Fighteri ehitus
Moderaator: Moded
Fighteri ehitus
Tere!
Kaalun varianti võtta talveks ette fighteri ehitus. Silmapiiril on just selleks sobiv trääsa näinud suzu TL1000R. Defineerin "trääs" - gondlid kraabitud, vasakul küljekaanes gondli kinnituskruviga hõõrutud auk, kust immitseb välja õli, sumpsid kraabitud jne. Samas mootor tundub heas korras olevat.
Tean, et siin foorumis on mõned fighterite fännid (ehitajad?). Küsimused olekski suunatud fighterite vallas informeeritud inimestele ja teistele, kes asjalikku nõu oskavad anda.
Kui ma TL1000R gondlitest puhtaks teen, siis kust ma leian fighterile sobivad miniatuursed gondlid? Kuna ma neid ise kindlasti tegema ei hakka (aja, võimaluste ja oskusteabe nappusel), siis kas on Eestis tegijaid? Hakkan kindlasti ka netist vaatama nö valmis gondli kit'de pakkujaid, kuid need on tõenäoliselt päris kallid.
Küsimus velgede kohta - orig.alumiiniumveljed (värvitud vist pulbervärviga) - kas on võimalik liivapritsiga puhastada, ära poleerida ja lakkida (või hoopis kroomida)?
Juhtraud - fighterile üldiselt vist bike lenksu külge ei jäeta, vaid asendatakse pikema-sirgemaga? Mis võib peavalu põhjustada lenksu vahetamisel (gaasirutska, elektrividinad, siduri-piduri hoovad)?
Muud fighterile "kohustuslikud" elemendid, näiteks väikesed ümarad esituled...kas tähendab elektrisüsteemi muutmist või muid probleeme?
Tänan juba ette asjatudlike vastuste/kommentaaride eest!
Kaalun varianti võtta talveks ette fighteri ehitus. Silmapiiril on just selleks sobiv trääsa näinud suzu TL1000R. Defineerin "trääs" - gondlid kraabitud, vasakul küljekaanes gondli kinnituskruviga hõõrutud auk, kust immitseb välja õli, sumpsid kraabitud jne. Samas mootor tundub heas korras olevat.
Tean, et siin foorumis on mõned fighterite fännid (ehitajad?). Küsimused olekski suunatud fighterite vallas informeeritud inimestele ja teistele, kes asjalikku nõu oskavad anda.
Kui ma TL1000R gondlitest puhtaks teen, siis kust ma leian fighterile sobivad miniatuursed gondlid? Kuna ma neid ise kindlasti tegema ei hakka (aja, võimaluste ja oskusteabe nappusel), siis kas on Eestis tegijaid? Hakkan kindlasti ka netist vaatama nö valmis gondli kit'de pakkujaid, kuid need on tõenäoliselt päris kallid.
Küsimus velgede kohta - orig.alumiiniumveljed (värvitud vist pulbervärviga) - kas on võimalik liivapritsiga puhastada, ära poleerida ja lakkida (või hoopis kroomida)?
Juhtraud - fighterile üldiselt vist bike lenksu külge ei jäeta, vaid asendatakse pikema-sirgemaga? Mis võib peavalu põhjustada lenksu vahetamisel (gaasirutska, elektrividinad, siduri-piduri hoovad)?
Muud fighterile "kohustuslikud" elemendid, näiteks väikesed ümarad esituled...kas tähendab elektrisüsteemi muutmist või muid probleeme?
Tänan juba ette asjatudlike vastuste/kommentaaride eest!
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Esiteks muidugi jõudu projekti elluviimisel ja minu arvates oled superhea "tooriku" valinud! Kui see on ikka see "Suzuki's V-Twin Superbike" mis mulle silmade ette tuli. Üks kollane originaal sõidab Tallinnas ringi ja kahe sportsumpsiga teeb see aparaat ikka ülimõnusat häält... Ja väänet paistab ka piisavalt olevat. gondlite osas on kohalike tegijate põhiprobleem vormi valmistamine, mis ühe/kahe gondli tellimise puhul kuidagi ära ei tasu ja rohkem tellijaid ilmselt meie turu väiksust arvestades Eestist ei leia... Aga miks sa sinna üldse plastikud panna tahad? Minu teada on kõige rajumad fighterid põhiliselt selle mustrilise? plekiga ära disainitud. Ja päris maru jääb...
Tulede osas peaks ju kõik 12V-sed autode lisatuled sobima. Tähtis on, et pirnide koguvõimsust originaaliga võrreldes suuremaks ei aja ja et tuled ise teed näitaksid. Pean silmas seda, et ainult auto udutulede kasutamise korral võid pimedas kaugele vaatamisega hätta jääda...
Jõudu siis ja anna oma projekti kulgemisest siin ülevaadet ka!
Fazer
Tulede osas peaks ju kõik 12V-sed autode lisatuled sobima. Tähtis on, et pirnide koguvõimsust originaaliga võrreldes suuremaks ei aja ja et tuled ise teed näitaksid. Pean silmas seda, et ainult auto udutulede kasutamise korral võid pimedas kaugele vaatamisega hätta jääda...
Jõudu siis ja anna oma projekti kulgemisest siin ülevaadet ka!
Fazer
Kui veljed on tõesti pulbriga värvitud, siis saab nende puhastamine väga vaevarikas(ajakulukas) ehk siis kallis olema.Ja pärast pritsi on velg nagu 100 - ne liivapaber, mida poleerida pole mõtet.
Muidugi pidi olema valuvelgede jaoks mingite klaaskuulikestega pritsimine, mis ei pidanud eriti karvast pinda tegema.Selle meetodiga peaks veelgi ajakulukam olema.
Aga kõige täpsema info saab töömehe käest.
Muidugi pidi olema valuvelgede jaoks mingite klaaskuulikestega pritsimine, mis ei pidanud eriti karvast pinda tegema.Selle meetodiga peaks veelgi ajakulukam olema.
Aga kõige täpsema info saab töömehe käest.
Läbustan teemat, kuna eriti tarka nõu pähe ei tule antud teemal.... aga jube hea on üle hulga aja lugeda teemat mille algataja väljendab oma mõtteid selgelt ja esitab küsimusi nii et saad kohe aru, et inimesel tõsi taga !
Gondleid tegelt suudavad pea kõik autotuunijad teha. Pole vahet tegelikult kas teha supra spoilerit või tsikli gondlit.
Usun et sa suudad oma visiooni neile piisavalt selgelt esitada.
Võid küsida näiteks db-hp.ee pealiku Airo käest. Ta ise ka tsiklimees ja kuulab ära sind kindlasti.
Lenks.... mujal maailmas oeln näinud et on lihtsalt krossika lenks pandud. Trossid võivad lühikeseks jääda küll jah. Ületamatu probleem see ei tohiks aga olla.
Gondleid tegelt suudavad pea kõik autotuunijad teha. Pole vahet tegelikult kas teha supra spoilerit või tsikli gondlit.
Usun et sa suudad oma visiooni neile piisavalt selgelt esitada.
Võid küsida näiteks db-hp.ee pealiku Airo käest. Ta ise ka tsiklimees ja kuulab ära sind kindlasti.
Lenks.... mujal maailmas oeln näinud et on lihtsalt krossika lenks pandud. Trossid võivad lühikeseks jääda küll jah. Ületamatu probleem see ei tohiks aga olla.
Aitäh info eest!
Tekkis küsimus seoses leegitorudega. Tõenäoliselt peaksin ostma uued sumpad, millega saab kaasa ka leegitorud. Kui aga on soov sumpad mitte originaal-asendisse panna, siis pole originaal-leegikatest kasu. Kas ise ka leegitorusid tehakse ja mis materjalist, mis tehnoloogiaga nad painutatakse, millega kaetakse?
Veel üks küsimus - kas tsikliga mootoristendis ka käia saab enne ostu?
Tekkis küsimus seoses leegitorudega. Tõenäoliselt peaksin ostma uued sumpad, millega saab kaasa ka leegitorud. Kui aga on soov sumpad mitte originaal-asendisse panna, siis pole originaal-leegikatest kasu. Kas ise ka leegitorusid tehakse ja mis materjalist, mis tehnoloogiaga nad painutatakse, millega kaetakse?
Veel üks küsimus - kas tsikliga mootoristendis ka käia saab enne ostu?
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
ma ei tea nüüd kas OT - aga TL on ka soolenduril ja see on just Karmi käe alt tulnud
http://biker.ee/pics/23/bik_gal_1215.jpg
http://biker.ee/pics/23/bik_gal_1215.jpg
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
Karm on ehitanud 2 TLR-i Fighterit esimene ja ilusam on ühes kindlas kohas, mis polegi nii oluline aga teine peaks olema ühe bikeri foorumi tegelase oma. Paar piti rattast, kui see veel Karm-i oma oli:
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(1).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(2).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(3).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(4).jpg
Kui on vaja mingit figteri ehituseks vajalikku nänni (plastikud, tuled vöi mida iganes) siis saad sa seda parima hinnaga Ebay-st ( www.ebay.com vöi www.ebay.de )
Kui sa ise ei oska vöi ei saa Ebayst osta, siis vöin ma sind aidata vabalt sellega.
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(1).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(2).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(3).jpg
http://www.zone.ee/klan/SUURED%20(4).jpg
Kui on vaja mingit figteri ehituseks vajalikku nänni (plastikud, tuled vöi mida iganes) siis saad sa seda parima hinnaga Ebay-st ( www.ebay.com vöi www.ebay.de )
Kui sa ise ei oska vöi ei saa Ebayst osta, siis vöin ma sind aidata vabalt sellega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.