DR750 ja DR800

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Prets »

Väga viis pill! Eriti ilus on sadula värvilahendus.

(togi)
Kasutaja avatar

VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas VW »

Väga kena värvilahendusega ratas. Sadul on samuti ilusti välja tulnud :bsmile:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Piipz »

madone kirjutas:
Piipz kirjutas:

mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks

ei tea.. mul 2 jooksu pidand mõlemad 5k kanti.. sa piips sõidad ikka täiesti pussy mode "on" asendis vist (togi)

:mrgreen:

No siis meist kõvemad mehed on ka 15k saanud kätte sellega. Kuigi jah, siis oli ta juba veits liiga slickiks kulunud.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Endal Castroli poolsünt 10w/40
Enne seda oli Valvoline Durablend, mingit vahet ei tee neil igatahes.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kevad käes, ajame DRid kokku ja sõidame natuke? :bsmile:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Piipz »

sõitsime primoga täna tükk aga raptile ees, taga, vasakul ja paremal ning lehvitasime aga musta visiiriga mees ei pannud meid tähele.
aga no mis sa neist autodest ikka vahid (peterburi teel hommikul suunaga tallinna poole)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kui sa ütled ehk mis autoga sa olid siis ehk isegi nägin :D

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Primo »

Piipz kirjutas:

sõitsime primoga täna tükk aga raptile ees, taga, vasakul ja paremal ning lehvitasime aga musta visiiriga mees ei pannud meid tähele.
aga no mis sa neist autodest ikka vahid (peterburi teel hommikul suunaga tallinna poole)

Vanaema oli sul hommikul, kell oli mingi 1300 (lol)
Sinise Opeli surnumatjaga olime.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Autot ma nägin jep, läksite enne Alexelat mööda korra, ja pärast foori ma teid enam ei näinudki. :roll:

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Piipz »

surnumatja oskabki salakavalalt pärast foori haihtuda (togi)
ja nädalavahetustel lõpeb mul hommik siis, kui uni ära läheb :P

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Eile oli seiklusrikas päev DRi jaoks.
Kojusõites oleks peaaegu ratta mahakandmisele sõitnud, kuid tänu vastupöörde kasutamisele ei juhtunud miskit.
Teise asjana avastasin et, linnasõites 60km/h pealt lenks kiilub täiesti kinni, mõlemile poole keeramine täiesti suhteliselt raske ja vaevaline. Jäin siis seisma, ning kontrollisin kummirõhku, kuna rehv oli korras, siis sai koju sõidetud ja esihark lahti võetud. Ning leidsin , siis et roolikannu(vist on see asi) alumine koonuslaager oli suhteliselt otsas, Nüüd siis ratas seisab ja ootab uut laagrit et kokku panna. Arvatavasti juhtub see esmaspäeval.

Pildike ka kui koju jõudsin.
Pilt


Ducar
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Apr 2010, 08:05

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Ducar »

Mida rohkem ma seda masinat vaatan, seda rohkem see mulle meeldima hakkab, alguses need mulle absoluutselt ei meeldinud. Aga nael kummi! :bsmile:


E
Postitusi: 22
Liitunud: 14 Mär 2007, 15:29
Tsikkel: Suzuki DR BIG 89'

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas E »

Oli kunagi DR, kahetsen, et loobusin ja igatsen tagasi seda elajat. Kui eelpool keegi mainis, et võttis korteris mootori pooleks, siis tulid meelde ajad, kuidas sai lasnamäe korteri vannis käigukasti kuuma veega pestud enne kokkupanemist ja pärast rõdul paagi peal pahtlit lihvitud.

dubweiser kirjutas:

mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.

Õlist niipalju, et sai proovitud kunagi Motuli mineraalist kuni liqui moly täissündini ja kõige paremini nurrus see mootor ikkagi castroli poolsündiga. LM täissündi pealt castroli poolsündi peale üle minnes oli vahe tuntav mootori käigus.

Siduriga näiteks selline lugu, et oli teine veidike vigane ja kas ei lahutanud või siis libises (vastavalt trossi pingutamisele). Peale castroli sissevalamist kadus see probleem ilma midagi puutumata.

Üldiselt on soovitatav õlirõhu andur panna, see mootor läheb kuumaks ja seega õli vedelaks ja rõhk võib teinekord väga ära kaduda. Lisaks - külgjalad kipuvad neil välja venima ja ratas vajub lääpa jala peal seistes, seega ei soovitata lääpas jala peal eriti mootoril käia lasta, kuna pump ei pruugi õli kätte saada, kui õli vähem juhtub olema parasjagu.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kellelgi siin tuuleklaasi ei ole pakkuda?


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

RaPtile kirjutas:

Kellelgi siin tuuleklaasi ei ole pakkuda?

tuuleklaas RaPtile suunas välja saadetud.

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Klaas käes ja ootab külge panemist.
Tänud juss (w) :bsmile:

Kasutaja avatar

allakarjallak
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Juun 2010, 17:07
Tsikkel: Suzuki DR 750

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas allakarjallak »

Soetasin talvel edulisema duorattalise jalgevahele... Nii et kruusa peal näeme...

Pilt
Pilt

Viimati muutis allakarjallak, 13 Juul 2010, 11:00, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Tervist DR Big'i mehed.
Kas kellelgi oleks laenata spets. tõmmitsat DR800 hooratta eemaldamiseks?
Hakkasin mootorit lahkama, aga tavalise tõmmitsa käpad ei pidanud pingele vastu...
Mait


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

tiam kirjutas:

Tervist DR Big'i mehed.
Kas kellelgi oleks laenata spets. tõmmitsat DR800 hooratta eemaldamiseks?
Hakkasin mootorit lahkama, aga tavalise tõmmitsa käpad ei pidanud pingele vastu...
Mait

Proovi hooratas fööniga soojaks ajada, keera tõmmitsale pinge peale ja koputa haamriga keskmise poldi pihta. Need on nipid mis peaksid abiks olema.


matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas matcho »

kas dr650-ile on ka võimalik õlirõhu andurit kuhugi panna ????

E kirjutas:

Oli kunagi DR, kahetsen, et loobusin ja igatsen tagasi seda elajat. Kui eelpool keegi mainis, et võttis korteris mootori pooleks, siis tulid meelde ajad, kuidas sai lasnamäe korteri vannis käigukasti kuuma veega pestud enne kokkupanemist ja pärast rõdul paagi peal pahtlit lihvitud.

dubweiser kirjutas:

mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.

Õlist niipalju, et sai proovitud kunagi Motuli mineraalist kuni liqui moly täissündini ja kõige paremini nurrus see mootor ikkagi castroli poolsündiga. LM täissündi pealt castroli poolsündi peale üle minnes oli vahe tuntav mootori käigus.

Siduriga näiteks selline lugu, et oli teine veidike vigane ja kas ei lahutanud või siis libises (vastavalt trossi pingutamisele). Peale castroli sissevalamist kadus see probleem ilma midagi puutumata.

Üldiselt on soovitatav õlirõhu andur panna, see mootor läheb kuumaks ja seega õli vedelaks ja rõhk võib teinekord väga ära kaduda. Lisaks - külgjalad kipuvad neil välja venima ja ratas vajub lääpa jala peal seistes, seega ei soovitata lääpas jala peal eriti mootoril käia lasta, kuna pump ei pruugi õli kätte saada, kui õli vähem juhtub olema parasjagu.

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas grahv »

matcho kirjutas:

kas dr650-ile on ka võimalik õlirõhu andurit kuhugi panna ????

Rõhumõõdu ava asub otse piduripedaali kõrval - üsna lihtne on siis see turritav andur saapaga ära lõhkuda. Kui vahetükiga või voolikuga anduri asendit/asukohta muuta, siis pole probleem. Aga kõigepealt katsu sobiva mõõtepiirkonnaga andur leida.

G


matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas matcho »

see kork mis on kohe õlitaseme akna kõrval ve ??

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas grahv »

matcho kirjutas:

see kork mis on kohe õlitaseme akna kõrval ve ??

Just, ja rõhk 3000 pöörde peal vaid 0.3-0.7 kg/cm2

Kasutaja avatar

laser
Postitusi: 81
Liitunud: 18 Juun 2009, 09:46
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas laser »

Kas kellegil on vanema 88-90 aasta dr750s mudeli varuosade saamisega kogemusi? Tahaks ühte sellist, kuid uuriks teadjatelt enne, kuidas juppidega lood on.

Päikest

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Suzuki juppe müüb RAMO.
Või kui on soovi kaugemalt osta, siis vaata www.cmsnl.com, www.hessler-motorsport.de
Siiani ei ole varuosade saadavusega probleeme tekkinud.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kas keegi kes omab uuemat DRi SR43b, oleks nõus aitama nõu ja jõuga probleemi selgitamisel, asi karbussis, aga täpselt ei teagi hetkel,
Nimelt, väike osa bensu jõuab kuidagi õhukopsikusse, nõelad läbi, või mingi tihend vms.


Rattal
Postitusi: 117
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Rattal »

RaPtile kirjutas:

Kas keegi kes omab uuemat DRi SR43b, oleks nõus aitama nõu ja jõuga probleemi selgitamisel, asi karbussis, aga täpselt ei teagi hetkel,
Nimelt, väike osa bensu jõuab kuidagi õhukopsikusse, nõelad läbi, või mingi tihend vms.

Terv! Oli kunagi selline ratas ja karpade probleemist mäletan,et ujutas ka mingil hetkel üle ja jooksis pikal pidurdusel nagu täis. Probleemiks oli ujukinõela pesa O-rõngas tihend, mis oli lihtsalt väsind! Mõlemale karpale uued ja käis kui kell :bsmile:

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Pöördun siis uuesti siia oma karpa murega. Sai siis lahti võetud ja puhastatud karpad. Probleem nüüd selline, et külmalt ja soojalt läheb ilusti käima, aga nii kui natuke gaasi keerata, teeb kohe " bööööööö " ja sureb välja. Ilmselt on segu rikas, aga mida muutma peaks kui karpad sai täpselt samamoodi kokku pandud kui lahti võetud?
Ja siis selline küsimus et, nn karburaatori üleval, kahe selle musta kambri vahel on üks voolik, aga teist otsa ei oska enam kuskile panna sellel, jääbki nii et üks ots karpas ja teine ripub tühjalt, selline jäme voolik.
Kui kellelgi mingi mõtteid siis jagage, ise täielikus teadmatuses.
A, ükspäev sai ülevaatusel ka käidud, olemas ilma mingite probleemiteta :bsmile:
Pilt

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

RaPtile kirjutas:

...
Ja siis selline küsimus et, nn karburaatori üleval, kahe selle musta kambri vahel on üks voolik, aga teist otsa ei oska enam kuskile panna sellel, jääbki nii et üks ots karpas ja teine ripub tühjalt, selline jäme voolik.
Kui kellelgi mingi mõtteid siis jagage, ise täielikus teadmatuses.
...

Ega see juhuslikult ülevooluvoolik ei ole?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”