11. leht 11-st

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Postitatud: 17 Aug 2017, 11:48
Postitas ats30
Tundub et rehvi kulumine oli pigem liiga kõrge rehvirõhu tulemus.

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Postitatud: 17 Sept 2017, 20:34
Postitas ats30
Kas kellegil on kogemusi kolisevate ja logisevate piduriketastega? Neetidest on päris kõva lõtk tekkinud, radiaalsuunal 3-4mm. Ketas ise on nagu uus, kulumisjälgi ei ole üldse. Seetõttu ei tahaks uut osta kui on võimalik kuidagi teisiti viisakalt lahendada.
Kes kokku puutunud võib kogemusi jagada.

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Postitatud: 18 Sept 2017, 20:16
Postitas Mart
ats30 kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kolisevate ja logisevate piduriketastega? Neetidest on päris kõva lõtk tekkinud, radiaalsuunal 3-4mm. Ketas ise on nagu uus, kulumisjälgi ei ole üldse. Seetõttu ei tahaks uut osta kui on võimalik kuidagi teisiti viisakalt lahendada.
Kes kokku puutunud võib kogemusi jagada.


Pead kogu aeg kuumana hoidma, Aafrikas ei ole vist raske (crash)

Re: KTM 990 ADV ettevalmistamine pikemaks sõiduks

Postitatud: 18 Sept 2017, 20:53
Postitas ats30
Mart kirjutas:
ats30 kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kolisevate ja logisevate piduriketastega? Neetidest on päris kõva lõtk tekkinud, radiaalsuunal 3-4mm. Ketas ise on nagu uus, kulumisjälgi ei ole üldse. Seetõttu ei tahaks uut osta kui on võimalik kuidagi teisiti viisakalt lahendada.
Kes kokku puutunud võib kogemusi jagada.


Pead kogu aeg kuumana hoidma, Aafrikas ei ole vist raske (crash)


Minu loogika ütleb et kui ketas kuumaks läheb siis paisub. Kui paisub siis läheb ketas, mis sisuliselt on rõngas, läbimõõdult veel suuremaks. Ja seega läheb ka loks veel suuremaks. Aga ma muidugi võin eksida. Täna oli reisi kuumim päev ja võis vabalt loogikale liiga teha :)