Husaberg vs. KTM

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

HUVITAV kuidas ma ise selle peale ei tulnud? :D
Oled varem praktiseerinud seda ?



Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

piisab ka 1-st vannikaalust ja kaalu paksusest klotsist ;)

Kasutaja avatar

Teema algataja
porihunnik
Postitusi: 48
Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
Tsikkel: honda
Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas porihunnik »

Ühest kaalust jääb vist väheks , sest tegu pole kerge-endurokaga. :twisted:


lärm
Postitusi: 1148
Liitunud: 27 Aug 2007, 01:56
Asukoht: tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas lärm »

olen ka oma tuunitud 660lc 4 mäkketöusu tsiklit käima lükanud korduvalt.Kasutage dekompressaatorit ja väga lihtne lc4 puhul


Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Valmet »

porihunnik kirjutas:

Ühest kaalust jääb vist väheks , sest tegu pole kerge-endurokaga. :twisted:

Sa vist ei taipa päris hästi. Ülesanne muidugi pole kergemate killast, vihjeks jällegi liitmis tehe.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas matti »

Kui üks kaal siis sebid samapaksu puuklotsi kaalumise ajaks.
Asetad kaalu taguratta alla, puuklotsi esiratta alla, kirjutad saadud kaalu ülesse, siis asetad kaalu esiratta alla ja puuklotsi taguratta alla ja kirjutad saadud kaalu ülesse, liidad kokku kalkulaatori abil, kui muidu jagu ei saa ja saadki kaalu teada, iseasi mida sa selle teadmisega peale hakkad, ilmselt ahastad, et nii raske on ja tahad kergemaks saada :lol:


marr

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas marr »

pigem ma arvan naljatas porihunnik lihtsalt selle üle et üks kaal lihtsalt ei mööda niipalju välja kui kaalub tema tsikkel. :wink:
mitte et ta ei oleks aru saanud kuidas ühe kaaluga kaaluda.


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas matti »

Isegi säästu kaal näitab 120 kilo ära, vaevalt et tal üle 240 kg kaaluv enduuro on. :mrgreen: , üks kaal puuklotsiga näitab ju ära. Liitsummadest ükski näit ei ületa seda 120 kilo ju.


marr

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas marr »

rõhk sõnal naljatas :wink:

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas scryth »

matti kirjutas:

Isegi säästu kaal näitab 120 kilo ära, vaevalt et tal üle 240 kg kaaluv enduuro on. :mrgreen: , üks kaal puuklotsiga näitab ju ära. Liitsummadest ükski näit ei ületa seda 120 kilo ju.

Täpselt pooleks ainult juhul, kui raskuskese kahe toetuspunkti keskel asub.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Roby »

Tere,
sorri et vana teema üles kaevasin aga mul on ka paar küsimust husaberg 600 kohta.
niisiis vaatasin et lärmil on müüa husaberg 600 han velgedega ja mingi sport sumpaga, ise olen 19.a , 75kg ja 178cm pikk.
kas see ratas oleks mulle sobilik ?? arvestades seda ka et ma ei ole kalamehe tüüp :D et tahaks veits kõvemini metsa vahel ja karjäärides jne ikka väänata .

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Kui hoolt ilusti kannad ratta eest siis ma küll ei näe takistust. Go for it!

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'

Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Roby »

kui suur on fe 450 ja 600cc kaaluvahe ? ja mis muid erinevusi leidub ?

Roby


Timo R.

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Timo R. »

tõsine valik esimeseks rattaks :shock: :shock:
samas hind on hea.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Husabergid peaks kõik samas kaalus olema. 450-650...kõik u 109 kg

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

600ccm husabergi kinni ka hoida jõuad?


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas 4cl »

mella kirjutas:

600ccm husabergi kinni ka hoida jõuad?

Mul sama küsimus. Näit. 650 on selline metslane, et hoia ja keela.
Füüsis peab olema ok, käed tugevad ja mõistus peas.

Madis


jäme kobra
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Kawasaki KLE
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 3 korda

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

M6istusega s6ites ei tohiks miskit hullu juhtuda,ka pole sul ohtu,et lahjaks jääb ja varsti v6imsama vastu vaja välja vahetada.Kui on korralik tsikkel ja soodne hind-ei näe probleemi.Esimeseks japsi krossikaks sai ka just hinna pärast kunagi KX500 ostetud ja k6ik jäid ellu.Eks see suur ja v6imas tsikkel väsitab muidugist kiiremini,see-eest rohkem suitsupause ja aega looduse imetlemiseks.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

Kõva power on hää küll, kuid väiksemaga õpib sõitma.


jäme kobra
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Kawasaki KLE
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 3 korda

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

mella kirjutas:

Kõva power on hää küll, kuid väiksemaga õpib sõitma.

Kindlasti on lihtsam s6ita rattaga,millele rohkem hammas peale hakkab.KX ajal kadestasin s6pra kellel oli CR250.Samas kui on pakkuda soodsalt suuremat ratast tasub ka see kaalumist-suurem mootor kestab kauem ja aitab liivas hästi edasi.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

tsuky

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas tsuky »

...

Viimati muutis tsuky, 27 Mär 2009, 19:24, muudetud 1 kord kokku.

tsuky

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas tsuky »

Pakkus sõber siis enda KTM 525 exc-ga mõned ringid teha. Mida ring edasi, seda suuremaks läks sõltuvus&nii saigi paarist ringist pea tunni pikkune "paugutamine". Nüüd enduurokast niuke vasikavaimustus, et ei saa ei süüa ega magada. Peale mõningast aru pidamist&kaalumist kindel soov ka enda hoovile mingi sugune mudavurr veeretada. Eelnevat sõidukogemust on nii palju, kui mõned päevad 450-se yamu quadiga&see eluparim tund KTM-i seljas. Ahjaa, paar suve juba ilusate ilmade korral 50cc mopeediga ka kärutatud :mrgreen: . Mõõdud on 195cm&100kg. Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

tsuky kirjutas:

Pakkus sõber siis enda KTM 525 exc-ga mõned ringid teha. Mida ring edasi, seda suuremaks läks sõltuvus&nii saigi paarist ringist pea tunni pikkune "paugutamine". Nüüd enduurokast niuke vasikavaimustus, et ei saa ei süüa ega magada. Peale mõningast aru pidamist&kaalumist kindel soov ka enda hoovile mingi sugune mudavurr veeretada. Eelnevat sõidukogemust on nii palju, kui mõned päevad 450-se yamu quadiga&see eluparim tund KTM-i seljas. Ahjaa, paar suve juba ilusate ilmade korral 50cc mopeediga ka kärutatud :mrgreen: . Mõõdud on 195cm&100kg. Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!

tsuky kirjutas:

Sai sõbra KTM 525 exc-ga natuke ringi paarutatud&nüüd niuke vasika vaimustus kallal, et ei saa ei süüa ega magada. Nüüd kindel soov endale ka mingi enduurokas kahmata. Eelnevat sõidu kogemust on nii palju, kui mõnd päevad 450 yamu quadiga&nüüd need paar tiiru KTM.iga. Ahjaa, paar suve on ka 50 mopeeediga liigeldud :mrgreen: . Mõõdud siis 195cm&100kg.
Tsikli valikult on peamiseks kriteeriumiks mõistlik hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hoolde välp selle pärast, et tahaks ilusate ilmadega ka linnavahel mõni kord liigelda.
Aitäh!!

:shock:

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

jäme kobra kirjutas:

suurem mootor kestab kauem ja aitab liivas hästi edasi.

Kusjuures ei kesta algaja käes eriti kauem. Mootoris toimivad jõud on ka ju väiksemad. Jah, väiksem käib suuremal pöördel, kuid algaja seda ei kasuta. Lisaks arvab algaja, et on nii lahja sõitja, et võib hoolet teha harvemini. Või mitmeid kordi harvemini. Ja tulemusena kulub mootor ikkagi kiiremini.

Liivas hästi edasi? Palju seda liiva on? Ja näita mulle algaja, kes seda liivas minekut oskab kasutada. Selleks on siiski hoogu vaja ja hooga ei julge algaja lasta ;)

Ainus miinus väikesel tuleb välja kiirendusvõistlusel ;)

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

tsuky kirjutas:

Ratta ainukesteks kriteeriumiteks on normaalne(st võimalikult pikk) hooldevälp&hind(ca 40-50k). Hooldevälp siis sellepärast, et vahel tahaks linnas ka mõned ringid teha.
Aitäh!!

Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.

Parim kompromiss on DRZ400E. 60h hooldevälp ja suht kerge. Aga kui sul ainukeseks kriteeriumiks on hooldevälp, siis hind pole ju määrav. Järelikult pole ka sagedaste hoolduste hind määrav.
Seega ma ei näe põhjust, miks pika hooldevälbaga madalama fun-factoriga masin võtta.

Samal teemal on juttu:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=47239


tsuky

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas tsuky »

Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.

Eii otsi ma mingit üllimalt pikka hooldevälpa. Lihtsalt see tüüp, kelle ratast proovisin, ütles, et tema vahetab õliiga ca 5 tunni tagant. Peabki ECX-l nii tihedalt vahetama?
Nagu sinu jutust aru saan, on EXC parim valik? Kui jah siis mis mootorit eelistada?

Aga kui sul ainukeseks kriteeriumiks on hooldevälp

Pane nüüd küünarnukk lauale, toeta ilusti pea vastu kätt&loe mu post veel kord läbi!!

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

EXC välp on 5-15h, sõltub koormusest.

Valida on kas 450 või 525 või uuemate puhul 250/450/530.
Sinu kaalu juures ilmselt 525 või 450.

Kui sa kavatsed kõvasti metsas-karjääris käia, siis EXC (või WR või mingi muu kerge), kui harva raskele maastikule, siis LC4 või mingi muu pikema hooldega riist.
Kuniks sa oma planeeritavat rahanumbrit ei avalda, ei saa täpsemaks minna.


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

mella kirjutas:

Järgmine mees, kes tahab palju fanni pika hooldevälbaga. Ei ole sellist Endurokat olemas!
EXC-st pikema hooldega masinad on KÕIK MÄRKSA viletsamate sõiduomadustega. EXC-st paremate sõiduomadustega masinad on sama hooldevälbaga või veel lühemaga.

Ma nats vaidleks sellele üldlevinud kerge ratta kiitmisele vastu. Kõik oleneb ikkagi sellest, kes sõidab, kus sõidab ja mis eesmärgil sõidab. Jah võistlemisel annab kerge ratas kindla eelise. Aga et ma sõidan enamuse ajast lihtsalt oma lõbuks metsatrippe, siis leian et töö- ja pere kõrvalt on mul oluliselt lihtsam lc-4 pidada, kui nn. hardendurot. Ja ei ole ma veel metsas hätta jäänud sellepärast, et mu ratas teisest 30 kg raskem on, pigem on põhjus ikka mehes. Nii et soovitamine on siinkohal küll subjektiivne töö, ikka igale oma.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas mella »

kõrtsmikumolu kirjutas:

Ja ei ole ma veel metsas hätta jäänud sellepärast, et mu ratas teisest 30 kg raskem on, pigem on põhjus ikka mehes.

Ei, ei ole põhjus mehes :D Sina võtad vajadusel LC4 selga ja kõnnid minema ;)

Tsikli sõiduomaduste näitaja pole ainult kaal. Suurema mootori güro punnib rohkem vastu.


lc4

Re: Husaberg vs. KTM

Lugemata postitus Postitas lc4 »

kas see ratas oleks mulle sobilik ?? arvestades seda ka et ma ei ole kalamehe tüüp :D et tahaks veits kõvemini metsa vahel ja karjäärides jne ikka väänata
Arvestades seda ,et sa pole kalamehe tüüp on see 600 nagu loodud sinule !Vaheta õli iga 4 h tagant ja minek nii esirattal ,tagarattal kui ka puusaluudel.Esimeseks rattaks :roll: hea valik

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”