Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Nii et siis vana cbr teemaks.. Iseenesest täieti toimiv ja hea kerge ratas aga hetkel hooldus pooleli...
Pilt peasüüdlasesest...

Ja klapide reguleerimine on hetkel pooleli... sisselakse klabid kannavad kõik ehk klapivahe puudub, väljalase on ok, kummaline?
ülevalt on märgid paigas...

Aga alt ilmselt on hambavõrra möödas..

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage
aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Muidu ratas sõitis ilusti aga külmalt oli pea võimatu käima saada ja tühikäik oli mingisugune vaid soojalt...

Pilt peasüüdlasesest...

Ja klapide reguleerimine on hetkel pooleli... sisselakse klabid kannavad kõik ehk klapivahe puudub, väljalase on ok, kummaline?
ülevalt on märgid paigas...

Aga alt ilmselt on hambavõrra möödas..

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage

Muidu ratas sõitis ilusti aga külmalt oli pea võimatu käima saada ja tühikäik oli mingisugune vaid soojalt...

Viimati muutis The Lawbreaker, 15 Apr 2017, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 2091
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 69 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Oskad ehk põhjendada miks nii?
445CI V8 ja väike Honda... 

-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..
445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: gixxer1000- VN 750 custom
- Asukoht: Kostivere-Raasiku-Kuusalu
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
-
- Postitusi: 1332
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 69 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..
Mis sa hooldad temast, kui juba nii põhimõtteline viga sees on? Veendu kõigepealt, et nuka ajastus oleks õige ja kett poleks veninud. Siis mine hooldusega edasi. Ise ju ka kirjeldad, et ei käinud ilusti. Ega mõte pole siis hooldust "ära teha". Mõte on ikkagi ilusti käima panna ratas, sealjuures õige hooldusega tehnika pikaealisust kindlustada.
-
- Postitusi: 2091
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Oskad ehk põhjendada miks nii?
Kauri seletas miks,olen ise proovinud lihvida käsitsi-ei õnnestunud.Viisin pinki ja siiski enne seda tegin ühe õhema seibiga mõõtmised ja arvutused mille järgi lihvida,päris üksjagu matemaatikat oli .Tänasel päeval need seibid ei maksa suurt midagi.Saab tellida igalt poolt ja remondikohtades saad osta kasutatud seibe.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Kauri kirjutas:Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
Kahjuks pole manuali, ehk on kellegil seda lõiku siia kopeerida telefoniga raske otsida ka...? :/
445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 2091
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Asukoht: Põhja Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
https://www.carlsalter.com/download.asp?p=1233
Näh,tiri siit alla.
Näh,tiri siit alla.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Tänud kõigile lihvimine ja reguleerimine võttis aega umbes kaks tundi...
Päis hull oli see olukord sisselaske poolel ja iga seib oli tasa 2mm isgi loetavalt oli peal kirjas. Ja nukakett oli õnneks veel igati eluterve ja märgid sain paikka käib ikka vägahästi nüüd. Nüüd peaks enamvähem suve saama hakkama vaid õlivahetustega 


445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 328
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: CBR 1000RR
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagageaga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?
Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?
Muidu meditsiiniinimene, aga ajaviiteks ravin ka tehnikat. Aitan Mercedese, Audi, Volkswageni, Seati ja Škoda sõiduautode diagnostikaga Rakveres ja selle lähiümbruses. Tel: 56509882.
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Heikik kirjutas:The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagageaga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?
Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?
400 liivapaber ja rakis + mõõtevahendid max 5minutit oli ühe lihvimine. Lihtsad polnud lähedal neid seibe võtta...
445CI V8 ja väike Honda... 

-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Kuna varudest leidsin uue esimese ketiratta siis tellisin tagumise juurde ja uue keti ka, 530 kett oli ja sama sari läks tagasi ka.

Sellise firma kett läks minujaoks noname aga ehk kestab.
Esiporilauda võib pakkuda.

Sellise firma kett läks minujaoks noname aga ehk kestab.

Esiporilauda võib pakkuda.
445CI V8 ja väike Honda... 

-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Kui keegi mõistliku pakkumise teeb siis on antud ratas kahjuks müüa.
445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
millist law breakib,keegi ei saa mõistlikku pakkumist teha kui poile ühtegi pilti seaduselõhkujast näinud ju
Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
-
- Postitusi: 696
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: Hetkel rattatu
- Asukoht: Gent, BE
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja? 

KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Bastard kirjutas:Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja?
Tehniline pool on igati hea, välimuse kallal saaks nokkida. Pite tuleb hiljem.
445CI V8 ja väike Honda... 

-
- Postitusi: 1342
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 86 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
pühak kirjutas:Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?
Ei liikureid lihtsalt palju ja pole talvel hoiustamiseks kohta, ei paanitse müügiga lisan millalgi pildid ja kes teeb mõistliku pakkumise siis müün tehniline pool on vägahea, plastikutel on kasutusjälgi.

445CI V8 ja väike Honda... 

-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Ratas sai talvekodu, enam pole müügis. 

445CI V8 ja väike Honda... 

-
Teema algataja - Postitusi: 33
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 1 kord