi ütlesin, et igatsorti kõrvalekalded on jama. Võtab asjalt rahvaliiga poindi ära.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 09:15
Postitas Krister
will111 kirjutas:

aga lihtsalt nii lõpetuseks tahaks juba puht huvi pärast teada, et kui palju see boobush oma vihmakaga per ring sind siis edestas? jutt meeletutest kiiruste vahedest, suurtest ohtudest ja asjadest on küll selline, et eeldaks mingit 15 sekundilist erinevust vähemalt. aga milline on reaalsus?

http://auto24ring.ee/cms-data/_text/702 ... urrace.pdf


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 11:35
Postitas kalleu
will111 kirjutas:

aga lihtsalt nii lõpetuseks tahaks juba puht huvi pärast teada, et kui palju see boobush oma vihmakaga per ring sind siis edestas? jutt meeletutest kiiruste vahedest, suurtest ohtudest ja asjadest on küll selline, et eeldaks mingit 15 sekundilist erinevust vähemalt. aga milline on reaalsus?

15-20 sek, kiirematel veel rohkem. Erinevus pole niivõrd sirge kiiruses kui pidurdusmaal ja kurvis. Vihmarehviga on võimalik tagant tulles hiljem ja ette pidurdada mõtlemata, et tavarehviga sõitja ei saa oma libedama pidamisega nii ruttu hoogu maha kui sa talle kurvis risti ette keerad.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 12:25
Postitas franz125
kalleu kirjutas:
will111 kirjutas:

aga lihtsalt nii lõpetuseks tahaks juba puht huvi pärast teada, et kui palju see boobush oma vihmakaga per ring sind siis edestas? jutt meeletutest kiiruste vahedest, suurtest ohtudest ja asjadest on küll selline, et eeldaks mingit 15 sekundilist erinevust vähemalt. aga milline on reaalsus?

15-20 sek, kiirematel veel rohkem. Erinevus pole niivõrd sirge kiiruses kui pidurdusmaal ja kurvis. Vihmarehviga on võimalik tagant tulles hiljem ja ette pidurdada mõtlemata, et tavarehviga sõitja ei saa oma libedama pidamisega nii ruttu hoogu maha kui sa talle kurvis risti ette keerad.

Aga Sander ei sõitnud ju mingeid üüber kiireid aegu aegu.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 15:48
Postitas will111

...kiirematel veel rohkem. kalleu, kas sa tõesti ei näe, et SINA oled kiireimast sõitjast oma 20 sec aeglasem, mitte Sander oma vihmakaga ei ole kõigist minimaalselt 15 seki kiirem?!! Kui nüüd ohtlikkusest rääkida selle nurga alt nagu sa siin teed siis peaks race'st kõrvaldama sinu, kuna sa jääd väga paljudele jalgu ja oled sellega ohtlik.

õnneks pandi kõigi sõitjate ajatabel ehk cold hard truth ka nüüd siia üles, sealt on näha, et kõigi sõitjate peale keskmine parim ringiaeg on umbes sinna 1.55-56 kanti või midagi sellist. Sandril 1.51, ja see pole isegi üldarvestuse parim aeg vaid 2nd, ning lisaks veel vähemalt 2 venda sõitsid väga sarnast aega tavarehviga. Vot selline on see reaalsus, mille kohta ma küsisin ehk et see räägitud "tohutu" erinevus kiiruses on tegelikult kuskil -4 seki ring KESKMISE sõitjaga. Ja + sekund parima sõitjaga. Umbes nagu arvata võis.
Seega kõik see varasem jutt mingitest "pullivendadest" ja "naljategemisest" on lihtsalt sulaselge pullikaga ja puhas kadedes, nagu muidugi arvata oligi. Sõitis lihtsalt üks mees seekord kaasa teistsuguse rehviga ja esimese 3 seas, mitte "lubatud" rehviga tagumise 3 seas. Ongi kogu moos!

ma olen pärnus piisavalt sõitnud, et ma võin täiesti puusalt väita see 4 sec keskmise sõitjaga on ikka kaugel suurest erinevusest, eriti selliste ringiaegade juures. aga minu poolt see arutelu lõpetatud, kõik mis teada oli saada on teada saadud. vaatamata sellest viimaste vendade igakülgsest halast mõlgutan siiski endiselt mõtet ka ise järgmisel aastal osa võtta :D


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 17:36
Postitas kalleu
franz125 kirjutas:

Aga Sander ei sõitnud ju mingeid üüber kiireid aegu aegu.

Franz, küsimus polegi niivõrd Sanderi ühes sõidus kui igal etapil kordunud suhtumises, et võistlusklassi reeglid on midagi soovituslikku ja kui on oma arust hea põhjendus siis ei pea neist kinni pidama. Tühja neist punktidest kui reaalselt rajal võistelda saab.
Selline suhtumine tekitab minus soovi järgmisel aastal samuti reegleid painutada. Et kulusid kokku hoida. Ja siis võib-olla veel kellelgi, ja siis veel. Kuidas see Rahvaliiga populariseerimisele kaasa aitab?
Ma saadan oma mõtted ka Marko Rohtlaanele ja küsin järgmise aasta osas. Eks kevadel näeb, kas jääb sama seis või muutub midagi.

Sander, sulle lihtsalt infoks, et võistlejate tehniline koosolek on kohustuslik, mitte soovituslik. Sellest ei vabasta ka ratta kordaseadmine. Vajadusel jäta kvalifikatsioon vahele ja kuluta remondiks ning tule siis otse võistlusele.
Kui sa oleks tehnilisel kohal olnud, siis oleksid ka kuulnud kohapealset arutelu vihmarehvide antud võistlusel lubamise/keelamise üle. Tehnilise komisjoni juht küsis eraldi üle, kas Rahvaliigas keegi läheb vihmarehvidega rajale, kõik vastasid ei. Selle alusel loeti küsimus lahendatuks.
Sa oled märjal rajal piisavalt kiire ka ilma vihmarehvideta.

Will, sinuga kohtume järgmisel aastal rajal. :bsmile: Tule võistle kõigi reeglite järgi ja võta siis sõna kui soovi on.
Senikaua oled sel teemal niisama sulesepp 8)


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 22 Sept 2017, 20:17
Postitas franz125

tegelikult võiks see rahvaliiga laenata neid pisikeste poiste 100ccm hondasi siis saabub vendlus ja võrdsus maapeale.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 23 Okt 2017, 17:22
Postitas Margus

Siin seda nuttu ja hala lugedes tekib küsimus, et kas sina "kalleu" vead seda Rahvaliiga sarja, et ükski asi ei sobi, meeletu järelvalve sinu poolt ja kõike peaks muutma? Minu meelest on see ikka korraldaja teha, et kes kuidas sõidab ning millisel määral arvestatud saab.
"kalleu" mitmel motovõistlusel oled osalenud, et hindad sõitjate kiiruste/tasemete erinevusi? Pärnu rada peaks olema piisavalt lai, et ohutult aeglasemast mööda sõita :)
Marko Rohtlaane veetav VihurMoto Rahvaliiga igati tänuväärt ettevõtmine, jõudu talle järgnevateks aastateks.
Ainuke asi mida üldse muudaks (kuna eelpool oli juttu ka C-klassist) siis teeks C-klassis eraldi arvestuse 1000cc ja 600cc, et muuta klass rohkem huvipakkuvaks sõitjatele.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 23 Okt 2017, 20:08
Postitas kalleu

Margus, loe palun uuesti kui aru ei saanud. (togi)
Jutt oli, et kui hooaja alguses pannakse kirja ja hõigatakse välja ühed reeglid ja tegelikult kehtib midagi muud siis mis mõtet neil reeglitel on.
Kirjutasin ka, et suhtlen sel teemal otse Markoga. Siin on juba piisavalt vahtu pekstud Rahvaliigas mitteosalenute poolt.

Igasuguste valestimõistmiste vältimiseks - Rahvaliiga suurel ringrajal on minu arvates väga lahe üritus ja vajalik päris algajate ringrajaklass. Sellegipoolest annab seda natuke paremaks teha. Ja Marko Rohtlaan on erinevad küsimused ja ettepanekud siiani väga rahulikult ära kuulanud, loodetavasti ka edaspidi.

Edit: kirjavea parandus.


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 26 Okt 2017, 22:32
Postitas 911
franz125 kirjutas:

Reegleid aeg-ajalt ikka painutatakse nö.wildcard nt.Eelmine aasta nt.Sander Luisk oma esimesel võistlusel sõitis kohe Supebike klassis kuigi oleks pidanud olema Rookies.Miskipärast ei olnud kuskil foorumis mingit hala.Ja kui korraldajate poolt oli Boobushile dabro antud siis mida " lustisõitjad"virisevad.

Tere.
Kas sa saaksid lahti seletada, miks kohe superbike klassis ei oleks tohtinud Sander sõita?


Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Postitatud: 26 Okt 2017, 23:36
Postitas 911

Tere

Lugesin siin kõik need sõnavõtud järjest läbi. Huvitav lugemine.
Lühidalt siis:
Kalleu - üldiselt nõus. Mitte selle pärast, et rajal oleks hirmus ohtlik, kui ühel mehel on vihmakad all. Ise ei ole kunagi vihmakatega sõitnud - ei oska kommenteerida. Vaid selle pärast, et tal on eelis ( saab ta siis punkte või mitte). Tegemist on siiski võistlusega. Võistlus peaks toimuma võrdsetel alustel.
Will111 - Saan aru, et sa ei ole võistlusel/võistlustel osalenud. Senikaua, kui sa seda teinud ei ole - ära kommenteeri. Kui oled ühe võistluse maha pidanud ja kõiki neid
Vvõistlustega kaasas käivaid emotsioone kogenud. Palun väga - kirjuta ja kommenteeri palju soovid. Muidugi soovitan osaleda - arened kiiresti ja emotsioonid on laeni.
Margus - Auto24ring ei ole piisavalt lai ohututeks möödasõitudeks. Kiirused on suured ja ratas käitub nende kiiruste juures natuke teisiti, kui kardiradadel. Võib olla, kui hobujõude on nii palju, et suudad seda teha sirgel. Mitte pidurdusmaal ega kurvis.
Ka ei ole sina minu teada Audrus võistelnud.
Boobush - edu rajal. Soovitan siiski alla panna samad rehvid, mis teistelgi. Sellega austad ennast ja kaasvõistlejaid. Reeglid reegliteks. Saan aru, et teistega võrdses seisus on vb mark taga otsas sõita viimaste kohtade pärast. Seda kukkumise juttu
ära palun rohkem räägi. Kuivaga lähed ka slikkidega, sest siis on ohutum?
Minu meelest ringraja mõte on areneda, areneda, areneda. Ma arvan, et arenesid sama palju selle sõiduga nagu teisedki. Lihtsalt said nii mõnegi vildaka pilgu.

Respekt kõigile, kes rajal ära käisid ja võistlesid. Minu arust on palju olulisem kogemus ja feeling, mis rajalt kaasa tuleb/tuli. Ja pealegi, need tüübid, kes madistavad rajal ei viitsigi enam tänaval paugutada ja foori tagant täpiks lasta.

Pikk jutt....s..t jutt.

Kui huvi on siis võin enda c-klassi arengust ja kogemustest rääkida. Sest minu arust ei ole eriti neid ringraja sõitjaid, kes foorumis räägiksid, millega nad sõidavad, mida rattaga teinud on ja kuidas nad enda jaoks on lahendanud igasugused wheel hopi mured vms.

Edu rahvas