Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Moderaator: Moded
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Mul nimelt probleem kütusekuluga. Rahulikult linnas sõites tuleb see keskeltläbi 9-9.5 kanti. Ja rahuliku sõidu all pean silmas, et hoian pöördeid kuskil 3-4 tuhande vahel. Õhufilter on korras, küünlad uued. Motomehaanik oskas rääkida, et karpades pidavat olema sees normist suuremad düüsid. Kas see võib kütusekulu nii palju tõsta? Või on veel mingeid asju mida kontrollida? Saan aru et tegu on suure ja võimsa rattaga aga selline kulu tavasõidu juures on palju minu jaoks. Ratas on 1998 karpadega bläku. Tänud abi eest!
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Tervist,
Jah suuremate düüsidega on see ok. Asja võiks veidi parandada karpade sünkroniseerimine aga kui masin töötab hästi siis vaevalt see palju mõjutab.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Mina oma karpadega blackbirdiga linnas alla 9 kunagi ei saanud. Ainult pikkade maantee otstega tuli kuhugi 6,5 kanti. Mul võibolla käsi ka vähe äkilisem, aga selle ratta puhul kuluski rehve, kette ja kütust kohe mõnuga.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Omasin Bläkut 8 aastat, sõitsin läbi 64000km ning enamuses oli küttekulu 5-5.5l/100km-le, Pikematel reisidel kahekesi + kohvrid võttis isegi vähem, ca4,8. Kusjuures linnas tiksudes kuuenda käiguga tühikäigul läbi Warssavi linna sain keskmiseks isegi 4,4l/100le. Tuttaval võttis ETV1000 Caponord samal teekonnal 2-3l sajale rohkem, tanklas tuli päris suur hinnavahe. Mul olid originaal düüsid, 118kw ja tehase summutid.
Täiesti absurd on lugeda uute mootorrataste küttekulu teste reaalses maailmas, VFR1200-ga paagitäiega üle 240km kaugusele ei sõida (matkaratas!), vana bläkuga polnud 360+km mingi probleem.
Karpad ruulivad täiega!
Jawa 350
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Minu arust oleks ka mõistlik kulu 6-7 sajale. Kas nende düüside tõttu on küttekulu tõesti siis nii palju suurem? Just käisin tankimas siis tuli keskmine kulu 8 sajale. Sumpad on ka originaalid aga minuarust teevad kõvemat häält kui stock seades olema peaks, äkki mingid sõelad seest välja kisutud? Äkki on mõni sama aasta karpa bläku liikvel millega võrrelda. 3500 pöörde juures on mingi imelik plirin ka kosta, nagu mingi kruvi oleks lahti või mõni vedru käib metalli vastu vibratsioonist. Tänud vastajatele kuna oman seda tüüpi ratast esimest korda siis oleks hea teada mis on normaalne ja mis ebanormaalne.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Hei Bläku omanikud, oskab keegi kommentaarida seda?
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 27 Apr 2004, 22:07
- Tsikkel: Honda Blackbird
- Asukoht: lõuna eesti
- Tänanud: 3 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Mul on 98a karpadega mudel.
Keskmine kulu on enamasti ca 6 sajale.
Kütusekulu pole muutunud kuigi olen muutnud palju.
Algselt originaal seades,seejärel Dynojet kit (suurte düüsidega) KN õhufilter ja Remuse summutid.
Minu arust Dynojetiga võttis isegi vähem maanteel, linnas aga rohkem.
Kuna lärmist sai kõrinis siis panini originaal summutid ja paber õhufiltri tagasi. Dynojet jäi keskmiste düüsidega.
Minu arust on see viimane varjant kõige parem. Väänet nagu oleks rohkem aga samas on vaikne.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ma ei tea mis kuradi pärast ta mul nii palju seda kütust sööb siis? Kas suurem düüs tõstab küttekulu 2l/100km kohta siis või on midagi muud seal ikka viga.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Omast kogemusest - stock peadüüs 180, sees oli 185, segusiibri nõel oli 4. astmes, tegin 70km ringi ja selleks kulus 8 liitrit kütust. Peale seda kui taastasin karpa tehaseseaded (peadüüs 180 ja nõel 3. stmesse) langes kütusekulu sinna 5-6l/100km peale. Rattaks oli ühepütane 577cm3.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Kas vastab tõele, et bläkul ei saa karpas nõelade asendit muuta? Need nõelad, mis küttesegu reguleerima peaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Kui on Keihin'id siis ei saa jah.
(Ok saab, kui nõela korki natukene modida, et seib alla mahuks ja nõel vabalt liikuma jääb)
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Magician kirjutas:Ma ei tea mis kuradi pärast ta mul nii palju seda kütust sööb siis? Kas suurem düüs tõstab küttekulu 2l/100km kohta siis või on midagi muud seal ikka viga.
Suuremad düüsid tõstavad kütuse kulu linnas ja see 8L/100 ei ole siinjuures mingi "lagi"-saab ka olulisemalt suuremat kulu randmega tekitada
Maanteel võib kulu ennem isegi mõne kriipsu võrra väiksem olla...
Põhjuseid võib suuremal kulul olla palju muid ka: nt. mootori surveaste; karpad pole sünkroonis ; rattalaagrid, mis liialt kulunud; "kiiva" jooksev(või liialt pingul) kett, jm. selline "klassika". Ega ennem asi ei parane kui sellised asjad järjest läbi kontrollid. Omal on Bläckuga olemas kogemus kütuse kulu alanemisest peale mootori keti vahetamist ja karpade sünkroniseerimisest(oli vist ka nii 1,5..2L/100, mis vähenes)...
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
meier kirjutas:Magician kirjutas:Ma ei tea mis kuradi pärast ta mul nii palju seda kütust sööb siis? Kas suurem düüs tõstab küttekulu 2l/100km kohta siis või on midagi muud seal ikka viga.
Suuremad düüsid tõstavad kütuse kulu linnas ja see 8L/100 ei ole siinjuures mingi "lagi"-saab ka olulisemalt suuremat kulu randmega tekitada
Maanteel võib kulu ennem isegi mõne kriipsu võrra väiksem olla...
Põhjuseid võib suuremal kulul olla palju muid ka: nt. mootori surveaste; karpad pole sünkroonis ; rattalaagrid, mis liialt kulunud; "kiiva" jooksev(või liialt pingul) kett, jm. selline "klassika". Ega ennem asi ei parane kui sellised asjad järjest läbi kontrollid. Omal on Bläckuga olemas kogemus kütuse kulu alanemisest peale mootori keti vahetamist ja karpade sünkroniseerimisest(oli vist ka nii 1,5..2L/100, mis vähenes)...
Mootori keti all pead silmas ikka veoketti?
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Magician kirjutas:meier kirjutas:Magician kirjutas:Ma ei tea mis kuradi pärast ta mul nii palju seda kütust sööb siis? Kas suurem düüs tõstab küttekulu 2l/100km kohta siis või on midagi muud seal ikka viga.
Suuremad düüsid tõstavad kütuse kulu linnas ja see 8L/100 ei ole siinjuures mingi "lagi"-saab ka olulisemalt suuremat kulu randmega tekitada
Maanteel võib kulu ennem isegi mõne kriipsu võrra väiksem olla...
Põhjuseid võib suuremal kulul olla palju muid ka: nt. mootori surveaste; karpad pole sünkroonis ; rattalaagrid, mis liialt kulunud; "kiiva" jooksev(või liialt pingul) kett, jm. selline "klassika". Ega ennem asi ei parane kui sellised asjad järjest läbi kontrollid. Omal on Bläckuga olemas kogemus kütuse kulu alanemisest peale mootori keti vahetamist ja karpade sünkroniseerimisest(oli vist ka nii 1,5..2L/100, mis vähenes)...Mootori keti all pead silmas ikka veoketti?
Ei, seda va gaasijaotuse ajami("nukkvõlli") ketti. Minu omal oli eelmine omanik ringraja kalduvustega olnud ja u.60tuh. juures oli raske mootorit väga hästi tööle saada/reguleerida(sooja ja külma mootoriga olid erinevad anomaaliad)... seekord aitas veninud "nukaketi" vahetus.
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Alles võtsin karpadel alt ära ujuki pottid ,puhastasin ja huvipärast vaatasin mis mõõduga on peadüüsed,siis need oli 142.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Kui märgid ei lähe kokku siis kett on venind . http://www.cbrxx.com http://superdrozd.narod.ru/load.html . http://www.cbr1100xx.ru/docs.php
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Nüüd vist lisanduski nukaketi/ketipinguti probleem kuna tühikäigul on kuulda selget klõbinat mootorist.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Bläckudel ongi nukakett koos pingutiga enamasti 60-80 tuhande vahemikus vahetusse läinud. Esimesed tundemärgid ilmnevad kui lased gaasi järsult kõrgetelt pööretelt tühikäigule ning sellega kaasneb kõrin. Harvematel juhustel on kett ja/või pinguti ka 100 tuh välja venitanud. Säästuprogrammi raames võid ainult keti vahetada aga teades tolle ajastu Hondade ketipinguteid ja nende ootamatuid järeleandmisi, siis soovitada saab ikka pinguti+keti komplektis vahetust. Õnneks ei olnud see komplekt sugugi väga kulukas ja vahetus bläckul töövõtete poolest suht mõistlik ja mõnus tegevus.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Sellisel juhul ma oma ratta odomeetrit uskuda ei saa, sest seal 33000 hetkel ees. Ühtlasi huvitaks asjaolu kui kiire selle vahetusega on ehk ega seal mingit suuremat kahju ei või tekkida? Nädalake kannatab sõita veel?
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Vabalt võib see odo olla juba teisel ringil. Arvestades selle tsikli sihipärast kasutust, siis täitsa normaalne ju 100 kilo ja pluss kilomeetreid.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Oskab keegi seda küttekulu asja veel kommenteerida? Väljamaa voorumist üks ütles, et ei soovita düüse väiksema vastu vahetada kuna võib segu lahjaks jätta ja põhjustada seeläbi mootori liiga kõrget töötemperatuuri? Vastab selline asi tõele? On mõnel spetsialistil arvamusi düüside väiksema vastu vahetamise kohta?
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Magician kirjutas:Oskab keegi seda küttekulu asja veel kommenteerida? Väljamaa voorumist üks ütles, et ei soovita düüse väiksema vastu vahetada kuna võib segu lahjaks jätta ja põhjustada seeläbi mootori liiga kõrget töötemperatuuri? Vastab selline asi tõele? On mõnel spetsialistil arvamusi düüside väiksema vastu vahetamise kohta?
Kui kasutad originaal õhufiltrit siis ei peaks midagi paha sündima.Tehasest ta nii ju välja tuli
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Asi ongi selles, et tehasest tuli ta välja 140-142 mõõdus düüsidega mul on 150 hetkel.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ja küünlad on mis värvi?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ei ole küünlaid maha võtnud kuna pole sellised tööriistu, et sinna ligi pääseda. Mul läheb ta reedel töösse siis lasen mehaanikul üle vaadata.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Küsimus ekspertidele: Käisin Pärnus hooaja avamisel ja tiksusin paraadil ca 10km esimese ja teise käiguga. Kiirus enamus ajast suhteliselt madal. Kui rattaga Auto24 ringile jõudsin ja seisma jätsin hakkas jahutusvedeliku ülevoolu voolikust jahutusvedelikku jooksma. Kogus võis olla 200-300ml umbes, loik oli igal juhul maas. Hiljem ära sõites mingeid ülekuumenemise märke ei näinud ja mootori temp oli normis. Kas see võis olla tingitud vedeliku paisumisest kuna tase paagis oli liiga kõrge? Ma seda taset vaspsjee kontrollida ei saa sest paagile raske ligi pääseda ja sealt külje pealt ei paista mitte midagi. Äkki oskab mõni targem nõu anda?
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ju see tase paisupaagis max joonest pidi kõrgem olema, et üleliigse välja pressis. Ventikas ikka ilusti rakendus?
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ventikas töötas ilusti, kogu selle aja püsis mootori temp normi piirides.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Ei usu, et midagi hullu. Kindluse mõttes vaata hommikul paisupaagi tase üle.
Re: Honda CBR1100XX Super Blackbird 2001- marti252
Juhul kui ma sinna jahutusvedelikku lisama pean siis kas erinevaid vedelikke võib kokku valada? Ma ei tea, mis seal praegu sees on aga mul kuuri all üks liitrine Motul jahutusvedelik alles.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.