1. leht 2-st

Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 02 Okt 2017, 12:54
Postitas indumen

Tervitusi kaaskannatajatele.

Pikalt mõtlesin, kas teha teemat või mitte, aga paneks siia ikkagi kirja midagi, puhtalt sellepärast, et äkki kevadel enam ei mäletagi kõike :oops:

Nagu mõned foorumlased teavad siis pikalt lubanud ja üritanud osta endale taaskord ratast. Mis bäädis sellega, et elukaaslasel viskas ka kopa ette ja ütles, osta ära siis lõpuks kaua sa jonnid :nono:

Punkti pani olukorrale asjaolu, et müüki tuli selline aparaat, mis rahuldas minu "hallist massist eristumise" vajaduse.
Nagu välja tuli, siis sai isegi nii eriline, et eestis ainuke tolle hetke seisuga. Tegemist on facelift versiooniga millel 10kw rohkem külge kruvitud kui teistel veresugulastel.
Pisemaid erisusi veel, väidetavalt teistsugune lenks ja tagumine tuli on "selge" klaasiga.
Tänu sellele muidugi pidi ootama veel tüübikinnitust jne, hulka ilusaid ilmasid läks raisku.
Ajalooliselt tundus müügipaberite järgi ühe omaniku ratas ja ka hooldusajalugu oli ilusti kirjas ametlikus esinduse andmebaasis. Kõiksugu kallid ja niisama olulised tehase tagasikutsumised tehtud jne jne. Minuni jõudis ta läbi bikepointi, mõned viperused nagu ikka kasutatud asjadega said lahenduse ja põhjust nurisemiseks ei ole.
Põhilisemad tehnilised andmed:
väljalaske aasta: 2012
läbisõit:47000
1151cc/78kw/105Nm

Helgemad hetked:
Peale esimest pikemat sõitu sadulast maha ronides oli terve vasak külg õline, süüdlaseks üks väsinud karteri tuulutuse klamber.
Ostmisest alates kummitas kuuma mootoriga õlitule süttimine. Õlirõhu anduri vahetusest ei piisanud, süüdlane leitud karteri/õlivanni tihendist oli tubli jupp uttu tõmmanud.
47000km läbisõidu juures võib lugeda vist paratamatuseks. Siinkohal vähemalt aus diil garantii näol!

Bike pealt tulnuna vajas/vajab natuke harjumist V2 omadused ja pisike pöörete vahemik, üksikud korrad on ikka piiraja ennast meelde tuletanud.

Lisaks minu omanduses veel saanud AP-motos natuke näppimist klappide reguleerimine ja throttle body'de sünkroniseerimine, paagi ülevoolu otsad vabastati ka ummistusest, itaalia inseneride üllitis. :wack:
Lisaks leiti üks pragu siduriheeblis ja seegi sai nüüd uus tellitud.

Arvestades et ise olen sõita saanud 2500km umbes, siis juhtumisi ja elamusi ikka jätkub.
Kuna kamikaze kalduvusi mul ei ole siis kevadel jätkame sõitu, kui müügi mõtteid ei teki selleks ajaks.
Kui rahakott ehk kosunud on, siis väike plaan lenks vahetada gramm sirgema vastu ja sadulat natuke sirgemaks õgvendada, et pikal otsal kanni peale ei hakkaks niipalju.
ja võibolla ka värvkatet natuke värskendada. ja kohvri lahendus leida, kahekesi ja seljakott veel lisaks on tüütu.

See hooaeg võis tänavalt leida mind sellises konditsioonis:
Pilt


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 05 Okt 2017, 12:05
Postitas indumen

Mis on pildil valesti.
Varem mainitud kurjajuur, mis ilmselt on algusest peale kollitanud mind hoiatava õlitule näol kuuma mootoriga :wack:

Pilt


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 19 Okt 2017, 08:50
Postitas indumen

uus ja vana, alumiinium on järgi andnud korralikul ikka.

Pilt


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 20 Mär 2018, 13:58
Postitas indumen

Talvel on igav olnud ja natuke asju kokku ostetud(lastud teha)
Uus lenks saabub aprilli alguses, sai pimesi ebayst tellitud jälle, eks siis ole näha,
Ette uued suunatuled millel on DRL (DAytime running lights) valge ja kollane ere LED pirn
https://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-M ... 2749.l2649
Tagumistel suundadel tuleb samuti upgrade, keskel jookseb lisaks suunale siis punane led riba ja pidurdamisel ka eredam punane.
Nüüd veel ühendada vaja, on soovijaid

Kaua otsitud sabaraami (mis oleks bolt on) leidsin ka lõpuks ja täna jõudis minuni Hepco & Becker Goby 42 liitrine sabakast ka.
Pilte siis kui külge saab :bsmile:

Pole ammu väga kevadet nagu oodanud otseselt aga see aasta võiks küll varakult soojaks minna (togi)

Sadulmeister Erkki Järvekülg tegi taguotsa alla käiva natuke sirgemaks ja proua sai geeli ka endale saba peale.
Vana sadul originaalseades

sadul vana.jpg

uus

sadul uus3.jpg
sadul uus2.jpg

Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 20 Mär 2018, 21:09
Postitas Hr.Nõel

Indumen....Ära solvu, aga parandan oma nime. Eesnimi on topelt k. Ehk siis Erkki.
Miks ma seda teen. Paar aastat tagasi tuli juhuslikult välja, et mul Eestis ka nimekaim olemas. Ja tema nimi on keskelt ühe K tähega. Tema nimi Erki Järvekülg. Nii ongi, et kui kuskil küsitakse nime, siis toonitan alati, et eesnimi on topelt K. Igaks juhuks, nii segaduste vältimiseks. :bsmile: :bsmile:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 20 Mär 2018, 23:23
Postitas indumen

Mis siin ikka solvuda, ise laisk ei viitsinud kontrollida, mõtlesin küll aga ei kontrollinud :) mälu ilmselgelt veab alt :D


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 04 Mai 2018, 11:05
Postitas indumen

sellised austraalias toodetud CNC alu korpuses CREE Ledidega esimesed suunad/päevasõidutuled said külge, nendega oli paras ooper kuna üks oli praak ja saadeti uus aga vale poole oma jnejne, esialgne paigaldus esimestel ja tagumistel uutel suundadel teostatud Motoremis, uus lenks sai ka seal külge, nüüd lõpuks hooajaks valmis
tulegondel on veel puudu pildilt, DRL põleb koos kabariidiga, ehk siis kohe kui süüde sisse keerata

DSC_04112.jpg
DSC_0414.JPG

tagumised uued suunad dubleerivad ka kabariiti ja pidurituld

DSC_0421.JPG

sai ka huvi pärast tellitud H9 LED pirn täistulesse, aga no need kaks pisikest CREE ledi näitavad ka rohkem valgust kui see hiina käkk :D
kui keegi soovib siis paar H9 ledi on pakkuda, võibolla mõni soovib auto udutulesse panna et päeval moodne sõita või nii. :wack:

Seoses hooaja algusega, on plaan veel silencerid sisse tagasi panna ja ajusse lasta näpitud soft, mis ehk suudab selle aftermarket väljalaske vabadust rohkem kompenseerida ja sõidu sujuvamaks teha. Pärnus kohtume, kahjuks pean siiski enne paraadi juba ära kihutama :) vaja üks pidu pidada.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 24 Mai 2018, 11:14
Postitas indumen

natuke tehnilisemat teemat ka vahele
viewtopic.php?f=1&t=104741

Lisaks sellest aastast olemas uued nahast sõidupüksid ja korralik seljakaitse tagi alla. korralikud Axo aragon saapad boalace paelasüsteemiga.
Kuigi linnasõiduks peaks vist ikkagi sõiduteksad ja lühemad saapad vaatama, iga päev tööle koju korralik ajakulu seda kõike selga ajada.

Äkki lõpuks saab tsiklisõitu manustada nii nagu minu jaoks ettekujutus on tekkinud.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 29 Mai 2018, 10:26
Postitas indumen

Nüüdseks mõned päevad sõita saanud korras rattaga, väga imelik on :P peab uuesti sõitma õppima. Nüüd on järgmine häda, pikema sõidu peale noh nii 100km+ käed ja jalad surisevad õrnalt, ei ole nagu "ära suremisest" tekkinud surin vaid pigem pidevast vibratsioonist tundub. Varem ei mäleta sellist jama, aga no siis pidi kõvasti kiiremini või kõrgema pöördega ka sõitma et oleks sujuvam sõit. Vajab veel katsetamist, pisike soovitus/mõte on seniks, et gramm paksemad käepidemed muretseda.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 29 Mai 2018, 12:31
Postitas Andrea

Teine variant on mingid tummisemad lenksuraskused osta/treida.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 29 Mai 2018, 12:52
Postitas indumen

hetkel on originaalid, väga kerged ei tundunud kui lenksu sai vahetatud, kindlasti raskemad kui jebays leiduvad alumiiniumist kärakad :) aga olen soovitustele avatud ;)

samas mingeid alternatiive isegi tundub et on

https://www.ebay.co.uk/itm/HEAVY-Stainl ... Sw4-VZdQH5


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 12 Juun 2018, 12:40
Postitas indumen

Pisiupdate:
natuke paksemad oxfordi rutskad paigaldatud, ja eelmainitud raskemad lenksupunnid ka tellitud.
Vahepeal sai ka revit Philly 2 sõiduteksad ostetud+ seesmart puusakaitsmed ka sinna sisse. imelik on see et teksaga sõites sureb tagumik väga ruttu ära, nahkpüstega seda häda pole,


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 26 Veebr 2019, 13:59
Postitas indumen

Enne kui suuremaks hooaja ootamiseks läheb siis paar pisemat tegemist on ikka olnud,
akule sai automaatlaadija enne talve külge, kuuris seismiseks xl suuruses kate ostetud aga kohvriga ei tahtnud mahtuda sellegipoolest, uus esirehv ostetud, Tulegondel ja esiporilaud värskelt värvitud, lenksule väiksed riserid vahele, sõidumugavus ootab nüüd testimist ja sõiduilma :)


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 03 Apr 2019, 15:15
Postitas indumen

Kõik värvitud vidinad said lõpuks külge, esimesed suunad said natuke rohkem gondli tagant välja toodud, hoolduse aja küsimisega jäin natuke hilja peale, aga eks 17nda aprillini kannatab veel niisamagi ehk mõned tiirud teha.
Õlivahetus pigem harjumusest, et uuele hooajale uue õliga vastu minna, esirehv samuti siis värskendada. Lisaks parempoolse silindri õhutusvoolik vahetada, ei kannata enam lühemaks lõigata, kipub otsast ära murenema.
Esimene käivitus peale sügisest seisma jätmist oli veatu, automaatlaadija hoidis aku ilusti elus tundub.
Sõiduvarustus sai samuti "feissbookis: PuhasTagi" teenuseid kasutades hooldatud.
Päikest ja kuiva sõiduilma kõigile.

Ratas tuleb ka kevadeks müüki kevade hinnaga 7.5k€, süda ihkab ikka ridamootorit, aga kui kaubaks ei lähe eks mõõdan maanteed ise edasi pole probleemi :) vahetusena võib pakkuda MT-09 või MT-10 minupoolse kompensatsiooniga


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 00:04
Postitas indumen

Hoolduses selgus veel, et käigukasti õlikork oli kergelt märg, lähemal uurimisel selgus kurb tõsiasi et keere maha keeratud. Viimati vahetas seda õli bikepoint, enne kui ma ratta ostsin. Tagant järgi pole enam midagi teha, õnneks läks nii hästi, et kannatas number suurem keere tekitada ja Aprilia bike õlikork sisse keerata.

Nukram vaatepilt avanes rattale järgi minnes (nähtav alloleval pildil) olukorra lahendamine on läbiräägitud ja osapooled tüli üles ei keeruta :bsmile:

Pilt


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 09:37
Postitas Kalapea

Äike lõi sisse? :lol:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 10:57
Postitas indumen

Senise teooria põhjal võib üks põhjuseid olla, et talvega kõvasti niiskust kogunud ja päev otsa päikese käes kohe tekitas sisemise surve, piisavalt et plexi andis järgi, eks aastad ole ka oma töö teinud mõneti jne. 100% midagi väita ei oska, hoiustamistingimused olid samad mis eelmine aasta ja eks seda kõvemat päikest ole ka varem nähtud. :wack:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 11:09
Postitas Märtt

Sarnaseid pragusid olen näinud pleksiklaasis (PMMA), kui seda on vale ainega puhastada üritatud. Pildi põhjal ütleks, et need pole survest ega tõmbest tekkinud, vaid keemiaga töötlemise tagajärjel tekkinud mikropraod. Vale puhastusaine + eelneva sisepingega materjal.

Päikest näinud PMMA ja kangema alkoholi baasil puhastuisained ning sarnane tulemus on garanteeritud. Vahel tuleb 10 minutiga, teinekord ilmuvad praod paari päeva jooksul.

Tegelen pleksiklaasi ja plastikutega igapäevaselt.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 11:15
Postitas Stealth

Ma pakun hoopis, et talvel läks vett täis, jäätus ära, paisus ja lõi mõrad sisse - palju loogilisem :wack:
...aga, et offtopic ei oleks, siis mul on pleksi ja laserit ja igasuguasju millega saaks aidata


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 11:22
Postitas indumen

niipalju seda vett seal sees ikka ei ole :D siis oleks need praod juba talvel olnud mitte keset päikeselist kevadpäeva

Pingete kohta ei oska öelda, tundub nagu sirge klaas olevat, ise olen puhastanud ainult tsiklitele mõeldud vahendiga mis hästi putukaid ära võtab, ja no autoshampooniga, muud kangemat nagu brake cleaner vms pole sinna teadlikult küll suunanud.

Viimati sai see ratas pesu sügisel, ja no kevadel puhta veega kergelt survepesuriga suurem tolm maha. Töökojas vot ei oska öelda mis keemiat seal leidub, ise kõrval ei saa olla ju terve päeva, igatahes hommikul viisin ratta oli kõik okidoki, peale lõunat helistati küsiti kas oli praod sees, ja kätte saamisel oli juba selline "äike" sisse tekkinud.

Hetkel on tehasest tellitud terve uus spido. :bsmile:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 22 Apr 2019, 11:29
Postitas Märtt

Ka kangem klaasipesuvahend näiteks võib sellist "äikest" tekitada. Peamiselt on selleks kahjuriks erinevad alkoholid. Ei peagi teinekord olema brake cleaner või lahusti. Enda kogemusest tulevad sarnaste ämblikuks klaasidega jutule just kunded, kelle jaoks igasugune läbipaistev plastik on klaas ja pleksiklaas klaasile võrdeliste omadustega, lihtsalt väge painduvam. Seega kasutatud pleksiklaasi peal tavalise klaasi puhastusvahendeid, mis tihtipeale alkoholi sisaldusega.

Julgen väita, et päris iseenesest ja seismisest selline ämblik ei teki. Vaataks kurjalt töökoja suunal, aga samas hea kuulda, et saite kokkuleppele. Õppetund mõlemale :)
Loodan, et teile kasumlik õnnetus. :bsmile:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 09 Mai 2019, 15:24
Postitas indumen

Täna saan ratta kätte koos uue spido ja lisa süütevõtmega, aga on tekkinud järjekordne ebameeldiv nüanss,
Ratas seisis 2 nädalat varju all. Süüde sisse nuppu, aku täpselt niipalju tühi, et ei jõudnud käima vedada ja lükkab kõik pimedaks.
Sügisel sai uus aku ja automaatlaadija külge sinna omakorda talveks.
Ühtegi lisaseadet pole paigaldatud, ainult tehase immo on rattal peal.
Ratta enda laadimine on ka täesti korras paneb 14.7v käimise ajal ilusti.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 09 Mai 2019, 16:25
Postitas kalju1

Akude kiire tühjenemine on Guzzide põhivarustuses. Netis on palju sellekohaseid teemasid. Tootja soovitab iga 2 nädala järel laadida. Mõned on paigaldanud lisalüliteid, millega aku seismise ajal lahti ühendada. Siis tuleb aga kell iga kord uuesti õigeks seada.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 09 Mai 2019, 18:01
Postitas indumen

Eelmine suvi nagu ei mäleta, et nii hull oleks olnud, tihti just sõita ei saanud, aga akuga mingi jama on, laaditi täis ja hommikuks oli jälle kutu.
Hetkel jätan enda automaatlaadija külge kuna nädalavahetusel paar sõitu vaja teha kindlasti, siis saab edasi süveneda probleemi.

EDIT: Ei tea mida nad seal laadisid või mitte, tegin esimese loomkatse, laadisin enda laadijaga täis, seisis 3.5päeva, iga päev korra proovisin laadijat see läks kohe "säilitus" asendisse ehk "aku täis" olekusse, täna hommikul käivitus probleemideta ja käivitus ka teist korda, sest unustasin piduriketta luku peale ja oli võtit vaja.
Ilusate ilmadega keeruline, aga ehk õnnestub pikemalt ilma laadimata hoida järgmise katse jaoks. Lühikesed otsad linnavahel tööle koju ehk annavad ka tunda, ühesõnaga esimene ehmatus et kohe jälle uut akut tormama osta natuke möödas. Kuigi karta on et ega ta kõige parem ei pruugi olla siiski (crash)

Soovitage parem kuumakindlat värvi millega silindri päid värvida, õnnestus jalg alt ära unustada ja korralikud kriipsud nüüd peal, olid nagunii kulunud ja plaanis värvida aga nüüd läks asi kriitilisemaks, võimalik et ka kukkumisraudasid ostlema. Guzzi valik ikka jube nukker.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 19 Juun 2019, 12:11
Postitas indumen

Aku igatahes nüüd lõplikult lühises, laadija on küljes, aga heal juhul jaksab kelladel tuled põlema võtta, süüte sisse keeramisel kukub pinge 11.1V peale, akukeskuse testri taga kukkus ka pinge kolinal.

Nüüd on dilemma kas minna Yuasa või liitiumi suunal. Patareid.ee lehel soovituslik Yuasa aku suht mõistliku hinnaga hetkel. 112€ näiteks


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 19 Juun 2019, 13:31
Postitas EH1
Spoiler
indumen kirjutas: 19 Juun 2019, 12:11

Aku igatahes nüüd lõplikult lühises, laadija on küljes, aga heal juhul jaksab kelladel tuled põlema võtta, süüte sisse keeramisel kukub pinge 11.1V peale, akukeskuse testri taga kukkus ka pinge kolinal.

Nüüd on dilemma kas minna Yuasa või liitiumi suunal. Patareid.ee lehel soovituslik Yuasa aku suht mõistliku hinnaga hetkel. 112€ näiteks

Mul kustus Yuasa lampi ära kui olin teel tanklast koju, tegin peatuse (keset ei kuskil), ja enam käima ei vedanud. Ostsin Varta nüüd, midagi sellist https://patareid.ee/est/varta-powerspor ... aivitusaku

Edit: intercars.ee'l on pood Starmoto kõrval, seal olid mõned hinnad soodsamad kui patareid.ee's https://pood-ee.intercars.eu/result/pro ... rt=2207059


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 19 Juun 2019, 13:54
Postitas indumen

eks uus aku ikka natuke kestab vahet pole mis firma, pigem on küsimus kas peale esimest teist talve ka veel ellu jääb.

Liitiumi mure lahenes nende tarne on 2 nädalat :P aga praegu tsikkel sõiduvõimetu, hommikul ei teinud prääksugi, proovin seda yuasat seekord siis. :wack:


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 19 Juun 2019, 14:40
Postitas Teeline

Minu Griso 8v-l pidas Exide aku vastu 5 aastat, enne kui oli vaja uus osta. Talveks võtsin aku maha ja talve jooksul laadisin ka 3-4 korda. Kevadel enne peale panekut laadisin täis ja sõitsin hooaja rahulikult ära ilma vahepealsete laadimistega. Nüüd kevadel ostsin jälle Exide aku. See mu 9 a. Grisol nüüd kolmas aku. Kohe saab läbisõiduks 60 000km ja mingeid muresid pole mul selle 60 000 km läbimise ajal olnud. Hooldatud vastavalt hooldusvälpade ja nõuetele ning vahetatud kiiruse andur, mis oli niiskuse mõjul nende tüüpviga ja nüüd uue lahendusena likvideeritud. Seega, kui keegi tahab väita, et Guzzi on probleemne ratas, siis mina võin sellele oma kogemuste põhjal vastu vaielda. Ega ma teda muidugi ka ``tuuninud ```ei ole, sest minu arust on disain väga ilus ja ka insenerid on oma tööd hästi teinud. Lisatud ainult kätesoendus.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 20 Juun 2019, 13:13
Postitas indumen

Laias laastus julgen ka väita, et suuremaid probleeme nagu ei ole, eks see pigem tunnetuslik samuti, sõidu dünaamika minu jaoks natuke liiga robustne(selle tõttu sai ka mootori töö kohta uuritud ja custom mapiga kõvasti ka paremaks asja+silindrite sünk, ideaalist on muidugi asi kaugel, võrdluseks uue guzziga sai proovitud sõita, nagu öö ja päev)

Läbisõitu on ka sellel rattal 50 0000km+ juba, selle aja jooksul mida võiks vanuse varna kirjutada on mõned tihendid ja voolikud mootori poole pealt pigem vältimatu "tüüpviga" õhk/õlijahutusega, et kumm muutub rabedaks, ja sidurilingi liigend lihtsalt ära kulunud loperguseks, kõik klapi regullid ja õlivahetused vastavalt hoolduse nõuetele tehtud ja võiks ok olla

Kõik muud probleemid on tingitud kellegi kogenematusest, oskamatusest ja ilmselgest laiskusest.
Tuuningu osas rohkem miskit endal plaanis ei ole, kui leiaks mõistlikud küljekohvrid raamiga siis oleks huvi, kui ära ei osteta siis ehk talvel teeks ühe värvimise ringi, porilaud ja tulegondel juba said uue läikiva musta kihi.


Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen

Postitatud: 25 Juul 2019, 09:58
Postitas indumen

Ülevaatus kaheks aastaks jälle tehtud, nagu ikka kiputi jonnima veits tulede üle, aga saadi aru et rohkem valgust siiski enda turvalisuse mõistes parem valik. mürataset ei mõõdetud niiet endiselt ei tea kas on päriselt piiri peal või üle, kõrvameetriga nagu ikka arvati et kindlasti üle. Aga tempel on sees ei kurda. Huvitav oleks teada olnud endalgi tegelikult mis DB on, Silencerid said sisse pandud selleks ajaks ja E märgised ka peal ilusti, mudelipõhine summuti peaks nagu ok olema teoorias.

Aga ei ma pääse sellest igakuisest investeeringust tundub, järgmine leke ilmutas ennast. Järgmine 100€+
(Blow By System) jooniselt nr 10 voolik , lekib metallpõlve ülemineku kohast. "Tore" on veel see et tilgub otse summuti vahepüti peale. :evil:

Pilt