KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #1 Postitas ats30 » 10 Dets 2016, 18:00

Siia võiks tekkida postitused, milledes käsitletakse konkreetsele mootorrattale just pikemaks reisiks tehtavaid täiendusi.

Kas keegi eestimaalastest on asendanud originaal õhufiltri mõne muu tootja toodangu vastu? Millised on kogemused? Rottweiler pakub originaalile asendusfiltrit, samas on ADV foorumis vastakaid arvamusi. Vahetada oleks vaja seepärast, et ruumi juurde saada. Ruumi on vaja selleks juurde saada, et ABS ümber paigutada. ABS on vaja selleks ümber paigutada, et sadula alla tahaks lisa kütusepaaki paigaldada. Lisapaaki on vaja selleks, et selle väga hea, aga januse mootorratta tankimisvälpa pikendada. Jne.


Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1175
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 34 korda

Re: mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #2 Postitas Vint » 10 Dets 2016, 18:11

Aga tagumise ketiratta muutmine või suurem velg taha?
Peaks ka kütust säästma, sellisel mootoril lmselt jõu puudust ei ole.
Oma osa on veel sõidustiilil- ega Ferraritki osteta, poes piimajärel käimiseks. ;)
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 158
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #3 Postitas Ilgekepp » 10 Dets 2016, 18:53

Lisa paak tee õlipaagi alla, või ühe sumpa asemele, või tagumise istme alla, kõike seda on superendurodega tehtud, abs viska minema.
Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #4 Postitas ats30 » 10 Dets 2016, 20:02

Lisapaakide lahendusi on turul päris palju. Midagi ise pusima ma küll ei viitsi hakata. Sadula aluse paagi lahendus on ka päris hea olemas: http://www.radegarage.com/parts/ktm-990-tank/

ABS-i ei pea ära viskama, selle saab ümber tõsta, kasutaja BykBoy postitus Jan 23, 2014: http://advrider.com/index.php?threads/w ... t-23288783
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #5 Postitas ats30 » 10 Dets 2016, 20:04

Kle Vint, sul vist tabletid võtmata :D :bsmile:
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1175
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 34 korda

Re: mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #6 Postitas Vint » 10 Dets 2016, 22:16

Mõte oli selles et, ülekannet muutes saad mootorratta mootori pöördeid madalamaks.
Need kaks soovitust on lihtsamad ja ehk ka odavamad, võrreldes muude asjade ringi tõstmisega.

Osaliselt on sul küll õigus, lähen võtan peale veel. :)
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 455
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #7 Postitas randel » 10 Dets 2016, 23:38

Mina kasutasin oma mootorrattal 950-l paar aastat ITG poroloonfiltrit, aga vahetasin nüüd tagasi originaalile. Ei saanud karpasid 100% toimima ja mingit reaalset jõulisa ka ei märganud. Pigem kaotab mootorratta mootor ilma airboxita keskpööretel võimsust ja siis tundub nagu oleks ülemises otsas jõudu rohkem. Lisaks määris karpatuulutusest väljuv õliaur (tegin eraldi filtriga selle) mootori koledasti ära tolmustel teedel.
Lisapaagi lahenduseks sobib ka kohvrite külge lihtsalt 3-5 liitrised kanistrid panna, tuleb kõige odavam. Enamasti neid ju vaja ei lähe niikuinii.
Ülekannet veel pikemaks kui 990-e 17:42 teha pole küll mõtet kui just kiirteematk plaanis pole. Niigi ei vea 6.käik alla 90-100km/h normaalselt. Pigem reisiks 16:42 ja Eestisse 16:45. Need hammakad on ktmile originaalis olemas kõik. Reaalset kütusekulu vahet pole mina erinevate ülekannetega märganud.
Tuuleklaas muudatused on maitseasi, aga minu jaoks on originaal suht sõidetamatu, ma lõikaks sellest jupi maha (ca 5cm alustuseks), et turbulentsi vähemaks saada. Alternatiiv on kõrgem touring klaas, aga mulle see ei meeldinud.
Istme laseks ka jäigema porolooniga ümber teha. Siis oleks minu jaoks juba päris hästi kõik.

Edit: vahetasin hammakate suurused ära
Viimati muutis randel, 11 Dets 2016, 00:25, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #8 Postitas ats30 » 11 Dets 2016, 00:05

randel kirjutas:Ülekannet veel pikemaks kui 990-e 16:42 teha pole küll mõtet kui just kiirteematk plaanis pole. Niigi ei vea 6.käik alla 90-100km/h normaalselt. Pigem reisiks 17:42 ja Eestisse 17:45. N.


Mu meelest 17 tähik ei tahtnud ette mahtuda. Sai seetõttu lausa paar lisapäeva eelmine aasta Lvivis veedetud...
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 455
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #9 Postitas randel » 11 Dets 2016, 00:21

ats30 kirjutas:
randel kirjutas:Ülekannet veel pikemaks kui 990-e 16:42 teha pole küll mõtet kui just kiirteematk plaanis pole. Niigi ei vea 6.käik alla 90-100km/h normaalselt. Pigem reisiks 17:42 ja Eestisse 17:45. N.


Mu meelest 17 tähik ei tahtnud ette mahtuda. Sai seetõttu lausa paar lisapäeva eelmine aasta Lvivis veedetud...


Minu viga, originaal on ikka 17:42 ja see mahub sinna kindlasti ära. 16:42 matkaks ja 16:45 Eestisse on minu soovitus. Ketikaitse ja siduri ajam tuleb ära võtta esimeie hammaka vahetuseks, aga see on ilmselt niigi teada Sul.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #10 Postitas ats30 » 11 Dets 2016, 17:12

Mul EFI ratas, et õigest asjast jutt oleks.
Kui nüüd poroloonfiltrite peale minna, siis tuleb see alumine airboxi kolakas ka ära võtta, muidu nagu ei ole eriti pointi (kogu teema on päevakorras selleks, et ruumi saada sinna jalgevahele). Aga EFI-l on seal airboxi sadula poolses otsas peale airboxiga ühendatud vaakumvooliku veel miski õhuvoolik, kinnitatud ka airboxi külge, miski relee moodi asi veel vahel. See asetseb just seal, kuhu oleks vaja ruumi saada. On selle õmber tõstmiseks ka miski kit välja töötatud või tuleb ise pusima hakata? Kõik netist leitud juhendid tunduvad olevat karpadega pillidele.
Ja veel, kui originaal õhufilter välja vahetada porolooni vastu, kas siis on vaja midagi ümber programmeerida või läheb sama auruga?

Selline on plaanis paigaldada: https://ktmtwins.com/collections/filter ... enture-990
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Ren
Postitusi: 9
Liitunud: 27 Juun 2014, 21:21
Tsikkel: Adv

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #11 Postitas Ren » 12 Dets 2016, 11:31

Veepumba probleeme ka olnud on? Või oled juba tihendi vahetanud?
Kasutaja avatar

Jaffimees
Postitusi: 184
Liitunud: 27 Veebr 2004, 08:52
Asukoht: Tln. Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #12 Postitas Jaffimees » 12 Dets 2016, 11:59

SAS eemaldus: https://www.youtube.com/watch?v=eDNwxNfens8
ABS viska minema ja Rade paak istme alla. Tehase airbox on väga hea, eriti kui on plaanis snorgeldama minna, õhuvõtt on maksimaalselt kõrgel.
Iste lase Christonis pehmemaks ringi teha (100EUR) ja 1200km päevas pole probleem.
Tööristad siia sisse: http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-New-Motorbike-Tool-Tube-Cheapest-On-Ebay-Will-Fit-All-Make-Of-Motorbikes-/291961737284?hash=item43fa469044:g:sIoAAOSwr7ZW6DzA
Esiklaas lõika maha või pane ikka silmini ulatuv puri, vahepealsed variandid sellel rattal ei tööta (turbulents).
Kohvrid siit: https://nrteam.eu/ ja retk ümber palli võib alata.

P.S. Tagavara küttepump koos filtritega kaasa. Ülejäänud tehnika on suht pommikindel kui hooldada.
Ja veel mootorratta küljejala kinnitus vaata üle. Teema siin:http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/sidestand/sidestand_relocation.html See küljejalg on otse mootori karteri külge kinnitatud ja kui sellele jõudu rakendada, siis võib karteri ära murda :)
Jarko
Jawa 350
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 761
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #13 Postitas Snowhite » 12 Dets 2016, 12:01

ats30 kirjutas:Siia võiks tekkida postitused, milledes käsitletakse konkreetsele rattale just pikemaks reisiks tehtavaid täiendusi.

Kas keegi eestimaalastest on asendanud originaal õhufiltri mõne muu tootja toodangu vastu? Millised on kogemused? Rottweiler pakub originaalile asendusfiltrit, samas on ADV foorumis vastakaid arvamusi. Vahetada oleks vaja seepärast, et ruumi juurde saada. Ruumi on vaja selleks juurde saada, et ABS ümber paigutada. ABS on vaja selleks ümber paigutada, et sadula alla tahaks lisa kütusepaaki paigaldada. Lisapaaki on vaja selleks, et selle väga hea, aga januse ratta tankimisvälpa pikendada. Jne.


1) vedrustus (õiged vedrud ette vastavalt kaalule ja võimalusel tagumise vahetamine või regull vastavalt kaalule)
2) SAS - i eemaldus ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).
3) Lisakütus - abs-iga versioonil kõige sobivam vasakule summuti asemele lisapaak - siis saab rahus 450km järjest sõita.
3) kui asfaldisõitu, siis veljed tubelessiks (otsid netist tubeless kit) ja kui palju offroad reisi, siis pöiad ära vahetada korralike vastu, mille puhul pole karta, et kohe kõverduvad ja millele saab normaalselt rehve peale ja maha.
4) veepump ja õli ja õlirõhk
5) kütusepump + filter ja prefiltrid
6) kui offroad reisid, siis rottweiler foam filter - kui tänava reisid, siis tavaline paberfilter ja kannatab vabalt 10-15 tuh km ilusti.
7) SADUL - et oleks selline, millega suudad 5-8h järjest konkreetselt istuda.

kui veel infot soovid, siis kirjuta ps.
Snowhite, lihtsalt Snowhite.

Küsi Mitase rehve hea hinnaga! ;)
Vedrustuse seadistamist ja tehnilist tuge/koolitust algajatele.
Porganditele tehnilist abi saab ka!

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #14 Postitas ats30 » 12 Dets 2016, 15:07

Hakkab juba arutelu moodi minema :)

Jaffimees kirjutas:SAS eemaldus: https://www.youtube.com/watch?v=eDNwxNfens8
ABS viska minema ja Rade paak istme alla. Tehase airbox on väga hea, eriti kui on plaanis snorgeldama minna, õhuvõtt on maksimaalselt kõrgel.
Iste lase Christonis pehmemaks ringi teha (100EUR) ja 1200km päevas pole probleem.
Tööristad siia sisse: http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-New-Motorbike-Tool-Tube-Cheapest-On-Ebay-Will-Fit-All-Make-Of-Motorbikes-/291961737284?hash=item43fa469044:g:sIoAAOSwr7ZW6DzA
Esiklaas lõika maha või pane ikka silmini ulatuv puri, vahepealsed variandid sellel rattal ei tööta (turbulents).
Kohvrid siit: https://nrteam.eu/ ja retk ümber palli võib alata.

P.S. Tagavara küttepump koos filtritega kaasa. Ülejäänud tehnika on suht pommikindel kui hooldada.
Ja veel küljejala kinnitus vaata üle. Teema siin:http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/sidestand/sidestand_relocation.html See küljejalg on otse mootori karteri külge kinnitatud ja kui sellele jõudu rakendada, siis võib karteri ära murda :)


Varupump ja filtrid on olemas. Rade paaki tahaks ka. Tehase airboks on iseenesest jah hea aga ma ei raatsi ABSist loobuda. Harjunud juba ja suure täislastis rattaga on tast minul küll abi. Sumpa 2into1 läheb peale, asemele lisapaak. See SASi eemaldamise teema ongi hetkel toores.
Kohvrid jah NR-lt, juba protsess käib. Jala kinnitus on ka plaanis.

Snowhite kirjutas:1) vedrustus (õiged vedrud ette vastavalt kaalule ja võimalusel tagumise vahetamine või regull vastavalt kaalule)
2) SAS - i eemaldus ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).
3) Lisakütus - abs-iga versioonil kõige sobivam vasakule summuti asemele lisapaak - siis saab rahus 450km järjest sõita.
3) kui asfaldisõitu, siis veljed tubelessiks (otsid netist tubeless kit) ja kui palju offroad reisi, siis pöiad ära vahetada korralike vastu, mille puhul pole karta, et kohe kõverduvad ja millele saab normaalselt rehve peale ja maha.
4) veepump ja õli ja õlirõhk
5) kütusepump + filter ja prefiltrid
6) kui offroad reisid, siis rottweiler foam filter - kui tänava reisid, siis tavaline paberfilter ja kannatab vabalt 10-15 tuh km ilusti.
7) SADUL - et oleks selline, millega suudad 5-8h järjest konkreetselt istuda.

kui veel infot soovid, siis kirjuta ps.


No nii jormiks ma küll ei hakka minema. Vedrustus jääb, tagumise regulli peaks jah selgeks saama. Seni ei näe ma selle kruttimisest mingit erinevust.
SAS ja muu puukallistajate värk- peaasi kui ratas normaalselt tööle jääb. Seda mappimist ja värki ma kardan nagu tuld :) Akradel on nagunii sirge toru sees, seal pole miski kat takistuseks.
Paagid tahaks mõlemad, nii Rade oma sadula alla kui ka vasaku sumpa asemele. Aqualine 40l ette ei taha, see rikub ratta välimuse puha ära ja läheb esiots liiga kohmakaks. Prooviks tagumistega läbi ajada.
Pöiad vahetada... no ma ei tea. Ma vist nii julma sõitu ei hakka tegema.
Veepump peaks 2007-st üles poole olema juba ok. Hetkel 50K kella peal ja pole teemaks olnud.
Kütusepump on kreeklase käest alternatiiv peal, praegu kauem kestnud kui originaal. Üks tagavaraks ka olemas. Pumba filtrid on ka olemas. Paakidele pre-filtrid on välja otsitud ja plaanis tellida.
Rottweiler vist tulebki, sest siis saab ABSi peale jätta.
Ma saan selle sadulaga hakkama küll.

Lisaks eelpool loetletule on veel plaanis esiporikas 690 enduro oma vastu vahetada. Täna Jälgmäel selgus, et musta ei saa tellida. Valikus valge või orange. Kui keegi sooviks musta valge v orange vastu vahetada siis olen valmis uue ostma ja diili tegema.

Nii, nüüd võiks, kõike eelnevat arvesse võttes, rääkida mappimistest ja elektroonikaga seonduvast. Kas see on üldse teema, arvestades SASi eemaldamist, Rottweileri õhufiltri paigaldamist, 2into1 väljalaset ja misiganes puukallistajate asju?
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 761
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #15 Postitas Snowhite » 12 Dets 2016, 15:47

ats30 kirjutas:Hakkab juba arutelu moodi minema :)

Jaffimees kirjutas:SAS eemaldus: https://www.youtube.com/watch?v=eDNwxNfens8
ABS viska minema ja Rade paak istme alla. Tehase airbox on väga hea, eriti kui on plaanis snorgeldama minna, õhuvõtt on maksimaalselt kõrgel.
Iste lase Christonis pehmemaks ringi teha (100EUR) ja 1200km päevas pole probleem.
Tööristad siia sisse: http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-New-Motorbike-Tool-Tube-Cheapest-On-Ebay-Will-Fit-All-Make-Of-Motorbikes-/291961737284?hash=item43fa469044:g:sIoAAOSwr7ZW6DzA
Esiklaas lõika maha või pane ikka silmini ulatuv puri, vahepealsed variandid sellel rattal ei tööta (turbulents).
Kohvrid siit: https://nrteam.eu/ ja retk ümber palli võib alata.

P.S. Tagavara küttepump koos filtritega kaasa. Ülejäänud tehnika on suht pommikindel kui hooldada.
Ja veel küljejala kinnitus vaata üle. Teema siin:http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/sidestand/sidestand_relocation.html See küljejalg on otse mootori karteri külge kinnitatud ja kui sellele jõudu rakendada, siis võib karteri ära murda :)


Varupump ja filtrid on olemas. Rade paaki tahaks ka. Tehase airboks on iseenesest jah hea aga ma ei raatsi ABSist loobuda. Harjunud juba ja suure täislastis rattaga on tast minul küll abi. Sumpa 2into1 läheb peale, asemele lisapaak. See SASi eemaldamise teema ongi hetkel toores.
Kohvrid jah NR-lt, juba protsess käib. Jala kinnitus on ka plaanis.

Snowhite kirjutas:1) vedrustus (õiged vedrud ette vastavalt kaalule ja võimalusel tagumise vahetamine või regull vastavalt kaalule)
2) SAS - i eemaldus ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).
3) Lisakütus - abs-iga versioonil kõige sobivam vasakule summuti asemele lisapaak - siis saab rahus 450km järjest sõita.
3) kui asfaldisõitu, siis veljed tubelessiks (otsid netist tubeless kit) ja kui palju offroad reisi, siis pöiad ära vahetada korralike vastu, mille puhul pole karta, et kohe kõverduvad ja millele saab normaalselt rehve peale ja maha.
4) veepump ja õli ja õlirõhk
5) kütusepump + filter ja prefiltrid
6) kui offroad reisid, siis rottweiler foam filter - kui tänava reisid, siis tavaline paberfilter ja kannatab vabalt 10-15 tuh km ilusti.
7) SADUL - et oleks selline, millega suudad 5-8h järjest konkreetselt istuda.

kui veel infot soovid, siis kirjuta ps.


No nii jormiks ma küll ei hakka minema. Vedrustus jääb, tagumise regulli peaks jah selgeks saama. Seni ei näe ma selle kruttimisest mingit erinevust.
SAS ja muu puukallistajate värk- peaasi kui ratas normaalselt tööle jääb. Seda mappimist ja värki ma kardan nagu tuld :) Akradel on nagunii sirge toru sees, seal pole miski kat takistuseks.
Paagid tahaks mõlemad, nii Rade oma sadula alla kui ka vasaku sumpa asemele. Aqualine 40l ette ei taha, see rikub ratta välimuse puha ära ja läheb esiots liiga kohmakaks. Prooviks tagumistega läbi ajada.
Pöiad vahetada... no ma ei tea. Ma vist nii julma sõitu ei hakka tegema.
Veepump peaks 2007-st üles poole olema juba ok. Hetkel 50K kella peal ja pole teemaks olnud.
Kütusepump on kreeklase käest alternatiiv peal, praegu kauem kestnud kui originaal. Üks tagavaraks ka olemas. Pumba filtrid on ka olemas. Paakidele pre-filtrid on välja otsitud ja plaanis tellida.
Rottweiler vist tulebki, sest siis saab ABSi peale jätta.
Ma saan selle sadulaga hakkama küll.

Lisaks eelpool loetletule on veel plaanis esiporikas 690 enduro oma vastu vahetada. Täna Jälgmäel selgus, et musta ei saa tellida. Valikus valge või orange. Kui keegi sooviks musta valge v orange vastu vahetada siis olen valmis uue ostma ja diili tegema.

Nii, nüüd võiks, kõike eelnevat arvesse võttes, rääkida mappimistest ja elektroonikaga seonduvast. Kas see on üldse teema, arvestades SASi eemaldamist, Rottweileri õhufiltri paigaldamist, 2into1 väljalaset ja misiganes puukallistajate asju?


1) Kui oled üle 80kg mees ja sõidad selle rattaga täislastis, siis on see vedrustus nõrk. kõige nõrgemad on esivedrud - edasi lihtsalt häälestus ja vedrustuse hooldus.
2) SAS-i saab eemaldada 2 moodi - nii, et kõik vidinad jäävad külge - või nii, et eemaldatakse liigne raskus kõik, mis võimalik - advrider-is on piisavalt õpetusi, kuidas teostada.
3) Veepump - on ERANDITULT kõigil LC8-tel murekoht. lihtsalt mõnel varem, mõnel hiljem. Jahutusvedelikku ei leki õli - vaid jahutusvedelik hakkab lekkima õli sisse ja tapab ära mootori suutlikkuse kuumas. tulemuseks kiire kulumine ja varajane lõpp. (paberõlifiter läheb kinni ja õlirõhk kaob ära ja on mootoril kuumuse tõttu kiire minek) - selle vastu vahetada alati veepump (võll ja kaks laagrit ja paar tihendit ja kestab jälle mõnikümmend tuh).
parimad, mida mina olen näinud, on tavapärase kulumise tõttu 30-50 tuh peal hakanud lekkima. hullemad 10 tuh juures.
Snowhite, lihtsalt Snowhite.

Küsi Mitase rehve hea hinnaga! ;)
Vedrustuse seadistamist ja tehnilist tuge/koolitust algajatele.
Porganditele tehnilist abi saab ka!

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #16 Postitas ats30 » 12 Dets 2016, 17:58

Nende mootorratta tuuningujuppide müüjate veebipoodides kolades on sama tunne nagu kalastustarvete poeski- enne välja ei saa kui rahakott tyhi :D :bsmile:
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #17 Postitas ats30 » 12 Dets 2016, 20:19

Snowhite kirjutas:..... ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).


Kas puukallistamise sodi all pidasid seda silmas: http://www.zenoverland.com/ktm-990-adve ... -pair.html

Midagi veel mida saab maha koorida?
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 761
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #18 Postitas Snowhite » 12 Dets 2016, 21:53

ats30 kirjutas:
Snowhite kirjutas:..... ja kogu muu, puukallistajatega seotud sodi eemaldamine (k.a. katid).


Kas puukallistamise sodi all pidasid seda silmas: http://www.zenoverland.com/ktm-990-adve ... -pair.html

Midagi veel mida saab maha koorida?


EI- see pole kindlasti see ja see on ka võrdlemisi rumal toode, mida üritatakse inimestele pähe määrida.
See mootorrattas on open loopi mõeldud sõitma ainult kellegagi võidu sõites. Reisides sõidame me umbes 90 % ajast closed loopis, et seesama narrow band lambda aitab segu paigas hoida ja vähegi kütust kokku hoida. Jah, TB -d peavad sünkis olema ja TPS korralikult seadistatud, siis on ratta reageerimine normaalne ja kütusekulu ka mõistuse piires.
Puukallistajate süsteem on "secondary air supply" ehk SAS. mis koosneb voolikutest ja klappidest. Ja need on kõik mõistlik eemaldada - k.a. KAT või siis vähemalt selle element summutist, kui jäetakse originaalid. (pärast SAS-i eemaldust peab, sest muidu läheks kähku umbe)
Snowhite, lihtsalt Snowhite.

Küsi Mitase rehve hea hinnaga! ;)
Vedrustuse seadistamist ja tehnilist tuge/koolitust algajatele.
Porganditele tehnilist abi saab ka!

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

mootorratta KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #19 Postitas ats30 » 13 Dets 2016, 17:34

Olen kõvasti netis tuulanud, leidmaks eelpool kirjeldatud muudatuste ja täienduste jaoks juppe. Üldine reegel tundub olevat, et USA netipoodides on asjad soodsamad, aga Euroopasse tellimisel võib lisaks teadmata pikale tellimisajale lisanduda ka tollimaks. Inglismaal on samuti häid poode, kuid üksjagu kallimate hindadega. Kui muidu on Aasias igasugu vidinaid saada, siis neid konkreetseid seal ei ole leidnud.
Hetkel olen leidnud omale vajaliku kraami nendest kohtadest:
http://www.zenoverland.com/index/action/basket/
http://www.adventure-spec.com/default/s ... ml?cat=258
http://www.radegarage.com/parts/ktm-990-tank/

Kui Rade paaki müüb tõenäoliselt Rade ainult ise, siis ülejäänud kraam on nagunii edasimüüjate käes. Kas on hinna poolest mingeid soodsamaid variante? Kuidas on kogemused otse USAst tellimisega?
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #20 Postitas Piipz » 13 Dets 2016, 20:51

USAst tellimisega on mind mitmeid kordi kasutaja Eikki aidanud, ta asub ise usas ja niitõttu saab tema kaudu ka need asjad kätte, mida muidu müüjad Eestisse saata ei taha. edasine info temalt :)
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #21 Postitas ats30 » 15 Dets 2016, 19:53

Piipz kirjutas:USAst tellimisega on mind mitmeid kordi kasutaja Eikki aidanud, ta asub ise usas ja niitõttu saab tema kaudu ka need asjad kätte, mida muidu müüjad Eestisse saata ei taha. edasine info temalt :)

Tnx Piipz! Eikki käest võtsingi osa asju.

Hetkel sai otsustatud ja tellitud järgmised täiendused:
1. Sumpa adapter 2into1
2. Vasaku sumpa asemele lisapaak
3. Radekilt paak sadula alla
4. Rottweileri poroloonist õhupuhasti koos prefiltriga
5. SASi eemaldamiseks kit
6. nn kindalaeka kiirkinnitus
7. Alumiiniumsulamist põhjakaitse koos toolboxiga
8. Küljejala kronsa

ootelistis on:
1. esiporikas 690 enduro oma (Musta värvi porikat ei ole leidnud)
2. LED- lisatuled (kuidagi ei taheta miskit head pakkuda või minu valikut kmmenteerida :) )
3. ABSi ümber tõstmiseks "koerakuut" vaja omal kokku keerata. Rottweiler küsib selle eest ca 100€. See ei ole ok hind.
4. ABSi ümbertõstmiseks vajalikud pidurivoolikud (vaja pikemate vastu vahetada)
5. Akupank (selline mis vajadusel ka käivitusabi pakub)
6. Notsu 32liitrised alu küljekohvrid (kõige kitsamad tema valikust)
7. Erinevad kuluosad (ketisuunaja kiige peal, uus aku, uus veepump, ketigrupp, rehvid jne)

Rehvide valikuga on häda. Kaasas vedada ei tahaks. Mis kohapeal saada on, ei ole teada. Prooviks jälle nii pakkida, et kõik mis kaasas mahub kohvritesse. näis kuidas see õnnestub.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #22 Postitas Piipz » 15 Dets 2016, 20:30

Saan aru, et sa tahad enda mootorrattale kaks lisapaaki panna? Palju siis liitreid kokku tuleb?

Africa twini meestel on asi lihtsaks tehtud 8)
http://shop-africanqueens.de/epages/66f ... oducts/301
Tangid 56L ja asi mutt (taha saab veel 2x10L paagid juurde panna). :wack:
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #23 Postitas ats30 » 15 Dets 2016, 20:57

Piipz kirjutas:Saan aru, et sa tahad enda mootorrattale kaks lisapaaki panna? Palju siis liitreid kokku tuleb?

Africa twini meestel on asi lihtsaks tehtud 8)
http://shop-africanqueens.de/epages/66f ... oducts/301
Tangid 56L ja asi mutt (taha saab veel 2x10L paagid juurde panna). :wack:


See küll normaalne pole :wack:
Mul tuleb ca 36l kõik kokku. Sellega peaks meie planeedil enam-vähem hakkama saama. ehk siis sõltuvalt kõigile teada olevatest asjadest ca 450-500km välpa.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 761
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #24 Postitas Snowhite » 15 Dets 2016, 21:41

ats30 kirjutas:
Piipz kirjutas:Saan aru, et sa tahad endale kaks lisapaaki panna? Palju siis liitreid kokku tuleb?

Africa twini meestel on asi lihtsaks tehtud 8)
http://shop-africanqueens.de/epages/66f ... oducts/301
Tangid 56L ja asi mutt (taha saab veel 2x10L paagid juurde panna). :wack:


See küll normaalne pole :wack:
Mul tuleb ca 36l kõik kokku. Sellega peaks meie planeedil enam-vähem hakkama saama. ehk siis sõltuvalt kõigile teada olevatest asjadest ca 450-500km välpa.


Stock vedrud ei saa selle raskusega hakkama. Kui paagid täis ja reisikraam peale laetud, siis on mootorratas umbes 20-30% ülekaalus originaalvedrude jaoks.
Seda saad lihtsalt testida SAG-i kontrollides, kui keerad preload-i täiesti maha ja vaatad, mis numbriks tuleb.

Rehvidest on praeguse ajal LC8 jaoks ikka ainult 2 tõsiseltvõetavat lahendust, kui vähegi off pavement sõita. Heidenau k60 scout ja Mitas E07. (võimaluse korral dakar tagumiseks). Heidi eluiga 16-23 tuh km ja E07 eluiga 20-25 tuh km. Oleneb kus ja kui kiiresti sõita.
PS! Ja mitte unustada taga hammaka laager vahetada (olgu hetkeseis mis iganes).
Snowhite, lihtsalt Snowhite.

Küsi Mitase rehve hea hinnaga! ;)
Vedrustuse seadistamist ja tehnilist tuge/koolitust algajatele.
Porganditele tehnilist abi saab ka!

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #25 Postitas ats30 » 15 Dets 2016, 21:59

Snowhite kirjutas:
ats30 kirjutas:
Piipz kirjutas:Saan aru, et sa tahad endale kaks lisapaaki panna? Palju siis liitreid kokku tuleb?

Africa twini meestel on asi lihtsaks tehtud 8)
http://shop-africanqueens.de/epages/66f ... oducts/301
Tangid 56L ja asi mutt (taha saab veel 2x10L paagid juurde panna). :wack:


See küll normaalne pole :wack:
Mul tuleb ca 36l kõik kokku. Sellega peaks meie planeedil enam-vähem hakkama saama. ehk siis sõltuvalt kõigile teada olevatest asjadest ca 450-500km välpa.


Stock vedrud ei saa selle raskusega hakkama. Kui paagid täis ja reisikraam peale laetud, siis on ratas umbes 20-30% ülekaalus originaalvedrude jaoks.
Seda saad lihtsalt testida SAG-i kontrollides, kui keerad preload-i täiesti maha ja vaatad, mis numbriks tuleb.

Rehvidest on praeguse ajal LC8 jaoks ikka ainult 2 tõsiseltvõetavat lahendust, kui vähegi off pavement sõita. Heidenau k60 scout ja Mitas E07. (võimaluse korral dakar tagumiseks). Heidi eluiga 16-23 tuh km ja E07 eluiga 20-25 tuh km. Oleneb kus ja kui kiiresti sõita.
PS! Ja mitte unustada taga hammaka laager vahetada (olgu hetkeseis mis iganes).


Eks ma pean konsultatsiooni tulema siis nende vedrude teemal. Aga seni täislastis matkadel, sh kahekesi, pole nagu hullu märganud. Teed pole muidugi ka kahekesi sõites väga kehvad olnud.

Mis laager sinna taha läheb, keegi peast teab?

Tnx rehvi soovituse eest.
Oleks ma tark, ma oleks vait.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7385
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #26 Postitas Piipz » 16 Dets 2016, 08:06

Sprocket carrier bearing peaks olema 30x62x23.8mm (http://www.wemoto.com/notes/br-3206-rs/)

Ning Snowhitel on õigus, kuigi päris 100% universaalset rehvi pole olemas, siis Heidenau K60 on ikkagi kõige universaalsem mammutirehv.
Ise olen sõitnud selle mudeliga varsti juba 10 aastat, vahepeal olen muid kaalunud aga jõudnud ikka K60 peale.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 953
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 8 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #27 Postitas Ronk » 16 Dets 2016, 08:57


alts338
Postitusi: 8
Liitunud: 03 Mär 2011, 13:33
Tsikkel: yamaha xtz 750

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #28 Postitas alts338 » 16 Dets 2016, 20:35

Tere! KTM küljejalg. kas kellelgi on joonist sablooni et see ümber tõsta?

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #29 Postitas ats30 » 16 Dets 2016, 22:45

Minu tellitud jalg peaks lähiajal saabuma. Kui tahad Shablooni kopeerida, anna teada. Seni kui veel külge pole jõudnud kruvida saad ehk miskit kasulikku üles joonistada.
Viimati muutis ats30, 04 Jaan 2017, 00:12, muudetud 2 korda kokku.
Oleks ma tark, ma oleks vait.

Teema algataja
ats30
Postitusi: 507
Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 83 korda

Re: KTM 990 ADV täiustamine pikemaks sõiduks

Lugemata postitus #30 Postitas ats30 » 17 Dets 2016, 17:58

Snowhite kirjutas:3) Veepump - on ERANDITULT kõigil LC8-tel murekoht. lihtsalt mõnel varem, mõnel hiljem. Jahutusvedelikku ei leki õli - vaid jahutusvedelik hakkab lekkima õli sisse ja tapab ära mootori suutlikkuse kuumas. tulemuseks kiire kulumine ja varajane lõpp. (paberõlifiter läheb kinni ja õlirõhk kaob ära ja on mootoril kuumuse tõttu kiire minek) - selle vastu vahetada alati veepump (võll ja kaks laagrit ja paar tihendit ja kestab jälle mõnikümmend tuh).
parimad, mida mina olen näinud, on tavapärase kulumise tõttu 30-50 tuh peal hakanud lekkima. hullemad 10 tuh juures.


Kas CJ oma saab euroopast ka tellida?
Oleks ma tark, ma oleks vait.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist