KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Muide uue veepumba turbiin on tiba innovaatilisema kujuga, ehk segab vett ka kiiremini:
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Muide uue veepumba turbiin on tiba innovaatilisema kujuga, ehk segab vett ka kiiremini:
Vana turbiin.jpg
Uus turbiin.jpg
See kuju on kavitatsiooni vähendamiseks. Suurem osa mõistusega sõitjatel ei tule ette aga kui mootori pöörded palju kõrgel on, siis on neil mureks see kavitatsiooni teema ja sealt toodetakse ainult vibratsiooni ja mulle jahutusvedelikku aga mitte ei anna tootlikkust.
Paljudel BMW lahendustel on ka rõhuvahe vähendamiseks mingi väike auguke seal plasti sees. Suurel porgandil loetakse pigem häirivaks seda, et madalal pöördel käies on tootlikkus veidi madalavõitu ja mootorit ei jahutata piisavalt.
(sellest ka paljudel lisavent ja madalama temp-i lülitus ja kangem õli alati sees).
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Mehed ja naised, piinlik lugu, aga õpetlik. Paar postitust tagasi oli jutuks et veepumba kaas sai E-Bay-st tellitud. Nüüd vaatan, Eestis ka täitsa saadaval: http://www.motolammutus.ee/epood/Veepumba-kaaslc8/
Ehk siis kannatab enne E-Bay poole pöördumist tiba siinsamas ringi vaadata. Meil siin Viljandi lähedal ka oma kohalik motolammutus, korralik e-pood jne. No ok, eks see valik on veel tiba kesine ja hind ka soolasevõitu, aga näed, mulle vajalik vidin täitsa olemas. E-Bay-st ootan neid paari juppi mitu nädalat, Viljandist tõenäoliselt saaks järgmine päev kätte.
Kuna suutsin juba ära tellida siis topelt võtma ei hakka, aga jah, toetagem ikka esmalt oma inimesi.
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
On olnud paar garaazivaba päeva, täitsa tore. Aga aeg läheb, vaja liigutama hakata.
On pakkumisel väike elektritöö
Tunnen ennast elektriteemal erilise kobana. Ausalt öeldes ei taha midagi ise teha. Nii et kui leidub härrasid kes ennast tugevalt sel teemal tunnevad, siis lisatulede ja voltmeetri paigaldus soojas garaazis on (enam/vähem)pakkumisel. Saab sauna ja õlled-sakuskad on ka garanteeritud. Ühendused sooviks kas pistikutega või joodetud+termokahanev muhv. Tina+ termokahanev + jootekolb on olemas.
Pistikud ja relee on vaja osta. Lüliti on tuledega kaasas.
Tahaks nii et lisatuled lülituksid koos originaalidega. Samas võiks lisatuledel olla eraldi pealüliti ka vahel et saaks vajadusel need välja lülitada.
Ise proovin suuremaid kahjusid vältides E-bay-st saabunud vasakpoolse mootorikinnituse välja vahetada
Andke siis julgesti teada kui on viitsimist elektritööd teha. Meistri töö saab tasutud.
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Peet kirjutas:Kuidas sa plaanid tuled kinnitada?
Tellisin mingi vidina selle jaoks, ei ole veel kohale jõudnud. Ja kui jõuab, ei ole kindel et kasutan just seda varianti. Tellitud sai mingi kronsa mis kinnitub kokpiti alu raami külge.
Võib juhtuda et kinnitan hoopis amordi külge. Need RIGId tuled on päris rasked, kokpiti raamist on natuke kahju.
Igal juhul kinnitus pole hetkel väga teema, ühendused tahaks kaelast ära saada.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Tulede asukohast oleneb ka ühenduste koht. Liiga pikalt tölpnema jäetud juhe võib vabalt kuskilt taha haakida ja puruks.
Korralikult tehes tuleks releele võtta vool akult ning siis tuledeni. Kahtlaselt tehes võtaks voolu tuuleklaasi taga olevatest lisaühendustest (ongi mingi sellise mudru jaoks mõeldud). Ise panin omale lisatuled laibakate külge (sobivad väga hästi paneeli süvendisse) ning vedasin juhtmed läbi ülemise paneeli siis
https://goo.gl/photos/4doDZEo2C4HQaJhP6
Otsa tulid korralikud AMP superseal pistikud, millega võid vee all ka sõita kui tahad.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 21 Apr 2013, 14:38
- Tsikkel: Tagaveoline
- Asukoht: Tallinn/Soodla
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Küsisin, sest vaevlesin ka ise kinnitusega, kui tulesid ette toppisin. Kindel plaan oli laibakate külge need panna. Seal ükski klamber mul hoidma ei jäänud ning lõpuks lasin kõrvad keevitada ning musta värviga üle. Tänaseni püsivad küljes Minul on ühendused pistikutega lahendatud(veekindel Oomi poest), sest siis ei pea õlivahetuseks tulesid maha keerama. Lisaks on mu tuled hiina käkid ilma igasuguste E märkideta, siis ilmselt ei lase ka ükski ülevaatus mind nendega läbi.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
tere
mainin enda arvamuse ABS i ümber tõstmise kohapealt. mina seda karpi ei paigaldaks. esiteks puudub ju otsene vajadus seda kaitsta, teiseks see karp võib pigem halba teha kui head. kui tegu pole uputuskindla ümbrisega siis mustus ja vesi pääsevad sinna sisse hindele 5 aga välja väga halvasti. eriti niiskus.. kindlasti tegid sa karbi põhja äravooluava kuid paljudel ratastel on sellised lahendused alailma umbes. lisaks tõuseb ka temperatuur kuna õhk ABS i ümber ei liigu.
Teiseks need voolikud. nagu eelpool rääkisin on vaja enne nö kuivalt süsteem kokku panna. pingeid päris vältida on alati väga raske kuna otsikute nurkade valik on väike. mina olen täheldand et kui näpuga jõuad õige nurga all hoida siis ei ole pinge liig suur ka vask seibi jaoks. (näpuga surud, poldi asemmel. kui serva terve ringi ulatuses vastas saad hoitud on ok.) voolikud surevad ajajooksul suht ilusti paika samas pead vältima vibravõimalust millegi kõva vastu. voolik kulub kiirelt. rüüs ümber ja nipukaga kinni. mina viskaks selle kasti nahui ja prooviks voolikud uuesti seada. kui hülsid relakaga pikuti läbi lõikad saad otsad uuesti ära kasutada. pikemast voolikust saad mõne lühema teha jne. vajadusel paned panjo poolse otsa kruustangide vahele ja vooliku poolset otsa soovitud suunas koputades saad nurka p**s* karva jagu ka muuta. umbes 5 kraadi ehk olen proovind (mälu järgi )
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Ronk kirjutas:Tulede asukohast oleneb ka ühenduste koht. Liiga pikalt tölpnema jäetud juhe võib vabalt kuskilt taha haakida ja puruks.
Korralikult tehes tuleks releele võtta vool akult ning siis tuledeni. Kahtlaselt tehes võtaks voolu tuuleklaasi taga olevatest lisaühendustest (ongi mingi sellise mudru jaoks mõeldud). Ise panin omale lisatuled laibakate külge (sobivad väga hästi paneeli süvendisse) ning vedasin juhtmed läbi ülemise paneeli siishttps://goo.gl/photos/4doDZEo2C4HQaJhP6
Otsa tulid korralikud AMP superseal pistikud, millega võid vee all ka sõita kui tahad.
Ja lülitus?
Mul tulevad lisatuled igatahes sinna ette kokpiti alla, kinnitus siis kas nii või naa.
Tundub, et on olemas valmis asjad, ilma et midagi peaks ise välja mõtlema: http://advrider.com/index.php?threads/9 ... ts.815417/
Ehk siis vanemate mudelite tulede pealüliti (60011074000) ja sinna vahele juhtmete punt lisatulede otstega (60111910000)
Tundub hea puhas värk ju? Originaalreleed jäävad, ei mingeid lisaasju.
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Peet kirjutas:Küsisin, sest vaevlesin ka ise kinnitusega, kui tulesid ette toppisin. Kindel plaan oli laibakate külge need panna. Seal ükski klamber mul hoidma ei jäänud ning lõpuks lasin kõrvad keevitada ning musta värviga üle. Tänaseni püsivad küljes Minul on ühendused pistikutega lahendatud(veekindel Oomi poest), sest siis ei pea õlivahetuseks tulesid maha keerama. Lisaks on mu tuled hiina käkid ilma igasuguste E märkideta, siis ilmselt ei lase ka ükski ülevaatus mind nendega läbi.
Tellisin selle: http://shop.sw-motech.com/en/4052572011133.htm
Krt, jube kaua juba ootan. Peab tsekkama mis värk on.
No ja selgus et täna kl 12.37 saabus Jüri postkontorisse
Ja panin külge ka:
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Teemaväline jutt aga no ei saa vaiki olla
Mul oli kass hirmus tsiklifänn, alati tuli garaaši appi tegutsema.
Vaatan sul seal lambatall abiks
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
kurisookaru kirjutas:Teemaväline jutt aga no ei saa vaiki olla
Mul oli kass hirmus tsiklifänn, alati tuli garaaši appi tegutsema.
Vaatan sul seal lambatall abiks
Orbude vastu tuleb lahke olla
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Ronk kirjutas:Tulede asukohast oleneb ka ühenduste koht. Liiga pikalt tölpnema jäetud juhe võib vabalt kuskilt taha haakida ja puruks.
Korralikult tehes tuleks releele võtta vool akult ning siis tuledeni. Kahtlaselt tehes võtaks voolu tuuleklaasi taga olevatest lisaühendustest (ongi mingi sellise mudru jaoks mõeldud). Ise panin omale lisatuled laibakate külge (sobivad väga hästi paneeli süvendisse) ning vedasin juhtmed läbi ülemise paneeli siishttps://goo.gl/photos/4doDZEo2C4HQaJhP6
Otsa tulid korralikud AMP superseal pistikud, millega võid vee all ka sõita kui tahad.
Ja lülitus?
Mul tulevad lisatuled igatahes sinna ette kokpiti alla, kinnitus siis kas nii või naa.
Tundub, et on olemas valmis asjad, ilma et midagi peaks ise välja mõtlema: http://advrider.com/index.php?threads/9 ... ts.815417/
Ehk siis vanemate mudelite tulede pealüliti (60011074000) ja sinna vahele juhtmete punt lisatulede otstega (60111910000)Tundub hea puhas värk ju? Originaalreleed jäävad, ei mingeid lisaasju.
Lüliti tuli Aliexpressi tulede lülitus lenksu külge. Üks on üle kui tahad. Lasin tavotti täis, et niiskus ligi ei pääseks ja panin siduriheebli juurde. See lüliti, mis paigaldatakse kuhugi tasapinnale on mõttetu. Kuskil ukerdades on võimatu lülitile pihta saada. Proovitud värk.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Peet kirjutas:Küsisin, sest vaevlesin ka ise kinnitusega, kui tulesid ette toppisin. Kindel plaan oli laibakate külge need panna. Seal ükski klamber mul hoidma ei jäänud ning lõpuks lasin kõrvad keevitada ning musta värviga üle. Tänaseni püsivad küljes Minul on ühendused pistikutega lahendatud(veekindel Oomi poest), sest siis ei pea õlivahetuseks tulesid maha keerama. Lisaks on mu tuled hiina käkid ilma igasuguste E märkideta, siis ilmselt ei lase ka ükski ülevaatus mind nendega läbi.
Mina kasutasin selliseid asju laibakate külge kinnitamiseks
https://www.dropbox.com/s/byjw0rcanvoyoes/11.JPG?dl=0
Ehk siis tegu klambritega, mis nö hammustab ennast kinni. Pildil ülemine klamber hammustab toru külge ja jätab siis sirge pinna peale. Alumise klambriga pingutad ta siis sinna ümber kinni.
Alumisel pildil põhimõtteliselt sama point, aga lihtsalt kahe toru ühendamiseks.
https://www.dropbox.com/s/i237sg1exuepu ... 9.JPG?dl=0 Siin paremini näha
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Ja lülitus?
Mul tulevad lisatuled igatahes sinna ette kokpiti alla, kinnitus siis kas nii või naa.
Tundub, et on olemas valmis asjad, ilma et midagi peaks ise välja mõtlema: http://advrider.com/index.php?threads/9 ... ts.815417/
Ehk siis vanemate mudelite tulede pealüliti (60011074000) ja sinna vahele juhtmete punt lisatulede otstega (60111910000)Tundub hea puhas värk ju? Originaalreleed jäävad, ei mingeid lisaasju.
Jälgimäel kahjuks seda juhtmepundi koodi tellida enam ei saa, vana lüliti maksab 66€. Otsin seda juhtmepunti veel pisut. Foorumites eelmise aasta postitustes igatahes on neid veel ostetud.
Ronk kirjutas:Lüliti tuli Aliexpressi tulede lülitus lenksu külge. Üks on üle kui tahad. Lasin tavotti täis, et niiskus ligi ei pääseks ja panin siduriheebli juurde. See lüliti, mis paigaldatakse kuhugi tasapinnale on mõttetu. Kuskil ukerdades on võimatu lülitile pihta saada. Proovitud värk.
See tasapinna sisse käiv lüliti oli mul lihtsalt tuledega kaasas, ega ma ei plaanigi seda väga kasutada. Kindlasti on lenksu peal lüliti mugavam, samas mida vähem neid lüliteid on seda parem. Seepärast on eesmärk saada lisatulede lülitus sama lüliti ja relee alla kus originaalid. See 70w lisa ei tohiks juhtmetele liiast olla ja kui relee jääb lülitit kaitsema siis usun et peaks ok olema.
See tulede kinnituskomplekt tundub päris kobe ja korralik. Väljast näha praktiliselt ei olegi. Tuled ise muidugi on päris suured, näis kuidas ratta välimust mõjutavad kui kõik lõpuks kokku on pandud.
Kaableid nii palju kaasas et pikkuse järgi ulataks vabalt külgvankri või järelhaagise külge tuled paigaldada
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Kas keegi saab aru kuhu see asi reaalselt kinnitub või mahub? Ma ei suuda leida paigaldusjuhendit müügikuulutuse juurest. Parema kohvri ja tagumise otsa vahele ...
http://www.ktm-versand.de/product_info. ... TMENT.html
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Kas keegi saab aru kuhu see asi reaalselt kinnitub või mahub? Ma ei suuda leida paigaldusjuhendit müügikuulutuse juurest. Parema kohvri ja tagumise otsa vahele ...
http://www.ktm-versand.de/product_info. ... TMENT.html
Sellel vidinal on väga spetsiifilised nõudmised. Selle saad kinnitad vaid tsiklile millel on 31L alumiiniumkohvrid 60312923000 (https://goo.gl/eli28u) ja kohvriraamide süsteem 60312912144 (https://goo.gl/PiH9Pc). See karp kinnitub kohvriraami ülemiste torude külge.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 09 Dets 2007, 16:40
- Tsikkel: M900 & LC8 Adventure
- Tänatud: 10 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Kas keegi saab aru kuhu see asi reaalselt kinnitub või mahub? Ma ei suuda leida paigaldusjuhendit müügikuulutuse juurest. Parema kohvri ja tagumise otsa vahele ...
http://www.ktm-versand.de/product_info. ... TMENT.html
See käib 1190 ADV külge.
Terv.
-
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 328 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Mehed ja naised, piinlik lugu, aga õpetlik. Paar postitust tagasi oli jutuks et veepumba kaas sai E-Bay-st tellitud. Nüüd vaatan, Eestis ka täitsa saadaval: http://www.motolammutus.ee/epood/Veepumba-kaaslc8/
Ehk siis kannatab enne E-Bay poole pöördumist tiba siinsamas ringi vaadata. Meil siin Viljandi lähedal ka oma kohalik motolammutus, korralik e-pood jne. No ok, eks see valik on veel tiba kesine ja hind ka soolasevõitu, aga näed, mulle vajalik vidin täitsa olemas. E-Bay-st ootan neid paari juppi mitu nädalat, Viljandist tõenäoliselt saaks järgmine päev kätte.
Kuna suutsin juba ära tellida siis topelt võtma ei hakka, aga jah, toetagem ikka esmalt oma inimesi.
Lammutus on lammutus. Võid korras asja saada, kuid see on siiski kasutatud ja vigase asja korral pead ikkagi oma kulu ja kirjadega tagastama. Mul läks täpselt sama lammutusega kasutatud asja kooliraha 15+15 eur autoga kuluks. Raha sain siiski tagasi, aga selle raha eest oleks saanud juba karpale päris mitu uut detaili uuena sisse osta.
Aga noh, vähemalt on kodumaine teenus olemas.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ranel kirjutas:ats30 kirjutas:Mehed ja naised, piinlik lugu, aga õpetlik. Paar postitust tagasi oli jutuks et veepumba kaas sai E-Bay-st tellitud. Nüüd vaatan, Eestis ka täitsa saadaval: http://www.motolammutus.ee/epood/Veepumba-kaaslc8/
Ehk siis kannatab enne E-Bay poole pöördumist tiba siinsamas ringi vaadata. Meil siin Viljandi lähedal ka oma kohalik motolammutus, korralik e-pood jne. No ok, eks see valik on veel tiba kesine ja hind ka soolasevõitu, aga näed, mulle vajalik vidin täitsa olemas. E-Bay-st ootan neid paari juppi mitu nädalat, Viljandist tõenäoliselt saaks järgmine päev kätte.
Kuna suutsin juba ära tellida siis topelt võtma ei hakka, aga jah, toetagem ikka esmalt oma inimesi.Lammutus on lammutus. Võid korras asja saada, kuid see on siiski kasutatud ja vigase asja korral pead ikkagi oma kulu ja kirjadega tagastama. Mul läks täpselt sama lammutusega kasutatud asja kooliraha 15+15 eur autoga kuluks. Raha sain siiski tagasi, aga selle raha eest oleks saanud juba karpale päris mitu uut detaili uuena sisse osta.
Aga noh, vähemalt on kodumaine teenus olemas.
Lammutusest muidugi päris igat asja ei hakka ostma. Elektroonika näiteks on igal juhul välistatud. Aga sellised lihtsalt mingit tükid, nagu viimati ostetud mootori kinnitus või ka seesama veepumba kaas, neid ma julgen osta. Saksamaa lammutustest olen saanud alati kvaliteetse kauba, isegi ei kahtle et keegi sooviks petta. Eesti lammutusest ostsin paar aastat tagasi autole tagatule. No mis see uus parem on? Eriti kui auto ka juba 5-6 aastat vana. Aga muidugi, igat asja pole kindlasti lammutusest mõtet võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Lisatulede paigaldus ei andnud rahu. Ei meeldinud see et kinnitused olid pealt näha ja tuled "rippusid" nagu oleks tagurpidi. Võtsin lahti, keerasin kinnituskronsa otsad, kuhu tuled kinnituvad, pisut väändesse. Nurk sai parem ja nüüd õnnestus tuled normaalsesse asendisse paigaldada. Hoopis teine asi kohe. Ja kõrgemal ka.
Suurim väljakutse seisnes selles et töö saaks ilma viimistlust vigastamata tehtud. Ja sai. Kui ei teaks, ei saaks arugi et midagi põlve otsas väänatud on.
Enne:
Nüüd:
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Kotid või kohvrid
Selleks on eraldi teemakene ka aga seal kipub asi liiga laiali valguma. Prooviks sel teemal pisut kitsamalt siin arutleda. Ehk siis pikemaks seiklusreisiks ja konkreetselt 990-le.
Minu harjumused matkal on sellised et tagumine kohver (mingi vana ja hirmus suur Givi, mugav ja tugev) on see mis käib maha ja hotelli jne. Küljekad on enamasti kogu aeg küljes. Seni ei ole kotte kasutanud. Garaazis on kohvreid igasuguseid aga praeguse teema jaoks õigeid nagu ei ole.
Kohvri eelised:
Tugev, hoiab kuju. Asjad jäävad sees terveks ka siis kui kukud. Kannatab ka nurgelisemaid asju sisse pakkida ilma et rebenemist karta. Vargakindlam. Peale kukkumist on tõenäoliselt endiselt kasutatav. Kohvri peale saab siduda lisakraami nagu telk või madrats vms.
Kohvri puudused:
Jäik, kui kuhugi pihta sõidad, siis kas kukud või eemaldub kohver rattast. Ummikutes jm kitsastes oludes on jäik kuju samuti ebamugav ja ohtlik. Kinnituste murdumise korral teel oles raske asendada või ajutiselt kinnitada
Küljekottide eelised:
Elastsed. Takistuse riivamisel annavad järgi, ei põhjusta alati kukkumist. Kui pead raskel maastikul jala maha panema, jääb jalg vast terveks (kohver on sellises situatsioonis suht ebamugav). Kui kott on tühjem on ta ka väiksem. Ratta gabariidid seega mingil ajal väiksemad. Ei oma kindlat kuju, st ummikutes pole väga hull kui mõnda autot ripsad. Kukkudes töötavad puhvrina, hajutades löögi jõu ühtlasemalt, säästes seega sabaraami. kukkudes tekkinud vigastusi on võimalik kohapeal ajutiselt lihtsamini asendada (koormarihmaga ntx ajutiselt kinni siduda vms, õmmelda kinni jne). Küljekotid näevad väga "adventure" välja
Küljekottide puudused:
Kukkudes tõenäoliselt füüsiliselt õrnemad kui kohvrid. Kinnitused võivad rebeneda, samuti kott ise. Asjad sees võivad saada vigastada, eriti kindlat kuju omavad asjad. Ei ole vargakindlad, ööseks välja jättes on kõik lihtsasti varastatav. Kottide peale on keerulisem mingit lisavarustust kinnitada. Kottide taha ei saa lisa joogipudeleid või kanistreid kinnitada.
Kokkuvõttes tundub, et mõlemal on nii eeliseid kui puudusi. Kohvritel tundub eeliseid rohkem olevat. Seiklusreisi kohvrite nõuetele tunduvad Randeli kohvrid tõesti päris hästi vastavat. Samas "adventure" kottide kohta eriti asjakohast infot nagu ei leia. Ehk on nad ikkagi piisavalt tugevad ja naljalt ei rebene?
Üks sõber, kes hetkel ümber maailma reisib, lasi teha omale kevlarist kattega kotid, seni on kiitnud nende vastupidavust. Paraku neid ei toodeta müügiks (veel).
Milliseid eeliseid ja puudusi veel võiks välja tuua? Milliseid "adventure" rattale/reisile sobilikke küljekotte osatakse soovitada?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7341
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Küsi Randeli käest, mist tema imelistest adventure kohvritest sai. Need olid kuldne kesktee kohvri ja koti vahel.
viewtopic.php?f=11&t=98276&p=757572
http://tarkadventure.com/about/
https://www.facebook.com/tarkadventure/
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 27 Dets 2003, 16:15
- Tänatud: 2 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Magadan panniers, nendel on miski cordura ja kevlari taolise seguga väliskotid. Nii mõnigi mees on nendega ümber maakera reisind.
https://www.youtube.com/watch?v=sNxmdaszbY4
saab neid inglismaalt
http://www.adventure-spec.com/default/r ... /id/10745/
Ja seoses kukkumisega, siis ma arvan et ennem elavad korralikud kotid selle üle kui kohvrid. Kui ikka offroad´i ka sõita, siis ma valiksin head kotid.
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Metsanotsu kirjutas:Magadan panniers, nendel on miski cordura ja kevlari taolise seguga väliskotid. Nii mõnigi mees on nendega ümber maakera reisind.
https://www.youtube.com/watch?v=sNxmdaszbY4
saab neid inglismaalt
http://www.adventure-spec.com/default/r ... /id/10745/Ja seoses kukkumisega, siis ma arvan et ennem elavad korralikud kotid selle üle kui kohvrid. Kui ikka offroad´i ka sõita, siis ma valiksin head kotid.
Tundub jh korralik kraam. Tiba väike ainult. Telk on 390, need 360. Samas ju see paar cm on võimalik kokku pressida. Vardad eraldi vms.
ADV-spec pakub suuremat ka: http://www.adventure-spec.com/default/g ... -3747.html
Mind huvitab mõlema variandi puhul, kas üks rihm ja suurema puhul ka see põll jäävad tagaistuja tagumiku alla? Rihma saab ehk sadula alt veel kuidagi aga suurematel kottidel on mingi pommikindel põll veel lisaks, seda pole kusagile panna. Või on see põll vajalik siis kui raame pole..?
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Lisatulede lülituse variant, millest eespool rääkisin (vanema mudeli tulede pealüliti + adapterjuhtmete punt) on paras pähkel. Kunagi originaalis pakutud lisatulede komplekti enam ei toodeta ja seesama juhtmepunt on kadunud menüüst kogu maailmas. Mõnedes veebipoodides on artikli number veel üleval aga päringule saabub igalt poolt suures plaanis selline vastus:
Hello ,
thank you for your inquiry.
Unfortunately the item *ADAPTERKABELSTR.ZUSATZSCH. ADV (60111910000) is no longer available by KTM.
It once was the official item picture for that item. But I can't say right now if the item was exactly like that or if it was a "image may vary"-example picture. It was the adapter cable harness for ADVENTURE auxiliary light.
kind regards,
André Brummack
Customer Service / eCommerce
Veel alla ei anna aga juba teeb pisut murelikuks
-
Teema algataja - Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Aku valik
Segadusse ajab. Keegi mainis et liitiumakul on käivitusvool suurem aga mahtuvust vähem. Ja siis et Li akuga on käivitusi mingi hulk rohkem kui pliiakuga. Samas kuidas neid rohkem on kui mahtuvust on vähem?
Akukeskus soovitas pliiakut, eriti veel kui on elektriga lisasid rohkem. Et Li aku saab tühjaks. Krt, no ei jaga sellest muhvigi. Ega ma ju seisva mootoriga midagi ei kasuta, genekas ju laeb? Ja kui suure mahtuvusega aku saab tühjaks siis läheb hulga aega enne kui ta täis jälle saab..?
-
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 328 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
ats30 kirjutas:Aku valik
Segadusse ajab. Keegi mainis et liitiumakul on käivitusvool suurem aga mahtuvust vähem. Ja siis et Li akuga on käivitusi mingi hulk rohkem kui pliiakuga. Samas kuidas neid rohkem on kui mahtuvust on vähem?
Akukeskus soovitas pliiakut, eriti veel kui on elektriga lisasid rohkem. Et Li aku saab tühjaks. Krt, no ei jaga sellest muhvigi. Ega ma ju seisva mootoriga midagi ei kasuta, genekas ju laeb? Ja kui suure mahtuvusega aku saab tühjaks siis läheb hulga aega enne kui ta täis jälle saab..?
Liitiumaku eluiga on oluliselt kõrgem, kuna tsüklite arv on oluliselt suurem. Erinev tehnoloogia. Lisaks saad liitumaku päris tühjaks lasta erinevalt pliiakust. Seetõttu kasulik mahtuvus on isegi väiksema Ah juures suurem. Peast oli vist liitumi 20% vs pliiaku 50%. Liitiumaku aga kukub järsku ära erinevalt venitavast pliiakust. Pliiaku saad ka alla 50% lasta, aga siis on pm aku tapmine. Iseasi aga kas ratta ka hiljem enam selle pealt käima saad. Sõidu ajal tulevad tarbijad ikka geneka pealt ja laeb aku taas ära, mis käivituse peale kulus.
Ma ise paneks siiski selle peale, mis tehasest soovitatud on. Kõige muretum lahendus. Kui tõesti nii väga liitiumakut tahad, siis hiinast saab väga mõistliku hinnaga elemente, mille saad kuhugi ära peita ning diood ja bms vahele. Siis saad lisaakut muretult tühjendada ala oma lisatuledega, samas käivituse akut ei puudutata.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7191
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1857 korda
- Tänatud: 515 korda
Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks
Mina paneks ka nö õige aku ja võtaks kaasa akupanga,sellise mida kuskil teemas Neeme pakkus.Sellise millega saab ka tsiklit käivitada.Nende ise aretatud süsteemidaga kohe pikemale reisile minna ei riskiks.Kui tagasi oled,siis võid ju katsetada,aga minnes sinna kus just igal nurgal remondi võimalust pole,kasutaks mina nii palju kui võimalik standard lahendusi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.