Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Nii et siis vana cbr teemaks.. Iseenesest täieti toimiv ja hea kerge ratas aga hetkel hooldus pooleli...
Pilt peasüüdlasesest...

Pilt

Ja klapide reguleerimine on hetkel pooleli... sisselakse klabid kannavad kõik ehk klapivahe puudub, väljalase on ok, kummaline?

ülevalt on märgid paigas...
Pilt

Aga alt ilmselt on hambavõrra möödas..

Pilt

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..

Muidu ratas sõitis ilusti aga külmalt oli pea võimatu käima saada ja tühikäik oli mingisugune vaid soojalt...
:bsmile:

Viimati muutis The Lawbreaker, 15 Apr 2017, 20:22, muudetud 1 kord kokku.


445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

franz125 kirjutas:

Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.

Oskad ehk põhjendada miks nii?

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Tort kirjutas:

Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.

Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Tort »

The Lawbreaker kirjutas:
Tort kirjutas:

Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.

Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..

Mis sa hooldad temast, kui juba nii põhimõtteline viga sees on? Veendu kõigepealt, et nuka ajastus oleks õige ja kett poleks veninud. Siis mine hooldusega edasi. Ise ju ka kirjeldad, et ei käinud ilusti. Ega mõte pole siis hooldust "ära teha". Mõte on ikkagi ilusti käima panna ratas, sealjuures õige hooldusega tehnika pikaealisust kindlustada.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

The Lawbreaker kirjutas:
franz125 kirjutas:

Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.

Oskad ehk põhjendada miks nii?

Kauri seletas miks,olen ise proovinud lihvida käsitsi-ei õnnestunud.Viisin pinki ja siiski enne seda tegin ühe õhema seibiga mõõtmised ja arvutused mille järgi lihvida,päris üksjagu matemaatikat oli .Tänasel päeval need seibid ei maksa suurt midagi.Saab tellida igalt poolt ja remondikohtades saad osta kasutatud seibe.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Kauri kirjutas:

Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.

Kahjuks pole manuali, ehk on kellegil seda lõiku siia kopeerida telefoniga raske otsida ka...? :/

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Tänud kõigile lihvimine ja reguleerimine võttis aega umbes kaks tundi... :) Päis hull oli see olukord sisselaske poolel ja iga seib oli tasa 2mm isgi loetavalt oli peal kirjas. Ja nukakett oli õnneks veel igati eluterve ja märgid sain paikka käib ikka vägahästi nüüd. Nüüd peaks enamvähem suve saama hakkama vaid õlivahetustega :bsmile:

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas Heikik »

The Lawbreaker kirjutas:

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..

Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?

Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Heikik kirjutas:
The Lawbreaker kirjutas:

kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage :) aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..

Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?

Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?

400 liivapaber ja rakis + mõõtevahendid max 5minutit oli ühe lihvimine. Lihtsad polnud lähedal neid seibe võtta...

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Kuna varudest leidsin uue esimese ketiratta siis tellisin tagumise juurde ja uue keti ka, 530 kett oli ja sama sari läks tagasi ka.
Pilt
Sellise firma kett läks minujaoks noname aga ehk kestab. :?

Esiporilauda võib pakkuda.

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

mart63
Postitusi: 155
Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:45
Tsikkel: KZ550, MT-03 660, SZR660
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas mart63 »

DID on üks paremaid, no-name kindlasti mitte.

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Kui keegi mõistliku pakkumise teeb siis on antud ratas kahjuks müüa.

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

millist law breakib,keegi ei saa mõistlikku pakkumist teha kui poile ühtegi pilti seaduselõhkujast näinud ju

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja? :D


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Ebareaalne topic : /

Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Bastard kirjutas:

Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja? :D

Tehniline pool on igati hea, välimuse kallal saaks nokkida. Pite tuleb hiljem.

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas pühak »

Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

pühak kirjutas:

Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?

Ei liikureid lihtsalt palju ja pole talvel hoiustamiseks kohta, ei paanitse müügiga lisan millalgi pildid ja kes teeb mõistliku pakkumise siis müün tehniline pool on vägahea, plastikutel on kasutusjälgi. :)

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Ratas sai talvekodu, enam pole müügis. :)

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Teema algataja
The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Üks pilt õe mopoga. :)

Pilt

445CI V8 ja ZZR
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”