Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #1 Postitas The Lawbreaker » 12 Apr 2017, 00:26

Nii et siis vana cbr teemaks.. Iseenesest täieti toimiv ja hea kerge ratas aga hetkel hooldus pooleli...
Pilt peasüüdlasesest...

Pilt

Ja klapide reguleerimine on hetkel pooleli... sisselakse klabid kannavad kõik ehk klapivahe puudub, väljalase on ok, kummaline?

ülevalt on märgid paigas...
Pilt

Aga alt ilmselt on hambavõrra möödas..

Pilt

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..

Muidu ratas sõitis ilusti aga külmalt oli pea võimatu käima saada ja tühikäik oli mingisugune vaid soojalt...
:bsmile:
Viimati muutis The Lawbreaker, 15 Apr 2017, 20:22, muudetud 1 kord kokku.


445CI V8 ja väike Honda... :)

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #2 Postitas franz125 » 12 Apr 2017, 07:57

Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #3 Postitas Tort » 12 Apr 2017, 09:02

Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #4 Postitas The Lawbreaker » 12 Apr 2017, 09:15

franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.



Oskad ehk põhjendada miks nii?
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #5 Postitas The Lawbreaker » 12 Apr 2017, 09:17

Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.


Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 277
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: gixxer1000- VN 750 custom
Asukoht: Kostivere-Raasiku-Kuusalu
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #6 Postitas Kauri » 12 Apr 2017, 09:32

Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250

Tort
Postitusi: 1188
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #7 Postitas Tort » 12 Apr 2017, 09:56

The Lawbreaker kirjutas:
Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.


Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..


Mis sa hooldad temast, kui juba nii põhimõtteline viga sees on? Veendu kõigepealt, et nuka ajastus oleks õige ja kett poleks veninud. Siis mine hooldusega edasi. Ise ju ka kirjeldad, et ei käinud ilusti. Ega mõte pole siis hooldust "ära teha". Mõte on ikkagi ilusti käima panna ratas, sealjuures õige hooldusega tehnika pikaealisust kindlustada.

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #8 Postitas franz125 » 12 Apr 2017, 17:03

The Lawbreaker kirjutas:
franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.



Oskad ehk põhjendada miks nii?

Kauri seletas miks,olen ise proovinud lihvida käsitsi-ei õnnestunud.Viisin pinki ja siiski enne seda tegin ühe õhema seibiga mõõtmised ja arvutused mille järgi lihvida,päris üksjagu matemaatikat oli .Tänasel päeval need seibid ei maksa suurt midagi.Saab tellida igalt poolt ja remondikohtades saad osta kasutatud seibe.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #9 Postitas The Lawbreaker » 12 Apr 2017, 19:29

Kauri kirjutas:Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.


Kahjuks pole manuali, ehk on kellegil seda lõiku siia kopeerida telefoniga raske otsida ka...? :/
445CI V8 ja väike Honda... :)

franz125
Postitusi: 1939
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #10 Postitas franz125 » 12 Apr 2017, 20:44

Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #11 Postitas The Lawbreaker » 13 Apr 2017, 02:01

Tänud kõigile lihvimine ja reguleerimine võttis aega umbes kaks tundi... :) Päis hull oli see olukord sisselaske poolel ja iga seib oli tasa 2mm isgi loetavalt oli peal kirjas. Ja nukakett oli õnneks veel igati eluterve ja märgid sain paikka käib ikka vägahästi nüüd. Nüüd peaks enamvähem suve saama hakkama vaid õlivahetustega :bsmile:
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 302
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: CBR 1000RR
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #12 Postitas Heikik » 13 Apr 2017, 17:14

The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..


Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?

Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus #13 Postitas The Lawbreaker » 13 Apr 2017, 19:55

Heikik kirjutas:
The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..


Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?

Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?


400 liivapaber ja rakis + mõõtevahendid max 5minutit oli ühe lihvimine. Lihtsad polnud lähedal neid seibe võtta...
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #14 Postitas The Lawbreaker » 03 Mai 2017, 23:53

Kuna varudest leidsin uue esimese ketiratta siis tellisin tagumise juurde ja uue keti ka, 530 kett oli ja sama sari läks tagasi ka.
Pilt
Sellise firma kett läks minujaoks noname aga ehk kestab. :?

Esiporilauda võib pakkuda.
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

mart63
Postitusi: 106
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550 '84, MT-03 '12
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #15 Postitas mart63 » 04 Mai 2017, 17:13

DID on üks paremaid, no-name kindlasti mitte.
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #16 Postitas The Lawbreaker » 01 Sept 2017, 12:11

Kui keegi mõistliku pakkumise teeb siis on antud ratas kahjuks müüa.
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 158
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #17 Postitas Ilgekepp » 02 Sept 2017, 19:17

millist law breakib,keegi ei saa mõistlikku pakkumist teha kui poile ühtegi pilti seaduselõhkujast näinud ju
Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 616
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Tartu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #18 Postitas Bastard » 03 Sept 2017, 22:50

Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja? :D
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)

Deiv
Postitusi: 376
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #19 Postitas Deiv » 04 Sept 2017, 09:02

Ebareaalne topic : /
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #20 Postitas The Lawbreaker » 04 Sept 2017, 10:16

Bastard kirjutas:Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja? :D



Tehniline pool on igati hea, välimuse kallal saaks nokkida. Pite tuleb hiljem.
445CI V8 ja väike Honda... :)
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1118
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #21 Postitas pühak » 06 Sept 2017, 16:59

Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 30
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 1 kord

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus #22 Postitas The Lawbreaker » 06 Sept 2017, 17:17

pühak kirjutas:Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?


Ei liikureid lihtsalt palju ja pole talvel hoiustamiseks kohta, ei paanitse müügiga lisan millalgi pildid ja kes teeb mõistliku pakkumise siis müün tehniline pool on vägahea, plastikutel on kasutusjälgi. :)
445CI V8 ja väike Honda... :)




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist