Krossirehv ehk kärnrehv?

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 295
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #1 Postitas Loadära » 05 Mai 2011, 17:01

Hai,

tegin uue teema ja panin sellise totaka pealkirja, et teinekord sama mure korral emb-kumb sõna otsinguga hästi haagiks, sest nimetatakse neid vist nii ja naa, samas enda küsimustele otsimootorist vastust leida ei õnnestunud...

Lühidalt siis lugu järgmine: siin vasikavaimustuses ja suunuurgad koguaeg ülespoole, mõne nädalavahetusega juba üle 1000km maha kaarutanud ja nädalavahetusega saab ilmselt veel paar-kolmsada km lisa, ehk esimesed 1000miili täis oma "uue maastikumänguasjaga". Samas peale viimast sõitu tagarehvi vaadates läksid suunurgad siiski korraks ka allapoole: ostes oli uus alla pistetud, nüüd keskmistest "kärnadest" napilt 1/3 alles ja ja peale eelootavat nv-d tulebki ilmselt sammud juba rehvipoodi seada. Juba viimati metsateedel sõites sain tünga, nagu sidur libiseks 2-3 käik ja samas kallutamisel gaasi lisades hakkas ka imelikult käituma- tihti tahtis saba nagu alt ära minna ja siis jälle haakis- ju need kõige äärmised kärnad (mis nagu polekski eriti tööd teinud), siis mingi hetk veel "üllatasid" vms...aga siit siis rida selles vallas algaja küsimusi ka kohe:

Kas krossirehvil ongi 1000-1500km ok eluiga?
Praegune siis Maxxis Cross HT, kui see kellelgi midagi ütleb- 110/100 R18 mõõduks, ratas ise koos minuga u.180kg ja sõidud jagunevad umbes nii: 1% asfaldil (ratas pole arvelgi, seega tõesti sellised ainult hädavariandis või ületamiseks olnud), 33% tavalised külavahe-kruusateed , 33% selliseid ebamääraseid liiv/kiviklibu/vb.kunagi kruusateed olnud ja siis 33% täitsa põld/heinamaa/mets/muda jne...

Kui see nüüd mingi pehmem segu ongi (sest samas seni pole rasketes kasutustingimustes halba pidamist/vedamist küll täheldanud), siis keegi teab mingit vähe kestvamat "kärna" ka soovitada, kuna ma sekundikümnendike kuskil võistlustel niikuinii taga ei ajada ei plaani...samas päris plastmassi ka ei tahaks? Ühesõnaga selline kiidaks/laidaks keegi võibolla erinevaid just krossirehve oma kogemuste läbi...tänavalegaalsus pole oluline, lihtsalt suunaga, mida võiks veidi kauemaks jätkuda.

Veel oleks hea teada, kas või mida määrab/muudab krossirattal tagarehvi laius? Praegu küll 110, aga erinevaid tootjaid sirvides on olemas ka nii 100 kui 120, mis ka vabalt alla sobiks...aga lihtsalt ei tahaks kõige laiemat alla visata stiilis, et "oh, äge lai kets" :) ...igal asjal vast oma põhjus...kas siis liivas/mudas kitsamaga äkki eelis või veel midagi, mille peale praegu ei tule, kuna võrdlusmomenti eriti pole veel...?

Igatahes tänud ette inhvot jagamast...


Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #2 Postitas mella » 05 Mai 2011, 17:10

Lepi sellega. Isegi said kaua sõita. Kui pmst vabajooksul sõidaks, kuluks vähem.
Laiem rehv käib suurele kubatuurile, mis kitsama rehvi puhul muidu tühja taoks.

Sul oli mu mälu järgi DR350? Sellele 100 laius on mõistlik.

Variant on kasutada veidi tihedamat mustrit - MT21 või midagi analoogset. Aga kindlasti kaotad pidamises.
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 596
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #3 Postitas Möku » 05 Mai 2011, 17:38

kui sul on nii palju kruusa sõidutrajektooril sees ja muda pole väga tõsine, siis saad sellise metsaturisti variandi järgi proovida:
http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Off-road/Dual-Sport-M6006-FR.aspx

Mul tuli kunagi kaasa ühe kasutatud wr-i ostul. Jäin ellu. Ja matkasin vist terve suvehooaja ühe rehviga. Aga pehmes liivas ja tõsises mudas pole sellega palju peale hakata.

Eks sa pead ise ikka oma sabakondiga need erinevad mustrid ja laiused ära proovima. Sul vist ei kulu sellega ka palju aega kuniks kõik variandid järgi proovitud saad :bsmile:
Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

metsamüdistaja
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Jaan 2011, 20:43
Tsikkel: Kle500-Tdm850-Gsx600f-Gsr600

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #4 Postitas metsamüdistaja » 05 Mai 2011, 17:47

Mul oleks ka vaja rehve samasugustele sõidutingimustele vastavaid,kuigi asfaldisõitu ikka rohkem kui 1 protsent pigem 35 prossa.kas äkki mõni kruusarehv? Kust tasuks rehve otsida eestis ?
Loud pipes save lives!
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2384
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #5 Postitas tramm66 » 05 Mai 2011, 17:55

Rehvid mis on ka päriselt olemas - ehk siis saab tulla ja näppida http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #6 Postitas QRX » 05 Mai 2011, 21:47

Mina kasutan oma LC4 all sellist rehvi: taga - http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Off-road/Maxxcross-IT-Rear.aspx ja ees - http://www.maxxis.com/MotorcycleATV/Off-road/Maxxcross-IT-Front.aspx. Sõidan ka igal pinnasel alates asfaldist. Julgen soovitada, kulub aeglaselt kuid pidamist on ka asfaldil täiesti olemas. Kui mina need rehvid alla ostsin, olid nad StreetMotos riiulist võtta.
Olavi

LC4 640

Teema algataja
Loadära
Postitusi: 295
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #7 Postitas Loadära » 05 Mai 2011, 23:59

"Aitähh" Mella...seda ma tegelikult kõige rohkem kartsingi, et isegi hästi vastu pidanud :)
Ratas muidu jah seesamune DR350, mis just käsi liigesest välja ei tõmba...aga keerulisemates kohtades ja madalal käigul jaksas seda praegust rehvi keerutada küll, sestap ilma põhjuseta (kas siis hea mingites oludes või ülihea hind- st. hea majanduslikes oludes:) ) ei tahaks nagu kitsamale ka minna.

QRX, kusjuures mul ongi praegune tagarehv suisa sama mustriga, mis su viidatud lingi all...lihtsalt tähis HT seal kirjas oleva IT asemel. Tegelikult olingi pidamisega väga rahul, tõesti ka asfaldil kannatas mõistuse piires kallutada, lihtsalt see kulumine paneb praegu muid variante otsima või vähemalt kaaluma...samas proovin ikka endale aru anda ka, et kõik hea ühte ei mahu vms :)

Mulle tundubki, et need päris krossirehvide mustrid jagunevad ka enamvähem kahte tüüpi lisaks pehmusele- kas kärnad kõik ühel joonel "reas" risti sõiduuunaga, et võimalikult hästi "edasi kraabiks-kaevaks" ja pehmel pinnasel keeramisel lihtsalt peab jõud igal käigul pidamisest üle olema, et kallutada kannataks...või siis sellised, kus külgmised kärnad keskmistest tihedamalt ja/või vähemalt katavad neid tühimike, mis keskmiste, st "edasikraapivate" kärnade vahele jäävad, et saaks julgelt ka ilma "ratas all ringikäimas" pehmemal pinnal kallutada. Sai pikk ja segane lause, aga vast mõistate...ja parandate, kui väga eksiteel olen, aga endale tundub, et see tihedama küljekärna reaga oleks mulle ilmselt parem?

Möku pakutud variant tegelikult ka täitsa huvitav...samas ilmselt ka kõige "leebema mustriga", mis siia teemasse mahtuda võiks :P
Kuna kevad ja suurveed/lumelögad möödas, siis tõesti endal hetkel selline suund, et nüüd järgmine rehv võiks, eeldatavalt natukene kuivemates oludes, ikka sügisese porini ära suuta, et jälle uue, siis juba jälle võimalikult hea kärnaga, sügise lõpu pori/uus kevad vastu võtta (eelmine nv. oli taas paar juhust, kus modra polügonil möllates täiesti sadulani uputada õnnestus, näiteks avastades Tapa "raketibaasist" mingit unustatud otseteed Sika suunas, ning siis oleks tõesti kehvema rehviga üksi olles suur pahandus olnud...isegi eelmine päev toimunud "Lehtse offroad" ATV-meeste jäljed lõppesid päris kaugel, tsikli jälgi ka nagu rohkem ei hoomanud ;) . Ja samas, nüüd iga kuu ilmselt ka 1000 miili kogunema ei hakka, kuna töö hakkab rohkem peale suruma ja eks see vaimustus ka lahtub ajapikku, kui kõik Lääne-Viru - Järva - Jõgevamaa (mitte)teed läbi sõidetud juba...aga paar-kolmtuhat võiks ikka suuta.

Üks selline küsimus igaks juhuks veel: kas mootorratta rehvil samamoodi autorehviga kõrguse nr.tähendab suhet laiusest? Lihtsalt Maxxise Dualspordist rääkides, siis trammi lingi all 120/80 R18 väidetavalt riiulis, päris ahvatleva 44€ hinnaga ka, samas 110/100 selline puudub...et kui rahulikum muster, ok las siis ollab suts laiem, aga ega kõrguses väga palju ei häviks...minu arvutuse järgi oleks tulemus 96 ühikut praeguse 110 kõrguse asemel, kas katastroof ? Krt, aegajalt üle raudteede ja üle metsasihtidele pudenenud palkide ukerdades, küll sealt "kliirensist" midagi enam ära anda ei tahaks :P
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 596
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #8 Postitas Möku » 06 Mai 2011, 09:12

Krt, aegajalt üle raudteede ja üle metsasihtidele pudenenud palkide ukerdades, küll sealt "kliirensist" midagi enam ära anda ei tahaks :P


Kliirens on sul muudetava suurusega - see rull parema randme all - sellega reguleerid. Põrgata aga esirehvi alumine kolmandikujoon palgile kahekolmandiku peale ja see viib tagaratta ka kohe üle palgi sõltumata palgi läbimõõdust (teooriat jagan lahkelt. Kui vaja ette näidata, siis peab vist pisut mõtlema :roll:

Rehvikõrguse mõju kliirensile ei oma sisulist tähtsust. Ainus koht kus rehvikõrgus oluliseks võib kujuneda on see, kui lased rehvirõhu väga väikseks et kivide ja puujuurte peal turnida. Siis hakkab madalam profill teravatel servadel terake lihtsamini läbi lööma. Sellepärast on enduromeestel 18" ja krossimeestel 19" veljed samas kui rehvi välisläbimõõt sama. Rehvi kõrgus on enduromeestele kõrgem tehtud - peidab paremini teravaid kokkupuuteid kivide, kändude, juurtega mida krossirajal ette ei tule.
Usinus-Kasinus-Cosinus

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #9 Postitas QRX » 06 Mai 2011, 09:24

Kulumise osas... Kas seal ei või olla teema, kus erinev tähekombinatsioon võib tähendada erinevat segu, mis rehvi puhul kasutatud? Mina olen selle IT'ga väga rahul, eelnevad rehvid kulusid LC4 suure mootori toimel ikka väga kiiresti. See IT rehv tundus algusest peale selline väga "kummine", praeguseks erinevat pinnast 3000+km läbitud ja pool mustrist on kindlasti järgi (silmaga vaadates). Isiklikult lähen selle rehvimudeliga kindlasti edasi. Möku poolt välja pakutu kohta olen kuulnud, et isegi u. 1/3 mustri kuludes kaotab rehv tuntavalt (loe: liiga) palju oma pidamisest ja muutub ettearvamatuks. Vahest võiks keegi isiklikku kogemust siia kirja panna? Lõppkokkuvõtteks, eks sa ise pead otsustama...
Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 474
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #10 Postitas uljasvaluvelg » 06 Mai 2011, 09:26

QRX kirjutas:Kulumise osas... Kas seal ei või olla teema, kus erinev tähekombinatsioon võib tähendada erinevat segu, mis rehvi puhul kasutatud? Mina olen selle IT'ga väga rahul, eelnevad rehvid kulusid LC4 suure mootori toimel ikka väga kiiresti. See IT rehv tundus algusest peale selline väga "kummine", praeguseks erinevat pinnast 3000+km läbitud ja pool mustrist on kindlasti järgi (silmaga vaadates). Isiklikult lähen selle rehvimudeliga kindlasti edasi. Möku poolt välja pakutu kohta olen kuulnud, et isegi u. 1/3 mustri kuludes kaotab rehv tuntavalt (loe: liiga) palju oma pidamisest ja muutub ettearvamatuks. Vahest võiks keegi isiklikku kogemust siia kirja panna? Lõppkokkuvõtteks, eks sa ise pead otsustama...


See väide vastab tõele!
Honda Transalp

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #11 Postitas piloot » 06 Mai 2011, 15:54

Ma kruvisin eile omale alla Mitase C-20, 120/90-18, võtsin lihtsalt hea väljanägemise järgi. Väike prooviring ja pidamist tundub olema küll ja rohkemgi veel. Praegu vähe guugeldasin ja ennäe, miski rootsis korraldatud testi võitja:
http://www.motorcycletyres.net.au/newsreviews.html

"full control from the first to the last minute. Excellent balance in all test sections – starting, braking, shifting, acceleration. No major wear despite the tough test conditions. The hardest-wearing tyre in the test. The easiest of the tyres to remove, even though it was slightly difficult at the start.

"This tyre is suitable for both hard and smooth surfaces. Mitas has always achieved both good balance and excellent durability. The tyre can easily be reversed if one side is worn."
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

metsamüdistaja
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Jaan 2011, 20:43
Tsikkel: Kle500-Tdm850-Gsx600f-Gsr600

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #12 Postitas metsamüdistaja » 16 Mai 2011, 20:44

Äkki kellegil pakkuda soodsalt rehve millega kannataks sõita nii metsas kui kruusal ja ka asfaldil? mõõduga 130/80-17 taga ja ees 90/90-21
Loud pipes save lives!

kurikristjan
Postitusi: 1193
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #13 Postitas kurikristjan » 16 Mai 2011, 21:17

Kui olulised on need "seened" aka rehvistopperid. Mul neid ei ole algusest saati ja ei julge rehvirõhku eriti madalaks lasta, kuna kardan õhukummilt ventiili ära tõmmata. Kas hirmul on alust ja tuleks need junnid kiirkorras hankida või võiksin siiski proovida ka ilma nendeta rõhu 1,5 kanti susistada?
Kui kellegil üleliigseid vedeleb, siis oleksin huvitatud neist.
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #14 Postitas Anderook » 16 Mai 2011, 21:27

i
Viimati muutis Anderook, 13 Jaan 2013, 13:06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #15 Postitas mella » 16 Mai 2011, 21:39

normaalne rõhk taga on 0,8..1kg/cm2 Selle puhul tuleb kindlasti lukke kasutada.

1,5 peal ei oska arvata . Ma ei kujuta ette, millise rõhuga sa sõidad üldse, kui lased alla 1,5-ni :D

rolller
Postitusi: 152
Liitunud: 14 Mär 2007, 16:02
Tsikkel: TT600R
Asukoht: võru

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #16 Postitas rolller » 16 Mai 2011, 21:44

Oskab keegi soovitada 140 kg endurole mingit head tagarehvi? Hetkel all mingi Mitas krossikärn, aga raibe kulub jubedalt, kuna vahel vaja mõni lõik asfaldil ka sõita. Kevadel panin tutika alla ja varsti on läbi. Oleks vaja rehvi, mis oleks mingi ülikõva seguga, pmst plastmass :D Oluline on ainult pidamine metsas/kruusateedel.

kurikristjan
Postitusi: 1193
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #17 Postitas kurikristjan » 16 Mai 2011, 22:06

mella kirjutas:normaalne rõhk taga on 0,8..1kg/cm2 Selle puhul tuleb kindlasti lukke kasutada.

1,5 peal ei oska arvata . Ma ei kujuta ette, millise rõhuga sa sõidad üldse, kui lased alla 1,5-ni :D

Praegu on olnud kaks tagarehvis. Ennem olid masinal tänavakõlbulikud rehvid all üldse, vahetasin talvel välja. :mrgreen: Kas sul esirehvile ka mingi rõhusoovitus on?
Hälvik-mootorrattur
Kasutaja avatar

Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #18 Postitas Anderook » 16 Mai 2011, 22:08

1,3...1,5 atm on krossirattal igatahes nii ees kui taga :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #19 Postitas mella » 16 Mai 2011, 22:14

Anderook kirjutas:1,3...1,5 atm on krossirattal igatahes nii ees kui taga :)


Eks sa lase 1,5-ga siis edasi ;)
Kasutaja avatar

Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #20 Postitas Anderook » 16 Mai 2011, 22:26

Kas see on vale siis? Ma eluaeg sedasi sõitnud ja tuttavad ka :D
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 563
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Tsikkel: gsxr1000k4 / crf450
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #21 Postitas westel » 16 Mai 2011, 23:08

Endal võtsin need klotsid seest välja ja taga alla 1.8 ei julge eriti lasta ja ees ca 1.6. Siia maani pole veel ringi tõmmanud
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #22 Postitas mella » 16 Mai 2011, 23:25

kus sa selle rõhuga sõidad? kóval pinnal pole pidamist ju.
westel kirjutas:Endal võtsin need klotsid seest välja ja taga alla 1.8 ei julge eriti lasta ja ees ca 1.6. Siia maani pole veel ringi tõmmanud
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 563
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Tsikkel: gsxr1000k4 / crf450
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #23 Postitas westel » 16 Mai 2011, 23:34

mella kirjutas:kus sa selle rõhuga sõidad? kóval pinnal pole pidamist ju.
westel kirjutas:Endal võtsin need klotsid seest välja ja taga alla 1.8 ei julge eriti lasta ja ees ca 1.6. Siia maani pole veel ringi tõmmanud


Kõval pinnasel suht uisutamine ole jah. Aga kui vähem sisse panna, siis kardan et tõmbab tagumise ringi vms.
Kasutaja avatar

udupeenike
Postitusi: 215
Liitunud: 27 Juun 2007, 21:18
Tsikkel: ---
Asukoht: Tallinn

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #24 Postitas udupeenike » 16 Mai 2011, 23:44

metsamüdistaja kirjutas:Äkki kellegil pakkuda soodsalt rehve millega kannataks sõita nii metsas kui kruusal ja ka asfaldil? mõõduga 130/80-17 taga ja ees 90/90-21

Ise just tellisin rehvikullerist samade mõõtudega Mitas E-07 rehvid. Kokku läks 110 euri.
Viisakus ennekõike!
Mikk
Honda CB500 -- Yamaha XJ 600 S -- Kawasaki KL650 A -- Yamaha XTZ 660
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 455
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 17 korda
Kontakt:

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #25 Postitas randel » 16 Mai 2011, 23:50

Ma sõidan oma 200kg ja 100hj mammutigagi 1,5-1,7bar rõhuga ees ja taga, asfaldil ja metsas. Pole siiani probleeme olnud rehvi ringitõmbamisega ja lukke ma ei kasuta. Kerge enduro jaoks ilmselgelt võiks rõhk madalam olla.

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #26 Postitas piloot » 16 Mai 2011, 23:59

westel kirjutas:Endal võtsin need klotsid seest välja ja taga alla 1.8 ei julge eriti lasta ja ees ca 1.6. Siia maani pole veel ringi tõmmanud

Mul LC4-l polnud ka lukke, algul lasin korraks 3 sisse ja siis 1,2 peale, alla selle ei julgenud lasta aga 1,2-ga veel ringi ei võtnud.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #27 Postitas QRX » 17 Mai 2011, 00:04

0.8 ees ja 1.2 taga, ilma "seenteta". Keskmiselt kord, hooaja lõpus, võiks rehvi tühjaks lasta ja ventiili otseks tagasi keerata:) Siis tagumisel rehvil. Asfaldil võiks rehvis vähe rohkem rõhku olla, aga igasugune muu pinnas ilmselgelt ei kannata suuremate rõhkudega sõita. Ratas siis LC4, u.140kg pluss 110kg reisija
Olavi

LC4 640

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #28 Postitas piloot » 07 Juun 2011, 11:04

Mina suutsin üleeile, 1,2-se tagumise rehvirõhuga, lohvi katki hüpata, luku kohalt. Nüüd sai vähe paksem lohv ja tuleb vist vähe rohkem trukki ka sisse lasta, ratas pole ka kõige kergemate hulgast.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #29 Postitas mella » 07 Juun 2011, 12:13

Või jäi sul lohv luku vahele lohaka paigaldamise käigus ja nüüd tõmbas katki.

piloot kirjutas:Mina suutsin üleeile, 1,2-se tagumise rehvirõhuga, lohvi katki hüpata, luku kohalt. Nüüd sai vähe paksem lohv ja tuleb vist vähe rohkem trukki ka sisse lasta, ratas pole ka kõige kergemate hulgast.

piloot
Postitusi: 2102
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Krossirehv ehk kärnrehv?

Lugemata postitus #30 Postitas piloot » 07 Juun 2011, 12:33

Lohv vahele polnud jäänud, ma lasen tavaliselt ,enne luku kinnikeeramist, vähe õhku sisse aga see oli lohvi mõlemale, nii välimisele, kui ka sisemisele poolele oma sendised augud sisse löönud. See mitase c-20, 120-se laiusega on silmaga vaadates sigalai rehv, vbl sellest lasi läbi lüüa, kusagile kivile ka pihta ei saanud.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!




Mine “Kross ja enduro”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist