Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #1 Postitas ermicas » 13 Mai 2017, 13:13

Tervist taas,

Tõsi ta on, et suurimad armumised tabavad sind täieliku üllatusena.
Igatahes sai talvel Saku Suurhallis käidud motomessil ja läksin sinna kindla veendumusega lähemalt uurima Kawasaki uut Z900 kuna elu ilma tsiklita on nagu pudru ilma moosita!
Endine ratas peaks nüüd juba kuskil Lõuna-Eestis ringi vurama, foorumi teema siin: viewtopic.php?f=56&t=85592

Igatahes see Kawa jättis külmaks, tore asi küll aga see "miski" puudus. Edasi jalutades siis mingi hetk võttis põlved nõrgaks ja sealtmaalt oli mõistus kadunud.

Pilt

Vaade tagant

Pilt

Tegemist on siis Yamaha mudeli XJR1300 Racer eriversiooniga. Erinevus stock XJR-ga on clip-on lenksud, carbon esigondel, carbon sabakate ja carbon esiporikas.
Konkreetsel isendil on veel paigaldatud carbon LED suunad ja väiksem numbrialus.

Üks suurimad põhjuseid miks just selle ratta kasuks otsustasin on lisaks muljetavaldavale õhkjahutusega 1300ccm mootorile ja väga coolile disainile ka XJR mudeli konseptsioon millega Yamaha välja tuli ehk "Born customised". See tähendab, et tegemist on väga lihtsalt modifitseeritava rattaga ning saadaval on meeletu hulk nö. "bolt on" lisavarustust ja osasid.
Sama konseptsiooni on ka kasutatud kogu Yamaha Sport Heritage mudeliseerial.

Keda täpsemad specid huvitavad siis saab lugeda siit: https://www.yamaha-motor.eu/uk/products ... io-002.jpg

Kuna tegemist on veel "60th Anniversary" erimudeliga ehk Yamaha andis välja pea kõikidele sportlikele mudelitele eraldi kollase/musta värvilahendusega ja kuulsa "speedblok" disainiga välimus mis tähistab Yamaha 60ndat juubeliaastat motospordis.

Kuna sel aastal lõpetatakse XJR-I tootmine ära ning seda hakkab asendama uus XSR mudel millel on "vaid" 900ne mootor siis XJR on veel viimane naked millel on suur 1300ne kone. Ehk uued euronõuded ning CO2 piirangud on ka mootorratta tootjateni jõudnud seega on tootjad sunnitud suured mootorid asendama väiksemate ja säästlikumatega :wack:

Meie esimene sõit

Pilt

Ja niisama klõps

Pilt

Olgugi, et see ratas on mu silmis pea ideaalne juba stockis siis mõned detailid tahaks siiski välja vahetada.

Niiet to be continued...

ermicas


Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1366
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #2 Postitas tali » 13 Mai 2017, 13:54

(w) (w) (w) Ainult see vihmaveetoru karjub juba väljavahetamist kahel küljel 4-4 mattmustade trompetite vastu. Ülejäänud osas üliäge ratas!
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

L.J
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Jaan 2017, 23:24
Tsikkel: BMW, KTM
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #3 Postitas L.J » 13 Mai 2017, 20:29

Väljalase võiks tõesti mõlemalt poolt karjuda, ise paneks veel velje külgedele pinstripe kleepsud ja ülejäänu jätaks, nagu on.
5+
KTM 950sm, BMW f650
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 501
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #4 Postitas Kox » 14 Mai 2017, 10:17

Väga vinge ratas, aga üks tilk tõrva on ikka meepotis.
Minujaoks täiesti selgusetu miks Yamaha on esiamortidega koonerdanud ja seal pole isegi USD amorte ees. Taga samas on Öhlinsid.
Omatud: Yamaha R6 99'/Yamaha R6 02'/Suzuki Gsx-R 600 04'/Kawasaki Zx6R 03'/Kawasaki Zx10R 04'/Yamaha R1 04'/Buell Xb9R Firebolt 02'/Yamaha R6 07'/KTM 950 SM 07'/Kawasaki Zx10R 09'/Buell Xb9S Lightning 04'/KTM Super Duke 05'/Aprilia Shiver 08'/Yamaha R6 07'/Yamaha FZ1N 07'/Aprilia Tuono 07'
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #5 Postitas AzA » 14 Mai 2017, 10:25

Lõpuks leidsid. Kongrats.
Tere tulemast suurte klubisse :bsmile:
See nina gondel, oeh, kohe bikiini järel teine, mis pead pöörama paneb.

Miks need USD-id paremad kui alt üles on? Äh äi ole ju :) Need on seal ees ka öhlinsid või kybid.
Doktorivorstist sumps on rusikas silmaauku ... jällegi tere tulemast klubisse :mrgreen:
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #6 Postitas ermicas » 15 Mai 2017, 09:07

Kox kirjutas:Väga vinge ratas, aga üks tilk tõrva on ikka meepotis.
Minujaoks täiesti selgusetu miks Yamaha on esiamortidega koonerdanud ja seal pole isegi USD amorte ees. Taga samas on Öhlinsid.


Vähemalt on esihark seadistatav :) Yamaha väitel on tagumised Öhlinsid ka suureks abiks kiirendusel tekkivad "kiikumist" vältida kuid ei usu et see ainus põhjus on. Lugedes ja vaadates XJR Raceri review-sid siis eks ta natuke "sabaliputaja" on tänu clip-on lenksudele ja mitte-nii-väga headele Dunlopi rehvidele ning siin on Öhlinsid kindlasti abiks.

Täpsemaid specse rattast veel siin: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 300_15.htm

ermicas
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #7 Postitas ermicas » 31 Mai 2017, 10:31

tali kirjutas:(w) (w) (w) Ainult see vihmaveetoru karjub juba väljavahetamist kahel küljel 4-4 mattmustade trompetite vastu. Ülejäänud osas üliäge ratas!


Topelt väljalaset ma ei taha kuna see muudab visuaalselt taguosa liiga "raskeks" ja lähen ikka Racer-stiili peale.
Ehk väike carbon pütt, ühel poolel.

Hetkel parim slip-on mille olen leidnud on SP Engineering (toodetud UKs) ja nende Moto GP carbon stubby pütt.
Siin üks video kus sama pütt pannakse uuele Yamu MT-10 alla.


ermicas
Kasutaja avatar

RalfMoon
Postitusi: 7
Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
Tsikkel: Coffikas 950
Asukoht: Harjumaa

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #8 Postitas RalfMoon » 31 Mai 2017, 12:02

teretulemast yamaha 60th anniversary klubisse. Sooritasin analoogse ostu eelmine aasta kevad. Rattaks tumehall Yamaha xv950 Cafe Racer. Lisadest lendasid kohe peale akrapovic slipon, vance & hines filter, custom lenksuotsa peeglid, küljeplakstikule suur number ning rehvi kirjad valgeks. Tulemuseks päris hea retro look.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #9 Postitas ermicas » 01 Juun 2017, 09:32

RalfMoon kirjutas:teretulemast yamaha 60th anniversary klubisse. Sooritasin analoogse ostu eelmine aasta kevad. Rattaks tumehall Yamaha xv950 Cafe Racer. Lisadest lendasid kohe peale akrapovic slipon, vance & hines filter, custom lenksuotsa peeglid, küljeplakstikule suur number ning rehvi kirjad valgeks. Tulemuseks päris hea retro look.


Meeldiv kuulda et "60nda" mehi ka siin leidub :bsmile:
Viska oma rattast mõned pildid kui viitsid, tahaks kohe näha sest endal ka mõtted juba käivad mida muuta tahaks.

ermicas
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #10 Postitas ermicas » 18 Juul 2017, 09:35

Eelmisel nädalal sai rattale Yamus tehtud sissesõidujärgne hooldus ja nüüdseks ca 1500km kellal.
NV-l oli muidugi kohustuslik SMASH ja seal seal dragil ratast ja ennast proovimas käidud.

Kuna tunnetust absoluutselt pole ning ratta võimsus käib enda närvidest korduvalt üle siis miskit head aega ma sinna püüdma ei läinud, pigem niisama funi pärast proovimas.
Kokku 4-st stardist jäi kahjuks parimaks ajaks vaid 12,43sec. Kuna ratas pandi Outlow klassi kus starti antakse pisut teistmoodi (pole tavapärane kollastega 3-2-1-start vaid stage-start tüüpi), siis reaktsiooniaeg oli üpris masendav (vb oli asi ka eelneva õhtu "soojenduses") :lol:
Kui saaks reaktsiooni ning esimesed 100m paika siis madal 11sec tuleks ära 8)

Pilt

Võrdluseks, 2015 SMASHil sõitsin oma 2000a 600se Honda Hornetiga 12,2 sec, reaksiooniga 0,2sec ja lõppkiirus 179km/h. Niiet arenemisruumi on veel kõvasti!

ermicas
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #11 Postitas Põhja Siil » 18 Juul 2017, 12:57

Hei!
Mina see olin, kellega need 4 sõitu tegid. Fun ta oli.
Loodan korrata järgmisel aastal :bsmile:

Loadära
Postitusi: 288
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #12 Postitas Loadära » 19 Juul 2017, 00:30

Kui saaks reaktsiooni ning esimesed 100m paika siis madal 11sec tuleks ära 8)


Ahoi,

et sõna Smash otsing tõi esimesena siia teemasse ja kuigi ei tahaks kellegi lootusi lõhkuda, siis arvatavasti on vast parem ikka, kui asju õigesti tead. Ehk siis minu andmetel ei tohiks ET sisaldada reaktsiooni aega, vaid on puhas distantsi läbimise aeg stardijoone ületamisest finishijooneni. (Seda peaks kinnitama ka arvutus timeslipi abil: seal kaotus võitjale 1,0xx sek, mis peaks tulema siis RT+ET summast, mitte ei ole ainult ET-de vahe...no et kui reaktsioon peaks ajas sisalduma, nagu praegu arvad, siis ei saaks ka vahe üle sekundi olla)
Vihjeks veel nii palju, et endal olid ajad 11,9x-12,0x (Triumph STriple 675) ja lõppkiirused 179-184. Seega sinu lõppkiirusega (mis reeglina ei sõltu nii väga stardihetke tabamisest) on vist alla 12sek sõita ikka üsna võimatu juba. Juhul muidugi kui mingi spets rehvi või muu pidamist parandava nipiga ei lähene. See ju sul väga kerge ratas pole, seega 60FT aeg 2,2x on ka ilmselt päris ok ja pole seal esimesel sajal meetril vast väga viga. Võrdluseks, et mul u.170kg kaaluva ratta ja 80midagi kaaluva juhiga olid 60FT ajad 1.95-2.05 vms ja ei usu, et tänavaseades ka väga palju paremini saaks...

Kuid ega selle ratta eesmärk polegi ilmselt kiireimana foori tagant kaduda, vaid stiilselt ja soliidselt ikka...sest väga hea näeb välja küll selline! :bsmile:
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #13 Postitas ermicas » 20 Juul 2017, 10:04

Loadära kirjutas:
Kui saaks reaktsiooni ning esimesed 100m paika siis madal 11sec tuleks ära 8)


Ahoi,

et sõna Smash otsing tõi esimesena siia teemasse ja kuigi ei tahaks kellegi lootusi lõhkuda, siis arvatavasti on vast parem ikka, kui asju õigesti tead. Ehk siis minu andmetel ei tohiks ET sisaldada reaktsiooni aega, vaid on puhas distantsi läbimise aeg stardijoone ületamisest finishijooneni. (Seda peaks kinnitama ka arvutus timeslipi abil: seal kaotus võitjale 1,0xx sek, mis peaks tulema siis RT+ET summast, mitte ei ole ainult ET-de vahe...no et kui reaktsioon peaks ajas sisalduma, nagu praegu arvad, siis ei saaks ka vahe üle sekundi olla)
Vihjeks veel nii palju, et endal olid ajad 11,9x-12,0x (Triumph STriple 675) ja lõppkiirused 179-184. Seega sinu lõppkiirusega (mis reeglina ei sõltu nii väga stardihetke tabamisest) on vist alla 12sek sõita ikka üsna võimatu juba. Juhul muidugi kui mingi spets rehvi või muu pidamist parandava nipiga ei lähene. See ju sul väga kerge ratas pole, seega 60FT aeg 2,2x on ka ilmselt päris ok ja pole seal esimesel sajal meetril vast väga viga. Võrdluseks, et mul u.170kg kaaluva ratta ja 80midagi kaaluva juhiga olid 60FT ajad 1.95-2.05 vms ja ei usu, et tänavaseades ka väga palju paremini saaks...

Kuid ega selle ratta eesmärk polegi ilmselt kiireimana foori tagant kaduda, vaid stiilselt ja soliidselt ikka...sest väga hea näeb välja küll selline! :bsmile:


Tervist,

Ilmselt selle reaktsiooniaja kohta olen ma jah valesti aru saanud kuna siiani olen arvanud, et kell läheb käima rohelise tule süttimisel, mitte siis kui sa liikuma hakkad. oh well..
Noh, ma ei ütleks et madal 11sec selle XJR-ga ulme oleks kuid ega ta kergelt ei tule! Infoks, et ratta täismass on 240kg. Põhja Siil vajutas oma 15a vana GSX1400-ga 11,7sec aja seega kui kõik detailid paika saab (ratas ja muidugi tihend sadulas) siis arenemisruumi on veel parajalt. Ratta sain Neljapäeval alles sissesõidu hooldusest kätte ja Laupäeval juba dragi stardis seega ratta tunnetus on allpool igasugu arvestust. Esimesed 100m dragil oli sõprade sõnul "Nagu vanaema läheks jalgrattaga poodi piima järgi" :lol:

ermicas
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #14 Postitas ermicas » 20 Juul 2017, 10:06

Põhja Siil kirjutas:Hei!
Mina see olin, kellega need 4 sõitu tegid. Fun ta oli.
Loodan korrata järgmisel aastal :bsmile:


Kuna mul teised plaanid sõitsid sisse siis ei saanud eliminaatoriks jääda kahjuks.
Aga tänud heade sõitude eest, sain motti juurde oma peapesust ja järgmine aasta vaatame uuesti seda asja :bsmile:

ermicas
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #15 Postitas Põhja Siil » 20 Juul 2017, 20:16

ermicas kirjutas:Noh, ma ei ütleks et madal 11sec selle XJR-ga ulme oleks kuid ega ta kergelt ei tule! Infoks, et ratta täismass on 240kg. Põhja Siil vajutas oma 15a vana GSX1400-ga 11,7sec aja seega kui kõik detailid paika saab (ratas ja muidugi tihend sadulas) siis arenemisruumi on veel parajalt.

Kohalt võtmist peab harjutama - 60 jala ajad väiksemaks (alla 2 sec). Siis 11.5 peaksid meie rattastega olema täitsa teostatav.
Aga ma muidugi oskan nõu jagada, kuid ise teha eriti ei oska :lol:

Loadära
Postitusi: 288
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #16 Postitas Loadära » 20 Juul 2017, 20:32

Noh, ma ei ütleks et madal 11sec selle XJR-ga ulme oleks kuid ega ta kergelt ei tule! Infoks, et ratta täismass on 240kg...


Vahepeal jäid kaasfoorumlase Cossie teemast sama ürituse timeslipid silma, kus 60FT ajad ka kenasti 1,95-1,96! Ratas (Bandit+vile?) ilmselt suht samasse kaalukategooriasse, mis sul...ja pildi järgi küll ei tundu, et midagi "special" stardi nimel ringi tehtud oleks. Seega siis 2,2midagi 60FT ikka vist ei ole ka veel väga ok. Saaks aimu, milles vahe on, et ta oluliselt kiiremini minema pühib, siis see oleks ilmselt enim abiks. Sest kuskilt oleks nagu meelde jäänud "rusikareegel", et 60FT võidetu võib finishijoonel jämedalt kahega korrutada- ehk kui sealt ajast siiski 0,2-0,3 sek ära saaks, siis selle teooria järgi oleks küll 11.xx algav aeg reaalne!

:bsmile:

EDIT: käisin korra raalist eemal posti tegemise ajal ja jõuti juba pm sama jutuga ette :wack:
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 538
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 31 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #17 Postitas cossie » 20 Juul 2017, 22:16

Pole seal midagi keerulist, pikk siduri libistamine lihtsalt :D ja mul hakkab vilest kasu tekkima alles kolmandast käigust üles, seega alles poole raja pealt. Esimeste käikudega teeb sõidu just keerulisemaks
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #18 Postitas ermicas » 21 Juul 2017, 09:49

cossie kirjutas:Pole seal midagi keerulist, pikk siduri libistamine lihtsalt :D ja mul hakkab vilest kasu tekkima alles kolmandast käigust üles, seega alles poole raja pealt. Esimeste käikudega teeb sõidu just keerulisemaks


"Harjutamine teeb meistriks" ...no vaevalt et meistriks kui stardis BMW RR-id ja turbo/NOSi rattad vastas on aaaga paremaks vast ikka :D
Eks ole näha kuidas järgmine drag läheb.

ermicas
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 656
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Aprilia Tuono V4R APRC
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #19 Postitas Andrea » 21 Juul 2017, 11:50

:mrgreen: Tasub mõned edasi-tagasi otsad Vabaduse pst-d sõita. Saad iga foori alt starti harjutada ning enne igat foori stoppie't praktiseerida. Äge ratas! Jääme uut sumpsi ootama :bsmile:
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #20 Postitas ermicas » 24 Juul 2017, 10:01

Andrea kirjutas::mrgreen: Tasub mõned edasi-tagasi otsad Vabaduse pst-d sõita. Saad iga foori alt starti harjutada ning enne igat foori stoppie't praktiseerida. Äge ratas! Jääme uut sumpsi ootama :bsmile:


Jajah, Vabakal on hea harjutamas käia, kui ainult mente seal ei liiguks (crash)
Sumpa tuleb ilmselt kevadeks alles, niiet peab kannatama veel.

ermicas
Kasutaja avatar

Teema algataja
ermicas
Postitusi: 70
Liitunud: 31 Dets 2013, 17:31
Tsikkel: XJR1300 Racer 6oth Anniversary
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #21 Postitas ermicas » 26 Juul 2017, 11:05

Eile sai jälle midagi uut tehtud ja esimest korda rajal sõitmas käidud, täpsemalt Audrus.
Ütleme nii, et tegemist pole just erilise rinka pilliga, olgugi, et mudeli nimi "Racer" väidab vastupidist :D
Lõpu ajaks jäi 1.57,344. Pole teab mis tulemus aga kogemuse mõttes jäin rahule ja nüüd on "ankur" paigas kust saab edasi areneda.

Pilt

Pilt

Pilt

ermicas
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1140
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 92 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XJR1300 RACER `17 ermicas

Lugemata postitus #22 Postitas RasmusL » 26 Juul 2017, 16:32

Ilus Öhlins. Kuna turbo tuleb ? :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist