Husaberg vs. KTM
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
- Tsikkel: honda
- Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
- Tsikkel: honda
- Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa
Re: Husaberg vs. KTM
olen ka oma tuunitud 660lc 4 mäkketöusu tsiklit käima lükanud korduvalt.Kasutage dekompressaatorit ja väga lihtne lc4 puhul
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
porihunnik kirjutas:Ühest kaalust jääb vist väheks , sest tegu pole kerge-endurokaga.
Sa vist ei taipa päris hästi. Ülesanne muidugi pole kergemate killast, vihjeks jällegi liitmis tehe.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: Husaberg vs. KTM
Kui üks kaal siis sebid samapaksu puuklotsi kaalumise ajaks.
Asetad kaalu taguratta alla, puuklotsi esiratta alla, kirjutad saadud kaalu ülesse, siis asetad kaalu esiratta alla ja puuklotsi taguratta alla ja kirjutad saadud kaalu ülesse, liidad kokku kalkulaatori abil, kui muidu jagu ei saa ja saadki kaalu teada, iseasi mida sa selle teadmisega peale hakkad, ilmselt ahastad, et nii raske on ja tahad kergemaks saada
Re: Husaberg vs. KTM
pigem ma arvan naljatas porihunnik lihtsalt selle üle et üks kaal lihtsalt ei mööda niipalju välja kui kaalub tema tsikkel.
mitte et ta ei oleks aru saanud kuidas ühe kaaluga kaaluda.
Re: Husaberg vs. KTM
Isegi säästu kaal näitab 120 kilo ära, vaevalt et tal üle 240 kg kaaluv enduuro on. , üks kaal puuklotsiga näitab ju ära. Liitsummadest ükski näit ei ületa seda 120 kilo ju.
Re: Husaberg vs. KTM
matti kirjutas:Isegi säästu kaal näitab 120 kilo ära, vaevalt et tal üle 240 kg kaaluv enduuro on. , üks kaal puuklotsiga näitab ju ära. Liitsummadest ükski näit ei ületa seda 120 kilo ju.
Täpselt pooleks ainult juhul, kui raskuskese kahe toetuspunkti keskel asub.
Re: Husaberg vs. KTM
Tere,
sorri et vana teema üles kaevasin aga mul on ka paar küsimust husaberg 600 kohta.
niisiis vaatasin et lärmil on müüa husaberg 600 han velgedega ja mingi sport sumpaga, ise olen 19.a , 75kg ja 178cm pikk.
kas see ratas oleks mulle sobilik ?? arvestades seda ka et ma ei ole kalamehe tüüp et tahaks veits kõvemini metsa vahel ja karjäärides jne ikka väänata .
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Husaberg vs. KTM
Kui hoolt ilusti kannad ratta eest siis ma küll ei näe takistust. Go for it!
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Husaberg vs. KTM
Husabergid peaks kõik samas kaalus olema. 450-650...kõik u 109 kg
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:600ccm husabergi kinni ka hoida jõuad?
Mul sama küsimus. Näit. 650 on selline metslane, et hoia ja keela.
Füüsis peab olema ok, käed tugevad ja mõistus peas.
Madis
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Husaberg vs. KTM
M6istusega s6ites ei tohiks miskit hullu juhtuda,ka pole sul ohtu,et lahjaks jääb ja varsti v6imsama vastu vaja välja vahetada.Kui on korralik tsikkel ja soodne hind-ei näe probleemi.Esimeseks japsi krossikaks sai ka just hinna pärast kunagi KX500 ostetud ja k6ik jäid ellu.Eks see suur ja v6imas tsikkel väsitab muidugist kiiremini,see-eest rohkem suitsupause ja aega looduse imetlemiseks.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:Kõva power on hää küll, kuid väiksemaga õpib sõitma.
Kindlasti on lihtsam s6ita rattaga,millele rohkem hammas peale hakkab.KX ajal kadestasin s6pra kellel oli CR250.Samas kui on pakkuda soodsalt suuremat ratast tasub ka see kaalumist-suurem mootor kestab kauem ja aitab liivas hästi edasi.
Re: Husaberg vs. KTM
Pakkus sõber siis enda KTM 525 exc-ga mõned ringid teha. Mida ring edasi, seda suuremaks läks sõltuvus&nii saigi paarist ringist pea tunni pikkune "paugutamine". Nüüd enduurokast niuke vasikavaimustus, et ei saa ei süüa ega magada. Peale mõningast aru pidamist&kaalumist kindel soov ka enda hoovile mingi sugune mudavurr veeretada. Eelnevat sõidukogemust on nii palju, kui mõned päevad 450-se yamu quadiga&see eluparim tund KTM-i seljas. Ahjaa, paar suve juba ilusate ilmade korral 50cc mopeediga ka kärutatud . Mõõdud on 195cm&100kg. Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Husaberg vs. KTM
tsuky kirjutas:Pakkus sõber siis enda KTM 525 exc-ga mõned ringid teha. Mida ring edasi, seda suuremaks läks sõltuvus&nii saigi paarist ringist pea tunni pikkune "paugutamine". Nüüd enduurokast niuke vasikavaimustus, et ei saa ei süüa ega magada. Peale mõningast aru pidamist&kaalumist kindel soov ka enda hoovile mingi sugune mudavurr veeretada. Eelnevat sõidukogemust on nii palju, kui mõned päevad 450-se yamu quadiga&see eluparim tund KTM-i seljas. Ahjaa, paar suve juba ilusate ilmade korral 50cc mopeediga ka kärutatud . Mõõdud on 195cm&100kg. Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!
tsuky kirjutas:Sai sõbra KTM 525 exc-ga natuke ringi paarutatud&nüüd niuke vasika vaimustus kallal, et ei saa ei süüa ega magada. Nüüd kindel soov endale ka mingi enduurokas kahmata. Eelnevat sõidu kogemust on nii palju, kui mõnd päevad 450 yamu quadiga&nüüd need paar tiiru KTM.iga. Ahjaa, paar suve on ka 50 mopeeediga liigeldud . Mõõdud siis 195cm&100kg.
Tsikli valikult on peamiseks kriteeriumiks mõistlik hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hoolde välp selle pärast, et tahaks ilusate ilmadega ka linnavahel mõni kord liigelda.
Aitäh!!
Re: Husaberg vs. KTM
jäme kobra kirjutas:suurem mootor kestab kauem ja aitab liivas hästi edasi.
Kusjuures ei kesta algaja käes eriti kauem. Mootoris toimivad jõud on ka ju väiksemad. Jah, väiksem käib suuremal pöördel, kuid algaja seda ei kasuta. Lisaks arvab algaja, et on nii lahja sõitja, et võib hoolet teha harvemini. Või mitmeid kordi harvemini. Ja tulemusena kulub mootor ikkagi kiiremini.
Liivas hästi edasi? Palju seda liiva on? Ja näita mulle algaja, kes seda liivas minekut oskab kasutada. Selleks on siiski hoogu vaja ja hooga ei julge algaja lasta
Ainus miinus väikesel tuleb välja kiirendusvõistlusel
Re: Husaberg vs. KTM
tsuky kirjutas:Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!
Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.
Parim kompromiss on DRZ400E. 60h hooldevälp ja suht kerge. Aga kui sul ainukeseks kriteeriumiks on hooldevälp, siis hind pole ju määrav. Järelikult pole ka sagedaste hoolduste hind määrav.
Seega ma ei näe põhjust, miks pika hooldevälbaga madalama fun-factoriga masin võtta.
Samal teemal on juttu:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=47239
Re: Husaberg vs. KTM
Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.
Eii otsi ma mingit üllimalt pikka hooldevälpa. Lihtsalt see tüüp, kelle ratast proovisin, ütles, et tema vahetab õliiga ca 5 tunni tagant. Peabki ECX-l nii tihedalt vahetama?
Nagu sinu jutust aru saan, on EXC parim valik? Kui jah siis mis mootorit eelistada?
Aga kui sul ainukeseks kriteeriumiks on hooldevälp
Pane nüüd küünarnukk lauale, toeta ilusti pea vastu kätt&loe mu post veel kord läbi!!
Re: Husaberg vs. KTM
EXC välp on 5-15h, sõltub koormusest.
Valida on kas 450 või 525 või uuemate puhul 250/450/530.
Sinu kaalu juures ilmselt 525 või 450.
Kui sa kavatsed kõvasti metsas-karjääris käia, siis EXC (või WR või mingi muu kerge), kui harva raskele maastikule, siis LC4 või mingi muu pikema hooldega riist.
Kuniks sa oma planeeritavat rahanumbrit ei avalda, ei saa täpsemaks minna.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Husaberg vs. KTM
mella kirjutas:Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.
Ma nats vaidleks sellele üldlevinud kerge ratta kiitmisele vastu. Kõik oleneb ikkagi sellest, kes sõidab, kus sõidab ja mis eesmärgil sõidab. Jah võistlemisel annab kerge ratas kindla eelise. Aga et ma sõidan enamuse ajast lihtsalt oma lõbuks metsatrippe, siis leian et töö- ja pere kõrvalt on mul oluliselt lihtsam lc-4 pidada, kui nn. hardendurot. Ja ei ole ma veel metsas hätta jäänud sellepärast, et mu ratas teisest 30 kg raskem on, pigem on põhjus ikka mehes. Nii et soovitamine on siinkohal küll subjektiivne töö, ikka igale oma.
Re: Husaberg vs. KTM
kõrtsmikumolu kirjutas:Ja ei ole ma veel metsas hätta jäänud sellepärast, et mu ratas teisest 30 kg raskem on, pigem on põhjus ikka mehes.
Ei, ei ole põhjus mehes Sina võtad vajadusel LC4 selga ja kõnnid minema
Tsikli sõiduomaduste näitaja pole ainult kaal. Suurema mootori güro punnib rohkem vastu.
Re: Husaberg vs. KTM
kas see ratas oleks mulle sobilik ?? arvestades seda ka et ma ei ole kalamehe tüüp et tahaks veits kõvemini metsa vahel ja karjäärides jne ikka väänata
Arvestades seda ,et sa pole kalamehe tüüp on see 600 nagu loodud sinule !Vaheta õli iga 4 h tagant ja minek nii esirattal ,tagarattal kui ka puusaluudel.Esimeseks rattaks hea valik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.