Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Nii et siis vana cbr teemaks.. Iseenesest täieti toimiv ja hea kerge ratas aga hetkel hooldus pooleli...
Pilt peasüüdlasesest...
Ja klapide reguleerimine on hetkel pooleli... sisselakse klabid kannavad kõik ehk klapivahe puudub, väljalase on ok, kummaline?
ülevalt on märgid paigas...
Aga alt ilmselt on hambavõrra möödas..
kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Muidu ratas sõitis ilusti aga külmalt oli pea võimatu käima saada ja tühikäik oli mingisugune vaid soojalt...
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Oskad ehk põhjendada miks nii?
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:Tort kirjutas:Kui nukk tõesti paigast, siis ilmselgelt tuleb alustada sellest, mitte seibide kulutamisest.
Klapivahed puuduvad sisselaske nukal... see et kett paigast on ei mõjuta seda..
Mis sa hooldad temast, kui juba nii põhimõtteline viga sees on? Veendu kõigepealt, et nuka ajastus oleks õige ja kett poleks veninud. Siis mine hooldusega edasi. Ise ju ka kirjeldad, et ei käinud ilusti. Ega mõte pole siis hooldust "ära teha". Mõte on ikkagi ilusti käima panna ratas, sealjuures õige hooldusega tehnika pikaealisust kindlustada.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:franz125 kirjutas:Edu kui käsitsi lihvid ei tule majanduslikult kasulik.Parem mõõda kõik seibid yle ja arvuta vajalik paksus välja.
Oskad ehk põhjendada miks nii?
Kauri seletas miks,olen ise proovinud lihvida käsitsi-ei õnnestunud.Viisin pinki ja siiski enne seda tegin ühe õhema seibiga mõõtmised ja arvutused mille järgi lihvida,päris üksjagu matemaatikat oli .Tänasel päeval need seibid ei maksa suurt midagi.Saab tellida igalt poolt ja remondikohtades saad osta kasutatud seibe.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Kauri kirjutas:Enne kui seda hammas mööda asja hakkad süüdistama, mõõda manuali järgi keti lülide vahe ära. Juhuseid rohkem kui üks kus keti venimine mütsi pähe tõmbab.
Nende seibide lihvimine nii vajalikul määral, ma ei kujuta ette. See on ikka väga karm materjal, aega kulub metsikult isegi korraliku õliluisuga. Ja kui kuskilt kiiva lihvid, siis on kahju hiljem rohkem kui kasu.
Kahjuks pole manuali, ehk on kellegil seda lõiku siia kopeerida telefoniga raske otsida ka...? :/
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
https://www.carlsalter.com/download.asp?p=1233
Näh,tiri siit alla.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Tänud kõigile lihvimine ja reguleerimine võttis aega umbes kaks tundi... Päis hull oli see olukord sisselaske poolel ja iga seib oli tasa 2mm isgi loetavalt oli peal kirjas. Ja nukakett oli õnneks veel igati eluterve ja märgid sain paikka käib ikka vägahästi nüüd. Nüüd peaks enamvähem suve saama hakkama vaid õlivahetustega
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?
Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker klapide reguleerimise nõuandeid?
Heikik kirjutas:The Lawbreaker kirjutas:kui kellegil mingeid tähelepanekuid on jagada mida jälgida siis jagage aga peaksin saama klapivahed ka paika lihvin neid seibe õhemaks..
Tähelepanek nr 1 - unusta ära seibide lihvimine. Kui korra nende kõvadust proovid, siis saad aru, miks. Lisaks ei ole neid koduste vahenditega võimalik lihvida nii täpselt kui vaja. Seibe saab osta ka eraldi, st üksikult. Viimati ostsin mõõdu järgi kohalikust töökojast 50 senti - 1 eur/tk. Milleks jebida?
Edit: nägin nüüd, et oled juba lihvinud. Puht sportlikust huvist - mis vahenditega ja kuidas?
400 liivapaber ja rakis + mõõtevahendid max 5minutit oli ühe lihvimine. Lihtsad polnud lähedal neid seibe võtta...
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Kuna varudest leidsin uue esimese ketiratta siis tellisin tagumise juurde ja uue keti ka, 530 kett oli ja sama sari läks tagasi ka.
Sellise firma kett läks minujaoks noname aga ehk kestab.
Esiporilauda võib pakkuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Kui keegi mõistliku pakkumise teeb siis on antud ratas kahjuks müüa.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
millist law breakib,keegi ei saa mõistlikku pakkumist teha kui poile ühtegi pilti seaduselõhkujast näinud ju
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Bastard kirjutas:Seibide lihvimine ei tulnud hästi välja?
Tehniline pool on igati hea, välimuse kallal saaks nokkida. Pite tuleb hiljem.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Honda CBR 600 F3 The Lawbreaker
pühak kirjutas:Aga müügi põhjus ikkagi? Raha sai lihtsalt otsa?
Ei liikureid lihtsalt palju ja pole talvel hoiustamiseks kohta, ei paanitse müügiga lisan millalgi pildid ja kes teeb mõistliku pakkumise siis müün tehniline pool on vägahea, plastikutel on kasutusjälgi.
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 47
- Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
- Tsikkel: Honda cbr
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 2 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.