BMW r45
Selline mootorratta toorik siis, plaan puhtaks rookida ja natuke kohvikurattamaks muuta.
Ideid, nõu, kust saaks mõistlikult istme, porilauad jne.
Selline mootorratta toorik siis, plaan puhtaks rookida ja natuke kohvikurattamaks muuta.
Ideid, nõu, kust saaks mõistlikult istme, porilauad jne.
Sinu suurim väljakutse saab ilmselt olema paak. Päris kohviku maitse saad suhu ikka siis, kui relakaga raami külge lähed ja kodaratega rattad alla paned. Aga oskajad teevad millest iganes.
stoka40 kirjutas:Selline toorik siis, plaan puhtaks rookida ja natuke kohvikurattamaks muuta.
Ideid, nõu, kust saaks mõistlikult istme, porilauad jne.
Istme teed ise ja paagi saad minu käest, porikad on kohviku juures selgelt over rated
On pakkuda üks CB 650 paak, ilma roosteta ja paari väikese mõlgiga. Ning koos paagi ülemineku järgi valatud klaasplastist sadulapõhjaga.
Hinnasoov 250€.
Asjalik pakkumine, samas hirmutab natuke võõra paagi istutamine. Nimelt põgusa tutvumise käigus paistsid r45-l paagi alt süütepoolid ja veel midagi...
Igatahes kui nädalavahetusel asjajuurde pääsen ja paagi maha krutin siis olen targem
Minu meelest on see orikas paak ka omamoodi ilus.
See originaal on ilus. Need diplomaadid, sadul, kamoon.
Sellises seisukorras ka takkatraavi, ever ei puutuks
Tuuleklaasi kruviks maha, oleks kohvik, mida vaadata.
nagu siin ühes teises teemas öeldakse. mitte ei saa vaiki olla.
see on nii ilus tsikkel ja pildilt tundub heas korras. ma ei tea aga hirmsalt tahaks loota, et paljud cafekad on tehtud ratastest, mis niiehknii tahaks uusi juppe ja/või uut värvi.
too mulle, ma otsin kusagilt midagi rämumat asemele sulle
PS! ei taha olla negative nancy ja ei ole ka spetsiaalselt bmw fänn.
Mina olen spetsiaalselt bemmi fänn ja loodan, et sa seda ilusat ratast ära ei lõhu. Olen kah valmis selle sult ära ostma. Osta cafeks midagi muud
Ei maksa kuulata. Kui isu on ja püsivust ka, siis saab kohviku väga lihtsalt. Kõigil on võimalus omale sama ratas osta ja maailma päästa, omanik aga ise teab, mis meeldib.
Suva näide:
No nii sai siis mõned tunnid asjaga tegeletud, tegelikult on tegemist väga lihtsa aparaadiga aga 40a. tagasi oligi tehnika lihtsam.
Ja kui nüüd taustalugu natuke rääkida miks BMW jne.
Jah tahtsin just BMW-d ja antud isendi leidmiseks ja koju jõudmiseks kulus u pool aastat. See tähendab nädalas paar korda mobile lahti võtmist ja umbes 5. luhtunud katset. Aga ei midagi keerulist, sain kõik asjad lauatagant tõusmatta tehtud ja arvele võetud tsikkel toodi mulle koju.
Tsikkel toodi siis Hollandist, isend aastast 1979 ja väidedavalt sõitnud väidetavalt 60000,
Kui aus olla siis olin ka ise kahevahel tõesti näeb asi ka orginaalis väga hea välja ja on tõesti sile
Aga nüüd on pulgad taga ja asi töös;) Samas ei ole vähemalt esimeses etapis teha midagi pöördumatut...
Aga vahest tuleb tsikkel päästa:
Ära ratsida selline kaunitar, siis vähemalt okeilt ...
Ainuke pemm, mida eestis kohanud ja tekitas tunde, et ohoh ... ilus, kuigi originaalile vastu ei saa.
Misiganes customi ehitamine on igal juhul piisavalt suur ja keeruline töö, et pole mõtet algmaterjaliks mingit vaevu koos püsivat roigast võttes seda veel kaks korda keerulisemaks ajada. Korras rattast alustamine säästab nii aega kui raha. Konkreetsel juhul on juba see ka suur võit, et paaki ei pea ümber tegema hakkama.
Kuigi tõepoolest on heas originaalkorras klassik linnapildis palju haruldasem nähtus kui need igasugu "kohvikud", siis ega bemmid pole maailmast otsa lõppenud ja igaühel on ju võimalus endale selline soetada.
Mul samuti Bemmi fännina pisut kahju et päris korralik asi tuunimisse läks. A noh eks neid veereb veel maailmas päris palju ning heas korras klassikute omanikel aktsiad ainult tõusevad
Cafe raceri definitsioon kipub mõnevõrra ujuma aga see paak tuleks sealt aisade vahelt ikkagi minema visata. Või kuidagi optiliselt kavaldada siis. Paak ja sadul võiks IMHO ühel tõsisel Cafel olla ühel joonel ikka.
Kui kohvrid jäävad üle, võid PS pakkuda.
Alati on pooldajaid ja alati on vastaseid, that's life. Antud isend on kena sirge originaal küll, aga selle sadula viskaks mina pika heitega kus krt. Ka Aza poolt lisatud kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] ratta sadula viskaks samasuguse heitega järgi, midagi ilusat seal küll pole. See taguots rikub kõik selle ilusa ära, mis kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] eest kenalt algab.
Teemaalgataja ratta kohvrid on stiilsed, aga minu arust oleks nad eriti stiilsed, kui neile rattad alla panna ja tavaliseks reisikohvriks teha.
Paak ei ole hull midagi, Mac'i postitatud piltidel jummala ok.
Ps! Lapsest saati nii palju kui end mäletan ja esimest baierlast nägin, siis addicted. Nii 2 kui 4 rattalised. 2-rattalisi pole veel õnnestunud omada kahjuks.
Jep M.T. tagaosas olen nõus, aga antud isendi esigondel oma ühe suure ümmarguse fanaarikuga on kaunis, kaunim kui need kärpidega kärakad ... minu arvamus muidugi. Enivei shefimat ma pole veel näinud Maarjamaal vaatamata sadulale .... kuigi meibi mind paelub see elevandiluu valge kah, mine tea, aga siiski ....
Selle tagaosa põhi miinus on minu arvates needitud sadul, veidike kohendada istumisosa, küür suuremaks ja vast polegi väga hull.
Õllekannu mõõtu kellad ka muidugi ....
Üks näide, mis müügis (ei ole minuga kuidagipidi seotud): http://www.mototehnika.ee/used/2230887
AzA kirjutas:Jep M.T. tagaosas olen nõus, aga antud isendi esigondel oma ühe suure ümmarguse fanaarikuga on kaunis, kaunim kui need kärpidega kärakad ... minu arvamus muidugi. Enivei shefimat ma pole veel näinud Maarjamaal vaatamata sadulale .... kuigi meibi mind paelub see elevandiluu valge kah, mine tea, aga siiski ....
Selle tagaosa põhi miinus on minu arvates needitud sadul, veidike kohendada istumisosa, küür suuremaks ja vast polegi väga hull.
Õllekannu mõõtu kellad ka muidugi ....
100% nõus, needid on see põhi häiriv element hetkel. Ja liig sirge on, väike kumerus peaks kindlalt sees olema ning kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] sobiv küür lõppu. Hetkel tunne nagu rinkarattast oleks 2-kohaline tehtud
trummid läksid, mingu pulgad ka. või oli see vastupidi?
ühesõnaga, kui juba töö käsil, siis ei tahaks trollida. anna minna. proovi nii, et ilus saaks, eksole
mis nendest kohvritest sai?
Tunduvad olevat Krauser K1 või Hepco & Becker. Kui vallalised siis võiks ehk kaupa teha.
kohvrid põhimõtteliselt saadaval, aga niipalju kui mina aru saan on nad BMW orginaal kohvrid. Pildid võin õhtul panna
Hakkab looma
Jaa. Ilus.
mina vaatasin, et ohoo, õhtu käes ja juba fotod üleval aga kohvereid ei näinud:-(
kohvrid
stoka40 kirjutas:Hakkab looma
bmw_450_.jpg
Pagan, minu meelest on nüüd väikese stiiliapsuga tegemist. Sadul on kohviku oma (scrambleritel on ikka sellised sirged) aga rehvid scrambleri teema.
Ja valmis ta ongi, ülevaatus tehtud ja esimesed 500km põristatud.
Kas on ikka nii tähtis, mis kassil nimeks? Peaasi, et ta hiiri püüab! Kas saba triibuline või must, mis vahet? Täitsa lahe pill ju. Sellisega ju kannatab lustida küll!
Kuidas esipidur peab? Tundub pildilt, et originaal? Ratas ise aga on just see mis peab!