Ducati 999 Kristo

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

RalfMoon
Postitusi: 7
Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
Tsikkel: Coffikas 950
Asukoht: Harjumaa

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #31 Postitas RalfMoon » 23 Mai 2017, 11:16

jõudu, jaksu! Mul oli 749 Dark 2005.a. Tagumised pidurid vajasid pidevalt õhutamist. Vaikselt juba harjusin, et jalaga pole mõtet seda hooba tallata. Linnas oli istmealune pidevalt tuline ning rajakas suri kogu aeg välja, seda vaatamata korduvatele peenhäälestamistele. Eeltoodu ei võtnud muidugi seda rõõmu mida sõit ise pakkus, lahtine kuiv sidur, L2 täispikk term. väljalase, kogu selle ducati hääl ja madal vääne - see oli seda väärt. ja muidugi autojuhid kes kõrval peatusid vaatasid kogu aeg hoolega, et kas ma ikka saan aru, et rattal on õli otsas (siduri kolin) :D. Toredat alanud hooaega!



Teema algataja
- - - -
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #32 Postitas - - - - » 29 Juun 2017, 14:08

Nonii, natuke olen saanud nüüd ringi vurada. Väljasuremist ei tähelda enam õnneks. Linnas sõites läheb istumise alt tõesti soojaks, muidu on aga puhas fun. Veidi on häirima hakanud tagatulede süsteem. Seda just visuaalse poole pealt. Võtan selle igatahes plaani ja teen veidi puhtamaks ja väiksemaks kogu seda kompotti seal taga. :)
Kristo

TiitX11
Postitusi: 116
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: x11
Asukoht: tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #33 Postitas TiitX11 » 29 Juun 2017, 14:14

- - - - kirjutas:Sain eile masina legaalseks. Alguses oli jama, et tsikkel sai ühekohaline. Kodanik, kes kontrolli teostas väitis, et ju polnud esimene kord kinnihoidmisrihma(mis oli seal kindlasti olemas). Lõppresultaat on ikkagi see, et ametnikuhärra paneb mingi käru maha, aga tavainimene ikkagi maksab oma ajaga ( seisin 3 tundi ARK ees, müts näpus) :)
Tagasisõidul hakkas mingi jant käikudega. Teine käik hakkas jubedalt jonksutama. Sõitsin bikepointi, kus head härrad üsna kiirelt vea mingile käiguvahetusvedrule välja nuputasid. Minust jäi tsikkel esialgu sinna. Loodan varsti sõitmist edasi õppida, sest ducati on tõesti teistmoodi loom. :D

Kui R1-ga võrrelda just sõiduosa, millised peamised erinevused tooksid välja? Isteasend, käepärasus ja mugavus. Muidugi ka kurvid ... kummaga on neid parem läbida:D
Linnasõidul on tähtis alumise otsa vääne, kas on piisav?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #34 Postitas - - - - » 29 Juun 2017, 15:39

TiitX11 kirjutas:
- - - - kirjutas:Sain eile masina legaalseks. Alguses oli jama, et tsikkel sai ühekohaline. Kodanik, kes kontrolli teostas väitis, et ju polnud esimene kord kinnihoidmisrihma(mis oli seal kindlasti olemas). Lõppresultaat on ikkagi see, et ametnikuhärra paneb mingi käru maha, aga tavainimene ikkagi maksab oma ajaga ( seisin 3 tundi ARK ees, müts näpus) :)
Tagasisõidul hakkas mingi jant käikudega. Teine käik hakkas jubedalt jonksutama. Sõitsin bikepointi, kus head härrad üsna kiirelt vea mingile käiguvahetusvedrule välja nuputasid. Minust jäi tsikkel esialgu sinna. Loodan varsti sõitmist edasi õppida, sest ducati on tõesti teistmoodi loom. :D

Kui R1-ga võrrelda just sõiduosa, millised peamised erinevused tooksid välja? Isteasend, käepärasus ja mugavus. Muidugi ka kurvid ... kummaga on neid parem läbida:D
Linnasõidul on tähtis alumise otsa vääne, kas on piisav?


Alustan sellest, et minu R1 oli 2001 aasta karpaga pill. Ise olen umbes 180 pikk ja kaalu mõttes kergkaalus. :D

Isteasend...R1 oli kuidagi jalad mitte nii krõnksus aga see eest jubedalt ettepoole kaldus. Maanteel sõites hakkas kätele ja legaalsel kiirusel sõites oli tuul täpselt kiivri klaasi kohale. Ehk hakkas jubedalt kangutama pead. Lõpptulem oli kange kael ja käed. Tallinn-Tartu eeldas vähemalt ühte peatust. Ducil on jalad küll konksus rohkem, aga kätele ei hakka nii palju. Gondel on disainitud ilmselt nii, et tuul on tugev igas asendis. :D Seega isteasendil on kokkuvõttes mugavam Ducati.

Käepärasus, kui tsiklil sellist asja saab olla...Minu jaoks suureks miinuseks on ducatil panipaiga puudumine. Jah, see on küll väike ruum, aga enamus kordadel pole rohkemat vajagi, kui veepudel,kindad või sularahapatakas kuhugi panna. Muus osas on väga okei. Lülitid on kõik seal kus olla võiks. Spido hästi loetav ka kõva päikese käes.

Linnasõidul pole alumise otsa väändest mingit puudust. :wink: Kindlasti on see tsikkel oluliselt rahutum, kui r4 suguvennad. Seda ka varasemalt maininud. R1 oli kuidagi jäigem, aga see vb minu enda mingi kiiks ja erinevus minimaalne. Küll aga natuke jamasti on käikude ülekannetega linnas. Niisama tiksumise kohapealt vaadatuna siis. 2 käik on natuke suurte pööretega ja 3 jälle liiga madal. See käib niisama tiksumise kohta siis, kiiremal sõidul polegi vahet.

Kurvides on ducati mõnusam. (w) Väga lihtne on kallutada ja kuidagi julgem. Vb see seotud sellega, et R1 oli jäigem ja hüpitas rohkem. :bsmile:
Kristo

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #35 Postitas - - - - » 04 Juul 2017, 09:10

Panin nö avatud sidurikaane ja johhhaidii, kus ikka see sidur koliseb. Tõesti tunne, nagu jookseks varsti kokku. :D Peamine, et nüüd mingi saapapael sinna vahele ei lipsaks ja sidurisse ei jookseks.
Kristo
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 659
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #36 Postitas Andrea » 04 Juul 2017, 15:56

Selle sabaalusega on nagu on. Kinnitan sulle, et tõenäoliselt on originaallahendus ainuke, mis vibratsioonile vastu peab. Teatavasti kinnituvad tuled ja viled summuti alla. Enda rattal puudus originaallahendus ja ostsin üle nädala uue tagatule ja suunatuled. Marutüütuks muutus lõpuks... ja kalliks ka :D
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012

Teema algataja
- - - -
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #37 Postitas - - - - » 10 Dets 2017, 21:41

Nii , nii. Ega Tali taeva jää, nagu Toots ja Kiir pärast langevarjuhüpet tõdesid. Nüüd on aega tegeleda mõne tarviliku modifikatsiooniga istmete valdkonnas, aga olen veidi segaduses. Niisiis tahaksin lasta sadulad üle nahatada, aga veidi peaks esmalt sadulate kuju muutma ja hiljem mingi libisemisvastase materjaliga üle nahatama. Nimelt on minu mureks asjaolu, et pidurdades olen paagi otsas ja kiirendades ripun abitult lenksu küljes. Boonusena on sadul nii kõva, et pikemal sõidul sureb pe#se jube ära. Selleks puhuks mõtlesin sadula kuju veidi muuta ja tekitada endale väike süvend. Siis mingi väike kiht pehmemat svammihuijoobinat vahele ja mingit sorti non-slip materjal peale. Mis, kus ja kas see üldse tehtav on...no ehk teate teie? Tagaistujaga suures osas sama seis.
Kristo
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 659
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Ducati 999 Kristo

Lugemata postitus #38 Postitas Andrea » 11 Dets 2017, 08:59

Kirjuta Hr.Nõelale. Ta teeb OK hinnaga sulle sobiva asja. https://biker.ee/phpbb/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5160
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: piiks ja 4 külalist