Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Oomipoest see relee silma jäigi. http://www.oomipood.ee/product/pre0004_ ... C&limit=96
Topelt 87 klemmiga ei paista väga levinud olema.
Oli plaan homme kas lõunaka või tasku oomipoest läbi astuda ja asja veidi arutada ning olemasolul sobivad asjad ligi võtta.
EDIT: Eelmine omanik oli sigaretisüütajale massi votnud pingeregulaatori kinnituspoldi alt. Aga see oli ka lihtsalt haljas juhe poldi alla kinni keeratud.
Tänud kaasa mõtlemast
Martin
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Hetkel sai siis nii lahendatud. Süüte keeramisel lülitub relee tarbijatele voolu sappa. Rutskad läksid soojaks, vaja nüüd peale monteerida ja nina uuesti kokku laduda.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Eile ladusin nina kokku ja sain 100km probleemideta sõita. Hommikul sõitsin ka 15km ja mingeid jamasid ei olnud. Järgmisel sõidul 7km vältel ühtlasel kiirusel jättis justkui vahele, jõnksutas. Järgmisel kahel sõidul 30 km vältel ei olnud probleeme ja õhtul viimane sõit garaaži jälle käis ebaühtlaselt. Kust võiks alustada probleemi otsimist? Mõni juhe või ühendus teatud asendis ei anna kontakti?
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Kiskusin paagi maha ja käisin kontaktipuhastiga kõik pistikud üle. Peale kokku ladumist ei ole anomaaliaid esinenud (ptui ptui ptui).
Rutskasoendused töötavad ja USB pesa leidis ka koha kellade kõrval.
Monoracki asendasin givi küljekohvritega raami vastu.
Soetasin ka uue Kappa 47l kohvri. Kirjad juures, et sobib ka Givi kohvri kinnitustele.
Tähelepanuta jäi aga, et tegemist monolock mitte monokey kohvriga.
Tuli teha adapter kuna kohvriga kaasas olev universaalkinnitus liiga kitsas ja Givi originaal ei oleks enne järgmist pikemat sõitu kohale jõudnud.
Kohvriga üks pilt
Täna paremat peeglit kohendades (sõidu ajal ei hoidnud asendit) murdus ära peegli kinnitus.
Ehk on kellelgi pakkuda vastust piduriõlipaagi lenksule kinnitamiseks?
Vb kannatab ka välja puurida (selgub paari tunni pärast) siis oleks vaja peegli enda kinnitust.
Vana Givi monorack raam, m35 kinnitusplaat ja kahe kiivri kohver on müügis:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=92&t=98827
Lugupidamisega
Martin
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Hetkel sai murdunud keerme osa välja puuritud ja uus asemele keeratud. Paar seibi tuli vahele panna kuid peegli sai külge ja saab homme mõnepäevasele tripile minna.
Aru ma ei saa miks parempoolsel peegli kinnitusel on vastupäeva keere ja vasakpoolsel päripäeva - vastupidi oleks veel loogiline.
Igatahes reisilt naastes tuleks leida uus vahejupp. Hetkel sai selline:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Ma ostsin eelmine aasta oma rattale P peegli kinnituse Yamahast ,ei maksnud ülemäära palju,aga kohapeal polnud.Sain vist nädalaga kätte.Mul oli alumiiniumis keere ära oksüdeerinud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Martinez kirjutas:Igatahes reisilt naastes tuleks leida uus vahejupp
On pakkuda, koos peegliga. Ütle oma hind ja vii ära.
https://www.dropbox.com/sh/gargjlieat8j ... 074852.jpg
Tel: 53453529
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
1600km pidas see keevitatud lahendus ilusti vastu (ratas ise ka).
Need kaks seibi veidi häirivad seal vahel aga samas ei ole karjuvat vajadust vahetada. lermo, mis su enda hinnanägemus asjast on?
Kaasvõitlejatega:
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Fikseerin hooaja alguse, garaažist välja sõites oli kellal 66 391km
Jõuluvana tõi küljekohvrid:
Enne esimest tiiru vahetasin igaks petteks jahutusvedeliku ära. Nüüd kui õlist settinud mustus sai lahti sõidetud tuleb uuel nädala ratas põhjalikumalt üle vaadata ja ka muud mahlad vahetada.
Mõnusat hooaja algust
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Remondipäeviku sissekanne (66 450)
*õlivahetus
*uued küünlad
*karpad süngitud
*väljalase keevitatud
*piduri peasilindri leke (loodetavasti) likvideeritud
*kunde jalatugi hoiab end nüüd ise jälle üleval
*tagapiduri hoob on jälle sirge
*puuduvad poldid asendatud (läti teed ei olnud leebed) ja muud üle käidud.
Rehvid täis, kett pingul ja võib muretuid kilomeetreid nautima hakata.
Isenedle meeldetuletuseks, et üks küljekohvri kinnitus polt tuleb soetada ja leksu nurka muuta või koguni tõsta, et rutskasoendused ei sõidaks enam välja keerates paaki.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Ma plaanin enda omal paaki-külje plastikuid värvida.Praegu paak hõbe ja saba,esiporikas ning nina mustad.Tundub ,et kui ka kõik nagu sinu rattal mustaks lasta on päris ilus.
Külje kohvrid on mul ka samad,väga head ja mahukad.Koos naisega reisil olles oli nendega ruumi kohe laialt võrreldes Givi 36l kohvritega.
Lenksu tahan ka kõrgemaks tõsta,et oleks mugavam asend ja GPS paistaks paagikoti tagant paremini välja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Urmas, kas mitte sina paar korda TDMi sadulat ümber ei teinud? Kuskilt meenub aasta vms tagune jutt moditud sadulast ning soovist see veel kord ringi teha. Momendil ei mäleta. Eks peab homme arvuti vahendusel uurima hakkama. Mul sadula kattel pärandusena saadud koniauk ja väike rebend. Mõistlik ehk mitte ainult materjali vahetusega puirduda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Martinez kirjutas:Urmas, kas mitte sina paar korda TDMi sadulat ümber ei teinud? Kuskilt meenub aasta vms tagune jutt moditud sadulast ning soovist see veel kord ringi teha. Momendil ei mäleta. Eks peab homme arvuti vahendusel uurima hakkama. Mul sadula kattel pärandusena saadud koniauk ja väike rebend. Mõistlik ehk mitte ainult materjali vahetusega puirduda.
Mina jah.Tegin natukese istumise asendit paremaks(enda jaoks vähemalt).Ja algas see asi eelkõige tagaistuja olukorra parandamisest,sest ta vajus mulle selga.Lisaks sai istumist veits pehmemekas tehtud,sest pikal sõidul oli liiga kõva.Võtsin ka seda paagi vastas olevat püstist osa õhemaks,millega viisin juhi istekohta ettepoole oma 2-3cm ja tekkis tagaistujale roghkem ruumi.Boonusena tuli lenks lähemale ja isteasend sirgem,mis mulle meeldib.
Nüüd oleks veel kord vaja teha juhi stumise kohta veidi laiemaks(istme põhjaga sama laiaks),siis võiks hea olla.
Pane mulle privasse oma meili aadress,ma saadan sulle pilte tehtust ja oma valikutest,eks siis ise otsustad mida sul sealt vaja omale copyda.
Kuna meil peres Varadero ka,siis oligi selle iste näidiseks,sest üldpikkus ja laius neil istmepõhjal suht sama,aga erinevalt TDM-ni istmest on Varaedero oma väga mugav.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Hooaeg läbi ja ratas mõned kuud garaažis seisnud.
See aasta reisile kahjuks ei jõudnud ja igapäevaste töölkäimistega tiksus kellale 2,2k kopikatega.
Kokku siis ratas minu käes olnud 5 hooaega millest kaks põhimõtteliselt ainult seisnud. Läbida olen jõudnud selle aja jooksul vaid 13k km.
Sama pikalt on all olnud ka Pilot Road 3 rehvid mille pidamine märjal asfaldil on mind positiivselt üllatanud. Uuele hooajale lähen arvatavasti vastu aga Heidenau K60/K60 Scout rehvidega.
Hetkel kellale kogunenud 68 626km.
Selleks talveks said pukid ligi võetud, et vanakesel oleks kergem olla.
Kuna aku TDM'l kehva koha peal ja viimase 5 aasta jooksul vahetatud teist pole (samas väga väsimuse märke pole ka näidanud) otsustasin selle eluea pikenedamiseks soetatada CTEK'i laadija mille saab muretult talveks külge jätta. Käisin seda siis täna installeerimas.
Kuna üleeilmisel talvel jäi rata seisma pooliku paagiga otsustasin ka selle maha monteerida ja hingama panna, et mingi hetk roostekirme eemaldamisega tegeleda.
Paagi enese all olev kraan enam eriti ei pidanud - kraani keerasin kinni ja tiladest kütet ei tulnud aga see eest lahmas seda mujalt. Lahti monteerides vaatas vastu selline olukord. Ei tea kas päädib asi puhastamisega ja võimaluselt tihendite vahetamisega või tuleb ka uus kraan soetada.
Huvitav mis olukord kapades valitseb. Kas need sõelad on piisavad olnud või on peenem ollus ikka neist läbi pääsenud ja karpadesse üht teist ladestanud?
Momendil pole ka kindel kuidas rooste vastu võitlema hakata. Kas keemiaga, proovida peene liivaga jõu- ja ilunumbreid teha või hoopis elektrolüütlahusega olukorda parandada üritada. Soovitusi? Hetkel sai paak tühjaks ja ootab nurgas oma aega.
Küttekulu oli see aasta 6.5-7/100'le kolme täis kohvriga sõites. See vist selle ratta jaoks veidike palju. Samas mul ees 16 ja taga 43 hammakat kah, see mängib ka arvatavasti rolli.
Urmase eeskujul sai alist tellitud lenksu kõrgendused. Monteerisin need täna külge aga need kuradi "tihendid" jäid koju sahtlise ja korralikult paika lenksu ei saanud.
Kuna ma garaažis juba olin siis vahetasin uuesti välja tagakohvri kinnitusplaadi. Kuna ühel Givi kinnitusplaadil mis mul garaažis oli on lukusti polditav siis lasin sõbral teha uue lukusti mis võimaldaks Givi Monokey raamile kinnitada ka Kappa kohvreid. See vahe adapter mis sai eelmine või üleelmine aasta tehtud Kappa kinnitusplaadi jaoks ei olnud esteetiline + ega Kappa plaat seda kohvrit väga tihedalt kinni ka ei hoidnud.
Givi plaat võimaldab kasutada kohvril olevaid sooni mitte kõrvu ja jääb tunduvalt stabiilsem.
Kui ratas sai 5 aastat tagasi soetatud siis lasin teha laibakad. Kaks esimest versiooni läksid võssa ja keevitaja/paigaldaja esimesel testisõidul pidurdas esiporika vastu laibakat. Selle tulemusel kulutas rehv sinna ilusa "augu".
See on ka arvatavasti tinginud suurema rahe "pükstele" mida on tulnud korduvalt viimastel aastatel keevitada.
Kardan, et varsti pole seal enam kuskilt kinni hakata ja lähiajal tuleb need ka välja vahetada. Mõttest on läbi käinud ka selle lahmaka püti minemaviskamine kõhu alt aga see eeldaks ka arvatavasti siis kogu uut väljalaset. See omakorda ka arvatavasti karpade ümber seadistamist jne. Kas sel kõigel pointi on? PS! Ühtlasi avastasin, et pütide peal on märge 3VD-1 ja 3VD-2. Kas võib eeldada, et need ei ole tehasest välja veeredes all olnud vaid on hiljem eelmise gen masinalt ringi tõstetud?
Porikale tuleb arvatavasti siis kas ise midagi plastik külge neetida või mõni analoogne fender extender ligi võtta:
Vaatasin üle ka tööriista pauna mis rattaga kaasa tuli. Kas ei ole tegemist originaaliga või on esiratta polt/mutter vahetatud? Esiratta saab alt 19 võtmega, kaasas 22.
Aga jutt kisub juba pikkaks ja igavaks. Panen endale lühidalt kirja mis uueks hoojakas vaja ära teha:
- bensiinipaak haljaks, kraanid pidama
- iste nahatada, vb veidi ümber teha
- lenks kõrgemale
- kõrgemat tuuleklaasi sooviks
- esiporikat pikendada
- esiamortidesse paksem õli ja simmerid vahetada
- downpipe üle vaadata
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Ma panin oma rattale akulaadimise läbi kellade kõrval oleva sigaretisüütaja pesa,millele tõin toite otse starteri relee klemmi alt ja kaitse 30A vahele.Minu laadijal oli kaasas nii sinna pessa sobiv ots kui krokodillid.Nüüd juba kolmas talv(tegelikult oli ka sel suvel taga) nii toimetanud ja on ikka mugav küll.Seda pesa on ka kuskil reisil olles hea sihtotstarbeliselt kasutada.
Paagis oli mul ka mõned aastad tagasi vee ja rooste segu, puhastasin kraani ära,panin uue tihendi,loputasin paagi ja toimetab siiani kenasti.Sinu rattal peaks ka olema enne karpasid veel üks sõel,seal kus bena toru karpasse läheb, see hoidis minu rattal karpad puhtana.Isegi vett pidas mingil määral.
Kütuse kulu sain paika kui segunõelad ja kaevud ära vahetasin.Lisaks ka ujuki nõelad uued.Enne oli mingi aja ka täpselt sama,kulu 6-7 nagu sul.Kui vahetad osta kindlasti OEM.Mina sain Streetmotost Karu käest,kes ise oli mingi B osaga just enne seda tüssu saanud.Pidasid tal vist mõni tuhat km ainult.
Kuna see suvi jäi rattaga lõuna poole tulemata,siis ei saanudki oma istet sulle näidata.Samas ma võin selle sulle talvel saata kuidagi,et saaksid proovida ja soovi korral ka selle järgi enda oma kohendada lasta.Sellest võib privas suhelda,kui soovid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Käisin täna garaažis. 2h ja pool pudelit WD40 kulus downpipe silindrite küljest lahti saamiseks.
Käisin väljalaske roostemuunduri ja "traatharjaga" üle, et oleks viisakam transportida.
Downpipe näeb omamoodi välja.
Tahab lihvimist ja võib-olla uuesti keevitamist saada.
Soov kogu väljalase mootorist lõpupüttideni mustaks võõbata.
Soovitusi värvivalikuks? Mis seal reaalselt püsima jääks/haisema ei jääks ja reaalselt ka mingit kaitset (rooste eest) pakuks?
Martin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Hoi!
Tee omale ja tsiklile teene ning viska see kolakas minema!
Isetegija teeb kergema vaevaga uue 2in1 süsteemi ja kasutatud hakkavad nii 150€ jee-baist.
Saad kergema ja parema minekuga tsikli+ see hääl
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
yeekim kirjutas:Hoi!
Tee omale ja tsiklile teene ning viska see kolakas minema!
Isetegija teeb kergema vaevaga uue 2in1 süsteemi ja kasutatud hakkavad nii 150€ jee-baist.
Saad kergema ja parema minekuga tsikli+ see hääledu
Tänud soovituse eest. Saksa ja UK ebay'l olen ikka aegajalt silma peal hoidnud ja odavamad 2-1 on ikkagi jäänud sinna 200£ kanti (koos postiga) ning kaubanduslik väljanägemine (downpipel) pole väga kiita olnud. Uue roostevabast downpipe saab kodumaale 160€'ga ja terve 2-1 oli vist 282€.
See talv planeeritud rattale 600-700€ "investeerida" ja uus väljalase ei kuulu sinna hulka hetkel. Kui saab selle viisakamas siis lähen uuele hooajale sellega vastu ning ehk järgmiseks vaatab siis juba sobivama alla. Siis jääb see E märgistusega komplekt nö tagavaraks kui kellegil peaks korra aastas midagi kobiseda olema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Muidugi on see maitseasi,aga mulle ei meeldi ühe pütiga lahendused,nagu ühejalaga mees.Samas selle kopsiku alt ära kaotamisele olen ka ise mõelnud,aga mul pole ta veel roosteski.Häält oluliselt valjemaks ka ei taha saada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Olen sinuga sama meelt. Eelistaks kahte pütti. 2-1 võimaldaks samas teisele poole tekitada nö tööriista tuubi mille saaks teha samas mõõdus/asetuse/väljanägemisega nagu teise poole pütt.
Aga elame näeme.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Juhuse tahtel hakkasid puhuma uued tuuled ja hoovile jõudis täna selline isend.
TDM'i esiporikas ja väljalase on "maalri" juures. Istme lasen ära nahatada (2 koni auku kaunistavad seda hetkel) ning bensupaagi ja -kraanid teen korda.
Kui ratas jälle koos siis läheb kevadel müüki.
Rattal hetkel küljes:
Custom laibakad mis reaalselt kaitsevad ka jalgu ja plastikuid kukkumise korral ning sobivad ühtlasi ka jalatugedeks
Käekaitsmed
Led käiguindikaator integreeritud kelladesse
Bi-xenonid (teine tuli tava pirnidega kaasa + gondliring)
Givi kohvriraamid kolmele kohvrile + monorack tagakohvri raami saab kaasa.
3xKappa kohvrid
Givi paagikoti kiirkinnitus.
Lenksu raiserd
Rutskasoendused
2xUSB laadija.
Elektrilised lisad toimetavad läbi relee - süüde väljas on ka toide tagant.
Eelmine aasta sai ratas uue värvikihi.
Nagu eelnevast ajaloost võib lugeda siis hooldatud regulaarselt. Õli vahetatud ka siis kui aastane läbisõit vaid 300km
Kevadel 2200km tagasi vahetatud jahutusvedelik, mootoriõli, piduriõli, küünlad ning karpad sünkroniseeritud.
5000km tagasi vahetatud piduriklotsid.
Kett ja hammakad 10k tagasi vahetatud kuid (vähemalt) iga paagi järel õlitatud ja mitu korda aastas pestud = korralikud.
Täpselt 5 aastat tagasi see ratas hoovile veeres ning täna, 5 aastat hiljem, ta ka endale asendaja leidis.
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Jõudu.
Tuttav ratas. Peaks olema sama VStrom mille omanik minagi mingi aeg olen olnud. Korra sai sellega isegi Napolis ära käidud. Sõita oli OK, aga minu jaoks jäi natuke suureks. Kaalu on küll ainult 10 kilo rohkem, kui TDMil, aga sõites oli kuidagi suur ja kohmakas. Teepealt maha sellega eriti ei kutsunud. Samas TDMiga olen igasugused võpsikud ja mudaaugud läbi kolanud.
Kellele ema, kellele tütar, nagu öeldakse.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Ega enne ei tea kui ära ei proovi. Eks ole vaheldust ka vaja ja jälle midagi mida "putitama" hakata.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Siin rindel ka väike progress toimunud. Sain istme nahataja käest kätte:
Väljalase puhastatud, üle keevitatud ja värvitud:
Kui oleks teadnud, et see "muhv" mis downpipe ja kõhu all oleva püti vahel oli, on originaal (30€ maksev) tihend siis ei oleks sellele noa jm tööriistadega lähenenud.
Anyways, sinna ja silindritele uued väljalasketihendid tellitud. Tarne umbes nädal.
Paak on saanud tänaseks kaks korda roostemuunduriga seest poolt kaetud.
Esiporikas pahteldatud ning ootab viimast lihvi ja värvikihte.
Paagi all olev filtrikorpuse kraan vajab täpsemat inspektsiooni ja võib-olla mõningate tihendite vahetust. Louises oli komplekt põhikraanile 15€ aga kas need tihendid ka paagialusele kraanile sobivad ei oska hetkel öelda. Vaikselt lekkiv kraan võis olla ka igapäevaõitudel veidi suurenenud küttekulu põhjuseks
Edit:
Ei sobi!
Oskab keegi soovitada kust võiks saada või on kellelgi sinna "uut" kraani pakkuda?
Edit 2:
Võib-olla isegi saaks sobitama panna, pilt võib olla ka illustratiivne. Ei ole vajadust olnud teist kraani näppida.
Ehk saab uue kuu alguses ratta uuesti kokku ja garaaži rohkem ruumi Vee lammutamiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Tellisin motohoovist ära - https://www.motomike.eu/motohoov/et/sea ... cle/112886
Pidi kataloogi järgi sobima.
Loodan ise ka, et mõlemad kraanid ikka analoogsed ja tihendid sobivad mõlemale.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Martinez kirjutas:Tellisin motohoovist ära - https://www.motomike.eu/motohoov/et/sea ... cle/112886
Pidi kataloogi järgi sobima.
Loodan ise ka, et mõlemad kraanid ikka analoogsed ja tihendid sobivad mõlemale.
Silma järgi vaadates vahetasin mina oma kraanil samad asjad.Lisaks tõmbasin veel kütuse võtturi torud pesast välja ja seal vahel oli ka roostesodi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Tihendeid ei ole veel meite maile jõudnud aga paagi sain haljaks.
Loodetavasti jõuavad tihendid lähipäevil ja saab paagi uuesti rattale ning kütet silmini täis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Millega siis lõpuks puhastasid?
Mul nii hull ei ole,aga natuke rooste täppe on ka all osas.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
urmas66 kirjutas:Millega siis lõpuks puhastasid?
Mul nii hull ei ole,aga natuke rooste täppe on ka all osas.
Kirjutasin viimasesse rosteeemalduse teemasse - viewtopic.php?f=1&t=103813&p=794993#p794993
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Yamaha TDM 850 '98 - Martinez
Sain täna lõpuks tihendid kätte ja ladusin ratta kokku.
WD40 break cleaner ja hambahari käsikäes aitasid natuke ka mootorit puhtamaks saada. Väljalase sai täitsa viisakas.
Paagi kraan ei leki enam.
Nüüd vaja veel esimene porikas maalri käest kätte saada ja võib ratta puhta südametunnistusega kevadel müüki panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.