Supermoto 2011

Kõik supermotoga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
sipsik
Postitusi: 174
Liitunud: 03 Aug 2005, 10:44
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Supermoto 2011

Lugemata postitus #1 Postitas sipsik » 25 Jaan 2011, 08:04

Edastan supermotoisandate palvel lingi 2011 hooaja muudatuste, kalendri jms-ga.

Põhiline uudis Hobi ja Mini Hobi klasside tekkimine: peale saab ka krossirattaga ning ei pea olema hüper-super-spetsrehvid all. Ka osavõtutasud peaksid olema taskukohased (eriti rahvasportlase kaardi kasutamisel).

Tore ala, miks mitte proovida.

Lähemalt siin.


Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #2 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 12:40

Kui kellelgi tekib küsimusi, võib need ka siia postitada. Proovin teemal silma peal hoida.

Lisaks selle, et Hobi klassi võistlus näeb välja nii, nagu siiani. See tähendab, et on trenn, ajasõit ja kaks võistlussõitu. Openi võisluskorraldus muutub, lisandub kvalifikatsiooni võistlussõit.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6048
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #3 Postitas mx77 » 25 Jaan 2011, 13:50

Natuke segaseks jäi, äkki keegi selgitab.
Kui Rahvaspordilitsentsiga saab Hobis võistelda, kas siis MX täislitsentsiga ei saa ja peab tegema kõikide alade 195€ litsentsi :shock: ?
Sellest rehvireeglist ei saa aru - mida tähendab mustri sügavus kuni 8 mm? Kas mitte vähem kui 8 mm või siiski kuni 8mm. Viimase järgi võttes võib siis ka lõigatud slikiga sõita?
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #4 Postitas mella » 25 Jaan 2011, 13:52

Mulle jäi küll hämaraks, kes hobis sõita tohib ning millise ratta/rehviga?
Kodulehel on ka kõik info eelmisest kümnendist.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #5 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 15:34

Litsensi kohapealt oli meie idee, et minimaalselt peab olema rahvaspordilitsents. Samas võid hobi klassi ka sõita supermoto või kõikide alade litsensiga.

Rehvireegel on see, et võib olla mis tahes rehv, peaasi, et mustri sügavus ei oleks rohkem, kui 8 mm. Võid sõita slikiga või krossi rehviga, oma valik. Rehvi mõõdud pole piiratud. Põhimõtte selles, et kui keegi otsusutab, et ei soovi osta sm velgi ja rehve, siis võib proovima tulla ka krossi/enduro/tänava rehviga.

mx77 kirjutas:Natuke segaseks jäi, äkki keegi selgitab.
Kui Rahvaspordilitsentsiga saab Hobis võistelda, kas siis MX täislitsentsiga ei saa ja peab tegema kõikide alade 195€ litsentsi :shock: ?
Sellest rehvireeglist ei saa aru - mida tähendab mustri sügavus kuni 8 mm? Kas mitte vähem kui 8 mm või siiski kuni 8mm. Viimase järgi võttes võib siis ka lõigatud slikiga sõita?
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6048
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #6 Postitas mx77 » 25 Jaan 2011, 15:37

HRQ kirjutas:Litsensi kohapealt oli meie idee, et minimaalselt peab olema rahvaspordilitsents. Samas võid hobi klassi ka sõita supermoto või kõikide alade litsensiga.


saan sust siis nii aru, et MX litsentsiga (125 €) ei saa sõita?
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #7 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 15:39

Praktiliselt piirangud puuduvad. Sõita võivad kõik, kes soovivad. Soetad minimaalselt rahvaspordilitsensi või siis ühekordse kohapealt (15 eur) ning sõidad. Velje suurusele piiranguid pole. Rehvi mustri maksimaalne sügavus 8 mm.



mella kirjutas:Mulle jäi küll hämaraks, kes hobis sõita tohib ning millise ratta/rehviga?
Kodulehel on ka kõik info eelmisest kümnendist.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #8 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 16:26

Se uus litsentsi süsteem on üldse praegu natukene ebasobiv ja selle kohapealt supermoto komisjon plaanib läbi rääkida EMF`iga. Annan teada, kui targem olen.

mx77 kirjutas:
HRQ kirjutas:Litsensi kohapealt oli meie idee, et minimaalselt peab olema rahvaspordilitsents. Samas võid hobi klassi ka sõita supermoto või kõikide alade litsensiga.


saan sust siis nii aru, et MX litsentsiga (125 €) ei saa sõita?
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 596
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #9 Postitas Möku » 25 Jaan 2011, 16:39

tegelikult võiks see litsentside ja klasside süsteem olla pisut korrastatum. Et on ikka päris võistlejad eraldi ja hobimehed siis eraldi. Ja kui on algajate klass, siis pole see mitte krossimeestele, vaid tõesti algajatele.

Muidu juhtub nii, et kulka nimel regavad ka kiired mehed ennast hobiklassi ja siis on üheaegselt rajal vennad kelle kiirus erineb kaks korda. SM rada on ju lühike võrreldes kestuskrossiga. Kiirem vend arvab, et aeglasem sõidab ideaalset joont nagu temagi. Aga aeglane on teist korda elus SM rajal ja silkab servast serva nagu jänku. Püüab siis aeglasem mees kiirema oma tagarattasse kinni ja kui kõik hästi läheb, saab pärast boksis kolakat, aga kui halvasti, siis peab kiiremale mehele haiglasse viinamarju viima (ja pärast saab kiirema mehe klubikaaslaste käest ikka kolakat).

Selle ärahoidmiseks peaks sm sõitjad olema ikka oskuste ja klasside kaupa rangelt filtreeritud ja kord majas. Litsentsi mõte peaks üldse olema tõestada teadmiste ja oskuste olemasolu. Mitte et ostad võistluspileti. See et litsentsi rajaservas müüakse võib tuua mõne üksiku sõitja juurde, aga sm kus maapind kõva (aga vahelduv), kiirused suured ja vahemaad väikesed - seal peaks hindama ka et millised on sellega kaasnevad riskid. Päris kõike kestuskrossi praktikast maha viksida ei saa.

Aga pärast seda kõike öeldut - et tegelikult on päris hea, et tehti hobbiklass ka. Eks niimoodi saabki sõitjaid juurde et üritused ikka toimuda saaksid.
Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #10 Postitas mella » 25 Jaan 2011, 17:01

Möku kirjutas:Selle ärahoidmiseks peaks sm sõitjad olema ikka oskuste ja klasside kaupa rangelt filtreeritud ja kord majas.


Kudas sa neid mehi oskuste järgi filtreerid?

Et kui elus teist korda rajal oled, siis kohe openisse?
Viimati muutis mella, 25 Jaan 2011, 17:02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #11 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 17:01

Ei hakanud meelega reguleerima, kes kus klassis sõita tohib. See poleks viinud mitte kuskile. Meil ei ole hobikrossiga sarnaselt mitutsada võistlejat, et saaksime iga maitse järgi mingi klassi teha. See on paratamatu, et mõni kiirem sõidab hobis ja mõni aeglasem openis (kuigi kiiruse põhjal võiks olla ka hobi mees). Sama on igal pool ja selle vastu ei saa. Reaalne olukord ise paneb tegeleikult paika, kes kus sõidab. Iga mõistusega mees saab aru, mida tähendab Hobi klassi karikas ja jätab selle hobimeestele. Ning tuleb tõestab Openis, kui on huvi midagi tõestada. Jah, kiirused on suuremad. Kuid olen veendunud, et tegu on ohutuma alaga, kui motokross. Seda ei peaks küll keegi kartma, et keegi ta pikali sõidab. Ning kui mõni uustulnuk end härrana üleval ei oska pidada, siis on selle jaoks kohtunikud, kes mehe maapeale tagasi kutsuvad. On paar korda varemgi olnud juhuseid, kus aeglased ja kiired on pidanud koos sõitma. Kõik on hakkama saanud. Litsentside kohapealt ei taha väga sõna võtta. See, et kuidas ja mis, on paika pandud EMF`i määrustega. Litsentse on müüdud kogu aeg raja kõrval mistahes võistlusele, ehk siis ühekordseid. Põhiargument on sõitja kindlustatus. Vähemalt nüüd on antud igale soovijale võimalus soodsalt ja lihtsalt tulla ja sõita.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #12 Postitas mella » 25 Jaan 2011, 17:05

HRQ kirjutas:Litsentse on müüdud kogu aeg raja kõrval mistahes võistlusele, ehk siis ühekordseid. Põhiargument on sõitja kindlustatus. Vähemalt nüüd on antud igale soovijale võimalus soodsalt ja lihtsalt tulla ja sõita.


Kuna nüüd on hobiklass ka, kas raja kõrval müüakse ka hobiklassi ühekordseid litsentse?
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #13 Postitas HRQ » 25 Jaan 2011, 17:16

Täpselt nii. Hobi klassi sõitma tulles peab olema minimaalselt rahvaspordi kaart. Minuteada maksab see 75 eur/aasta. Kellel see puudub, saab kohapealt 15.- euro eest ühekordse litsentsi. Ehk siis üks võistlus läheb maksma 20 asemel 35 euri. Kui ostaksid iga võistlus ühekordse, siis hävid 15 euroga, kuna etappe on kokku kuus.

mella kirjutas:
HRQ kirjutas:Litsentse on müüdud kogu aeg raja kõrval mistahes võistlusele, ehk siis ühekordseid. Põhiargument on sõitja kindlustatus. Vähemalt nüüd on antud igale soovijale võimalus soodsalt ja lihtsalt tulla ja sõita.


Kuna nüüd on hobiklass ka, kas raja kõrval müüakse ka hobiklassi ühekordseid litsentse?
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 596
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #14 Postitas Möku » 25 Jaan 2011, 17:25

Kudas sa neid mehi oskuste järgi filtreerid?

ikka utmise teel :bsmile:

on olemas alakomisjon ja on olemas eelnevad võistlustulemused. Kui need omavahel kokku panna, siis on võimalik süsteem luua. Aga SM on jah suhteliselt vähese osalejate arvuga ja kui liiga põhjalikuks minna, siis võib mõnes sõidus liiga vähe sõitjaid lõpuks olla. Ja see tapaks kogu sarja atraktiivsust.

Aga ühekordsed rahavaspordilitsentsid tulid turule juba 2010 aasta kestuskrosside EKV etappidel.
Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #15 Postitas mella » 25 Jaan 2011, 17:37

Möku kirjutas:Aga ühekordsed rahavaspordilitsentsid tulid turule juba 2010 aasta kestuskrosside EKV etappidel.


Oled sa üheski 2010 võistlusjuhendis näinud RS ühekordse litsentsi maksumust? Kui küsida oskasid, siis vahel müüdi, vahel tehti suured silmad.
Juhendis aga polnud üheski sees, ainult Openi ühekordne, millest võis mulje jääda, et RS-i ei müüdagi.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2067
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #16 Postitas StreetMoto » 25 Jaan 2011, 18:57

HRQ kirjutas:Ei hakanud meelega reguleerima, kes kus klassis sõita tohib. See poleks viinud mitte kuskile. Meil ei ole hobikrossiga sarnaselt mitutsada võistlejat, et saaksime iga maitse järgi mingi klassi teha. See on paratamatu, et mõni kiirem sõidab hobis ja mõni aeglasem openis (kuigi kiiruse põhjal võiks olla ka hobi mees). Sama on igal pool ja selle vastu ei saa. Reaalne olukord ise paneb tegeleikult paika, kes kus sõidab. Iga mõistusega mees saab aru, mida tähendab Hobi klassi karikas ja jätab selle hobimeestele.


Ehk siis tegelikult tagasi aastas 2005-2007, mille lõpptulemus paraku Hobiklassi likvideerimine just sel põhjusel, et mehed, kelle oskused Openi tasemel regasid ennast kulku saamise eesmärgil Hobisse. Tegelikult võiks vaadata palju on kokku potentsiaalseid osalejaid, jagada see arv kolmega ja teha täpselt niipalju erinevaid klasse. Siis jagub igaühele kulku kapi otsa :-)

Krossivelgedega ja endurorehvidega rajal? Osavõtukulusid see küll ei kärbi - juba läbikäidud tee ja vaevalt, et aastaga 2005-2007 nüüd midagi muutunud on. Tsikkel maksab samapalju, SM veljejooks samapalju ja SM rehvid ka samapalju. Ehk siis minu arvates meeleheitlik püüe tuua uusi osalejaid. Mina isiklikult oleksin teinud lihtsalt esimest aastat osalenule osavaõtutasu poole soodsamaks ja sellega üritanud uusi tulijaid kohale vedada. Aga las ta olla - eks aeg näitab, majandus kasvab niikuinii ja osalejaid hakkab tasahilju nii või teisiti lisanduma olenemata masinaklasside lisamisest (ja segaduse ning vaidluste tekkimisest).

Minu väga personaalne arvamus siis asjast.

Aga et mitte viriseda ning teades väga hästi selle distsipliini köögipoolt, siis mina mõtleksin hoopis selles suunas, et korraldaja, keda huvitab võimalikult suur osalejate arv (sellest sõltub ürituse rahaline plusspool), siis väga paljusid algajaid meelitaks näiteks kohale rehvivahetuse võimalus. Paljud ei oma kompressorit ja rehvipressi ning ei soovi heitliku ilmaga ise rehve ringi heebeldada. Lisaks võimalus kiiruga ohv lõhkuda. Mina isiklikult oleks nõus näiteks sümboolse raha eest laskma seda kellelgi teha, selle asemel, et niigi higisena ja tihtipeale võistluskombes slikke vihmakate vastu vahetada. A'la 5 EUR ratas vs. kompressori ost ja kaasavedamine oleks vast enamikule jõukohane... Kindlasti on veel miskit, mis algajaid meelitaks. Kui on karm aeg, siis tuleb paljud asjad kandikul ette tuua!
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6048
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #17 Postitas mx77 » 25 Jaan 2011, 21:56

Kas mõistlikum ei oleks piirata Hobis rehvivalikut? Võiks ju lubada ainult streetlegal rehve (ei kujuta ette, kas nendega üldse sõita saab). See hoiaks vähemalt paksu rahakotiga kulkuihalejad ehk Hobiklassist eemale. Aga et krossirehv ja eelsoojendatud slikk ühe stardis - ei kujta ette. Kui siis ainult juhul, et pinnaselõigud kastetakse hoolega üle :).
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #18 Postitas mella » 25 Jaan 2011, 22:03

StreetMoto kirjutas: väga paljusid algajaid meelitaks näiteks kohale rehvivahetuse võimalus. Paljud ei oma kompressorit ja rehvipressi ning ei soovi heitliku ilmaga ise rehve ringi heebeldada. Lisaks võimalus kiiruga ohv lõhkuda.


Tavaliselt tekib rehvivahetuse vajadus korraga kõigil ja viimasel hetkel enne boksialasse minekut. Palju peaks vahetuspinke korraga olema sel juhul?
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #19 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 10:41

Neeme ... ja teised. Miks te võtate seda rehviteemat nii südamesse :) Arge arvake, et see on see, millega loodtakse saada hunnikus uusi võistlejaid. Ma olen 99% kindel, et keegi ei tule krossiveljega peale. Samas võeti piirang maha, et kui keegi leiab, et tahaks kasvõi krossivelgedega proovida. Seega midagi meeleheitliku ma siin küll ei näe. Stardimaksudest. Pigem on see, mis võiks mõne uue mehe juurde tuua. Eelmine aasta oli suurtele siklitele stardimaks 44,7 eur, see aasta hobis 20 ja openis 30. Seega aitäh soovituste eest, kuid se on juba tehtud. Selle rehvivahetuse kohta ei oska ma küll midagi tarka kosta. Kui kellelgi asjad puuduvad, siis ma võin laenata. Ja kui ei oska rehvi vahetada, siis õpetan või aitan. See, et keegi raja ääres teenust pakuks ... mnjah. Oleks tore kindlasti mõnele üksikule, kuid teenusepakkuja maksaks oma üritusele peale. Lisaks on pooltel meestel topeltveljed vihmakatega. Ühesõnaga, kui aega on võin raha eest ise ka rehve vahetada :lol:
Viimati muutis HRQ, 26 Jaan 2011, 10:53, muudetud 1 kord kokku.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #20 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 10:50

mx77 kirjutas:Kas mõistlikum ei oleks piirata Hobis rehvivalikut? Võiks ju lubada ainult streetlegal rehve (ei kujuta ette, kas nendega üldse sõita saab). See hoiaks vähemalt paksu rahakotiga kulkuihalejad ehk Hobiklassist eemale. Aga et krossirehv ja eelsoojendatud slikk ühe stardis - ei kujta ette. Kui siis ainult juhul, et pinnaselõigud kastetakse hoolega üle :).



Kindlasti mitte, sest tegelikkuses sõidavad kõik sm rehvidega. Korraliku kasutatud sliki jooksu saab kindlasti kätte ca 150 eur eest. Sellega sõidab algaja ehk hooaja ära ka. Kui hoogu pole, siis rehv ei kulu! Võistlusvelgesid müüakse alates 550.- jooks(kasutatud). Suurema ketta saab ette u. 70.-, vahetüki voolid ise valmis või ostad 80.- eur eest. Seega tegelikult sõiduga alustamiseks tehtav investeering ei pea olema müstiliselt suur ja rahalist üleolekut väga karta ei maksa.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2067
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #21 Postitas StreetMoto » 26 Jaan 2011, 11:54

HRQ kirjutas:Selle rehvivahetuse kohta ei oska ma küll midagi tarka kosta. Kui kellelgi asjad puuduvad, siis ma võin laenata. Ja kui ei oska rehvi vahetada, siis õpetan või aitan. See, et keegi raja ääres teenust pakuks ... mnjah. Oleks tore kindlasti mõnele üksikule, kuid teenusepakkuja maksaks oma üritusele peale. Lisaks on pooltel meestel topeltveljed vihmakatega. Ühesõnaga, kui aega on võin raha eest ise ka rehve vahetada :lol:


Teoorias oled tugev :-) Kui aega on :-) Võin aidata, võin laenata jne. Meenuta mõnda võistlust ja olukorda, mis toimub kahtlase ilma korral. Millal seda aega on? Vaevalt jõuad endagi omad vahetada. Lisaks - kord pole platsil elektrit, siis koolevad suvalised ühemehegenakad ka ära, mille taha korraga 3 kompressorit ja ports rehvisoendajaid ühendatud jne. Ole realist! Lisaks ei tule pooled algajatest võõrasse telgialusesse õhku ja pressi lunima.

Lisaks in pooltel meestel topeltveljed vihmakatega? Ma räägin sulle esimest korda rajale tulijast, kes ei saa selle ühe jooksugi jaoks võib-olla raha kokku. Mis topeltvelgedest siin jutt on?

Rehvivahetaja maksab oma tegevusele peale. Korralik kompressor, rehvipress, kiire ja kogenud mees... Seda ma räägingi, et korraldaja peaks mõtlema selles suunas, et algajaid meelitada. Korraldaja maksku rehvivahetajale kohaletuleku eest näiteks 50 EUR-i. Lisaks saab vahetaja igalt rehvivahetuselt mingi sümboolse krõpsu... Äkki tuleb sellise korraldusega siis ka võistlejaid rohkem ning see kompenseerib korraldajale rehvivahetuse kulud. Ma ei räägi, et nii peaks ilmtingimata olema aga see oleks üks võimalik samm.

Ja kui sa räägid pealemeksmisest, siis SM võistluste korraldamine on igal juhul peale maksmine. Tänapäeval ei käi kõik asjad enam "pooliku" eest. Küsimus on selles, kui palju suudetakse hooaja peale moosida sponsoreid, et sellega kulusid katta.

Aga kokkuvõttes on tore, et SM teema üle pika aja diskussioonina kajastust leiab :-)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

janis
Postitusi: 695
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Omavalmistatud
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #22 Postitas janis » 26 Jaan 2011, 12:04

Minu jaoks on hobi klassi uudis küll väga positiivne. Just stardimaksu kohapealt ja lootuses, et hobiklassi tase kujuneb madalam kui openis. Tahaks loota, et saan selle hooaja kahel viimasel stardil kohal olla ja järgmine hooaeg täis pikalt. Aga rehvivahetuse kohapealt peab vist kiiret rehvivahetust treenima.
E-mail: janis@r44.ee www.r44.ee - CAD projekteerimine, lehtmetall tooted ja teraskonstruktsioonid.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #23 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 12:47

Ma pole ainult teoorias tugev vaid praktikas ka :wink: Loomulikult läheb vahelduvate ilmastikuoludega kiireks ja iga mees on eelkõige enda eest väljas. Tahtsin vaid seda öelda, et kunagi pole jäänud kellelgi rehv vahetamata ja abi saamata. Ja meie boksis on see aasta alati elekter olemas olnud, selle eest tuleb lihtsalt mõnikord ise hoolitseda, kahjuks ... Topeltvelgede teema oli mõeldud sellisena, et need mehed rehvivahetuse teenust ei kasuta, mitte, et algajatel need peaks olemas olema. See selleks. Ma saan ise ka aru, et tore oleks, kui ... Tegelikult on nii, et rehvivahetus on väga lihtne tegevus. Soovitav on omada korralike heebleid ( ca 10 eur). Sätid end mõne tegelase kõrvale, kellel pink ja kompressor olemas. Käsitöö on enda teha. See kui kiiresti ja libedalt sa seda teed, on oma asi. Pinki ja kompressorit kasutad korra naabri oma, lihtne :D Isegi imestan mõnikord, kuidas aastaid sõitnud mehed ei oska korralikult ja LIHTSALT rehvi vahetada.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #24 Postitas mella » 26 Jaan 2011, 13:05

HRQ kirjutas:Sätid end mõne tegelase kõrvale, kellel pink ja kompressor olemas. Käsitöö on enda teha. See kui kiiresti ja libedalt sa seda teed, on oma asi. Pinki ja kompressorit kasutad korra naabri oma, lihtne :D


Võibolla tõesti on midagi viimase paari aastaga muutunud, kuid enen seda oli küll juba boksiplatsile mahtumisega probleem, rääkimata sellest, et saad endale kellegi kõrval kohti valida. Ja ära hakka mingit imemulli ajama olukorrast, kus algaja tuleb enne teisi kohale ja sätib ennast kusagile teiste vahele.

Iseasi on juba see, et paljud algajatest tahavad pinki ja kompressorit igal korral kerjamas käia? Nii lihtne ka ei ole, et "kasutad naabri oma".

Aga sa tee asi sõitjatele lihtsaks, reklaami välja, et kõik hobiklassi sõitjad võivad ilma süümekateta tulla sinu boksi rehve vahetama, pinki kasutama ja õhku võtma.
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #25 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 13:17

mella kirjutas:
HRQ kirjutas:Sätid end mõne tegelase kõrvale, kellel pink ja kompressor olemas. Käsitöö on enda teha. See kui kiiresti ja libedalt sa seda teed, on oma asi. Pinki ja kompressorit kasutad korra naabri oma, lihtne :D


Võibolla tõesti on midagi viimase paari aastaga muutunud, kuid enen seda oli küll juba boksiplatsile mahtumisega probleem, rääkimata sellest, et saad endale kellegi kõrval kohti valida. Ja ära hakka mingit imemulli ajama olukorrast, kus algaja tuleb enne teisi kohale ja sätib ennast kusagile teiste vahele.

Iseasi on juba see, et paljud algajatest tahavad pinki ja kompressorit igal korral kerjamas käia? Nii lihtne ka ei ole, et "kasutad naabri oma".

Aga sa tee asi sõitjatele lihtsaks, reklaami välja, et kõik hobiklassi sõitjad võivad ilma süümekateta tulla sinu boksi rehve vahetama, pinki kasutama ja õhku võtma.


Mina tulen küll pigem vähe varem kohale, et head kohta saada. Kui keegi ei viitsi, siis see oma probleem. Kui tahab kompressorit ja pinki kasutada, siis jooksku teise platsi otsa.

Kerjamisega on see värk, et oleneb mis egoga mees on. Mina saan kõigiga hästi läbi ja küsijatele ära ei ütle. Ole ainult ise normaalne! Ja ei pea olema hobi klassi mees, võid openis ka olla :wink: Häirib ainult see, kui asjad laiali tassitakse. Kui kohapeal surud rehvi äärt lahti ja õhku võtad, siis sellega pole kunagi probleemi olnud.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #26 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 16:19

mx77 kirjutas:Natuke segaseks jäi, äkki keegi selgitab.
Kui Rahvaspordilitsentsiga saab Hobis võistelda, kas siis MX täislitsentsiga ei saa ja peab tegema kõikide alade 195€ litsentsi :shock: ?



Klassis Hobi võib sõita rahvaspordi-, SM või MX litsentsiga.
Klassis Open võid sõita SM või MX litsentsiga.
Ja loomulikult- mõlemaid klasse võid sõita kõikide alade litsentsiga.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6048
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #27 Postitas mx77 » 26 Jaan 2011, 16:29

HRQ kirjutas:
mx77 kirjutas:Natuke segaseks jäi, äkki keegi selgitab.
Kui Rahvaspordilitsentsiga saab Hobis võistelda, kas siis MX täislitsentsiga ei saa ja peab tegema kõikide alade 195€ litsentsi :shock: ?



Klassis Hobi võib sõita rahvaspordi-, SM või MX litsentsiga.
Klassis Open võid sõita SM või MX litsentsiga.
Ja loomulikult- mõlemaid klasse võid sõita kõikide alade litsentsiga.

Oled sa kindel?
Mul on just kõrval välja prinditud EMF litsentsitaotlus. Loen sealt: Iga distsipliin eraldi 125€. Valida saab: MX (sisaldab: kestuskross, enduuro, jäärada, söerada, supekross); SM (sisaldab: jäärada); RR (sisaldab: kiirendus).
Keda peaksin nüüd uskuma?
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 651
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #28 Postitas HRQ » 26 Jaan 2011, 16:36

Minu jutt põhineb ühe supermoto komisjoni liikme suhtlusel EMF´iga. Peaasi, et litsents oleks olemas, muud moodi ei piirata.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

vandaal
Postitusi: 266
Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
Asukoht: Tartu,Valga
Kontakt:

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #29 Postitas vandaal » 30 Jaan 2011, 10:18

Hei
Väga lahe,et hobiklass tehti,endal nüüd plaan kindlasti sõitudest osa võtta,kuna pole varem sõitnud siis ehk annate nõu kust rehve otsima hakata ja kuna pole supermoto rajal sõitnud,ehk väikseid nõuandeid ka :D


Terv
Kris :bsmile:
Supermotos:KTM SMR 450upto505/Mäkketõusus:Husaberg 650/Kestvuskrossis Kawasaki kx450f/Tänaval Honda Streetfighter/
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Kasutaja avatar

zaazk
Postitusi: 70
Liitunud: 21 Apr 2008, 23:47
Tsikkel: Suzuki RM-Z 250 K12

Re: Supermoto 2011

Lugemata postitus #30 Postitas zaazk » 31 Jaan 2011, 12:21

Mind huvitab, kus kohast saaksin osta rehvivahetus pinki ja heebleid?
Kuna oleks plaanis see aasta esmakordselt elus võistelda ja hobiklassis kaasa lüüa.
Palksi Vendade Krossirada http://www.palksimoto.com




Mine “Supermoto”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline