DR750 ja DR800
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
madone kirjutas:Piipz kirjutas:mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks
ei tea.. mul 2 jooksu pidand mõlemad 5k kanti.. sa piips sõidad ikka täiesti pussy mode "on" asendis vist
No siis meist kõvemad mehed on ka 15k saanud kätte sellega. Kuigi jah, siis oli ta juba veits liiga slickiks kulunud.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: DR750 ja DR800
mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.
Re: DR750 ja DR800
Endal Castroli poolsünt 10w/40
Enne seda oli Valvoline Durablend, mingit vahet ei tee neil igatahes.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
sõitsime primoga täna tükk aga raptile ees, taga, vasakul ja paremal ning lehvitasime aga musta visiiriga mees ei pannud meid tähele.
aga no mis sa neist autodest ikka vahid (peterburi teel hommikul suunaga tallinna poole)
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: DR750 ja DR800
Piipz kirjutas:sõitsime primoga täna tükk aga raptile ees, taga, vasakul ja paremal ning lehvitasime aga musta visiiriga mees ei pannud meid tähele.
aga no mis sa neist autodest ikka vahid (peterburi teel hommikul suunaga tallinna poole)
Vanaema oli sul hommikul, kell oli mingi 1300
Sinise Opeli surnumatjaga olime.
Re: DR750 ja DR800
Autot ma nägin jep, läksite enne Alexelat mööda korra, ja pärast foori ma teid enam ei näinudki.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
surnumatja oskabki salakavalalt pärast foori haihtuda
ja nädalavahetustel lõpeb mul hommik siis, kui uni ära läheb
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: DR750 ja DR800
Eile oli seiklusrikas päev DRi jaoks.
Kojusõites oleks peaaegu ratta mahakandmisele sõitnud, kuid tänu vastupöörde kasutamisele ei juhtunud miskit.
Teise asjana avastasin et, linnasõites 60km/h pealt lenks kiilub täiesti kinni, mõlemile poole keeramine täiesti suhteliselt raske ja vaevaline. Jäin siis seisma, ning kontrollisin kummirõhku, kuna rehv oli korras, siis sai koju sõidetud ja esihark lahti võetud. Ning leidsin , siis et roolikannu(vist on see asi) alumine koonuslaager oli suhteliselt otsas, Nüüd siis ratas seisab ja ootab uut laagrit et kokku panna. Arvatavasti juhtub see esmaspäeval.
Pildike ka kui koju jõudsin.
Re: DR750 ja DR800
Mida rohkem ma seda masinat vaatan, seda rohkem see mulle meeldima hakkab, alguses need mulle absoluutselt ei meeldinud. Aga nael kummi!
Re: DR750 ja DR800
Oli kunagi DR, kahetsen, et loobusin ja igatsen tagasi seda elajat. Kui eelpool keegi mainis, et võttis korteris mootori pooleks, siis tulid meelde ajad, kuidas sai lasnamäe korteri vannis käigukasti kuuma veega pestud enne kokkupanemist ja pärast rõdul paagi peal pahtlit lihvitud.
dubweiser kirjutas:mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.
Õlist niipalju, et sai proovitud kunagi Motuli mineraalist kuni liqui moly täissündini ja kõige paremini nurrus see mootor ikkagi castroli poolsündiga. LM täissündi pealt castroli poolsündi peale üle minnes oli vahe tuntav mootori käigus.
Siduriga näiteks selline lugu, et oli teine veidike vigane ja kas ei lahutanud või siis libises (vastavalt trossi pingutamisele). Peale castroli sissevalamist kadus see probleem ilma midagi puutumata.
Üldiselt on soovitatav õlirõhu andur panna, see mootor läheb kuumaks ja seega õli vedelaks ja rõhk võib teinekord väga ära kaduda. Lisaks - külgjalad kipuvad neil välja venima ja ratas vajub lääpa jala peal seistes, seega ei soovitata lääpas jala peal eriti mootoril käia lasta, kuna pump ei pruugi õli kätte saada, kui õli vähem juhtub olema parasjagu.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Kellelgi siin tuuleklaasi ei ole pakkuda?
tuuleklaas RaPtile suunas välja saadetud.
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 11 Juun 2010, 17:07
- Tsikkel: Suzuki DR 750
Re: DR750 ja DR800
Soetasin talvel edulisema duorattalise jalgevahele... Nii et kruusa peal näeme...
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Tervist DR Big'i mehed.
Kas kellelgi oleks laenata spets. tõmmitsat DR800 hooratta eemaldamiseks?
Hakkasin mootorit lahkama, aga tavalise tõmmitsa käpad ei pidanud pingele vastu...
Mait
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
tiam kirjutas:Tervist DR Big'i mehed.
Kas kellelgi oleks laenata spets. tõmmitsat DR800 hooratta eemaldamiseks?
Hakkasin mootorit lahkama, aga tavalise tõmmitsa käpad ei pidanud pingele vastu...
Mait
Proovi hooratas fööniga soojaks ajada, keera tõmmitsale pinge peale ja koputa haamriga keskmise poldi pihta. Need on nipid mis peaksid abiks olema.
Re: DR750 ja DR800
kas dr650-ile on ka võimalik õlirõhu andurit kuhugi panna ????
E kirjutas:Oli kunagi DR, kahetsen, et loobusin ja igatsen tagasi seda elajat. Kui eelpool keegi mainis, et võttis korteris mootori pooleks, siis tulid meelde ajad, kuidas sai lasnamäe korteri vannis käigukasti kuuma veega pestud enne kokkupanemist ja pärast rõdul paagi peal pahtlit lihvitud.
dubweiser kirjutas:mis õli keegi Doktoris eelistab ja kas on ka kogemusi mootori käigu pehmusel erinevate õlidega.
Õlist niipalju, et sai proovitud kunagi Motuli mineraalist kuni liqui moly täissündini ja kõige paremini nurrus see mootor ikkagi castroli poolsündiga. LM täissündi pealt castroli poolsündi peale üle minnes oli vahe tuntav mootori käigus.
Siduriga näiteks selline lugu, et oli teine veidike vigane ja kas ei lahutanud või siis libises (vastavalt trossi pingutamisele). Peale castroli sissevalamist kadus see probleem ilma midagi puutumata.
Üldiselt on soovitatav õlirõhu andur panna, see mootor läheb kuumaks ja seega õli vedelaks ja rõhk võib teinekord väga ära kaduda. Lisaks - külgjalad kipuvad neil välja venima ja ratas vajub lääpa jala peal seistes, seega ei soovitata lääpas jala peal eriti mootoril käia lasta, kuna pump ei pruugi õli kätte saada, kui õli vähem juhtub olema parasjagu.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: DR750 ja DR800
matcho kirjutas:kas dr650-ile on ka võimalik õlirõhu andurit kuhugi panna ????
Rõhumõõdu ava asub otse piduripedaali kõrval - üsna lihtne on siis see turritav andur saapaga ära lõhkuda. Kui vahetükiga või voolikuga anduri asendit/asukohta muuta, siis pole probleem. Aga kõigepealt katsu sobiva mõõtepiirkonnaga andur leida.
G
Re: DR750 ja DR800
see kork mis on kohe õlitaseme akna kõrval ve ??
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: DR750 ja DR800
matcho kirjutas:see kork mis on kohe õlitaseme akna kõrval ve ??
Just, ja rõhk 3000 pöörde peal vaid 0.3-0.7 kg/cm2
Re: DR750 ja DR800
Kas kellegil on vanema 88-90 aasta dr750s mudeli varuosade saamisega kogemusi? Tahaks ühte sellist, kuid uuriks teadjatelt enne, kuidas juppidega lood on.
Päikest
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Suzuki juppe müüb RAMO.
Või kui on soovi kaugemalt osta, siis vaata www.cmsnl.com, www.hessler-motorsport.de
Siiani ei ole varuosade saadavusega probleeme tekkinud.
Re: DR750 ja DR800
Kas keegi kes omab uuemat DRi SR43b, oleks nõus aitama nõu ja jõuga probleemi selgitamisel, asi karbussis, aga täpselt ei teagi hetkel,
Nimelt, väike osa bensu jõuab kuidagi õhukopsikusse, nõelad läbi, või mingi tihend vms.
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
- Tsikkel: Duke 690, EC 250, V4R APRC
- Asukoht: Viljandi
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Kas keegi kes omab uuemat DRi SR43b, oleks nõus aitama nõu ja jõuga probleemi selgitamisel, asi karbussis, aga täpselt ei teagi hetkel,
Nimelt, väike osa bensu jõuab kuidagi õhukopsikusse, nõelad läbi, või mingi tihend vms.
Terv! Oli kunagi selline ratas ja karpade probleemist mäletan,et ujutas ka mingil hetkel üle ja jooksis pikal pidurdusel nagu täis. Probleemiks oli ujukinõela pesa O-rõngas tihend, mis oli lihtsalt väsind! Mõlemale karpale uued ja käis kui kell
Re: DR750 ja DR800
Pöördun siis uuesti siia oma karpa murega. Sai siis lahti võetud ja puhastatud karpad. Probleem nüüd selline, et külmalt ja soojalt läheb ilusti käima, aga nii kui natuke gaasi keerata, teeb kohe " bööööööö " ja sureb välja. Ilmselt on segu rikas, aga mida muutma peaks kui karpad sai täpselt samamoodi kokku pandud kui lahti võetud?
Ja siis selline küsimus et, nn karburaatori üleval, kahe selle musta kambri vahel on üks voolik, aga teist otsa ei oska enam kuskile panna sellel, jääbki nii et üks ots karpas ja teine ripub tühjalt, selline jäme voolik.
Kui kellelgi mingi mõtteid siis jagage, ise täielikus teadmatuses.
A, ükspäev sai ülevaatusel ka käidud, olemas ilma mingite probleemiteta
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:...
Ja siis selline küsimus et, nn karburaatori üleval, kahe selle musta kambri vahel on üks voolik, aga teist otsa ei oska enam kuskile panna sellel, jääbki nii et üks ots karpas ja teine ripub tühjalt, selline jäme voolik.
Kui kellelgi mingi mõtteid siis jagage, ise täielikus teadmatuses.
...
Ega see juhuslikult ülevooluvoolik ei ole?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.