HARDCORE CHOPPER

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
kris666
Postitusi: 68
Liitunud: 20 Nov 2003, 23:57
Tsikkel: KTM 950 S Rallye
Asukoht: GPS näitab

HARDCORE CHOPPER

Lugemata postitus Postitas kris666 »

Tere kõigile.....

Mul plaan hakata kokku ehitama mingit karmi chopperit ja otsin endale nõustajat, kes sellega ise ennem on hakkama saanud, kuigi Eestis ma sellist ratast, nagu omal plaanis kokku panna, ei ole näha veel.......
Esialgu otsin raami ehituse nõustajat.......jne
KTM 950 Adventure S Rallye setup '03
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

mhmm et siis nagu millist chopperit sa silmaspead, Eestis liigub igasuguseid aparaate ringi, ehk kirjeldus aitax midagi leiutada, mis mootor, kui suure kraadiga esimene kahvle, milline tagaratas, mis lenks, yhe v6i kahe istmega jne jne
Loud pipes save lives!!!

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Soultrain kirjutas:
mhmm et siis nagu millist chopperit sa silmaspead, Eestis liigub igasuguseid aparaate ringi, ehk kirjeldus aitax midagi leiutada, mis mootor, kui suure kraadiga esimene kahvle, milline tagaratas, mis lenks, yhe v6i kahe istmega jne jne
tegu oleks u 40 kraadine esihark,
Drag Style Frame Kit, Twin Cam / 280 tire or wider.......
no midagi a'la nagu yx sakslane teeb, Marcus Walz, kui nimi ytleb...

Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed »

Raami ehitusel on parimaks nõustajaks kogemustega keevitaja, kes on nõus raami valmis tegema. Kogemuste puudumisel pole ise mõtet raami torkima minna, kuna see on tulevase mootorratta alus ja seega üks tähtsamaid osi üldse. 3-4 mm. möödapanek võib juba sõiduomadusi mõjutama hakata (nn. kiskumine). Kui aga ise otsustad keevitama hakata, siis kinnita raam kindlalt maa külge ning esikahvli nurga muutmisel ära lõika roolipudelit (toru, millest rooli võll läbi läheb) täielikult lahti, kuna hiljem on seda raske korralikult paika saada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
kris666
Postitusi: 68
Liitunud: 20 Nov 2003, 23:57
Tsikkel: KTM 950 S Rallye
Asukoht: GPS näitab

Lugemata postitus Postitas kris666 »

Mul omal suur garaas mingi varustus olemas, endal keevitamise ja raami väänamise (erilisi) kogemusi pole ja ega tahakski asja tuksi keerata.....
aga asi huvitab ja tahax proovida kyll........
osta on ju lihtne....... :wink:
KTM 950 Adventure S Rallye setup '03
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

et siis nii, raamiga on kyll see 6ige asi et kui enne pole teind siis parem a"ra hakka tegema kah hetkel, vii asi mehe juurede kes oskab ja teab ja on teinud, olen kah igast asju leiutanud aga sellised asjad kus oskmatus v6ib elu maksta lasen kyll parem teadjamatel teha, mul endalegi m6lgub meeles praegu yx honda cb 900 projekt nagu s6pradel MC 39 on kaks tykki aga natuke omapoolsete lisadega...
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kris666
Postitusi: 68
Liitunud: 20 Nov 2003, 23:57
Tsikkel: KTM 950 S Rallye
Asukoht: GPS näitab

Lugemata postitus Postitas kris666 »

tegelt olen selle asjaga oma pead vaevanud juba natuke aega ja vahel on tunne, et esimese vist peab ostma ja siis alles saab arendama hakata jne....kogu see asi on ju jube mahukas ja tegemise ajal tekib jube palju kysimusi millele saax vastuse kohe kui vaatad olemasolevale rattale......või nii
KTM 950 Adventure S Rallye setup '03
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

loomulikult on ratas enne osta ja siis ymber teha kui nullist alustada, raam tuleb ikkagi mootori ja"rgi teha ju jne, mul veits lihtsam konkreetsed joonised mida ma tarvin existeerivad kuskil ja lasen raami valmis teha siis otsin yhe korras mootoriga cb 900 ja t6stan mootori sarvede vahele ja hakkan edasi detailidesse laskuma, ex ta ikka omajagu aega v6tab aga tulemus on selline mida myya enam ei tahax
Loud pipes save lives!!!

Külaline

Re:

Lugemata postitus Postitas Külaline »

kris666 kirjutas:
tegelt olen selle asjaga oma pead vaevanud juba natuke aega ja vahel on tunne, et esimese vist peab ostma ja siis alles saab arendama hakata jne....kogu see asi on ju jube mahukas ja tegemise ajal tekib jube palju kysimusi millele saax vastuse kohe kui vaatad olemasolevale rattale......või nii
Loe seda ka:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=7827
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

selle bikerman-i juurde peaks vaatama minema. Ta seal laki alguse kandis kollases angaaris oli minuarust.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

et siis jah lugesin kah selle tqhq foorumi labi ja soovitan t6esti Edekit (bikermani) olen temaga suht palju asju arutanud ja tean omajagu ratastest mis ta ehitanud on ja peab tunnistama et paremaid pole ma Eesti pinnal liikumas nainud, see muidugi minu arvamus ja seda ei tasu nyyd reklaamina v6tta aga hea on vaadata ratast kuhu on hing sisse valatud... Etsi juures ka"ib suur osa pealinna motomeestest oma rattaid parandamas, ehitamas ja n6u kysimas, kui plaan ehitada v6i mis iganes teha siis soovitan kyll sealt la"bi hypata ja n6u kysida...
Loud pipes save lives!!!

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Soultrain kirjutas:
....Etsi juures ka"ib suur osa pealinna motomeestest oma rattaid parandamas, ehitamas ja n6u kysimas, kui plaan ehitada v6i mis iganes teha siis soovitan kyll sealt la"bi hypata ja n6u kysida...
Kuna ehitatav mootorratas peaks vist tulema H-D mootoriga, nagu olen aru saanud, siis suurem osa H-D mootoriga sõitvatest mootorratturitest ei käi kahjuks Edeki juures nõu ega abi küsimas, mis pole samuti mõeldud antireklaamina, vaid lihtsalt teadmiseks ja mis ei tähenda, nagu poleks tal metallitöö pole häid käsi. Osad käivad, enamus mitte.
Muidu on Teil päris tore oma seltskond, pole midagi öelda, olen nüüd mõne päeva seda foorumit uurinud ja kui välja jätta mõningad üksikasjad ja repliigid, mida siia küll lisama ei hakka, siis jätkake samas vaimus ja olgu järgmine suvi Teile päikseline.
Kuna olen ka ise õige natuke mootorrattaga ringi liikunud, siis soovitaks mitte alustada esimese projektina sellise mootorratta ehitamisega, sest selliste mootorrataste välimus ja praktilisus ei sobi kuigi hästi kokku, vaid soovitavalt ennem hankida kogemusi ostetud rattaga, et teaks, millele ehitamisel tähelepanu pöörata. Chopperi ehitamisel on väga palju pisiasju, mida peaks eelnevalt teadma, et ratas tuleks sõidetav ja hästi juhitav. See pole päris nii, et võimalikult lai ratas taha jne., vaid isegi tagaratta muutmisel peaks arvestama näiteks sellega, et rehvi laius esi ja tagarattal ei erineks üle 40-45%, muidu ratast kurvis kallutades muutuvad trajektoorid liiga palju. See reegel ei kehti küll nende riistade kohta, mis taga autoratast kasutavad, sest seal pole sujuvast trajektoorist ju juttugi, kurvis Sa lihtsalt kallutad rehvi serva peale ratta. Teine väga tähtis asi on näiteks kahvli nurk, et juhitavus ei muutuks negatiivseks, s.t. ratas ei keeraks mingist punktist alates ennast kurvis rohkem ise peale, vaid tagasi. Neid ükiskasju on suht palju, nii et ennem raami väänamise juurde asumist soovitaks konsulteerida asjatundjatega, panna kogu projekt algusest lõpuni paberi peale kirja ja võimaluse piires jääda mingi valmis aftermarket raami juurde või lasta see teha kuskil, kus sellelaadseid kogemusi juba on, kui soovid oma ehitatud rattaga ka liikuda natuke rohkem kui 200 km kaugusele kodust ja nii aastate vältel. Nagu öeldud, harjutamine teeb meistriks.
Jõudu Teile

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Olen eelkribajatega ühel nõul: esimese projektchopperi ehitamine on soovitav teha vene juppidest, siis on vähemalt rahast vähem kahju kui asi p...e läheb... Enamus projektiasjadest on nagunii showrattad, mille seljas ei kannata Eesti teedel kümmet kiltigi sõita. Võin omadest kogemustest öelda, et vedrusadula (ja pekise tagumikuga...) on isegi klaassileda interstate maantee peal amortidega kopteriga suht kurnav sõita. Eestis... mnjah, on siin ju kõvu kolle Kesk ja Lõuna Eestist, kes ilma amortideta uraalidel ringi lasevad, kuid need on ka Mehed, kelle tervis lubab õhtul valu vaigistamiseks 1,5 liitrit viina õlle alla ära võtta...
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

mjaa on siin kauni Eestimaa pinnal nähtud igasugu imeasju, aga seni pole keegi kes badass chopperil sõidab kurtma küll hakanud et enam ei suuda ja valus on jne. kumm veits tühjem ja nägu naerul lasevad ikka õilsalt ringi. see mis puutub vene juppidest ehitamisse siis sellega olen küll nõus kui kartus on et asi p***e võib minna, aga võimalus on teha ka nii et ei läheks sinna samusesse. lõpuks on kõik ikka maitse asi
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

andriano
Postitusi: 258
Liitunud: 21 Mai 2003, 05:18
Asukoht: Estonia

Lugemata postitus Postitas andriano »

Raami poole pealt oleks välja pakkuda tegijad,kes ehitavad krossivankrite raame, enamalt mujale euroopasse.Aga nad on lõunamaalased,siis vist ei sobi.
Kui midagi extreemi ehitad siis passi juba mingi v4 või v6 jõuallikas raami vahele.

kuger

ideed

Lugemata postitus Postitas kuger »

vaata ja ehk saad veel mingi ilusa aimuse hullusest:
http://www.ebosshoss.com/default.asp?Page=bosshosssold
kuigi need on klass omaette..

raiz

Lugemata postitus Postitas raiz »

:? tead sa hakka mingist v'he lahjemast ja lihtsamast peale!vene ratas sobib h'sti sest siis pole kahju kui midagi peaks ehituse k'igus p.....e minema.ja proovi ikka ise teha!!muidugi oskajaid v;ta kuulda,h;van;u ei tee paha.oma k'tet;;d on ju ilus p'rast vaatata!vot nii.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

keevitusega ole ikka väga ettevaatlik, ja kui ise keevitaja ei ole, siis lase vähemalt õmblused õppin'd mehel ( naisel) teha. Ka õmbluse ilus välimus ei garanteeri head tulemust. Kui ikka läbikeevitusega probleemid on, siis tõenäoliselt murdub varem või hiljem lahti. Kui see sõidu pealt juhtub siis võib pahasti minna.

spencer

Lugemata postitus Postitas spencer »

ma olen eluaeg asju tahtnud ise teha, ja teinud ka, alates maja ehitamisest kuni kodus remondi tegemiseni, üks asi mille ma selgeks olen saanud: plaani mis sa plaanid, välja tuleb ikka nagu alati .. samas on ka teistsuguseid näiteid, surfihuvilisena, vaatasin sõbraga poes laudu, ei hakanud rahakott peale, hea mõte, teeme ise, laud koosneb penokast kehast mis on lamineeritud klaasriide ja epoga, lihtne ju .. me tegime seda lauda kahekesi üle päeva tund aega umbes kolm kuud, protsess koosnes umbest 10 toimingust millede juures tekkis käigupealt sadu nüanse mis kõik projekti viivitasid või asja perse poole kallutasid. lõpuks saime valmis, garaasi pidime maha müüma kuna klaasplasti tolmu ei suutnud koristada, ja lauda kiideti isegi spetside poolt, 13 tuhande asmele tuli laua hinnaks alla 3 tuhande .. aga .. loo moraal, mootorratta ehitamine on selle purjelaua ehitamise kõrval raketiteadus, see peab fenomenaalne tahtejõud ja uute töövõtete omastamise oskus olema kui keegi tahab ise midagi nii keerulist teha, samas oleks väga positiivne kui keegi praktikas minu jutu ümber lükkab. minu praktika ütleb, et igal juhul on odavam ja mõistlikum suured asjad lasta teha, kuigi sul on oma keevitus nurgas, usu, sa jõuad seda kasutada rohkem kui sa arvad. minu poolt tõsised heasoovid ürituse kordaminekuks, kerge ei saa see olema .. ahjaa, me dokumenteerisime seda lauategemist kui kedagi huvitab : http://www.hot.ee/smboards/process.html
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”