DR750 ja DR800
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: DR750 ja DR800
kalmer1989 kirjutas:Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril?
standard 2.70mm - 3.00mm, miinimum 2.40mm
hamba laius minimaalselt 14.8mm
siduri vedru min 33.4mm
...no ja et korvil poleks ketastest sälke sisse kulunud.
Re: DR750 ja DR800
Tere Doktori sõbrad!
Mul nimelt on Dr 800 aastast 1994. Masin on igati lahe ja aus relv kulgemiseks metsateel, kruusal ja pigilindil. Mulle igatahes see ratas meeldib!
Täna tekkis rattaga, mingi jama. Hommikul sõitis ilusti Tartusse, peale poole päevast seismist ja siis käivitamist, mootori soojendamist, hakkasin sõitme. Sain sõita ca 20 meetrit ja pill seisis. Tõmbas täis ja peale seda enam käima ei läinud nagu tavaliselt. Peale ootamist ja käiamist sain siis ratta paukuma ja lõpuks ka käima. Siis avastasin, et nendest väikestest voolikutest, mis karbusside alt tulevad voolab bensiini. Voolab nii, et kord ühest ja siis teisest (mitte korraga mõlemast), aga pidevalt voolab. Kui kraan kinni keerata siis ei voola. See kütuse leke ei sõltu sellest, kas mootor käib või mitte, igal juhul voolab!
Kütet voolab nii palju, et ei hakanudgi koju sõitma.
Kas asi võib olla selles, et karbussis on nõel kinni jäänud või milles see jama olla võib? Kuidas asja lahendada?
Jama ka selles, et ratas on hetkel Tartus ja mina Viljandis. Reedel saaks minna asja vaatama ja proovima!
Tervitades Pets.
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: DR750 ja DR800
Pets9555 kirjutas:Kas asi võib olla selles, et karbussis on nõel kinni jäänud
Võib. Sel juhul vahel harva on abi kui karpa pihta koputada mingi kõva asjaga. Palju tõenäolisem on aga, et nõelte koonustele on randid sisse kulunud.
Kokkuvõttes lõhnab remondikomplektide paigalduse ja tasapindade reguleerimise järele...
Re: DR750 ja DR800
Tänan Grahv.
Eks koputan seda veidi ja kui ei aita siis teen muud vajalikud toimingud!
Pets
Re: DR750 ja DR800
Ujuki nõelklapist. Oli mul kunagi Izh Planeta Sport Mikuni karpaga. Ujuki nõelklapp lekkis (uputas üle). Ei olnud toona kuskilt rem. komplekte saada. Soveldasin nõela ja klapi (hästi peene pastaga). Pidama jäi.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Ahoi!
Karpaleke on tüüpviga. Kui juhuslikult kopsimine ei aita, siis tavaline põhjus ei ole mitte ujukinõel, vaid nõela sadula o-ring (nõel on minu mäletamist mööda pehme kummiotsaga, seega soveldamine kõne alla ei tule, aga seesinane torukene, kuhu sisse nõel istub, istub omakorda karbussi korpuses - sealt tuleb tema välja sikutada ja nähtavale ilmub o-rõngas, mis võib tõenäoliselt olla ära surnud ja benss soriseb lõbusalt vahelt läbi). Mõõtsin rõnga ära, ostsin uued väheste sentide eest lähimast kummijoblunditega tegelevast asutusest, vajutasin torud tagasi ja kolm aastat pole sealt piiskagi enam läbi tulnud. plastikust ujukiraamile sai kah korraga uued o-rõngad pandud.
siin diagrammil on samune rõngas numbriga 29:
http://images.cmsnl.com/img/partslists/ ... 1_db80.gif
Mul oli leke kohe alguses, seega enne rõngale jälile saamist jõudsin mina oma tarkuses muidugi juba ujukitasemete kallal kangutada, pärast sai väga palju vanduda ja mitu korda karpapõhjasid maha-külge tsurkida, enne kui paika tagasi sai.
Karbusside eemaldamine on esimesel korral superkeberniit, hiljem harjub ära - aku maha, aku kast välja, siis õhufiltri kast lahti keerata ja tahapoole nihutada ja alles siis tulevad need karpad sealt vahelt läbi. Otseteed ei ole mõtet proovida. Soovitan korraga panna karbussi kaantele korralikud kuuskantpoldid - siis saab põhjad vajaduse korral ilma karpasid maha võtmata maha nikerdada.
Kui keegi lõpuks ikka karbussidega hädas on, et külmast pääst ei plahvata vms, siis mul lähevad varsti Mikuni TM36 lamesiibrid külge ja töötavad originaalid BST33 saavad seega olema saadaval. Ja samad karpad on teadupärast mitmel popil rattal, meelde tuleb kohe GS500 ja vanem BMW F650 (Vähemalt GS-il on korpus küll suts teistsugune, kuna karpad rohkem laiali, aga sisu on sama). BMW kataloogidest saab veel kuuldavasti ka mõningaid spetsiifilisi karbussidetaile, mida Suzuki käest ei saa.
**
Karbuss ja väljalase on BIGi pudelikaelad. Väljalase on mul juba enam-vähem, järgmine ongi nüüd see:
http://www.dr-big-shop.de/shop/product_ ... cts_id=140
Saame näha...
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
See nõela pesa o-ring vajab vist enamusel vahetust.
88-90.a. BIG-idel on veel see tore omapära, et kui kraani lahti unustad ja ujukiruum üle hakkab ajama, siis jookseb bens otse silindrisse ja sealt muidugi valgub alla õli sisse. Räägin oma kogemusest. O-ringid vahetasin ära, aga kraani enam lahti ka ei unusta Uuematel on ülevool mõistlikumalt lahendatud.
Aga Juss, kui sa need flat-slide karpad peale lükkad, siis tahaks küll kommentaare kuulda!!! Et kui palju ja mida see juurde andis. Omal kiheleb juba ammu see investeering, aga panustasin kõigepealt mootori remonti ja WP Extreme esiamortidesse. Ja kurat see karpade hind on ju peaaegu 3/4 minu ratta soetushinnast Natuke teravust juurde vanakesele ei teeks muidugi paha
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Seda ostuhinna/investeeringu proportsioonide fakti on tõesti pagana raske ignoreerida. Siiski olen tänaseks kuidagi leidnud endas selle jõu ja pean parasjagu Stefaniga karbussiostuteemalist kirjavahetust, mis on aga jõle vaevaline, kuna mees paraku eriti tihti oma kirjakasti ei külasta...
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
Re: DR750 ja DR800
Ega keegi oma dr 750'st loobuda taha? Vajalik et mootor röötaks, raam oleks sirge ja dokid oleks olemas. Ülejäänu seisukord pole oluline. Dr800 sai valmis juba ja uut projekti vaja.
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: DR750 ja DR800
spetsialist kirjutas:Ega keegi oma dr 750'st loobuda taha?
Miks seda vana "xxx" sulle vaja? Ütle vaid, ja sebin sulle imeilusa 800-se! Vennakese elu esimene tõeline armastus - superhästi üles löödud...
(üritan teda kergeme ratta usku pöörata)
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Nii, lamesiiberkarburundumid küljes! On ikka teine värk küll... Ma ei tea kas või kui palju sealt konkreetselt kW juurde tuleb, aga see, kuidas ratas gaasile vastab, on nüüd ikka hoopis midagi muud. Häiriv loidus on kadunud, selle asemel röögib ratas mulle näkku, et tagarehv on vaja ära vahetada... Põrguwärk - eelmised karpadega oli just jutt, et rehv sõidab vabalt veel 1000km...
Äärmiselt vastiku (kuid õnneks ajutise) terviserikke kiuste käisin väikest proovisõitu tegemas ning kodusel üles-alla kruusateel registreeris GPS kohe laeks 154kmh (Seni on sel lõigul näidatud max 140-145). Mitte väga hea rehviga mitte väga pikal sirgel on see juba VÄGA suur vahe. Kõik toimib algusest saadik nagu kellavärk Hessleri seades - kruttisin segu siia-sinna, kuid nüüd on ta ikka tagasi enam-vähem seal, kus Stefan ta pani. Segu reguleerimine on puhas lust ja naer - suured kuldsed kruvid ripuvad karpade ees, keerata saab neid vabalt ka sihukese näpuga, mis on kuuma kaitseks paksu kinda sees...
Karpad istuvad vahele üsna tihedalt, kuid kenasti. Tuleb aga öelda, et ma ei proovinudki neid originaal airboxi otsa toppida - TM36 karbussid on veidike pikemad kui originaal BST33 ning juba neidsinaseidki maha-peale nikerdada oli ju teatavasti täielik N.U.S.S.
Ammu olin põhjust otsinud, nüüd oli aeg käes - leidsin paraja (100mm läbimõõduga) PVC-toru, mis kenasti airboxi ja karpade vahel pesitseva kummilutu sisse istus, teise otsa ehitasin TwinAir poroloonfiltri jaoks põhja ja neetisin kupatuse kokku. (Filter sai silma järgi eBayst võetud, trehvas KLX650 oma) Nüüd on mul vahva, suhteliselt avar custom airbox, mis mahu poolest originaalile väga alla ei jäägi, kuid käib vajaduse korral naksti koos filtriga pingi alt välja. Tuule- ja pasatõkked tegin sellele kaadervärgile ümber, nii et õhku võtab pmst ikka pingi alt nagu vanasti ja kõik peaks kenasti funtzama. Loodetavasti. Kui ära ei lagune... Või mingit muud metsikut jama ei tule... Küünlad olid pärast proovisõitu igatahes kenad.
Avastasin muide kohe üsna algul, et bensuvooliku kolmik oli liiga peenike ja jättis karpad pikemates põhjagaasiepisoodides nälga (acerbise paagil on kaks kraani ning karpasid toidab gravitatsioon - bensupump ehk imeks sealt piisavalt läbi, kuid tema on saadetud aita ebavajalike detailide kasti ja sinna ta ka jääb). Seepeale tegin kiiresti kindlaks, et Viljandi linna kõige defkam kaup on 8mm vooliku kolmik. KÕIK laiutasid käsi, isegi voolikupoes oli just see detail otsa saanud.. Aga kes kaua elab, see kaua kannatab - ratas lendab seni ka üheainsa kraaniga.
Vaat nõnna. Nüüd aga ootan tervise ära ja siis vaatame seda asja edasi;)
Mait - kui tahad oma silmaga neid imeasju näha, võid Viljandimail olles ühendust võtta, 52 74 948. Elan Viljandist ca 20km lõunas.
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
tere! Kellegil esimest nokka ja esiporikat p ole pakkuda ?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Nokk on läind, musta värvi esiporikas olemas. Varsti saadaval ka terve korralik SR43 esihark, progresseeruvad vedrud sees ja pidurisadul kah küljes.
terv, juzz @ 52 74 948
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Porika ja noka sain juba tartu kandi meestelt
Mul doktoril tuli sõiduaeg maha küljepealt küünla piip,hakkas puterdama kui ainult ülemine küünal üksi oli.See normaalne või on ülemise küünla elulugu kehvemapoolne?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
torupilli juss kirjutas:Nii, lamesiiberkarburundumid küljes! On ikka teine värk küll... Ma ei tea kas või kui palju sealt konkreetselt kW juurde tuleb, aga see, kuidas ratas gaasile vastab, on nüüd ikka hoopis midagi muud. Häiriv loidus on kadunud, selle asemel röögib ratas mulle näkku, et tagarehv on vaja ära vahetada...
MIs vanade karpadega tegid? Töötasid muidu normaalselt?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Kõik doktori mehed talveks lõunasse lennanud? Küsimus-Keegi selle nõmeda suure õhukopsiku mõne mõistlikuma lahendusega pole asendanud?
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
grahv kirjutas:kalmer1989 kirjutas:Kui palju on siduriketaste miinimum norm paksus kui ta veel toimib doktoril?
standard 2.70mm - 3.00mm, miinimum 2.40mm
hamba laius minimaalselt 14.8mm
siduri vedru min 33.4mm
...no ja et korvil poleks ketastest sälke sisse kulunud.
Tookord sai lahendatud mure 3me ketta väljavahetamisega...ning uute vedrudega..
Tuli talv,sai müratud poltrehvidega paksus lumes ja jälle sidur libiseb isegi 1mese käiguga,
üks ketas on õhem 2.6 mm ja teised on 3mm,vedrud ka ilusti 35mm pikad .
Vahekettad on õrnalt siit sealt sinakad. Pean need välja vahetama?
Friktsioonkettad ja vedrud ju norm paksusega
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 02 Aug 2007, 20:07
- Tsikkel: DR BIG 800S
- Asukoht: Jõgeva
- Tänanud: 1 kord
Re: DR750 ja DR800
Kui need metall kettad pole ilusad haljad on mõtekas ära vahetada. Endal olid ka kergelt sinakad ja sidur libises siis kui rohkem peale keerasid. Samas oleks olnud mõtekas need friktsiooni kettad komplektina välja vahetada, poleks probleemi, et üks ketas jällegi õhem.
Parimat,
Margus.
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Vahetasin 2.5se ketta 3mm vastu ,panin lisaseibid vedrudele ja sõidab jälle.
Talvistes oludes ei saa muidugi lumel õiget mekki kas libiseb natuke veel.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Härrased Big'i omanikud.
Minu 90.a. pärit DR800 hakkas möödunud hooajal üle mõistuse palju õli tarbima. Mootorit lahti võttes selgus kurb tõsiasi, et uus kolvikomplekt ja üle puurimine on vältimatud. Asja tegi keeruliseks see, et esimeses remontmõõdus kolb oli juba varem paigaldatud. Seega, oleks pidanud panema 2. rem mõõdu kolvi ja puurima silindri 106mm peale. Kahjuks aga ei ole teises remontmõõdus kolbi enam kuskilt võtta - ei toodeta enam ja laovarud üle maailma otsas.
Sai siis mindud keerulisemat teed ja lasin kolvid teha. Kolvid mitmuses, kuna miinimumkogus mida teha sai oli 4 tk. Kolvid valmistati USA's Ross Racing poolt ja jõudsid täna minuni. Kaks tk hoian enda tarbeks, üks on juba müüdud. Kui kellelgi huvi, siis 1 kolb veel saadaval.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
Puht inimlikust uudishimust, kaua neid tehti? Ehk siis kaua läks tellimuse esitamisest kuni selleni, et said neid pihuvahel veeretada?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
- Tsikkel: DR800 / SE300R
- Asukoht: Harjumaa Harku vald
Re: DR750 ja DR800
Valmistamise ajaks lubati 5 nädalat ja umbes nii ka oli. Lisaks saatmisele kulunud aeg.
Eeltöö võttis ka mõne nädala. Ütleme, et kokku kulus ikka 2 kuu ringis.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: DR750 ja DR800
... ja kui palju kordades selline eritellimusel valmistatud kolb letikaubast kallim tuleb ?
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: DR750 ja DR800
Originaalis on tagumine rehv 130/80 r17 ja esimene 90/90 r21 ?
MIs mõõtudega rehvi kannatab veel alla panna ,et ei häiriks normaalset sõitu. ?
Netipoodides igasugu mõõtudega rehve aga päris õiget pole veel nagu kohanud.
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: DR750 ja DR800
Selle aasta eismene maastikul käik DR800ga.
Kuna käisin 4x4 meestega koos, siis ega tsiklit igalpool näha ole, kuid natukene ikka.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
Lõpuks jõudsite venemaale? Gaasitrass.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.