Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Moderaator: Moded
Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Hei
Kuna meil on siin kena kohake kus projektipäevikut pidada siis mõtlesin, et teen otsa lahti. Ei oska kahjuks hinnata, kas teema ka kellegile huvi pakub aga ehk on endal hea tulevikus vaadata, et kui kaugele jõudsin ja kas üldse jõudsin.
Ühesõnaga, kevadel sai lõpule viidud kaua venitatud A kat taotlemine ja soetatud täiesti impulsiivselt subj. märgitud isend:
Takkajärgi olen mõelnud, et järsku oli tegu liiga impulsiivse ostuga . Aga noh.. veri vemmeldas. Väidetav päritolumaa UK ei löönud mul ühtegi häirekella põlema ja samuti ei pööranud ma tähelepanu eelmise omaniku poolt maha pandud vasakule küljele. Esimene "päris" ratas ikkagi üle 20'ne aasta . Käima läks paugust, mahlad püsisid sees, kuluosad olid enamvähem. Masin oli visuaalselt originaalkonditsioonis ja kellad näitasid läbisõiduks ca.15000 (miili siis). Takkajärgi olen mõelnud, et ilmselt mind võlus tema pool naked (lahtine mootor) ja pool sportlik (voolujooneline esigondel koos tuledega)välimus. Kangema kubatuuriga pille ei vaadanud juba alguses, kuna arvasin, et 600cc ja 72kW on minujaoks küll ja rohkemgi veel.
Tore - sõitsin suvel niipalju kui sõitsin ja tehnikaga probleeme, mis oleks teele jätnud, ei esinenud. Küll aga hakkasid mingi hetk tekkima mõtted, et võiks ju ehk tõmmata värvikorra kriimustatud kohtade peale - ja siit hakkab siis pihta see teema, miks ma mõtlesin, et võiks projektipäevikut pidada siin.
Nii, sai siis siit ja sealt kruve lahti keeratud ja asjadesse lähemalt süvenetud. Njaa.. lühidalt:
- Esikondel on saanud piisava paugu ja keegi on seda käepäraste vahenditega lappinud (kasutatud on mingit plastikut vms. ühesõnaga mitte klaaskiudu). Tulemus on selline, et nagu polegi. Üks pool püsis ausõnaga küljes. Mõrad siin ja seal. Osaliselt puuduvad vajalikud plastnagad gondli seest.
- Esigondli kinnitus (front stay) kõver ja osad keevitused lahti.
- Tuled - UK (ehk, et vasakpoolse liikluse omad).. huvit.. kevadine ülevaataja ei kobisenud midagi... Okei.. see selleks. Tuled olid tal suht kehvad + tulede korpuse juures oli kasutatud sedasama tehnikat kinnituste parandamiseks, mida gondlilgi ja üks kinnitus oli lahkunud üldse.
- Vasaku peegli üks kahest kinnitustest ribadeks.
- Kellad UK omad (okei, see pole probleem aga lihtsalt..mph jne..)
- Veel kõveraid metallkinnitusi, mis paiknesid gondli ja raami vahel.
Sügasin kukalt ja peas olid kahetised mõtted. Ratas meeldib aga natuke nagu häirib see ligadilogadi olukord.
Mõeldud - tehtud. Ostsin närvide rahustuseks aftermarket väljalaske püti (BlackWidow). Kuna hääl läks paremaks siis see kompenseeris eelnevalt langenud enesetunnet .
Tasapisi jõudis kätte sügis ja kuna hooaja lõpp terendas niiehknaa silme ees siis mõtisklesin, et mida võiks talvel teha. OK, kuna pea oli pulki täis siis sooritasin hunniku mõtetuid oste siit ja sealt laiast maailmast ja otsustasin, et kõik need jupid mida ostan vahetan ära. Tõenäoliselt astun ma mõne ostetud jupiga ka ämbrisse, kuna sai osa asju tellitud Hiinast nii ebay kui ka aliexpressi vahendusel. No eks näis. - pidev kaalumine, et kas asi on üldse väärt pungestamist.
Ühesõnanga, pika jutu kokkuvõtteks on see, et plaanin siia hakata tasapisi lisama postitusi kuhu jõudsin ja mis üllatused mind ees ootasin .
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
- Vaata neid vendi, mu künale okei asja tarnisid.
http://stores.ebay.co.uk/venoxygaugefac ... nkw=fzs600
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Kui plastkondli juures kasutati plasti parandamiseks siis selles pole midagi laiduväärset.Õiged mehed teevad enne veel kindlaks mis plastiga tegu ja keevitavad.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Hei
1.Olen vaadanud neid kellaplaatide asendusi. Natuke nagu poolkõva, kuna ma ei ole suutnud veel välja raalida, et kas ODO saaks mingi nipiga km lugema. Niipea kui selle saaks tehtud võtaks kohe uue kellapõhja ligi
- Ei ma ei pidanud otseselt silmas seda, et selles on midagi laiduväärset. Mul on küll kogemust väga vähe, aga kui kunagi ise oli põhjust klaasriidega kokku puutuda, siis selle puhul jäi mulje, et hoiab paremini. See mis minu gondliga tehtud oli jättis mõnes kohas mulje, et keegi oleks nagu jootekolviga mässanud ja thats it. Ehk, et ma olen mõttes juba ära otsustanud, et seda ma ise taastama ei hakka.
Kuna kõik muu on hetkel ripakil siis, et päev mitte päris raisku ei läheks hakkasin esitulesid grillima (arvutis on see pilt otse...)
Point on lihtne, mul on ootel üks retrofitlab'i xenoni projekt koos inglisilmadega - tundus põnev
Kõigepealt oli vaja aga klaas korpusest eradada. Tegin selle katse vana ja katkiste kinnitustega tule peal ära, et mitte uue tulega päris ämbrisse astuda..
Tulemus siis siin ehk, et tundub, et tehnoloogia tule avamiseks on enamvähem õige:
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
janx4 kirjutas:Hei
1.Olen vaadanud neid kellaplaatide asendusi. Natuke nagu poolkõva, kuna ma ei ole suutnud veel välja raalida, et kas ODO saaks mingi nipiga km lugema. Niipea kui selle saaks tehtud võtaks kohe uue kellapõhja ligi
Odo jaoks pead kellad ringi vahetama, oluliselt kallim lõbu kui 15 euri. Aga jebais on ka neid müüa. Töötava saamine on küll risk, aga kes ei riski .... eksole.
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Jah.. kellade vahetamine on kallis. Samas on km kell saadaval kasutatud varuosana ca. 100€ laias maailmas.. mõtlen.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Mul sama dilemma oli, sain 90€ pügada, kui letti ilmus väidetavalt töökorras kellarühm, millel tahhomeeter ei töödanud.
Loobusin ära, jäi originaal läbisõit, pole raske 1,6-ga korrutada ..... ja number on kenam
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
- Tsikkel: sv1000, fjr1300p
- Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Kas mitte rahvamoto parts pärnus ei olnud paar fazerit juppideks, enda fzs600 olen sealt võtnud paar korda postiga, kui sul nädal kaks kannatust on siis viskan enda omal spido küljest minema varsti
dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Viimati rahvamotos kellasid polnud. Ju juba läinud. Aga mul on sisuliselt aega kevadeni
Nii, et kui tekib pakkumine võtan kaaluda.
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Aga et vahepeal ei oleks igav (varsti hakkab, kuna paus tuleb ajaliselt ja rahaliselt sisse) postitan mõned pildid plaanitavast xenoni-inglisilma projekti juppidest:
Komplektis on veel kaablid, ballastid ja pirnid ise aga need tooks pilti siis kui asjad jõuavad niikaugele
Re: Yamaha FZS600 5RT1 2002 Foxeye, janx4
Niih.. vahepeal sai lammutatud ja leitud mida kõike on veel vaja...
Aga siin siis pilt enne teekonda MOTOREM'i, kelle abi on plaanis kasutada algatuseks raami, mootori ja velgede värvimisel ja komplekteerimisel.
Gondlitega tegeleb hiljem kui on jälle raha kogutud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.