Cossie Voshod-3M

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Teen siis uue tegelase kohta ka teema, kuna ilmselt on vaja nõu küsida või lihtsalt vene keelega abi.

Ratas on 1989a. Voshod 3M, mis sattus minu kätte kingitusena sõpradelt, kuna see oli ka mu esimene mootorratas.

Pilt

Ratas töötab kuidagimoodi, sõidab nagu vene tehnika ikka, käivitub halvasti ja elektrisüsteem piirdub hetkel ainult sädeme tootmiseks vajalikuga. Kiire ülevaade asjadele näitas, et kolb loksub silindris külgepidi umbes millimeetri jagu :D selge: Kohvi

Süütepool on tavaline 6V mitte kontaktivaba süüte oma
karburaator (K65B) lekib ja õhufiltriks on miskine hiinaka koonus
Elektrisüsteem peaks olema sel 12V aga genekas 7V ja kommutaator 6V
Esiamordid kukuvad hargile tõmmates kolksuga (liiga pikalt) välja
Puudub esipidur, spidomeetri tross, dokumendid ja süütevõti (ilmselt sada pisiasja veel)
Kaubaga tuli kaasa ka üks 198x aasta raam, kus osa kola veel küljes, ja paar kastitäit muud katkist kola

Pilt

Hetkeseisuga on tellitud uus kolvi/silindrikomplekt, mootori tihendisari, amordisimmerid, karburaatori rem-komplekt, spidotross, esiamortide kummilutid ja venekeelne kataloog/manual. Asjade tellimiseks leidsin sellised lehed nagu http://www.minskparts.com https://vostokmotorcycles.co.uk ja http://dnepr-kiev.com/. Kodumaine leht jawavaruosad ei ole hetkel aktiivne.

Niikaua kuni jupid saabuvad hakkasin juhtmestikku rattale tagasi paigaldama. Eelmised omanikud on ilmselt mingid külapoisid olnud kes kõik ''ebavajaliku'' ära lõikasid, sealhulgas lülitite tagant (t*** võtnud pistikust lahti). Teise tooriku peal oli poolik juhtmestik olemas, mis tuleb nüüd kaasas olnud juppide ja pistikutega ära ühendada ja toimima saada. Õnneks leidub netis ka skeeme.

Pilt




jaan mmc

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Mis tagaamordid, krossi CZ või? Need ei tohiks sinna vahele mahtuda...

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ei usu et cz, neil oli see balloon vist voolikuga ühendatud ja nippel oli ka küljes. Tundub et mingid hiinakad, originaalid kindlasti mitte

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Nii, kohale jõudsid esimese tellimuse tarvikud. Sai käidud ka ARKis asja uurimas, kuna ratas on veel n-liidu passiga kellegi nimel arvel, pean mina selle omaniku üles otsima ja temaga müügilepingu sõlmima. ARK teab tema nime, aga mulle ei ütle :evil:

Pilt

Viimati muutis cossie, 26 Juun 2017, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

diugu
Postitusi: 73
Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
Tsikkel: Honda Hornet CB600F
Asukoht: Rapla
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas diugu »

sellise tehnika taastamine igati tore nähtus- uuri kindlasti võimalike kontakte ka auto-moto foorumist- sealt võib ajapikku väga huvitavat infot kokku korjata

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Nonii, asjad on väheke edasi arenenud: mootor sai laiali kistud ja vahetatud laagrid ja tihendid. Läks kokku uue silindriga, mille poldiaugud esialgu klappida ei tahtnud, no pole hullu, puurisin üle ja hakkas sobima. Karpa sai remontkomplekti sisse ja käivitama... Noooohhh läks kuidagi käima, ropult rikas, õhupuhastiga üldse ei käinud ja karpa tagant koguaeg bensu udu väljas. Karpa oli tehase seades ja ettenähtud düüsidega, aga no ei olnud normaalne asi. Siis sai asja uurima hakatud: uus silinder (ilmselt hiina koopia) on ikka igatpidi vale, esiteks ei istunud poldiaugud, teiseks oli pealmine rant liiga suure diameetriga ja ei klappinud silindripeaga kokku, no nendest asjadest sain jagu. Aga siis hakkasin aknaid uurima ja mõõtma, no bljääd, väljalaske omad paju kõrgemad ja külgmised ülevoolud 3-4mm allpool kui vanadel vene silindritel :wack: Samuti pani näkku karpa rem-komplektiga kaasas olnud ujuk, mis oli teise kujuga ja eriti liikuda ei tahtnud. Viskasin vana silindri koos uue kolviga peale ja käis juba loogilisemalt, karpast vahetasin ettenähtud 200 düüsi 155 vastu, nõela lasin täitsa alla ja läks veel paremaks, täisgaasil ja pöörde peal liigub juba täitsa talutavalt, nüüd saab isegi õhufiltrit kasutada, aga käivitumine on jube kehva ja madala pöördega puterdab, ehk liiga rikas. Lisaks puhastasin ära leegitorud ja mõlemast tuli viinapitsi jagu tahma välja :D
Tellisin testi mõtteks sama suure lõõriga odava hiina karpa, mis on mõeldud mingile 125cc yamahale, äkki on parem kui vene K62B, eelmisel rohelisel rattal oli peal uuema jawa Jikov ja sellega oli küll väga vähe muresid. Varuosadega on ikka naljakas sellise aparaadiga, siiamaani on spidotross ainuke asi mis istus karbist võttes ilusti külge ja töötas. Krt isegi pabertihendid on pooled vale kujuga :D

Õnneks sain ka paberimajanduse jooksma, eelmiste omanike otsimine jooksis üks hetk tupikusse. Kirjutasin maanteeametisse ja politseisse nutukirja, et kui nemad teavad omaniku nime ja seda mulle ei edasta, siis äkki saadavad omanikule minu kontaktid. Politseist saadeti kohe pikalt, et nemad isikuandmeid ei edasta, maanteeamet aga saatis ilusti kontaktid edasi ja paari päeva pärast helistaski ratta juriidiline omanik. Temaga sai kirja teel tehtud ostu-müügileping, seletuskiri ja avaldus. Käisin nendega ARKis ja seal sain positiivse vastuse, nüüd on vaja lihtsalt tehniliselt korras ja komplektne ratas neile ülevaatamiseks esitada ja siis saab ''ilmselt'' arvele kah :)

Peale ametnike ''jah'' sõna hakkasin asju juurde tellima: heeblid, piduritross, ketijooks, 12v süütemäng, kickstarter, sadulanahk, piduriklotsid, pidurikonn, uued rehvid ja veel väiksemat pudi-padi. Vana risu alla juba üle 400 raha kulunud :?

Kui kellegi on üle ajastukohaseid suunatulesid ja peegleid, siis olen huvitatud.

Ilmselt ehitan faiteriks :mrgreen:
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Hakkab vaikselt ukrainast jubinaid tulema, imelik et ühest poest ei tule asjad ühe korraga, vb tolli või kaalu teema.

Pilt

Aga nagu nende juppidega juba kord on siis miskit ei sobi :D Esihammakas ei istu nuudi otsa, sisemised hambad on eri pikkusega, pole hullu viil aitas. Käimalöömis vända võllist ei mahu käiguvahetus võll läbi, pole hullu puur aitas. Piduriklotse veel ei proovinud, aga teadagi mis ees ootab :D
Karpa tuli ka hiinast, aga see raibe on alt liiga suur ja ei mahu kuidagi sinna mootori otsa, mõtleb kas teeb mingise põlve vahele või otsib uue. Ülemine kinnitus pole raske sobima panna

Pilt


jaan mmc

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Huvitav kuidas klapiga karpa vahetükk mõjuks :roll:
Lääne rattad on nõuka omade kõrval igavad selles pole kahtlust, kui tahad korraliku käsitöö ratta kokku saada, ei aita muud, kui meelega valed jupid tellida, või veelparem põlveotsas välja viilida. Nii, et poodi pahtlilabidate järgi. :D
Kas on tuvastatav ka, kus varuosad reaalselt on tehtud? Ida poolt tuleb viimasel ajal kuudldavasti, vaid venekeelsete pakenditega Hiina osi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Reed valve ei teeks kindlasti paha. Varuosade tootjat pole võimalik tuvastada, sest tulevad üldjuhul ainult kilesse mässituna :D

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Vint »

Mis karpasse puutub siis neil kõigil on olnud vahetükk, et bena ei läheks keema, kuuma mootoriga.
Tihti viiliti veel tekstoliidist omalooming sinna vahele , sest tehase poolne alu, paari papist tihendiga, andis kuigivõrd sooja edasi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

mul on ka mingisest plastikust 1cm paksune tükk vahel

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Juppide ootuses, mõtlesin esirehvi ära vahetada ja uusi piduriklotse katsetada. Uskumatu, aga klotsid sobisidki :D Peale rehvi mahakiskumist häiris ikka väga velje seisukord: pooleldi roostes kroomi peal kohati maha koorunud veljehõbe.... no ei, jääb ära. Tükid haljaks ja mustaks, v.a. kodarad

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Veljed uuesti koos, sirgestatud ja uute rehvidega all

Pilt
Pilt


Lauri-L
Postitusi: 101
Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Lauri-L »

Mul jäävad varsti üle 93a. vulcani suunad, kroom, kummist jalaga, üks tahab törtsu liimi saada, muus osas väga heas korras ja peaks vana ratta külge sobima ilusti.

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Tellisin ukrainast kolm eri remontmõõtu kolvid ja lasin Ramo's esimesse ära puurida. Panin kokku tutikate nõuka-aegsete rõngastega, millel sai pilud 0,3-0,4mm peale viilitud. Jala all tundus pisut tihedam kui varem, aga käima läks ikkagi ainult ''el-starteriga'' (akutrelliga magneti otsast) samal ajal gaasi ja uputiga mängides. Alguses suitses ja käis ainult kui gaasiga mängida, ühtlast gaasi ei tunnistanud. Ilmselt üleliigsest õlist, mis oli karterisse jäänud ja kokkupanekul silindriseintele määritud.
Paari minuti pärast kannatas tühikäik paika keerata ja suutis seda juba ise hoida, gaasile reageeris erksalt. Sõiduproov oli ka üsna positiivne, ainult madala pöörde pealt liiga palju gaasi andes võttis pisut ''kokutama''. Muidugi sai tänu kinnitallatud lumele ja suht madala mustriga lääne rehvidele ka kergelt külili käia, mille tagajärjel otsustas piduriheebel poolduda :D

Pilt

Probleem on aga halvas käivitumises vändast lüües. Kohe peale välja suretamist läheb ilma gaasi andmata ilusti käima, natuke aega seistes on nii ja naa. Natuke gaasi, ei midagi, ei midagi, siis hakkab lubama vaikselt jne.... Et paarkümmend jalahoopi läheb vaja käivitumiseks. Süüte hilisemaks keeramine, ei muutnud midagi, hoopis varasem tegi paremaks (tehase seadest) Samuti sai karpal tühikäigul segukruvi täiesti kinni keeratud sest niimoodi käis kõige paremini. Muud seaded peaks karpas olema vastavalt tehases ettenähtule. Lasin kohapeal umbes 5 min tühikäigul tiksuda ja kontrollisin peale seda küünalt: ilus kohvipruun oli....

Mis nüüd edasi, kust kruttida???

Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Irual »

Väntvõlli simmerid vahetasid ära - põrsapõlve kogemusel olid need üheks kobru halva vändast käivitumise põhjuseks.

L

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas retro »

Kas süütemäng ja süütepool vanad?
Jäta geneka küljekaas ära ja pane käima ning vaata, mida teevad kontaktid. Mu IZ-il oli pea olematu käivituse põhjuseks pekkis kondekas. Sain korda lõpuks 2 uue kondeka lisamisega - ilma oli kontaktide vahel ilutulestik (ilmselt pole vene uustoodang s*tt suurem asi).
Ka kipuvad vanad vene süütepoolid ära surema. Kui 12V, siis pane mõni auto oma prooviks.
Pakuti ka vändasimmereid mu probleemi põhjuseks, aga seekord polnud asi selles :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Simmerid said sisse uued, venemaa toodang küll... äkki asi selles? :D Süüde on kontaktivaba 12V ja magnetist kuni küünlani tutikas

Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas stretch »

Esiporikas on tagurpidi (mitte et see oleks kuidagi seotud halva käivitumisega...)

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Pole tähele pannudki :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ostsin omale väikese elektrifreesi millega sai silindrit vähe parandatud, mitte tuunida vaid lihtsalt tehase praaki kõrvaldada. Silinder on pildistatud altpoolt, seega see kriim ei mõjuta kompressiooni

Enne ja pärast, kõik kanalid tahtsid väheke tööd
Pilt
Pilt

Aretasin külge ka kolmanda hiina karpa, käib ilusti aga käivitumine jätab veel soovida. (Pildil on üleminek veel lõpuni keevitamata)
Pilt

Samuti sai lastud teha uus summuti tihendusmutter, kuna üks vanadest oli nii kulunud et ei hakanud enam keermesse. Esialgu proovi mõttes mustast ja kuna sobis siis lasen teha mõlemad roostevabast.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Tükk aega vaikust.... Polnud aega tegeleda. Hiina karpad on leidnud tee varuosa/prügikasti kuna üks ei hakanudki toimima ja teisel sulas ujuk ülesse bensust :D
Tagadi laadalt sain omale originaal jawa 638 jikovi karpa, nagu mu eelmisel juba tehasest peal oli. Puhastasin ära, viskasin külge ja käivitus juba kolmandast matsust :) sõites andis küll tunda et peadüüsi peaks vähe timmima, aga sellega ei põle: vähemalt käivitub normaalselt.
Külge viskasin veel laibakad, et libedaga odavam kukkuda oleks ja hakkasin elektrit lõpetama. Äkki üritan veel see aasta ARKi jõuda.

Üritan juba mõnda aega saada suunatulesid korralikult tööle. Tegid igasugu lollusi ja keerasid paar releed ka peeti, abi sai korralike masside vedamisest, sest läbi kere väga hästi ei toiminud. Hetkel on aga probleem selles, et kui muud tuled ei põle siis on asi suht ok, vilguvad ja valgus ka normaalne. Hetkel on kasutusel mingi kawasaki suunarelee (ainuke mis veel toimib). Kui sisse lülitada parktuled (armatuuri valgus, tagatuli ja esitule park) on seis veel sama rahuldav. Kui aga sisse lülitada ka lähituli, tõmbab valguse suundadest üsna tuhmiks ja vilkumine kaob ka ära.
Elektrit toodab 12V 65w uus genekas koos uue kommutaatoriga. Ilmselt jääb voolust väheks tühikäigul, sest mingitest pööretest edasi hakkavad kõik asjad koos normaalselt toimima. Kogu elekter on veetud nii nagu skeem ette näeb, suundades on 10W pirnide asemel 5W.
Kas see genekas ei peaks suutma koguaeg sõltumata pööretest 12V toota? Tühikäigul on umbes 9-10V
Ja kuidas saaks lahendada suundadesse mineva vähese voolu probleem? Kondekad?

Pilt

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3183
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Akut ei saa kuidagi rakendada?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

See eeldaks ju voolu tootmise täielikku ümberehitust


morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas morse »

cossie kirjutas:

See eeldaks ju voolu tootmise täielikku ümberehitust

See on normaalne, et suunad madalal pöördel ei toimi.

Powerdynamo, kes pm müüb edasi Vape toodangut, pakub oma komplektidesse kondekaid (aku asemele siis) aga ma ei tea, kas need võtavad ära ainult tulede väreluse madalal pöördel või suudab kondekas natuke aega ka suundasid vedada...

Pigem arvan ma, et korda saaks ainult akule ümber ehitamisega ja minu hinnangul pole sellel pointi.

ÜV ajal näitad suunad nii, et keerad esitule maha. Works every time!

Edu!


hmm
Postitusi: 423
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas hmm »

Ää põe... vt motokuuri seal kribasin natuke.
Kui sa lööd kokku oma halogeenide watid, siis see sul suht 65 ligi ning mõne vatikese kaotad juhtmetesse/ühendustesse + süütesse ka. Mis su vossi tühikäigu pöörded on?
Kui suunatulede töötamisel peaksid veel pidurit vajutama.... kas siis sureb mootor välja?
Kondekad aitavad natuke siluda, kuid need ei ole nüüd võlurid...
Kui soovid vossi täies hiilguses tulede ja viledega siis pane uuem genekas 80.3701, mis on 90W 14v Või tõesti powerdüno...
Ülevaatuse jaoks kruvid natuke pöördeid juurde ja suundade näitamise hetkel kustutad tõesti tuled ja vehid kätega ka ;)

5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas cossie »

Välja ei sure, mootori töö ei muutu töötavate valgustite arvust. Sädeme tootmiseks on genekal eraldi mähis minuarust.
Tühikäik on kõrvajärgi "normaalne" :D

Kaabelduseks kasutan seda skeemi. Sealt tekib ka üks küsimus, kas mina olen loll või suutis venelane panna armatuuris suunatule märgulambi tööle kasutades kahte plussi ja mitte ühtki miinust? :D

0111863229a58fe.jpg
0111863229a58fe.jpg (137.43 KiB) Vaadatud 6098 korda

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/4 ... 9a58fe.jpg


joel
Postitusi: 1797
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 108 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas joel »

Väga kaval lahendus venelase poolt. Miinus tuleb läbi teise poole pirni. Kuna ohutulesid pole, siis mõlemad korraga ei põle ja pole seda võimalust, et märgutulele korraga kahelt poolt pluss tuleks.

Joel

morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas morse »

hmm kirjutas:

Ää põe... vt motokuuri seal kribasin natuke.
Kui sa lööd kokku oma halogeenide watid, siis see sul suht 65 ligi ning mõne vatikese kaotad juhtmetesse/ühendustesse + süütesse ka. Mis su vossi tühikäigu pöörded on?
Kui suunatulede töötamisel peaksid veel pidurit vajutama.... kas siis sureb mootor välja?
Kondekad aitavad natuke siluda, kuid need ei ole nüüd võlurid...
Kui soovid vossi täies hiilguses tulede ja viledega siis pane uuem genekas 80.3701, mis on 90W 14v Või tõesti powerdüno...
Ülevaatuse jaoks kruvid natuke pöördeid juurde ja suundade näitamise hetkel kustutad tõesti tuled ja vehid kätega ka ;)

Eelöelduga nõus. Aga ega Powerdynamo/Vape ka ei suuda tühikäigul suunda näidata. Ainult siis kui akut kasutad.

Vosa pole ikka päris VW passat, et lihtsalt istu sisse ja sõida :)

Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 301
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Cossie Voshod-3M

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Kui õigesti mäletan, siis omal ajal Voshodi süütevõtmena toimis kenasti õrnalt modifitseeritud rauasaelehe jupp.

Kui elektrisüsteemil napib suunakate jaoks särtsu, siis kas mingi voolu säästev LED-pirnindus ei võiks kõne alla tulla?

Endal ülevaatusel palus onku tuled põlema panna ja suunda näidata. Ohkasin ja hakkasin masinat uuesti käima tampima. Ülevaataja ütles, et pole vaja käima lüüa, pangu ma lihtsalt tuled põlema... :)

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”