Cossie Voshod-3M
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Cossie Voshod-3M
Teen siis uue tegelase kohta ka teema, kuna ilmselt on vaja nõu küsida või lihtsalt vene keelega abi.
Ratas on 1989a. Voshod 3M, mis sattus minu kätte kingitusena sõpradelt, kuna see oli ka mu esimene mootorratas.
Ratas töötab kuidagimoodi, sõidab nagu vene tehnika ikka, käivitub halvasti ja elektrisüsteem piirdub hetkel ainult sädeme tootmiseks vajalikuga. Kiire ülevaade asjadele näitas, et kolb loksub silindris külgepidi umbes millimeetri jagu selge: Kohvi
Süütepool on tavaline 6V mitte kontaktivaba süüte oma
karburaator (K65B) lekib ja õhufiltriks on miskine hiinaka koonus
Elektrisüsteem peaks olema sel 12V aga genekas 7V ja kommutaator 6V
Esiamordid kukuvad hargile tõmmates kolksuga (liiga pikalt) välja
Puudub esipidur, spidomeetri tross, dokumendid ja süütevõti (ilmselt sada pisiasja veel)
Kaubaga tuli kaasa ka üks 198x aasta raam, kus osa kola veel küljes, ja paar kastitäit muud katkist kola
Hetkeseisuga on tellitud uus kolvi/silindrikomplekt, mootori tihendisari, amordisimmerid, karburaatori rem-komplekt, spidotross, esiamortide kummilutid ja venekeelne kataloog/manual. Asjade tellimiseks leidsin sellised lehed nagu http://www.minskparts.com https://vostokmotorcycles.co.uk ja http://dnepr-kiev.com/. Kodumaine leht jawavaruosad ei ole hetkel aktiivne.
Niikaua kuni jupid saabuvad hakkasin juhtmestikku rattale tagasi paigaldama. Eelmised omanikud on ilmselt mingid külapoisid olnud kes kõik ''ebavajaliku'' ära lõikasid, sealhulgas lülitite tagant (t*** võtnud pistikust lahti). Teise tooriku peal oli poolik juhtmestik olemas, mis tuleb nüüd kaasas olnud juppide ja pistikutega ära ühendada ja toimima saada. Õnneks leidub netis ka skeeme.
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Ei usu et cz, neil oli see balloon vist voolikuga ühendatud ja nippel oli ka küljes. Tundub et mingid hiinakad, originaalid kindlasti mitte
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Nii, kohale jõudsid esimese tellimuse tarvikud. Sai käidud ka ARKis asja uurimas, kuna ratas on veel n-liidu passiga kellegi nimel arvel, pean mina selle omaniku üles otsima ja temaga müügilepingu sõlmima. ARK teab tema nime, aga mulle ei ütle
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 20 Apr 2016, 09:01
- Tsikkel: Honda Hornet CB600F
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Cossie Voshod-3M
sellise tehnika taastamine igati tore nähtus- uuri kindlasti võimalike kontakte ka auto-moto foorumist- sealt võib ajapikku väga huvitavat infot kokku korjata
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Nonii, asjad on väheke edasi arenenud: mootor sai laiali kistud ja vahetatud laagrid ja tihendid. Läks kokku uue silindriga, mille poldiaugud esialgu klappida ei tahtnud, no pole hullu, puurisin üle ja hakkas sobima. Karpa sai remontkomplekti sisse ja käivitama... Noooohhh läks kuidagi käima, ropult rikas, õhupuhastiga üldse ei käinud ja karpa tagant koguaeg bensu udu väljas. Karpa oli tehase seades ja ettenähtud düüsidega, aga no ei olnud normaalne asi. Siis sai asja uurima hakatud: uus silinder (ilmselt hiina koopia) on ikka igatpidi vale, esiteks ei istunud poldiaugud, teiseks oli pealmine rant liiga suure diameetriga ja ei klappinud silindripeaga kokku, no nendest asjadest sain jagu. Aga siis hakkasin aknaid uurima ja mõõtma, no bljääd, väljalaske omad paju kõrgemad ja külgmised ülevoolud 3-4mm allpool kui vanadel vene silindritel Samuti pani näkku karpa rem-komplektiga kaasas olnud ujuk, mis oli teise kujuga ja eriti liikuda ei tahtnud. Viskasin vana silindri koos uue kolviga peale ja käis juba loogilisemalt, karpast vahetasin ettenähtud 200 düüsi 155 vastu, nõela lasin täitsa alla ja läks veel paremaks, täisgaasil ja pöörde peal liigub juba täitsa talutavalt, nüüd saab isegi õhufiltrit kasutada, aga käivitumine on jube kehva ja madala pöördega puterdab, ehk liiga rikas. Lisaks puhastasin ära leegitorud ja mõlemast tuli viinapitsi jagu tahma välja
Tellisin testi mõtteks sama suure lõõriga odava hiina karpa, mis on mõeldud mingile 125cc yamahale, äkki on parem kui vene K62B, eelmisel rohelisel rattal oli peal uuema jawa Jikov ja sellega oli küll väga vähe muresid. Varuosadega on ikka naljakas sellise aparaadiga, siiamaani on spidotross ainuke asi mis istus karbist võttes ilusti külge ja töötas. Krt isegi pabertihendid on pooled vale kujuga
Õnneks sain ka paberimajanduse jooksma, eelmiste omanike otsimine jooksis üks hetk tupikusse. Kirjutasin maanteeametisse ja politseisse nutukirja, et kui nemad teavad omaniku nime ja seda mulle ei edasta, siis äkki saadavad omanikule minu kontaktid. Politseist saadeti kohe pikalt, et nemad isikuandmeid ei edasta, maanteeamet aga saatis ilusti kontaktid edasi ja paari päeva pärast helistaski ratta juriidiline omanik. Temaga sai kirja teel tehtud ostu-müügileping, seletuskiri ja avaldus. Käisin nendega ARKis ja seal sain positiivse vastuse, nüüd on vaja lihtsalt tehniliselt korras ja komplektne ratas neile ülevaatamiseks esitada ja siis saab ''ilmselt'' arvele kah
Peale ametnike ''jah'' sõna hakkasin asju juurde tellima: heeblid, piduritross, ketijooks, 12v süütemäng, kickstarter, sadulanahk, piduriklotsid, pidurikonn, uued rehvid ja veel väiksemat pudi-padi. Vana risu alla juba üle 400 raha kulunud
Kui kellegi on üle ajastukohaseid suunatulesid ja peegleid, siis olen huvitatud.
Ilmselt ehitan faiteriks
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Hakkab vaikselt ukrainast jubinaid tulema, imelik et ühest poest ei tule asjad ühe korraga, vb tolli või kaalu teema.
Aga nagu nende juppidega juba kord on siis miskit ei sobi Esihammakas ei istu nuudi otsa, sisemised hambad on eri pikkusega, pole hullu viil aitas. Käimalöömis vända võllist ei mahu käiguvahetus võll läbi, pole hullu puur aitas. Piduriklotse veel ei proovinud, aga teadagi mis ees ootab
Karpa tuli ka hiinast, aga see raibe on alt liiga suur ja ei mahu kuidagi sinna mootori otsa, mõtleb kas teeb mingise põlve vahele või otsib uue. Ülemine kinnitus pole raske sobima panna
Voshod 3M + XT660R
Re: Cossie Voshod-3M
Huvitav kuidas klapiga karpa vahetükk mõjuks
Lääne rattad on nõuka omade kõrval igavad selles pole kahtlust, kui tahad korraliku käsitöö ratta kokku saada, ei aita muud, kui meelega valed jupid tellida, või veelparem põlveotsas välja viilida. Nii, et poodi pahtlilabidate järgi.
Kas on tuvastatav ka, kus varuosad reaalselt on tehtud? Ida poolt tuleb viimasel ajal kuudldavasti, vaid venekeelsete pakenditega Hiina osi.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Reed valve ei teeks kindlasti paha. Varuosade tootjat pole võimalik tuvastada, sest tulevad üldjuhul ainult kilesse mässituna
Voshod 3M + XT660R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Mis karpasse puutub siis neil kõigil on olnud vahetükk, et bena ei läheks keema, kuuma mootoriga.
Tihti viiliti veel tekstoliidist omalooming sinna vahele , sest tehase poolne alu, paari papist tihendiga, andis kuigivõrd sooja edasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
mul on ka mingisest plastikust 1cm paksune tükk vahel
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Juppide ootuses, mõtlesin esirehvi ära vahetada ja uusi piduriklotse katsetada. Uskumatu, aga klotsid sobisidki Peale rehvi mahakiskumist häiris ikka väga velje seisukord: pooleldi roostes kroomi peal kohati maha koorunud veljehõbe.... no ei, jääb ära. Tükid haljaks ja mustaks, v.a. kodarad
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Veljed uuesti koos, sirgestatud ja uute rehvidega all
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 21 Sept 2017, 21:20
- Tsikkel: Suzuki Intruder 1400
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Mul jäävad varsti üle 93a. vulcani suunad, kroom, kummist jalaga, üks tahab törtsu liimi saada, muus osas väga heas korras ja peaks vana ratta külge sobima ilusti.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Tellisin ukrainast kolm eri remontmõõtu kolvid ja lasin Ramo's esimesse ära puurida. Panin kokku tutikate nõuka-aegsete rõngastega, millel sai pilud 0,3-0,4mm peale viilitud. Jala all tundus pisut tihedam kui varem, aga käima läks ikkagi ainult ''el-starteriga'' (akutrelliga magneti otsast) samal ajal gaasi ja uputiga mängides. Alguses suitses ja käis ainult kui gaasiga mängida, ühtlast gaasi ei tunnistanud. Ilmselt üleliigsest õlist, mis oli karterisse jäänud ja kokkupanekul silindriseintele määritud.
Paari minuti pärast kannatas tühikäik paika keerata ja suutis seda juba ise hoida, gaasile reageeris erksalt. Sõiduproov oli ka üsna positiivne, ainult madala pöörde pealt liiga palju gaasi andes võttis pisut ''kokutama''. Muidugi sai tänu kinnitallatud lumele ja suht madala mustriga lääne rehvidele ka kergelt külili käia, mille tagajärjel otsustas piduriheebel poolduda
Probleem on aga halvas käivitumises vändast lüües. Kohe peale välja suretamist läheb ilma gaasi andmata ilusti käima, natuke aega seistes on nii ja naa. Natuke gaasi, ei midagi, ei midagi, siis hakkab lubama vaikselt jne.... Et paarkümmend jalahoopi läheb vaja käivitumiseks. Süüte hilisemaks keeramine, ei muutnud midagi, hoopis varasem tegi paremaks (tehase seadest) Samuti sai karpal tühikäigul segukruvi täiesti kinni keeratud sest niimoodi käis kõige paremini. Muud seaded peaks karpas olema vastavalt tehases ettenähtule. Lasin kohapeal umbes 5 min tühikäigul tiksuda ja kontrollisin peale seda küünalt: ilus kohvipruun oli....
Mis nüüd edasi, kust kruttida???
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Väntvõlli simmerid vahetasid ära - põrsapõlve kogemusel olid need üheks kobru halva vändast käivitumise põhjuseks.
L
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Kas süütemäng ja süütepool vanad?
Jäta geneka küljekaas ära ja pane käima ning vaata, mida teevad kontaktid. Mu IZ-il oli pea olematu käivituse põhjuseks pekkis kondekas. Sain korda lõpuks 2 uue kondeka lisamisega - ilma oli kontaktide vahel ilutulestik (ilmselt pole vene uustoodang s*tt suurem asi).
Ka kipuvad vanad vene süütepoolid ära surema. Kui 12V, siis pane mõni auto oma prooviks.
Pakuti ka vändasimmereid mu probleemi põhjuseks, aga seekord polnud asi selles
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Simmerid said sisse uued, venemaa toodang küll... äkki asi selles? Süüde on kontaktivaba 12V ja magnetist kuni küünlani tutikas
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Esiporikas on tagurpidi (mitte et see oleks kuidagi seotud halva käivitumisega...)
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Pole tähele pannudki
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Ostsin omale väikese elektrifreesi millega sai silindrit vähe parandatud, mitte tuunida vaid lihtsalt tehase praaki kõrvaldada. Silinder on pildistatud altpoolt, seega see kriim ei mõjuta kompressiooni
Enne ja pärast, kõik kanalid tahtsid väheke tööd
Aretasin külge ka kolmanda hiina karpa, käib ilusti aga käivitumine jätab veel soovida. (Pildil on üleminek veel lõpuni keevitamata)
Samuti sai lastud teha uus summuti tihendusmutter, kuna üks vanadest oli nii kulunud et ei hakanud enam keermesse. Esialgu proovi mõttes mustast ja kuna sobis siis lasen teha mõlemad roostevabast.
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Tükk aega vaikust.... Polnud aega tegeleda. Hiina karpad on leidnud tee varuosa/prügikasti kuna üks ei hakanudki toimima ja teisel sulas ujuk ülesse bensust
Tagadi laadalt sain omale originaal jawa 638 jikovi karpa, nagu mu eelmisel juba tehasest peal oli. Puhastasin ära, viskasin külge ja käivitus juba kolmandast matsust sõites andis küll tunda et peadüüsi peaks vähe timmima, aga sellega ei põle: vähemalt käivitub normaalselt.
Külge viskasin veel laibakad, et libedaga odavam kukkuda oleks ja hakkasin elektrit lõpetama. Äkki üritan veel see aasta ARKi jõuda.
Üritan juba mõnda aega saada suunatulesid korralikult tööle. Tegid igasugu lollusi ja keerasid paar releed ka peeti, abi sai korralike masside vedamisest, sest läbi kere väga hästi ei toiminud. Hetkel on aga probleem selles, et kui muud tuled ei põle siis on asi suht ok, vilguvad ja valgus ka normaalne. Hetkel on kasutusel mingi kawasaki suunarelee (ainuke mis veel toimib). Kui sisse lülitada parktuled (armatuuri valgus, tagatuli ja esitule park) on seis veel sama rahuldav. Kui aga sisse lülitada ka lähituli, tõmbab valguse suundadest üsna tuhmiks ja vilkumine kaob ka ära.
Elektrit toodab 12V 65w uus genekas koos uue kommutaatoriga. Ilmselt jääb voolust väheks tühikäigul, sest mingitest pööretest edasi hakkavad kõik asjad koos normaalselt toimima. Kogu elekter on veetud nii nagu skeem ette näeb, suundades on 10W pirnide asemel 5W.
Kas see genekas ei peaks suutma koguaeg sõltumata pööretest 12V toota? Tühikäigul on umbes 9-10V
Ja kuidas saaks lahendada suundadesse mineva vähese voolu probleem? Kondekad?
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Akut ei saa kuidagi rakendada?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
See eeldaks ju voolu tootmise täielikku ümberehitust
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Cossie Voshod-3M
cossie kirjutas:See eeldaks ju voolu tootmise täielikku ümberehitust
See on normaalne, et suunad madalal pöördel ei toimi.
Powerdynamo, kes pm müüb edasi Vape toodangut, pakub oma komplektidesse kondekaid (aku asemele siis) aga ma ei tea, kas need võtavad ära ainult tulede väreluse madalal pöördel või suudab kondekas natuke aega ka suundasid vedada...
Pigem arvan ma, et korda saaks ainult akule ümber ehitamisega ja minu hinnangul pole sellel pointi.
ÜV ajal näitad suunad nii, et keerad esitule maha. Works every time!
Edu!
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Ää põe... vt motokuuri seal kribasin natuke.
Kui sa lööd kokku oma halogeenide watid, siis see sul suht 65 ligi ning mõne vatikese kaotad juhtmetesse/ühendustesse + süütesse ka. Mis su vossi tühikäigu pöörded on?
Kui suunatulede töötamisel peaksid veel pidurit vajutama.... kas siis sureb mootor välja?
Kondekad aitavad natuke siluda, kuid need ei ole nüüd võlurid...
Kui soovid vossi täies hiilguses tulede ja viledega siis pane uuem genekas 80.3701, mis on 90W 14v Või tõesti powerdüno...
Ülevaatuse jaoks kruvid natuke pöördeid juurde ja suundade näitamise hetkel kustutad tõesti tuled ja vehid kätega ka
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Cossie Voshod-3M
Välja ei sure, mootori töö ei muutu töötavate valgustite arvust. Sädeme tootmiseks on genekal eraldi mähis minuarust.
Tühikäik on kõrvajärgi "normaalne"
Kaabelduseks kasutan seda skeemi. Sealt tekib ka üks küsimus, kas mina olen loll või suutis venelane panna armatuuris suunatule märgulambi tööle kasutades kahte plussi ja mitte ühtki miinust?
Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Väga kaval lahendus venelase poolt. Miinus tuleb läbi teise poole pirni. Kuna ohutulesid pole, siis mõlemad korraga ei põle ja pole seda võimalust, et märgutulele korraga kahelt poolt pluss tuleks.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Cossie Voshod-3M
hmm kirjutas:Ää põe... vt motokuuri seal kribasin natuke.
Kui sa lööd kokku oma halogeenide watid, siis see sul suht 65 ligi ning mõne vatikese kaotad juhtmetesse/ühendustesse + süütesse ka. Mis su vossi tühikäigu pöörded on?
Kui suunatulede töötamisel peaksid veel pidurit vajutama.... kas siis sureb mootor välja?
Kondekad aitavad natuke siluda, kuid need ei ole nüüd võlurid...
Kui soovid vossi täies hiilguses tulede ja viledega siis pane uuem genekas 80.3701, mis on 90W 14v Või tõesti powerdüno...
Ülevaatuse jaoks kruvid natuke pöördeid juurde ja suundade näitamise hetkel kustutad tõesti tuled ja vehid kätega ka
Eelöelduga nõus. Aga ega Powerdynamo/Vape ka ei suuda tühikäigul suunda näidata. Ainult siis kui akut kasutad.
Vosa pole ikka päris VW passat, et lihtsalt istu sisse ja sõida
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Cossie Voshod-3M
Kui õigesti mäletan, siis omal ajal Voshodi süütevõtmena toimis kenasti õrnalt modifitseeritud rauasaelehe jupp.
Kui elektrisüsteemil napib suunakate jaoks särtsu, siis kas mingi voolu säästev LED-pirnindus ei võiks kõne alla tulla?
Endal ülevaatusel palus onku tuled põlema panna ja suunda näidata. Ohkasin ja hakkasin masinat uuesti käima tampima. Ülevaataja ütles, et pole vaja käima lüüa, pangu ma lihtsalt tuled põlema...
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.