3. leht 6-st

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 11 Mär 2018, 21:50
Postitas Martinez

No kui kütet neli korda vähem peale tuleb kui peaks siis ma ei kujuta ette mis pööretel ta nälga jäi. Reaalselt see pill väga edasi ei oleks pidanud liikuma


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 11 Mär 2018, 22:52
Postitas Lembit

Kütusekogusest 600 ml/min piisab umbes 110 hj tegemiseks.
Seal tulevad muidugi mängu need teemad, et pihustitele vajaliku rõhu juures ei pruukinud see pumba/filtri kombo isegi seda 300ml poole minutiga läbi anda, aga tihti on kütusepumbad tehasest üledimensioneeritud. Vähemalt autodel on nii. 300hj mudel ja 100hj mudel võivad tehasest tulla sama kütusepumbaga.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 11 Mär 2018, 22:57
Postitas Martinez

Lombitaguses V-stromi foorumis on välja toodud, et kui kütusekogus jääb 30sek juures alla 1000ml siis jääb masin 6000 pöörde juures nälga ja jõud kaob ära ning filter tuleks kindlasti välja vahetada (kui tullakse kurtma nende sümptomitega probleeme).


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 12 Mär 2018, 09:26
Postitas urmas66

Läbipesemiseks-loputamiseks ma kasutaks algul küll vett,et äädikas välja pesta,aga pärast pigem mingit muud ainet,eriti kui seda surve all sealt sõelast läbi lased.Vesi läbib igasugu filtreid-sõelasid tunduvalt kehvemini kui bensiin või brake cleaner või atsetoon jne.Sellise peene sõela võid vett läbi pressides ära rikkuda.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 13 Mär 2018, 22:15
Postitas Martinez

Peale äädikavanni loputasin filtrikorpuse destilleeritud veega "tagurpidi" ära ja sain suurema mustuse välja. Peale seda lasin korra isopropüülalkoholiga süsteemi tagurpidi läbi ja siis juba ühendasin bensiinipumba vastupidise vooluga süsteemi ning lasin paar liitrit bensiini läbi. Läks omajagu aega enne kui puhast kütet tulema hakkas.
Testid andsid tulemuseks 300/450ml kopikatega 10/15s kohta ehk siis 900 ja natuke peale 30sek kohta.
Varasemas postis panin pumba tootlikusega veidi võssa, ei tea kust selle 1200 sain. Reaalsuses filtriteta pumbaga sain täna (ja tegelikult ka nädalavahetusel) 1000-1050ml 30sek kohta. Peaks olema 1200ml manuali järgi. Ehk siis pump ise ka toodab vähem. Uued pidid tootma sinna 1500 kanti.

Huvitav kas ultraheli vann võiks pumba tootlikust parandada?


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 14 Mär 2018, 11:24
Postitas Lembit

Ultraheli võib pumba tootlikkust parandada, kui pumba tootlikkus on langenud pumbas oleva mustuse tõttu. Kui pump on lihtsalt kulunud, siis ultraheli eriti paremaks ei tee.
Üldiselt pumba tootlikkus sõltub parasjagu palju ka pingest. Töötava mootori ja laadiva akuga on pardapinge pigem ca 13,6 volti vist, kui 12,0 ja +10% pinget annab ca +20% võimsust.

Proovi pigem ära mõõta kogu süsteemi tootlikkus peaaegu sama vasturõhu juures, millega su pihustid töötavad. Päris sama juures vist ei saa mõõta, kuna see pumbakorpuse sisene regulaator avaneb.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 14 Mär 2018, 11:43
Postitas Martinez

Ega mul vist kaotada väga midagi ei ole selle UH pesuga.

fueldischarge.png

Ehk siis 12V 30x sekundiks

Esimesed testid tegin siis oli akus 13.1V

Eile enne teste vaatasin oli 12.9V

Mõõdetud odava votlmeetriga.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 14 Mär 2018, 11:59
Postitas Lembit

Seal pildil on ju vajalik vooluhulk 1200 ml 60 sekundi, mitte 30 sekundi kohta.
Edit: Kaotada suurt midagi ei ole jah. Ainult nendel teoreetilistel juhtudel, kus sadestunud vaigud midagi pumbas tihendavad aga ma seal küll mingit riski ei näe.
Bensiinipumpadel on tavaliselt kaks probleemi, mis juhtuvad: Pump kulub mehhaaniliselt ja ei anna enam välja tootlikkust või kulub pumba elektrimootori kollektor läbi ja mootor jääb seisma.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 14 Mär 2018, 12:15
Postitas Martinez

Võtsin valest manualist selle pildi (hilisemates parandatud).

fueldischarge2.png

Mul manualid osade kaupa laiali ja üks kus kõik sees ja otsing toimib. Kasutasin otsingut ja tegin schreenshoti süvenemata, et seal vigased andmed.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 14 Mär 2018, 12:57
Postitas Lembit

Kõige parema ettekujutluse pumba ja filtri olukorrast saad peale puhastamist ilmselt ikka vasturõhuga testides.
See, kui palju pump suudab toota ilma vasturõhuta, muutub pumba kuludes palju vähem, kui tootlikkus mingi konkreetse rõhu juures.

Kui saad kusagilt laenata reguleeritavat kütuserõhuregulaatorit, siis keerad sellel rõhu mingi 10% allapoole sisese regulaatori rõhku ja mõõdad seda kütusehulka, mis regulaatori tagasivoolust tuleb. Kui selle rõhu all mingi 700ml/min ära tuleb, siis on piiripealne, aga katab ära vajadused kogu võimsusevahemikus.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 16 Mär 2018, 10:19
Postitas Martinez

Tänud nõuade eest. Lasen UH vannist läbi ja siis vaatab edasi.

Näpud sügelevad. Pidin esmaspäeval asjad puhastusest/värvist kätte saama ja tahtsin teisipäeval ratta kokku laduda. Ei läinud õnneks. Pidin eile asjad kätte saama ja läksin õhinal garaaži toimetama (kohe kohe saan asjad kätte ja laon saba/elektri peale tagasi). Ei joppanud.

Ajaviiteks mõtlesin, et vaatan kuidas Harpic väljalaske rooste muundamisega hakkama saab.

Pilt

Mõnes kohas oli ilus ühtlane hõbedane kiht rooste all. Ei tea kas värvitud, kuumast või siis UK soolast tingitud. Terve väljalase oleks võinud selline olla.

Pilt

Kõike puhtaks ei saanud ja lõpus enam ka ei üritanud. Liiga palju mäsu asja peale mis väga midagi juurde ei anna ja varsti uuesti ära korrodeerub. Nähtavamad kohad said rohkem nuustikut/karukeelt.

Pilt

Lombi tagant silma jäänud, et tehasest tulid V-Stromid välja 2mm nihkes taga hammakaga ja selleks treitakse puksid ümber. Võtsin siis ratta alt ja mõõtsin puksid ära, et veenduda kas minu omal on fix tehtud või mitte. Vasak 25.55mm ja parem 18.25mm. Ladusin asjad kokku tagasi, et täna mõõdud üle kontrollida targast interneedusest.

Avastasin aga, et puks (spacer) ei ole päris õige sõna ja ei piisa lihtsalt ühe puksi treimisest ja teisele seibi lisamisest (uue treimisest). Õige kombinatsioon peaks olema "sprocket drum retainer" (ei tea kuidas eesti keeles see on) - http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6354.0.html:

Pilt

Minu omal ei ole ka seibi vasaku puksi juures. Ei oskagi hetkel öelda kas jookseb viltu või mitte. Kokku ma ta eile ladusin uuesti. Staatori kaan sai peale, hammakas külge, siduri peasilidner tagasi. Käigudki läksid sisse. Nüüd tuleb loota, et lähiajal ikka oma davaari kätte saan ja saab elektri peale tagasi. Lumi juba sulas vahepeal ära ju :wack:

Kuidas saab TB klappide võllide "laagrid/liugurid" kätte, et neid määrida? Pildil valged/hallid plastik rõngad.

Pilt

Eeldan, et peale 2x UH vanni on need kuival ja vajaks määret?


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 20 Mär 2018, 10:06
Postitas Piipz
Piipz kirjutas:

mul on suur osa plastikute mutreid ja seibe jalga lasknud ja seega on erinevate peadega poldid, mis teeb hoolduse tüütuks. kas sa oled kokku puutunud mingite margipõhiste poldikomplektidega?

kas selline on huinjaa:

https://www.ebay.com/itm/Complete-Fairi ... TQ&vxp=mtr

Või selline:
https://www.pro-bolt.com/aluminium-fair ... rom-7.html

Ise küsin, ise vastan. Sai see Ebay oma tellitud ja vastab täpselt kirjeldusele. Kuid päris % margipõhine ei ole, mõned suurema peaga poldid on puudu.
Kuid 19€ eest on siin polte, seibe ja mutreid nii, et seda nägu.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 20 Mär 2018, 10:53
Postitas urmas66

Mis materjalist need poldid on?

E: Vist alumiinium?


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 20 Mär 2018, 11:57
Postitas Piipz

tundub küll, et alumiinium.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 20 Mär 2018, 23:05
Postitas Martinez

Sain täna vidinad pulbrist kätte

pc.jpg

Saba- ja ninaraam ning väljalase said külge. Värv pole küll 1:1'le aga oluliselt parem kui enne (pilt petab, ei ole nii heledad). Osad poldi augud tuleb veel üle keermestada ja siis peaks saama juhtmestiku peale tagasi tõsta. Keermestamiseks tuleb aga pütid uuesti maha võtta :wack:

See nädal arvatavasti ei jõua rohkem tegeleda aga lähinädalatel tahaks ratta käima saada.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 21 Mär 2018, 22:07
Postitas ranel
Martinez kirjutas:

Teibi hunniku alt tuli välja selline asi:

Pilt

Eeldan, et punase-valge juhe ühest pistikust puru läinud ja siis on nii jätkatud.

Kui aus olla, siis ma oma alpil tegin täpselt samamoodi, et tagumise piduritule tööle saada. Originaalse pistiku tarneaeg oli lihtsalt nii jaburalt pikk ja kulukas, et targem tundus lihtsalt klemmliist panna ja teibi all mähkida :D funktsionaalsust see siiski ei mõjuta.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 21 Mär 2018, 22:59
Postitas last

Mina enda v-stromil tegin ennetavalt selle kütusefiltri läbipuurimise ja panin välise filtri, see pesemine ei anna ju tulemust. Panin mahle kl145, see hea väike.
Lihtsam seda välist filtrit vahetada kui pärast pihusteid puhastada.
Suurem probleem oli bensiini kannatavat voolikut leida, hüdroskändi kütusele mõeldud voolik oli paari kuuga praguline. Hetkel ei mäletagi kust korraliku voolikut sain.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 22 Mär 2018, 18:38
Postitas kristjan128

Ma viisin oma kunagise suzuki tl1000r-i filtri paagist välja ja voolikut, mis bena kannataks sain ebayst. 1m ei maksnud suurt midagi.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 22 Mär 2018, 19:20
Postitas RasmusL

Motonetist saab voolikut, mis kannatab bensiini, diislit ja etanooli. 1.5m oli vist 22e vms.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 27 Mär 2018, 22:07
Postitas Dusterx

Motonetis on ilmselt kõvad hinnakäärid versus vana narva maanteel oleva firmaga optitrans (sinise tondilossi esimene korrus, pornopoe kõrval). Isiklikult voolikut pensu jaoks enam hydroscandist ei võta, mõranevad 2 aastaga ära, opti omad on siiani ok, kasutus samas kohas, paigaldatud samaaegselt.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 28 Mär 2018, 09:47
Postitas morse
Dusterx kirjutas:

Motonetis on ilmselt kõvad hinnakäärid versus vana narva maanteel oleva firmaga optitrans (sinise tondilossi esimene korrus, pornopoe kõrval). Isiklikult voolikut pensu jaoks enam hydroscandist ei võta, mõranevad 2 aastaga ära, opti omad on siiani ok, kasutus samas kohas, paigaldatud samaaegselt.

Väga huvitav info. Ma olen arvanud, et Hydroscand on hea koht - selline võrdlev kogemus puudub. Kas Tallinnas mõni koht veel on, kus hea hinnaga kvaliteetvoolikut müüakse (ilma, et Maardusse peaks sõitma)? Kuna LC4jal uusi voolikud vaja, siis tundub, et seekord võiks neid sealt pornopoe kõrvalt proovida (eeldusel, et keegi lähemal midagi head ei soovita).

Edit: kui ainult 1 meeter on vaja, siis Rasmuse soovitus VS pikk sõit ajab muidugi hinnavahe luhta.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 28 Mär 2018, 13:35
Postitas Irual

Hinda ei oska hinnata, ise olen ostnud hea asukoha tõttu Kadaka Carstopist.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 04 Mai 2018, 12:40
Postitas Martinez

Vahepeal on hulgaliselt vett merre voolanud ja eks ole ka ratta kallal üht teist tehtud. Asjadest mis hetkel meenuvad veidi lähemalt.

Paigaldatud Oxfordi rutska soendused ja barkbuster käekaitsmed. Vanad "tuulesuunajad" said maha monteeritud ja heebli poldid/tikud jäid jube pikaks ning hakkasid rutska kaablite tööd segama.

Kuna enamus asjade tarne jääb sinna kahe nädala kanti ja asjaga oli kiire siis kruttisin sõbra SV pealt näidise ja lasin selle järgi uued poldid teha.

Pilt

Vahetasin välja ka murdunud siduriheebli ja istutasin selle tarvis sinna ka uue käsikootud puksi mis sealt ostes puudu oli

Pilt

Enamus plastikuid olid ninas puru ja vajasid kas vahetust või lappimist. Remondikohtades öeldi, et tuleks kõik välja vahetada. Minu rahakott aga ei hakanud selle peale ja sai lastud osad detailid ikkagi parandada. Mõni jäi pidama, mõni mitte. Üle värvida tulid aga kõik detailid kuna eelnev töö oli lihtsalt ilma igasuguse ettevalmistuseta tehtud. Narmendava kleepsu eemaldamisel tuli see maha koos värviga

Pilt

Ehk siis kõik plastid peale porikate läksid parandusse, värvimisse.

Masina enda sain kokku ja käima aga ei õnnestunud omal jõul ära sünkida. Esimene silinder hakkas paukuma (misfire and backfire).

Klapi regull sai tehtud ilma staatorikaaneta kuna selle punn oli nii kinni ja kandid eelnevalt maas, et normaalselt lahti ei olnud võimalik saada. Kuna staatori magneteid tahtsin nagunii kontrollida ja üle liimida siis saigi toona kaan maha võetud ja ilma selleta klapid regullitud.

Kontrollimiseks aga ei tahtnud uuesti kaant maha kiskuda. Proovisin tihendatult korki lahti saada ja selle katse tulemusel murdus korgi õhuke põhi ja kukkus mootorisse.
Egas midagi, tuli kuumapuhuri, suruõhupüstoli ning haamri ja meisliga asjale läheneda. 40min vägistamist kandis vilja.

Pilt

Õli välja, kaan maha mootor puhtaks ning uuesti kokku tagasi.

Aeg pressis peale ja ei olnud endal võimalik tol hetkel asjaga ise rohkem tegeleda. Viisin ratta motohoovi ja tõin Tallinnast uue punni :wack: Vaadati ja korrigeeriti nukkasid ning süngiti masin ära.

Minu vaevaks jäi siis ratas uuesti kokku laduda.

Kuna tuledega seotud prolbeemid ilmnesid kohe peale ostu ning pistikute üle käimisest/lülitite puhastamisest tolku ei olnud ja juhtmestik vajas spetsialisti kätt kes eemaldas sealt isearetusi siis sai peale vigade likvideerimist paigaldatud relee komplekt mis võtab voolu otse akult (tegelikult kaitsmeplokist) mitte peenetest originaal juhtmetest ja peaks ühtlasi andma ka tugevamat valgust kuna pirnideni jõudev pinge on kõrgem.

Lisaks paigaldasin lisade tarvis eelpool mainitud kaitsmeploki ning relee seda juhtima. Kuna taga tule juures oli suur juhtme pundar kust oli pressitavate (lõike) liitmikega võetud voolu lisapiduri tule tarvis kakkusin selle puntra välja. Lõikasin kaablid läbi, jootsin uued lisa kaablid külge (lisapiduri tule tarvis ning relee juhtimiseks) ning teipisin selle nii kokku, et istme alla asju pannes ei saa need enam juhtmetesse takerduda.

Pilt

Kuna pinget on nendel masinatel mõistlik pidevalt jälgida installeerisin USB laadija mis täidab ka voltmeetri funktsiooni. Pole teab mis täpisseade aga võimalike probleemide tekkimisel ehk abiks diagnoosimisel.

Pilt

Plastikute polte olid mõned puudu, mõned vahetatud mittesobivate vastu jne. Ühesõnaga oli vaja uusi polte mida kohalikest poodidest ei olnud saada. OEM osade tarve 2 nädalat ja Hiinast umbes sama kui mitte kauem. Varem ei julenud Hiinast tellida kuna ei olnud kindel mis värvi ratas tuleb. Sõber lasi sõbral näidiste järgi vahepuksid treida ja poltid võtsin Baltic Bolt'st.

Laupäeval õnnestus ratas nii palju kokku saada, et sai tehtud põhimõtteliselt esimene sõit selle masina seljas - ülevaatusele. See sai probleemideta läbitud.

Häirima hakkas aga liiga kõrge piduri pedaal. Timmisin selle nii madalale kui võimalik aga ikka liiga kõrge. Tundub, et ratas parema külje peale ka kukkunud sest pedaal oli üles ja taha poole kõver

Pilt

Proovisin sirgeks painutada.

Pilt

Läks tunduvalt paremaks aga ikka veidi liiga kõrge. Võib olla tuleb välja vahetada.

Laibakatega on ka ratas vähemalt korra külje maha pannud kuna vasaku poole raud oli vastu plasti ja järgmise kukkumise korral oleks raudselt plastid puru. Sai ka see uuesti eemale väänatud.

Pilt

Pilt

Nüüd jälle teisipidi jama. Kuna veel varem on ratas kukkunud ja radikas kinnituse kohalt lömmis siis ei ole enam midagi mis plastikute esimesi nurki kinni hoiaks (enne surus laibakas vastu :ner: ) Vasakut pole võimalik kinnitada ja parema sain kuidagi nurga alt kinni ilma kummi puksita. See aga võib plastikust poldipesa ära murda.

Rattale läks külge ka alumiinumist põhjakaitse ja "fork brace"

Pilt

Selline ta siis sai (plank)

Pilt

Paar kuud tagasi said ligi võetud ja külge krutitud Kappa küljekohvri raamid.

Üleeile aretasin külge metallist tagakohvri raami koos toite pistikuga.

Pilt

Tulemus:

Pilt

Siin ka mõned pildid siis koos kleepsude, kohvrite ja paagikotiga pärast 100km testi tiiru. Suure kergendusega pean tõdema, et mulle see ratas meeldib. Kuna varem sellega sõita ei olnud saanud siis oli väike hirm peale nelja kuud keberniiti, et äkki ei meeldigi.

Pilt

Pilt

Pilt

Masinal oli küljes küll originaalist kõrgem tuuleklaas aga kuna uus kiiver on nokaga siis sai väike lisa spoiler külge krutitud ja väga ei rapi enam.

Eile sai külge ka scottoiler.

Üht teist tuleb veel teha. Ostuhetkel ei osanud tähelepanu pöörata FI veateatele mis kelladel strobo teeb. Vb esmasel pealevaatamisel ei olnudki näha. Kuna need vahelduvad läbisõiduga. Veidi häiriv on. Ramost öeldi uue hinnaks 182€ mis ei kutsu ostma.
Istme ja raami vahele käib 4 kummipuksi mis peaks vibra vähendama. Nendest on alles vaid üks.
Veidi on veel juhtmestiku kohendada, kaitsmeplokk korralikult kinnitada ja nipet näpet veel aga lõpuks ometi saab sõita selle korras, kukkumisvaba ja hästi hooldatud rattaga :bsmile:
Raha on rohkem alla läinud kui masina enda ostuks...mis teha. Vähemalt peaks nüüd üks korralik liikur jälle teedel juures olema.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 14:16
Postitas Martinez

Sai nädalavahetusel 700km maha sõidetud. Sellest 2 päeva lennuväljal rattaga tutvust tehtud ja sõiduoskusi lihvitud.
Parema esimese supporti juures täheldasin imeliku häält pidurit alla vajutades. Support justkui painutab ketast veidi.
Äkkpidurdustel hakkas ratas ka veidike vibama. Ei midagi hullu aga vajab kindlasti üle vaatamist.
Tagumise piduripedaali peab ka ikkagi madalamale saama. Peab vaatama kas kannatab keeret juurde lõigata ja pikkust vähendada või tuleb jupp vahelt lõigata ja uuesti ühendada.
Esipidurid vaja ka siis lahti võtta ning üle käia. Kettad peaks nö ujuvad olema. Vasak liigub neetidel, parem mitte.

Eelmises postis jäi mainimata, et ratas sai tagasi originaal kõrgusesse viidud. Vahetasin pikema foorumikaaslasega ringi.
Põhjakaitse võiks veidikene kitsam olla. Lennuväljal hää pidamine ja painutades said mõlemal pool esimeste nurkadega betooni kraabitud. Samas käisid saapaninad enne vastu maad ning kriiti jäi ka vaid tagumisele rehvile poole cm jagu. Ehk siis tava olukordades nii palju vast ei hakka kallutama ka. Minu pikkuse juures mugavam originaal kõrgusega rattaga liigelda.

Muidu rattaga igati rahul. Sõita mugavam kui eelmisega ja eks edasi liigub ka veidi paremini.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 14:22
Postitas urmas66

No iga juhul väga korras näeb välja,kohe hea vaadata. Ja kui veel meeldib ka siis ei muud ,kui muretuid kilomeetreid.


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 20:23
Postitas Piipz

kelle põhjakaitse?


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 20:32
Postitas Martinez

Cosmo

DL1000 jaoks vaheplaat kuna leegikas ulatub kaugemale.

https://www.cosmo-accessories.com/onlin ... -info.html


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 22:09
Postitas Piipz

Hea link, saan siit just täpselt selle, mida olen mõelnud, et võiks lasta kellelgi teha:
https://www.cosmo-accessories.com/onlin ... -info.html


Re: RE: Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 22:29
Postitas Martinez
Piipz kirjutas:

Hea link, saan siit just täpselt selle, mida olen mõelnud, et võiks lasta kellelgi teha:
https://www.cosmo-accessories.com/onlin ... -info.html

Pole tänu väärt ;)
Üle lombi ollakse suht pissed off nende pärast.
Olla sealt detailid tellinud ja nüüd vorbivad mõningate variatsioonidega ning müüvad poole odavamalt. Samas mina jäin oma tellitud vidinate kvaliteediga rahule ja hind kokkuvõttes 3x soodsam kui saatmist ja tolli ka arvestada.

Tahaks endale ka kellade kohale gps/telefoni hoidjat aga mul seal ainult 2 sarve mis tulevad mõlemale poole tuuleklaasi nurka ja pole kuhugi kinnitada. Peab miskit välja mõtlema. Hetkel telefon paagikotis ja pole kõige mugavam jälgida.

Häälkäsklused tulevad küll kõrva aga kuna spido miilides ja overlay'd pole leidnud siis vahel hea ikkagi kiirusele ja kaardile pilku peale visata


Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Postitatud: 07 Mai 2018, 23:02
Postitas urmas66

Telefoni/GPS hoidik on siin võimalik kokku panna sadadest eri osadest.Meil saab neid läbi KG Knutssoni või Autoeksperdi tellida(paar nädalat max on tellimise aeg olnud).
http://www.brodit.com
http://www.kgk.ee/tootjad/brodit/
ja üks erijuppide osa sealt on
https://brodit.se/images/231152.pdf
Mina olen sealt kõik võimalikku omale leidnud.Materjal on kas tugev komposiit või anodeeritud alumiinium.Tsikli peale läks koos laadijaga hoidik maksma umbes 60€.Koosnes 3 -st osast.Alumiinium kinnitus lenksule ja margi põhine tel kinnitus+spetsiaalne klamber,mis tel hoidjas sees hoiab(ainult tsikli peal vajalik).